Emelie Ingvarsson

Emelie Ingvarsson

Emelie Ingvarsson är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Emelie Ingvarsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Ingvarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Ingvarsson har haft 17 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 27 Läs vad Emelie Ingvarsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Tunabackar
    2022-09-24 Verifierad kund
    Denna bostad var min första bostadsrätt så jag var lite extra nervös och osäker på hur hela processen fungerade. Emelie var väldigt tydligt och kunde svara på alla mina frågor - från visning tills efter att köpet hade gått igenom. Hon har haft ett trevligt bemötande från start och det har känts enkelt att ställa alla sorters frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Svartbäcken
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag har känt mig väl omhändertagen av Emelie under hela processen vid försäljning av min bostad. Emelie har visat lyhördhet och stort tålamod. Hennes engagemang och intresse har varit beundransvärt. Hon har varit väldigt tydlig i sin kommunikation och snabb på att återkoppla genom hela försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Emelie.
    • Svartbäcken
    2022-09-03 Verifierad kund
    Upplevde mäklaren Emelie Ingvarsson, var väldigt professionell, fick ett fint bemötande i visning av lägenheten. Hennes bemötande och förberedelser för fantastiska, man kände sig trygg med henne som mäklare.
    Emelie hade god kunskaper om lägenheten och var villig att erbjuda service om man hade ytterligare frågor om antigen lägenheten eller om banken. Vid frågor hon behövde kolla upp, var hon snabb att informera via sms samt att hon var flexibel i att ta emot samtal efter visst klockslag, som jag är mycket tacksam över.
    Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med hela processen och kände mig trygg i Emelies händer, med tanke att detta var mitt första köp av lägenheten var upplevelsen god och fick den informationen jag behövde i köpandet av denna lägenhet. Emelie Ingvarsson har gjort ett fantastiskt jobb och skulle rekommendera henne som mäklare till framtida kunder!
    • Ulleråker
    2022-08-17 Verifierad kund
    Emelie var suverän i försäljningen av min lägenhet. Engagerad, klok och noggrann, hon har verkligen en känsla för detalj och människor.
    • Ulleråker
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi är mycket imponerade över hur Emelie hanterat vår bostadsaffär. Hon har varit särdeles effektiv, trevlig och tydlig i all kommunikationen och gett snabb återkoppling genom hela försäljningsprocessen. Vi har hela tiden känt oss trygga med Emelis bedömningar och råd. Hon har skött affären strålande på en osäker marknad.
    • Fålhagen
    2022-07-15 Verifierad kund
    Emelie var väldigt hjälpsam, trevlig och visade gott tålamod genom hela försäljningsprocessen. Rekommenderas varmt!
    • Kungsängen
    2022-07-02 Verifierad kund
    Emelie var trevlig, professionell, lätt att få tag i om man hade frågor och var kunnig.
    Hon höll mig uppdaterad löpande genom försäljningen så jag kände mig väldigt trygg.
    • Fålhagen
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra på att hålla mig som köpare uppdaterad under budgivningen. Tydlig vid avtalsskrivandet så man kände sig trygg.
    • Tunabackar
    2022-06-06 Verifierad kund
    Engagerad, intresserad och lyhörd. Uppmärksam och tydlig i alla kontakter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Ingvarsson en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Norby
    2022-05-17 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och genomförde kontraktsskrivningen med stort tålamod till ganska sent på fredagskvällen. Det blev en rafflande budgivning på sluttampen, när vi trodde att köpet redan var i princip klart, så det var skönt att kunna avsluta med kontraktsskrivningen som planerat ändå innan helgen. Vi är väldigt glada att det var vi som till slut fick köpa huset i alla fall.