HusmanHagberg Sundsvall

HusmanHagberg Sundsvall

Välkommen till HusmanHagberg i Sundsvall! Vi lovar dig trygghet när du ska köpa bostad här, eftersom vi på mäklarkontoret känner till området mycket väl. Vi har erfarenhet både av Sundsvall och bostadsmarknaden och har stor passion för affärer. HusmanHagberg är en kedja som har hela 90 kontor runtom i Sverige, det säger en hel del om vår kompetens.

Vill du köpa eller sälja? Vi hjälper till med allt under affärens gång. Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende, därför har vi alltid hjärtat med i affären. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 77 kunder tycker om HusmanHagberg Sundsvall 2

2021-04-13
    Har sålt en 3:a på Södermalm i Sundsvall med hjälp av Arne Pettersson på HH i Sundsvall.
    Ha har genomfört detta på ett perfekt sätt, snabbt och tydligt, som jag förväntade mig.

Köparen hade fått exakta och tydlig information om objektet, inga frågetecken vid avslut,
    2021-04-02
    Har sålt mina föräldrars hus . Har fått perfekt hjälp från början till slut barn information hela tiden.
    2021-03-28
    Storgatan 52 b
    Bra bemötande och bra återkoppling.
    • Edsgården, Timrå
    2021-03-12
    Jag och min partner köpte en villa.
    Mäklaren var trevlig men upplevde ändå att jag blev dåligt bemött då jag efter pratat med mäklaren vid flera tillfällen fick skuldkänslor och en klump i magen. Då hen uttryckte sig klumpigt och suckade. Det kändes som hen la över ansvaret på mig som köpare att jag gjort de andra budgivare arga för att det var vi som vann budgivningen. Det var även otydligt från mäklaren var och när vi skulle skriva på papper. Jag fick en känsla av att mäklaren ogillade oss och hade önskat att någon annan vann budgivningen.

Det jag hade önskat var bättre bemötande, jag tycker det är mäklarens ansvar att stänga budgivningen i tid, om det redan var klart och även hantera krångliga säljare med orimliga krav utan att lägga ansvaret på köparen. Det blev ändå bra tillslut men med ångestkänslor under förloppet.
  • Janne G
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall
    2021-03-01
    Köpte lägenhet. Ringde på en annan som jag var intresserad av men tyvärr såld dagen innan.. fick dock chansen att kika på en som ej var utlagd än och den Köpte jag utan att den behövdes läggas ut på hemnet. Väldigt trevlig och proffsig mäklare i Jocke
    • Juniskär
    2021-03-01
    Köpt fastighet bra och trevligt bemötande inga problem kan rekommenderas.
    2021-02-28
    Lägenhet 2rok. Mycket trevligt, enkelt och okomplicerat bemötande från mäklaren. Bra kommunikation under säljprocessen. Uppfyllde våra förväntningar. Nöjda med slutpriset som dock blev något lite lägre än utgångspriset.
    • Granlo
    2021-02-28
    Lgh 65 kvadrat, 2 r o k, 7: e våningen.
    Har har haft denna mäklare förut. 217.
    Även denna gång fin kontakt, proffessionell, effektiv, lyhörd.
    Har stort förtroende för mäklaren.
    Mycket nöjd säljare.
    2021-02-26
    Sålt lägenhet i Sundsvall. Trevligt bemötande, god tillgänglighet, effektivt hanterande av försäljningen.
    • Juniskär
    2021-02-17
    Har sålt en villa

Seriös och lyssnande samt kompetent.
    Rätt värdering av huset tycker vi.
    Trevlig och ödmjuk...ingen hästhandlartyp.
    • Söråker
    2021-02-02
    Jag skulle sälja min stora villa eftersom jag har köpt en lägenhet på annan ort och ska flytta till den. Jag blev bra bemött av mäklaren och vi var överens om utgångspris. Jag hade inga speciella förväntningar förutom att få villan såld och det fick jag.
    2021-01-21
    A apartment i bought.
    Everything was practical ans straight forward since for the first contact to see the place as during the purchase process!
    So far so good! :-)

