Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Monica Norrgård

Läs vad 9 kunder tycker om Monica Norrgård

• Emili H skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Hon är en fantastisk människa och mäklare 👍 Läs mer
  • Linn R skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt en central lägenhet, 93kvm 3rok. Vi har fått ett bra bemötande, Monica har känts ärlig, personlig & proffesionell. Våra förväntningar var bra & tydlig kommunikation. Vi tycker att Monica levde upp till det. Läs mer
  • Lars Gunnar Micael B skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är oerhört nöjda med Monicas arbete. Monica ingav förtroende, och med sin erfarenhet och lugn kändes processen med att sälja bostaden mindre stressad. Monica rekommenderas varmt av oss! Läs mer
  • Eva L skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har anlitat Monica vid försäljning av vårt hus. Monica har hittills motsvarat våra förväntningar, varit tjänstvillig och lämnat bra information. Vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Kerstin E skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Trevligt bemötande. Fick uppdatering hela tiden. Proffsigt jobbat. Läs mer
  • Roger L skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Kände till Monica sedan tidigare och hon har absolut levt upp till våra förväntningar. Snabba svar på frågor. Många goda råd och kunnig. Försäljningen blev precis som hon beskrev den vid vårt första möte. Läs mer
  • Lars Gösta B
    Lars Gösta B skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    För det första var det vår första köp av lägenhet via mäklare. Vi köpte ett hus via mäklare och kommunens speciella kö för lärlingsbyggen och dessa två går inte att jämföra.

Enligt min bedömning är Monica en seriös och erfaren mäklare och vi kom till ett avslut som vi accepterade liksom även köparen gjorde. Läs mer
  • Ellinor J skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har varit väldigt nöjd med bemötande och arbetet som Monica utförde i samband med försäljningen av min lägenhet. Jag skulle rekommendera henne till mina bekanta. Läs mer
  • Gunilla G skrev om Monica Norrgård en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett bra och sympatiskt möte med Monica. Trevlig och tillmötesgående när jag var och tittade på lägenheten, som jag också köpte genom henne.
    Tryggt möte på mäklarkontoret när papper skulle skrivas på och gås igenom. Bra information av henne och hon är också mycket hjälpsam. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mycelievägen