Karin Sökare
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-03 - 2020-02

Läs vad 54 Läs vad Karin Sökare

• Aydin G sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-12-06

Prästgårdsmarken
    Karin har varit så proffsig i sitt bemötande och hon är dessutom lyhörd vi lyckades sälja lägenheten innan visning tack ännu en gång För ett fint bemötande. Jag rekommenderar Karin till alla som
    Vill sälja sitt hus/ lägenhet i framtiden. Mäklare i världsklass det kallar man dig för Karin! Läs mer
    2019-12-07 Karin S svarar Aydin G
    Tack Aydin för fina orden🌹 Känns extra bra att kunnat hjälpa er framförallt då det inte gått så bra med ert tidigare försök att sälja.
  • Pouya J köpte en tomt med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-29

Duktig och vänlig bemötande. Kunnig inom Upplands Väsbys område. Läs mer
    2019-11-29 Karin S svarar Pouya J
    Tack Pouya, jag ser fram emot att kunna vara er behjälplig framåt och följa era byggplaner på tomten.
  • Fredrik L
    Fredrik L köpte en tomt med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-27

Kairo
    Är på väg att sälja villa,

Bra bemötande och kompetent i sitt
    Yrkesutövande 👍 Läs mer
    2019-11-29 Karin S svarar Fredrik L
    Tack Fredrik, nu börjar ert nästa boprojekt! Snart går ert fina hus ut på marknaden och jag ser riktigt fram emot att få serva alla era kunder för bästa möjliga resultat!
  • Amir S
    Amir S köpte en tomt med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-19

Kairo
    Vi har köpt tomt av Karin. bemötande av henne var grymt och värdefull. Läs mer
    2019-11-19 Karin S svarar Amir S
    Tack Amir, jag är riktigt glad att du och din fina familj fick en tomt där ni nu ska kunna förverkliga er husdröm och jag ser fram emot att få följa er resa framöver!
    Amir S gillar detta
  • Karin Ulrika F köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-14

Bollstanäs
    Jag köpte ett hus i Bollstanäs. Karin var alltid mycket lätt att nå och tydlig under köpprocessen. Läs mer
    2019-11-14 Karin S svarar Karin Ulrika F
    Tack Karin för ditt omdöme. Ska bli spännande att se vad det blir av huset när du är klar med alla renoveringar du planerat!
  • Anita K köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-13

Dålig på återkoppling samt seg i hanteringen av mitt lägenhetsköp. Läs mer
    2019-11-13 Karin S svarar Anita K
    Hej Anita,
    Jag förstår din situation och att du velat att allt skulle ha gått om möjligt ännu snabbare. Normalt sett har vi 2-3 månader fram till ett tillträde och nu har vi tidigarelagt detta tillträde så att det sker bara 3 veckor efter kontraktsskrivningen. Det har självklart inneburit en del omprioriteringar då flera parter är involverade men är riktigt glad för din skull att det nu är dags.
  • Dung P köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-08-26

Sjukyrkoberget
    I am very happy running into a chance to buy my house from Karin. She is really professional in all the steps, straightforward and very keen on listening to our requests. I would strongly recommend you to buy a house/apartment from Karin. Läs mer
    2019-08-27 Karin S svarar Dung P
    Thank you Dung. I am very pleased to be able to help you in your process of buying you and your family a home.
  • Jennie Linda Marie K sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-07-29

Lindöberg
    Jag har sålt en villa i Vallentuna och fick ett mycket bra bemötande av min mäklare.

Då jag sålde på sommaren så var mina förväntningar ganska låga och jag kände mig stressad men Karin fick mig lugn och sålde min bostad till ett pris jag är mycket nöjd med.

Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-07-29 Karin S svarar Jennie Linda Marie K
    Tack Jeenie! Jag är glad att jag kunnat hjälpa dig att få till en smidig affär och att du fick ut ett väldigt bra pris.
  • Fredrik H köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-07-25

Lindöberg
    Karin har varit bra på alla sätt. Detta var vårt första hus köp så många frågor och funderingar. Vi var på resande fot i Sverige men Husman Hagberg finns ju på fler ställen så vi signade på ett annat kontor. Testa henne. :) Läs mer
    2019-07-25 Karin S svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, alltid spännande att köpa sitt första hus och även för mig som erfaren mäklare att få vara del av alla frågor och funderingar som kommer upp, stora som små, som jag kan hjälpa till med. Som rikstäckande kedja så har vi fördel av att ha kollegor nära er som kund - även i semestertider:)
  • Maria B
    Maria B sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-07-04

Bollstanäs
    Vi sålde vår villa i Bollstanäs med Karin.

Hon har varit stöttande och engagerad hela tiden. Vi har fått goda råd och Karin har hela tiden varit glad och positiv. Karin är väldigt proffsig och vi har känt oss trygga och nöjda genom hela processen. Vill ni ha en seriös, kunnig och driven mäklare så är Karin den rätta! Läs mer
    2019-07-10 Karin S svarar Maria B
    Tack Maria och Fredrik! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpt till i "båda ändar" i förverkligandet av er bostadsdröm. Nu när erat hus är sålt kan er energi fullt ut läggas på det nya huset som ska byggas. Ska blir spännande att se resultatet!

Senaste försäljningarna

Jaktvägen