Susanne Lindgren
en del av HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13
903 28 Umeå — Visa karta

Vad tror Susanne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Susanne Lindgren

• Stig B
    Stig B skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    När vi i februari 2018 skulle sälja vår bostadsrätt på Skogsbrynet i Umeå valde vi HusmanHagberg.
    Avgörande för beslutet var första mötet med Susanne Lindgren och Johanna Englund.
    De båda gav ett förtroendegivande intryck där Susanne upplevdes vara den mest erfarna av de båda.
    Susanne upplevdes som mycket kunnig i mäklarens roll och ansvar.
    Därefter hade vi Johanna Englund som ansvarig för säljuppdraget.
    Vi kan varmt rekommendera ovanstående mäklare och HusmanHagberg till liknande säljuppdrag. Läs mer
  • Ann-Katrin S
    Ann-Katrin S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Hjälpsam, lättillgänglig och professionell.
    Dessa tre ord är en otroligt bra beskrivning på Susanne.
    Hjälpte mig att sälja min lgh och även mig och min sambo vid husköp. Samt deklarera efter försäljning av lgh.
    Jag rekommenderar henne varmt :)

Mvh Ann-katrin Läs mer
  • Mona R
    Mona R skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Kunnig, inspirerande och social. Rekommenderas! Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett väldigt fint bemötande och den bästa hjälp man kan få! Både med utformningen av mina objekt( Susanne har hjälpt mig två ggr) och stödet i försäljningen. Jag rekommenderar henne det varmaste!! Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick ett mycket fint och bra bemötande av Susanne. Hon var väldigt lyhörd, jag fick all den information jag behövde. Susanne hade privata visningar och visade mitt hus säkert drygt 20 gånger. Oerhört seriös, proffsig, ambitiös, kompetent och trevlig säljare. Jag är fantastiskt nöjd med mitt val av Susanne som mäklare! Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    S är väldigt förtroendeingivande och det märks att hon är påläst och kunnig. Hon är pålitlig vad det gäller att hålla löften hon ger. Säger hon att hon kommer höra av sig under eftermiddagen så vet man att hon gör det. Detta är något jag verkligen uppskattar och dom gör att S får högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Helen D
    Helen D skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Susanne är en noggrann , kunnig och otrolig seriös mäklare med ger alla ett mycket trevligt bemötande.
    Återkopplar och svara snabbt på frågor, stora som små.

Susanne gav våra hus spekulanter en mycket bra service via separata visningar och om visningar för de som önskade.

Vi är väldigt nöjda med Susanne och kommer att välja henne igen som vår Mäklare Läs mer
  • Margareta A
    Margareta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå
    Påläst, engagerad och ett fantastiskt bemötande! Bästa mäklaren i Umeå! Motsvarade verkligen våra förväntningar👍 Läs mer
Ulrika Edberg
Jonas Andersson