Heléne Jernestrand

Heléne Jernestrand

Heléne Jernestrand är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Heléne Jernestrand har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Heléne Jernestrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.5. Heléne Jernestrand har haft 33 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 46 Läs vad Heléne Jernestrand

• köpte sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Bergholm
    2021-07-11
    Heléne var proffsig och trevlig
    Ett tryggt köp av vår bostad
    Rekommenderar henne som mäklare till nästa flytt.
  • Ulrika N
    • Lindalen
    2021-06-29
    Vi köpte ett radhus i Tyresö av Heléne som trots, en på slutet snabb process, behöll sitt lugn och guidade oss genom hela processen. Hon var mån om att det skulle bli en bra affär för säljaren som såväl oss, köpare.

Heléne är proffsig, snabb på att återkoppla och känns verkligen genuin och hjärtlig i sitt bemötande.

Vi kände oss mycket trygga att köpa vår bostad av Heléne och rekommenderar henne varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Trollbäcken
    2021-05-28
    Heléne inger förtroende och uppträder med stort lugn, även när kunden rör till det! Hon är mycket trevlig och saklig (inga överdrifter o dyl).
    Tappa inte bort henne!
    Om jag får anledning, kommer jag att rekommendera Heléne.

Sammanfattningsvis: Helnöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta Strandparken
    2021-04-06
    Trevlig, tydlig och enkel att kommunicera med. Rekommenderas!
  • köpte en tomt med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Raksta/Solberga/Bergholm
    2021-03-28
    Trevlig och hjälpsam, kan varmt rekommendera
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    • Älta
    2021-03-14
    Hon är trevlig, kunnig och hjälpsam.
    • Nacka Älta - Södra Hedvigslund
    2021-02-19
    Blev bra bemött av mäklare , trevlig och hjälpsam för mig som köpare.
    • Älta
    2021-02-08
    Stensövägen 22. Vi blev bemött på ett trevligt sätt. Kontraktsskrivningen var inte speciellt trevlig. Orsaken var säljaren som hade ett otroligt obehagligt uppförande. Heléne klarade det bra och ringde upp oss efter det mötet. Vi kanske skulle vilja haft lite mer information om källarförråd och dylikt. Men det blev inte riktigt tillfälle att ställa dessa frågor.
    • Hanviken/Trollbäcken
    2020-12-27
    Heléne sålde vårt radhus i Trollbäcken, Tyresö. Vi tycker att vi fick fin och personlig service. Processen kändes trygg och Heléne var jordnära och förstående för vad vi ville och tyckte. Samtidigt hade hon kunskap om området och vilka förväntningar på försäljningsvärde som var realistiska. Heléne gav oss också många bra tips om hur vi skulle förbereda huset för försäljning.

Vi kan varmt rekommendera Heléne om ni funderar på att sälja ert hus.
    • Tyresö Centrum
    2020-10-17
    Var samma mäklare som jag köpte bostaden av drygt 3 år tidigare.
    Bra bemötande samt bra tips inför fotograferingen och visning.
    Bra och tydlig genom gång av alla steg i processen.