Peter Hansson

Peter Hansson

Peter Hansson är mäklare på HusmanHagberg Tyresö Älta

Peter Hansson har varit registrerad mäklare sedan 1989-01. Peter Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Peter Hansson har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Peter Hansson

Sedan starten hos Reco 2018
Isabelle B
Fornudden-Persudde

Proffsig och kunnig, bra dialog hela vägen.

Karl W
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta

Glad positiv och mycket kunnig inom sitt område.

Kajsa P
Brevik

Erfaren och hjälpsam mäklare.

Jan E
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Brevik

Ett proffsigt bemötande. Peter har stor erfarenhet kring fastigheter i Tyresö men även stor kunskap som har allt med försäljningen och efterarbete med deklarationen att göra. Han är med hela vägen. En mäklare jag varmt rekommenderar!

Tobias H
Brevik

Lugn och trygg, var mycket hjälpsam även efter skrivet kontrakt och följde med då vi hade köpargenomgång med besiktningsman och genomgång av huset med säljaren. Väldigt trevlig!

Malin E
Lindalen

Peter gav hela tiden snabb återkoppling och var kunnig. Han gjorde processen väldigt smidig.

Pär E
Fornudden-Persudde

Peter är tillmötesgående, kunnig och professionell i sitt yrkesutövande. Därtill väldigt trevlig. Med stadig hand lotsade han vår affär i hamn.

Emelie F
Trollbäcken

Peter var oerhört påläst om radhuset vi köpte och kunde svara på alla frågor rörande samfälligheten och renoveringar som gjorts. Han var tillgänglig genom hela processen med visningar, kontrakt och köpargenomgång. Kommunikationen har varit bra och Peter är både trevlig och förtroendeingivande. Vi rekommenderar Peter varmt!

Kent Ronny P
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Hansson en del av HusmanHagberg Tyresö Älta
Tyresö strand

Allt har fungerat mycket bra. Peter är kunnig, smart och hjälpsam. Bemötandet var som när man möter en gammal vän. Förväntningarna var höga men överträffades av Peter och Josefin.

Asad S
Tyresö strand

Bästa service samt flexibel med tider samt extra visningar etc.