Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala Johanna Kahlström

en del av HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 59 rekommendationer
Med ett stort engagemang tar jag hand om hela affären och har gärna ett nära samarbete med både säljare och köpare. Jag arbetar alltid hårt för att få helnöjda kunder och tror att nyckeln till en lyckad försäljning är att skapa trygghet och förtroende. Mitt intresse för inredning har gjort att jag kunnat hjälpa många kunder att styla sin bostad inför försäljningen, med fina resultat. Kontakta mig om du vill ha en engagerad mäklare som gärna gör det lilla extra för att få nöjda kunder och ett så högt försäljningspris som möjligt för bostaden.

Läs vad 59 användare tycker om Johanna Kahlström

• Karin K
    Karin K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötande. Återkopplade och tipsade om lägenheten då en annan lägenhet inte hade gått att få. (Petitess kanske men viktig i branchen....veta hur Uppsalas gatunamn stavas så det blir rätt i pappren...)
    2016-08-01 Johanna K svarar Karin K
    Hej Karin. Kul att tyckte att jag hade ett bra bemötande! Tråkigt med gatunamnet, du skulle ha sagt till så kunde jag ha ändrat på en gång -vi har en direktkoppling med Eniro kan den ha ställt till det kanske? Hoppas du har en fin sommar!
    Jesper A, Maxim A, Johanna K, Josef B gillar detta
  • Pekka P
    Pekka P skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej jag tycker att Johanna var alldeles utmärkt och gav mycket bra information det var ett nöje att ha henne och husman o Hagberg som mäklare med vänliga hälsningar Pekka
    2016-05-23 Johanna K svarar Pekka P
    Hej Pekka! Tack så mycket för det fina omdömet! Jag lägger stor vikt på bra och fortlöpande information.
  • Erik E
    Erik E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tycker allt rullade på bra i processen ! Inga problem alls!
    2016-05-23 Johanna K svarar Erik E
    Tack Erik! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Arne S
    Arne S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra bemötanden och kunnig mäklare
    2016-05-20 Johanna K svarar Arne S
    Tack Arne, det var kul att kunna hjälpa er att köpa en bostad. Jag hoppas att din son trivs bra i lägenheten!
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Korrekt bemötande inga, "onödiga utvikningar", kunnig och lätt att nå.
    2016-03-08 Johanna K svarar Per Ö
    Hej Per! Tack för att jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Mycket tack vare ett bra samarbete blev det en snabb och smidig försäljning till ett bra försäljningspris.
  • Tom H
    Tom H skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna är supertrevlig och och skötte allt väldigt proffsigt!
    2016-03-07 Johanna K svarar Tom H
    Tack, Tom, för de fina orden och för ett bra samarbete under försäljningen!
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Utmärkt erfarenhet som säljare, J Kahlström uppfyllde alla förväntningar på en proffsig mäklare. Seriöst och förtroendeingivande intryck, noggrann koll på alla detaljer, ordning och reda. Tillgänglig och flexibel, verkade lägga stort personligt engagemang i kontakten med spekulanter. Därtill positiv attityd samt ett trevligt och artigt bemötande.
    2016-03-04 Johanna K svarar Elisabet S
    Stort tack, Elisabet, för de fina orden! Du har verkligen lyckats sätta fingret på många av de saker jag vill uppnå med mitt arbete som mäklare; noggrannhet, proffsigt bemötande, personligt engagemang och då brukar det också bli ett bra och roligt samarbete med kunden!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kunnig, tydlig bra på alla sätt!
    2016-03-02 Johanna K svarar Cecilia B
    Tack Cecilia! Jag uppskattar verkligen att jag fick förtroendet att hjälpa er med kontraktsskrivning m.m. vid försäljningen av er lägenhet!
  • Rose-marie K
    Rose-marie K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag tycker att Johanna har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Förstår att det varit svårt för henne att rättvist delge all information till tre säljare som inte har varit överens.
    2016-01-04 Johanna K svarar Rose-marie K
    Hej Rose-Marie. Du har rätt, mitt arbete har inte alltid varit lätt under försäljningen men jag ger aldrig upp -vilket resulterade i en lyckad försäljning till slut! Tack för ett långt och trevligt samarbete!
