Karin Sökare
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-02 - 2019-01

Läs vad 38 kunder tycker om Karin Sökare

• Miroslav Z
    Miroslav Z köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Centralt
    Mäklare Karen Sören is very kind and helpful lady, she helped me, and still is helping, about buying a small apartment at Herrgårdsvägen 31, Upplands Väsby. We met when I went to see apartment and since then everything is just A+. Tusen tack Karen 😊. Läs mer
    2019-02-04 Karin S svarar Miroslav Z
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
  • Jan F

Centralt
    Jag har sålt en etta i Upplands Väsby.
    Bra hjälp med styling och proffsiga bilder och annonser!
    En känsla av trygghet och omtanke för bägge parter! Läs mer
    2019-02-09 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för fina rekommendationen. Jag har uppskattat ditt/ert engagemang i hela processen!
  • Jan F sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Centralt
    Jag sålde min etta i Upplands Väsby och vi ska även sälja en 3a!

Vi har fått ett proffsigt bemötande av Karin och ingen stress utan allt har fått gå i vårt tempo!

Bra stylingtips och proffsiga bilder! Läs mer
    2019-02-05 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för din fina rekommendation. Ser fram emot att få hjälpa er även med 3an när ni känner er redo. Är även glad att ha fått följa er bostadsresa där ni nu hittat ett boende som verkar perfekt för er.
  • Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-12-12

240m²
    Bollstanäs
    köpt villa
    bra bemött
    bra hanterat i en svår marknad
    uthållig Läs mer
    2018-12-12 Karin S svarar Magnus L
    Tack Magnus, det var den mest utdragna försäljningen jag haft under mina 17 år som mäklare men den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves :). Att det blev ni, som redan från början var intresserade, som sedan till slut kunde köpa huset efter alla turer med er lägenhet känns extra bra.
    Karin S gillar detta
  • Nathalie M sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-12-10

77m²
    Rotebro
    Sålde min lägenhet för en kort tid sedan
    Fick tyvärr gå ner i pris med tanke på hur marknaden ser ut Just nu
    Så det blev en lite långdragen process,
    Annars är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-10 Karin S svarar Nathalie M
    Tack Nathalie för ditt omdöme. Marknaden har varit/är tuff men ni gjorde ett bra jobb att iordningsställa lägenheten som underlättade för försäljningen!
    Karin S gillar detta
  • Kristoffer L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-10-21

78m²
    Centralt
    Enkelt och smidigt med bra tips och ideer. Läs mer
    2018-10-21 Karin S svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer, du (ni) gjorde ett riktigt bra jobb inför visningarna! Nu kan du fokusera på hur du ska ha det i nya huset:)
  • Elin B
    Elin B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-10-19

Har både köpt och sålt med Karin och varit lika nöjd båda gångerna. Det har båda gångerna varit snabba och proffsiga affärer. Trots lite trög bostadsmarknad fick jag ut det jag ville ha för lägenheten tack vare Karins tips och expertis. Läs mer
    2018-10-19 Karin S svarar Elin B
    Tak Elin för det fina omdömet. Extra roligt att få möjlighet att hjälpa "återfallskunder" som du nu är:). Kul att se bilder på er nya fina lägenhet där ni nog kommer stortrivas - även om ni nu överger "vilda Väsby";)
  • Stefan Andén V köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-09-23

2:a
    44m²
    Kairo
    Köpt på Båtbyggarvägen 6c.

Karin har hittills varit kunnig tillgänglig och proffsig.

Jag har fortfarande några kompletterade frågor som jag säkert kommer att få svar på under nästkommande vecka.
    Stefan Anden Victor Läs mer
    2018-10-18 Karin S svarar Stefan Andén V
    Hej Stefan, tack för din rekommendation. Hoppas du känner att du fått svar och den service du efterfrågat.
  • Kourosh A
    Kourosh A sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-08-21

126m²
    Sjukyrkoberget
    Vi kontaktade husmäklaren Karin Sökare från HusmanHagberg för att få hjälp med försäljning av vårt hus i Upplands Väsby. Vi blev väldigt väl bemötta från början och upplevde Karin som mycket professionell och erfaren med väldigt god kännedom från området. Hon överträffade våra förväntningar med väldigt gott resultat.

Vi skulle väldigt gärna rekommendera henne till andra som går i tankar att sälja sitt hus i området Läs mer
    2018-08-21 Karin S svarar Kourosh A
    Tack Kourosh och Anna för fina rekommendationen! Är alltid en extra spänning när man köpt först och ska sälja sen! Men med lite uthållighet och "is i magen" kunde vi nå det där lilla extra. Varit ett nöje att jobba med er och jag önskar er lycka till med ert nya hem som jag förstått på er beskrivning behöver lite kärlek:)
  • Ylva N
    Ylva N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2018-08-04

76m²
    Smedby
    Jag fick hjälp av Karin att sälja min bostadsrätt i Upplands Väsby mitt under sommaren. Karin skötte allt praktiskt och jag kunde lugnt vara på semester på annan ort. Hon gav hela tiden återkoppling och var öppen för att diskutera olika möjligheter. Affären gick snabbt och smidigt. Karin inger förtroende och man märker att hon är väl etablerad med stor erfarenhet.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Ylva N
    Tack Ylva, du gjorde precis som jag ville - tog det lugnt, litade på mig:). Är extra glad att jag kunde vända en förmodad förlustaffär till en vinstaffär för dig.

Senaste försäljningarna

2:a