Emelie Hallman
en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Bollmoravägen 24 H
135 40 Tyresö — Visa karta

Vad tror Emelie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 12 kunder tycker om Emelie Hallman

• Guillermo V skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie Hallman hade hjälpt oss att både sälja vår lägenhet och köpa ett rådhus. Vi har upplevt Emelie som professionell och väldigt trevlig. Hon hade lyssnat till våra önskemål samt kommit med egna råd från tidigare arbetserfarenheter. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2018-09-24 Emelie H svarar Guillermo V
    Det glädjer mig att ni är nöjda, dels vad gäller mitt arbete när ni köpte huset samt när vi senare sålde er lägenhet. Extra kul var det att överträffa era förväntningar med slutpriset på er lägenhet :) Jag är glad över att ha träffat er och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hem! Hälsningar, Emelie
  • Åsa H skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie är engagerad och gör det där extra för att man ska känna sig trygg i sin affär, svarar snabbt på frågor och finns tillhands under hela processen. I mitt fall, där jag var på semester under köpeprocessen har hon varit behjälplig med fullmakter mm - snabb trots extra krångel mao.. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.. TACK! Läs mer
    2018-09-12 Emelie H svarar Åsa H
    Tack för de fina och värmande orden Åsa! Vad glad jag blir :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i den nya lägenheten. Skönt med en kort flytt, känner ni redan till allt om området och föreningen. Med vänlig hälsning, Emelie
  • Kristin A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie har på ett engagerat och kunnigt sätt guidat oss genom hela säljprocessen. Hon har hjälpt oss att prioritera och fokusera, samt presentera vår villa på allra bästa sätt. Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-08-17 Emelie H svarar Kristin A
    Tack Kristin! Vad kul att höra att ni är så nöjda och vill rekommendera mig vidare, då känner jag att jag har lyckats. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Jag önskar er alla all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie
  • Maria A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    På ett personligt och engagerat sätt hjälpte hon oss att sälja vårt hus. Hon har en stor teknisk kompetens och kunskapen om marknaden Läs mer
    2018-08-15 Emelie H svarar Maria A
    Tack Maria! Jag är glad över att ha fått träffa er och hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Önskar er all lycka framåt i livet! Hälsningar, Emelie
  • Emma L skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi hade förmånen att få Emelie Hallman som mäklare då vi önskade sälja vårt radhus i Tyresö. Vi hade redan fått erfara Emelies proffesionella och kunniga bemötande då vi just innan köpt vårt nya fristående villa, där hon var mäklare. Hon är serviceinriktad, mycket kunnig och påläst samt har ett bemötande gentemot både köpare och säljare, som är respektfullt och förtroendeingivande. Vi har redan rekommenderat Husman Hagberg i allmänhet och Emelie Hallman i synnerhet till alla runtomkring oss i det fall de någon gång ska sälja sin bostad! Läs mer
    2018-07-07 Emelie H svarar Emma L
    Tackar ödmjukast för de rekommendationerna! Det är en ära för mig att ha fått hjälpa er byta bostad och jag hoppas verkligen att ni och barnen ska trivas i ert nya fina hus. Önskar er en härlig sommar och semester! Hälsningar Emelie
    Emelie H gillar detta
  • Trevlig och kunnig. Brinner för sitt jobb och kontakten med människor! Läs mer
    2018-07-05 Emelie H svarar Johan Larsson Bygg & Allservic J
    Det går inte annat än att älska sitt jobb när man får äran att hjälpa så underbara människor som ni är att både köpa och sälja hus. Tack för det och för de fina orden! Hälsningar Emelie
  • Sam W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Superproffsig och jättetrevlig! Läs mer
    2018-06-26 Emelie H svarar Sam W
    Tack Sam! Kul att höra att du upplevde det så, då känner jag att jag har lyckats. Jag hoppas att du ska trivas i din första lägenhet, den är jättefin och extra lyxigt med en pool direkt utanför. Hälsningar Emelie
  • Margaretha A skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Nu är vår villa såld. En äldre stor villa. Många frågor från vår sida som Emelie på ett tålmodigt och pedagogiskt sätt svarade på. Emelie är mycket sympatisk och ärlig i sin framtoning och det är lätt att få förtroende för henne. Vi fick en mycket snabb återkoppling under hela processen. Det bästa betyg en mäklare kan få är en mycket nöjd säljare och en köpare som också väljer Emelie för att sälja sitt radhus. Säger allt! Läs mer
    2018-06-04 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Margaretha A
    Stort tack för det otroligt fina och värmande orden, det betyder mycket för mig att ni är nöjda. Jag önskar er en härlig sista sommar i ert fina hus och sen hoppas jag att vi kommer springa på varandra ofta i Tyresö centrum då ni kommer att bo ännu närmare mitt kontor nu.
    Hälsningar, Emelie
  • Christina S skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har både sålt o köpt, allt gick smärtfritt. Läs mer
    2018-03-23 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Christina S
    Vad kul att ni är nöjda och tycker att det har fungerat bra, det glädjer mig. /Emelie Hallman
  • Camilla C skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie har genom hela processen gett ett mycket gott intryck. Hon har varit vänlig och hjälpsam men samtidigt professionell. Vi ger henne de varmaste rekommendationerna. Läs mer
    2018-02-28 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Camilla C
    Tack, vad glad jag blir över de fina orden! Det har varit ett sant nöje att träffa er och jag önskar er all lycka framöver nu. /Emelie
  • John W skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Emelie på Husman Hagberg är en duktig och kompetent mäklare.Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar John W
    Stort tack för de fina orden och för ett bra samarbete.
    Med vänlig hälsning, Emelie Hallman
    Emelie H, HusmanHagberg Tyresö Älta gillar detta
  • Sunhild D skrev om Emelie Hallman en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mäklaren Emelie H. är inte bara trevlig utan också kompetent som jag förväntade mig. Läs mer
    2018-02-08 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Sunhild D
    Tack, vad kul att höra. Jag hoppas du ska trivas i nya boendet så snart du flyttat in.
    Med vänlig hälsning, Emelie Hallman
    Emelie H, HusmanHagberg Tyresö Älta gillar detta