Rami Akkawi

Rami Akkawi

Rami Akkawi är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Rami Akkawi har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Rami Akkawi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.9. Rami Akkawi har haft 24 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 46 Läs vad Rami Akkawi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rami Akkawi en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    • Råsunda
    2022-05-26 Verifierad kund
    Professionell, fakta, vänlig, seriöst bemötande 👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rami Akkawi en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    • Gamla Råsunda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Rami är en väldigt duktig mäklare och en genuint trevlig och älskvärd person. Rami har funnits där för mig under hela försäljningen som han skött snabbt och effectivt efter mitt önskemål. Han är lyhörd och det är tydligt att han brinner för sitt arbete och för att alla parter ska känna sig trygga med en affär!

Fyra grymma saker om Rami,
    -Han svara alltid i telefon.
    -Han gör det där lilla extra för att vara hjälpsam.
    -Han är flexibel och håller det tempo som säljaren önskar.
    -Han är förberedd, påläst och kan marknaden.

Jag kan varmt rekommendera Rami och vill även tacka dig igen för ett grymt bra samarbete, Tack!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande! Rami var mycket tillmötesgående i köpprocessen, han hjälpte till med det lilla extra. Kan varmt rekommendera!
    2022-04-05 Verifierad kund
    Rami kämpar verkligen för att få nöjd kund. Han håller oss uppdaterade och är tydlig under hela säljprocessen. Vi är nöjda med valet av mäklare.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Rami har varit helt fantastisk.
    Hans lugn, tillgänglighet och informativa sätt har gjort oss lugna och bekväma under denna försäljning.
    Alltid supertrevlig, glad och ödmjuk.
    Om man vill ha ett fullblodsproffs så välj Rami.
    Great service , fast and kind ! Very helpful
    2022-04-05 Verifierad kund
    Han är en bra lyssnare och skapar ett lugn. Det fick mig att känna mig trygg under hela processen.

Han är uthållig, då vi har haft olika tankar kring försäljning av vår lägenhet under en 2-3 års period, så har han kunnat tillmötesgå vår önskan.

Vi är supernöjda!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Rami har på ett otroligt proffesionellt och lyhört sätt gjort att vi känt oss trygga med försäljningen av vår lägenhet från första stund.

Han är ödmjuk, påläst och alltid tillgänglig.
    Kan varmt rekommendera!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötandenas snabb i kommunikationen. Super!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Rami är utan tveksam sumpans bästa mäklare - han hade svaret på samtliga frågor och funderingar samt fanns tillgänglig under hela köpprocessen. Det kändes verkligen tryggt att köpa sin första lägenhet genom Rami. Stort tack för all hjälp!