Emelie Hallman
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 19 kunder tycker om Emelie Hallman

• Angelica H köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-02-05

78m²
    Tyresö Centrum
    Vi köpte en lägenhet i Tyresö. Vi blev bemötta på ett positivt och välkomnande sätt. Vi kände att dem tog sin tid för att reda ut och se till att ge oss svar på våra frågor. Läs mer
    2019-02-05 Emelie H svarar Angelica H
    Vad kul att ni känner er nöjda med bemötandet och att vi kunde hjälpa er få svar på alla era frågor, det är viktigt för oss och glädjer oss extra mycket att ni känner er nöjda med detta. Hoppas att ni ska trivas i er nya fina lägenhet!
    Hälsningar, Emelie Hallman
    Emelie H gillar detta
  • Hans Olof V sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-27

Trollbäcken
    Emelie hjälpte oss att sälja en lägenhet. Hon är mycket förtroendeingivande och proffsig, dessutom jättego och glad. Allt gick smidigare än förväntat. Läs mer
    2019-01-28 Emelie H svarar Hans Olof V
    Tack för de fina orden och kul att höra att ni tycker det gick smidigare än förväntat, det glädjer mig. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet, tacksam för förtroendet.
    Hälsningar, Emelie
    Emelie H gillar detta
  • John Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-20

Trollbäcken
    Lägenhet till vår dotter.

Upplevde Emelie som väldigt trevlig och serviceinriktad. Läs mer
    2019-01-20 Emelie H svarar John Ö
    Tack John! Glad jag blir av att höra det :) Jag hoppas att Johanna ska trivas bra i sin nya fina lägenhet.
    Hälsningar,
    Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Alvin V sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-18

Trollbäcken
    Jättebra bemötande. Förhoppningarna var att lägenheten skulle säljas till utgångspris, och det gjorde den. Över förväntan. Läs mer
    2019-01-20 Emelie H svarar Alvin V
    Tack Alvin för omdömet! Jättekul att höra att det var över förväntan. Glad att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Hälsningar,
    Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Ola Å köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-11-18

76.5m²
    Köpt

Enkel rak kommunikation inget velande eller osäkerhet.

Fick all info.

Tryck på med städningen, kass men ligger inte på mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Emelie H svarar Ola Å
    Tack för det fina betyget Ola! Det glädjer mig att du är nöjd med min mäklartjänst :)
    Tråkigt med städningen, det är ju en viktigt del för helhetskänslan när man byter bostad. Bra för mig att få feedback på det också.
    Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.
    Hälsningar, Emelie
  • Helle F
    Helle F sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-11-16

88m²
    Älta
    Jag sålde min trerumslägenhet i Älta med hjälp av Emelie Hallman. Emelie har iakttagit ett mycket trevligt bemötande och professionellt svarat på mina många frågor.
    Emelie har på alla sätt varit behjälplig och tillmötesgående, varför jag varmt kan rekommendera hennes tjänster.

Med vänlig hälsning Helle Fernquist Läs mer
    2018-11-16 Emelie H svarar Helle F
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenheten som du bott i så länge. Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet, svårt att göra annat med den härliga utsikten :)
    Tusen tack för de fina orden Helle!
    Med vänliga hälsningar, Emelie Hallman
    Emelie H gillar detta
  • Kristina Andrén K sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-11-16

76.5m²
    Tyresö Centrum
    Sålt en brf tvåa, mycket engagerad och bra Läs mer
    2018-11-16 Emelie H svarar Kristina Andrén K
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen :)
    Hälsningar, Emelie Hallman
  • Guillermo V köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-09-23

145m²
    Tyresö Centrum
    Emelie Hallman hade hjälpt oss att både sälja vår lägenhet och köpa ett rådhus. Vi har upplevt Emelie som professionell och väldigt trevlig. Hon hade lyssnat till våra önskemål samt kommit med egna råd från tidigare arbetserfarenheter. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-09-24 Emelie H svarar Guillermo V
    Det glädjer mig att ni är nöjda, dels vad gäller mitt arbete när ni köpte huset samt när vi senare sålde er lägenhet. Extra kul var det att överträffa era förväntningar med slutpriset på er lägenhet :) Jag är glad över att ha träffat er och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hem! Hälsningar, Emelie
  • Åsa H skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-09-12

Emelie är engagerad och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. I mitt fall, där jag var på semester under köpeprocessen har hon varit behjälplig med fullmakter mm - snabb trots extra krångel mao.. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.. TACK! Läs mer
    2018-09-12 Emelie H svarar Åsa H
    Tack för de fina och värmande orden Åsa! Vad glad jag blir :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i den nya lägenheten. Skönt med en kort flytt, känner ni redan till allt om området och föreningen. Med vänlig hälsning, Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Kristin A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2018-08-17

161m²
    Hanviken
    Emelie har på ett engagerat och kunnigt sätt guidat oss genom hela säljprocessen. Hon har hjälpt oss att prioritera och fokusera, samt presentera vår villa på allra bästa sätt. Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-08-17 Emelie H svarar Kristin A
    Tack Kristin! Vad kul att höra att ni är så nöjda och vill rekommendera mig vidare, då känner jag att jag har lyckats. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Jag önskar er alla all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie

Senaste försäljningarna

Granitvägen