HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2022

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby! Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag. På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion...

207 omdömen om HusmanHagberg Upplands Väsby

Sedan starten hos Reco 2017

Inga Birgitta M
Bollstanäs

Vänligt proffsigt bemötande. Uppfyllde mina förväntningar. Hon får mitt bästa betyg. Kan rekommendera henne.

Svar från Karin Sökare

Tack Inga! Har varit mitt nöje att samarbeta med dig.

Amanda H
Bollstanäs

Snabb återkoppling och mycket väl tillmötesgående. Noggrann, tydlig och väldigt trevlig.

Svar från Karin Sökare

Tack Amanda för fina omdömet! Är ett nöje att fått hjälpa er i en av er (troligen:)) största affärer i livet!

Urban P
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Jag har blivit bemött på ett positivt sätt av Karin, och jag hoppas att det fortsätter. Vad gäller denna affär så har den gått alldeles smärtfritt.

Svar från Karin Sökare

Tack Urban. Jag kommer göra mitt yttersta för att skapa bästa förutsättningarna för vi tillsammans ska få till en smärtfri försäljning av ditt hus också!

Qays M
Centralt

Fantastic hjälpsam toppen snabbt.

Ingrid Anita E
Kairo

Engagerad. Så kunnig o hjälpsam. Hade inte tänkt på hur det skulle vara. Hon bara är… Som sagt helt fantastisk.

Svar från Karin Sökare

Lätt att vara fantasisk när man hat fantastiska kunder:)

Elisabeth L
Bollstanäs

Bra, tydlig , kunnig och förtroendeingivande Kunnig även gällande styling, fotografering annonsering och stöd genom hela processen. Rekommenderas

Elisabeth L

Professionell och kunnig. Ingav förtroende Tryggt köp

Ingrid Anita E
Centralt

Toppen mäklare, kunnig och otroligt hjälpsam. Rekommenderas varmt!

Thomas E
Centralt

Jag är glad att Karin hade ett bra but att erbjuda på min bostad. Sen som erfaren servicälskare, kan man inte ge full poäng någong gång. För allt kan bli bättre, tyvärr.

Svar från Karin Sökare

Tack Thomas för fina omdömet. Jag känner mig nöjd med att du uppskattar min insats och serviceanda i vårt samarbete.

Mats Harry T
Hässelby södra villastad

Mycket professionell och engagerad mäklare med ett trevligt bemötande.

Svar från Karin Sökare

Tack Mats, känns väldigt bra att kunnat stötta i allt från "ax till limpa" och att du nu kan släppa huset och få lite fritid:)

Greta F
Centralt

Erfaren, proffsig och väldigt trevlig mäklare! Hon var tillmötesgående och lättillgänglig. Jag kan inte annat än starkt rekommendera Karin Sökare till dig som letar mäklare.

Svar från Karin Sökare

Tack Greta, jag hoppas du trivs bra i lägenheten. Vet att du hade en del planer och antar att lägenheten numera är betydligt färggladare:)

Caroline H
Centralt

Det kändes stressat och överstökande. Jag anser att man anlitar en mäklare för att underlätta en bostadsaffär, men känner nu i efterhand att jag hade kunnat göra det bättre själv, sparat en massa pengar och sluppit huvudvärken. Jag fick bokstavligen inte ett enda samtal av mäklaren under vårt samarbete på 2 månader, utan jag fick äran att jaga henne själv. Hon förhandlade tillträdesdatum med köparen utan att dubbelkolla med mig och betedde sig synnerligen arrogant, utan att ta hänsyn till mig som nybliven småbarnsförälder,...

Svar från Karin Sökare

Hej Caroline, tack för att du delar med dig av din upplevelse till mig. Känns jättetråkigt att få det först över ett år efter affären slutfördes och i denna form. Jag respekterar och tar till mig av din upplevelse även om den skiljer sig från min om hur det gick till. Jag kan konstatera att vi fick bra betalt för lägenheten utifrån rådande marknad, läget och skicket.

Pia R
Centralt

Kunnig, seriös, noggrann o trevlig.

Svar från Karin Sökare

Tack Pia. Det var väldigt trevligt att jobba ihop med dig då du/ni tog er an uppgiften fullt ut och på kort tid iordningsställa huset inför att stylisten la till de slutliga "detaljerna" och att vi snabbt kunde ta ut huset på marknaden och locka till oss många intressenter!

