Alla kategorier Mäklare Västernorrland Sundsvall HusmanHagberg HusmanHagberg Sundsvall

HusmanHagberg Sundsvall

Köpmangatan 24, 852 31 Sundsvall — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sundsvall! Vi lovar dig trygghet när du ska köpa bostad här, eftersom vi på mäklarkontoret känner till området mycket väl. Vi har erfarenhet både av Sundsvall och bostadsmarknaden och har stor passion för affärer. HusmanHagberg är en kedja som har hela 90 kontor runtom i Sverige, det säger en hel del om vår kompetens.

Vill du köpa eller sälja? Vi hjälper till med allt under affärens gång. Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende, därför har vi alltid hjärtat med i affären. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 14 kunder tycker om HusmanHagberg Sundsvall

• Gunnar L

2019-03-26

Gunnar L skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    1. Vi har sålt Villa.
    2. Öppenhjärtigt och entusiastiskt.
    3. Vi känner vår mäklare genom tidigare affär och genom spontana telefonkonsultationer i andra ärenden. Vi har god erfarenhet av ganska många mäklare genom åren. Vi valde Arne Pettersson på HH eftersom vårt intryck av honom är att han alltid är korrekt och rättvis mot både säljare som köpare. Affären ska vara till belåtenhet för båda parter i uppgörelsen. Säljuppdraget förväntade vi oss inneha ett lagom driv, inte för långsamt och segt och inte heller för snabbt och för hetsigt. Det här skötte Arne helt perfekt genom sin kunskap och erfarenhet. Hans värdering av fastigheten stämde helt överens med vår egen subjektiva bedömning. Arne har alltid omedelbart svarat på mejl, telefonpåringningar och SMS, således alltid varit kontaktbar. Arne har en positiv läggning, vilket vi uppskattat mycket.
    4. Vi är mer än nöjda med vår mäklare Arne Pettersson. Hans utförande har vi uppfattat vara helt professionellt. Om några av våra bekanta är på G att sälja sin fastighet, kommer vi självfallet att rekommendera Arne Pettersson som mäklare.
    //Gunnar o Ingegerd Lundberg Läs mer
  • 2019-03-24

Oscar S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Bostadsrätt. Trevlig mäklare men ingen säljare. Upplever att han glömt av vad han sagt till oss angående kontakt som ska tas med ev köpare. Vi har fått ringa väldigt många gånger för att höra om objektet trots att vi avtalat tid för det. Mäklaren verkade inte ha någon struktur och inte vara ordentlig, lite mesig skulle jag säga.skulle inte alls rekommendera husman Hagberg eller den mäklaren som vi hade. Tråkigt. Men vi har ändå att jämföra med när vi sålt bostäder i 2 andra städer och var enormt nöjda med vår mäklare där. Läs mer
  • 2019-03-21

Anneth S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålt Hus
    ,Mäklaren har följt uppdraget till full belåtenhet. Läs mer
  • 2019-03-20

Agneta Birgitta B skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Försäljning av bostadsrätt i Sundsvall. Vi fick stort förtroende för mäklaren från första början. Han stöttade oss på bästa sätt. Om några år kommer vi även att sälja vår sommarstuga. Troligtvis kommer vi att vända oss till samma mäklare igen. Läs mer
  • 2019-03-20

Malin M skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Jag har köpt en lägenhet. Upplevelsen med mäklaren var positiv. Läs mer
  • 2019-03-11

Katarina S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålt en bostadsrätt och har fått den bästa service man kan önska/ begära av mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-11

Amanda H skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålde min lägenhet och fick hjälp av Emma med detta. Hon var väldigt trevlig och jag fick förtroende för henne på en gång.
    Emma var väldigt duktig på att hela tiden hålla mig uppdaterad med vad som var nästa steg i processen vilket fick mig att känna mig inkluderad och känna att jag hade koll på saker och ting. Kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • 2019-02-24

Sara B skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålt en brf, sålt en villa och köpt Brf.
    Toppen mäklare. Känns tryggt och märks att han varit i branschen länge. Håller vad han lovar och berättar vad nästa steg i processen är. Läs mer
  • 2019-02-20

Rebecka Freudenberg skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpt & sålt lägenhet. Bra och proffsigt bemötande. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-02-11

Elisabeth A skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpt bostad.
    Mäklaren var kunnig, trevlig och lugn

Helhetsintrycket är mycket possitivt Läs mer
  • 2019-01-09

Joakim E skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Kontakten har varit bra, alltid ett trevligt bemötande, och förståelse för våra behov och önskemål. Läs mer
  • 2019-01-08

Yvonne G skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpt och sålt lägenhet via Husman&Hagberg. Personlig service och hjälp med detta. Läs mer
  • 2018-12-25

Veronica O skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Har köpt ett hus. Jag blev. Trevligt bemött av mäklaren, han kände tom igen mig när jag kom gående på stan och visste att jag varit på en av hans visningar. Då tyder det på ett bra igenkännande och att han har koll. Läs mer
  • 2018-12-24

Sofia Therese N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpte Ubåtsvägen 20 och sålde Färjevägen 12, båda på Alnö. Så nöjd med allt från förberedelse till visning och försäljning. Underbart att ha mäklaren på sin sida som verkligen hjälper intressenter att se det bästa av huset! Läs mer

Köpmangatan 24, 852 31 Sundsvall