Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall HusmanHagberg HusmanHagberg Sundsvall

HusmanHagberg Sundsvall

Köpmangatan 24, 852 31 Sundsvall — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sundsvall! Vi lovar dig trygghet när du ska köpa bostad här, eftersom vi på mäklarkontoret känner till området mycket väl. Vi har erfarenhet både av Sundsvall och bostadsmarknaden och har stor passion för affärer. HusmanHagberg är en kedja som har hela 90 kontor runtom i Sverige, det säger en hel del om vår kompetens.

Vill du köpa eller sälja? Vi hjälper till med allt under affärens gång. Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende, därför har vi alltid hjärtat med i affären. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 4 kunder tycker om HusmanHagberg Sundsvall

• 2019-01-09

Joakim E skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Kontakten har varit bra, alltid ett trevligt bemötande, och förståelse för våra behov och önskemål. Läs mer
  • 2019-01-08

Yvonne G skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpt och sålt lägenhet via Husman&Hagberg. Personlig service och hjälp med detta. Läs mer
  • 2018-12-25

Veronica O skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Har köpt ett hus. Jag blev. Trevligt bemött av mäklaren, han kände tom igen mig när jag kom gående på stan och visste att jag varit på en av hans visningar. Då tyder det på ett bra igenkännande och att han har koll. Läs mer
  • 2018-12-24

Sofia Therese N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpte Ubåtsvägen 20 och sålde Färjevägen 12, båda på Alnö. Så nöjd med allt från förberedelse till visning och försäljning. Underbart att ha mäklaren på sin sida som verkligen hjälper intressenter att se det bästa av huset! Läs mer

Köpmangatan 24, 852 31 Sundsvall