Camilla Krog
en del av HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13
903 28 Umeå — Visa karta

Vad tror Camilla att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Camilla Krog

• Erika K skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Som en vän i nöden!
    Camilla har varit ett stort stöd hela vägen fram till försäljning - trygg, kunnig och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Elinor L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt en villa och fått hjälp med värdering av en sommarbostad.
    Camilla har bemött oss på ett både proffsigt och personligt sätt.
    Vi hade inte varit i kontakt med mäklare sedan tidigare och blev tipsade att vända oss till Husman Hagberg som den personen i fråga varit mycket nöjd med, vilket även vi varit.
    Att få hjälp med all formalia före, under och efter försäljningen av någon som har koll på den delen har känts tryggt. Läs mer
  • Magnus N skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Har varit spekulant på hus där Camilla var mäklare och valde att anlita henne för försäljningen av min lägenhet eftersom hon framstod som kunnig och engagerad. Jag är mycket nöjd med mitt val. Läs mer
  • Clara V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla lyssnade och mötte våra önskemål till 100%

Hon la all tid som behövdes för visningar och delade all information med oss.

Inga oklarheter. Camilla jobbar transparant och konkret vilket vi verkligen uppskattat. Läs mer
  • Jenny S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Tacksam för helhetstänk återkoppling och pepp ! Läs mer
  • Johnny U skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har köpt en bostadsrätts Lgh och Camilla var min Mäklare.
    Från första samtalet till affären var i hamn, har Camilla varit mycket trevlig och hjälpsam samt medverkat i de frågeställningar som uppkommit under affärens gång på ett mycket förtroende fullt sätt. Jag bor idag en bra bit ifrån Umeå, och har då varit beroende av lite subjektiva bedömningar från Camilla på plats, detta bland annat har hon vänligt hjälpt mig med. Detta uppskattar jag verkligen.
    Jag kan verkligen rekomendera henne som Mäklare. Läs mer
  • Anders Å skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Saklig och kompetent.
    Lugn, trygg. Mycket gott kundbemötande. Läs mer
  • Lena B skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde hus via Camilla och vi är väldigt nöjda! Vi sökte en mäklare som var bra för både säljare och köpare och som också hade god kännedom om den lokala marknaden. Det fick vi verkligen! Camilla har varit väldigt engagerad, lätt att få kontakt med men också ödmjuk inför sitt uppdrag samt ärlig och uppriktig.

Vi rekommenderar Camilla varmt! Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde en liten västerbottensgård genom Camilla på HusmanHagberg Umeå. Gillar att hon redan från början var intresserad att ta reda på allt och ställa alla relevanta frågor en försäljning av ett gammalt hus med historia kan innebära. Är väldigt nöjd med all hjälp jag fick med styling och fotografering och hur huset presenterades på nätet och i broschyr. Toppenbra från början till slut! Kan varmt rekommendera till andra som vill ha en proffesionell mäklare! Läs mer
  • Nikita G skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla har ett väldigt trevligt och förtroendeingivande bemötande som ger en trygg känsla. Hon förklarar varje skeende i köpeprocessen och de tillhörande begreppen på ett lättflrståeligt sätt och hon är alltod redo att svara på frågor, stira som små. Därtill uytrycker hon sin entusiasm flr att lära sog nya saker om ärendet blir komplicerat och parterna har många frågor, vilket får parterna att känna sig delaktiga i processen.
    Parternas frågor tas på stort allvar även on de gäller saker som för mäklaren är självklara. Camilla har även en professionell problemlösningsförmåga då hon t.ex hittar alternativa lösningar för parter som har långa restider till HusmanHagbergs kontor, vilket är behövligt i norrlands inland.
    Camilla Krog har varit ett stort stöd i vår köpeprocess och jag rekomenderar henne starkt till andra bostadssökande. Läs mer
  • Elinor J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Trots vissa svårigheter kring försäljningen så skötte Camilla det på ett proffesionellt sätt, och fick mig att känna mig trygg och väl omhändertagen.
    Jag känner att jag hade tur som fick Camilla som mäklare, och att hon tog sig an uppdraget med entusiasm och glädje. Läs mer
  • Katrin L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vänligt bemötande, kunnig om marknaden, alltid kontaktbar, noggrann dokumentation. Kan rekommenderas Läs mer
  • Eva L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare ,svarar på frågor och vet hon inte svaret så tar hon reda på det. Läs mer
  • Anna N skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi tycker att Camilla skötte försäljningen av vårt hus på ett professionellt, ödmjukt och familjärt sätt. Läs mer
  • Ulla K skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Kände mig lyssnad till, fick hjälp och goda råd där det behövdes.
    Upplevde Camilla Krog som mycket professionell. Skulle rekommendera henne till mina vänner och skulle gärna anlita henne ifall jag behövde mäklarhjälp.
    Har svårt att hitta något negativt i vårt mäklarmöte.

