Susanne Lindgren är mäklare på HusmanHagberg Umeå

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Susanne Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 37 omdömen sedan 2018-01-09. Susanne Lindgren har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 37 Läs vad Susanne Lindgren

• Vi köpte lägenhet genom Susanne och tyckte att hon var så bra att vi vände oss till henne igen när det var dags att sälja. Hon tog hand om försäljning och styling och skötte allt långt över förväntan. Detta är inte bara en kunnig och engagerad mäklare som får jobbet gjort, utan också en person som på kunnigt lotsar parterna genom processen. Hon är lyhörd och flexibel och jag tvekar inte ett ögonblick att rekommendera hennes tjänster.
    Advokatfirman Oebergs Ab A sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-09-08
    • 56.0 m²
    • Berghem
    2020-09-08
    Tack Anna för den fina rekommendationen. Vänligen Susanne

Visa svar
  • Susanne Lindgren och Johanna Englund jobbade jättebra tillsammans när de sålde vår lägenhet. De var trevliga, rutinerade och vi fick alltid snabb och bra återkoppling. Båda två var lika insatta i vad som hände under processen. Stort engagemang från båda två! Vi är jättenöjda!
    Lars-erik F sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-07-26
    • 98.0 m²
    2020-07-26
  • Jag har skrivit på kontrakt för att köpa en trerummare. Saklig och noggrann mäklare, som kollade upp extra de saker jag frågade om, som inte fanns beskrivna i annonsen. Ett trevligt bemötande. /Gerd Lundqvist
    Gerd L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-05-28
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Ersboda - Östra
    2020-05-28
  • Professionell, trevlig och kunnig mäklare.
    Per E köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-05-03
    • 107.0 m²
    • Tavleliden
    2020-05-03
    Tack Per för den fina rekommendationen! Vänligen Susanne

Visa svar
  • Jag har sålt min lägenhet på Storgatan 15b. Jag är supernöjd med Susanne som mäklare. Jag kunde inte valt en bättre person att sälja mitt hem. Det som avgjorde mitt val av mäklare var att jag genast kände att jag gärna skulle köpa ett nytt hem med hjälp av henne. Hon är kunnig, tydlig, lugn och genuin. Jag ger henne högsta betyg.
    Helen B sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    • 97.0 m²
    • Väst På Stan
    2020-04-07
  • Sålt en villa. Blev väldigt väl bemött av mäklaren. Hon levde upp till alla våra förväntningar. Toppbetyg på alla punkter.
    Maud Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    • 172.0 m²
    2020-04-07
  • Jag och min sambo har köpt en 2a på teg på 65 kvm. Bemötandet vi fick av mäklaren var väldigt bra. Hon var trevlig och det kändes väldigt genuint genom hela processen. Eftersom jag aldrig köpt någon lägenhet tidigare och allt var nytt för mig så vet jag inte om jag hade så mycket förväntningar. Men jag är iallafall väldigt nöjd med hela processen och känner att jag och min sambo har fått ett fint bemötande av mäklaren.
    Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-03-26
    • 64.7 m²
    • Teg
    2020-03-26
  • Sålt en lägenhet åt min mamma Bra och enkelt bemötande
    Margareta N sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-02-26
    • 64.0 m²
    • Röbäck
    2020-02-26
  • Trevligt, lätt att ha och göra med, kunnig
    Jenny L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-02-19
    • 67.5 m²
    2020-02-19
  • Hon är jätte trevlig och hur bra som helst att ha och göra med
    Robert B köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    2020-02-17
    • 67.5 m²