Ulrika Edberg
en del av HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13
903 28 Umeå — Visa karta

Vad tror Ulrika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Ulrika Edberg

• Helen F
    Helen F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika Edberg hjälpte mig sälja min bostadsrätt utan att använda de vanliga kanalerna såsom annonsering på Blocket, Hemnet och i Bil och Bostad. Och det gick naturligtvis superbra, tack Ulrika för att du hakade på min galna idé! Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har sålt vår villa genom Ulrika och hon är en helt fantastisk mäklare med en underbar personlighet. Fick ett stort förtroende för henne redan vid första mötet. Hon har genom hela försäljningstiden visat på stor kompetens, gett kloka råd, driftigt, sympatisk och alltid med ett leende på läpparna. Bra och snabb återkoppling. Allt man kan önska sig av en mäklare, ett riktigt proffs. Kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi har både köpt och nu sålt samma lägenhet med hjälp av Ulrika, som hjälpt oss med allt på ett mycket bra och professionellt sätt. Alltid på samma trevliga och hjälpsamma vis, ingenting är omöjligt. Läs mer
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Köpt en bostadsrätt. En väldigt trevlig, omtänksam och påläst mäklare. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag har sålt en bostadsrätt på Östermalmsgatan 20 a i Umeå.

Ulrika imponerade redan i de första kontakterna genom att bekräfta möten med sms och genom att vara mycket väl förberedd redan till vårt första möte. Hon hade förberett material som visade att hon var intresserad och redo att bli vår mäklare.

Hon har visat ett stort engagemang, och ett professionellt och vamt bemötande. Hon har hela tiden varit mycket närvarande och engagerad. Till skiĺlnad mot andra mäklare så var jag huvudpersonen inte hon eller hennes tidigare försäljningsresultat. Jag upplevde att hon tyckte om min lägenhet, såg fördelarna med den och presenterade den på ett utmärkt sätt. Jag var trygg med att hon visade mitt hem för främmande människor. Läs mer
  • Roger V
    Roger V skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hej, vi köpte ett fritidshus i Ammarnäs genom HusmanHagberg där Ulrika Edberg var mäklare. Hon har verkligen gett ett mycket bra intryck. Varit kunnig, påläst och snabb att ge oss den information som vi efterfrågat. Hela processen från visning till köp har varit mycket smidig och vi kan som köpare varmt rekommendera Ulrika till framtida fastighetsintressenter.

Utan tvekan 10+ av 10 möjliga! Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Har sålt en bostadsrätt. Visste sedan tidigare vem Ulrika var och visste att jag ville ha henne som mäklare. Så jag eftersökte henne aktivt som mäklare. Hon har en fin approach gentemot både säljare och köpare. Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Försäljning av objekt i Kvarnfors. Överträffade mina förväntningar vad gäller ledtid från första kontakt tills dess huset var sålt. Nöjd med försäljningspris. Kommunkation och Information oklanderlig under hela processen. Återkopplade svar vid frågor snabbt och utförligt.
    Alltid trevlig och vänlig vid kontakt. Hjälpsam samt ordning & reda gällande all dokumentation. Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja vår lägenhet. Alltid enkel och tydlig kommunikation. Hon hanterade såväl visningar som budgivning säkert och kompetent. Kunnig, serviceinriktad och engagerad mäklare! Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Otroligt proffsig, ihärdig och ärlig mäklare som har koll på bostadsmarknaden. Hon är väldigt serviceinriktad och styrde i möjligaste mån visningar, pappersskrivning osv. efter vårt vardagspussel. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Fick ett jättetrevligt första intryck av Ulrika!
    Lätt att prata med och delgav fakta på ett gediget sätt! Verkar kunnig på sitt område.
    Har alltid blivit bemött med ett leende. Aldrig rädd för ett besvär!
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gav ett kompetent och seriöst intryck samt var väldigt hjälpsam före, under och efter försäljningen av min bostad. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika gav ett gott intryck redan vid första mötet. Hon kändes lugn, trygg och kunnig. Hon hjälpte oss att komma fram till ett utgångspris som kändes rimligt och som vi kunde stå för.
    Vi efterlyste god tillgänglighet, bra kommunikation och en mäklare som var ordentligt påläst på vårat hus inför visningarna. Det levde Ulrika mer än väl upp till. Dessutom ställde hon upp på extra visningar med kort varsel vilket ledde till fler potentiella köpare.
    Budgivningen startade tidigare än väntat och även den skötte hon galant.
    Vi kände stort förtroende för Ulrika under hela processen och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Laila S
    Laila S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hjälpsam med allt som rörde försäljningen av vårat hus. Kunnig, glad och peppande.
    Vi kände oss jättenöjda. Läs mer
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Hon gjorde ett suveränt jobb vid försäljningen, och även kontakten efter var bra. Hon är tydlig och jättetrevlig . Rekommender henne varmt. Läs mer
  • Linnea F
    Linnea F skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är mycket trevlig och professionell. Hon var tillmötesgående och enkel att nå via både telefon och mail. Vi har bara positivt att säga och skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Proffesionell men samtidigt personlig och trevlig. Jag kan tryggt rekomendera Ulrika som mäklare. Läs mer
  • Tant J
    Tant J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag kan varmt rekommendera Ulrika som mäklare. Hon är både kunnig och proffsig i alla moment från första kontakt till avslutande och fullföljande av affären.
    Ulrika är dessutom både trevlig och stöttande i en betydelsefull situation som en bostads-och fastighetsaffär verkligen är. Läs mer
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag fick hjälp av Ulrika när jag sålde min lägenhet och det gjorde att hela proceduren gick smidigt och jag kände mig hela tiden informerad och trygg under förberedelserna, visningen och själva försäljningen med budgivning. Ulrika är proffsig och insatt så man känner sig verkligen vara i trygga händer när man gör en så stor affär som en lägenhetsförsäljning faktiskt är. Läs mer
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika var mycket proffessionell och vi kände ett enormt förtroende för henne. Hon var även mycket tydlig med allt så vi visste hela tiden vad som skulle hända. Det kändes skönt eftersom det var en stor affär vi skulle göra. Jag skulle välja henne alla dagar i veckan! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en professionell , noggran kunnig mäklare med ett trevligt bemötande . Lätt att nå och hon kan ge svar på alla ens tänkbara frågor. Vill varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Lasse A
    Lasse A skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    När jag var i behov av en mäklare så blev jag tipsad av en vän att kontakta Ulrika Edberg och det har jag aldrig ångrat .

