Ulrika Edberg
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 59 Läs vad Ulrika Edberg

• Christina S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-29

Ersboda
    Sålt en bostadsrätt. Ulrika har varit trevlig och kunnig. Ulrika levde upp till våra förväntningar och hon har varit personlig och proffsig på samma gång. Läs mer
  • Joakim B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-27

Vännäs
    Mycket bra bemötande och fixade allt så himla smidigt även fast jag köpte boende över 60mil ifrån, tack! Läs mer
  • Hedvig P köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-02-01

Mariehöjd
    Köpte min första lägenhet av Ulrika, och hon bemötte mig fantastiskt bra! Hon hjälpte mig med rimliga förväntningar och informerade om allt jag kunde ha behövt veta innan och under ett lägenhetsköp. Läs mer
  • Jenny A sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-15

Mariehöjd
    Har sålt en bostadsrätt hos Ulrika. Jag tycker hon är bra och professionell. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
  • Petri R köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-01-13

-jätte trevligt flicka
    -fick en känsla att man kan lita på henne
    -väldigt lätt att göra med
    -glimten i öga Läs mer
  • Johanna F sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2019-12-03

Teg
    Vi sålde en bostadsrätt genom Ulrika Edberg och är mycket nöjda med affären från start till mål. Hon agerade snabbt, var tillgänglig, kom med bra råd men var samtidigt lyhörd för våra behov. Jag upplever att hon har ett professionellt, mänskligt och varmt bemötande. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2019-11-06

Ålidhöjd
    - Sålt lgh Umeå 73m2 Kuratorn 10
    - Snabba och tydliga svar och ordnade allt med städ,styling mm till full belåtenhet ( vi har ej var fysiskt närvarande någon gång)
    - något över förväntat (utgångspris / +2% blev +5%)
    - en bukett för över förväntat pris, en större bukett för snabb o tydlig återkoppling och till den,en vacker vas för hjälpen styling,städ o överlåtande - till sist en rosenrabatt för genuint utfört uppdrag rakt igenom ,tillgängligheten,tydligheten och Ulrikas personligheten gav en trygg känsla -helt utan obesvarade frågor och funderingar
    Skolboksexempel för
    Så arbetar du som mäklare Läs mer
  • Angelica W köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2019-10-31

Mariehem
    Ger snabbt svar på frågor. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • Mikael H köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2019-10-17

Sofiehem
    Köpt hus och sålt lägenhet. Blivit trevligt bemött av mäklaren. Mycket bra upplevelse hela vägen. Ulrika känns väldigt trygg, professionell och kunnig. Läs mer
  • Danielle M köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2019-10-13

Sofiehem
    Ett hus. Ulrika är trevlig och proffsig. Känns ärlig med både säljare och köpares intresse. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ersbodavägen