Mäklare Stockholms län Täby HusmanHagberg Täby Febe Thulin
Febe Thulin
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-04 - 2019-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
När köpare och säljare tycker att de gjort sin livs affär och är supernöjda!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag kör stenhårt ända in i mål och ger extra service utöver det vanliga. Om jag ska beskriva mig själv som mäklare skulle jag säga att jag har ett otroligt engagemang, är påläst och vill vara "bäst i klassen".

Hur ser din drömbostad ut?
En fräsch lägenhet med utsikt över havet men ändå nära service.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat basket och fotboll i högsta divisionen. Läs mer

Läs vad 19 Läs vad Febe Thulin

• Camilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2019-04-10

Xxxxxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-13

Roslags Näsby
    Köpt lägenhet. Febe mycket proffsigt och varmt bemötande. Uppskattar allt stöd och hjälp i köpprocessen. Läs mer
    2019-03-13 Febe T svarar Anders L
    Tusen tack! Jätteroligt att du tyckte om lägenheten så mycket och att jag gjort ett bra jobb även till dig.
  • Rose-Marie L
    Rose-Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2019-03-13

Roslags Näsby
    Jag har köpt en lägenhet.
    Blev bemöt av Febbe med vänlighet, kunskap om objektet och information om området.
    Affären och kontakten skötes proffesionellt och med omtanken både om mig som köpare och säljaren
    Man kände att saker och ting gick rätt och professionellt till. Man var i goda händer helt enkelt!
    Tack snälla Febe!//Rose-Marie Läs mer
    2019-03-13 Febe T svarar Rose-Marie L
    Tusen tack! Alltid roligt att kunna vara behjälplig och få till en affär som känns super både för köpare och säljare.
  • Birgit L sålde sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2019-02-19

Täby Centrum
    Jag har köpt en 2:a och sålt min 4:a i Täby. Jag är på alla sätt
    nöjd med Febe Thulin. Hon är proffsig samt har ett mycket trevligt och vinnande sätt. Jag kan verkligen rekommendera
    henne. Hon är en mycket empatisk person. Läs mer
    2019-02-20 Febe T svarar Birgit L
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Men du ska ha tack själv för att du kämpat så med försäljningen trots att du haft så ont.
    Febe T gillar detta
  • Karl S köpte sitt hus med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2019-02-03

Täby kyrkby
    Febe var ett väldigt bra stöd för oss som förstagångsköpare. Genomgående ärlig och lätt att ha och göra med. Tydlig, snabb, och lätt nåbar. Jag upplevde att hela affären var välinformerad och balanserad utan konstigheter. Rekommenderar helhjärtat. Läs mer
    2019-02-19 Febe T svarar Karl S
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
    Febe T gillar detta
  • Ulf S köpte sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2018-09-12

Näsbydal
    Perfekt service, mycket professionellt och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-09-12 Febe T svarar Ulf S
    Tusen tack! Alltid lika roligt när mina kunder är supernöjda!
  • Agneta C
    Agneta C köpte sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2018-09-11

Näsbydal
    Vi är bara i början av vår kontakt med Febe men hitintills har vi fått utmärkt hjälp och tips. Kan återkomma när vi flyttat Läs mer
    2018-09-12 Febe T svarar Agneta C
    Roligt att höra att ni är nöjda med mig så här långt. När ni är klara med både köp och försäljning ska ni vara supernöjda!
  • Linda O köpte sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2018-09-11

Näsbydal
    Köpte en fyra i Näsbydal. Snabbt och professionellt bemötande. Verkligheten motsvarade förväntningarna. Läs mer
    2018-09-11 Febe T svarar Linda O
    Tusen tack! Härligt att höra att du är så nöjd!
  • Annika L sålde sin lägenhet med hjälp av Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2018-08-29

Täby Centrum
    Proffsig och kunnig. Febe har varit med länge, i både uppgångar och nedgångar på bostadsmarknaden. Vi sålde vår stora lägenhet mitt i sommaren på första försöket. Jättenöjd med upplägg, bemötande och bra avslut. Läs mer
    2018-09-11 Febe T svarar Annika L
    Tusen tack Annika! Jätteroligt att köpte genom mig.
  • Caroline Ö skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby

2018-06-11

Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren har givit mig ett vänligt , tryggt och proffsigt bemötande. Fick lägenheten sålt till ett högre pris än vad jag förväntade mig . Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-12 Febe T svarar Caroline Ö
    Tack för din fina rekommendation! Så roligt att få sälja din fina lägenhet.

Senaste försäljningarna

Näsbydalsvägen