Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Håkan Wiklund
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-01 - 2018-12

Läs vad 17 kunder tycker om Håkan Wiklund

• Jennifer E sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-06

60.5m²
    Centrala Umeå
    Duktig på att återkoppla och enkel att ha att göra med. Håkan får absolut våra rekommendationer! Läs mer
  • Ulf Tommy B
    Ulf Tommy B sålde sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-10-24

103m²
    Vännäs
    Sålde en villa i Vännäs.
    Håkan var proffsig, trevlig och precis mäklaren jag behövde för husaffären 👍🏼 Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-10-06

155m²
    Tavleliden
    Vi har köpt en villa. Håkan är kunnig, trevlig, personlig. Läs mer
  • Ammi A köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-09-26

122m²
    Obbola
    Håkan är mycket proffesionell och trevlig. Lätt att få tag på och mycket kunnig. Läs mer
  • Arezo T sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

76m²
    Ersboda
    Håkan Wiklund var vår mäklare vid försäljningen av en lägenhet på Mjölkvägen. I en tuff marknad där grannar hade fått vänta i över 6 månader på att få sin lägenhet såld, tog det endast 2-3 månader innan vi fick vår lägenhet såld. Jag är supernöjd med Håkans insats. Håkan agerar snabbt och håller dig uppdaterad. Finns inget att klaga på. Trevlig och kunnig! Läs mer
  • Staffan H köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

132m²
    Kanon mäklare från början till slut Läs mer
  • Caroline E köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

177m²
    Täfteå
    Vi har köpt ett hus i Täfteå via mäklare Håkan Wiklund och är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Håkan har genomgående varit mycket professionell, serviceinriktad och trovärdig. Eftersom vi flyttar från en stad i södra Sverige så ordnade Håkan så att vi fick möjlighet att se objektet innan planerad visning, vilket ledde till köp. Vi upplevde kommunikationen som rak och okomplicerad. Stort tack. Läs mer
  • Carina B
    Carina B sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-08-22

80m²
    Ersboda - Östra
    Han har hjälpt mig att sälja min lägenhet med rekommendation av min man som även han sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan. Trevlig, omtänksam, sympatisk, rolig, noggrann, hjälpsam och proffesionell. Hade alltid tid att svara i telefon, var alltid tillgänglig och jättebra bemötande när man kom till erat kontor. Kände mig bekväm och han fick en att vara sig själv. SÅ ska en mäklare vara 😁👍 Läs mer
  • Alf E köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

Proffsigt uppträdande
    Bra attityd
    Förtroendeingivande Läs mer
  • Christina L
    Christina L köpte sitt hus med hjälp av Håkan Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå

2018-08-21

130m²
    Stöcke
    Villaköp
    Vänligt, trevligt och humoristiskt bemötande
    Tyvärr inte med vid försäljningstillfället p g a semesterfirande
    Rekommenderar honom gärna som mäklare till andra Läs mer

Senaste försäljningarna

Solvändan