Karin Sökare
en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106
194 74 Upplands väsby — Visa karta

Vad tror Karin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 33 kunder tycker om Karin Sökare

• Kristoffer L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Enkelt och smidigt med bra tips och ideer. Läs mer
    2018-10-21 Karin S svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer, du (ni) gjorde ett riktigt bra jobb inför visningarna! Nu kan du fokusera på hur du ska ha det i nya huset:)
  • Elin B
    Elin B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har både köpt och sålt med Karin och varit lika nöjd båda gångerna. Det har båda gångerna varit snabba och proffsiga affärer. Trots lite trög bostadsmarknad fick jag ut det jag ville ha för lägenheten tack vare Karins tips och expertis. Läs mer
    2018-10-19 Karin S svarar Elin B
    Tak Elin för det fina omdömet. Extra roligt att få möjlighet att hjälpa "återfallskunder" som du nu är:). Kul att se bilder på er nya fina lägenhet där ni nog kommer stortrivas - även om ni nu överger "vilda Väsby";)
  • Stefan Andén V skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt på Båtbyggarvägen 6c.

Karin har hittills varit kunnig tillgänglig och proffsig.

Jag har fortfarande några kompletterade frågor som jag säkert kommer att få svar på under nästkommande vecka.
    Stefan Anden Victor Läs mer
    2018-10-18 Karin S svarar Stefan Andén V
    Hej Stefan, tack för din rekommendation. Hoppas du känner att du fått svar och den service du efterfrågat.
  • Kourosh A
    Kourosh A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi kontaktade husmäklaren Karin Sökare från HusmanHagberg för att få hjälp med försäljning av vårt hus i Upplands Väsby. Vi blev väldigt väl bemötta från början och upplevde Karin som mycket professionell och erfaren med väldigt god kännedom från området. Hon överträffade våra förväntningar med väldigt gott resultat.

Vi skulle väldigt gärna rekommendera henne till andra som går i tankar att sälja sitt hus i området Läs mer
    2018-08-21 Karin S svarar Kourosh A
    Tack Kourosh och Anna för fina rekommendationen! Är alltid en extra spänning när man köpt först och ska sälja sen! Men med lite uthållighet och "is i magen" kunde vi nå det där lilla extra. Varit ett nöje att jobba med er och jag önskar er lycka till med ert nya hem som jag förstått på er beskrivning behöver lite kärlek:)
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag fick hjälp av Karin att sälja min bostadsrätt i Upplands Väsby mitt under sommaren. Karin skötte allt praktiskt och jag kunde lugnt vara på semester på annan ort. Hon gav hela tiden återkoppling och var öppen för att diskutera olika möjligheter. Affären gick snabbt och smidigt. Karin inger förtroende och man märker att hon är väl etablerad med stor erfarenhet.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Ylva N
    Tack Ylva, du gjorde precis som jag ville - tog det lugnt, litade på mig:). Är extra glad att jag kunde vända en förmodad förlustaffär till en vinstaffär för dig.
  • Sara R
    Sara R skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpte en bostadsrätt av Karin Söker!
    En av dem absolut bästa mäklaren jag haft kontakt med när de gäller alltid. Väldigt proffsig på de hon gör. Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Sara R
    Tack Sara för det fina omdömet. Är väldigt glad att fått vara med under ett viktigt steg i din bostadsresa till en lägenhet du verkligen tycker om.
  • Jörn A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag kan svara JAG ÄR MYCKET NÖJD på alla punkter och rekommendera henne gärna
    vidare! Läs mer
    2018-03-14 Karin S svarar Jörn A
    Tack för denna rekommendation som värmer extra då det var en tuff resa vi fick göra tillsammans i en minst sagt orolig marknad där fokus fick ligga på att minimera förluster. En fin lägenhet som jag vet renoverats med stor möda och precision, och som nu får en ny mycket glad köpare.
    Cristian S gillar detta
  • Charlotte Christina Helena S
    Karin är en glad, pålitlig och engagerad person som på en snäv tidsram fick till fotografering, annonsering, visning och försäljning.

24h från första visningen hade hon landat min affär, vilket var klart över min förväntan nu när marknaden varit lite avvaktande!

