Ulrika Edberg
Registrerad mäklare sedan 2008-08-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 68 Läs vad Ulrika Edberg

• Danial M köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-07-20

3:a
    Jag har köpt en lgh. Bemötande var professionella och trevligt. Jag är nöjd att blev kund hos er :) Läs mer
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-11

3:a
    Västra Ersboda
    Vi har sålt en bostadsrätt , Ulrika har varit proffsig från början till slut... mycket nöjda Läs mer
  • Christina H sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-06-10

Vännäsby
    Har sålt mitt hus. Blev varmt och engagerat bemött av Ulrika! Hon är lugn och proffsig och en mäklare jag verkligen vill rekommendera till andra. Ingav förtroende! Infriade mina förväntningar på en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Shiler R sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-30

Berghem
    Lägenhet 2 r.o.k sålt på Berghem. Bra bemötande, där mäklaren uppdaterade mig ofta när något skedde. Mäklaren respekterade mig och mina önskemål, visade förståelse. Mäklaren levde upp till mina förväntningar då jag blev underrättad och jag upplevde mäklaren som engagerad. Läs mer
  • Matilda B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-14

Teg
    Köpte min allra första bostadsrätt för någon vecka sedan. Ulrika bemötte mig otroligt proffsigt, hon hade koll på läget, förklarade allt bra och visade intresse och engagemang. Läs mer
  • PATRIK L
    PATRIK L sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-07

Tomtebo
    Sålde en bostadsrätt i Umeå på ca 50 kvm.
    Hon lyckades sälja lägenheten till det pris jag kunde tänka mig att sälja den för och till en bra tillträdesdag.
    Mäklaren kändes seriös och engagerad från start till mål även om det inte var det mest spännande objektet och dessutom i Corona-tider. Läs mer
  • Tommy P köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-07

Tomtebo
    Köpte en lägenhet. Mycket bra intryck av Ulrika Edberg, både via telefon innan köp, under själva visningen och när vi träffade ägaren, då hon också deltog.

Inga särskilda för väntningar, men hon gjorde ett mycket kompetent/proffisionelt intryck och jag/vi är mycket nöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • Christer F sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-05-05

Holmsund
    Vi hade köpt lägenhet utan först ha sålt vårt småhus just innan coronan gjorde sitt intrång i världen.detta skapade stor oro hos skulle vi stå med två bostäder?
    Ulrika lugnade oss med att det förtsättningsvis säjs bostäder men hon nämnde att det kan komma kunna ta. Lite längre tid till avslut. Så blev det nu inte i vårt fall...från första visning till besiktning i. Dag tog de bara två veckor så nu affären i hann.
    Tack vare Ulrikaslugn och och Hennes gedigna kunskaper i yrket Resulterade i att två vinnare gick lyckliga från förhandlingsbordet idag. STORT TACK🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈 Läs mer
  • Ingemar S sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-04-12

Haga
    Ulrica har hjälp oss att sälja ett radhus .hon har skött det på ett mycket bra sätt. bra bemötande och har uppfyllt alla våra förväntningar Läs mer
  • Christina S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Edberg en del av HusmanHagberg Umeå

2020-03-29

5:a
    Ersboda
    Sålt en bostadsrätt. Ulrika har varit trevlig och kunnig. Ulrika levde upp till våra förväntningar och hon har varit personlig och proffsig på samma gång. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vargvägen