Lena L
Kairo

Trevlig och kunnig samt hjälpsam mäklare. Kunde fixa förskottsvisning vilket uppskattades. Bra information om objektet, området samt annan viktig information. Bra kontakt under budgivning, avslut och kontraktskrivning samt efteråt.

Svar från Karin Sökare

Tack Lena, det gör mig extra gott att veta att du verkligen älskar din kommande bostad och jag är övertygad att du kommer trivas utmärkt - och grannarna med dig:)

Peter B
Runby

Proffsigt och rutinerat. Inga bekymmer. Snabba svar och god hjälp.

Svar från Karin Sökare

Tack Peter för fina omdömet!

Jelena J
Runby

Karin är väldigt professionell mäklare som man kan lita på. Jag är fullständigt nöjd med bemötande och service av den mäklaren. Rekommenderar varmt!

Svar från Karin Sökare

Tack Jelena för det fina omdömet. Jag är glad att det var du som köpte huset då jag vet att du verkligen älskar det!

Anne-marie Veronika B
Prästgårdsmarken

Jag är väldigt nöjd med att jag valde Karin Sökare som mäklare. Hon är mycket professionell, kunnig och seriös och har givit oss ett stort stöd genom hela försäljningsprocessen. Jag vill verkligen rekommendera henne!

Rasoul S
Centralt

Hon har mycket erfarenhet i branschen och kan sitt jobb. Hon har mycket tålamod och tar hand om allt, man behöver inte tänka så mycket eftersom hon har koll på läget. Vi gärna återkommer till henne i framtiden.

Svar från Karin Sökare

Tack Rasoul, dubbelt tålamod gav till slut utdelning:). Ser fram att träffas vid tillträdet!

Rozalia B
Centralt

Vi är mycket nöjda med Karins arbete. Köpet av vår första lägenhet var mycket påfrestande och tack vare Karin skötte vi alla formaliteter och pappersarbete snabbt och effektivt. Karin visade sig vara mycket hjälpsam och professionell i sitt yrke, vi är mycket nöjda med vårt samarbete. MvH Rozalia

Svar från Karin Sökare

Att fått vara med och förverkliga er bostadsdröm och upplevt er glädje är en härlig belöning för mitt jobb!

Maria F
Centralt

Karin har ett stort utbud av bostäder när vi har behövt det (2 ggr under de senaste två åren). Hon har även hittat säljare då vi har sålt en lägenhet och detta gick snabbt. Hon ställer upp när vi har möjlighet, på "obekväm arbetstid" att titta på ett objekt. Fin och lugn sammanställning när avtal ska skrivas och bra att bolla med gällande bankkontakter.

Svar från Karin Sökare

Tack Maria, det känns som om jag har blivit er familjemäklare - vilket jag tycker är oerhört trevligt!

Johan I
Brunnby Park

Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande , var lyhörd och hjälpsam...

Ludmila J
Brunnby Park

Proffsig och hjälpsam mäklare som alltid är tillgänglig för kund.

Fredrik E
Fresta/Ekeby

Stabil. Besvarade våra frågor.

Svar från Karin Sökare

Tack Fredrik, jag hoppas ni ska trivas bra i er nya lägenhet!

Yuan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Tack så mycket för hans service, han är mycket bra 👍😊

Boo Hwan K
Rotsunda

Hade hela tiden kontakt, tillmötesgående samt information om lägesrapport osv från Karin. Har inga invändningar bara positivt intryck.

Svar från Karin Sökare

Tack Boo och stort grattis till ditt lägenhetsköp! Vi ses på tillträdet.

Saga L
Runby

Väldigt trevlig och professionell. Känns tryggt att skriva kontrakt under Karins vakande blick.

Svar från Karin Sökare

Tack Saga, ni skötte er bra också;) och stort grattis till ert köp!

Per K
Runby

Karin var jättebra från start till slut. Bra info under tiden. Skulle verkligen rekommendera henne.

Svar från Karin Sökare

Tack Per för förtroendet och att du litat på mitt omdöme under processen vilket gav resultat.

Ricardo C
Köpte sitt hus med hjälp av

Jag har träffat en rad olika mäklare men sällan träffat någon med en sådan positiv energi som smittar av sig och gör bostadsköpet mycket roligare samtidigt som hon är otroligt proffsig. Hon möter både säljare och köpare med respekt och har en välkomnande och social framtoning.