Jag kan varmt rekommendera Karin, och kände mig trygg förvissad om att hon hade koll under hela processen. Läs mer
    2018-03-13 Karin S svarar Charlotte Christina Helena S
    Ja, det gick undan men utan förträffligt engagemang i plockandet inför fotograferingen från dig och Bella så hade tidsplanen spruckit:) (Är nyfiken på vilken frisyr hon kom hem med efter modeshowen! )
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Professionellt bemötande, rak och tydlig i sin kommunikation och hög servicenivå rakt igenom. Kan varmt rekommendera Karin Sökare och Husman Hagberg i Väsby.

Marcus Läs mer
    2018-03-12 Karin S svarar Marcus H
    Tack Marcus för den fina rekommendationen. Vi ses snart när det är dags för tillträdet och förstår att ni längtar efter att få flytta in i ert nya fina hus här i vilda Väsby.
  • Sebastian J skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig, dock dålig på att besvara mejl. Läs mer
    2018-03-12 Karin S svarar Sebastian J
    Tack Sebastian för din feedback, vilket är något jag tar till mig och ska se till att vara extra observant och snabb på framöver.
  • Nikolaos G skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jätte snäll person,riktig bra professionell. Vi är mycket nöjda med han Läs mer
    2018-02-21 Karin S svarar Nikolaos G
    Tack för det fina omdömet! Roligt att ni känner er nöjda!
  • chrissy S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Efter att ha varit i kontakt med flera mäklare föll mitt val på HusmanHagberg, och det visade sig att jag gjorde rätt val. Jag fick en mäklare som var glad, lyhörd, personlig och oerhört engagerad. Jag hade inte kunnat önska mig någon bättre!! Läs mer
    2018-02-20 Karin S svarar chrissy S
    Tack Chrissy, jag var grymt imponerad av hur ni på kort tid kunde tömma och städa bostaden inför visningarna medan ni levde på snabbmat i några dagar här i Väsby:). Det blev några vändor men sedan hittade vi rätta köparen och en bra köpeskilling. Det bästa var dock alla härliga skratt vi hade tillsammans trots omständigheterna;)
  • Antonio L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig mäklare. Ett seriöst kontor/företag som jag kan rekommendera starkt! Läs mer
    2017-12-16 Karin S svarar Antonio L
    Hej Antonio, tack för det fina omdömet! Känns spännande att få vara del av starten på din bostadsresa! Med vänlig hälsning Karin Sökare
  • György C skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi fick smidig hjälp med att hitta det hus vi ville ha. Läs mer
    2018-03-12 Karin S svarar György C
    Tack György, nu har vi haft tillträde på ert hus med nöjda köpare och ni har flyttat in till ert nya. Ska bli spännande och få komma förbi och titta på allt ni renoverat och den ateljé ni har iordningsställt för kommande skapande!
  • Gabriella M skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötade. Det var skönt att mäklaren inte försökte pracka på en sin tjänst utan gav mig tid att tänka över det hela och höra av mig när jag bestämt mig. Min upplevelse är att dom är:
    Serviceminded. Trevliga. Hjälpsamma. Snabba. Kunniga. Flexibla. Tålmodiga. Noggranna.
    Jag skulle rekomendera dom till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-10-26 Karin S svarar Gabriella M
    Tack Gabriella för ditt fina omdöme. Varit ett nöje att få se dig uppfylla både dit hus och kommande hundprojekt:). Med vänlig hälsning Karin
  • Lars P skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare är en mäklare som inger förtroende och lever upp till det. Hon var lyhörd för frågor, önskemål mm.
    Lätt att nå och komma i kontakt med via mail, telefon eller sms. Hon levde helt enkelt upp till mina förväntningar på en mäklare.
    Försäljningen av huset blev en enkel resa för mej. Läs mer
  • Per T skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    bra stöd, hjälpsamt och seriöst. Läs mer
  • Natascha B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Välbemötande, hjälpsam, trevlig, öppen och rak. Läs mer
  • Kenneth S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag tycker att husmanhagberg har hjälp mig o ställt upp med allt på ett bra sätt. Har jag haft någon fråga m.m så har jag alltid fått ett tydligt svar.
    Känns nu efteråt att jag är väldigt nöjd att jag valde husmanhagberg till att sälja min lägenhet.
    Mvh Kenneth s Läs mer
  • Ronni S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Proffsig trovärdig intregitet lokalkännedom (runby) Läs mer
  • Kenneth E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare hjälpte mig med att köpa ett bostadsrätts radhus i Upplands Väsby. Karin var Mycket trevlig ,hjälpsam. Och professionell. Kan verkligen rekommendera henne. Ska jag sälja i framtiden kommer jag använda mig av henne. Kenneth Evaldsson. Läs mer
  • Helena R skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ordningsam, bra kontakt, smidig affär Läs mer
  • Sandra A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam mäklare som har gjort mer än tillräckligt för att vi skulle bli nöjda med försäljningen av lägenheten. Denna mäklarfirma kan varm rekommenderas. Läs mer
  • Florian D skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin var vår mäklare. Hon har även hjälpt oss mycket efteråt med alla frågor vi haft. Läs mer
  • Caroline D skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hjälp vid fastighetsköp och hjälp med diverse frågor. Läs mer
  • Anne W skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har ett professionellt och förtroendeingivande bemötande. Vi är mycket nöjda med hennes insatser. Hon har en hög servicenivå, och vi blev nöjda med resultatet. Hon får saker att hända och uppfattas driven som person. Eftersom vi blev nöjda så rekommenderar vi gärna Karin till andra som ska köpa och / eller sälja sin bostad. Läs mer
  • Marcus H skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevligt bemötande och allt gick väldigt bra. Lättsamt och professionellt. Det kostar att anlita en mäklare men det är värt att ta hjälp vi ens livs största affär. Läs mer
  • Madeleine T skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra jobb från Karin, gjorde det som förväntades och gjorde försäljningsprocessen smidig för mig. Läs mer
  • Martin E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har anlitat Karin vid två lägenhetsförsäljningar och varit lika nöjd båda gångerna. Jag kommer definitivt att vända mig till Karin även nästa gång det blir dags för flytt! Läs mer
  • Marie Ö skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare och HusmanHagberg i Upplands Väsby är fantastiska på alla sätt och vis. Bra service, trevliga, bra bemötande, good-value for money.

