Susanne Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 31 Läs vad Susanne Lindgren

• Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-26

Teg
    Jag och min sambo har köpt en 2a på teg på 65 kvm. Bemötandet vi fick av mäklaren var väldigt bra. Hon var trevlig och det kändes väldigt genuint genom hela processen. Eftersom jag aldrig köpt någon lägenhet tidigare och allt var nytt för mig så vet jag inte om jag hade så mycket förväntningar. Men jag är iallafall väldigt nöjd med hela processen och känner att jag och min sambo har fått ett fint bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Margareta N sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-26

Röbäck
    Sålt en lägenhet åt min mamma
    Bra och enkelt bemötande Läs mer
  • Jenny L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-19

Ersboda
    Trevligt, lätt att ha och göra med, kunnig Läs mer
  • Robert B köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-17

Ersboda
    Hon är jätte trevlig och hur bra som helst att ha och göra med Läs mer
    2020-02-17 Susanne L svarar Robert B
    Tack Robert, detsamma! :)
    Vänligen Susanne
  • Pernilla P sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-03

Sandåkern
    Vi sålde vår bostad via Susanne och Johanna i Umeå och är otroligt nöjda från första möte till signerat kontrakt. Mycket proffsigt hela vägen och vi upplevde bra bemötande mot såväl oss som våra potentiella köpare. Vi kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2020-02-03 Susanne L svarar Pernilla P
    Tack för den fina rekommendationen! Så roligt att få hjälpa er 😊
    Hälsningar Susanne och Johanna
  • Viktoria L köpte sitt hus med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-01

Yttersjö
    Köpt villa , ska sälja bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, bra på att svara om man har några funderingar, lätt att kommunicera med. Läs mer
    2020-02-02 Susanne L svarar Viktoria L
    Tack Viktoria för din rekommendation! Vänligen Susanne
  • Niklas L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-01

Sandåkern
    Har köpt en lägenhet och blev bra bemött av både Susanne o Johanna 👍🏼Trevliga o tillmötesgående 🤩 Läs mer
    2020-02-04 Susanne L svarar Niklas L
    Tack Niklas för din fina rekommendation! Vänligen Susanne och Johanna
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-26

Berghem
    Sålt en 2:a. Fick alltid snabb kontakt på både SMS och telefonsamtal. Det var viktigt för mig att mäklaren skulle ha realistiska förväntningar på köpesumman samt vara ärlig mot både mig och köparen. Dessa förväntningar infriades av Susanne. Läs mer
    2020-01-26 Susanne L svarar Malin A
    Tack Malin för den fina rekommendationen. Vänligen Susanne
  • Sara H
    Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2019-11-20

Grubbe
    Är i stora hela nöjd. Bra kunskap, men mindre bra på återkoppling då man försökt nå henne.
    Valde då hellre att ha kontakt med hennes kollega som hon jobbar tillsammans med i team.
    Hon är saklig och noggrann vid kontrakskrivning och vill att alla ska förstå innehållet, öppen för frågor. Läs mer
    2019-11-20 Susanne L svarar Sara H
    Hej Sara,
    Tack för feedback och roligt att ni i det stora hela är nöjd. Beklagar om ni upplevt att jag varit mindre bra på återkoppling, tar till mig det! Vet att ni ringt vid ett par tillfällen då jag varit upptagen men att ni istället fått tag i Johanna. Då vi jobbar väldigt tight och sitter bredvid varandra så har jag vetat att ni fått kontakt och tolkat det som att ni "fått tag i oss" och framfört ert ärende. Hoppas att jag får chansen att svara när ni ringer framöver. :) Ska framföra er fina rekommendation till Johanna. Vänligen Susanne
  • Helen N köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2019-11-19

Grubbe
    Köpt en BR. Bra bemötande rakt igenom. Verkar genuin och ärlig till skillnad från många andra mäklare som alltid verkar ha en strategi eller baktanke med allt de säger. Läs mer
    2019-11-19 Susanne L svarar Helen N
    Tack Helen för den fina rekommendationen. Vänligen Susanne