Karin Sökare

Karin Sökare

Karin Sökare är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Karin Sökare har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Karin Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 5.0. Karin Sökare har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

28 omdömen om Karin Sökare

Oliver L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Fem av fem! Karin är ordentlig, tydlig med information och hittar en bra lösning för allt. Jag är helnöjd med hennes arbete i att sälja min lägenhet och kommer hädanefter bara använda mig utav henne vid framtida bostadsförsäljningar

Andreas M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Bra bemötande, och smidigt genomförd process

Svar från Karin Sökare

Stort grattis till din första lägenhet! Ett stort men spännande steg i din bostadskarriär:)

Rafael D
Centrala Väsby

Karin Sökare var en fantastisk hjälp vid köpprocessen. Hennes professionalism och engagemang gjorde hela processen smidig och bekymmersfri. Rekommenderas starkt för alla som behöver en pålitlig mäklare!

Svar från Karin Sökare

Tack för ert förtroende och fina rekommendation! Stort grattis även till er fina takvåning där jag är säker på att ni kommer stormtrivas!

Lennart A
Apoteksskogen

Proffsigt och personligt bemötande från första stund. Bra tips inför visningen, blev uppdaterad hela tiden med vad som hände i försäljningen.

Svar från Karin Sökare

Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och kunnat ge råd under resan att sälja din fars lägenhet.

Jalil S
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Odenslunda

Trevlig ,glad, kunglig, ärlig,hjälpsam

Svar från Karin Sökare

Tack Jalil, ska bli spännande att se förvandlingen efter ni renoverat huset!

Muhammad I
Apoteksskogen

The broker was welcoming and met my expectations. An english copy of contract would have been more better, may be something to look up for in future. But overall experience with broker was great as she was good enough to verbally translate the contract for me and also addressed all my questions in a very humble manner. The broker also had good sense of humor which makes the experience even better as otherwise you are just signing plenty of boring agreement papers. Good luck to her for future.

Svar från Karin Sökare

Thank you Muhammad! I am glad you felt comfortable and that you feel you got answer on all your questions. I am sure you will enjoy your new apartment.

Dennis N
Apoteksskogen

Duktig och vet vad hon gör. Tillmötesgående och förtående.

Svar från Karin Sökare

Tack Dennis, Gillade din positiva attityd genom processen:)

Toje C
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Fresta

Karin är tydlig och rak i sin kommunikation samt gladlynt, engagerad, lyhörd och professionell i sitt mäklaruppdrag. Att hon dessutom har svart bälte i karate är ytterligare ett tecken på att hon är att lita på vid eventuella problem. Trots en svag marknad vid tillfället, har Karin idogt jobbat på i en positiv anda. Tack Karin!

Svar från Karin Sökare

Tack Toje för visad uppskattning! Det har varit ett mycket trevligt samarbete och jag hoppas du ska trivas väl på Västkusen - annars får jag hitta ett nytt hus åt dig här i Väsby:)

Morad S
Hasselbacken

Karin Sökare har varit en bra mäklare och görde ett bra jobb med försäljning av våra bostad, vi tackar henne och rekommenderar starkt.

Svar från Karin Sökare

Tack Morad, vi hamnade i en tuff marknad men nu kan ni njuta av att snart få flytta in i ert nya hus!

Jenny H
Apoteksskogen

Karin är en fantastisk mäklare och har väldigt bra lyhörighet och är väldigt flexibel för alternativa lösningar. hon hade en grym attityd mot oss som är döva och hon lyssnade verkligen på våra önskemål som vi hade hon är dessutom väldigt pedagogisk samt var så serviceminded. Vi rekommenderar verkligen Karin om ni vill ha en genuin och erfaren mäklare för just eran bostad!🤩 Vi vill verkligen tacka Karin och hon gjorde verkligen hela processen så mycket smidigare och enklare tack vare henne!🥰❤️🙏🏻✨

Svar från Karin Sökare

Tack Jenny och Magnus! Jag är oerhört glad och tacksam att fått hjälpa er under denna bostadsresa!