Gabriel Mirza
Registrerad mäklare sedan 2019-09-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Gabriel Mirza

• Fanuel M köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-07-08

Duvbo
    En engagerad och energisk mäklare med positiv inställning.Trevlig bemötande och levde verkligen upp till våra förväntningar. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Angelica B sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-07-04

Rissne
    "Gabriel är mycket proffsig i sin yrkesroll. Glad, lyhörd och engagerad. Vi är glada att vi anlitade honom när vi sålde vår lägenhet. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Gabriel." Läs mer
  • Barbara D köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-06-25

Rissne
    Wow....what can I say about Gabriel Mirza...I don't quite think 5 stars is enough to describe how much of a wonderful and helpful person he is! The man has the patience of a saint. I can only say the place he found for me is PERFECT and I`m SUPER GRATEFUL to him and his professionalism and grace.
    Thank you Gabriel. I really could NOT have done it without you!
    And I am going to go ahead and give you 10 stars.....because I can! :) Läs mer
  • Samuel T sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-06-24

Rissne
    Mäklaren som gör det lilla extra. Gabriel hanterade en försäljning i en väldigt tuff marknad med bravur. Fanns alltid tillgänglig och gav allt för att komma i mål. I slutändan fick vi ut mer än vad vi trodde av vår försäljning. Kan verkligen rekommendera Gabriel och HusmanHagberg Sundbyberg! Läs mer
  • Halim T köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-06-09

3:a
    Sundbyberg - Ör
    han var mycket hjälpsam för oss Läs mer
    Gabriel M gillar detta
  • KALID M
    KALID M skrev om Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-04-30

Gabriel är enligt vår mening en väldigt begåvad mäklare. Han sålda min och sambons lägenhet på en vecka, INNAN visning vilket han ska eloge för med tanke på läget som råder runt om oss idag. Vi är supernöjda med hans insats. Han är tillgänglig, driven och har en väldigt god återkopplingsförmåga. Läs mer
  • Max N köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg

2020-04-17

Centrala Sundbyberg
    Köpt bostadsrätt i Sundbyberg. Gabriel gjorde ett väldigt bra jobb. Direkt när vi kliver in på visningen så möts vi av ett glatt och positivt bemötande. Han är flexibel, trevlig och har en skön personlighet. Allt gick snabbt och smidigt. Stort engagemang från början till slut.
    Kan absolut rekommendera Gabriel som mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna