Emelie Ingvarsson

Emelie Ingvarsson

Emelie Ingvarsson är mäklare på HusmanHagberg Sigtuna

Emelie Ingvarsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Ingvarsson har haft 0 försäljningar sen 2024-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Emelie Ingvarsson

Sedan starten hos Reco 2024
Erik R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
Kungsängen

Bra! Tydlig och hjälpsam för oss som inte köpt lägenhet innan.

Mathilda N
Kungsängen

Super duktig och kunnig. Jättebra mäklare!

Lena L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
Luthagen

Engagerad och trevlig i kontakten och angelägen att uppdatera oss säljare kontinuerligt. Aktiv genom hela säljprocessen.

Adam L
Luthagen

Kunnig, förtroendeingivande och bra bemötande.

Camilla L

Flexibel, kunnig och uppmuntrande. Kanon! /Camilla & Adam

Carl Vilhelm Konrad N
Luthagen

Vi sålde vår bostadsrätt med Emelie under våren 2023. Vi letade efter en mäklare som kunde hantera en bostadsrättsförsäljning i en utmanande marknad, med andra ord en mäklare med en tydlig säljplan både vad gäller strategi och detaljer. Efter att ha haft kontakt med ett antal mäklare kändes Emelie helt rätt, och vi har inte ångrat oss en sekund. Emelie brinner för alla delar av processen, inte bara själva säljandet, vilket avspeglar sig i hennes engagemang i detaljer gällande exempelvis fotograferingen. Emelies passion för...

Anne F
Kungsängen

Jag är nöjd med bemötande, ibland talade vi förbi varann, men inga problem att rätta till. Jag är nöjd med försäljning i dessa tider

Kent R
Tunabackar

Emelie har bemött oss som intressent/köpare på ett lugnt och förtroendeingivande sätt. Vi hade inga egentliga förväntningar mer än att mötet med mäklaren skulle vara informativt och ge svar på våra eventuella frågor, vilket uppfylldes.

Hans-Olov J
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
Tierp

Första kontakten var när Emelie ringde en dag, hon undrade om jag ville göra en kostnadsfri värdering av huset. Jag sa att jag eventuellt skulle kunna sälja villan. Så vi bestämmer en möte hemma hos mig, och sen gick det väldigt fort. Jag fick ett mycket bra förtroende för henne, jag trodde att det skulle vara svårt att få huset sålt.men hon var otroligt engagerad. Tack Emelie du var ett proffs!

Jan Olof E
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
Tierp

Trevligt bemötande. Bra återkopplingar. Positiv.