Hanna Wiklund

Hanna Wiklund

Hanna Wiklund är mäklare på HusmanHagberg Umeå

Hanna Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Hanna Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 5.0. Hanna Wiklund har haft 73 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 82 Läs vad Hanna Wiklund

• Grisbacka
    2022-08-05 Verifierad kund
    Hanna är en mycket trevlig proffsig och engagerad mäklare som alltid funnits där för mig. Alltid snabba svar på alla mina funderingar. En stor tillgång under denna känslosamma tid som det varit efter mitt svåra beslut att sälja mitt kära hus
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Holmsund
    2022-08-04 Verifierad kund
    Bra kontant, det blev en enkel och smidig affär. Gott bemötande och trevlig, svarade på alla våra funderingar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Holmsund
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande. Hanna var påläst och kunnig och svarade på alla våra frågor.

För mig är det viktigaste jobbet mäklaren gör att få mig att känna mig trygg och informerad något som hanna lyckades utmärkt med.
    • Sandåkern
    2022-07-19 Verifierad kund
    Hanna har ett utomordentligt professionellt bemötande och gav riktigt bra vägledning och trygghet genom hela säljprocessen.

Redan från första mötet så kommuniceras en bra detaljplan på hur affären är tänkt att gå till, vilka steg som ska genomföras samt att hon hade gjort realistiska analyser av marknadsläget.

Under processen så fanns Hanna alltid tillgänglig för att svara på frågor och hon var hela tiden transparent med marknadsläget för att sätta förväntningarna rätt.

Jag är väldigt nöjd med hur försäljningsuppdraget behandlades av Hanna och hade utan tvekan gjort samma val igen.
    • Mariehöjd
    2022-07-17 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och gjorde ett mycket bra jobb!
    • Sörmjöle
    2022-07-16 Verifierad kund
    Saklig ,trevligt bemötande, påläst, fin presentation av bilder. Med andra ord en bra mäklare .Kommer jag att sälja i framtiden så kommer jag att ringa Hanna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Wiklund en del av HusmanHagberg Umeå
    • Mariehöjd
    2022-07-12 Verifierad kund
    Bra och snabb återkoppling vid funderingar vi har haft. Hanna är lugn och stabil mäklare som varit tillmötesgående under processen. Vi kände oss väldigt trygg att ha med henne under köpet. Trevlig att ha att göra med, kan varmt rekommendera henne 😊
    • Berghem
    2022-06-18 Verifierad kund
    Hanna har varit ett jättebra stöd under hela försäljningen. Styling, tips, fotografering, prissättning och budgivning har känts väl genomtänkt och så professionellt! Att Hanna dessutom bemöter på ett personligt och omsorgsfullt vis gjorde att vi kände oss trygga och omhändertagna hela vägen.
    • Tomtebo
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hanna är proffsig, service minded och kunnig.
    • Tomtebo
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi är mkt nöjda! Trevlig, proffsig, kunnig.