Therese Nylander

Therese Nylander

Therese Nylander är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Therese Nylander har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Therese Nylander har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 5.0. Therese Nylander har haft 24 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-09

Läs vad 22 Läs vad Therese Nylander

• sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-10-17
    Väldigt bra! Therese än en positiv o glad som lever för sitt yrke!

Therese gav oss dom förväntningar vi hade genom hela säljprocessen.
    • Centrala Sundbyberg
    2021-10-05
    Affären gick så smidigt som jag hade hoppats på. Therese skötte allt väldigt bra och är en duktig och trevlig mäklare.
    Skulle utan tvekan rekommendera henne till andra.
    2021-10-05
    Therese är ett riktigt proffs inom sitt område. Under hela försäljningsprocessen visade hon noggrannhet och tålamod som ledde oss till en bra och trygg affär. Jag skulle gärna rekommendera henne till andra som funderar på att sälja sin lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Nylander en del av HusmanHagberg Sundbyberg
    2021-10-03
    professionelt och hjälpsam. skulle anlita i framtiden igen.
  • 2021-10-03
    Kan varmt rekommendera Therese!
    Hon är professionell, tydlig och har varit hjälpsam i hela processen. Har ett stort förtroende för henne som mäklare och hon är mycket kunnig!
    Therese ser till att processen blir smidig för båda parter och man kan vara trygg både som säljer och köpare.
    Kommer med all sannolikhet kontakta Therese för att sälja min bostad i framtiden!
    2021-09-06
    Professionellt bemötande.
    Otroligt lyhört och hjälpsamt under hela köpprocessen.
    Stark rekommenderad.
    2021-08-27
    Therese Nylander är engagerad i sitt arbete som mäklare och hon är mycket förtroendeingivande. Hon tar sig tid att sätta sig in i säljarens förväntningar.
    Jag fick fortlöpande information om processen och det hela slutade till både köparens och säljarens belåtenhet.
    Therese Nylander får högsta betyg som mäklare.
    2021-08-24
    She is excellent in her job and help us in any case we wanted some advice!!
    2021-08-22
    Therese var trevligt, hjälpsam och hjälpte och svarade alla frågor jag ville känna till.
    Hjälpte mycket också hur man kommer till väga om frågor till banker.
    Tack för din fina hjälp Therese.
    Tack Ritta 😃
    • Centrala Sundbyberg
    2021-08-19
    Therese är trevlig, snabb och tillmötesgående! Vill både säljarens och köparens bästa. Kan absolut rekommendera