Emelie Hallman
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 15 kunder tycker om Emelie Hallman

• Ola Å köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    76.5m²
    Köpt

Enkel rak kommunikation inget velande eller osäkerhet.

Fick all info.

Tryck på med städningen, kass men ligger inte på mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Emelie H svarar Ola Å
    Tack för det fina betyget Ola! Det glädjer mig att du är nöjd med min mäklartjänst :)
    Tråkigt med städningen, det är ju en viktigt del för helhetskänslan när man byter bostad. Bra för mig att få feedback på det också.
    Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.
    Hälsningar, Emelie
  • Helle F
    Helle F sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    3:a
    88m²
    Älta
    Jag sålde min trerumslägenhet i Älta med hjälp av Emelie Hallman. Emelie har iakttagit ett mycket trevligt bemötande och professionellt svarat på mina många frågor.
    Emelie har på alla sätt varit behjälplig och tillmötesgående, varför jag varmt kan rekommendera hennes tjänster.

Med vänlig hälsning Helle Fernquist Läs mer
    2018-11-16 Emelie H svarar Helle F
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenheten som du bott i så länge. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet, svårt att göra annat med den härliga utsikten :)
    Tusen tack för de fina orden Helle!
    Med vänliga hälsningar, Emelie Hallman
    Emelie H gillar detta
  • Kristina Andrén K sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    76.5m²
    Tyresö Centrum
    Sålt en brf tvåa, mycket engagerad och bra Läs mer
    2018-11-16 Emelie H svarar Kristina Andrén K
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen :)
    Hälsningar, Emelie Hallman
  • Guillermo V köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    145m²
    Tyresö Centrum
    Emelie Hallman hade hjälpt oss att både sälja vår lägenhet och köpa ett rådhus. Vi har upplevt Emelie som professionell och väldigt trevlig. Hon hade lyssnat till våra önskemål samt kommit med egna råd från tidigare arbetserfarenheter. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-09-24 Emelie H svarar Guillermo V
    Det glädjer mig att ni är nöjda, dels vad gäller mitt arbete när ni köpte huset samt när vi senare sålde er lägenhet. Extra kul var det att överträffa era förväntningar med slutpriset på er lägenhet :) Jag är glad över att ha träffat er och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hem! Hälsningar, Emelie
  • Åsa H skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie är engagerad och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. I mitt fall, där jag var på semester under köpeprocessen har hon varit behjälplig med fullmakter mm - snabb trots extra krångel mao.. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.. TACK! Läs mer
    2018-09-12 Emelie H svarar Åsa H
    Tack för de fina och värmande orden Åsa! Vad glad jag blir :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i den nya lägenheten. Skönt med en kort flytt, känner ni redan till allt om området och föreningen. Med vänlig hälsning, Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Kristin A sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    161m²
    Hanviken
    Emelie har på ett engagerat och kunnigt sätt guidat oss genom hela säljprocessen. Hon har hjälpt oss att prioritera och fokusera, samt presentera vår villa på allra bästa sätt. Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-08-17 Emelie H svarar Kristin A
    Tack Kristin! Vad kul att höra att ni är så nöjda och vill rekommendera mig vidare, då känner jag att jag har lyckats. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Jag önskar er alla all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    161m²
    Hanviken
    På ett personligt och engagerat sätt hjälpte hon oss att sälja vårt hus. Hon har en stor teknisk kompetens och kunskapen om marknaden Läs mer
    2018-08-15 Emelie H svarar Maria A
    Tack Maria! Jag är glad över att ha fått träffa er och hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Önskar er all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie
  • Emma L skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi hade förmånen att få Emelie Hallman som mäklare då vi önskade sälja vårt radhus i Tyresö. Vi hade redan fått erfara Emelies proffesionella och kunniga bemötande då vi just innan köpt vårt nya fristående villa, där hon var mäklare. Hon är serviceinriktad, mycket kunnig och påläst samt har ett bemötande gentemot både köpare och säljare, som är respektfullt och förtroendeingivande. Vi har redan rekommenderat Husman Hagberg i allmänhet och Emelie Hallman i synnerhet till alla runtomkring oss i det fall de någon gång ska sälja sin bostad! Läs mer
    2018-07-07 Emelie H svarar Emma L
    Tackar ödmjukast för de rekommendationerna! Det är en ära för mig att ha fått hjälpa er byta bostad och jag hoppas verkligen att ni och barnen ska trivas i ert nya fina hus. Önskar er en härlig sommar och semester! Hälsningar Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Trevlig och kunnig. Brinner för sitt jobb och kontakten med människor! Läs mer
    2018-07-05 Emelie H svarar Johan Larsson Bygg & Allservic J
    Det går inte annat än att älska sitt jobb när man får äran att hjälpa så underbara människor som ni är att både köpa och sälja hus. Tack för det och för de fina orden! Hälsningar Emelie
  • Sam W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Superproffsig och jättetrevlig! Läs mer
    2018-06-26 Emelie H svarar Sam W
    Tack Sam! Kul att höra att du upplevde det så, då känner jag att jag har lyckats. Jag hoppas att du ska trivas i din första lägenhet, den är jättefin och extra lyxigt med en pool direkt utanför. Hälsningar Emelie

Senaste försäljningarna

Sikvägen