Patrik Borin

Patrik Borin

Patrik Borin är mäklare på HusmanHagberg Täby

Patrik Borin har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Patrik Borin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Borin har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Om du gillar ditt jobb lika mycket som jag älskar mitt så kommer du kunna förstå att jag inte ser mäklaryrket som ett jobb. Att få vara med och driva HusmanHagberg Täby och Vallentuna är en otroligt spännande resa. Jag själv är uppvuxen i detta område och har många fina barndomsminnen. Vilket jag använder mig av dagligen och gärna delar med mig av till kunder som inte är lika inbitna Täby- och Vallentunabor.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min filosofi är att alltid göra det så lätt som möjligt för kunden. Finns det ett sett att få ihop affären så kommer vi gemensamt att hitta den. Om du hittar en mäklare som har hälften av den passionen, drivet och målmedvetenheten som jag har så har du hittat dig en bra mäklare. Mitt bästa råd är att gå med den mäklaren som du gillar bäst. Man vill umgås och göra affärer med personer man gillar och tycker om.

90 omdömen om Patrik Borin

Sedan starten hos Reco 2015
Erling L
Skarpäng

Har bara positivt att säga om Patrik. Inkännande, bra samarbete genom hela säljprocessen. Smidigt och lättsamt hela vägen. Kan varmt rekommendera Patrik som mäklare.

Jennie A
Täby kyrkby

Lyhörd, kompetent, flexibel och lättillgänglig.

Max E
Täby kyrkby

Lyhörd, personlig och social kameleont. Kanonmäklare enligt mig.

Synnöve M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
Hägernäs Strand

En mycket duktig och professionell mäklare. Snabb i kommunikation och smidig genom hela processen. Kan varmt rekommendera Patrik.

Magnus K
Vallabrink

Seriös. Tillgänglig. Kunnig. Bra kännedom om vår lokala villamarknad.

Linda Malín E
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
Gribbylund

Patrik är en professionell, engagerad och hjälpsam mäklare. Han höll oss uppdaterade igenom hela processen och var alltid tillgänglig.

Stefan H
Gribbylund

Vi tog in offerter från flera mäklarfirmor och valde Patrik från HusmanHagberg beroende på hans ödmjukhet, lugn, seriositet och professionalism. Han har skött hela processen på ett mycket bra sätt och kan varmt rekommendera honom.

Christoffer S
Täby kyrkby

Snabb i kommunikationen och bra upplägg kring hela processen

Helena Marija S
Täby kyrkby

Inlyssnande, tillgänglig och lägger ner sin själ i det han gör. 👍

Ulla-Britta S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
Åkerbyparken

Han är vänlig och förstående. Mycket sympatisk. Kunnig.