Josefine Orr

Josefine Orr

Josefine Orr är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Josefine Orr har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Josefine Orr har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Josefine Orr har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Josefine Orr

Bo Sigvard L
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Hon har redan från början informerat om innebörden av försäljning och försett oss med papper, som hör ihop med detta. Skött visningarna på ett bra sätt. Informerat efter varje visning. Eftersom det varit väldigt trögt att sälja ljus nu p.g.a. räntor, höga elkostnader o.dyl. har hon hela tiden informerat om läget. Försäljningen är inte över än, så kontakterna fortsätter.

Pia S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Älta

Utmärkt, Josefine är glad o positiv och engagerad för min sak. Förväntningarna var att kunna sälja lägenheten till ett bra pris, med tanke på hur det ser ut på marknaden idag. Josefine är som sagt engagerad, hon ställer gärna upp när som helst vid frågor jag har och är lätt att prata med och nåbar när jag ringer, är hon upptagen med möten då så ringer hon upp när hon har möjlighet. Än så länge har allt fungerat bra försäljningen är ju inte klar ännu först den 31 januari 2023 skrivs papperen under om försäljningen. Mvh Pia Schütz

Yvonne Elizabeth W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Älta

Mycket trevligt bemötande redan från första telefonsamtalet till köpet . Har inte varit i kontakt med någon mäklare innan men blev bemött bra och känslan var bra rätt igenom

Krister E
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Trollbäcken

Josefin har varit fantastiskt att jobba med. Hon sliter hårt och gör allt hon kan för att ge bästa möjliga service. Hon är också väldigt lösningsorienterad och alltid med ett leende på läpparna.

Abbas Al A
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Trollbäcken

En helt fantastisk mäklare och trevligare svårt att hitta! Väldigt positivt vare sig man är säljare eller en potentiell köpare, och det är genuint. Hon utmärker sig dessutom genom att alltid svara närsomhelst. Tack Josefine

Ulla K
Lindalen

Hon har på alla vis varit trevlig, glad och positiv genom hela proceduren. Hon får högsta betyg av mig. Mvh Ulla

Karin C
Lindalen

Superfint bemötande och snabba svar på alla frågor. Känns väldigt tryggt att köpa bostad med Josefin som mäklare.

Karin S
Tyresö strand

Josefine gav oss ett väldigt glatt och vänligt bemötande på visningen, och har varit fortsatt engagerad och hjälpsam genom hela processen hittills. Allt har skötts så proffsigt som vi förväntade oss av en bra mäklare.

Aidai S
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Orr en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Fornudden-Persudde

Toppen service, alltid snabb på att svara på våra frågor och bidragit till att vår husaffär har gått supersmidigt till. Väldigt trevlig och professionell !

Victor W
Tyresö strand