Malin Clavering
2017-12 - 2018-11

Läs vad 10 kunder tycker om Malin Clavering

• Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Köpt ett parhus genom Malin.

Vi tycker att hon gett ett seriöst intryck, varit hjälpsam och positiv genom hela processen. Läs mer
  • Katalin H skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Malin hjälpte oss med att sälja vårt parhus i Tyresö.

Hon lade verkligen ner hela sin själ i att allt skulle bli så bra som möjligt, var med på både fotografering och besiktning, och hjälpte oss att styla huset på bästa sätt inför fotografering och visning.

Dessutom har hon utmärkt kännedom om marknaden i Tyresö, vilket hjälpte oss att få bästa pris på en knepig marknad sent på säsongen.

Kort sagt kan vi rekommendera Malin å det varmaste för dig som ska sälja ditt hus i Tyresö. Läs mer
    2018-06-19 Malin C svarar Katalin H
    Tack Katalin och tack till er för ett fantastisk samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar och lycka till med flytten!
  • Tim N skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Sålde min lägenhet på nolltid med hjälp av Malin. Alltid trevlig, positiv, enkel att prata och bolla tankar med. I stora drag så stylade vi bostaden lite lätt, fotade och la ut annonsen och sen såldes den innan visning. Helt perfekt! Läs mer
    2018-05-25 Malin C svarar Tim N
    Tack Tim för de fina orden och tack själv för gott samarbete och ert hårda jobb att få allt på plats inför fotografering och den planerade visningen! Ibland går det fort! Lycka till med flytten och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Marcus E skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Fick ett bra bemötande av Malin direkt. Hon var vänlig, påläst och kändes ärlig. Kan definitivt rekommendera Malin. Läs mer
    2018-05-24 Malin C svarar Marcus E
    Tack Marcus! Lycka till med flytten!
  • Rasmus af S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Genuint intresserad och känns som en ärlig människa Läs mer
    2018-05-08 Malin C svarar Rasmus af S
    Tack Rasmus för din fina återkoppling. Tveka inte att höra av dig om du har fortsatta funderingar kring ert bostadsköp. Att köpa sin första bostad är ett av det viktigaste besluten du och familjen kommer att göra. Det innebär mycket information, ofta komplex med nya termer som ibland behöver "översättas" så jag är bara glad om jag kan bistå med min kunskap på vägen. Lycka till med flytten!
  • Helena S skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra kommunikation. Påläst och kunnig. Läs mer
    2018-04-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Helena S
    Tack för återkopplingen Helena! /Malin
  • Yngve P skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Har hjälpt min far att sälja en lägenhet på Sikvägen i Tyresö. Är mycket nöjd med mäklarens bemötande, proffisionalitet och service! Toppbetyg från min sida! Läs mer
    2018-04-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Yngve P
    Tack för de fina orden Yngve och tack själv både till dig, din fantastiska far och mor samt dina syskon för ett mycket gott samarbete!/Malin
  • Elin H skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Mycket bra service, professionellt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2018-03-12 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Elin H
    Tack för bra samarbete Elin! Lycka till med nya boendet! /Malin
  • Anna G skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Väldigt proffsig och bra mäklare där vi hela tiden hade en bra dialog och bra rådgivning från vår mäklare för att kunna göra en affär som kändes bra för alla parter.
    Kan verkligen rekommendera Malin på HusmanHagberg Läs mer
    2018-02-09 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Anna G
    Tack själv Anna för bra samarbete! Nu hoppas jag kunna hjälpa er hitta ert nya hem! /Malin
  • Henrik E skrev om Malin Clavering en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
    Bra och hjälpsam mäklare som levde upp till våra förväntningar. Dessutom enkelt att resonera och diskutera med. Läs mer
    2017-12-20 HusmanHagberg Tyresö Älta svarar Henrik E
    Tack Henrik! Och tack till er för ert engagemang under hela processen! Mvh Malin
    HusmanHagberg Tyresö Älta, Joakim V gillar detta

Senaste försäljningarna