Gabriel Mirza

Gabriel Mirza

Gabriel Mirza är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Gabriel Mirza har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Mirza har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 126 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Mirza har haft 45 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 126 Läs vad Gabriel Mirza

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    • Järvastaden - Västra Brotorp
    2022-09-18 Verifierad kund
    Gabriel är en toppmäklare. Han lyssnade på mig från allra första början och gjorde precis som jag ville att han skulle göra. Det är en mäklare som du kan sitta och bolla med och han är inte rädd för att experimentera och testa nya metoder. Du kan alltid ringa honom och han är väldigt duktig på att informera/uppdatera dig.
    Gabriel säljer lägenheter som om det vore hans egna. Han gör allt för att du som säljare ska bli nöjd.

Jag är väldigt nöjd med min försäljning. Enkelt,okomplicerat och till ett mycket högre pris än vad jag hade förväntat mig.
    Han sålde för 200 000 mer än vad grannen sålde för 3 dagar innan, jag gick även + på min försäljning, under denna kaosiga bostadsmarknad🤯
    2022-09-08 Verifierad kund
    Vi har nu både köpt och sålt lägenhet med Gabriel och vi är mycket nöjda med båda upplevelserna. Han har alltid härlig energi och man känner att han tänker på ens bästa. Starkt rekommenderas!
    • Västra Skogen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Gabriel var fantastisk. För mig är tillgänglighet väldigt viktigt och det var en av grejerna jag verkligen vill lyfta när det kommer till Gabriel att han alltid var tillgänglig för oss och gav en otrolig Service! Tack tack tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Mirza en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-09-06 Verifierad kund
    Gabriel was very kind to us, taking the time to explain to us and being very understanding.
  • Parthena N
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Gabriel då han är väldigt proffesionell, lyhörd och kunning inom sitt område. Alltid glad och trevlig! Gabriel uppfylllde våra förväntningar. Litade på honom till fullo redan efter vårt första möte.
    Rekommenderas starkt
    2022-08-04 Verifierad kund
    Jag känner mig trygg prata och handla med honom
    2022-06-26 Verifierad kund
    Gabriel bemötte oss m stor respekt.
    Han förstod våra behov o kunde på väldigt kort tid matcha ihop oss m rätt köpare. Han är väldigt bevandrad i området vilket är bra för säljare o köpare. Gabriel har en god förmåga att förstå sina kunder o arbetar hårt för att bibehålla dem. Vi kommer att nyttja hans tjänster igen om tillfälle uppstår!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Gabriel was very motivated and managed to sell the apartment quickly and at our desired price. This even though the sentiment in the media is that prices are under pressure.

Gabriel is very friendly and puts a lot of effort into his clients. An example of this is how he participated in making some small changes to the decoration in the apartment for the photoshoot. He also always ensures that you're updated when anything happens, like how the viewing went.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fantastisk erfarenhet av hur snabbt Gabriel guidade oss genom försäljningsprocessen, och han höll oss ständigt informerade med all ny information. Hans personal gjorde ett utmärkt jobb för oss och försåg oss med mycket mer än vi hade bett om under hela affären.

Eftersom vi gick på två av hans visningar innan vi sålde vårt hem, kunde vi se hur professionellt han genomförde sin försäljning och hur väl han stängde affärerna. Helt nöjd med resultatet av vår förhandling
    2022-06-17 Verifierad kund
    Gabriel var trevlig, tillgänglig och lyhörd. Vi fick ett professionellt bemötande av honom. Han gjorde ett utmärkt arbete. Vi är väldigt nöjda!