HusmanHagberg Uddevalla

HusmanHagberg Uddevalla

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till HusmanHagberg Uddevalla! Letar du efter en mäklare i Uddevalla, Gullholmen, Stenungsund, Käringön, Åstol, Skärhamn, Tjörn eller Orust med omnejd. Våra professionella mäklare har god lokalkännedom och kan hjälpa dig att hitta rätt boende till rätt pris. Dessa kustnära orter gör att du har havet nära men samtidigt...

215 omdömen om HusmanHagberg Uddevalla

Sedan starten hos Reco 2020

Birgitta G
Lanesund

Energisk, trevlig, även om det gick trögt i början (med hög ränta), så jobbade Mimmi på! Vi fick det pris vi hade begärt. Vi är väldigt nöjda med Mimmi.

Tack för ert förtroende! ❤️

Anders Göran R
Sålde en tomt med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Grundsund

En mäklare man kan känna sig trygg med. Arbetar aktivt med ditt objekt följer upp och avslutar så alla blir nöjda. Sätter ett realistisk pris på objektet.

Svar från Robert Blom

Tack Anders! Så roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Vi hörs snart / Robert

Per Olof Ö
Vännerberg

Energisk, outtröttlig och ständigt optimistisk! Jag är tacksam över all hjälp och alla goda råd vi har fått! Jag vill vsrmt rekommendera Jessica!

Zafer A
Skogslyckan och Unneröd

En riktig duktig mäklare som skötte jobbet superbra och smidigt!!

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme 🤗

Emelie Victoria S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Fasseröd

Blev bra bemött Förväntningarna var att mäklaren skulle vara påläst och tillmötesgående samt lätt att få kontakt med Hjälpte oss med överföring av handpenning och tydlig med informationen

Svar från Simon Björklund

Tack för omdömet Emelie! Så kul att få hjälpa er i ert första köp, vi ses snart :)

Jonathan Nils R
Fasseröd

Väldigt tillmötesgående och trevlig!

Svar från Simon Björklund

Tack Jonathan för omdömet! Hopps vi ses snart igen.

Nicklas O
Köpte en tomt med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Stockevik

Professionell och bjuder gärna på sin tid och erfarenhet. Enkel och bra kommunikation. Har gärna honom som mäklare igen.

Svar från Robert Blom

Tack för de vänliga orden Nicklas! Jag ser fram emot att följa er resa framöver :)

Sandra B
Vännerberg

Jättetrevligt och seriöst bemötande. Alltid tillgänglig, snabb och bra kommunikation. Gjorde verkligen sitt bästa för att vi skulle hitta ett boende som passar oss.

Susanne Vera Maria J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Fasseröd

Kunnig och trevlig. Alltid snabb återkoppling och bra bemötande.

Svar från Simon Björklund

Tack Susanne för omdömet! Jag kommer sakna att släppa in katten efter visningarna :)

Johanna Maria H
Sundsstrand

Mycket professionell och duktig mäklare. Väldigt engagerad & hjälpsam för att processen ska gå så smidigt som möjligt. Rekommenderar starkt att välja Jessica som mäklare!

Maria H
Sundsstrand

Positivt, professionellt bemötande. Vid frågor återkopplar snabbt, är engagerad & hjälpsam för att processen ska gå så smidigt som möjligt .

Lena Margareta S
Kapelle

Mycket nöjd. Rekommenderar gärna.

Carin Margareta S
Kapelle

Positiv, snabb, tillgänglig och tjänstvillig. Snabb från visning till avslutat köp. Hittills har det mesta flutit på bra, vi har ju överlåtelsen kvar.

Alexander Daniel Grau A

Proffsig mäklare, fantastisk nöjd

Daniel B
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Elseberg

Mycket bra mäklare, tydlig med allt och väldigt hjälpsam!

Svar från Simon Björklund

Tack Daniel för omdömet! En snabb, lätt och smidig affär. Vi ses :)

Rolf N
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mycket trevlig kvinna som tog reda på det vi undrade om.

