Anna-Carin Nilsson
en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106
194 74 Upplands väsby — Visa karta

Vad tror Anna-Carin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Anna-Carin Nilsson

• Nizam U skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    I boguht a Radhus ( Vila type). Anna-Carin was extremly supportive and walked extra miles to explain different situations. She also picked calls/ or called during weekends and after offive hours. She is very patient and listens to her customer.

I think she is an awsome sales person Läs mer
    2018-06-25 Anna-Carin N svarar Nizam U
    Thanks, Nizam, I very much appreciate your nice feedback! I´m very pleased that you experienced you got the support needed. I hope you and your family will enjoy your new beautiful house and wish you a great summer! All the best!
    Anna-Carin N gillar detta
  • Ann-Charlotte S skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt 2rok 67km, kanske i lite fel tid med tanke på att det låg flera liknade objekt ute samt att låne kraven hade ändrats så var det lite trögt, men med proffsig hjälp av Anna-Carin har nu köpet blivit av. Jag hade inga förväntningar beroende på lite erfarenhet. Jag är mycket nöjd med det jobb Anna-Carin har gjort och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-05-25 Anna-Carin N svarar Ann-Charlotte S
    Tack så mycket Ann-Charlotte för din feedback! Vi snart igen på tillträde och jag önskar er en fortsatt solig och skön sommar.
    Cristian S gillar detta
  • Sonja Mariana W skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ett bra bemötande och kunnig.
    Engagerad och täta kontakter. Läs mer
    2018-04-03 Anna-Carin N svarar Sonja Mariana W
    Tack Lars och Sonja! Nu börjar vi snart att förbereda inför kommande tillträde. Önskar en fin vår!
    Cristian S gillar detta
  • Kent Å skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Redan vid första kontakten med min mäklare fick jag ett mycket bra intryck.
    Hon var trevlig, positiv och professionell.
    Försäljningen sköttes på ett fantastiskt sätt.
    Jag blev informerad om försäljning proceduren och tips om vad jag kunde bidra med.
    Jag blev informerad och kände mig delaktig på ett mycket bra sätt under hela försäljningen.

Anna-Carin Nilsson är personlig, glad, seriös, kunnig och hade full kontroll under hela försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-08 Karin S svarar Kent Å
    Tack så mycket för de fina vitsorden Kent, de värmer! Det har varit mitt nöje att jobba med dig och din försäljning också. God fortsättning på det nya året och vi ses snart igen vid tillträdet!
    Vänliga hälsningar Anna-Carin Nilsson
Karin Sökare