Alla kategorier Mäklare Västerbotten Umeå HusmanHagberg HusmanHagberg Umeå Victoria Bokström

Victoria Bokström
en del av HusmanHagberg Umeå

Rådhusesplanaden 13
903 28 Umeå — Visa karta

Vad tror Victoria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Victoria Bokström

• Roland L
    Roland L skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria har sålt min sommarstuga med utmärkt resultat. Mycket proffsigt och lättsamt förhållningssätt gentemot spekulanter och säljare. Anlitar henne gärna igen. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Victoria Bokström är helt suverän! Hon tog sig verkligen tid för mig och alla mina funderingar. Alltid snabb återkoppling och stort engagemang. Jag kände mig trygg genom hela affären. Stort tack igen! Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Victoria och är jättenöjd med hennes insats. Jag upplever henne som väldigt kunnig, lyhörd och initiativrik. Kommer absolut anlita henne igen om jag ska sälja bostad framöver och rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Vi är jättenöjda att vi valde Victoria som fastighetsmäklare efter rekomendation från en bekant. Allt med försäljningen sköttes exemplariskt och kontakten kunde inte varit bättre. Rekomenderar henne varmt! Läs mer
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    För två år sedan köpte jag en lgh av Victoria och nu när jag skulle sälja hade hon precis kommit tillbaka från mammaledighet och blev det självklara valet. Har inget negativt att säga alls! Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Victoria Bokström en del av HusmanHagberg Umeå
    Viktoria sålde min lägenhet. Hon var väldigt rak och tydlig med tillvägagångssättet. Hon sålde lägenheten på två veckor med en värdeökning på över 40 procent över utgångspris. Vi var mycket nöjda med hennes jobb. Läs mer
Ulrika Edberg
Jonas Andersson