Joakim Vistam
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-05 - 2019-04

Läs vad 8 Läs vad Joakim Vistam

• Stefan I sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-03-06

Nacka Forum
    Sålt bostadsrätt i Nacka. Joakim är proffsig och kompetent och har skött vår försäljning med galans. Läs mer
    2019-03-10 Joakim V svarar Stefan I
    Tack Stefan, härligt att ni nöjda.. lycka till med ert nya boende och att allt går vägen😃
    Joakim V gillar detta
  • Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-03-04

Tyresö Centrum
    Jag har sålt ett radhus i närheten av Tyresö Centrum.
    HusmanHagberg och Joakim har mött alla mina förväntningar och lite till. En mäklare med framåtdrift, väldigt lösningsorienterad och duktig mäklare. Alltid korrekt och ett extraordinärt bemötande åt alla håll.
    Gjort det lilla extra överallt i processen.
    Kan varmt rekommendera HusmanHagberg.
    Tack!
    Mikael Läs mer
    2019-03-10 Joakim V svarar Mikael L
    Tack för det fina betyget och jag kan varmt rekommendera att få så mycket värme😃 tack Mikael
    Joakim V gillar detta
  • Mikko L sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-24

Ekudden
    Vi sålde igår vår trea på 70 kvm på Ekuddsvägen 1, våning 9.
    Jag upplever samarbetet med Joakim som mycket positivt. Helt nöjd på alla punkter. Totalproffsigt på alla sätt. Slutpriset blev också rejält mycket högre än väntat.
    Tack! Läs mer
    2019-01-29 Joakim V svarar Mikko L
    Tack Mikko, med sen kvällsbudgivning så blev det bra till slut.
    Joakim V gillar detta
  • Ulrika J sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-24

Ekudden
    Vi har sålt vår 3a, 70m2, i Nacka med hjälp av Joakim. Han har gjort ett jättebra jobb. Efter en seg höst med bostaden på marknaden bytte vi mäklare och anlitade Joakim. På grund av skicklighet och lite tur gick försäljningen mycket snabbt när Joakim var påkopplad. Vi har blivit mycket bra bemötta, vi har fått snabba svar på våra frågor och vi har känt ett stort förtroende. Våra förväntningar överträffades!

Stort tack Joakim! Läs mer
    2019-01-29 Joakim V svarar Ulrika J
    Tack Ulrika, nu ska vi bara hitta en fin fyra till er.
    Joakim V gillar detta
  • Linnéa B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Tollare
    Joakim Vistam var kanon genom hela processen. Noggrann, uppriktig, ödmjuk och framförallt väldigt öppen och trevlig att ha att göra med. Det märktes att han hade mycket erfarenhet i branschen och det kändes tryggt att låta honom sälja vår lägenhet. Rekomenderar honom mer än gärna! Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Linnéa B
    Tack för det fina omdömet, det värmer bra. Jag hoppas att jag kan hjälpa er att hitta er nya bostad,
    Joakim V gillar detta
  • Annika M sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Sickla Allé
    - Sålt lgh 4:a Sickla Allé 9, 131 65 NACKA
    - Bra
    - Ja, han motsvarade förväntningarna
    - Blev besvikna på slutpriset. Bra med folk på visningarna men bara ett enda bud på utgångspriset, som var lägre än vad vi hade tänkt oss. Kanske bara otur, men både innan och efter vår försäljning har det sålts lägenheter med betydligt högre kvadratmeterpris. Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Annika M
    Hej Annika, tack för den fina rekommendationen. Ja, jag hade också hoppas på en till budgivare, men det är svårt att styra. Ha det så bra i er nya lägenhet på Kvarnholmen!
    Joakim V gillar detta
  • Ylva L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Trollbäcken
    Jag har sålt en villa. Fick mycket professionell hjälp och ett trevligt bemötande. Processen är inte helt klar men så här långt har det gått bra och smidigt. Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Ylva L
    Tack Ylva, det är kul och vara proffesionell :-) Nu väntar vi bara på tillträdet.
    Joakim V gillar detta
  • Fredrik B köpte sitt hus med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-19

Trollbäcken
    Trovärdig och kunnig. Vi kände oss trygga som köpare av hus. I Läs mer
    2019-01-24 Joakim V svarar Fredrik B
    Tack Fredrik, det kändes tryggt och bra med er också, hoppas ni trivs bra i nya huset.. och njuter av utsikten.

Senaste försäljningarna

Ektorpsvägen