Med vänlighälsning,
    Ulla Kronqvist-Hauksson
    +46 730593233 Läs mer
  • Jan A skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra bemötande och inkännande av vår situation vid försäljning av vår fastighet. Vår förväntan tillgodosågs utan anmärkning. Vi upplevde oss väl omhändertagna. Läs mer
  • Gunder H skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra bemötande och tydlig i hanteringen av försäljningen an min lägenhet. Kan verkligen rekomendera Camilla som din mäklare. Läs mer
  • Karin V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket trevligt bemötande från Camilla med bra återkoppling och tydligt innehåll i vad vi som kunder skulle få! Ett professionellt förhållningssätt!
    Vi var nöjd och tyckte att Camillas arbete och återkoppling under hela husförsäljningen var över förväntan!
    Vi upplevde att vi fick valuta för pengarna med en känsla av att kunna lita på mäklaren samt hela tiden en tät kontakt! Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Hek HusmanHagberg. Vi fick ett mycket bra intryck av Camilla Krog. Hon jobbar effektivt och snabbt. Hon har humor och visade stor förståelse och hänsyn mot min sambo som har lite problem efter en omfattande hjärntumöroperation. Camilla är en mycket trevlig och bra människa. Vi ger Camilla Krog det bästa betyg som går att få. Med vänlig hälsning. Micke Johansson och Carina Andersson. Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla är trevlig, välvillig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Anna-Lisa S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla Krog har varit min mäklare vid försäljningen av mitt radhus iVännäs.Camilla K. åtog sig detta uppdrag med stort engagemang. Hon gav mig genast stort förtroende genom sitt kunnande och sin yrkesskicklighet.Kag känner mig mig mycket nöjd med hennes insats och kan på det varmaste rrkommendera Camilla Krog Läs mer
  • Anna-Lisa S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla Krog har varit min mäklare vid försäljningen av mitt radhus i Vännäs.Hon åtog sig detta uppdrag med stort engagemang. Camilla Krog fick mig genast att känna stort förtroende för hennes kunnande ock yrkesskicklighet . Jag känner mig mycket nöd med hennes insats vid försäljningen och kan på det varmaste rekommendera Camilla Krog. /Anna-Lisa Strandman Vännäs. Läs mer
  • Elisabeth K skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Alltid vänlig, trevlig och flexibel med det personliga mötet i fokus. Camilla har ett genuint intresse för dig som kund och hur just din situation ser ut. En professionell mäklare vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Johan I skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla hjälpte oss både att köpa hus och sälja våran lägenhet på ett professionellt sätt. Redan från första stund kände vi oss trygga med att välja henne. Hon var lätt att få tag på även kvällar och helger vilket hjälpte oss väldigt mycket. Läs mer
  • Evelina T skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt professionellt bemötande. Lyhörd och effektiv med passion för sitt yrket. Har stort förtroende för Camilla Krog. Läs mer
Ulrika Edberg
Jonas Andersson