  • Mathilda N
    Mathilda N skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är mkt nöjda med hur Johanna har tagit hand om vår lägenhetsförsäljning. Vi har haft en bra dialog och känt oss trygga genom hela processen.
    2016-01-04 Johanna K svarar Mathilda N
    Tack Mathilda! Mycket kul att höra att ni känt er trygga -vilket är en mycket viktig del i mitt arbete! Vi har haft en bra dialog under en lång tid och jag hoppas att ni nu kommer att trivas bra i ert nya boende!
  • Roger A
    Roger A skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell och trevlig hantering.
    2016-01-04 Johanna K svarar Roger A
    Tack Roger! Det var kul att få förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!
  • Anna H
    Anna H skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna är seriös, trevlig och mycket lätt att samarbeta med. Snabb och enkel i kontakterna. Vi upplevde en okonstlad ärlighet från Johannas sida. Hon var mån om att affären skulle bli bra för oss som säljare, men betänkte samtidigt köparens perspektiv. Hennes sätt att arbeta och vara ingav oss ett mycket stort förtroende och vi rekommenderar henne varmt.
    2016-01-04 Johanna K svarar Anna H
    Hej Anna! Tack för de fina orden! Jag tyckte att vi hade ett bra samarbete och att vi fick till en affär där både ni och köparna är nöjda, vilket känns kul för mig! Jag tycker att det är viktigt att både jag som mäklare och ni som säljare känner att man kan ha en ärlig dialog och bolla tankar och idéer under och efter försäljningen. Kul att ni är nöjda!
  • Ola C
    Ola C skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna var alltid trevlig och professionell. Hon gjorde det jag förväntar mig att en mäklare ska göra.
    2015-12-11 Johanna K svarar Ola C
    Vad kul att du är nöjd Ola! Det var bra att vi fick kontakt i ett tidigt stadie och kunde förbereda ditt köp på bästa sätt. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i den fina lägenheten. Vänliga hälsningar Johanna
  • Stina-kajsa A
    Stina-kajsa A skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket nöjd på alla sätt och vis. Engagerad, duktig och känns ärlig. Tack för hjälpen med försäljning!
    2015-12-11 Johanna K svarar Stina-kajsa A
    Det var mycket roligt att samarbeta med dig/er under försäljningen och det gick ju mycket snabbt och smidigt! Kul att även du kände av mitt engagemang som jag tycker är så viktigt i varje affär! Bilderna blev riktigt bra och framhävde bostaden på bästa sätt :) Må så gott! Hälsn Johanna
  • Rose J
    Rose J skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna har motsvarat med råge de förväntningar vi hade på vår mäklare. Hon har lugnt och metodiskt arbetat fram en så bra lösning som möjligt för oss.
    Hon har alltid varit glad, positiv och professionell.
    Vidare har hon alltid varit tillgänglig och efter bästa förmåga besvarat våra frågor.
    2015-12-10 Johanna K svarar Rose J
    Hej Rose! Tack så mycket för de fina orden! Vi har haft ett långt och bra samarbete och tillsammans styrde vi till sist affären i hamn, vilket känns mycket roligt! Jag ger aldrig upp och arbetar hårt för att alla parter ska bli nöjda. Hälsningar Johanna
  • Sara K
    Sara K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna Khalström va väldigt duktig och lyhörd.
    Vi är nöjda med arbetet hon utfört.
    2015-12-10 Johanna K svarar Sara K
    Tack så mycket Sara! Jag tycker att vi hade ett mycket bra och roligt samarbete under både köp och försäljning och jag hoppas på vidare kontakt även i framtiden! Hälsningar Johanna
  • Anna E
    Anna E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna Kahlström är en mycket kompetent mäklare, väldigt trevlig och mycket proffsig. Vi har fått all hjälp man kan tänka sig. Från det första telefonsamtalet till visning och sedan kontraktskrivning har vi känt oss väldigt trygga.
