Läs vad 29 Läs vad Gabriel Mirza

• 2021-01-17
    Gabriel hjälpte oss att sälja vår 3a. Väldigt professionell och målmedveten genom hela processen och tillgänglig 24/7. Och väl godkänt gällande slutpriset. Rekommenderar varmt.
    Daniel A
    • 77.0 m²
    • Sundbyberg - Ör
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2021-01-15
    Gabriel är social och trevlig men framförallt väldigt driven och målmedveten.
    Tack för hjälpen med försäljningen av vår lägenhet!
    Sara L
    • 77.0 m²
  • 2021-01-13
    Hej!
    Gabriel hjälpte mig att sälja min lgh. Jag trodde att slutpris skulle bli lägre. Allt gick jätte smidigt och professionellt.
    Jag blev väldigt förvånad och glad (samtidigt).
    Joanna A
    • 78.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
  • 2021-01-07
    Gabriel är både trevlig och driven och har stort engagemang för sitt yrke. Han sålde vår lägenhet före visning utan problem. Allt gick smidigt och vi hade bra kommunikation genom hela processen. Vi är mycket nöjda och rekommenderar varmt Gabriel om ni går i funderingar att anlita en bra mäklare.
    Melissa B
    • 4:a
    • 99.0 m²
  • 2020-11-06
    Gabriel är med sitt engagemang och kunskap en person som det är lätt att få kontakt med och tycka om. Vilket gjorde det lätt för mig att sälja min bostad.
    Stort tack Gabriel
    Rolf Å
    • 70.0 m²
    • Duvbo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2020-11-04
    Gabriel är en genuin försäljare. vilket vill säga en trygg övergångs brobyggare för både säljare och köpare.

Tack Gabriel
    Mvh, Köpare av drömboende.
    Michael Y
    • 4:a
    • 132.5 m²
  • 2020-10-21
    Köpte genom Gabriel, mycket hjälpsam och duktig mäklare.
    Nirankar S
    köpte sitt hus med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2020-10-19
    Vi sålt en villa med hjälp av Gabriel som jag skulle kunna rekommendera som en driven, lyhörd, omtänksam och professionell mäklare. Gabriel är en charmig och energisk person med positiva inställningar som håller fokus på sina klienter.
    Albin Mikael Yegor K
    sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2020-10-19
    Gabriel hjälpte oss med försäljning av vårt villa. Mycket bra komunikation, professionellt bemötande, snabb respons 24/7.
    Allt detta ledde till en snabb affär med rätt köpare.
    Sergej Vladimirovitj R
    sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
  • 2020-10-03
    Gabriel har varit en klippa genom hela processen kring vår försäljning av en tvåa i sundbyberg. Engagerad, professionell, snabb och kompetent. Gabriel överträffade våra förväntningar både i hur snabbt han lyckades få ut lägenheten på markanden och komma till ett avslut. Gabriels profesionella kunskap, nätverk, positiva attitityd och sociala kompetens var helt klart avgörande i valet av mäklare att sköta vårt livs viktigaste affär. Det var för oss jätteviktigt att ha en mäklate som kan möte kunder med respekt och nyfikenhet samt driv att få till en budgivning som slutade, för oss, överförväntan! Kan varmt rekomendera Gabriel till alla som vill ha en mäklare att lita på.
    Maria K
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Centrala Sundbyberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte