44 rekommendationer

Göran Eriksson
en del av HusmanHagberg Uppsala

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Det är nog ändå för att jag har en stark vilja att få ut det bästa slutpriset för bostaden.
Jag vet vad som krävs för att framgångsrikt genomföra en bostadsaffär där båda parter är nöjda. Som mångårig Uppsalabo har jag dessutom en mycket god lokalkännedom.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor helst i en bostad som är lite äldre och den får gärna ligga så centralt som möjligt.

Vad vet vi inte om dig?
Det skulle vara att jag är rätt hygglig på gitarr faktiskt.
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Göran att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 44 kunder tycker om Göran Eriksson

• Sören J
    Sören J skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt villan
    Möklaren mycket bra och trevligt bemötende

Tyvärr endast en köpare vilket innebar inga budgivningar.

Bra genomfört uppdrag. Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • Anton N
    Anton N skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran var väldigt bra och proffsig. Allt kändes jättebra med honom som mäklare. Läs mer
    2018-03-19 Göran E svarar Anton N
    Tack Anton för ditt omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet.
  • John G
    John G skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran är en duktig och professionell mäklare, mycket serviceorienterad och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-03-19 Göran E svarar John G
    Tack John för dina varma ord . Lycka till i framtiden med allt.
    Bästa hälsningar
  • Annie W
    Annie W skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kunnig, förtroendeingivande, inlyssnande, alltid tillgänglig. Bra på att ge tips och förklara. Ingav trygghet för en förstagångssäljare! Läs mer
    2018-03-19 Göran E svarar Annie W
    Tack Annie för dina värmande ord. Ha det så bra nu i er nya fina lägenhet.
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad, kunnig och trevlig mäklare med ett mycket professionellt bemötande. Läs mer
    2018-03-19 Göran E svarar Sofia C
    Tack Sofia för ditt omdöme. Ha det så bra med allt.
    Ha det fint
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastiskt bemötande. Med största respekt och kunnighet tog sig an uppdraget. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
    2018-03-19 Göran E svarar Gustaf L
    Tack Gustaf för ditt omdöme. Lycka till i framtiden med ert sökande. Hoppas ni hittar er drömbostad.
    Allt gott
    Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Martin S
    Martin S skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran är trevlig, tillgänglig och serviceminded. Han visade också stor social kompetens då familjen befann sig i en tuff situation. Vi är mycket nöjda med Göran både gällande försäljningen och köpet av den nya bostaden. Läs mer
    2017-11-23 Göran E svarar Martin S
    Tack Martin för ditt omdöme. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er med både ert köp och er försäljning. Jag önskar er all lycka i framtiden.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Elinor E
    Elinor E skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, tillmötesgående, flexibel. Lugn o snäll. Läs mer
    2017-07-04 Göran E svarar Elinor E
    Tack Elinor, för ditt omdöme. Ha det så bra nu i er nya fina lägenhet.
    Göran E, Josef B, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Eva O
    Eva O skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi tycker att Göran gjort ett väldigt bra jobb, han har visat ett stort engagemang och lyssnat och svarat på frågor vi har haft om att sälja vår lägenhet. Han har också berättat om mäklarfirman, alla fördelar mm.
    Alltid varit lätt att få kontakt med på telefon och mail.
    Vi kan varmt rekommendera honom vidare.
    Ove och Eva Olsson Läs mer
    2017-04-12 Göran E svarar Eva O
    Tack för er rekommendation. Den värmde. Det har varit väldigt roligt att få arbeta med er. Jag önskar er all lycka i framtiden.
    Maxim A, Rozbeh K, Josef B, Göran E gillar detta
  • Olov L
    Olov L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran har varit bra från första stund och genom hela processen. Var tydlig med vad som krävs av oss inför försäljningen och vad han erbjuder. Informerade och uppdaterade kontinuerligt. Sammantaget är jag mycket nöjd. Rekommenderar honom gärna till framtida kunder. /Olof Lövestam Läs mer
    2017-03-09 Göran E svarar Olov L
    Tack Olov för din rekommendation.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att Göran företrädde både mig som säljare och köpare på ett väldigt proffsigt vis. Har genom hela processen känt mig trygg med att även de nya ägarna ska känna sig nöjda. Läs mer
    2017-03-03 Göran E svarar Fredrik F
    Tack Fredrik för ditt omdöme. Det har varit en väldigt inspirerande och rolig affär att genomföra. Allt gott i framtiden från mig.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Malin N gillar detta
  • Soheil M
    Soheil M skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är ganska nöjd av deras jobb. Läs mer
    2017-03-14 Göran E svarar Soheil M
    Hej Soheil. Tack för ditt omdöme. Hoppas vi ses i nya affärer i framtiden.
    Allt Gott.
    Göran E, Jesper A gillar detta
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett mycket kunnigt och förtroendegivande bemötande och väl genomförd affär.
    Kan rekommendera Göran för kommande kunder. Läs mer
    2016-10-10 Göran E svarar Magnus B
    Tack Magnus för din rekommendation. Det var trevligt att få göra er bekantskap.
    Allt gott.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Kicki R
    Kicki R skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Efter att ha fått ett vänligt bemötande, proffsigt/kunnigt engagemang av Göran kan jag varmt rekommendera honom vidare.Dessutom lätt att nå och snabbt avklarande av frågor. Läs mer
    2016-10-10 Göran E svarar Kicki R
    Hej Kicki
    Tack för din bedömning. Det var trevligt att få hjälpa dig. Ha det så bra i fortsättningen.
    Göran E, Jesper A, Johanna K, Rozbeh K, Maxim A, Josef B gillar detta
  • Åke G
    Åke G skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    helt ok......................................................... Läs mer
    2015-12-14 Göran E svarar Åke G
    Hej Åke och tack för ditt omdöme. Tack även för gåvan. Den ska jag spara till ett högtidligt tillfälle.
  • Mona D
    Mona D skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt o proffsigt bemötande! Läs mer
    2015-12-10 Göran E svarar Mona D
    Tack Mona för din bedömning. Jag hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet.
  • Joanna P
    Joanna P skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra och personlig kontakt, lyssnar på feedback och är proffsig i kontakten med potentiella köpare. Om jag inte hade flyttat till ett annat län så skulle jag anlita Göran igen utan att tveka. Läs mer
    2015-11-02 Göran E svarar Joanna P
    Tack Joanna för din rekommendation. Jag önskar dig all lycka i din nya bostad.
  • Lasse S
    Lasse S skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bemötandet var utmärkt, men jag tycker det varit bra om HusmanHagberg hade kollat upp min fastighet hos berörda myndigheter. Då hade jag kunnat informerats om den pågående förrättningen hos Lantmäterimyndigheten i samband med köpet. Nu måste jag själv återkalla en avstyckningsansökan och betala en förrättningskostnad för något jag inte hade vetskap om.
    Med vänlig hälsning Lasse Sundström Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Lasse S
    Hej Lasse och tack för din rekommendation. Vi gör alltid en kontroll av fastigheten vi förmedlar hos berörda myndigheter. Dessvärre är en inlämnad ansökan om avstyckning inte något vi kan se i denna kontroll. Därför begär vi in dessa uppgifter från vår säljare. Någon sådan uppgift har inte inkommit från säljaren. Jag har talat med säljaren som säger att han helt glömt denna ansökan. Han håller med att du självklart inte ska betala denna kostnad och har lovat att betala detta till lantmäteriet. Jag kommer självfallet att kontrollera att så också sker.
    Göran E, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Carl-johan B
    Carl-johan B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra och professionell. Rekommenderas. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Carl-johan B
    Hej och tack för din rekommendation. Det är bara att höra av sig när det blir dags att byta bostad igen.
  • Jan I
    Jan I skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren var balanserad, påläst, saklig och mycket professionell. Han hanterade mitt ärende som klient på bästa tänkbara sätt. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Jan I
    Hej Jan och tack för ditt omdöme.
  • Hans S
    Hans S skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran är lyhörd o lätt att samtala med. Alla funderingar o önskemål fick snabbt svar eller en lösning.Det föreställda försäljningsbeloppet (som var betydligt högre än vi vågat hoppas på ) Infriades med ytterligare några tiotusental!
    Sammantaget finns det bara positiva anmärkningar o ett klart MVG i slutbetyg. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Hans S
    Tack Hans för ditt MVG. Det värmde verkligen.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabb och smidig affär. Hade svar på alla frågor. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Katarina H
    Tack Katarina för ditt omdöme. Jag hoppas att få hjälpa dig fler gånger.
  • Jeilan E
    Jeilan E skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Förtroendeingivande, mycket prisvärd och bra service. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Jeilan E
    Tack för ditt omdöme. Det var värmande ord.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är väldigt trevlig, artig och hjälpsam. Ställer alltid upp om man har frågor eller funderingar. informerar också om det finns lämpliga objekt till försäljning, så man behöver inte vara så aktiv själv om man inte vill. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Margareta L
    Hej Margareta. Tack för ditt omdöme. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att du trivs i din nya fina lägenhet.
  • Maria C
    Maria C skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kan tyvärr inte lämna någon rekommendation då jag i efterhand undrar om allt gick rätt till. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Maria C
    Hej Maria. Du får gärna ringa mig så kan vi gå igenom det som känns konstigt. Jag kan försäkra dig om att allt gått rätt till. Jag vill att även du ska bli en nöjd HusmanHagberg kund.
    Göran E gillar detta
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran är bra, alltid tillgänglig och trevlig Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Hanna E
    Tack för ditt omdöme. Det var värmande ord.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare jag fick ett seriöst intryck av. Han tog ett helhetsgrepp på riktigt om försäljningen av mitt hus. Ingen mäklare jag använt i andra fall har inkluderat så mycket tjänster som Göran Eriksson HusmanHagberg. Lite dyrare upplevde jag det, men jag har aldrig vart lika nöjd med någon annan mäklare. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Stefan R
    Tack för ditt omdöme.Det var ett nöje att få hjälpa er och jag gillade vårt samarbete genom hela processen. Det är bara att höra av er igen så ska vi se till att nästa affär blir minst lika bra!
  • Asrin  S
    Asrin S skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran Eriksson utförde sitt uppdrag väl, vi är således mycket nöjda. Vi har fått ett professionellt bemötande och är nöjd med försäljningen."

