Camilla Krog

Läs vad 59 Läs vad Camilla Krog

• Olle H sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-01

Sålt villa.
    Vi blev mycket vänligt bemötta, våra synpunkter blev alltid beaktade, våra möten var tidseffektiva och givande, alla visningar av bostaden var väl förberedda och vid specifika frågor från potentiella kunder blev vi genast uppringda för klarläggande.
    Camilla Krog var mycket professionell i alla avseenden och vi kommer att varmt rekommendera personer som söker en mäklare att vända sig till henne.
    Samtidigt vill vi ge en eloge till fotografen Jeanette Häggblom och stylisten Emma Pettersson som har hjälpt oss att lyfta fram alla fina egenskaper i vår villa. Läs mer
  • Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-23

Sofiehem
    Camilla hjälpte oss med att sälja vår bostadsrätt och vi är verkligen supernöjda. Vi har fått bra svar på våra frågor och bra vägledning under hela processen. Vi förväntade oss en engagerad mäklare och det fick vi verkligen! Läs mer
  • Anna C köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-11

Sofiehem
    Lght, blev tipsad av mäklare, bra bemötande, saklig, kunnig Läs mer
  • Satish P köpte sin stuga med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-06

Ostnäs
    Köpt en fritidshus. Blev bra bemött med tydliga instruktioner och hjälp. Hon var loyal till säljaren (som hon måste förstås) men ändå hjälpsam med oss. Läs mer
  • Olof P köpte sin stuga med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-17

Ostnäs
    Vi har köpt en stuga. Vi har fått ett glatt och trevligt bemötande. Bra genomgång på visningen, även bra genomgång vi kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Agneta V sålde sin stuga med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-13

Sörmjöle
    Har sålt min sommarstuga. Känner min trygg med Camilla. Alltid vänligt bemött. Hon har hört av sig hela tiden och informerat senaste nytt. Gett professionella tips och råd.
    Sammanfattningsvis känner jag mig mycket nöjd med Camilla! Läs mer
  • Björn R
    Björn R sålde sitt hus med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-27

Haga
    Sålt huset med hjälp av mäklaren!
    Bättre än såhär kan det inte bli. Oerhört lyhörd, alert och påläst. Som kund har jag känt mig supertrygg genom hela processen utan några som helst tveksamheter!

Fem stjärnor av fem! Läs mer
  • Elisabeth K sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-06

Haga
    Proffs! God kommunikation och värnar om både säljare och köpare. Det gör att man kan vara trygg i försäljningen. Läs mer
    Camilla K gillar detta
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-17

2:a
    Berghem
    Sålt min 2-rums bostadsrätt som jag köpte för fyra år sedan, då förmedlad av Camilla. Att jag vände mig till henne när det var dags att sälja speglar min positiva erfarenheter av henne som mäklare, enbart goda. Läs mer
  • Monica R köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Krog en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-16

2:a
    Ålidhem
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemött men var besviken på lägenheten pga det stod att den var ny renoverad men renoveringen var inte slutförd och det var mycket kvar och det kunde man inte se på bilderna innan.
    Tillgängligheten, svarade snabbt på Mail och ordnade snabbt en ny visning. Är nöjd trots den trista starten. Läs mer
    2020-02-16 Camilla K svarar Monica R
    Tack Monica för dina ord!
    Ja, skicket var en överraskning för oss men vi löste det tillsammans på ett bra sätt tycker jag.
    Önskar varmt lycka till i det nya!

Senaste försäljningarna

Zakrisvägen