Cristian Sayas-Cuarez
en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106
194 74 Upplands väsby — Visa karta

Vad tror Cristian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 30 kunder tycker om Cristian Sayas-Cuarez

• Eliase A skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en lägenhet via Cristan Sayas- Cuarez, Det kände jätte bra ha Cristan som mäklar, mycket bra bemötande och väldig noggrant i alla detaljer, trevlig och ger klar och bra information under hela försäljningen. Läs mer
  • Vick S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort ett fantastisk jobb vid försäljning av våra lägenhet i Solna. Ända från starten har Cristian varit tydlig i kommunikation och gitt oss förtroendeingivande intryck.

Han varit tillgänglig, trygg, flexible, professionellt och rådgivande mäklare från första mötet till slut. Vi är riktigt nöjd med Cristian och kommer rekommendera honom starkt till andra som går i försäljnings tankar. Läs mer
  • Srour M skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej!
    Jag sålde min lägenhet i central vägen 5 i Upplands Väsby. Christian hjälpte mig att sälja min lägenhet han uppfyllde alla mina förväntningar. Han sålde den snabbt och med bra pris för mig.
    Sen köpte jag en lägenhet i central vägen 17 i Upplands Väsby med hjälp av honom igen. Han var så duktig hittade den lägenheten som jag önskade mig. Han var snabb och lysande på mig nogga.
    Han är ambitiös och seriös i sitt jobb. Läs mer
  • Claudia Z skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte oss prompt när vi köpte vår nya lägenhet. Vi uppskatade det professionella bemötandet samt sin proaktiva attityd. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Claudia Z
    Tack snälla Claudia, tack för dina fina ord och rekommendation, jag är säker på att ni kommer stortrivas i er nya bostad! Vi håller kontakten. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
    Cristian S gillar detta
  • Daniel P skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En lägenhet
    Bästa sätt
    Professionell upplevelse Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Daniel P
    Tack för din rekommendation och för ett fint samarbete Daniel, ni har köpt en toppenfin lägenhet, jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem!!! Ha en fortsatt trevlig sommar. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
  • Zohaa S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus och vi fick väldigt bra hjälp och tips från Mäklaren Cristian Sayas-Cuarez. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Zohaa S
    Tack snälla Zohaa för dina ord och rekommendation, ni har köpt ett fint hus som jag tror ni kommer att stortrivas. Vi ses snart igen vid tillträde. Många varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
    Cristian S gillar detta
  • Therese W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålt bostad, radhus.
    Mycket bra, proffsigt och alltid positivt bemötande av mäklare Cristian.
    Trots speciella omständigheter från oss säljare, har mäklaren alltid agerat med tålamod och på bästa sätt.
    Mäklaren har med mycket god marginal levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Therese W
    Tack för dina fina ord och rekommendation Therese, vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Vi ses snart vid tillträde. Ha en fortsatt trevlig sommar så länge /Cristian Sayas-Cuarez
  • Anna W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpare av lägenhet. Bra info från mäklaren och smidigt genomförd affär. Läs mer
    2018-05-23 Cristian S svarar Anna W
    Hej Anna, tack för trevlig feedback. Ni är suveräna kunder att göra med. Nu ser vi framemot tillträdet, vi ses snart!!! (:
    Cristian S gillar detta
  • Hans Olof L skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tiiigänlig,
    Ärlig
    Bra bemötande
    Seriös Läs mer
    2018-05-14 Cristian S svarar Hans Olof L
    Hej Hans Olof & Pia, tack för er fina återkoppling om mig som mäklare och för visat förtroende , lycka till med flytten, vi ses snart på tillträdet!
  • Andres R
    Andres R skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Utmärkt betjäning!!
    Excellent service! Cristian gave us one of the best services (in general) that we received during our 6 years living in Stockholm! Of course, it helped a lot that he speaks Spanish as his mother tongue (because it is also ours) but independently of that, he helped us a lot with all the process twice! Specifically, he helped us during the buying process of our lovely flat in Upplands Väsby and then selling it when we decided to relocate back to our home country. Without a doubt, my wife and I would recommend Cristian services since he proved us to be a professional broker and even a friend. Thanks to him and all the positive experience with the real state market in Stockholm, now in our home country Mexico we tell everyone about our wonderful, simple, and fruitful experience of buying and selling a flat in Sweden. Muchas gracias Cristian! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Andres R
    Thank you so much for giving us, HusmanHagberg and me the opportunity to help you twice!!! We did good the first round but even better the second. I hope everything is going well in Mexico, we keep in touch. Remember that here in Sweden you have both your broker and friend. All the best, we keep in touch.
    Cristian S gillar detta
  • Tanapon S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    han gjorde ett bra jobb.
    Snäll och trevlig Läs mer
    2018-04-27 Cristian S svarar Tanapon S
    Hej Tanapon, tack för en trevlig feedback och vad roligt att höra att du var nöjd med oss på HusmanHagberg och med mig som "din" mäklare.
    Cristian S gillar detta
  • Hadisolsadat T skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hade ett gott och empatiskt bemötande från början till slut. Han hjälpte oss att sälja vår bostad och göra en god affär. Läs mer
    2018-04-26 Cristian S svarar Hadisolsadat T
    Tack för en trevlig feedback, Hadis, det gjorde vi bra, vad kul att läsa att ni är nöjda. Vi håller kontakten.
  • Alexandr O
    Alexandr O skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en 3a i Upplands Väsby. Cristian genomförde visningen och affären på ett professionelt sätt. Tack vare detta affären gick smidigt. Läs mer
    2018-04-26 Cristian S svarar Alexandr O
    Tack för dina ord Alexandr, din familj och du gjorde processen enkelt och smidigt för oss alla. Jag hoppas att ni trivs i er fina 3:a. Vi håller kontakten.
  • Jimmy F
    Jimmy F skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Upplands Väsby i början av år 2018. Allt kring försäljningen gick väldigt smidigt och problemfritt. Arbetet som Cristian lade ner överträffade verkligen mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Cristian som mäklare! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Jimmy F
    Tack själva, ni gjorde det enkelt för mig inför fotograferingen och visningen. Det blev ju kanonbra i slutändan då bostaden såldes innan de öppna visningarna! Allt gott!
    Cristian S gillar detta
  • Ingela A skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi såld en lägenhet och blev mycket väl omhändertagen av Cristian, även under en semesterresa på 14 dar. Läs mer
    2018-04-25 Cristian S svarar Ingela A
    Tack själv Ingela, vi gjorde det riktigt bra trots semesterresan! Nöjet var helt på min sida, ta hand om dig!
  • Pauline S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej !
    Jag tycker inte han var proffsig.
    Han svarar efter några dagar när jag frågat något
    och säger till mig att jag ska ha tålamod,
    Jag kommer inte anlita Cristian något mer.
    I jämförelse med Danys Ayobi som svarade på engång.

