Heléne Jernestrand

Heléne Jernestrand

Heléne Jernestrand är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Heléne Jernestrand har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Heléne Jernestrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.6. Heléne Jernestrand har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 56 Läs vad Heléne Jernestrand

• sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Brevik
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vänlig tydlig och kunnig, väl informerad om område som det gäller.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Fornudden-Persudde
    2022-05-23 Verifierad kund
    Engagerad och hjälpsam. Sålde långt över våra förväntningar så vi är supernöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och vänligt bemött. Helene är en utmärkt mäklare.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Jag har haft förmånen att både sälja och köpa egendom med Heléne som mäklare. Lugnt, sakligt och med värme har hon slussat mig igenom hela processen, och jag har känt mig väldigt trygg i hennes händer. Snabb med återkoppling på de frågor jag haft, stort som smått. En makalöst bra mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • Kim B
    2022-01-25 Verifierad kund
    Mycket smidig & snabb affär exakt som vi ville ha det, Heléne har alltid vart tillgänglig svarat snabbt, väldigt hjälpsam från visning till kontrakt. Gett en trygg känsla hela vägen.
    Rekommenderar! / Kim & Antar
    • Älta
    2021-10-18 Verifierad kund
    Vi har sedan tidigare positiv erfarenhet av Helene och det blev därför naturligt att be henne offerera ett upplägg för försäljning av vår bostadsrätt. Offerten var både kreativ och konkurrensmässig så Helene fick uppdraget som hon genomförde på ett modernt och professionellt vis. Försäljningspriset översteg förväntningarna. Vårt positiva omdöme om Helene har stärks och vi kan varmt rekommendera henne som en kompetent mäklare som bygger förtroende hos både köpare och säljare.

Christoph Vejde
    2021-10-18 Verifierad kund
    "Som novis gällande köp av bostad, med kombinationen att veta vad man vill, men inte riktigt veta vad man kan förvänta sig, uppskattade jag att få ett informativt, lugnt, sakligt och professionellt bemötande i första mötet - vilket sedan förlängdes med ett mer personligt - utan att känslan av seriositet minskade. Det gjorde att jag slappnade av och kände mig trygg i allt det stora, men samtidigt också bara kunde vara människa i småpratet och humorn. Seriöst allvar och genuin medmänsklighet i ett. I det första skedet var jag väldigt stressad på jobbet, men angelägen om köp, så jag skickade några hastiga mejl som jag fick svar på snabbt med tydlig kommunikation om fortsättning. Det betydde mycket. Som helhet var dessa intensiva dagar inklusive den välplanerade och formella kontraktskrivningen en mycket trevlig och rolig upplevelse, vars energi ju följer med in i mitt nya hem."

Stort tack till Heléne, med varm rekommendation. /Viktoria
    • Älta
    2021-10-18 Verifierad kund
    Bra och positivt bemötande! Gott samarbete och professionellt mäklarskap!
    2021-10-18 Verifierad kund
    Hon var trevlig och professionell och fick en att känna som att man fick ett proffs som medspelare
    • Öringe
    2021-08-12 Verifierad kund
    Helene är på alla sätt en superbra mäklare och ett bra bollplank.
    Vi kunde inte haft en bättre eller mer sympatisk.

Mvh Magnus