    2015-12-10 Johanna K svarar Anna E
    Tack Anna! Kul att höra att ni är nöjda med mig! Det blev snabba ryck från vårt första samtal till visning och kontraktsskrivning men vi löste det bra tack vare ett fint samarbete. Hälsningar Johanna
  • Gunnel R
    Gunnel R skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    När vi fick kontakt med Johanna på HusmanHagberg hade vi mycket dåliga erfarenheter av en annan stor Uppsalamäklare
    som vi just tvingats avbryta samarbetet med. Men, Johanna och HusmanHagberg lät oss få tillbaka tron på både mäklare och ansvarstagande företag. Allt har fungerat perfekt från första till sista kontakt! Respektfullt, kunnigt, trevligt och alltid enligt utsatta löften och tidsplan. Vi är så nöjda och kan med värme rekommendera både företaget och Johanna.
    2015-11-04 Johanna K svarar Gunnel R
    Hej Gunnel! Tack för de fina orden och det är riktigt kul att höra att ni känner förtroende för både mig och mina kollegor! Vi hade ett bra och givande samarbete från dag ett och jag är glad att jag kunde hjälpa er till en lösning efter den situation som uppstått med den tidigare mäklaren. Jag lägger stor vikt vid att kunna leverera enligt löfte och tidsplan och gör allt med ett stort engagemang. Må gott och på återhörande! Varma hälsningar från Johanna
  • Mia-linn C
    Mia-linn C skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra! Kändes tryggt och seriöst!
    2015-11-04 Johanna K svarar Mia-linn C
    Hej Mia-Linn! Vad kul att du kände dig trygg när jag hjälpte dig att köpa din första lägenhet! Det blev en snabb process och då tycker jag att det är extra viktigt att köpare och säljare känner förtroende för mäklaren och att det känns tryggt och seriöst. Jag ser fram emot mer kontakt i framtiden! Med vänlig hälsning Johanna
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är verkligt nöjd med min mäklare Johanna Karlström. Hon är seriös och
    mycket nogrann i sitt arbete. Dessutom duktig att informera om allt inför en försäljning. Något som inte alltid är så självklart och lätt.
    Jag har fått många små och stora tips om vad som är viktigt som säljare, och
    vi har haft en mycket bra kommunikation inför försäljningen.
    Som både säljare och köpare är det ju också viktigt att det känns bekvämt
    och tryggt. Johannas trevliga och öppna sätt, tillsammans med hennes kompetens inger förtroende.
    Den lyckade försäljningen är nog till en bra del hennes förtjänst.
    2015-11-04 Johanna K svarar Mikael S
    Hej Mikael! Det var mycket roligt att läsa omdömet! Jag blir glad att du är så nöjd och att du känt förtroende för mig! Jag tycker att det är mycket viktigt att alla delar i försäljningen av en bostad görs mycket noggrant och väl genomtänkt -allt ifrån värdering och försäljningsplan till utformning av annonsmaterial, visning, budgivning och såklart även kontrakt och efterföljande tillträde. Jag tycker att samarbetet med kunden är en av de roligaste delarna med mitt yrke och jag tycker att vi hade ett mycket bra sådant. Jag hoppas att vi kommer att höras av mer framöver! Må gott! Hälsn Johanna
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har varit i kontakt med Johanna både som köpare av en lägenhet och värdering av ett hus. Hon är mycket kunnig inom sitt område och har ett väldigt trevligt och sympatiskt bemötande.
    2015-11-04 Johanna K svarar Birgitta E
    Hej Birgitta! Tack för de fina orden, det var kul att höra! Det var kul att du vände dig till mig för värderingen, då känner jag att jag gjort ett gott intryck och ingett förtroende. Jag tycker att det är mycket viktigt att göra ordentliga efterforskningar inför en bostadsvärdering så att jag kan motivera min värdering. Jag ser fram emot mer kontakt även i framtiden! Ha det fint så länge! Hälsn Johanna
  • Tonka T
    Tonka T skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket ansvarsfull, bra lyssnare, initiativtagare, omtänksam, hjälpsam,social och kommunikativ, affärsam. Proffsigt och intelligent mäklare!
