Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Josef Boulaich
Josef Boulaich
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2019-04
Det som motiverar mig är att ha dem nöjdaste kunderna och att alltid överträffa mina uppdragsgivares förväntningar i bostadsprocessen.

Alla mina uppdrag påbörjas med en kostnadsfri värdering där jag alltid utgår ifrån ”Hur kan jag hjälpa Dig på bästa möjliga sätt?” Därefter skräddarsyr jag en lösning och med stort engagemang anpassar jag mig och min tjänst efter Dina behov. Jag är serviceinriktad och finns alltid tillgänglig för mina kunder. Jag är en ödmjuk och positiv mäklare som alltid försöker hitta lösningar när andra ser problem. Välkommen! Läs mer

Läs vad 62 Läs vad Josef Boulaich

• Lena Margaretha M köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-09

Eriksberg
    Vänlig och tillmötesgående. Svarade tålmodigt och pedagogiskt på alla våra frågor och förklarade bra. Lätt att få kontakt med.
    Har köpt en bostadsrätt tillsammans med min dotter. Läs mer
    2019-05-21 Josef B svarar Lena Margaretha M
    Hej Lena och tack för dina vänliga ord. Jag hoppas din dotter kommer trivas fint i bostaden och studierna kommer gå bra. Vi hörs av inom kort :) // Hälsningar Josef
    Josef B, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta

3 för kontaktnät
    4 för förståelse
    5 för fortsatt vänskap Läs mer
    2019-04-25 Josef B svarar MARCUS B
    Bästa Marcus. Tack så jätte mycket för dina fina ord. Uppskattar att jag fick möjlighet att hjälpa dig och dina systrar med ert hus samt den fina kontakten med dig. Hör av mig kommande dagar för gräsmattan :) Hälsa familjen så mycket. // Josef
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Claudia Alicia Marin P köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-04-19

Årsta
    The broker was friendly at the beginning of the purchase and later showed no interest in answering emails, the day of signing the broker did not arrive, which did not seem appropriate but his assistant was very kind. I think it is a good broker only after the signing of the purchase has not responded more e-mail which makes me suspect their behavior. Läs mer
    2019-04-23 Josef B svarar Claudia Alicia Marin P
    Hi Claudia and Mauricio. I want to start by saying congratulations to your new home. I really appreciate your honesty about what I did less well. Regarding that I was not under the contract, I was booked elsewhere. Then the time was short because the seller would return to Gothenburg the next morning. Therefore, we had to plan it the next day after your work. To make it as smooth as possible I sent all the documents to you the night before and that my colleague helped.

Regarding the email that you sent to me after the contract, I apologize for the late reply. I usually have to always be quick but this time I missed it completely without any real reason. I apologize. See you in a couple of weeks in the apartment. Have a good time until then. Kind regards, Josef
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Sandra R sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-04-01

Vi sålde vår bostadsrätt med Josef och är väldigt nöjda. Vi valde Josef då han verkade väldigt serviceminded och trevlig och det har han levt upp till under hela processen. Han är snabb på att återkoppla och svara på frågor, och lyssnade väldigt väl på våra önskemål genom processen. Läs mer
    2019-04-08 Josef B svarar Sandra R
    Hej Sandra och Anton, stort tack för era ord och er rekommendation. Ni gjorde ett superjobb med att få bostaden så fin som den blev och kunderna uppskattade det. Tack återigen och vi hörs strax igen. Vänliga hälsningar Josef
  • Mohammad Al-N skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-02-10

Jag har haft att göra med många mäklare, både för bostäder och kommersiella fastigheter.
    Men ingen har kunnat leverera som Josef Boulaich.
    Utöver att han är en problemlösare har han visat en sida av att vara rak, flexibel, kompetent, professionell, noggrann och positiv.
    Jag skriver aldrig recensioner men Josef Boulaich är värd att nämna, dels för hans engagemang men också för att det är viktigt att varje säljare och köpare känner sig trygg och nöjd före, under och efter en affär. Läs mer
    2019-02-11 Josef B svarar Mohammad Al-N
    Hej Mohammad, jag tackar dig stort för dina fina ord. Det har varit en längre process och jag tackar er stort att jag får möjligheten att hjälpa dig och din fina familj. Jag önskar er det bästa så ses vi snart! Hälsningar Josef
  • Lars H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-02-03

Allt bra. Snabbt, smidigt och effektivt. Läs mer
    2019-02-06 Josef B svarar Lars H
    Tack så mycket för din rekommendation. Hoppas allting är fint :) Hälsningar Josef
  • Marjeta L
    Marjeta L köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-03

Nyby
    Hej , vi har köpt en lägenhet och vår upplevelse är positiv .

Mäklaren var trevligt och vi fick svar på många frågor som vi undrade .
    Vi känner trygga eftersom vi får hjälp av mäklaren under hela processen , med banken osv ..

En bra mäklare är viktigt för oss !
    Josef Boulaich är en bra mäklare

Med vänlig hälsning
    Marjeta Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Marjeta L
    Hej Marjeta och Ardian. Tack så mycket för era ord. Jag hoppas att ni tillsammans med er son kommer trivas bra i bostaden och att renoveringen kommer gå bra. Som sagt, ni är välkomna att återkomma om jag kan hjälpa till med någonting under er renovering som tips etc. Ha en trevlig helg så hörs vi snart igen :) // Hälsningar Josef
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Oscar Mikael S köpte sitt hus med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-03

Vittinge
    Mycket noggrann, bra på att kommunicera och hålla kontakten. Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Oscar Mikael S
    Hej Oscar. Tack för era ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fantastiska hus. Om det skulle vara någonting så är det bara att höra av er till mig. Hälsa Anna också. Hoppas året avslutas fint :) // Hälsningar Josef.
  • Arash b
    Arash b sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-02

Svartbäcken
    Den bästa mäklaren jag haft. Mycket engagerad, kompetent och intelligent. Överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Arash b
    Hej Arash. Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit riktigt roligt att spendera tid med dig under hela processen samt lärt känna dig bättre. Vi ses snart igen! Hälsningar Josef
  • Anneli M
    Anneli M sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-01

Svartbäcken
    Josef är en mycket duktig, trevlig och professionell mäklare! Hur kan jag veta det? Jo, jag har erfarenhet av flera mäklare då jag och min man köpt och sålt fastigheter via mäklare ett antal gånger. Josef hjälpte hos med att sälja en tvårummare i Uppsala. Josef har under processens gång noggrant, lugnt och sakligt informerat och uppdaterat oss. Vi har känt oss trygga med Josef som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Anneli M
    Hej Anneli. Stort tack för dina fina ord och tack så mycket för ditt och Stefans förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Ni hade gjort ett kanonjobb med bostaden, så mycket bra jobbat till er. Ha det så bra och hoppas ni får ett fint avslut på året så hörs vi fram emot deklarationstiderna. Hälsa Stefan // Hälsningar Josef

Senaste försäljningarna

Stigbergsvägen