Nu vet jag ju inte om jag får detta som privatperson eller som styrelse för Brf Runby gårdar, men i alla fall så behöver jag sälja/köpa i framtiden är Karin den som får hjälpa mig. Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Marie Ö
    Tack Marie för ditt fina omdöme. Det är alltid trevligt att samarbeta med dig - både när det gäller dig privat eller i egenskap av förtroendevald, vilket även mina medarbetare tycker.
  • Per W
    Per W skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    - Mycket trevligt och professionellt bemötande
    - Företaget och Karin levde mer än väl upp till förväntningarna
    - Stämning bra och servicenivån ypperlig
    - Jag upplevde det prisvärt med tanke på resultatet och snabbheten.
    - Mycket positiv upplevelse. Om jag ska köpa, sälja eller rekommendera en mäklare till någon i framtiden så är Karin Sökare en given kandidat. Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Per W
    Tack Per och Veronica, jag ser fram emot att få hjälpa er eller era vänner fler gånger.
  • Mattias J skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En trygg affär och en mycket bra service! Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Mattias J
    Tack Mattias, din köpare trivs väldigt bra i din gamla bostad men håller på att söka nytt då dom blivit fler i familjen.
  • Ulrika A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    ”Att lämna över försäljningen i Karin Sökares händer var det tryggaste och bästa vi har gjort. Vi fick en professionellt hanterad försäljning med ett mycket bra pris som utgång, tips och råd i alla skeenden av försäljningen och skatterådgivning som ett extra plus i kanten. Karin Sökare är en mycket kompetent mäklare med gedigen bakgrund och utbildning, som vet exakt vad hon pratar om och har fog för varje steg i processen. Vi rekommenderar henne varmt till alla som ska sälja sin bostad – ni kommer inte att ångra Er! Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Ulrika A
    Tack Ulrika, jag har ju haft förmånen att hjälpa dig i flera affärer genom åren och även fungerat som bollplank när ni skulle köpa.
Karin Sökare
Cristian Sayas-Cuarez