Susanne Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2006-04-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 35 Läs vad Susanne Lindgren

• Gerd L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-28

3:a
    Ersboda - Östra
    Jag har skrivit på kontrakt för att köpa en trerummare.
    Saklig och noggrann mäklare, som kollade upp extra de saker jag frågade om, som inte fanns beskrivna i annonsen. Ett trevligt bemötande.

/Gerd Lundqvist Läs mer
  • Per E köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-03

4:a
    Tavleliden
    Professionell, trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2020-05-14 Susanne L svarar Per E
    Tack Per för den fina rekommendationen! Vänligen Susanne
  • Helen B sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-07

4:a
    Väst På Stan
    Jag har sålt min lägenhet på Storgatan 15b. Jag är supernöjd med Susanne som mäklare. Jag kunde inte valt en bättre person att sälja mitt hem. Det som avgjorde mitt val av mäklare var att jag genast kände att jag gärna skulle köpa ett nytt hem med hjälp av henne. Hon är kunnig, tydlig, lugn och genuin. Jag ger henne högsta betyg. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Maud Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-07

Ersboda
    Sålt en villa. Blev väldigt väl bemött av mäklaren. Hon levde upp till alla våra förväntningar. Toppbetyg på alla punkter. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-26

Teg
    Jag och min sambo har köpt en 2a på teg på 65 kvm. Bemötandet vi fick av mäklaren var väldigt bra. Hon var trevlig och det kändes väldigt genuint genom hela processen. Eftersom jag aldrig köpt någon lägenhet tidigare och allt var nytt för mig så vet jag inte om jag hade så mycket förväntningar. Men jag är iallafall väldigt nöjd med hela processen och känner att jag och min sambo har fått ett fint bemötande av mäklaren. Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Margareta N sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-26

Röbäck
    Sålt en lägenhet åt min mamma
    Bra och enkelt bemötande Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Jenny L köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-19

Ersboda
    Trevligt, lätt att ha och göra med, kunnig Läs mer
    Susanne L gillar detta
  • Robert B köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-17

Ersboda
    Hon är jätte trevlig och hur bra som helst att ha och göra med Läs mer
    2020-02-17 Susanne L svarar Robert B
    Tack Robert, detsamma! :)
    Vänligen Susanne
  • Pernilla P sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-03

3:a
    Sandåkern
    Vi sålde vår bostad via Susanne och Johanna i Umeå och är otroligt nöjda från första möte till signerat kontrakt. Mycket proffsigt hela vägen och vi upplevde bra bemötande mot såväl oss som våra potentiella köpare. Vi kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
    2020-02-03 Susanne L svarar Pernilla P
    Tack för den fina rekommendationen! Så roligt att få hjälpa er 😊
    Hälsningar Susanne och Johanna
  • Viktoria L köpte sitt hus med hjälp av Susanne Lindgren en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-01

Yttersjö
    Köpt villa , ska sälja bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, bra på att svara om man har några funderingar, lätt att kommunicera med. Läs mer
    2020-02-02 Susanne L svarar Viktoria L
    Tack Viktoria för din rekommendation! Vänligen Susanne