Mäklare Stockholms län Tyresö HusmanHagberg Tyresö Älta Heléne Jernestrand
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 14 kunder tycker om Heléne Jernestrand

• Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Köpt lgh. Fick en bra känsla, seriös och försökte få ut det säljaren önskade. Läs mer
  • Amanda N köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Tyresö Centrum
    Väldigt bra och professionell. Läs mer
  • Timor L köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Älta
    Vi köpte en lägenhet och tycket att mäklaren gjorde ett bra jobb. Väldigt professionellt! Läs mer
  • Pia K
    Pia K sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Rotvik
    Heléne har varit mig behjälplig under många år med värdering av min lägenhet och under första halvan av året såldes den med hjälp av henne. Hon har varit proffsig, personlig och tillgänglig. Jag upplever också Heléne som ärlig och gör sitt yttersta för att det ska bli bra för alla inblandade parter. Läs mer
  • Jonas R köpte sitt hus med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fårdala
    Köpt radhus. Bra bemött. Hon missade en del uppgifter som skulle till banken, men löste problemet snabbt. Läs mer
  • Mona A sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Trollbäcken
    Jag har sålt en villa iTyresö och hade då Hele'n Jernestrand som mäklare pga att jag fick ett trevligt bemötande av henne vid visning av en annan villa. Jag har upplevt henne lugn och smidig och tyckte hon kunde på visningarna ta emot besökarna på ett professionellt sett. Har rekommenderat henne till andra säljare. Läs mer
  • Iza B
    Iza B köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt en 4 rums lägenhet
    Professionell Läs mer
  • Bo T skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insats på alla punkter Läs mer
  • Farzad S
    Farzad S skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Jag köpte en bostadsrätt lägenhet i ett fint läge som är väldigt nära till mitt arbete. Affären gick smidigt och jag är nöjd. Jag blev väl bemötande förta gången och det skapade trygghet i mig. Dem bilderna som jag såg på hemsidan var lika verklighet när jag var i visningen.
    Då väckte min intresse otroligt. Tack
    Mvh/Farzad Läs mer
  • Lottie Z
    Lottie Z skrev om Heléne Jernestrand en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    En lång försäljning pga marknaden. Sålde en bostadsrätt i älta. Trevlig försäljare. Bra engagemang. Verkligen jobbat för att få den såld. Väldigt nöjd med mäklaren. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a