95 rekommendationer

Jonas Eriksson
en del av HusmanHagberg Umeå

Tveka inte att kontakta mig om du har några frågor gällande ditt boende!
Rådhusesplanaden 13
903 28 Umeå — Visa karta

Vad tror Jonas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 95 kunder tycker om Jonas Eriksson

• Linus O
    Linus O skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi hade ingen bra erfarenhet av Jonas som våran mäklare. Han gav ett väldigt gott intryck vilket gjorde att vi valde han som mäklare. Innan vi hade skrivit ett avtal med han så informerar han oss att han kommer starta en ny firma men att han fortfarande kommer vara delaktig i försäljningen av våran bostad. Det visar sig att detta inte alls stämde och nu har vi helt plötsligt en ny mäklare som inte var informerad om något av vad Jonas hade lovat. Som tur är verkar denna nya mäklare väldigt duktig och driven. Allt detta hade kunnat gå så mycket smidigare om bara Jonas hade kontaktat oss i tid och förklarat läget.
  • Tea B
    Tea B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas övertygade oss från början med att vara ärlig och genuin. Han jobbade hårt trots en del överraskningar på vägen och till slut hade vi en bra deal i hamn. Vi rekommenderar honom starkt!
  • Emma Ö
    Emma Ö skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Professionell och engagerad mäklare. Lätt att få tag på, svarar på frågor och tar sig tid.
  • Måns B
    Måns B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Eriksson har genom hela försäljningen av vår bostadsrätt varit kompetent, lyhörd och lätt att nå, både per mail och telefon. Han har lotsat oss igenom en - på grund av flera faktorer som varit omöjliga att förutsäga - längre säljprocess än förväntat, och han har gjort det med takt, ödmjukhet, kunskap och fingertoppskänsla. Vi kan utan tvekan rekommendera Jonas Eriksson för alla mäklaruppdrag i Umeå.
  • Anders L
    Anders L skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Bra bemötande och Jonas levde upp till förväntningarna.
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Husman Hagberg skötte processen runt försäljningen snabbt och effektivt. Engagemanget från mäklaren upplevdes stort.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Eriksson är en förtroendeingivande och kompetent mäklare med sinne för att snabbt och smidigt finna rätt intressenter då konkurrensen är hård. Hans råd visade sig vara helt rätt vilket vittnar om erfarenhet och känsla för yrket.

Kan varmt rekommendera honom för framtida kunder!
  • Owen R
    Owen R skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Very please with the whole process. Done from distance as we moved abroad and needed to sell flat, but got good and fast advice and assistance with all we needed. Very happy with all aspects of the service.
  • Lina B
    Lina B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag är väldigt nöjd med Jonas som mäklare. Jag fick honom rekommenderad av en annan vän vars familj sålt två lgh genom honom. Kan varmt rekommendera honom till någon som behöver en mäklare.
  • Lars L
    Lars L skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lugn och sansad, ger värdefulla råd och har rimliga bedömningar av marknaden etc. Mycket sympatisk i mötet både med köpare och säljare.
  • Matilda R
    Matilda R skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har nyligen köpt en lägenhet på Hökmossevägen i Hägersten där Jonas Eriksson från Husman/Hagberg Aspudden var mäklaren för säljarens del. Under budgivningen var han grymt bra gällande återkopplingen och som budgivare kände jag mig trygg, fick snabba svar och bra återkoppling. Vi ordnade ett snabbt avslut med kontraktskrivning och var väldigt serviceminded. Jag flyttar in den 24/2 och har redan fått låna nyckeln två gånger (givetvis med säljarens tillåtelse) för att åka dit och mäta och kolla golvprover. Otroligt duktig och kommer själv spara hans kontaktuppgifter till den dagen jag säljer. Rekommenderas starkt! Han sätter verkligen kunden i första fokus!
  • Sanja T
    Sanja T skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket bra bemötande. Tillgänglig, lyhörd och lätt att samarbeta med. Rekommenderas!
  • Hampus T
    Hampus T skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas är oerhört noggrann, bra på återkoppling och håller det han utlovat. Och samtidigt säljande. Kan varmt rekommendera Jonas!
  • Annelie P
    Annelie P skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Eriksson har ett lugnt och trevligt sätt i sitt bemötande med sin kund. Kunnig i sin profession och kan svara på frågor. Mina förväntningar har infriats till full belåtenhet.
  • Malin N
    Malin N skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas är en toppen kontakt som mäklare. Vi fick massor av hjälp/stöd med vår lägenhetsförsäljning då vi bodde utomlands vid tillfälle för försäljning. Allt kändes säkert och tryggt!
  • Christian G
    Christian G skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Eriksson på Husman Hagberg bemötte oss med största möjliga professionalitet. Från första kontakten i telefon till sista avtalsmötet för köpt lägenhet var Jonas mycket aktiv och tillgänglig som många mäklare har svårt att vara. Vi fick känslan av att han brydde sig om oss och verkligen ville hjälpa till i den nya processen. Utöver detta var Jonas extremt kunnig på sitt område och gav oss mycket dyrbar information som en annan mäklare hade undanhållit för oss. Jonas Eriksson vet vad service innebär och vi rekommenderar honom och HusmanHagberg Hägersten/Älvsjö starkt.
  • Kim S
    Kim S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevlig, proffsig och förtroendeingivande. Levde upp till våra förväntningar och efter ett par veckor hade vi fått bud på långt mer än vad vi hoppades på. Rekommenderas varmt!
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Som förstagångsköpare fick Jonas med sitt proffsiga men samtidigt varma och trevliga bemötande oss att känna oss trygga och nöjda med vårt lägenhetsköp. Han tog sig tid att svara på våra frågor på ett kunnigt och lättförståeligt sätt och verkade väldigt mån om att affären skulle gå så smidigt som möjligt.