Susanne Kjerstine P
Sålde sitt hus med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi är en stjärna och har varit professionell på alla plan genom hela säljprocessen. Hon har lyssnat in oss som säljare och varit drivande genom att ordna visningar efter olika spekulanters behov och hela tiden informerat oss om processen. Bostaden såldes på nolltid! Tack Mimmi.

Tack Susanne för det fina omdömet och för ert förtroende! Vad glad jag blir 🤗

Julia P
Köpte sitt hus med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi har varit supertrevlig och hjälpsam från start, visat stort engagemang och återkopplat snabbt varje gång vi haft frågor.

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas 💞

Gunnel Rose-Marie K
Boxhult

Mimmi visade en genuin passion för att uppnå det bästa resultatet för mig som säljare. Hennes skicklighet och professionella tillvägagångssätt var imponerande och gav mig stor tillit till henne som mäklare. Hon tog sig tid att verkligen förstå mina specifika behov och lyssnade uppmärksamt på mina önskemål. Under hela processen höll hon mig välinformerad och skapade en känsla av trygghet och förtroende. Här har ni en riktig duktig mäklare som jag rekommenderar starkt!

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt förtroende och för detta fina omdöme! Det uppskattas mycket ❤️

Al-Hussein N
Skogslyckan och Unneröd

10/10 mäklare, rekommenderas starkt!!

Tack Hussein för ditt fina omdöme! 🤗

Zainab A
Skogslyckan och Unneröd

Vi upplevde Mimmi som en professionell och flexibel mäklare. Mimmi är trevlig, förstående och hjälpsam. Mimmi har hög tillgänglighet. Vi är supernöjda och kan definitivt rekommendera Mimmi.

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme! 💕

Morteza M
Hogstorp

Verkligen toppklass och förtjänar fem stjärnor. väldigt professionell, duktig och Engagerad på sitt jobb . Hela affären rullade på superlätt, Vi kände oss trygga och avslappnad genom hela processen. Hennes proffsiga och avslappnade attityd gjorde allt så mycket enklare. Väldigt lätt att samarbeta och alltid tillgänglig.

Svar från Mimmi Vu

Tack Morteza för dina fina ord och för ert förtroende! ❤️

Baste T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Veldig bra! Imøtekommende og veldig tilgjengelig!

Svar från Robert Blom

Tack för de vänliga orden, Snart ses vi på tillträdet!

Lavdim K
Uddevalla centrum

Jessica visar mycket proffesionellt och trevlig bemötande från första möte och hela proceduren kring min lägenhetsförsäljning. Jessica var noga med hela proceduren från början till slut och försäljningen gick snabbare än väntad. Hon ger en ärlig bild av bostaden och gör mycket noga värdering av bostadens värde. Jag är mer än nöjd med att ha valt Jessica som mäklare av min lägenhetsförsäljning!

Tomas R
Uddevalla centrum

Jessica är påläst, seriös och driven och dessutom väldigt trevlig och lyhörd för såväl säljaren som köparens behov.

Yvonne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Från allra första mötet med mäklaren Robert Blom fram tills dess att kontraktet skrevs, kände vi ett helhjärtat engagemang från hans sida. Resan fram till försäljning var positiv även om vi insåg att det ekonomiska, osäkra läget med räntor och svårigheter att få bostadslån utan villkor, påverkade flera av de potentiella köparnas möjligheter negativt. Robert arbetade mycket ihärdig och gav aldrig upp. Han lyckades hela tiden att hitta fler spekulanter och vi som säljare hade tät och fin kontakt med honom genom hela resan....

