Heléne Jernestrand
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 32 Läs vad Heléne Jernestrand

• Britt-Inger S köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-18

Tyresö Centrum
    Tillmötesgående, och korrekt bemötande, samt snabb återkoppling vid köp av bostad Läs mer
    David H gillar detta
  • Ulf Sören H sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-10-07

Öringe
    Sålt villa i Tyresö,
    Bra och trevligt .

Efter förhållandena godkänt Läs mer
  • Christian F sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-09-27

Hanviken/Trollbäcken
    Bra och proffsigt hanterad försäljning av vårt hus. Läs mer
  • Caroline L köpte sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-09-19

Älta
    Köpt en villa i Älta. Trevlig och tillmötesgående. Lätt att få tag på vid frågor. Stor omsorg både om köpare och säljare. Läs mer
  • Åsa F sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-09-03

Hanviken/Trollbäcken
    Trevlig och sympatisk person som man får förtroende för. Lyhörd och tillmötesgående med fingertoppskänsla. Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-08-08

Sålt kedjehus i Tyresö.
    Trevligt och bra förstamöte där vi anlitade Heléne i konkurrens därefter upplevde vi det som att hon inte riktigt hade tid med vårt objekt.
    Exempelvis; Stressad under fotografering, fick påminna om ”kommande” annonsering huset så det kom ut i rätt tid.
    Bristfälliga återkopplingar, oftast ringde vi upp. Ingen uppföljning av potentiella köpare. Alltid på väg till nya ”möten”. Kändes ibland lamslagen när det inte gick som vi trodde (många på visningar men inga bud) och vi fick komma med idéer och förslag - när vi anlitar mäklare är detta en stor förväntning: att kunna slappna av och känna att objektet är i trygga händer men här var vi tvungna att vara aktiva och delaktiga i väldigt många moment i hela säljprocessen.
    Tyvärr ingen bra helhetsupplevelse och vi rekommenderar därav ej Heléne som mäklare. Läs mer
    2019-08-22 Heléne J svarar Johnny S
    Hej Johnny! Tack för dina synpunkter. Jag försöker alltid göra mitt yttersta för att räcka till och vara tillgänglig för mina kunder. I detta fall räckte jag uppenbarligen inte till för att uppfylla era förväntningar och det beklagar jag. Jag hoppas att ni trivs fint i ert nya boende i Skåne. Mvh Heléne
  • Cassandra J sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-06-05

Tyresö Centrum
    Sålde en 3:a på Sikvägen i Tyresö. Heléne var professionell, snabb, trevlig och hade stor marknadskännedom. Man kände att hon ville ens bästa och gav goda råd. Läs mer
  • Anders H sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-06-03

Mycket bra, kunnig och proffsig. Helnöjd! Läs mer
  • Rafael M sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-06-03

Tyresö Centrum
    Heléne sålde våran lgh. Väldigt trevlig, responsiv och enkel att ha att göra med. Svarar gärna på frågor och är tydlig med hur allt går till. Läs mer
  • Per Svante T sålde sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-05-26

Älta
    Sålt villa. Bra bemötande. God hjälp med praktiska ärenden och kunskap rörande försäljning. Noggrann. Läs mer

Senaste försäljningarna

Svängstigen