Joakim Vistam
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-01 - 2018-12

Läs vad 5 kunder tycker om Joakim Vistam

• Linnéa B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

49m²
    Tollare
    Joakim Vistam var kanon genom hela processen. Noggrann, uppriktig, ödmjuk och framförallt väldigt öppen och trevlig att ha att göra med. Det märktes att han hade mycket erfarenhet i branschen och det kändes tryggt att låta honom sälja vår lägenhet. Rekomenderar honom mer än gärna! Läs mer
  • Annika M sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

4:a
    93m²
    Sickla Allé
    - Sålt lgh 4:a Sickla Allé 9, 131 65 NACKA
    - Bra
    - Ja, han motsvarade förväntningarna
    - Blev besvikna på slutpriset. Bra med folk på visningarna men bara ett enda bud på utgångspriset, som var lägre än vad vi hade tänkt oss. Kanske bara otur, men både innan och efter vår försäljning har det sålts lägenheter med betydligt högre kvadratmeterpris. Läs mer
  • Ylva L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

186m²
    Trollbäcken
    Jag har sålt en villa. Fick mycket professionell hjälp och ett trevligt bemötande. Processen är inte helt klar men så här långt har det gått bra och smidigt. Läs mer
  • Martina B köpte sitt hus med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-19

116m²
    Fårdala
    Köpte ett hus. Mäklaren stod bara på säljarens sida och sket totalt i oss som köpare. Vi känner oss lurade. Aldrig mer HusmanHagberg! Läs mer
    2019-01-19 Joakim V svarar Martina B
    Det var tråkigt att du känner så, ring mig gärna så jag kan få feedback på varför.
    Vänliga hälsningar
    Joakim
  • Fredrik B köpte sitt hus med hjälp av Joakim Vistam en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

2019-01-19

191m²