Karin Sökare
Registrerad mäklare sedan 2001-03-13
Aktiv på Reco.se sedan 2013-12-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 62 Läs vad Karin Sökare

• Cecilia S köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-06-29

Runby
    Köpt bostad i Upplands Väsby.
    Mycket kompetent och trevlig mäklare. Bra bemötande. Läs mer
    2020-06-29 Karin S svarar Cecilia S
    Tack Cecilia och även stort grattis till din kommande bostad! Jag återkommer med tiden senare. Tror du kommer stortrivas i denna trevliga lägenhet.
    Karin S gillar detta
  • Monica J sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-06-25

Runby
    Hon är väldigt kunnig, trevlig, professionell, hjälpsam på alla sätt och vis, uppmärksam och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med Karin Sökare som mäklare. Läs mer
    2020-06-29 Karin S svarar Monica J
    Tack för fina omdömet. Har varit intressant att få följa din bostadsresa under åren och inser att det är din tredje bostad jag har haft nöjet att hjälpa till med att förmedla!
    Karin S gillar detta
  • Hans N sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-06-18

Runby
    Har sålt en lägenhet. Hade väldigt otur i fel tid när coronavirus slog till . Mina köpare var äldre personer som ev skulle sälja sin villa. Vet inte hur aktiv Karin var på att marknadens föra min lägenhet. Var på väg att byta mäklarfirma för att få sålt för dess värde. Men sålt blev den från bud 245000 till slut 2095. Men jag litade hela tiden på Karin att det skulle släppa. MvhHasse Läs mer
    2020-06-18 Karin S svarar Hans N
    Tack Hans för ditt omdöme. Tack för ditt förtroende då vi verkligen inte hade tajming med oss vad avsåg marknaden och det ofta kantboll ut med kunder som satt fast i sina gamla bostäder och separationer innan de kunde ta beslut. Det blev extremt många visningar och kunder att prata med innan vi till slut fick till det med en oerhört glad köpare som älskade lägenheten. Jag hoppas du ska trivas med ditt nya liv som pensionär!
  • Caroline Elisabeth G sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-06-06

Bergshamra
    Karin har på ett bra sätt mäklat försäljningen av vår villa. Hon har lagt mycket energi på visning, kontakter och dialog med oss och spekulanter! Vi är glada att använda henne! Läs mer
    2020-06-06 Karin S svarar Caroline Elisabeth G
    Tack Caroline för fina omdömet. Jag ser fram emot fortsatt givande samarbete!
  • Glenda Z köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-06-04

Bra,snabbt och proffsigt bemötande, rekommenderas 😊! Karin Sokare 🔝 Läs mer
  • Yasin E köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-05-08

2:a
    Letade efter en 2a i Väsby och hittade en som jag ville ha en privatvinsing. Var inga problem att hitta en tid. Bra och trevligt bemötande från Karin. Läs mer
    2020-05-08 Karin S svarar Yasin E
    Jag är glad att vi kunde får till allt så smidigt för både dig och även för säljaren.
  • Annette E
    Annette E sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-04-06

Runby
    Jag valde Karin hos Husman och Hagberg när jag skulle sälja vårt kedjehus efter att träffat flera mäklare. Hon är alltid glad och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har jag fått ett trevligt och professionellt bemötande vilket är en stor hjälp och skapar trygghet att sälja huset. Tack Karin och Husman Hagberg Läs mer
    2020-05-08 Karin S svarar Annette E
    Tack Anette för ditt fina omdöme! Det gör mig glad. Nu ska vi bara se till att du landar i en lägenhet som passar också!
  • Paola Lorena K sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2020-04-01

Bollstanäs
    Husman Hagberg gav ett mycket gott förtroende. Karin är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd, hon är alltid tillgänglig, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Karin kom med mycket bra idéer inför fotograferingen och gav förslag på att filma boendet så att spekulanter kunde få ett annat intryck av bostaden. Både bilder och filmen blev snygga och proffsiga.
    Tack bästa Karin för ditt engagemang!

Paola och Peder Läs mer
    Karin S gillar detta
  • Aydin G sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-12-06

2:a
    Prästgårdsmarken
    Karin har varit så proffsig i sitt bemötande och hon är dessutom lyhörd vi lyckades sälja lägenheten innan visning tack ännu en gång För ett fint bemötande. Jag rekommenderar Karin till alla som
    Vill sälja sitt hus/ lägenhet i framtiden. Mäklare i världsklass det kallar man dig för Karin! Läs mer
    2019-12-07 Karin S svarar Aydin G
    Tack Aydin för fina orden🌹 Känns extra bra att kunnat hjälpa er framförallt då det inte gått så bra med ert tidigare försök att sälja.
  • Pouya J köpte en tomt med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

2019-11-29

Kairo
    Duktig och vänlig bemötande. Kunnig inom Upplands Väsbys område. Läs mer
    2019-11-29 Karin S svarar Pouya J
    Tack Pouya, jag ser fram emot att kunna vara er behjälplig framåt och följa era byggplaner på tomten.

Senaste försäljningarna

Båtsmansvägen