Cristian Sayas-Cuarez
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Cristian Sayas-Cuarez

• Eliase A skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en lägenhet via Cristan Sayas- Cuarez, Det kände jätte bra ha Cristan som mäklar, mycket bra bemötande och väldig noggrant i alla detaljer, trevlig och ger klar och bra information under hela försäljningen. Läs mer
  • Vick S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort ett fantastisk jobb vid försäljning av våra lägenhet i Solna. Ända från starten har Cristian varit tydlig i kommunikation och gitt oss förtroendeingivande intryck.

Han varit tillgänglig, trygg, flexible, professionellt och rådgivande mäklare från första mötet till slut. Vi är riktigt nöjd med Cristian och kommer rekommendera honom starkt till andra som går i försäljnings tankar. Läs mer
  • Srour M skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej!
    Jag sålde min lägenhet i central vägen 5 i Upplands Väsby. Christian hjälpte mig att sälja min lägenhet han uppfyllde alla mina förväntningar. Han sålde den snabbt och med bra pris för mig.
    Sen köpte jag en lägenhet i central vägen 17 i Upplands Väsby med hjälp av honom igen. Han var så duktig hittade den lägenheten som jag önskade mig. Han var snabb och lysande på mig nogga.
    Han är ambitiös och seriös i sitt jobb. Läs mer
  • Claudia Z skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte oss prompt när vi köpte vår nya lägenhet. Vi uppskatade det professionella bemötandet samt sin proaktiva attityd. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Claudia Z
    Tack snälla Claudia, tack för dina fina ord och rekommendation, jag är säker på att ni kommer stortrivas i er nya bostad! Vi håller kontakten. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
    Cristian S gillar detta
  • Daniel P skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En lägenhet
    Bästa sätt
    Professionell upplevelse Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Daniel P
    Tack för din rekommendation och för ett fint samarbete Daniel, ni har köpt en toppenfin lägenhet, jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem!!! Ha en fortsatt trevlig sommar. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
  • Zohaa S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus och vi fick väldigt bra hjälp och tips från Mäklaren Cristian Sayas-Cuarez. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Zohaa S
    Tack snälla Zohaa för dina ord och rekommendation, ni har köpt ett fint hus som jag tror ni kommer att stortrivas. Vi ses snart igen vid tillträde. Många varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
    Cristian S gillar detta
  • Therese W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålt bostad, radhus.
    Mycket bra, proffsigt och alltid positivt bemötande av mäklare Cristian.
    Trots speciella omständigheter från oss säljare, har mäklaren alltid agerat med tålamod och på bästa sätt.
    Mäklaren har med mycket god marginal levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Therese W
    Tack för dina fina ord och rekommendation Therese, vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Vi ses snart vid tillträde. Ha en fortsatt trevlig sommar så länge /Cristian Sayas-Cuarez
  • Anna W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpare av lägenhet. Bra info från mäklaren och smidigt genomförd affär. Läs mer
    2018-05-23 Cristian S svarar Anna W
    Hej Anna, tack för trevlig feedback. Ni är suveräna kunder att göra med. Nu ser vi framemot tillträdet, vi ses snart!!! (:
    Cristian S gillar detta
  • Hans Olof L skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tiiigänlig,
    Ärlig
    Bra bemötande
    Seriös Läs mer
    2018-05-14 Cristian S svarar Hans Olof L
    Hej Hans Olof & Pia, tack för er fina återkoppling om mig som mäklare och för visat förtroende , lycka till med flytten, vi ses snart på tillträdet!
  • Andres R
    Andres R skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Utmärkt betjäning!!
    Excellent service! Cristian gave us one of the best services (in general) that we received during our 6 years living in Stockholm! Of course, it helped a lot that he speaks Spanish as his mother tongue (because it is also ours) but independently of that, he helped us a lot with all the process twice! Specifically, he helped us during the buying process of our lovely flat in Upplands Väsby and then selling it when we decided to relocate back to our home country. Without a doubt, my wife and I would recommend Cristian services since he proved us to be a professional broker and even a friend. Thanks to him and all the positive experience with the real state market in Stockholm, now in our home country Mexico we tell everyone about our wonderful, simple, and fruitful experience of buying and selling a flat in Sweden. Muchas gracias Cristian! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Andres R
    Thank you so much for giving us, HusmanHagberg and me the opportunity to help you twice!!! We did good the first round but even better the second. I hope everything is going well in Mexico, we keep in touch. Remember that here in Sweden you have both your broker and friend. All the best, we keep in touch.

Senaste försäljningarna

Liljevägen