Jag skulle sälja en fjällstuga och behövde veta vad jag skulle göra före visningen. Hon kom med många goda råd och när det var klart så fixade Ulrika det sista som var som pricken över i.

Ulrika var lyhörd när vi diskuterade utgångspris och kom med ett klokt val av datum för visningen. Försäljningen gick bra och slutpriset var över all förväntan. Det kändes tryggt att överlämna allt efterarbete till henne.

Skulle det bli aktuellt för mig att sälja något mer så kommer jag att kontakta Ulrika Edberg och ingen annan mäklare. Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi mötte flera mäklare men valde ulrika för att hon gav det absolut bästa intrycket, hon är trevlig, påläst, kunnig, den vi fick bäst tillit för och hon vill både att jag som säljare och köparen skall ha full information. Tar sig tid att förklara och följa upp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika har ett naturligt trevligt bemötande vilket jag genast uppksattade när jag mötte henne vid köp av lägenhet. Jag har även anlitat henne vid försäljning av lägenhet och är väldigt nöjd med det engagemang och den kompetens hon besitter, jag som kund har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Toppennöjd! Ulrika är mycket duktig och engagerad. Vi är väldigt nöjda med henne som mäklare, hon var drivande genom hela fastighetsaffären och höll oss hela tiden informerade. Skulle inte tveka att anlita henne igen. Hon överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Lars Olov A
    Lars Olov A skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    När jag var i behov av att få kontakt med en mäklare, så fick jag av en vän veta att Ulrika Edberg är en bra mäklare, som hjälper sina kunder med respekt.

Jag kontaktade henne för att få hjälp att sälja en fjällstuga. Ulrika visade sig vara en skicklig mäklare, som gav mig goda råd om vad jag skulle göra i stugan innan det var dags för visning. Hennes bilder från stugan hade en professionell klass och hjälpte till mycket för att få intressenter att ta kontakt med henne.

Ulrikas ödmjuka sätt i samband med vårt gemensamma tänk kring försäljningen imponerade på mig. Jag fick ett mycket gott intryck av henne och hon lyssnade på mina önskemål och kunde utifrån det få till visningar, som låg rätt i tid för att få ett bra slutpris.

Avslutningsvis kan jag skriva att från första till sista mötet vi hade, så flöt allt på precis som jag önskat, om inte bättre.
    Behöver ni en kompetent och trevlig mäklare kan jag verkligen rekommendera Ulrika Edberg. Läs mer
  • Therese C
    Therese C skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en mycket professionell mäklare. Hon är kompetent, tydlig och ger den information som man behöver som kund. Alltid tillgänglig och alltid glad. Vi kan varmt rekommendera Ulrika! Läs mer
  • Gunnel N
    Gunnel N skrev om Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå
    Ulrika är en otroligt bra, komplett och kunnig mäklare. Hon ger ett proffsigt och kunnigt bemötande. Hon är bra på att återkoppla, lätt att få kontakt med och man får alltid svar på sina frågor. Dessutom är hon en glad och sympatisk person som ger ett förtroendeingivande intryck. Hon är som man vill en mäklare ska vara. Mycket nöjd med det uppdrag som vi anlitade henne till. Läs mer
Ulrika Edberg
Jonas Andersson