Svar från Robert Blom

Stort tack för de fina orden Yvonne! Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med er under denna tiden. Så glad att ni är nöjda! Hälsningar Robert

Christoffer D
Skrev om Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla

Många mäklare har man stött på genom åren gällande köp/sälj och visningar. Vissa mäklare ser bara till en affär och bryr sig inte om själva människan/kunden. Mäklaren Björklund har visat en fantastisk närvaro från start till mål på ett emotionellt och värdigt sätt. Kunden i centrum som det fint heter med tillit, kunnighet och närvaro. Björklund kan vi inom familjen varmt rekommendera, utan tvekan Uddevallas bästa mäklare om man värdesätter mjuka värden som oftast resulterar till fint resultat! Letar ni efter en mäklare av rang så kontakta herr Björklund - en riktig stjärna!

Simon B gillar detta
Svar från Simon Björklund

Tack Christoffer för de fina orden! Att se alla och höra alla värdesätter jag högt. Hälsa familjen och hoppas ni får en fin jul och ett gott nytt år!

Karin W
Köpte sin stuga med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Dragsmark

Bra och proffsigt bemötande. Visningen var välkomnande och tydlig.

Stefan H
Köpte sin stuga med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla
Dragsmark

Allt fungerade bra, mäklare på alerten, så helnöjda

Thi Thoa T
Skrev om Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Jag kan verkligen rekommendera Mimmi som en skicklig och engagerad mäklare. Med sitt professionella agerande, uppmärksamhet på detaljer och positiva inställning är hon verkligen en mäklare som ser till att du får den hjälp du behöver och känner dig motiverad genom hela processen.

Mimmi V gillar detta
Svar från Mimmi Vu

Tusen tack för dina fina ord! ❤️

Elsa Lovisa Maria B
Sommarhemmet

Hon är snäll, trevlig och hjälpsam. Hon förde processen framåt utan att bli irriterad över frågor och funderingar. Hon var helt super och inga av andras skräckhistorier kring mäklares bemötande blev verkliga med Mimmi.

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas du kommer trivas ❤️

Linda A
Sommarhemmet

Ett positivt bemötande där jag visste redan efter första mötet att magkänslan för en bra mäklare var rätt. Kan verkligen rekommendera Mimmi i både professionellt agerande, bemötande i kunds egna önskemål, återkoppling, och en mäklare med positiv energi och driv som bara ser möjligheter 🌟 Säljprocessen med henne har varit enkel och är ett givet val vid rekommendationer 🌟

Svar från Mimmi Vu

Vad du är snäll! Tack för dina fina ord och för ditt förtroende 🤗❤️

Donia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi är väldigt hjälpsam , förstående , duktig och trevlig . Egentligen det var lätt och roligt att delarbeta med henne . Jag kände när jag pratar och hanterar med henne att jag pratar med en kompis som jag känner för länge sen . Jag rekommenderar henne . Vi har två lägenheter som vi tänker sälja dem säkert ska vi prata med Mimmi för det . Vi behöver hennes erfarenhet .

Svar från Mimmi Vu

Tusen tack för era fina ord! Hoppas att ni kommer trivas 🥰

Ruqaya H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi är väldigt duktig på det hon gör. Rekommenderar henne starkt som mäklare!

Svar från Mimmi Vu

Tack fina för ditt förtroende! ❤️

Kjell L
Uddevalla centrum

Vänlig, engagerad, effektiv, målmedveten, noggrann, lätt att nå.

Tack för ditt förtroende! 🤗

Magnus L
Uddevalla centrum

Personlig proffsig glad superbra!!!

Svar från Jessica Nyman

Tack 😍 hoppas nu att Hannes ska trivas ❤️

Christian A
Uddevalla centrum

Bra mäklare men tog alldeles för lång tid att sälja lägenheten. Nästan 2 år.

Svar från Jessica Nyman

Hej Christian! Tack för din återkoppling och förstår dig. Tyvärr har marknaden varit tuff som du vet och det har tagit tid innan köpare och säljare möts på vad man är bredd att sälja och köpa för :-)

Mikael N
Uddevalla centrum

Proffsig och kunnig, har ett brett kontaktnät och får jobbet gjort och objekten sålda! Bästa mäklaren i Uddevalla med omnejd!

