Anna-Carin Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Upplands Väsby

Anna-Carin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Anna-Carin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Anna-Carin Nilsson har haft 6 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 16 Läs vad Anna-Carin Nilsson

• 2020-10-15
    Seriös, informativ och gav snabb återkoppling
    Anders Torbjörn S
    • 160.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack Torbjörn och Lisa! Det har varit ett nöje att få hjälpa och jobba mer er! Vi ses igen längre fram på tillträdet!

• 2020-10-12
    Både Anna Carin och hennes medhjälpare var väldigt proffsiga. Det är första gången jag köper bostad via mäklare. Jag upplevde hela processen som tydlig och när vi skrev kontrakt var hon väldigt noggrann med att jag och säljaren skulle förstå vad vi skrev under på. Som helhet en positiv upplevelse.
    Margareta M
    Margareta M
    • 78.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack Margareta! Det är ju inte varje dag man köper bostad. Vi tycker det är så roligt att du hittat din drömlägenhet, den är ju så fin! Vi ses igen.

• 2020-10-12
    Anna-Carin har varit fantastisk! Kunnig, hjälpsam, lugn och harmonisk, och mycket förtroendeingivande. Rekommenderas!
    Richard S
    • 78.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack Richard för dina fina ord! De värmer. Vi följer med spänning vad ni kommer att hitta för nytt boende och önskar er stort lycka till. Vi ses igen när dags för tillträde. Mvh Anna-Carin Nilsson

• 2019-09-26
    We bought a house, it was a easy process. It was a good experience and very nice with us!
    Tania Catarina da Silva Brito F
    Tania Catarina da Silva Brito F
    • Runby
    Thanks Tania! Looking forward to see you soon.

• 2019-09-23
    I bought an apartment in Runby and Anna-Carin was our broker. She was always nice and pleasant to speak with. She was always available to answer to any questions and to contact with the seller on our behalf. She also made her best efforts to help with the bank and made herself available to speak with them if necessary. I have only good things to see on her regards and highly recommend her.
    Tomas de Oliveira F
    • Runby
    Thanks! a lot Tomas. It´s always a very big thing to buy a new and first home and it was my pleasure to help. I will see you again when time for you to move in :-) Just give me a call if something. Best Regards, Anna-Carin Nilsson

• 2019-09-21
    Vad är anledning till att jag som kund måste göra en betygsättning av er mäklare?
    Lena H
    • Runby
    Hej Lena! Det är naturligtvis ingenting man måste göra. Utan vi är tacksamma för att få in feedback från våra kunder om man är nöjd med arbetet och om det finns något man vill berätta. Ha en fin dag, ring mig om det är något och så ses vi ju snart igen på tillträdet!

• 2019-04-19
    Jag har köpt en radhus och såld en bostadrätt lägenhet. Det var ganska svårt att sälja. Vi hade ganska manga visningar men Anna-carin var flexible. Hon var jätte bra.
    Dammika P
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Smedby
    Tack Dammika! Ja visst gäller det idag att vara flexibel och lite uthållig :-) Ska bli trevligt att ses på tillträdet igen såsmåningom. Ha en fin vår!

• 2019-03-26
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Anna-Carin Nilson på HusmanHagberg Upplands Väsby. Anna-Carin har en påfrestande bemötande med kunderna.Jag förväntade inte att Anna-Carin skulle bli hjälpsam för att jag kunde få köpa en lägenhet på min önuskepriset. Hon förväxlat samtal med säljare tills hon lyckats att uppfylla målet.
    Rama D
    • 2:a
    • 33.0 m²
    • Märsta - Valsta
    Hej igen Rama! Tack för dina fina vitsord idag och så roligt att du är nöjd hela vägen. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya fina bostad.

• 2019-03-19
    Sålt 2a. Stabil och lugn, fick lägenheten såld på rekordtid! Mycket bra stöd och snabba svar :)
    Mattias Ö
    Mattias Ö
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Runby
    Tack Mattias! Vad bra att ni är nöjda. Nu har vi tillträdet att sikta emot snart. Lycka till med alla förberedelser!

• 2019-01-22
    Vi har sålt ett litet radhus i Bollstanäs. Anna-Carin har tålmodig, kunnig och mycket hjälpsam under försäljningen.
    Pia Ingrid Elisabeth A
    • 100.0 m²
    • Bollstanäs
    Tack Pia för dina värmande ord. Nu ses vi snart på tillträdet, lycka till med allt flyttstök!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte