Thomas Lindqvist

Thomas Lindqvist

Thomas Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Täby

Thomas Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 1992-02. Thomas Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.9. Thomas Lindqvist har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Friheten i kombination med glädjen att få knyta ihop affärer.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är kunnig, envis och målmedveten. Dessutom är jag seriös, påläst, erfaren och en mycket god förhandlare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig ägnar jag mig åt båtliv i skärgården, golf, åker längdskidor och långfärdsskridskor. Som gammal skidlärare och guide åker jag gärna utför också.

Hur ser din drömbostad ut?
En enplansvilla med sjötomt.

59 omdömen om Thomas Lindqvist

Sedan starten hos Reco 2018
Liselott N
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
Ella park

Toppen mäklare, han har skött 2 husaffärer åt mig och jag har varit mycket nöjd ! Han har ett trevligt lugnt behagligt sätt, mycket kompetens, jag kan varmt rekommendera honom.

Marie Charlott N
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
Ella park

Kunnig, sansad lyhörd och trevlig

Erik W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
Näsbydal

Tumme upp, han gjorde det han skulle, kändes bra handla av honom!

Svar från Thomas Lindqvist

Tack Erik, hoppas att ni kommer att trivas

Martin Å
Näsbydal

Mycket bra, lägenheten blev såld över utgångspris och det krävdes inte alltför många visningar.

Tack Martin! Får passa på att önska glad påsk

Sandra Weronika S
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
Karby/Brottby

Jättetrevlig mäklaren. Han är professionell och ytterst behjälplig genom hela processen. Snabb kommunikation. Jag rekommenderar varmt honom.

Svar från Thomas Lindqvist

Tack Sandra, kul att du är nöjd

Henock Molla A
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
Täby kyrkby

Väldigt kunnig och hjälpsam person

Lena Kristina Elisabet Z
Centrum

Thomas är mycket bra att ha och göra med, mycket kunnig och bra att diskutera olika upplägg med vad gäller affären och vi känner oss trygga med Thomas som mäklare, han har varit vår mäklare vid två av våra viktigaste affärer år 2016 och 2022. Dessutom är Thomas trevlig och lättsam, vilket är viktigt för oss.

Isak B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
Näsbydal

Thomas var trevlig och hjälpsam, fick privat visning då jag inte kunde gå på den öppna visningen. Gav svar på de frågor som jag hade och har ett proffesionellt bemötande. Jag är mycket nöjd med Thomas som mäklare.

Elisabeth N
Näsbydal

Mycket trevlig och duktig mäklare och vi är mycket nöjda.

Christina N
Näsbydal

Tomas Lindqvist har i denna oroliga ekonomiska period skött försäljningen av min lägenhet på Näsbydalsvägen 16 i Täby. Han har gjort det på ett lugnt och metodiskt bra sätt och hela tiden hållit mig uppdaterad tills försäljningen var genomförd. Mvh Christina Nordell