Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Camilla Krog
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Camilla Krog

• Ann-Katrin P skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla hjälpte oss att sälja huset och värdera en stuga. Vi upplevde henne kunnig och proffsig, hon bemötte oss på ett personligt och trevligt sätt. Hon är väl insatt i det man behöver veta och tänka på vid husförsäljning. Vi är glada över att hon hjälpte oss med detta.
    Anki P. Läs mer
  • Erika K sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Umedalen
    Som en vän i nöden!
    Camilla har varit ett stort stöd hela vägen fram till försäljning - trygg, kunnig och lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Elinor L skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt en villa och fått hjälp med värdering av en sommarbostad.
    Camilla har bemött oss på ett både proffsigt och personligt sätt.
    Vi hade inte varit i kontakt med mäklare sedan tidigare och blev tipsade att vända oss till Husman Hagberg som den personen i fråga varit mycket nöjd med, vilket även vi varit.
    Att få hjälp med all formalia före, under och efter försäljningen av någon som har koll på den delen har känts tryggt. Läs mer
  • Magnus N sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Berghem
    Har varit spekulant på hus där Camilla var mäklare och valde att anlita henne för försäljningen av min lägenhet eftersom hon framstod som kunnig och engagerad. Jag är mycket nöjd med mitt val. Läs mer
  • Clara V skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Camilla lyssnade och mötte våra önskemål till 100%

Hon la all tid som behövdes för visningar och delade all information med oss.

Inga oklarheter. Camilla jobbar transparant och konkret vilket vi verkligen uppskattat. Läs mer
  • Jenny S skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Tacksam för helhetstänk återkoppling och pepp ! Läs mer
  • Johnny U köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Ålidhem
    Jag har köpt en bostadsrätts Lgh och Camilla var min Mäklare.
    Från första samtalet till affären var i hamn, har Camilla varit mycket trevlig och hjälpsam samt medverkat i de frågeställningar som uppkommit under affärens gång på ett mycket förtroende fullt sätt. Jag bor idag en bra bit ifrån Umeå, och har då varit beroende av lite subjektiva bedömningar från Camilla på plats, detta bland annat har hon vänligt hjälpt mig med. Detta uppskattar jag verkligen.
    Jag kan verkligen rekomendera henne som Mäklare. Läs mer
  • Anders Å skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Saklig och kompetent.
    Lugn, trygg. Mycket gott kundbemötande. Läs mer
  • Lena B skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde hus via Camilla och vi är väldigt nöjda! Vi sökte en mäklare som var bra för både säljare och köpare och som också hade god kännedom om den lokala marknaden. Det fick vi verkligen! Camilla har varit väldigt engagerad, lätt att få kontakt med men också ödmjuk inför sitt uppdrag samt ärlig och uppriktig.

Vi rekommenderar Camilla varmt! Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå
    Sålde en liten västerbottensgård genom Camilla på HusmanHagberg Umeå. Gillar att hon redan från början var intresserad att ta reda på allt och ställa alla relevanta frågor en försäljning av ett gammalt hus med historia kan innebära. Är väldigt nöjd med all hjälp jag fick med styling och fotografering och hur huset presenterades på nätet och i broschyr. Toppenbra från början till slut! Kan varmt rekommendera till andra som vill ha en proffesionell mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Älvans väg