Karin Sökare
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-07 - 2019-06

Läs vad 45 Läs vad Karin Sökare

• Maria B
    Maria B sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-07-04

Bollstanäs
    Vi sålde vår villa i Bollstanäs med Karin.

Hon har varit stöttande och engagerad hela tiden. Vi har fått goda råd och Karin har hela tiden varit glad och positiv. Karin är väldigt proffsig och vi har känt oss trygga och nöjda genom hela processen. Vill ni ha en seriös, kunnig och driven mäklare så är Karin den rätta! Läs mer
    2019-07-10 Karin S svarar Maria B
    Tack Maria och Fredrik! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpt till i "båda ändar" i förverkligandet av er bostadsdröm. Nu när erat hus är sålt kan er energi fullt ut läggas på det nya huset som ska byggas. Ska blir spännande att se resultatet!
  • Bertil Ingemar L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-05-05

Centralt
    Uppdraget gällde en försäljning av en bostadsrätt på 3 rum och kök i Upplands Väsby.
    Karin Sökare är en seriös och trevlig mäklare som har utfört sitt uppdrag/åtagande på bästa tänkbara sätt och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till nya uppdragsgivare. Läs mer
    2019-05-18 Karin S svarar Bertil Ingemar L
    Tack Hans, jag är glad att jag kunnat hjälpa till avseende din fars lägenhet för att få till en smidig affär med en bra köpare.
  • Jan Evert E
    Jan Evert E köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-04-30

Smedby
    Har köpt lägenhet i Uppland Väsby och sålt hus i Sörmland. Vi blev väldigt trevligt bemötta. Mäklare levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2019-04-30 Karin S svarar Jan Evert E
    Tack Jan och Jane! Jag hoppas ni ska trivas väl nu när ni åter bor i Väsby. Nu får ni en jättefin lägenhet med trädgård och nära barn och barnbarn!
  • Jenny M sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-04-15

Centralt
    Väldigt bra bemötande, kunnig, erfaren och driftig. Mån om att genomföra en bra affär och tillmötesgå behov och önskemål.
    Bra och snabb återkoppling och svar på frågor. Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Jenny M
    Tack Jenny, du(ni) gjorde ett jättefint jobb inför visningarna och nu närmar det sig så smått flytten till gemensamma nya lägenheten!
  • Dennis P
    Dennis P köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-04-10

Köpt en bostadsrätt.
    Jätte bra bemötande snäll,trevlig och hjälpsam.
    Jätte nöjd med mäklaren Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Dennis P
    Kul att se din bostadsresa sätta en riktig rivstart. Ser fram emot att vara med när du tar nästa kliv - men det lär väl dröja några år innan du växer ut denna trevliga 3a!
    Karin S gillar detta
  • Ekola S köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-04-10

Centralt
    Karin är mycket professionel och hjälpsam.
    Man känner sig trygg att köpa en bostad av henne.
    Kan rekommendera Karin varmt! Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Ekola S
    Tack! Härligt att kunna hjälpa till när det går undan:)
    Karin S gillar detta
  • Ismail B köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-02-26

Fresta
    Vi har köpt ett hus som då är Blåvingavägen 36. Jag blev bemött av mäklaren väldigt bra och positivt. Mina förväntningar av en mäklare är inte så höga så oavsett förväntningar vi hade levde hon säkert upp till dom mer än vi trodde.

Jag ringde till Karin och bad om en visning för detta hus och hon kunde självklart fixa en visning precis som hon sa. Därefter kollade vi på huset osv. Vi sa sedan till henne att vi skulle fundera och sedan ringa upp till henne när vi hade bestämt oss för ett val om huset. Vi ringde till sist henne och sa att vi hade gjort ett beslut och det slutade bra för både Karin och oss med huset.

När vi hade skrivit avtalet om att få köpa huset bad vi henne få nycklarna till huset så att företaget som skulle renovera där kunde komma in och mäta osv. Hon var så snäll att hon stod och vänta där i 2 timmar. Vi uppskattar det! Läs mer
    2019-02-26 Karin S svarar Ismail B
    Tack Ismail för det fina omdömet och jag blev framförallt väldigt glad av att läsa att din syn/förväntningar på en mäklare har ändrats till det mer positiva:). Jag är väldigt nyfiken på att se resultatet av era kommande renoveringar!
  • Miroslav Z
    Miroslav Z köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Centralt
    Mäklare Karen Sören is very kind and helpful lady, she helped me, and still is helping, about buying a small apartment at Herrgårdsvägen 31, Upplands Väsby. We met when I went to see apartment and since then everything is just A+. Tusen tack Karen 😊. Läs mer
    2019-02-04 Karin S svarar Miroslav Z
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
  • Jan F

Centralt
    Jag har sålt en etta i Upplands Väsby.
    Bra hjälp med styling och proffsiga bilder och annonser!
    En känsla av trygghet och omtanke för bägge parter! Läs mer
    2019-02-09 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för fina rekommendationen. Jag har uppskattat ditt/ert engagemang i hela processen!
  • Jan F sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Centralt
    Jag sålde min etta i Upplands Väsby och vi ska även sälja en 3a!

Vi har fått ett proffsigt bemötande av Karin och ingen stress utan allt har fått gå i vårt tempo!

Bra stylingtips och proffsiga bilder! Läs mer
    2019-02-05 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för din fina rekommendation. Ser fram emot att få hjälpa er även med 3an när ni känner er redo. Är även glad att ha fått följa er bostadsresa där ni nu hittat ett boende som verkar perfekt för er.

Senaste försäljningarna

Sormenvägen