Lpg
    2021-01-15
    He mediated the buying of a two room apartment in Timrå -Sundsvall and everything went smoothly.
    This agent has been very help and cooperative with me all along the buying of the apartment. He is flexible to communicate your requirements to him and very patient to deal with without worries.
    I feel he did a good job.
    2020-12-17
    Jag fick påminnelse Mail av er nu så svarar direkt, ni borde skicka ut dessa när affärer och dylikt är klart för just nu så kan jag ej ge ett konkret och fullständigt svar.
    2020-12-15
    Sålde en bostadsrätt. Trots ett tufft läge på grund av covid-19 så levererade mäklaren!
    2020-11-12
    Köpt lägenhet, mycket bra bemötande och mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    • Hemmanet
    2020-10-27
    Proffsigt enkelt och snabb service
    • Centrum/södermalm
    2020-10-25
    Jag är jättenöjd hitintills! Har sålt en lägenhet. Mäklaren har varit proffsig, trevlig o jag tror nog att allt blir t belåtenhet, överlämnandet är inte klart!
    • Liden
    2020-10-20
    Professionellt bemötande. Känns tryggt för oss som köpt första huset att få allting tydligt förklarat
    2020-10-10
    Husman Hagberg i Sundsvall lyckades sälja ett helt omöjligt objekt. Fantastiskt!!!!!
    2020-10-07
    Ska sälja ett hus, har ett stort förtroende för mäklaren
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Sundsvall
    2020-10-04
    Vi har köpt fritidshus, Lucksta 1:67 utanför Sundsvall. Mäklaren Andreas Bergström gav ett mycket proffsigt och engagerat intryck som gjorde att vi fick stort förtroende. Han gav oss det bemötande vi förväntar oss vid stora affärer med stora belopp. Vänliga hälsningar från Lennart och Mimmi Magnusson
    2020-10-02
    Tillgänglig alla tider på dygnet, även helg, snabba svar.
    2020-07-30
    Joakim på HusmanHagberg gjorde ett toppenjobb vid försäljningen av vår lägenhet. Bra och tydlig kommunikation och med ett trevligt och proffsigt bemötande utav alla på kontoret. Rekommenderas verkligen!
    2020-06-03
    Fick bästa möjliga hjälp av mäklare Joakim Lundström i Sundsvall . Snabb respons vid frågor jag hade och trevlig och tillmötesgående när jag skulle sälja min lägenhet. Bästa betyg./ Helen
    2020-05-07
    Trevlig, lugn, informativ, hjälpsam
    • Matfors
    2020-04-30
    Sålt villa, skulle vilja ha mer tid med mäklaren före visningarna, mötte honom i dörren samma tid som visningen var. Mäklaren levde inte upp till förväntningarna jag hade.
    • Granlo
    2020-04-21
    hjälpsam, hög svarsfrekvens, serviecemind.
    2020-04-16
    Professionell och engagerad vid försäljning av vår villa.
    2020-04-13
    Bostadsrätt.
    Väldigt äkta och naturligt trevligt bemötande, inget smicker eller överdrivet.
    Väldigt enkelt och smidigt genomförande samt trevlig mäklarfirma.
    • Korsta
    2020-03-08
    Smidiga bra affär när jag skulle sälja min lägenhet. Kanon jobb av Jocke.

Mvh Jocke
    2020-03-05
    Mäklaren hade ett väldigt proffesionellt och bra bemötande vid försäljningen av min lägenhet.

Snabb vid värdering och uppläggning av lägenheten online. Höll mig löpande uppdaterad om läget under resans gång och var tillgänglig när jag hade frågor.
    2020-02-15
    Vi har köpt en lägenhet.

Vi blev trevligt bemötta.

