Karin Sökare

Karin Sökare

Karin Sökare är mäklare på HusmanHagberg Upplands Väsby

Karin Sökare har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Karin Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Karin Sökare har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 105 Läs vad Karin Sökare

• sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Hässelby södra villastad
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket professionell och engagerad mäklare med ett trevligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2022-05-10 Verifierad kund
    Erfaren, proffsig och väldigt trevlig mäklare!
    Hon var tillmötesgående och lättillgänglig.
    Jag kan inte annat än starkt rekommendera Karin Sökare till dig som letar mäklare.
    Tack Greta, jag hoppas du trivs bra i lägenheten. Vet att du hade en del planer och antar att lägenheten numera är betydligt färggladare:) Karin Sökare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2022-05-09 Verifierad kund
    Det kändes stressat och överstökande.
    Jag anser att man anlitar en mäklare för att underlätta en bostadsaffär, men känner nu i efterhand att jag hade kunnat göra det bättre själv, sparat en massa pengar och sluppit huvudvärken.

Jag fick bokstavligen inte ett enda samtal av mäklaren under vårt samarbete på 2 månader, utan jag fick äran att jaga henne själv.

Hon förhandlade tillträdesdatum med köparen utan att dubbelkolla med mig och betedde sig synnerligen arrogant, utan att ta hänsyn till mig som nybliven småbarnsförälder, trotts att jag bara var ett samtal bort.
    När det sedan blev fel ville hon att jag skulle ersätta köparen ekonomiskt för hennes misstag.
    Nej, jag skulle inte rekommendera henne personligen.
    Hej Caroline, tack för att du delar med dig av din upplevelse till mig. Känns jättetråkigt att få det först över ett år efter affären slutfördes och i denna form. Jag respekterar och tar till mig av din upplevelse även om den skiljer sig från min om hur det gick till. Jag kan konstatera att vi fick bra betalt för lägenheten utifrån rådande marknad, läget och skicket. Karin Sökare
    2022-04-22 Verifierad kund
    Kunnig, seriös, noggrann o trevlig.
    Tack Pia. Det var väldigt trevligt att jobba ihop med dig då du/ni tog er an uppgiften fullt ut och på kort tid iordningsställa huset inför att stylisten la till de slutliga "detaljerna" och att vi snabbt kunde ta ut huset på marknaden och locka till oss många intressenter! Karin Sökare
    • Kairo
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig samt hjälpsam mäklare. Kunde fixa förskottsvisning vilket uppskattades. Bra information om objektet, området samt annan viktig information. Bra kontakt under budgivning, avslut och kontraktskrivning samt efteråt.
    Tack Lena, det gör mig extra gott att veta att du verkligen älskar din kommande bostad och jag är övertygad att du kommer trivas utmärkt - och grannarna med dig:) Karin Sökare
    • Runby
    2022-03-28 Verifierad kund
    Proffsigt och rutinerat. Inga bekymmer. Snabba svar och god hjälp.
    Tack Peter för fina omdömet! Karin Sökare
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Runby
    2022-02-07 Verifierad kund
    Karin är väldigt professionell mäklare som man kan lita på.
    Jag är fullständigt nöjd med bemötande och service av den mäklaren.
    Rekommenderar varmt!
    Tack Jelena för det fina omdömet. Jag är glad att det var du som köpte huset då jag vet att du verkligen älskar det! Karin Sökare
    • Prästgårdsmarken
    2022-01-23 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med att jag valde Karin Sökare som mäklare. Hon är mycket professionell, kunnig och seriös och har givit oss ett stort stöd genom hela försäljningsprocessen. Jag vill verkligen rekommendera henne!
    2022-01-21 Verifierad kund
    Hon har mycket erfarenhet i branschen och kan sitt jobb.

Hon har mycket tålamod och tar hand om allt, man behöver inte tänka så mycket eftersom hon har koll på läget.

Vi gärna återkommer till henne i framtiden.
    Tack Rasoul, dubbelt tålamod gav till slut utdelning:). Ser fram att träffas vid tillträdet! Karin Sökare
    2021-12-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Karins arbete. Köpet av vår första lägenhet var mycket påfrestande och tack vare Karin skötte vi alla formaliteter och pappersarbete snabbt och effektivt. Karin visade sig vara mycket hjälpsam och professionell i sitt yrke, vi är mycket nöjda med vårt samarbete.
    MvH
    Rozalia
    Att fått vara med och förverkliga er bostadsdröm och upplevt er glädje är en härlig belöning för mitt jobb! Karin Sökare