Felicia Sökare
Registrerad mäklare sedan 2019-05-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 3 Läs vad Felicia Sökare

• Pernilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-05-30

2:a
    Centralt
    Jag har sålt min lägenhet i centrala Upplands Väsby till trevliga köpare.

Jag är väldigt glad och tacksam över att just Felicia följt mig under den här processen! Vårt samarbete har fungerat oerhört fint. Jag är övertygad om att Felicia Sökare kommer att gå långt... Jag kan verkligen rekommendera henne!! Läs mer
    2020-05-30 Felicia Sökare svarar Pernilla H
    Tusen tack för din fina rekommendation Pernilla! Jag är väldigt glad & tacksam för vårt samarbete, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsresa!
  • Kristin S köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-02-25

2.5:a
    Smedby
    Jag har köpt en bostad.
    Väldigt nöjd med Felicia, hon har varit väldigt hjälpsam, hon håller mig uppdaterad om allt och finns där för ev. frågor Läs mer
    2020-02-25 Felicia Sökare svarar Kristin S
    Tack för din fina rekommendation Kristin! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp!

Mvh Felicia Sökare
  • Makkram K sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-29

2:a
    Centralt
    Klart den bästa mäklaren. Riktig bra jobbat. Läs mer
    2019-11-29 Felicia Sökare svarar Makkram K
    Tack för rekommendation, förtroendet och fina ord Makkram! Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet!
    Mvh Felicia Sökare

Senaste försäljningarna