Martina K
Rotsunda

Karin är en mycket erfaren mäklare och hon gör sitt yttersta för sina kunder. Vi är mycket nöjda med hennes arbete vid vår försäljning och rekommenderar henne varmt.

Svar från Karin Sökare

Tack för fint omdöme. Jag är så tacksam för att få varit med och hjälpt till och fått ut ett bra pris som kommit väl till pass i köp av ny bostad.

Louise Maria R
Sålde sitt hus med hjälp av

Karin Sökare kontaktade mig om värdering av radhuset. Jag upplevde henne både som kompetent och väldigt trevlig. Hon genomförde försäljningen av huset på ett sätt som motsvarade mina förväntningar.

Svar från Karin Sökare

Tack Louise. Var en del att ordna innan försäljningen kunde dra igång. Huset tömdes och hantverkare anlitas där vi med ett gott samarbete fick allt samordnat, som på slutet resulterade med ett mycket bra slutpris och trevliga köpare.

Ronni S
Kairo

Jag har anlitat Karin Sökare vid försäljning flera gången,ett säkert kort. Med vänlig hälsning, Ronny

Svar från Karin Sökare

Är alltid ett nöje att hjälpa dig vid dina bostadsbyten. Tillsammans har vi varit med och slagit säljrekord, gjort snabba avslut blandat med där det tagit lite mer tid att bearbetat kunderna för att ha nått resultat vi önskat! Önskar dig och Karin stort lycka till nu när ni byter kommun!

Jana E
Hagängen

Vi förväntade oss uthållighet o att mäklaren klarade av uppdraget m att hitta en köpare. Det har Mikael gjort och vi är jätte nöjda. Trevligt bemötande och han har varit tillgänglig och återkopplat snabbt.

Svar från Mikael Karademir

Tack bästa Jana för en trevlig försäljning!

Vida S
Runby

Har tidigare både köpt och sålt med Karin som mäklare, Hon är verkligen otrolig i bemötandet för såväl köpare som säljare. Trevlig, engagerad, smidig, kunnig och förtroendeingivande. Uppfyller allt vi önskar av en mäklare. Rekommenderas starkt!

Svar från Karin Sökare

Är ett stort nöje för mig att få samarbeta med så trevliga kunder!

Naser N
Runby

Fantastisk mäklare, trevligt bemötande och hjälpsam.

Svar från Karin Sökare

Tack Naser (och Vidar)! Lång ledtid innan det till slut blev dags för skarpt läge med försäljningen men då gick det undan:). Extra roligt att vi också slog nytt prisrekord! Nu kan ni och era fina barn fullt ut satsa på ert nya hus

Caroline Elisabeth G
Rosersberg

Vi har haft en mycket bra dialog med Karin och hon har kommit med bra lösningar och förslag hur vi bäst skall göra vår försäljning av fastigheten. Karin har bemött både oss och husköparna på ett utomordentligt sätt. Karin levde absolut upp till våra förväntningar!

Linn E
Runby

Bra service, snabbt & smidig försäljning.

Sofia J
Köpte sitt hus med hjälp av

Vänligt bemötande, bra service, hälpsam.

Inger Viola M
Sålde sitt hus med hjälp av

Bergshamra- sommarstugan från -67, en fastighet i ett speciellt skick! Jag var jättenervös för vad Karin skulle säga, kanske skulle hon tacka nej till uppdraget? Jag har ingen erfarenhet av fastighetsförsäljning så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Det är ju känsligt att avyttra någonting med en massa minnen från barndomen och där föräldrarna valde att bli gamla. Vi träffades på fastigheten, den var "i ett speciellt skick", men... inte för ett ögonblick backade Karin. Tvärtom, hon tog fram det...

Svar från Karin Sökare

Jag är imponerad av hur du tog tag i allt som behövdes göras så att jag kunde fokusera på att hitta rätt köpare åt huset. Nu kan du snart släppa allt ansvar men själv behålla alla fina minnen du har från barndomen! Vet att nya ägarna kommer ge huset nytt liv och skapa egna härliga minnen för de själva och deras barn.

Torbjörn S
Centralt

Ödmjuk, trevlig och gav välgrundade och ärliga svar på alla våra frågor. Alltid snabb respons vid mejl, sms och telefonkontakt.

