Läs vad 10 Läs vad Armas Sundin

• 2020-10-02
    Kommunikativ, effektiv och trevlig mäklare.
    Mikael S
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att du skall trivas med ditt nya boende.

• 2020-03-11
    Jag har sålt ett parhus i Täby med Armas hjälp. Lite trögt var det men det var inte hans fel utan årstiden och det eviga regnandet. Men nu är det bara slutbetalningen och datum för inflytten som saknas.

Jag har blivit bemött av en person med stort lugn och klara besked på alla mina frågor. Han är en god lyssnare och känner vad jag som säljare behöver i hela den ovana processen med styling, prissättning, fotografering, kontakt med intresserade köpare osv.

Jag bytte min tidigare mäklare främst för att jag upplevde att jag inte blev hörd med min önskan om att senarelägga visningen en månad bla och inte betrodd att kunna styla själv som jag upplevde det. Armas höll med mig och det blev mycket bra och som jag ville.

Att fixa alla turer runt en försäljning - parallellt med lägenhetsköp - är spännande men också nytt (en gång vart 39-ånde år i mitt fall). Som ensam behöver man en mäklare att lita på och det har jag haft i Armas Sundin.
    Ylva L
    • 128.0 m²
    • Erikslund
    sålde sitt hus med hjälp av Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack för de fina orden. Hoppas att du skall trivas i ditt nya boende!

• 2019-08-29
    Köpt ett drömhus av en toppen mäklare.
    Annica L
    • 138.0 m²
    • Brunnby Vik
    köpte sitt hus med hjälp av Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jättekul att du känner dig nöjd!

• 2019-07-12
    Köpte bostadsrätt lägenhet i upplands väsby, blev väldigt trevligt bemötta.
    Reza F
    Reza F
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
  • 2019-06-23
    Jag har sålt ett radhus och tycker att mäklaren var lite oengagerad.
    Jane F
    • 162.0 m²
    • Odenslunda
    sålde sitt hus med hjälp av Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack för din rekommendation. Tråkigt att du inte är riktigt nöjd, men jag tar till mig dina synpunkter och skall försöka tänka på det i framtiden!

• 2018-08-18
    En bostadsrätt (sålt)
    Proffsig kunnig och väldigt trevlig.
    Arman levde verkligen upp till dom förväntningar som jag hade.
    Trevlig rolig och lättsam.

Jag rekommenderar Arman Lundin varmt 👍💕
    Ulla Britt A
    • 3:a
    • 84.0 m²
    Hej Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd! Armas

• 2018-03-28
    Mkt korrekt,kunnig och professionell!

Han har tagit sitt ansvar fullt ut och varit
    oss behjälpliga i alla frågeställningar.

Han har även bidragit till att hitta lösningar
    på problem under hela processen.

Björn Härlin
  • 2018-03-09
    Han var träflit han hjälpte mycke meg
    skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
  • 2018-03-07
    underbar människa jätte trevlig fantastisk bemötande och kunnig. tar jobbet på alvar och informerar om det minsta som tänks göras och allt nytt som har hänt sedan mäklaren är anlitad. det märks att han handskas med många år av erfarenhet och värkar kunna fånga rett moment för allt inom försäljningen.
    Armas Sundin samarbetar, säljarens åsikt räknas starkt i mitt fall det var jag.
    varmt rekommenderas HusmanHagbergbyrå samt Armas sundin.
    Tack för ditt fina och positiva omdöme!

• 2013-12-20
    Mycket informativt och innehållrikt
    Så bra som man kan begära
    Servicenivån var mycket hög både på vårat köp och på våran försäljning,vi fick ständigt veta vad som var på gång.
    Man vet av erfarenhet att det kostar att anlita expertis,och kostnaden för den höga servicen var förväntad.Det är mycket att tänka på både när man köper eller säljer en fastighet.Det är framförallt en trygghet att ha en erkänd mäklare som ser till att allt går rätt till.
    Sammanfattningsvis har både köp och försälninggått enligt planerna och inga konstigheter har tillstött,vi har deklarationen kvar nästa år och har redan fått en del tips om vad som är avdragsgillt.Ett toppbetyg för helheten.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte