Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Ulrika Edberg
2018-01 - 2018-12

Läs vad 34 kunder tycker om Ulrika Edberg

• Lina R skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-04

Haft en jätte bra upplevelse med Ulrika. Hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Vi är hur nöjda som helst! Läs mer
  • Eva R sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-02

97.5m²
    Centrum
    Mycket seriös och kunnig, ringde talande om vad som hänt . Vi kommer att rekommendera henne till våra vänner. Läs mer
  • John V köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-12-01

2:a
    62.5m²
    Ersboda
    Köpt en lägenhet av en glad, positiv och kunnig mäklare som försökte ordna en för alla inblandade en så smidig affär som möjligt. Läs mer
  • Oskar N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-11-26

Köpte bostad av Ulrika och hon är riktigt trevlig, saklig, informativ och kunnig. Lätt att komma i kontakt med och har en hög servicenivå. Kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Sven-Gösta M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-11-23

Att vi valde Ulrika till att sälja våran bostadsrätt har varit väldigt positivt, ett proffsigt, lugnt och trevligt bemötande.
    Kommer absolut att rekommendera henne.

Sven-Gösta Milton Läs mer
  • Kjell L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-11-02

Har sålt en bostadsrätt via Ulrika. Min upplevelse av min bostadsrättsförsäljning var mycket god. Jag upplever Ulrika väldigt varm och lyhörd. Försäljningen gick mycket smidig och återkopplingen var mycket god. Läs mer
  • Helen F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-09-13

Ulrika Edberg hjälpte mig sälja min bostadsrätt utan att använda de vanliga kanalerna såsom annonsering på Blocket, Hemnet och i Bil och Bostad. Och det gick naturligtvis superbra, tack Ulrika för att du hakade på min galna idé! Läs mer
  • Malin J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-09-12

Vi har sålt vår villa genom Ulrika och hon är en helt fantastisk mäklare med en underbar personlighet. Fick ett stort förtroende för henne redan vid första mötet. Hon har genom hela försäljningstiden visat på stor kompetens, gett kloka råd, driftigt, sympatisk och alltid med ett leende på läpparna. Bra och snabb återkoppling. Allt man kan önska sig av en mäklare, ett riktigt proffs. Kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-07-02

Vi har både köpt och nu sålt samma lägenhet med hjälp av Ulrika, som hjälpt oss med allt på ett mycket bra och professionellt sätt. Alltid på samma trevliga och hjälpsamma vis, ingenting är omöjligt. Läs mer
  • Stefan V skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2018-07-02

Köpt en bostadsrätt. En väldigt trevlig, omtänksam och påläst mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a