Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Susanne Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-03 - 2019-02

Läs vad 11 Läs vad Susanne Lindgren

• Peter R köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2019-03-18

Mariehöjd
    Undertecknad har köpt en lägenhet i Umeå åt min dotter. Köpet har skett på distans och via dottern som varit på visning och sedan skött "pappersarbetet".
    Jag har inte träffat Susanne personligen men de kontakter vi har haft över telefon och mejl så har hon gjort ett mycket gott och stabilt intryck. Bra bemötande och saklig samt korrekt information är egenskaper från henne som jag uppskattat kring denna affär.
    /Peter Läs mer
    2019-03-18 Susanne L svarar Peter R
    Tack! Hoppas din dotter ska trivas.
    Vänligen
    Susanne
  • Rolf J
    Rolf J köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2019-02-15

Mariestrand
    Kom i kontakt med Susanne Lindgren via Hemnet för lgh på Mariestrand. Hon var lyhörd och ordnade med visning en söndag eftersom vi hade en lång resa till Umeå. Är väldigt nöjd med hur hon bemötte oss och lyssnade på våra funderingar omkring lgh.
    Sedan hade vi inte förberett vår försäljning av vår lgh.
    Har bara positiva erfarenheter av Susanne som vi bedömer vara en mycket kompetent fastighetsmäklare. Läs mer
    2019-02-15 Susanne L svarar Rolf J
    Tack Själv Rolf. Hoppas vi kan hitta en lägenhet som passar er här i Umeå 😊
  • Lisa Margareta A sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-10-23

Jonstorp, Haddingen
    Noggrann, engagerad, påläst! Helt enkelt fantastisk mäklare! Bra kommunikation med oss säljare under hela resan från första besöket till efter tillträdet. Kan verkligen rekommendera Susanne!! Läs mer
  • Stig B skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-04-07

När vi i februari 2018 skulle sälja vår bostadsrätt på Skogsbrynet i Umeå valde vi HusmanHagberg.
    Avgörande för beslutet var första mötet med Susanne Lindgren och Johanna Englund.
    De båda gav ett förtroendegivande intryck där Susanne upplevdes vara den mest erfarna av de båda.
    Susanne upplevdes som mycket kunnig i mäklarens roll och ansvar.
    Därefter hade vi Johanna Englund som ansvarig för säljuppdraget.
    Vi kan varmt rekommendera ovanstående mäklare och HusmanHagberg till liknande säljuppdrag. Läs mer
  • Ann-Katrin S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-02-02

Hjälpsam, lättillgänglig och professionell.
    Dessa tre ord är en otroligt bra beskrivning på Susanne.
    Hjälpte mig att sälja min lgh och även mig och min sambo vid husköp. Samt deklarera efter försäljning av lgh.
    Jag rekommenderar henne varmt :)

Mvh Ann-katrin Läs mer
  • Mona R skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-01-24

Kunnig, inspirerande och social. Rekommenderas! Läs mer
  • Birgitta A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-01-17

Jag fick ett väldigt fint bemötande och den bästa hjälp man kan få! Både med utformningen av mina objekt( Susanne har hjälpt mig två ggr) och stödet i försäljningen. Jag rekommenderar henne det varmaste!! Läs mer
  • Sofia S skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-01-16

Jag fick ett mycket fint och bra bemötande av Susanne. Hon var väldigt lyhörd, jag fick all den information jag behövde. Susanne hade privata visningar och visade mitt hus säkert drygt 20 gånger. Oerhört seriös, proffsig, ambitiös, kompetent och trevlig säljare. Jag är fantastiskt nöjd med mitt val av Susanne som mäklare! Läs mer
  • Mats A skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-01-14

S är väldigt förtroendeingivande och det märks att hon är påläst och kunnig. Hon är pålitlig vad det gäller att hålla löften hon ger. Säger hon att hon kommer höra av sig under eftermiddagen så vet man att hon gör det. Detta är något jag verkligen uppskattar och dom gör att S får högsta möjliga betyg. Läs mer
  • Helen D skrev om Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2018-01-13

Susanne är en noggrann , kunnig och otrolig seriös mäklare med ger alla ett mycket trevligt bemötande.
    Återkopplar och svara snabbt på frågor, stora som små.

Susanne gav våra hus spekulanter en mycket bra service via separata visningar och om visningar för de som önskade.

Vi är väldigt nöjda med Susanne och kommer att välja henne igen som vår Mäklare Läs mer

Senaste försäljningarna

Skärvstensgatan