Karin Sökare

Karin Sökare

Karin Sökare är mäklare på HusmanHagberg Upplands Väsby

Karin Sökare har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Karin Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.7. Karin Sökare har haft 51 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 84 Läs vad Karin Sökare

• sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Rosersberg
    2021-07-22
    Vi har haft en mycket bra dialog med Karin och hon har kommit med bra lösningar och förslag hur vi bäst skall göra vår försäljning av fastigheten. Karin har bemött både oss och husköparna på ett utomordentligt sätt. Karin levde absolut upp till våra förväntningar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Runby
    2021-07-21
    Bra service, snabbt & smidig försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-07-09
    Vänligt bemötande, bra service, hälpsam.
    2021-07-07
    Bergshamra- sommarstugan från -67, en fastighet i ett speciellt skick!

Jag var jättenervös för vad Karin skulle säga, kanske skulle hon tacka nej till uppdraget?
    Jag har ingen erfarenhet av fastighetsförsäljning så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig.
    Det är ju känsligt att avyttra någonting med en massa minnen från barndomen och där föräldrarna valde att bli gamla.

Vi träffades på fastigheten, den var "i ett speciellt skick", men... inte för ett ögonblick backade Karin.
    Tvärtom, hon tog fram det positiva och hon såg andra saker än det jag såg, det kändes verkligen jätteskönt!

Karin har gett mig alla de goda råden jag har behövt, hon har varit rakt på sak och tydlig, det uppskattar jag.
    Karin har ett lugn och en erfarenhet som hjälpt mig att känna mig väldigt trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Om två dagar är det tillträde, nervöst, lite sorgligt och på samma gång väldigt skönt.
    Jag är imponerad av hur du tog tag i allt som behövdes göras så att jag kunde fokusera på att hitta rätt köpare åt huset. Nu kan du snart släppa allt ansvar men själv behålla alla fina minnen du har från barndomen! Vet att nya ägarna kommer ge huset nytt liv och skapa egna härliga minnen för de själva och deras barn. Karin Sökare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-05-25
    Trevlig mäklare som skötte allt bra
    Tack Lukas, jag vill att ditt första lägenhetsköp ska bli en härlig upplevelse!:) Karin Sökare
    2021-05-24
    Karin är erfaren och fantastisk mäklare!
    Tack Mikael för ditt fina omdöme. Tuff utmaning för en mäklare när säljaren köpt dyrt men jag är glad att vi till slut kunde få ut ett rekordpris för bostaden. Karin Sökare
    2021-05-20
    Jag har köpt lokal , Karin hon va den bästa hon är trevlig
    2021-05-04
    Vår mäklare tog på ett bra och enkelt sätt hand om försäljningen av vår bostadsrätt. De förväntningarna som vi hade kring hanteringen av försäljningen och den dialog vi hade med vår mäklare var mycket bra. Vi är mycket nöjda!
    2021-04-12
    Karin är en fantastisk bra mäklare! Hon hjälpte mig och min man sälja vår lägenhet i Sollentuna som vi la ut på marknaden efter att ha köpt en ny lägenhet. I och med detta var vi väldigt nervösa men Karin var jättebra på att lugna ner oss. Hon var alltid lugn och ärlig och har väldigt mycket kunskap och erfarenhet som mäklare. Jag är riktigt glad och nöjd med Karin som mäklare och kommer anlita henne igen om jag ska sälja en till bostad!
    Hej Nabila, jag är glad att jag kunde hålla er lugna och även få ut det höga pris vi hade förväntningar på! Inte för att jag hoppas att ni inte ska trivas i er nya bostad och flytta, men när det blir dags så hjälper jag er gärna:)! Karin Sökare
    2021-04-12
    Karin var toppen! Hon gjorde processen att sälja vår lägenhet smidig och var väldigt bra på att lugna våra något skakiga nerver som förstagångssäljare. Rekommenderar varmt!
    Önskar er stort lycka till med er nya fina bostad. Var ett sant nöje att jobba med er! Karin Sökare