HusmanHagberg Sundsvall

Köpmangatan 24, 852 31 Sundsvall — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Sundsvall! Vi lovar dig trygghet när du ska köpa bostad här, eftersom vi på mäklarkontoret känner till området mycket väl. Vi har erfarenhet både av Sundsvall och bostadsmarknaden och har stor passion för affärer. HusmanHagberg är en kedja som har hela 90 kontor runtom i Sverige, det säger en hel del om vår kompetens.

Vill du köpa eller sälja? Vi hjälper till med allt under affärens gång. Vårt mål är att du ska bli så nöjd som möjligt med ditt nya boende, därför har vi alltid hjärtat med i affären. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 59 kunder tycker om HusmanHagberg Sundsvall

• 2020-10-20

Sara S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Professionellt bemötande. Känns tryggt för oss som köpt första huset att få allting tydligt förklarat Läs mer
  • 2020-10-10

Monica Brita Ellen B skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Husman Hagberg i Sundsvall lyckades sälja ett helt omöjligt objekt. Fantastiskt!!!!! Läs mer
  • 2020-10-07

Carin B skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Ska sälja ett hus, har ett stort förtroende för mäklaren Läs mer
  • 2020-10-04

Lennart M skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vi har köpt fritidshus, Lucksta 1:67 utanför Sundsvall. Mäklaren Andreas Bergström gav ett mycket proffsigt och engagerat intryck som gjorde att vi fick stort förtroende. Han gav oss det bemötande vi förväntar oss vid stora affärer med stora belopp. Vänliga hälsningar från Lennart och Mimmi Magnusson Läs mer
  • 2020-10-02

Houshang Esmaeil A skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Tillgänglig alla tider på dygnet, även helg, snabba svar. Läs mer
  • 2020-07-30

Linda A skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Joakim på HusmanHagberg gjorde ett toppenjobb vid försäljningen av vår lägenhet. Bra och tydlig kommunikation och med ett trevligt och proffsigt bemötande utav alla på kontoret. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2020-06-03

Helen N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Fick bästa möjliga hjälp av mäklare Joakim Lundström i Sundsvall . Snabb respons vid frågor jag hade och trevlig och tillmötesgående när jag skulle sälja min lägenhet. Bästa betyg./ Helen Läs mer
  • 2020-05-07

Evelina C skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Trevlig, lugn, informativ, hjälpsam Läs mer
  • 2020-04-30

Berith S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålt villa, skulle vilja ha mer tid med mäklaren före visningarna, mötte honom i dörren samma tid som visningen var. Mäklaren levde inte upp till förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2020-04-21

Eleine S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    hjälpsam, hög svarsfrekvens, serviecemind. Läs mer
  • 2020-04-16

Carl Fredrik H skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Professionell och engagerad vid försäljning av vår villa. Läs mer
  • 2020-04-13

Pia W skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Bostadsrätt.
    Väldigt äkta och naturligt trevligt bemötande, inget smicker eller överdrivet.
    Väldigt enkelt och smidigt genomförande samt trevlig mäklarfirma. Läs mer
  • 2020-03-08

Joakim L skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Smidiga bra affär när jag skulle sälja min lägenhet. Kanon jobb av Jocke.

Mvh Jocke Läs mer
  • 2020-03-05

Michael F skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Mäklaren hade ett väldigt proffesionellt och bra bemötande vid försäljningen av min lägenhet.

Snabb vid värdering och uppläggning av lägenheten online. Höll mig löpande uppdaterad om läget under resans gång och var tillgänglig när jag hade frågor. Läs mer
  • 2020-02-15

Hans F skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vi har köpt en lägenhet.

Vi blev trevligt bemötta.

Vi hade inga förväntningar om att köpa lägenhet, men lägenheten va r fin och nyrenoverad så vi gick med i budgivningen.