Vi hade inga förväntningar om att köpa lägenhet, men lägenheten va r fin och nyrenoverad så vi gick med i budgivningen.

Upplevelsen var positiv, men fortfarande har vi inte sett alla utrymmen i källare etc., det är synd.
    • Övre Bosvedjan
    2020-01-24
    Jag har sålt en villa
    Jag fick vänligt och tillmötesgående bemötande av mäklaren.
    Han gav inte upp trots att det var lite motigt i början.
    Nu är avtalet påskrivet och snart är det klart.
    2020-01-13
    Bra kommunikation och trevligt bemötande!
    2019-12-30
    Lyhörd och uppfyllde våra förväntningar på husförsäljningen. Mycket bra koll på marknaden, vilket var en av anledningarna till att valet föll på Andreas.
    2019-12-16
    Trevligt bemötande, ingen stress, bra på att lyssna på köparen och säljaren
    Jättebra helt enkelt 👍👍
    2019-12-15
    Jag tycker att min mäklare har varit väldig bra och lättsam att ha och göra med!
    2019-12-13
    Vi både köpte en ny lägenhet och sålda vårat radhus via Andreas.

I båda affärerna så har kontakten varit vänlig och han har snabbt och på ett bra sätt besvarat alla våra frågor.

Jag kommer att anlita Andreas i framtiden om jag får möjlighet!
    2019-12-03
    Vår mäklare är lätt att få kontakt med när man söker honom och uppdaterar oss med information om t ex hur många som bokat sig till visningen. Vi har vår första visning denna vecka så vi får se hur det går...
    • Söråker
    2019-11-30
    Vi har sålt vårt hus i Söråker.
    Andreas var vår mäklare och har skött allt till vår fulla belåtenhet.
    2019-11-27
    Har köpt en villa och har fått ett toppenbemötande av mäklaren. Tycker han är en grym mäklare som verkligen kan vara personlig i alla bemötanden.
    2019-11-27
    Kunnig och engagerad. Sålde min villa och det blev snabbt datum för visning och snabb försäljning.
    • Sallyhill
    2019-11-24
    Ung lovande gosse Joakim Lundström Sundsvall som är helt färsk. Var rädd om honom, har potential att utvecklas fort och bra.
    • Kvissleby
    2019-10-22
    Köpte en lägenhet och fick en fin genomgång vid visningen.Bemötandet och dom vidare förhandlingarna gick bra.Vi får sedan se när vi träffas hur det går.Mäklaren har levt upp till mina förväntningar.
    2019-09-23
    Blev tingade att ha med mäklare när jag sålde privat, pga köparens bank. Lättsamt att ha att göra med mäklaren.
    • Björkön - Pråmviken
    2019-09-12
    Very proffesional. Answered all my questions and found the answers she didn’t know. My house sold and everybody is happy, seller and buyer.
    2019-09-12
    Jag köpte en 3a innan den riktiga visningen ägt rum.
    Tycker servicen var bra men hade kunnat förbättrats och blivit lite mer professionell.
    Som mäklare tycker jag det är viktigt att alltid vara trevlig i sms/telefonsamtal. Avsluta alla sms med Mvh.

Supernöjd i det stora hela :)
    2019-08-29
    Min mäklare var kanon. Hon var tydlig och gav mig det bästa priset. Det tog ca 2 timmar från att jag lagt ut lägenheten tills att den blev såld. För ett mycket högre pris än väntat! Hon arbetade med mitt ärende samtidigt som hon var på semester vilket är över förväntan.

Jag är extremt nöjd. Ge henne löneförhöjning och mer semester!
    • Centrum
    2019-07-31
    Min erfarenhet är att det har varit mycket enkelt att få en trevlig kontakt med mäklaren, och enkelt att hålla kontakten under hela processen. Mäklaren har skapat en känsla av trygghet, vilket underlättade mitt beslut att köpa en liten andel i bostadsrättsföreningen Credit.