Camilla Krog

• Björn R
    Björn R sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-27

Haga
    Sålt huset med hjälp av mäklaren!
    Bättre än såhär kan det inte bli. Oerhört lyhörd, alert och påläst. Som kund har jag känt mig supertrygg genom hela processen utan några som helst tveksamheter!

Fem stjärnor av fem! Läs mer
  • Elisabeth K sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-06

Haga
    Proffs! God kommunikation och värnar om både säljare och köpare. Det gör att man kan vara trygg i försäljningen. Läs mer
    Camilla K gillar detta
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-17

Berghem
    Sålt min 2-rums bostadsrätt som jag köpte för fyra år sedan, då förmedlad av Camilla. Att jag vände mig till henne när det var dags att sälja speglar min positiva erfarenheter av henne som mäklare, enbart goda. Läs mer
  • Monica R köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-16

Ålidhem
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött men var besviken på lägenheten pga det stod att den var ny renoverad men renoveringen var inte slutförd och det var mycket kvar och det kunde man inte se på bilderna innan.
    Tillgängligheten, svarade snabbt på Mail och ordnade snabbt en ny visning. Är nöjd trots den trista starten. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Monica R
    Tack Monica för dina ord!
    Ja, skicket var en överraskning för oss men vi löste det tillsammans på ett bra sätt tycker jag.
    Önskar varmt lycka till i det nya!
  • Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-14

Ålidhem
    Sålt 2:a på Ålidhem. Affären avlöpte på det bästa sätt sett till förutsättningarna. Både köpare och säljare blev nöjda. Mäklaren förmedlade möjligheterna hos objektet och slutgiltigt pris blev positivt för mig som säljare. Sett till förväntningar var allt till det bästa. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Erik A
    Tack Erik för det!
    Vi fick ihop en lösning som passade alla, precis som du beskriver. Det är det bästa med vårt jobb!
  • Fredrik A köpte sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-29

Hörnefors
    Proffsig och kunnig! Väldigt hjälpsam och rakt på sak när jag skulle köpa hus. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Fredrik A
    Tack Fredrik!
    Önskar dig och de dina allt gott i er nya bostad!
  • ISABELLA L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-04

Fick Camilla rekommenderad och det är absolut de bästa jag gjort som anlitade henne.Även fast det blev väldigt rörigt och jobbig för mig privat så skötte hon allt perfekt sätt,sen att vägen till försäljningen också va lite krokig så fanns hon där hela tiden med information fast jag inte direkt kunnde hjälpa henne så fixade hon allt med bravur,kommer tipsa dej som världens bästa mäklare!God fortsättning Läs mer
    2020-01-04 Camilla K svarar ISABELLA L
    Åh, tack Isabella för det fina omdömet!
    Visst är det fantastiskt när till synes besvärliga situationer löser sig. Önskar dig och de dina allt gott!
    Vänligen,
    Camilla
  • Katarzyna F sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-28

Ålidhem
    Jag och mina döttrar har precis sålt vår lägenhet i Umeå. Generellt har jag blivit väl bemött av vår mäklare, men trots detta kännt ett bristande engagemang från hennes sida när det gällde att sälja lägenheten till bästa pris.
    Då vi fick vårt första bud, informerade mäklaren oss om att detta var köparens slutbud. Jag litade på mäklarens omdöme, men bad trots detta om att höja priset något - vilket i slutändan inte var ett problem för köparen. Detta var mycket förvånande tyckte vi, då vi förväntat oss att mäklaren borde ha informerat och uppmanat oss att höja budet, men istället presenterades budet som ett slutpris. Vem ska egentligen leda försäljningen? Är det jag som ska komma med förslag? Är det inte mäklaren som borde guida mig i hur man säljer en lägenhet? Vi har valt att sälja lägenheten, trots förlust, eftersom vi inte har energi och tid att dra detta vidare. Men jag känner mig besviken och otillfreds med slutresultatet, i ljuset av den här erfarenheten. Vi hade kanske kunnat få ett bättre pris om mäklaren engagerat sig mer i försäljningen. Läs mer
    2019-12-28 Camilla K svarar Katarzyna F
    Hej Katarzyna!
    Jag ringer dig så att vi får prata om din upplevelse. Det är ju inte så jag önskar att den ska vara.
    Vänligen,
    Camilla
  • Carl Martin F köpte sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-01

Holmsund
    - förvärv av fastighet, fristående Villa
    - Bra bemötande, inläst på objektet.
    - Förväntningarna var att få svar på de frågor jag behövde vilket jag också fick.
    - Bra, sakkunnig, inläst och drivande. Kunde ibland känns lite för drivande, att förvärva en fastighet är i mitt fall en process som behövde lite med tid. Mäklaren vidhöll dock drivet och hade lösningar på hindren som uppstod. Läs mer
    2019-12-04 Camilla K svarar Carl Martin F
    Tack Carl för dina genomtänkta ord, att vara lösningsorienterad är en viktig mäklaruppgift.
    Glad att det märktes!
  • Shaochun Z
    Shaochun Z köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-01

Ålidhem
    Spacious and well maintained apartment, close to university. Camilla is very nice and helpful. Läs mer
    2019-12-04 Camilla K svarar Shaochun Z
    Thanks Shaochun! Together we made it possible.

Senaste försäljningarna

Alstigen