Mvh Pauline Schönström Läs mer
    2018-03-06 Cristian S svarar Pauline S
    Hej Pauline, det var tråkigt att du upplevde att jag inte återkopplade snabbt nog. Jag förstår att du varit stressad när försäljningen drog ut på tiden. Du har sålt i en tuff marknad där jag hade flera visningar och la mycket fokus på att bearbetade de få intressenter som kom. Det resulterade i att vi till slut kunde nå ett högsta slutpris på länge i hela föreningen till dig. Önskar dig lycka till med ditt nya boende / Cristian
  • Aleksandar D skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian är profesionellt och utmärkt meklaru. Allt positivt. MvH Aleksandar Läs mer
    Cristian S, Karin S gillar detta
  • Semra Y skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Christian har gjort sitt bästa hela tiden , och gav all sin uppmärksamhet, han är den bästa mäklaren som vi har haft hittills . Han hade stort tålamod för oss som hade klur med lägenheten. Han får tio av tio :)) Läs mer
    Cristian S, Karin S gillar detta
  • Eva H skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort och gör ett mycket bra jobb, intresserad, engagerad. Han visar en mycket fin respekt för affären och får oss och jag är övertygad att även köparen känner att vi/de är i trygga händer. Jag kommer absolut att rekomendera honom som mäklare till andra. Läs mer
  • Jorge Q skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jätte bra,trevligt,engagerad i sitt arbete och pålitlig. Läs mer
  • Natasha B
    Natasha B skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Super duktig mäklare! Han är väldigt tålmodig och tänker på sin klient framför allt annat. Vi är 100%:nöjda med honom och kommer att anlita honom i framtiden. Läs mer
    Cristian S gillar detta
  • Haider R skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian Sayas-Cuarez hjälpte mig att sälja min ögonsten på Prästhagen, Upplands Väsby . Han var ett bra stöd före, under och efter försäljningen. När det kom till budgivning hade vi lite olika åsikter, där var Cristian Sayas-Cuarez tålmodig med mig och stod på sig i sin åsikt.Cristian Sayas-Cuarez kan området och bidrar med sitt lugn och proffsighet. Jag kan rekommendera honom till din nästa försäljning!
    MVH/Haider Riad Läs mer
  • Berit H skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi tycker att Cristian var proffsig, kunnig och engagerad. Med vänlig hälsning, Berit och Neil Howe Läs mer
  • Anna C skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Noggran och bra på att återkoppla. Vi är nöjda med köpet och trivs! Läs mer
    Cristian S gillar detta
  • Mikael M skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ok, en del missar i informationen. Läs mer
  • Rolf G skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Försäljningen gick snabbt, eftersom Cristian hade kunder som hoppat av en budgivning av en lägenhet i samma område. Flera av dessa kunder, kontaktade Cristian och dekom på privatvisning. Ett par lade ett bud som var högre än vad jag hade förväntat.
    Det var bra jobbat av Cristian som vid första mötet gick igenom hela försäljnings-
    processen etc. Läs mer
    Cristian S gillar detta
  • Stefan S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig, pålitlig, tydlig information. Läs mer
    Cristian S gillar detta
  • Desirée E skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig, trygg och säker skulle jag sammanfatta bemötandet vi fått av Cristian.

Vid en sådan stor privat affär som ett bostadsköp ändå är känns det viktigt att ha en mäklare man trivs med och som man känner sig trygg med. Cristian har känts ärlig och trygg rakt igenom, och dessutom väldigt trevlig! Läs mer
  • Anna-karin D
    Anna-karin D skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En trevlig pigg mäklare som är duktig på att informera så fort det sker någon förändring. Mycket nöjd. Läs mer
    Cristian S gillar detta
  • Katarina D skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande. Cristian var väldigt tillgänglig och lätt att nå via mobil. Jag kände en stor trygghet och förtroende under hela köpeprocessen. Läs mer
Karin Sökare
Cristian Sayas-Cuarez