Jessica Toubal

Jessica Toubal

Jessica Toubal är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Jessica Toubal har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Jessica Toubal har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.8. Jessica Toubal har haft 42 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 141 Läs vad Jessica Toubal

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jessica var kommunikativ, trevlig, tillmötesgående vid alla frågor. Köpet kändes smidigt!
    2022-11-13 Verifierad kund
    Supertrevlig och bra att göra affärer med. Då vårt lånelöfte dröjde något var hon ytterst tillmötesgående och stöttade säljaren i att ha is i magen, vilket resulterade i en god affär för såväl säljare som köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Toubal en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och driven att göra en bra försäljning av lägenheten.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Jessica Toubal var en kunnig och proffsig mäklare som gav oss som säljare bra råd och stöd genom hela processen. Snabb återkoppling på alla frågor och vi rekommenderar henne varmt till andra kunder!
    2022-10-31 Verifierad kund
    Toppen mäklare som klarade uppgiften utan anmärkning. Kort sagt hon gav stöd där och när, behov uppstått.
    • Hallonbergen
    2022-10-18 Verifierad kund
    Jessica är väldigt serviceinriktad, professionell, har koll på marknad, sätter på stort engangemang så både parterna är nöjda.
    Jag kunde lita på henne under hela processen, hon höll mig uppdaterad, gav mig tydliga svar.
    Jag rekommenderar henne!
    • Hallonbergen
    2022-10-18 Verifierad kund
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jessica is very helpful, great communication and really detail oriented
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemött av en mäklare som kan marknaden. Uppfyllde mina förväntningar vilket gav en smidig och bra affär.
    Sammantaget en riktigt bra mäklare som är en bra lyssnare och vet vad kunden vill, rekommenderar till fullo.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hela säljärendet förlöpte med stor tillfredställelse och effektivitet.