    2015-11-04 Johanna K svarar Tonka T
    Hej Tonka! Tack för de fina orden och jag blir glad att du nämner just de egenskaperna då det är dem som jag vill vara riktigt bra på! Jag är mycket mån om att mina kunder ska känna att de fått all hjälp de behövt. Jag är säker på att vi kommer att ha mer kontakt även framöver! Med vänlig hälsning Johanna
  • Lena J
    Lena J skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Enorm duktig, mjuk och behaglig person med utstrålning.
    2015-11-04 Johanna K svarar Lena J
    Hej Lena! Tack för de fina orden, de värmer! Det var mycket roligt att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Vi hade ett mycket bra samarbete och jag hoppas att vi kommer att ha mer kontakt även i framtiden. Må gott! Hälsn Johanna
  • Anne-marie B
    Anne-marie B skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, bra information, tillmötesgående
    2015-11-04 Johanna K svarar Anne-marie B
    Tack Anne-Marie! Jag hoppas att du kommer att fortsätta trivas i den charmiga lägenheten!
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Den dagen när jag/vi behöver hjälp av en mäklare så kommer vi absolut att kontakta Johanna Karlström.

Kontakten med Johanna Karlström var en angenäm upplevelse då Johanna är både trevlig, kunnig och saklig. Jag kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta som behöver hjälp med boende i Uppsalaområdet.
    2015-10-19 Johanna K svarar Margareta S
    Hej Margareta! Det var roligt att kunna hjälpa er med försäljningen av lägenheten! Det blev en snabb och smidig försäljning. Jag tackar för det fina omdömet och att du känner att du kan rekommendera mig i framtiden! Jag hoppas vi hörs av längre fram!
  • Lars E
    Lars E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    H&H är ett bra företag som sköter om kunden på ett föredömligt sätt. Mäklare Johanna Karlström tog hand om oss och skötte sina åligganden perfekt. Jag kan varmt rekommendera H&H till andra kunder.
    Lars Edin
    2015-07-19 Johanna K svarar Lars E
    Tack så mycket för det fina omdömet Lars! En fin lägenhet och ett bra samarbete ledde till en bra försäljning. Jag och mina kollegor ser fram emot möjligheten att få ta hand om de du rekommenderar oss på precis samma sätt. Trevlig sommar!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Emil L
    Emil L skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tydlig och smidig att göra affärer med. Mycket trevlig.
    2015-07-19 Johanna K svarar Emil L
    Tack, vad kul att höra Emil! Trevlig sommar!
  • Topias K
    Topias K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna arbetade fram fakta om fastigheten som visade tydligt värdet på fastigheten och den blev såld på 2 veckor.
    2015-07-19 Johanna K svarar Topias K
    Hej Topias! Ja, det blev en snabb och smidig försäljning av er fritidsfastighet och det var kul att jag kunde hjälpa till! Jag önskar er en trevlig sommar!
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra!! Finns ingenting negativt att säga.
    2015-07-19 Johanna K svarar Sophie R
    Hej Sophie och tack för omdömet! Jag uppskattar verkligen att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten! Ni var lätta att samarbeta med och det blev en bra försäljning. Trevlig sommar!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra och professionell. Trevlig och mycket bra att hon återupptar kontakt för att hjälpa med deklaration osv.
    2015-07-19 Johanna K svarar Marcus L
    Tack Marcus! Vad kul att du gav mig ett så fint omdöme! Jag återupptar gärna kontakten med mina kunder och hjälper till med det jag kan. Trevlig sommar!
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kompetent, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Rekommenderar henne gärna till andra som vill ha hjälp med att sälja/köpa bostad .
    2015-07-19 Johanna K svarar Gunilla S
    Tack så mycket Gunilla för de fina orden! Vi hade ett bra samarbete och tillsammans utformade vi en bra bostadsannons med bra information! Trevlig sommar!
  • Ayushi S
    Ayushi S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Himla bra, naturlig personlig lugn och kunnig!
    2015-07-19 Johanna K svarar Ayushi S
    Tack så mycket Ayushi! Det var kul att samarbeta med dig! Trevlig sommar!
