Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Håkan Wiklund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04

Läs vad 23 Läs vad Håkan Wiklund

• Carl-Johan B
    Carl-Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-15

Umedalen
    Håkan har anlitats via rekommendationer från en god vän till mig för att sälja min bostadsrätt. Håkan har från start gett ett gott intryck, varit engagerad och skött återkoppling på ett suveränt sett.
    Det en konkurrerande mäklare inte kunde göra på 8 månader löste Håkan på 1 månad. En god kombination av proffessionalitet och rutin. Läs mer
  • Ida G sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2019-05-10

Teg
    Håkan hjälpte mig att sälja min lägenhet och han gjorde ett väldigt bra jobb! Bra kontakt under budgivningen via sms och när budgivningen var klar gick det snabbt att boka in möte för att skriva kontrakt. Läs mer
  • Parwin Ahmed F Mohammed F sålde sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2019-04-23

Mariedal
    Sålt vår 3:a på Mårdvägen (radhus) och vi är väldigt nöjda. Väldigt duktig på att kommunicera och uppdaterad en om läget. Gör sitt jobb korrekt och effektivt. Läs mer
  • Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2019-04-15

Teg
    Trevlig och rak person som vill göra ett bra jobb inte bara bli kvitt kunden. Kommer med bra förslag och är flexibel. Klart rekommenderad! Läs mer
  • Nicolina T sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-22

Väldigt engagerad, ärlig och trevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anneli T sålde sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2019-02-13

Håkan är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han har en enastående god förmåga att hantera stressade säljare och köpare. Han är pragmatisk och pålitlig, helt enkelt en utmärkt mäklare. Läs mer
  • Jennifer E sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-06

Centrala Umeå
    Duktig på att återkoppla och enkel att ha att göra med. Håkan får absolut våra rekommendationer! Läs mer
  • Ulf Tommy B
    Ulf Tommy B sålde sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-10-24

Vännäs
    Sålde en villa i Vännäs.
    Håkan var proffsig, trevlig och precis mäklaren jag behövde för husaffären 👍🏼 Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-10-06

Tavleliden
    Vi har köpt en villa. Håkan är kunnig, trevlig, personlig. Läs mer
  • Ammi A köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-09-26

Obbola
    Håkan är mycket proffesionell och trevlig. Lätt att få tag på och mycket kunnig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Alvägen