Anna-Carin Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 7 kunder tycker om Anna-Carin Nilsson

• Pia Ingrid Elisabeth A sålde sitt hus med hjälp av Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-01-22

100m²
    Bollstanäs
    Vi har sålt ett litet radhus i Bollstanäs.
    Anna-Carin har tålmodig, kunnig och mycket hjälpsam under försäljningen. Läs mer
    2019-01-31 Anna-Carin N svarar Pia Ingrid Elisabeth A
    Tack Pia för dina värmande ord. Nu ses vi snart på tillträdet, lycka till med allt flyttstök!
  • Bo Gunne Harry A sålde sitt hus med hjälp av Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-01-21

100m²
    Bollstanäs
    Mycket kompetent och med stort tålamod Läs mer
    2019-01-21 Anna-Carin N svarar Bo Gunne Harry A
    Tack så mycket för er feedback Gunne och Pia! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet och lycka till med alla förberedelser inför flytten!
  • Renee H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-12-05

57m²
    Centralt
    Jag har sålt en bostadsrätt i Upplands Väsby med Anna- Carins hjälp. Hon gav ett vaket glatt intryck vid första mötet. sen var hon lagom ödmjuk, lagom frammåt, trots en del katt problem En perfekt säljare med ett go i min smak. Jag är supernöjd. Reneé Läs mer
    2018-12-07 Anna-Carin N svarar Renee H
    Tack så hjärtligt Renée för dina ord! Och tack för ett fint samarbete. Är glad att det gick snabbt och att det blir bra timing med ditt nya boende inom kort inpå det nya året. Vi ses igen!
  • Nizam U skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-06-24

I boguht a Radhus ( Vila type). Anna-Carin was extremly supportive and walked extra miles to explain different situations. She also picked calls/ or called during weekends and after offive hours. She is very patient and listens to her customer.

I think she is an awsome sales person Läs mer
    2018-06-25 Anna-Carin N svarar Nizam U
    Thanks, Nizam, I very much appreciate your nice feedback! I´m very pleased that you experienced you got the support needed. I hope you and your family will enjoy your new beautiful house and wish you a great summer! All the best!
    Anna-Carin N gillar detta
  • Ann-Charlotte S skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-05-24

Jag har sålt en bostadsrätt 2rok 67km, kanske i lite fel tid med tanke på att det låg flera liknade objekt ute samt att låne kraven hade ändrats så var det lite trögt, men med proffsig hjälp av Anna-Carin har nu köpet blivit av. Jag hade inga förväntningar beroende på lite erfarenhet. Jag är mycket nöjd med det jobb Anna-Carin har gjort och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-05-25 Anna-Carin N svarar Ann-Charlotte S
    Tack så mycket Ann-Charlotte för din feedback! Vi snart igen på tillträde och jag önskar er en fortsatt solig och skön sommar.
    Cristian S gillar detta
  • Sonja Mariana W skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-03-25

Ett bra bemötande och kunnig.
    Engagerad och täta kontakter. Läs mer
    2018-04-03 Anna-Carin N svarar Sonja Mariana W
    Tack Lars och Sonja! Nu börjar vi snart att förbereda inför kommande tillträde. Önskar en fin vår!
    Cristian S gillar detta
  • Kent Å skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-01-08

Redan vid första kontakten med min mäklare fick jag ett mycket bra intryck.
    Hon var trevlig, positiv och professionell.
    Försäljningen sköttes på ett fantastiskt sätt.
    Jag blev informerad om försäljning proceduren och tips om vad jag kunde bidra med.
    Jag blev informerad och kände mig delaktig på ett mycket bra sätt under hela försäljningen.

Anna-Carin Nilsson är personlig, glad, seriös, kunnig och hade full kontroll under hela försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-08 Karin S svarar Kent Å
    Tack så mycket för de fina vitsorden Kent, de värmer! Det har varit mitt nöje att jobba med dig och din försäljning också. God fortsättning på det nya året och vi ses snart igen vid tillträdet!
    Vänliga hälsningar Anna-Carin Nilsson

Senaste försäljningarna