Karin Sökare är mäklare på HusmanHagberg Upplands Väsby

och har varit registrerad mäklare sedan 2001. Karin Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2013 och har fått 65 omdömen sedan 2013-12-18. Karin Sökare har haft 41 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 65 Läs vad Karin Sökare

• Simon E sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-07-20
    • 62.5 m²
    • Centralt - Märsta
    2020-07-20
  • Det är bra. Jag är helt nöjd . Jag tror att hon hade mycket arbetslivserfarenhet
    Ahmadreza T köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-07-19
    • 62.5 m²
    • Centralt - Märsta
    2020-07-19
  • Köpt bostad i Upplands Väsby. Mycket kompetent och trevlig mäklare. Bra bemötande.
    Cecilia S köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-06-29
    • 76.5 m²
    2020-06-29
    Tack Cecilia och även stort grattis till din kommande bostad! Jag återkommer med tiden senare. Tror du kommer stortrivas i denna trevliga lägenhet.

Visa svar
  • Hon är väldigt kunnig, trevlig, professionell, hjälpsam på alla sätt och vis, uppmärksam och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med Karin Sökare som mäklare.
    Monica J sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-06-25
    • 84.0 m²
    2020-06-25
    Tack för fina omdömet. Har varit intressant att få följa din bostadsresa under åren och inser att det är din tredje bostad jag har haft nöjet att hjälpa till med att förmedla!

Visa svar
  • Har sålt en lägenhet. Hade väldigt otur i fel tid när coronavirus slog till . Mina köpare var äldre personer som ev skulle sälja sin villa. Vet inte hur aktiv Karin var på att marknadens föra min lägenhet. Var på väg att byta mäklarfirma för att få sålt för dess värde. Men sålt blev den från bud 245000 till slut 2095. Men jag litade hela tiden på Karin att det skulle släppa. MvhHasse
    Hans N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-06-18
    • 76.5 m²
    2020-06-18
    Tack Hans för ditt omdöme. Tack för ditt förtroende då vi verkligen inte hade tajming med oss vad avsåg marknaden och det ofta kantboll ut med kunder som satt fast i sina gamla bostäder och separationer innan de kunde ta beslut. Det blev extremt många visningar och kunder att prata med innan vi till slut fick till det med en oerhört glad köpare som älskade lägenheten. Jag hoppas du ska trivas med ditt nya liv som pensionär!

Visa svar
  • Karin har på ett bra sätt mäklat försäljningen av vår villa. Hon har lagt mycket energi på visning, kontakter och dialog med oss och spekulanter! Vi är glada att använda henne!
    Caroline Elisabeth G sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-06-06
    • 47.0 m²
    • Bergshamra
    2020-06-06
    Tack Caroline för fina omdömet. Jag ser fram emot fortsatt givande samarbete!

• Bra,snabbt och proffsigt bemötande, rekommenderas 😊! Karin Sokare 🔝
    Glenda Z köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-06-04
    • 47.0 m²
    • Bergshamra
    2020-06-04
  • Letade efter en 2a i Väsby och hittade en som jag ville ha en privatvinsing. Var inga problem att hitta en tid. Bra och trevligt bemötande från Karin.
    Yasin E köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-05-08
    • 57.0 m²
    2020-05-08
    Jag är glad att vi kunde får till allt så smidigt för både dig och även för säljaren.

Visa svar
  • Jag valde Karin hos Husman och Hagberg när jag skulle sälja vårt kedjehus efter att träffat flera mäklare. Hon är alltid glad och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har jag fått ett trevligt och professionellt bemötande vilket är en stor hjälp och skapar trygghet att sälja huset. Tack Karin och Husman Hagberg
    Annette E
    Annette E sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-04-06
    • 85.0 m²
    2020-04-06
    Tack Anette för ditt fina omdöme! Det gör mig glad. Nu ska vi bara se till att du landar i en lägenhet som passar också!

Visa svar
  • Husman Hagberg gav ett mycket gott förtroende. Karin är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd, hon är alltid tillgänglig, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Karin kom med mycket bra idéer inför fotograferingen och gav förslag på att filma boendet så att spekulanter kunde få ett annat intryck av bostaden. Både bilder och filmen blev snygga och proffsiga. Tack bästa Karin för ditt engagemang! Paola och Peder
    Paola Lorena K sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-04-01
    • 76.0 m²