Svar från Mikael Karademir

Tack Torbjörn för dom fina orden.

Valeria S
Centralt

Mikael är en proffsig, kunnig och jättetrevlig märklare som hjälpte oss med alla frågor som vi hade. Vi skulle köpa en lägenhet snabbt, med ett snabbt tillträdet samt 2 parkeringsplatser. Mikael har kommunicerat med styrelsen och hjälpt oss att hitta bästa lösning på ett kort tid. Jag är verkligen jättenöjd och kommer definitift komma tillbaks för att köpa/sälja min bostad i framtiden.

Svar från Mikael Karademir

Tack Valeria. Det var ett nöje att sälja bostaden till dig och Torbjörn och jag hoppas att ni skall trivas i er nya fina lägenhet. Bästa hälsningar/ Mikael

Bols A
Centralt

Jag tror att Michael är väldigt seriös och gör sitt jobb snabbt och professionellt. Jag gillar jobbet med honom.

Ida L
Centralt

Trevligt bemötande och lätt att få tag på för att kunna bolla tankar. Önskade en snabb affär vilket Mikael tog på allvar och såg till att det blev. Toppen nöjd!

Bengt P
Centralt

Vi skulle sälja vår gamla mors bostadsrätt eftersom hon flyttat till äldreboende vid hela 96 års ålder. Fick kontakt med Micke som visade sig vara en mycket kompetent och engagerad mäklare. Vi fick direkt stort förtroende för honom, Mycket tillgänglig och snabb på att återkomma/återkoppla oavsett tidpunkt. Dessutom fick vi väldigt bra råd om hur vi inför fotografering och visning estetiskt skulle ändra/få till lägenheten utseendemässigt eftersom vår mamma hade väldigt mycket tavlor och prydnadssaker. Försäljningen gick över...

Tack för förtroendet. Bästa hälsningar från mig. /Mikael

Lukas J
Centralt

Trevlig mäklare som skötte allt bra

Svar från Karin Sökare

Tack Lukas, jag vill att ditt första lägenhetsköp ska bli en härlig upplevelse!:)

Mikael R
Centralt

Karin är erfaren och fantastisk mäklare!

Svar från Karin Sökare

Tack Mikael för ditt fina omdöme. Tuff utmaning för en mäklare när säljaren köpt dyrt men jag är glad att vi till slut kunde få ut ett rekordpris för bostaden.

Soran M
Centralt

Jag har köpt lokal , Karin hon va den bästa hon är trevlig

Caroline Elisabeth G
Tureberg

Vår mäklare tog på ett bra och enkelt sätt hand om försäljningen av vår bostadsrätt. De förväntningarna som vi hade kring hanteringen av försäljningen och den dialog vi hade med vår mäklare var mycket bra. Vi är mycket nöjda!

Marcelo F
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Mikael was extremely professional and kind. More than that, he was exceptional and focused on the key details, which makes my wife and I extremely safe to take our decision. This was the first time we were buying a house in Sweden, and the Swedish real state system has several peculiarities than someone from overseas must take care of. We have visited several apartments and twin houses before to buy this one, but most of the brokers were so interested in sell at any cost, that we did not enjoy those experiences and thus...

Nabila A
Tureberg

Karin är en fantastisk bra mäklare! Hon hjälpte mig och min man sälja vår lägenhet i Sollentuna som vi la ut på marknaden efter att ha köpt en ny lägenhet. I och med detta var vi väldigt nervösa men Karin var jättebra på att lugna ner oss. Hon var alltid lugn och ärlig och har väldigt mycket kunskap och erfarenhet som mäklare. Jag är riktigt glad och nöjd med Karin som mäklare och kommer anlita henne igen om jag ska sälja en till bostad!

Svar från Karin Sökare

Hej Nabila, jag är glad att jag kunde hålla er lugna och även få ut det höga pris vi hade förväntningar på! Inte för att jag hoppas att ni inte ska trivas i er nya bostad och flytta, men när det blir dags så hjälper jag er gärna:)!

Björn V
Tureberg

Karin var toppen! Hon gjorde processen att sälja vår lägenhet smidig och var väldigt bra på att lugna våra något skakiga nerver som förstagångssäljare. Rekommenderar varmt!

Svar från Karin Sökare

Önskar er stort lycka till med er nya fina bostad. Var ett sant nöje att jobba med er!