Rekommendera andra att anlita Göran Eriksson HusmanHagberg! Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Asrin S
    Hej och tack för din rekommendation. Den värmer.
  • Umer D
    Umer D skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är verkligen proffs på mäklare ! Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Umer D
    Hej Umer och tack för ditt omdöme. Det har blivit några försäljningar nu och det är bara att höra av sig när det är dags att sälja igen.
  • Carin J
    Carin J skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran får det allra bästa betyg och omdöme av oss .Han har sålt 2 lägenheter för vår räkning Han är fantastisk bra mäklare,skulle inte tveka att anlita honom igen
    Han arbetar professionelt på alla plan.Vi vill verkligen rekommendera honom Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Carin J
    Hej Carin och Kjell. Det gläder mig oerhört att de försäljningar jag haft åt er gått så bra. Jag önskar er all lycka i framtiden och hoppas att vi träffas igen.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    HusmanHagbergs mäklare var mycket trevlig och effektiv i sin kundkontakt. Levererade erforderlig information i god tid för beslut. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Mattias K
    Tack Mattias för ditt omdöme. Det var roligt att hjälpa dig att bli en nöjd HusmanHagberg kund.
  • Soheil M
    Soheil M skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker att han är:kunnig och ärlig Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Soheil M
    Hej Soheil och tack för ditt omdöme. Tack även för att du rekommenderade mig till din kompis.
  • Lars G
    Lars G skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Seriös och kundsäker mäklare med fokus på dig och förmodligen ditt livs största affär. Kan varmt rekommenderas till alla som vill göra en trygg affär. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Lars G
    Hej Lars och tack för din rekommendation. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig i din affär.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Lugn och trygg. Hade svar på alla våra frågor och det blev en snabb affär Tack vare hans hjälpsamhet. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Åsa H
    Tack Åsa för dina värmande ord. ! Det är bara att höra av er igen när det blir dags så ska jag hjälpa dig igen.
  • Juha M
    Juha M skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, engagerad, kunnig Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Juha M
    Hej Juha.! Det var ett nöje att få hjälpa dig och jag gillade det samarbetet vi hade genom hela processen. Det är bara att höra av er igen när det blir dags så ska vi se till att nästa affär blir minst lika bra!
  • Christina M
    Christina M skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Flexibel och snabb mäklare. Hyfsad påläst om objektet. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Christina M
    Tack Christina för ditt omdöme. Jag hoppas kunna göra dig ännu nöjdare nästa gång.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Pålitlig och seriös mäklare som var lätt att ha att göra med, rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Fredrik F
    Hej Fredrik och tack för din rekommendation. Jag ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden med nya objekt.
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Superbra och personlig service och bemötande! Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Victoria L
    Tack för uppskattningen! Ser fram emot att kunna hjälpa er framöver lika bra som förut :)
  • Gustav C
    Gustav C skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad och entusiastisk. Trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Gustav C
    Tackar för ditt omdöme om mig. Det var roligt att hjälpa dig och jag hoppas jag kan bli till hjälp ytterligare gånger.
  • Susann G
    Susann G skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsigt & väl utförd försäljning!!!!! Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Susann G
    Tusen tack för ditt omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa dig och jag gillade det samarbetet vi hade genom hela processen. Det är bara att höra av er igen när det blir dags så ska vi se till att näta försäljning blir lika bra!
    Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Annika S
    Annika S skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, tillmötesgående och proffsigt! Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Annika S
    Tusen tack för dina värmande ord! Det är bara att höra av er igen när det blir dags så ska vi se till att nästa affär blir minst lika bra!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
    2015-07-15 Göran E svarar Johanna E
    Hej Johanna och tack för din rekommendation. Hör gärna av dig till mig igen när det är dags för bostadsbyte.
  • Eric B
    Eric B skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Göran var otroligt engagerad i hela affären och gav helt klart det lilla extra. Själv bor jag på annan ort varför Göran själv fick rådda allting, något han gjorde med bravur. När utgångspriset vi enats om visade sig vara lite för högt gav han ett flertal extravisningar ända tills vi hittade rättköpare. Jag är MYCKET nöjd med Görans arbete som mäklare! Läs mer
    2015-07-09 Göran E svarar Eric B
    Hej Eric och tack för ditt omdöme. Det var bra att jag fick möjlighet att ha mina extravisningar.
  • Sverker L
    Sverker L skrev om Göran Eriksson en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bästa husmäklare jag haft att göra med och det är ett tiotal genom åren. Läs mer
    2015-07-09 Göran E svarar Sverker L
    Tack för ditt omdöme. Försäljningen gick väldigt bra. Jag hoppas att du trivs med din nya bostad.
Maxim Alami
Josef Boulaich