Läs vad 3 Läs vad Felicia Sökare

• 2020-05-30
    Jag har sålt min lägenhet i centrala Upplands Väsby till trevliga köpare.

Jag är väldigt glad och tacksam över att just Felicia följt mig under den här processen! Vårt samarbete har fungerat oerhört fint. Jag är övertygad om att Felicia Sökare kommer att gå långt... Jag kan verkligen rekommendera henne!!
    Pernilla H
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tusen tack för din fina rekommendation Pernilla! Jag är väldigt glad & tacksam för vårt samarbete, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsresa!

• 2020-02-25
    Jag har köpt en bostad.
    Väldigt nöjd med Felicia, hon har varit väldigt hjälpsam, hon håller mig uppdaterad om allt och finns där för ev. frågor
    Kristin S
    • 2.5:a
    • 70.0 m²
    • Smedby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tack för din fina rekommendation Kristin! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp! Mvh Felicia Sökare

• 2019-11-29
    Klart den bästa mäklaren. Riktig bra jobbat.
    Makkram K
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Centralt
    Tack för rekommendation, förtroendet och fina ord Makkram! Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Mvh Felicia Sökare

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte