Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu

Siyar Hamidanoglu är mäklare på HusmanHagberg Solna

Siyar Hamidanoglu har varit registrerad mäklare sedan 2005-03. Siyar Hamidanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 258 omdömen med ett betyg på 4.9. Siyar Hamidanoglu har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

258 omdömen om Siyar Hamidanoglu

Sedan starten hos Reco 2013
Veronica M
Solna Centrum

Siyar är en väldigt proffsig, trevlig och pålitlig mäklare. Man får lätt förtroende för honom och han är väldigt snabb på att återkoppla. Vi ger bästa betyg till Siyar!

Binh H
Hagalund

Hej, Jag anlitade SIyar för försäljning av min lägenhet .Där jag satte tydligt med förväntningar och det var inga problem för honom. Siyar har både kännedom om yrket men även lång erfarenhet inom yrket och området när det kommer till tider där försäljning kan gå saktare men han jobbar på för att kunna stänga affären. Jag hade kontinuerligt kontakt med Siyar. Bemötning är jättebra., uppriktigt och öppen och kan föra dialog. Och att kontraktet kunde även ske efter kontorstid och hemma hos mig är ett extra stjärna:-)....

Ali Ö
Västra Skogen

Proffesionell mäklare rakt igenom. Ärlig och väldigt erfaren. Rekommenderar starkt

Peter H
Västra Skogen

Jag blev väldigt väl bemött av mäklaren vid visningen och han har skött det proffsigt hela vägen tills jag skrev på köpekontraktet.

Jenny Q
Västra Skogen

Jag vill rikta ett stort tack till Siyar för den fantastiska hjälpen och professionalismen under försäljningen av min lägenhet! Att sälja min lägenhet innebar en betydande livsförändring, vilket ställer höga krav på mäklaren. Siyar uppfyllde dessa förväntningar! Vid vårt första möte imponerade han på mig med sin lyhördhet, ärlighet och erfarenhet. Visst, de andra mäklare jag träffade hade också sina kvaliteter, men det fanns något unikt med Siyar som gjorde att jag kände mig mer bekväm. Vi hade en öppen dialog och kunde...

Cecilia B
Järvastaden

Siyar förmedlar hög känsla av trygghet och stabilitet. Han har genom hela processen varit tillgänglig, engagerad och besvarat mina frågor med tydlighet, ärlighet och engagemang. Jag är 100% nöjd och skulle inte tveka att kontakta honom igen för framtida försäljningar.

Shahabaldin F
Sålde sin stuga med hjälp av Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Solna

Hjälpsam och super bra service

Sara A
Järvastaden

Väldigt trevligt bemötande både på visningen och över telefon. Kunnig och påläst om lägenheten. En mäklare som man vill köpa och sälja lägenhet med!

Saranya P
Västra Skogen

As a first time home buyer in sweden we have lot of questions and unknown fear. But When we went to look up the apartment to buy, we met Siyar who is more friendly person. He was able to explain about the house and patiently listened and answered to all our questions. He helped with negotiation with seller smoothly which made us feel safe throughout the process! Thank you!

Ayberk Ö
Västra Skogen

Thanks Siyar, he helped a lot especially in our special situation!