  • Patrice G
    Patrice G skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    4=Rekommenderas, 5=Utmärkt 4=Rekommenderas, 5=Utmärkt
    2015-07-19 Johanna K svarar Patrice G
    Tack för det fina betyget Patrice! Det var kul att jag kunde hjälpa till med försäljningen och jag hjälper gärna till om du behöver hjälp inför deklarationen. Hoppas du har en trevlig sommar!
  • Mats E
    Mats E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Joanna gjorde ett bra jobb och höll oss som säljare informerade under hela processen.
    2015-07-19 Johanna K svarar Mats E
    Tack Mats! Jag tycker att det är viktigt att samtliga parter känner att de är informerade om hur försäljningen fortgår. Trevlig sommar!
  • Wilhelm N
    Wilhelm N skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    I samband med visningen var bemötandet som det brukar vara vid en visning. Inte överdrivet entusiastiskt, men det har man blivit van vid.
    Genomförandet därefter var mycket bra. Såväl inför, under som efter tillträde. Bra bemötande, bra information och trevligt genomfört.
    2015-07-19 Johanna K svarar Wilhelm N
    Hej Wilhelm! Vad tråkigt att du fick det intrycket på visningen, det ska jag tänka på i framtiden. Kul att höra att ni är nöjda med resten av affären! Jag hoppas att ni har en trevlig sommar!
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket proffsig mäklare, vi kunde inte varit mer nöjda med hur vår försäljning gick till!
    2015-07-19 Johanna K svarar Camilla K
    Tack snälla Camilla! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet och det blev extra kul när vi gjorde en rekordförsäljning! Hoppas ni har en trevlig sommar!
  • Ricci E
    Ricci E skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått ett mycket bra bemötande
    2015-07-19 Johanna K svarar Ricci E
    Tack Ricci! Jag hoppas att vi kan ha många bra samarbeten även i framtiden! Trevlig sommar!
  • Alexandra F
    Alexandra F skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna har varit otroligt tillgänglig och uppdaterat och hjälp mig med all info jag har behövt både inför köpet och efter. Jag kan verkligen rekommendera henne!
    2015-07-19 Johanna K svarar Alexandra F
    Hej Alexandra! Tack så mycket för det fina omdömet och vad kul att du känner att du kan rekommendera mig vidare! Jag finns här för dig när du behöver hjälp i framtiden. Hoppas du har en trevlig sommar!
  • Anneli M
    Anneli M skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, seriös. Tar sig tid att svara på frågor. Det hon inte kan svara på med en gång tar hon reda på, och återkommer. Trevlig. Håller kontakt, så att man får löpande information.
    2015-07-19 Johanna K svarar Anneli M
    Hej Anneli! Tack för det fina omdömet! Jag tycker att det är viktigt att hålla samtliga parter uppdaterade under hela försäljningsprocessen och att kunna hjälpa till att besvara de frågor som uppstår på vägen! Önskar dig en trevlig sommar!
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Duktig och seriös mäklare som ingav stort förtroende!
    2015-07-19 Johanna K svarar Evelina A
    Tack så mycket Evelina! Trevlig sommar!
  • Eivor S
    Eivor S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick väldigt positivt bemötande. Vi skulle välja mellan flera mäklarfirmor hade vi tänkt men bestämde oss genast för Johanna efter vårt första möte. Hon är kunnig och vi kände förtroende för henne. Hon är glad och trevlig och gav oss bra service hela tiden även efter att försäljningen av vår lägenhet var klar.
    2015-07-19 Johanna K svarar Eivor S
    Hej Eivor! Det var kul att höra, tack för det fina omdömet! Jag tyckte att vi hade ett bra samarbete under försäljningen och det var riktigt roligt att få förmedla er fina lägenhet. Hoppas ni har en trevlig sommar!
  • Eva M
    Eva M skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick ett vänligt och positivt bemötande. Kände ett genuint intresse från Johannas sida för uppgiften. Hanteringen av uppdraget har varit smidig och professionellt. Det har varit lätt att samarbeta med Johanna.
    2015-07-16 Johanna K svarar Eva M
    Tack för det fina omdömet Eva! Det var kul att få förtroendet att hjälpa till med försäljningen av fritidshuset och det är bara att du hör av dig om du behöver hjälp inför deklarationen sen! Jag hoppas att du har en härlig sommar!
