HusmanHagberg Sundsvall

HusmanHagberg Sundsvall

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg i Sundsvall! Vi lovar dig trygghet när du ska köpa bostad här, eftersom vi på mäklarkontoret känner till området mycket väl. Vi har erfarenhet både av Sundsvall och bostadsmarknaden och har stor passion för affärer. HusmanHagberg är en kedja som har hela 90 kontor runtom i Sverige, det säger en hel...

197 omdömen om HusmanHagberg Sundsvall

Sedan starten hos Reco 2017

Olle L
Bosvedjan

Jättetrevlig, noggran och professionell. Kollade upp våra funderingar och fixade snabbt en till visning. Vi är jättenöjda!

Agnetha Johanna V
Alnö, Centralt

Bra samarbete med mäklaren och han har gjort ett toppenbra jobb när det kommer till medling mellan två säljare som inte har en bra kommunikation sinsemellan.

Robert E
Sallyhill

Bra bemötande. Noga genom gång av objektet. Kan varmt rekommendera Joakim på husman Hagberg.

John Arvid F
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Mycket bra mäklare allt i sin helhet tycker jag är jättebra

Erik L
Alnö, Centralt

Smidig och proffsig affär. Tydlig i genomgångarna av alla dessa papper som ska fyllas i.

Per Mikael L
Åstön

Hejsan. Upplevelsen var helt okej.

Jan Roland L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Philip är en lyhörd och engagerad mäklare som passade oss alldeles utmärkt!

Benni M
Centralt Sundsvall

Andreas var ett proffs genom hela resan, lyssnade, otroligt kunnig och trygg. Kan varmt rekommendera HusmanHagberg.

Susanne Maria J
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Jag har verkligen fått stöd och hjälp med att sälja min fastighet av min mäklare, hon har sträckt sig utöver förväntan. Då jag bor 100 mil ifrån huset så har hennes engagemang varit ovärdeligt för mig som kund. Jag är väldigt tacksam för all hjälp med försäljningen.

Jörgen H
Korsta

Mäklaren Elin Eriksson har verkligen varit toppen, väldigt trevlig och otroligt hjälpsam men däremot så har Husman Hagberg i Sundsvall Inte levt upp till förväntningarna då jag ligger i en jobbig separation och någon på Husman Hagbergs kontor har skickat sms till min fru om att jag köpt lägenhet innan jag själv han berätta det för henne. Detta gjorde att jag fick stora privata problem som är svårt att reparera och som gör denna separation väldigt besvärlig.

Linda Kristine E
Alnö, Centralt

Andreas har gjort ett exceptionellt jobb som vanligt, han når upp till alla mina förväntningar och ännu bättre! 100% 👌🏽

Kent Håkan J
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Det gick bra eller väldigt bra

Agnetha H
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Jag tycker att Philip va mkt professionell och det gick mkt snabbt fick hjälp med allt Det va över mina förväntningar Väldigt bra skött

Anders N
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Snabbt och seriöst intresse från mäklaren då vi beskrev vårt uppdrag. Bra tips och driv från mäklaren Phillip. Kan enbart rekommendera Phillip till andra som ska anlita mäklare.

Anna Sylvia O
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Vår son har skött kontakten med mäklaren och han tycker att det här fungerat bra.

Andreas S
Juniskär

De gjorde sitt jobb. Varken mer eller mindre.

Linda Marie Gunilla H
Juniskär

Får högsta betyg! Mäklaren Andreas Bergström har varit helt fantastisk genom hela processen. Duktig på att hålla kontakt och återkoppla, samt mycket hjälpsam! En mäklare som verkligen engagerar sig!

Stig Robert N
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall
Alnö, Centralt

Trevlig & kunnig mäklare med humor. Slutsumman blev inte riktigt vad vi hoppats på, marknaden är ju inte den bästa för tillfället Men vi är nöjda. Kommer med största sannolikhet välja samma mäklare vid nästa försäljning.

Johan L
Köpte sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

engagerad, trevlig, proffisionell, toppenbra

Sara V
Östermalm

Trevligt bemött av mäklare på HusmanHagberg. Behjälplig vid köp av bostad när jag befann mig i annat land. Rekommenderar!

Brian I
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Kan rekommendera philip pallin, trevlig engagerad och riktigt duktig. Skötte affären smidigt

Erik B
Skrev om HusmanHagberg Sundsvall

Mycket bra och proffsigt, motsvarade mina förväntningar på alla sätt.

Mats A
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Mäklaren visade intresse direkt för oss när vi var på visningen och affären gick snabbt igenom.

Hans Martin M
Centrum

Bra förklaringar om vad som gäller och bra tips å råd samt trevligt bemötande .

Roger  Gösta Lennart K
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

En trevlig och lättsam person. Allt har skötts professionellt. Supernöjd.

