en del av HusmanHagberg Upplands Väsby

Jag är f.n. tjänstledig.

Läs vad 11 användare tycker om Susan Nikolausson

• Thomas T
    Thomas T skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Susan har varit mycket lätt att samarbeta med, flexibel kunnig och professionell. Vi satte upp en plan som vi har genomfört och vi har diskuterat olika alternativ under resans gång och det har inte varit några problem när jag haft något önskemål. Jag har gott och väl fått det som jag betalade för.

Så min totala upplevelse av vårt samarbete är mycket positivt.
    2014-02-18 Susan N svarar Thomas T
    Tack snälla för de fina orden. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning Susan
  • Janne S
    Janne S skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bästa tänkbara.
    Över förväntan.

Bästa tänkbara.

Mycket prisvärt.
    Jättenöjda.
    2014-02-18 Susan N svarar Janne S
    Kul att överträffa er förväntan, det är alltid mitt mål :) All lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning Susan
  • Richard S
    Richard S skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Rekommenderas
    2014-02-18 Susan N svarar Richard S
    Tack Richard för förtroendet och lycka till med nya boendet. Med vänlig hälsning Susan
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag.får hjälp av Susan jag behöver bara ringa eller sms. Toppen.
    2014-02-18 Susan N svarar Birgitta J
    Tack för det fina omdömet Birgitta och så är det, bara att ringa så hjälper jag till så mycket jag bara kan. Hoppas du kommer att trivas med nya boendet. Med vänlig hälsning Susan
  • Iza M
    Iza M skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra
    mycket bra
    stämningen var mjuk och trevlig
    värdet var mycket bra
    upplevelsen var bättre än förväntat
    2014-02-18 Susan N svarar Iza M
    Tack Iza, det är mitt största mål, att kunna överträffa förväntan. Kul att det gick så bra. Ha det så bra i fortsättningen. Med vänlig hälsning Susan
  • Jan A
    Jan A skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Mäklaren var tillmötesgående, höll oss kontinuerligt informerade, var väl förberedd vid överlåtelsen av lägenheten och hjälpsam på alla sätt under vår försäljning. Arvodet som vi fick betala uppfattade vi som rimligt.
    2014-01-07 Susan N svarar Jan A
    Tack Jan A för det fina omdömet, ni är alltid välkomna tillbaka. Med vänlig hälsning Susan Nikolausson
  • Annika D
    Annika D skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag fick ett fantastiskt intryck av Susan Nikolausson. Hon var mycket behjälplig, hade alltid ett trevligt leende på läpparna och gjorde sig alltid tillgänglig om man hade några frågor, vilket jag vid mitt bostadsrätts-köp definitivt hade i och med att det var min första egna bostadsrätt. Over all en väldigt bra mäklare som jag gladeligen tar kontakt med när det är dags för mig att sälja min lägenhet!
    2014-01-07 Susan N svarar Annika D
    Tack Annika, det är alltid lite extra roligt när man kan göra lite mer än normalt. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och sedan när det är dags för byte är du varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning Susan Nikolausson
  • Anders A
    Anders A skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Susan gav mig, som för första gången skulle sälja en lägenhet, ett väldigt tryggt och trovärdigt intryck. Hon berättade vad som skulle hända och hur allt gick till. All den service, som jag som säljare, kan tänkas villja ha, levererade hon perfekt. För mig så är inte kostnaden av tjänsten det som är viktigast, utan att jag som säljare och motparten som köpare känner att alla gör en bra och korrekt affär. Jag skulle definitivt använda henne som min mäklare igen!
    2014-01-07 Susan N svarar Anders A
    Hej Anders, skönt att höra att ni kände er trygga, det är verkligen det viktigaste för mig i min relation till både köpare och säljare. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning Susan Nikolausson
  • Michaela B
    Michaela B skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag kan verkligen rekommendera Susan Nikloausson , mycket kompetent . Bra och nära kontakt , vi är väldigt nöjda mvh Michaela Bergström
    2014-01-07 Susan N svarar Michaela B
    Tack Michaela för de orden och jag är glad att allt flöt på så bra. Önskar er all lycka till i framtiden. Mvh Susan Nikolausson
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Proffsigt, tillgängligt och tålamodigt. Bra bemötande, vågade ha is i magen och informativ. Gav bra tips.
    2013-12-20 Susan N svarar Magnus E
    Tack Magnus och MM för de orden. Jag är glad att jag kunde hjälpa er och önskar er allt gott med nya boendet. Ni vet vart jag finns ifall det är något jag kan hjälpa er med. Med vänlig hälsning Susan
    Susan N gillar detta
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Susan Nikolausson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bemötandet:Vänligt,förtroendeingivande,visade omsorg.
    Levde väl upp till förväntan.Stämning utmärkt,servicenivån väl till belåtenhet.Värdet av det vi betalade :helnöjda.
    Sammanfattning:Susan Nikolausson är en fantastisk representant för företaget.Rekommenderar henne till den som behöver mäklare och när vi behöver någon igen vill vi absolut anlita henne.Företaget som helhet har vi förtroende för.
    2013-12-20 Susan N svarar Ulla L
    Tack Ulla och Mats för det fina omdömet. Det var ett rent nöje att få samarbeta med er både vid er försäljning som vid ert köp. Ni vet att ni är varmt välkomna tillbaka.//Susan
    Susan N gillar detta
Karin Sökare