  • Anders G
    Anders G skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionellt, noggrant, tålmodigt.
    2015-07-16 Johanna K svarar Anders G
    Tack Anders för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • Ida S
    Ida S skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är mycket nöjda med det jobb vår mäklare gjorde och rekommenderar henne varmt.
    2015-07-16 Johanna K svarar Ida S
    Tack Ida! Vad kul att höra att ni är nöjda! Jag tycker att vi hade ett bra samarbete under hela affären. Trevlig sommar!
  • Anund L
    Anund L skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har inte många erfarenheter av mäklare, jag har inte gjort mer än 1 lägenhetsförsäljning i mitt liv. Men jag blev överraskad av det bemötande jag fick av Johanna.Hon var mycket lyhörd för mina önskemål och försäljningen genomfördes på ett mycket enkelt och för mig bekymmersfritt sätt. Mina erfarenheter är alltså av den arten att jag naturligtvis skulle rekommendera en bekant att anlita Johanna i en eventuell lägenhetsförsäljning.
    2015-07-16 Johanna K svarar Anund L
    Stort tack Anund för det fina omdömet! Det var ett sant nöje att få hjälpa dig med lägenhetsförsäljningen! Jag tycker att det är viktigt att du som säljare vet vad som händer under affärens gång och att vi har ett samarbete där du får vara med och tycka till! Om du har vägarna förbi Uppsala är du varmt välkommen in på vårt nyrenoverade kontor för en kopp kaffe.
  • Ester N
    Ester N skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna var professionell, vänlig och omtänksam. Gjorde alltid sitt bästa för att lösa de problem som uppstod längs vägen. Mycket lyhörd! Alla var nöjda efter affären.
    2015-07-16 Johanna K svarar Ester N
    Hej Ester! Det är mycket kul att höra att alla är nöjda och glada! Som mäklare gäller det att vara flexibel och snabb i svängarna för att kunna lösa problem snabbt, jag tycker att vi tillsammans hade ett bra samarbete och att allt gick mycket smidigt. Jag hoppas att du får en fin sommar!
  • Mats N
    Mats N skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vänlig, påläst, kunning, hjälpsam
    2015-07-16 Johanna K svarar Mats N
    Tack så mycket Mats! Egenskaperna du nämner tycker jag är mycket viktiga i mäklarrollen och jag arbetar hårt för att leva upp till dem! Jag önskar hela familjen en trevlig sommar!
  • Hans T
    Hans T skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Johanna hjälpte oss på ett proffsigt och trevligt sätt att sälja vår lilla lägenhet.
    Hon skötte praktiska frågor och ordnade bästa möjligt pris. Hon ordnade en trevlig kontakt med firmans kontor i Linköping, vilket var till stor hjälp.
    2015-07-16 Johanna K svarar Hans T
    Hej Hans! Jag gjorde, som alltid, mitt bästa under försäljningen av er lägenhet så det är kul att höra att ni är nöjda! Vi fick som sagt mycket värdefull hjälp av mina kollegor i Linköping! Jag önskar er en trevlig sommar!
  • Erika M
    Erika M skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och informativ!
    2015-07-16 Johanna K svarar Erika M
    Tack så mycket Erika! Jag hoppas att ni trivs bra i er nya bostad och att ni får en härlig sommar!
  • Wiveka J
    Wiveka J skrev om Johanna Kahlström en del av HusmanHagberg Uppsala
    Otroligt hjälpsam, jag bor inte i Uppsala så mycket sköttes via mail- och telefonkontakt. Hon var noggrann och tydlig. Väldigt rar och trevlig och hon var snabb att svara på mail och sms.
    Hälsa henne så gott!
    2015-07-16 Johanna K svarar Wiveka J
    Hej Wiveka! Vi hade ett bra och smidigt samarbete och vi fick även en del hjälp av mina kollegor på orten du jobbar. Grattis till ett högt försäljningspris! Jag önskar dig en trevlig sommar!
Göran Eriksson
Maxim Alami