Felicia Sökare är mäklare på HusmanHagberg Upplands Väsby

Felicia Sökare har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Felicia Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Felicia Sökare har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 3 Läs vad Felicia Sökare

• sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Centralt
    2020-05-30
    Jag har sålt min lägenhet i centrala Upplands Väsby till trevliga köpare.

Jag är väldigt glad och tacksam över att just Felicia följt mig under den här processen! Vårt samarbete har fungerat oerhört fint. Jag är övertygad om att Felicia Sökare kommer att gå långt... Jag kan verkligen rekommendera henne!!
    Tusen tack för din fina rekommendation Pernilla! Jag är väldigt glad & tacksam för vårt samarbete, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsresa! Felicia Sökare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Smedby
    2020-02-25
    Jag har köpt en bostad.
    Väldigt nöjd med Felicia, hon har varit väldigt hjälpsam, hon håller mig uppdaterad om allt och finns där för ev. frågor
    Tack för din fina rekommendation Kristin! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp!

Mvh Felicia Sökare
    • Centralt
    2019-11-29
    Klart den bästa mäklaren. Riktig bra jobbat.
    Tack för rekommendation, förtroendet och fina ord Makkram! Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet!
    Mvh Felicia Sökare