en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 18 rekommendationer
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 18 användare tycker om Karin Sökare

• Lars P
    Lars P skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare är en mäklare som inger förtroende och lever upp till det. Hon var lyhörd för frågor, önskemål mm.
    Lätt att nå och komma i kontakt med via mail, telefon eller sms. Hon levde helt enkelt upp till mina förväntningar på en mäklare.
    Försäljningen av huset blev en enkel resa för mej.
  • Per T
    Per T skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    bra stöd, hjälpsamt och seriöst.
  • Natascha B
    Natascha B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Välbemötande, hjälpsam, trevlig, öppen och rak.
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag tycker att husmanhagberg har hjälp mig o ställt upp med allt på ett bra sätt. Har jag haft någon fråga m.m så har jag alltid fått ett tydligt svar.
    Känns nu efteråt att jag är väldigt nöjd att jag valde husmanhagberg till att sälja min lägenhet.
    Mvh Kenneth s
  • Ronni S
    Ronni S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Proffsig trovärdig intregitet lokalkännedom (runby)
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare hjälpte mig med att köpa ett bostadsrätts radhus i Upplands Väsby. Karin var Mycket trevlig ,hjälpsam. Och professionell. Kan verkligen rekommendera henne. Ska jag sälja i framtiden kommer jag använda mig av henne. Kenneth Evaldsson.
  • Helena R
    Helena R skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ordningsam, bra kontakt, smidig affär
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam mäklare som har gjort mer än tillräckligt för att vi skulle bli nöjda med försäljningen av lägenheten. Denna mäklarfirma kan varm rekommenderas.
  • Florian D
    Florian D skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin var vår mäklare. Hon har även hjälpt oss mycket efteråt med alla frågor vi haft.
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hjälp vid fastighetsköp och hjälp med diverse frågor.
  • Anne W
    Anne W skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har ett professionellt och förtroendeingivande bemötande. Vi är mycket nöjda med hennes insatser. Hon har en hög servicenivå, och vi blev nöjda med resultatet. Hon får saker att hända och uppfattas driven som person. Eftersom vi blev nöjda så rekommenderar vi gärna Karin till andra som ska köpa och / eller sälja sin bostad.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevligt bemötande och allt gick väldigt bra. Lättsamt och professionellt. Det kostar att anlita en mäklare men det är värt att ta hjälp vi ens livs största affär.
  • Madeleine T
    Madeleine T skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra jobb från Karin, gjorde det som förväntades och gjorde försäljningsprocessen smidig för mig.
  • Martin E
    Martin E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har anlitat Karin vid två lägenhetsförsäljningar och varit lika nöjd båda gångerna. Jag kommer definitivt att vända mig till Karin även nästa gång det blir dags för flytt!
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare och HusmanHagberg i Upplands Väsby är fantastiska på alla sätt och vis. Bra service, trevliga, bra bemötande, good-value for money.

Nu vet jag ju inte om jag får detta som privatperson eller som styrelse för Brf Runby gårdar, men i alla fall så behöver jag sälja/köpa i framtiden är Karin den som får hjälpa mig.
    2013-12-18 Karin S svarar Marie Ö
    Tack Marie för ditt fina omdöme. Det är alltid trevligt att samarbeta med dig - både när det gäller dig privat eller i egenskap av förtroendevald, vilket även mina medarbetare tycker.
  • Per W
    Per W skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    - Mycket trevligt och professionellt bemötande
    - Företaget och Karin levde mer än väl upp till förväntningarna
    - Stämning bra och servicenivån ypperlig
    - Jag upplevde det prisvärt med tanke på resultatet och snabbheten.
    - Mycket positiv upplevelse. Om jag ska köpa, sälja eller rekommendera en mäklare till någon i framtiden så är Karin Sökare en given kandidat.
    2013-12-18 Karin S svarar Per W
    Tack Per och Veronica, jag ser fram emot att få hjälpa er eller era vänner fler gånger.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En trygg affär och en mycket bra service!
    2013-12-18 Karin S svarar Mattias J
    Tack Mattias, din köpare trivs väldigt bra i din gamla bostad men håller på att söka nytt då dom blivit fler i familjen.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    ”Att lämna över försäljningen i Karin Sökares händer var det tryggaste och bästa vi har gjort. Vi fick en professionellt hanterad försäljning med ett mycket bra pris som utgång, tips och råd i alla skeenden av försäljningen och skatterådgivning som ett extra plus i kanten. Karin Sökare är en mycket kompetent mäklare med gedigen bakgrund och utbildning, som vet exakt vad hon pratar om och har fog för varje steg i processen. Vi rekommenderar henne varmt till alla som ska sälja sin bostad – ni kommer inte att ångra Er!
    2013-12-18 Karin S svarar Ulrika A
    Tack Ulrika, jag har ju haft förmånen att hjälpa dig i flera affärer genom åren och även fungerat som bollplank när ni skulle köpa.
Cristian Sayas-Cuarez
Susan Nikolausson