Upplevelsen var positiv, men fortfarande har vi inte sett alla utrymmen i källare etc., det är synd. Läs mer
  • 2020-01-24

Anders Gunnar P skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Jag har sålt en villa
    Jag fick vänligt och tillmötesgående bemötande av mäklaren.
    Han gav inte upp trots att det var lite motigt i början.
    Nu är avtalet påskrivet och snart är det klart. Läs mer
  • 2020-01-13

Fredrik C skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Bra kommunikation och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-12-30

Anders Ture Daniel F skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Lyhörd och uppfyllde våra förväntningar på husförsäljningen. Mycket bra koll på marknaden, vilket var en av anledningarna till att valet föll på Andreas. Läs mer
  • 2019-12-16

Liselotte G skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Trevligt bemötande, ingen stress, bra på att lyssna på köparen och säljaren
    Jättebra helt enkelt 👍👍 Läs mer
  • 2019-12-15

Emma Oktober P skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Jag tycker att min mäklare har varit väldig bra och lättsam att ha och göra med! Läs mer
  • 2019-12-13

Mariana K skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vi både köpte en ny lägenhet och sålda vårat radhus via Andreas.

I båda affärerna så har kontakten varit vänlig och han har snabbt och på ett bra sätt besvarat alla våra frågor.

Jag kommer att anlita Andreas i framtiden om jag får möjlighet! Läs mer
  • 2019-12-03

Christina F skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vår mäklare är lätt att få kontakt med när man söker honom och uppdaterar oss med information om t ex hur många som bokat sig till visningen. Vi har vår första visning denna vecka så vi får se hur det går... Läs mer
  • 2019-11-30

Christine Elisabet M skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vi har sålt vårt hus i Söråker.
    Andreas var vår mäklare och har skött allt till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • 2019-11-27

Andreas S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Har köpt en villa och har fått ett toppenbemötande av mäklaren. Tycker han är en grym mäklare som verkligen kan vara personlig i alla bemötanden. Läs mer
  • 2019-11-27

Arne Mattias D skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Kunnig och engagerad. Sålde min villa och det blev snabbt datum för visning och snabb försäljning. Läs mer
  • 2019-11-24

Maria F skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Ung lovande gosse Joakim Lundström Sundsvall som är helt färsk. Var rädd om honom, har potential att utvecklas fort och bra. Läs mer
  • 2019-10-22

Jan Inge P skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpte en lägenhet och fick en fin genomgång vid visningen.Bemötandet och dom vidare förhandlingarna gick bra.Vi får sedan se när vi träffas hur det går.Mäklaren har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-23

Pernilla N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Blev tingade att ha med mäklare när jag sålde privat, pga köparens bank. Lättsamt att ha att göra med mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-12

Richard K skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Very proffesional. Answered all my questions and found the answers she didn’t know. My house sold and everybody is happy, seller and buyer. Läs mer
  • 2019-09-12

Malin N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Jag köpte en 3a innan den riktiga visningen ägt rum.
    Tycker servicen var bra men hade kunnat förbättrats och blivit lite mer professionell.
    Som mäklare tycker jag det är viktigt att alltid vara trevlig i sms/telefonsamtal. Avsluta alla sms med Mvh.

Supernöjd i det stora hela :) Läs mer
  • 2019-08-29

Fredrik Å skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Min mäklare var kanon. Hon var tydlig och gav mig det bästa priset. Det tog ca 2 timmar från att jag lagt ut lägenheten tills att den blev såld. För ett mycket högre pris än väntat! Hon arbetade med mitt ärende samtidigt som hon var på semester vilket är över förväntan.

Jag är extremt nöjd. Ge henne löneförhöjning och mer semester! Läs mer
  • 2019-07-31

Helene S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Min erfarenhet är att det har varit mycket enkelt att få en trevlig kontakt med mäklaren, och enkelt att hålla kontakten under hela processen. Mäklaren har skapat en känsla av trygghet, vilket underlättade mitt beslut att köpa en liten andel i bostadsrättsföreningen Credit. Läs mer
  • 2019-07-29

Anita Ö skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren flexibel när det gällde att passa in en tid för visning. Mycket väl bemött! En fredagkväll med kort varsel.Även nöjd när vi skrev med nästa mäklare. Informativt, snabbt och effektivt. Enbart en positiv upplevelse!! Läs mer
  • 2019-07-15

Anna Maria Zenitha N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålt en villa. Myclet nöjd med mäklaren och hela processen har gått bra. Läs mer
  • 2019-07-15

Linnéa T skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Supernöjd med Emma på HusmanHagberg i Sundsvall. Smidig och proffsig mäklare med koll på allt! Rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • 2019-07-12

Carl Emil N skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålde villan i Söråker och är väldigt nöjd med Andreas. Gav bra information, var trevlig och vi fick snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-07-09