Skulle kunna fortsätta ösa superlativ över Jonas men konstaterar kort och gott att vi utan tvekan kommer anlita Jonas som mäklare den dagen vi vill sälja vår lägenhet. Rekommenderas varmt!
  • Emma H
    Emma H skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas är en väldigt professionell, kunnig och engagerad mäklare. Vi kände oss trygga under hela processen med köp av lägenhet. Jonas är otroligt sympatisk, trevlig och hjälpsam! Vi kunde inte vara mer nöjda. Rekommenderar Jonas varmt!
  • Jawad Z
    Jawad Z skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett jätte bra bemötande och kände mig trygg under hela processen av att köpa en lägenhet. Jag kommer definitivt fortsätta samarbetet.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Eriksson är en mycket bra mäklare! Nu har han hjälpt oss genom två försäljningar och vi är nöjda kunder. Jonas för sig på ett professionellt sätt och genomför sitt arbete med både värme och medmänsklighet.

Han är tydlig, ser till att hålla oss informerade på ett bra sätt genom försäljningsprocessen och ger sig inte i första taget för att genomföra en bra affär. Samtidigt verkar han ytterst mån om köparna så att båda parter blir nöjda.

Jag rekommenderar att anlita Jonas som mäklare.
  • Qiaohong W
    Qiaohong W skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    I am very happy with Jonas Eriksson and his assistant broker Charlotta Westin. From the initial meeting to the signing of the sales contract they have been very reliable and responsive. They gave us many good suggestions along the process. There were last-minute requests from potential buyers of our apartment and they accommodated it diligently and professionally, always keeping us in the loop. At the end both us and the buyers are very happy with the deal and with their service. I find Jonas a trustworthy broker and will recommend him to friends who would consider to sell properties in the neighborhood.
  • Lars W
    Lars W skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    När man köper (eller som jag, säljer) sin lägenhet, är det en av livets största affärer. Stressfaktorn kan lätt bli hög, med papper, avtal, faktauppgifter, prat med banken, föreningens styrelse, städning, fotografering, visningar, frågor och svar. (Dessutom finns det säkert redan från början en grad av nervositet i samband med flytten.)

Därför blev jag så innerligt glad och tacksam för fastighetsmäklaren Jonas uppställ. Med sitt lugna och metodiska sätt tog han mig genom hela processen, från första kontakten hela vägen till överlämning till köparen. Tack, Jonas, för att du ställt upp så bra. Jag uppskattar verkligen det. Och till dig som läser det här: om du söker efter en riktigt bra mäklare som dessutom är trevlig och lätt att ha att göra med, så kan jag varmt rekommendera Jonas. (Dessutom är han från Norrland = bonuspoäng!)
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Utan tvekan den trevligaste och bästa fastighetsmäklare jag mött!
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi sålde nyligen en bostadsrätt via Jonas.
    Vår upplevelse är att han är mycket kunnig och har ett professionellt arbetssätt gentemot både säljare och köpare,
    vilket ger en stor trygghet i affären.
    Han är lugn och sansad , stort engagemang och med ett mycket trevligt bemötande.
    Ställer gärna upp som bollplank och är anträffbar nästan när som
    helst på dygnet.
    Vi rekommenderar honom starkt och har redan för egen del anlitat
    honom för ytterligare en försäljning.
  • Rasmus W
    Rasmus W skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas var vår mäklare när vi sålda vår 3:a på Liljeholmskajen. Jonas var rakt igenom seriös och proffsig, samt säkerställde att vi fick ett bra pris och inget strul.
    Jag ger Jonas mina bästa rekommendationer.
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt enggerad mäklare, men samtidigt mycket följsam och ödmjuk. Rekommenderar Jonas varmt!
  • Linda E
    Linda E skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Förtroendeingivande och väldigt lugn. Trevlig.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Det funkade väldigt bra med Jonas. Han gav mkt bra förslag på saker att tänka på innan försäljning och ingav ett stort förtroende och va alltid väldigt tillmötesgående.
  • Staffan D
    Staffan D skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas var tillgänglig och lyhörd genom hela säljprocessen. Har bra koll på bostadsmarknaden i allmänhet och Hägersten i synnerhet.
  • Johan L
    Johan L skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag anlitade Jonas Eriksson när jag skulle sälja min lägenhet.

