Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg Umeå Victoria Bokström
2017-12 - 2018-11

Läs vad 11 kunder tycker om Victoria Bokström

• Sandra L
    Sandra L skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi köpte vår lägenhet av Victoria för drygt fyra år sedan och när den var dags att sälja i höst hade Victoria precis kommit tillbaka från föräldraledighet, hon var ett sjävklart val för oss.. vi var och är så nöjda med henne. Lättsam, proffsig, engagerad och framförallt mycket trevlig att ha att göra med!! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria sålde precis min bostad. Jag kunde inte valt en bättre mäklare för jobbet. Victoria är varm, engagerad och mycket kompetent. Jag upplever henne även väldigt ärlig både gentemot säljare och köpare, vilket jag uppskattar enormt. Läs mer
  • Johan E skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria sålde vår bostad. Bra intryck direkt och hon är engagerad, lyhörd, seriös och duktig och tummar inte på något. Superbra! Läs mer
  • Kristin A skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Mycket kunnig och proffsig mäklare med hjärtat på rätt ställe. Snabb återkoppling och väldigt initiativrik/kloka ideer på en relativt trög marknad. Till slut var lägenheten såld, vi är jättenöjda och kommer definitivt att anlita Viktoria igen! Läs mer
  • Marie W skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    - köpt stuga
    - trevligt bemötande
    - kunnig
    - hjälpsam Läs mer
  • Roland L skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria har sålt min sommarstuga med utmärkt resultat. Mycket proffsigt och lättsamt förhållningssätt gentemot spekulanter och säljare. Anlitar henne gärna igen. Läs mer
  • Nina B skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria Bokström är helt suverän! Hon tog sig verkligen tid för mig och alla mina funderingar. Alltid snabb återkoppling och stort engagemang. Jag kände mig trygg genom hela affären. Stort tack igen! Läs mer
  • Ulrika S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Victoria och är jättenöjd med hennes insats. Jag upplever henne som väldigt kunnig, lyhörd och initiativrik. Kommer absolut anlita henne igen om jag ska sälja bostad framöver och rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Agneta S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är jättenöjda att vi valde Victoria som fastighetsmäklare efter rekomendation från en bekant. Allt med försäljningen sköttes exemplariskt och kontakten kunde inte varit bättre. Rekomenderar henne varmt! Läs mer
  • Lisa B skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    För två år sedan köpte jag en lgh av Victoria och nu när jag skulle sälja hade hon precis kommit tillbaka från mammaledighet och blev det självklara valet. Har inget negativt att säga alls! Trevlig och professionell mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Filgränd