Hassan Atrakchi
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 52 Läs vad Hassan Atrakchi

• Mikael J
    Mikael J sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-22

Väst På Stan
    Jag är väldigt nöjd med försäljningen! Hassan är engagerad, målinriktad och trevlig. Vill du ha en mäklare som gör allt för att överträffa dina förväntningar? Tveka då inte på att anlita denna mäklare! Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Moa E köpte sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-16

Väst På Stan
    Väldigt ”säljig” vid första mötet men hjälpsam, lugn och professionell vid resterande kontakt. Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Pontus E sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-12

Mariestrand
    Otroligt driven och engagerad mäklare som gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss att få till en riktigt bra bostadsaffär Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Rebecca W sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-10

Tomtebo
    Positiv och energifylld mäklare som kommunicerade väl hans tankar och erfarenhet och snabb i respons vid frågor. Försäljningen av bostadsrätten nådde inte upp i det pris som vi hade hoppats på men det beror på bostadsmarknaden men Hassan fick ändå ett pris vi var nöjda med och otroligt snabb försäljning vilket gjorde oss nöjda. Kan starkt rekommendera Hassan Atrakchi vidare. Läs mer
  • James Oliver C skrev om Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-25

En riktig bra mäklare. Lätt att samarbeta med och höll mig informerade under hela processen. En duktig, kompetent, målinriktad, proffsig och charmig kille som verkligen brinner för sitt yrke. Jag kan inte rekommendera honom nog stark Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Dennis B sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

Centrum Umeå
    "Jag sålde min lägenhet med Hassan. Är jättenöjd med hans engagemang och driv i försäljningen. Han är noggrann och kunnig inom yrket och jag kommer att välja honom i mina kommande försäljningar. Jag har även köpt lägenhet via Hassan och rekommenderar er att välja honom, han får både säljare och köpare nöjda och trygga i affären! " Läs mer
  • Elisabeth B
    Elisabeth B sålde sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

Centrum Umeå
    Ett trevligt möte där jag inte kände någon stress. Mäklaren var noggrann och visade sympati för både säljare och köpare Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Hans B köpte sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

Information och seriös mäklare. Toppenbra så här långt! Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Eva L köpte sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-16

Mariehem
    Hej,
    Jag har köpt en bostad på Mariehem och jag är mycket nöjd med Hassan. Trevligt bemötande, hjälpsam, flexibel och förtroendeingivande. Jag fick snabbt svar på mina frågor.
    /Eva Läs mer
    Hassan A gillar detta
  • Tony Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Hassan Atrakchi en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-13

Berghem
    Jag har köpt lägenhet jag tycker att blivit jätte bra bemöt Läs mer

Senaste försäljningarna

Kvarnvägen