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Felfritt under hela processen.
  • Pär B
    Pär B skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Lugn och trygg!
    Väldigt mån om att alla inblandade skall känna sig trygga i försäljningen/köpet.
    Professionell i allt från presentation till kundbemötande.
  • Örjan A
    Örjan A skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    jonas

Kunnig och korrekt,god informatör.
    Systematisk i genomgång av regler vad gäller vid försäljning eller köp av Bostadsrätt.
    Rekomderas
  • Erik E
    Erik E skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas Eriksson på Husman & Hagberg är mycket lyhörd och hjälpsam, jag kan varmt rekommendera honom!
  • Gabriel R
    Gabriel R skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket trevligt bemötande!

Har köpt en bostadsrätt i Fruängen.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt bra bemötande, proffsig mäklare.
    Vi är väldigt nöjda
  • Dick E
    Dick E skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas var trevlig och tillmötes gående på det man undra över. Förstår att man som mäklare får 1000 samtal och inte hinner svara på alla dygnet runt, så har även jag i mitt yrke och jag vill inte heller ta med mig jobbet hem.
    Jonas är en mäklare jag kan rekommendera pga att han va trevligt och att han ville att rätt köpare skulle få köpa lägenheten
  • Peter C
    Peter C skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Utomordentlig mäklare och en väldigt sympatisk människa. Kan rekommenderas
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    I en djungel av mäklare sticker Jonas ut som en förtroendegivande mäklare som både ser till säljaren och köparens bästa. I en lägenhetsaffär där han både förmedlade våran nya lägenhet och sålde våran gamla tillsåg han att resultatet blev det bästa för att alla ska bli nöjda. Vill ni ha en mäklare som gör det lilla extra kan vi varmt rekommendera Jonas.
    Mvh Familjen Eriksson/Hägersten
  • Marie S
    Marie S skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas har förmedlat ett radhus till oss, han har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående från första stund. Vid problem har han verkligen lyssnat och tagit sig tid samt har ett stort lugn som känns förtroendeingivande.
  • Martina R
    Martina R skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Alltid ett mycket bra bemötande.
  • Regina E
    Regina E skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Väldigt bra, trevlig mäklare. Vi är jättenöjda och varmt rekommenderar.
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    köpt lgh i brf. Mycket vänligt och professionellt bemötande och stor hjälpsamhet med frågor.
  • Elina P
    Elina P skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas är professionell men också extremt trevlig och ödmjuk. Servicen var utöver det vanliga, vi fick alltid snabb och bra hjälp igenom hela försäljningen!
  • Karin L
    Karin L skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Mäklare -försäljning av bostadsrätt samt köp av ny bostadsrätt. Jonas är kunnig och professionell i sitt yrke. Har samtidigt en personlig och varm hållning vilket skapar tillit. Visade stort engagemang och var lyhörd för oss som kunder. Skulle inte tveka att anlita honom igen.
  • Tania Y
    Tania Y skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jättenöjd med den hjälp och det arbete som Jonas gjorde i samband med försäljningen av min lägenhet. Skönt med en kunnig och lugn mäklare som hela tiden höll mig informerad och verkligen gav allt för att få till en bra försäljning. Jättenöjd på alla sätt.
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Kan varmt rekommendera Jonas som fick uppdraget att sälja min lägenhet vid Gullmarsplan. Jag hade först en annan mäklare anlitad som tyvärr inte lyckades sälja vår lägenhet men med Jonas tips på förändringar och stora engagemang så blev det till slut en väldigt bra affär. Kommer definitivt att anlita Jonas nästa gång också.
  • Nawar T
    Nawar T skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jonas hjälpte oss sälja vår lägenhet i Årsta. Oerhört kunnig, social och verkligen en duktig säljare! Från det att vi skrev på avtalet till att lägenheten var såld tog mindre än 1 vecka. Till ett pris som var riktigt bra dessutom!

Jonas sålde även vår förra lägenhet. Han var lika duktig där och lyckades även få det högsta försäljningspriset (per kvm) i föreningens historia.

Jag har köpt och sålt ett antal lägenheter men aldrig träffat en lika driftig, kunnig och duktig mäklare.
  • Filippa K
    Filippa K skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag ger högsta betyg till Jonas Eriksson på HusmanHagberg, dels för att jag inte kunde vara nöjdare med hur försäljningen sköttes av våran lägenhet men också för att Jonas är lugn och trygg i sitt sätt att vara på, en fantastisk mäklare kort och gott! Jag är kanon nöjd och kan varmt rekommendera Jonas och HusmanHagberg!!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Jonas Eriksson en del av HusmanHagberg Umeå
    Andra gången vi anlitat samma mäklare och lika nöjda denna gång. Rak kommunikation och utmärkta råd på vägen!
Jonas Eriksson
Richard Öhman