Karin Sökare
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2017-12 - 2018-11

Läs vad 35 kunder tycker om Karin Sökare

• Magnus L köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bollstanäs
    köpt villa
    bra bemött
    bra hanterat i en svår marknad
    uthållig Läs mer
    2018-12-12 Karin S svarar Magnus L
    Tack Magnus, det var den mest utdragna försäljningen jag haft under mina 17 år som mäklare men den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves :). Att det blev ni, som redan från början var intresserade, som sedan till slut kunde köpa huset efter alla turer med er lägenhet känns extra bra.
    Karin S gillar detta
  • Nathalie M sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Rotebro
    Sålde min lägenhet för en kort tid sedan
    Fick tyvärr gå ner i pris med tanke på hur marknaden ser ut Just nu
    Så det blev en lite långdragen process,
    Annars är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-10 Karin S svarar Nathalie M
    Tack Nathalie för ditt omdöme. Marknaden har varit/är tuff men ni gjorde ett bra jobb att iordningsställa lägenheten som underlättade för försäljningen!
    Karin S gillar detta
  • Kristoffer L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Centralt
    Enkelt och smidigt med bra tips och ideer. Läs mer
    2018-10-21 Karin S svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer, du (ni) gjorde ett riktigt bra jobb inför visningarna! Nu kan du fokusera på hur du ska ha det i nya huset:)
  • Elin B
    Elin B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har både köpt och sålt med Karin och varit lika nöjd båda gångerna. Det har båda gångerna varit snabba och proffsiga affärer. Trots lite trög bostadsmarknad fick jag ut det jag ville ha för lägenheten tack vare Karins tips och expertis. Läs mer
    2018-10-19 Karin S svarar Elin B
    Tak Elin för det fina omdömet. Extra roligt att få möjlighet att hjälpa "återfallskunder" som du nu är:). Kul att se bilder på er nya fina lägenhet där ni nog kommer stortrivas - även om ni nu överger "vilda Väsby";)
  • Stefan Andén V köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Kairo
    Köpt på Båtbyggarvägen 6c.

Karin har hittills varit kunnig tillgänglig och proffsig.

Jag har fortfarande några kompletterade frågor som jag säkert kommer att få svar på under nästkommande vecka.
    Stefan Anden Victor Läs mer
    2018-10-18 Karin S svarar Stefan Andén V
    Hej Stefan, tack för din rekommendation. Hoppas du känner att du fått svar och den service du efterfrågat.
  • Kourosh A
    Kourosh A sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sjukyrkoberget
    Vi kontaktade husmäklaren Karin Sökare från HusmanHagberg för att få hjälp med försäljning av vårt hus i Upplands Väsby. Vi blev väldigt väl bemötta från början och upplevde Karin som mycket professionell och erfaren med väldigt god kännedom från området. Hon överträffade våra förväntningar med väldigt gott resultat.

Vi skulle väldigt gärna rekommendera henne till andra som går i tankar att sälja sitt hus i området Läs mer
    2018-08-21 Karin S svarar Kourosh A
    Tack Kourosh och Anna för fina rekommendationen! Är alltid en extra spänning när man köpt först och ska sälja sen! Men med lite uthållighet och "is i magen" kunde vi nå det där lilla extra. Varit ett nöje att jobba med er och jag önskar er lycka till med ert nya hem som jag förstått på er beskrivning behöver lite kärlek:)
  • Ylva N
    Ylva N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Smedby
    Jag fick hjälp av Karin att sälja min bostadsrätt i Upplands Väsby mitt under sommaren. Karin skötte allt praktiskt och jag kunde lugnt vara på semester på annan ort. Hon gav hela tiden återkoppling och var öppen för att diskutera olika möjligheter. Affären gick snabbt och smidigt. Karin inger förtroende och man märker att hon är väl etablerad med stor erfarenhet.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Ylva N
    Tack Ylva, du gjorde precis som jag ville - tog det lugnt, litade på mig:). Är extra glad att jag kunde vända en förmodad förlustaffär till en vinstaffär för dig.
  • Sara R
    Sara R köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Smedby
    Köpte en bostadsrätt av Karin Söker!
    En av dem absolut bästa mäklaren jag haft kontakt med när de gäller alltid. Väldigt proffsig på de hon gör. Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Sara R
    Tack Sara för det fina omdömet. Är väldigt glad att fått vara med under ett viktigt steg i din bostadsresa till en lägenhet du verkligen tycker om.
  • Jörn A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag kan svara JAG ÄR MYCKET NÖJD på alla punkter och rekommendera henne gärna
    vidare! Läs mer
    2018-03-14 Karin S svarar Jörn A
    Tack för denna rekommendation som värmer extra då det var en tuff resa vi fick göra tillsammans i en minst sagt orolig marknad där fokus fick ligga på att minimera förluster. En fin lägenhet som jag vet renoverats med stor möda och precision, och som nu får en ny mycket glad köpare.
    Cristian S gillar detta
  • Charlotte Christina Helena S
    Karin är en glad, pålitlig och engagerad person som på en snäv tidsram fick till fotografering, annonsering, visning och försäljning.

24h från första visningen hade hon landat min affär, vilket var klart över min förväntan nu när marknaden varit lite avvaktande!

Jag kan varmt rekommendera Karin, och kände mig trygg förvissad om att hon hade koll under hela processen. Läs mer
    2018-03-13 Karin S svarar Charlotte Christina Helena S
    Ja, det gick undan men utan förträffligt engagemang i plockandet inför fotograferingen från dig och Bella så hade tidsplanen spruckit:) (Är nyfiken på vilken frisyr hon kom hem med efter modeshowen! )

Senaste försäljningarna

Kung Hans väg