Helene L skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vi sålde en villa i Sundsvall.
    Vår mäklare Arne Pettersson tog hand om både oss och dom nya ägarna på ett mycket proffsigt sätt, vi kände oss trygg med honom. Han levde upp till alla våra förväntningar, kort sagt är vi mycket nöjd och rekommenderar honom gärna till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-07-07

Kjell T skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Vi har köpt en lägenhet.Vi blev mycket väl bemötta av en mycket trevlig mäklare.Andreas Bergström.Vi känner oss mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-26

Birthe E skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köpt en lägenhet i Sundsvall. Trevlig mäklare som gav bra information och återkoppling. Läs mer
  • 2019-06-14

Ann-Charlotte G skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Jag är mycket nöjd med den mäklare jag anlitade, Andreas Bergström i Sundsvall, i samband med min försäljning av en bostadsrätt.

Han är lyhörd, kompetent och förtroendeingivande. Upplever även att köparna av lägenheten var mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-11

Bemötande var super bra
    Toppen service! Läs mer
  • 2019-04-25

Magnus S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    En etta, mer regelbunden uppdatering om vad som sker, hur många som var intrsserad och hur många som kom på visning. Bemötandet var bra. Lite mer jävlar anamma i försäljnings fasen. Läs mer
  • 2019-04-25

Björn G skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Tycker det var hel ok. Först var det en visning på lägenheten. Jag fick se det jag ville. Det var jag som ställde frågorna och fick svar på frågorna. Sedan bestämdes köpet. Läs mer
  • 2019-04-23

Sofia M skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Köp av radhus. Mkt bra bemötande och hjälp i processen. Tips och råd, lätt att nå vid frågor. Sammantaget mkt bra! Läs mer
  • Gunnar L

2019-03-26

Gunnar L skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    1. Vi har sålt Villa.
    2. Öppenhjärtigt och entusiastiskt.
    3. Vi känner vår mäklare genom tidigare affär och genom spontana telefonkonsultationer i andra ärenden. Vi har god erfarenhet av ganska många mäklare genom åren. Vi valde Arne Pettersson på HH eftersom vårt intryck av honom är att han alltid är korrekt och rättvis mot både säljare som köpare. Affären ska vara till belåtenhet för båda parter i uppgörelsen. Säljuppdraget förväntade vi oss inneha ett lagom driv, inte för långsamt och segt och inte heller för snabbt och för hetsigt. Det här skötte Arne helt perfekt genom sin kunskap och erfarenhet. Hans värdering av fastigheten stämde helt överens med vår egen subjektiva bedömning. Arne har alltid omedelbart svarat på mejl, telefonpåringningar och SMS, således alltid varit kontaktbar. Arne har en positiv läggning, vilket vi uppskattat mycket.
    4. Vi är mer än nöjda med vår mäklare Arne Pettersson. Hans utförande har vi uppfattat vara helt professionellt. Om några av våra bekanta är på G att sälja sin fastighet, kommer vi självfallet att rekommendera Arne Pettersson som mäklare.
    //Gunnar o Ingegerd Lundberg Läs mer
  • 2019-03-24

Oscar S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Bostadsrätt. Trevlig mäklare men ingen säljare. Upplever att han glömt av vad han sagt till oss angående kontakt som ska tas med ev köpare. Vi har fått ringa väldigt många gånger för att höra om objektet trots att vi avtalat tid för det. Mäklaren verkade inte ha någon struktur och inte vara ordentlig, lite mesig skulle jag säga.skulle inte alls rekommendera husman Hagberg eller den mäklaren som vi hade. Tråkigt. Men vi har ändå att jämföra med när vi sålt bostäder i 2 andra städer och var enormt nöjda med vår mäklare där. Läs mer
  • 2019-03-21

Anneth S skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Sålt Hus
    ,Mäklaren har följt uppdraget till full belåtenhet. Läs mer
  • 2019-03-20

Agneta Birgitta B skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Försäljning av bostadsrätt i Sundsvall. Vi fick stort förtroende för mäklaren från första början. Han stöttade oss på bästa sätt. Om några år kommer vi även att sälja vår sommarstuga. Troligtvis kommer vi att vända oss till samma mäklare igen. Läs mer
  • 2019-03-20

Malin M skrev om HusmanHagberg Sundsvall
    Jag har köpt en lägenhet. Upplevelsen med mäklaren var positiv. Läs mer

Köpmangatan 24, 852 31 Sundsvall