Pavel L
Haga

Avtalshandlingar: - Objektbeskrivning med faktiskt fel: "pantsättning -Bostadsrätten är inte pantsatt." Vid den dagen när säljaren bekräftade med sin signatur att objektbeskrivningen är riktig var bostadsrätten pantsatt i verkligheten. - bilaga till avtalet - "Frågelista - bilaga till överlåtelseavtalet" Mäklaren gav mig inte sida två (Säljaren skrev på andra sidan som inte kopierades. Jag var tvungen aktivt begära den extra sidan. Hade jag inte uppmärksammat det då missar mäklaren bifoga sidan till avtalet.) - Överlåtelseavtal...

Thi Bich Thu T
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Trevlig och hjälpsam! Jag är alltid nöjd när jag kontaktar er oavsett vad som gäller. Tydlig och snabbt när jag behöver hjälp.

Heinrich K
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Min mäklare Anna Zacconi var snäll, motiverande, skicklig, pålitlig, och även professionell i administrativa och juridiska frågor. Jag skulle definitivt rekommendera henne och HusanHagberg.

Verena Z
Köpte sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Anna har varit jättesnäll och också jättesnabbt. Vi har haft en bra upplevelse. Tack för allt!

Per H
Timrå

Så långt är allt bara bra. Elin har gjort ett gott arbete.

Robin U
Nacksta

Anlitade Elin hos Husman Hagberg Smidig snabb smart. Allt du önskar av en mäklare

Jenny B
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Tydlig, gott bemötande och upplever tillmötesgående respons även för oss som spekulanter.

Mats Erik Jonas L
Torpshammar

Bra och proffsigt bemötande Pedagogiska förklaringar om hela affären

Eric Simon Christofer F
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Mycket bra ! Trevlig och intresserad. Snabba ryck, då vi ville ha en snabb försäljning och det fungerade mycket bra.

Elisabet M
Södra Lundevallen, Sörberge

Mäklaren var bra att återkoppla när man sökt honom , trevlig,t bemötande .

Liljan Å
Granlo

Bra bemötande. Bra återkoppling. Elin Eriksson som jag hade lyssnade o var effektiv. Kunnig. Känner mig väl omhändertagen.

Girish P
Centrum

Jocke var både professionell och mycket hjälpsam. Han kunde med alla våra frågor, samt ta några av ämnena tillbaka till säljaren. Det var också trevligt av honom att hjälpa till med besiktningsfirman. Sammanfattningsvis var det en mycket trevlig upplevelse.

Anita Åsa Ulrika B
Centrum

En fantastisk mäklare som hjälpt till på alla sätt när säljarna var gamla och enda dottern bodde långt bort. Tusen tack!

Mostafa Mikael H
Centrum

Engagerade och lätta att ha en bra dialog med.

Jaana Alexandra H
Söråker

Mycket nöjda med mäklare Andreas som gjorde ett toppen jobb.

Sabiha J
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Duktiga, smarta, hjälpsamma och kunniga mäklare som har hjälpt mig så klart att ni är underbara.

Carl Henrik Emanuel W
Alnö, Centralt

Elin har ett kunnigt och professionellt bemötande och visade ett stort engagemang under hela affären! Hon har motsvarat våra förväntningar och varit enkel att samarbeta med. Hon är alltid lätt att nå och bra på att hålla oss informerade. Elin är alltid glad och trevlig och vi kan varmt rekommendera henne!

Lars N
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Professionellt bemötande med tydliga svar, kan bara rekommendera!

Lars L
Skönsberg

Tydlig, snabb och trevlig kontakt genom hela affären!

Hanna Cornelia L
Skönsberg

Enormt proffsigt och vänligt bemötande av Elin Eriksson när vi köpte lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och Elin var väldigt hjälpsam, noggrann och trygg. Vi kan varmt rekommendera Elin och HusmanHagberg.

Irma D
Alnö, Centralt

En professionell mäklaren som man känner sig trygg med. Mäklaren var väldig engagerad och tillgänglig. Skulle verkligen rekommendera henne!

Jonathan B
Sidsjö

Elin har varit fantastisk under hela processen, alltid tillgänglig och bra kommunikation. Kommer anlitas igen!

Tord Villy G
Sidsjö

Bemötandet av min mäklare Elin på Husman Hagberg ger jag högsta betyg. Efter Elins information om vad ett mäklaravtal med Husman Hagberg innebar vändes mina tidigare förväntningar på försäljningen (från viss bävan) till trygghet. Elin och Husman Hagberg hade mitt fulla förtroende. Sammanfattningsvis lotsades jag sedan både snabbt effektivt och bekvämt genom affären. Elin på Husman Hagberg kan jag verkligen rekommendera.

Robin P
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Toppen! Jag är nöjd med service och tillgänglighet!

Peter V
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall

Hela processen gick bra till, det var en del saker som mäklaren inte berättade för oss gällande själva köpeprocessen med banken som vi som förstagångsköpare inte visste.