Carina Helén S
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Sundstrand

Supernöjd! Simon är energisk, taggad, driven och lyhörd. Proffsig men ändå personlig.

Svar från Simon Björklund

Tack Carina! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.

Bertil Stefan S
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Björklund en del av HusmanHagberg Uddevalla
Sundstrand

Simon är tydlig, trevlig och noggrann men framförallt, han ger allt för att försäljningen skall bli bra både för säljare och köpare. Toppen

Svar från Simon Björklund

Tack Stefan! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.

Anna Linnea Elisabet S
Köpte sin stuga med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi var väldigt kunnig och kunde svara på många av våra krångliga frågor. De frågor som var för krångliga kunde hon snabbt ta reda på svaret genom att ringa hantverkare t ex och det kändes väldigt tryggt.

Tack för ditt fina omdöme! 🤗

Stefan K
Uddevalla centrum

Mycket bra sevice och information.Lätt att hålla kontakten med.Mycket smidig försäljning.

Tack för ditt fina omdöme! 🤗

Johan Kristoffer P
Köpte sin stuga med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi är en engagerad och lyhörd mäklare som ser till båda parters intressen på ett professionellt sätt. Objektet presenterades på ett bra sätt och stämde väl överens med verkligheten. Vi kände oss väl omhändertagna under hela processen. Jag rekommenderar starkt Mimmi som mäklare.

Svar från Mimmi Vu

Tusen tack för era fina ord! Ni var så underbara och lättsamma personer. Hoppas ni kommer att trivas ❤️

Paul C
Sålde sin stuga med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Att försäljningsprocessen av fastigheten varit smidig och har lyckats är tack vare vår mäklares kompetens, lyhördhet, lugna sätt och kunskap. Vi är glada att det var just Mimmi som hjälpt oss i den processen. Vi kan rekommendera henne mycket varmt.

Tusen tack för era varma ord och ert förtroende! ❤️

Åke A
Sålde sin stuga med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Förtroendeingivande lugn och sansad, kunnig, inlyssnande mäklare som utstrålar säkerhet och förtroende och som jag starkt kommer att vilja rekommendera.

Tusen tack för era varma ord och ert förtroende! ❤️

Franziska W
Herrestad

Jessica kämpade att vi kan komma överens om priset. Hon är verkligen väldig engagerad. Jag skulle vara önska mig lite mer bemötande efter köpet och kring frågor angående kontraktet. Tack vare henne kunde vi köpa ett fantastiskt Hus . Då ärva tacksamma för.

Sandra K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla

Hej! Allt i min försäljning har gått mycket smidigt. Lägenheten såld & jag fick en mycket trevlig köpare. Vi har ju en del kvar men hoppas även den processen kommer att bli bra. Första mötet viste jag att jag ville att Jessica skulle sälja min lägenhet. Det känndes rätt. Tips om vad som skulle bort då jag inte ville ha stajling. Fick även vara med när lägenheten skulle fotas. Nöjd med allt så här långt. Nu ska jag hitta mig ett nytt hem. Resan så här långt gick förvånads värt fort. Mvh Sandra Karlsson Bockholmsvägen 8B

Agnes R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nyman en del av HusmanHagberg Uddevalla

Ett proffesionellt och vänligt bemötande. Glad och förtroende ingivande. Kunnig inom sitt yrke. Det har varit en fantastisk upplevelse från det att jag träffade Jessica på visningen tills där vi är nu.

Lars-Erik L
Dalaberg

Trevligt och proffsigt bemötande. Snabbt agerande, dokument gjorde Mimmi klart med mkt kort varsel på en lördag.Samma dag skrev säljaren och jag kontraktet.

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas du kommer trivas 🤗

Emil Olof Linus O
Sålde sitt hus med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Jag tycker hon skötte jobbet väldigt bra och lätta att ha att göra med, lätttingjänglig

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme och förtroendet! 🙏