Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Camilla Krog
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 34 Läs vad Camilla Krog

• Lotta Elisabeth B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-07-09

Bullmark
    Vi fastnade för Camilla för att hon kändes genuint engagerad, vilket hon också varit under hela processen av försäljningen av vårt hus.
    Hon har kontinuerligt hållit en nära kontakt och kommit med bra tips och råd kring allt vi funderat på. Full poäng från oss! Läs mer
  • Hanna J sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-01

Grubbe
    Smidig försäljning av vår villa Läs mer
  • Anders V sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-31

Stöcke
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt hus med tillhörande ladugård av Camilla på Husman och Hagberg i Umeå. Dom hjälpte också till att sälja min mammas hus förra året. Camilla har varit väldigt hjälpsam och alla frågor eller funderingar från vår sida har hon kunnat hjälpa till med. Rekommenderar Camilla och Husman /Hagberg till alla. Läs mer
  • Jenny B sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-29

Umedalen
    Vi har sålt via Camilla. Hon är noggrann med återkoppling och ger goda råd. Hon är proffsig och personlig. Läs mer
  • Emelie J köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

Ålidhem
    Proffsigt, snabbt, smidigt. Läs mer
  • Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

Ålidhem
    Köpt lägenhet 2015, sålt samma 2019. Valde Camilla när dags för försäljning baserat på erfarenheter 2015. Läs mer
  • Ulrika V
    Ulrika V sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

Stöcke
    Vid försäljning av vårt hus var mäklaren Camilla Krog ett utmärkt stöd. Trevligt bemötande och kunnig inom sitt område, gav hon oss all hjälp och stöd vi kunde ha önskat av en mäklare. Alltid till hands, snabba svar, bra tips och råd gav hon oss bästa tänkbara möjlighet till en trygg försäljning av vårat hus. Läs mer
  • Henrik H sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-22

Degernäs
    Helt suverän från början till slut! Ordning och reda och en mäklare med koll på det mesta! Rekommenderas starkt! Vi är otroligt nöjda med precis ALLT! Läs mer
  • Ann-Katrin P skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-04

Camilla hjälpte oss att sälja huset och värdera en stuga. Vi upplevde henne kunnig och proffsig, hon bemötte oss på ett personligt och trevligt sätt. Hon är väl insatt i det man behöver veta och tänka på vid husförsäljning. Vi är glada över att hon hjälpte oss med detta.
    Anki P. Läs mer
  • Erika K sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2018-10-16

Umedalen
    Som en vän i nöden!
    Camilla har varit ett stort stöd hela vägen fram till försäljning - trygg, kunnig och lätt att få kontakt med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Robertsforsvägen