50 rekommendationer

Josef Boulaich
en del av HusmanHagberg Uppsala

Det som motiverar mig är att ha dem nöjdaste kunderna och att alltid överträffa mina uppdragsgivares förväntningar i bostadsprocessen.

Alla mina uppdrag påbörjas med en kostnadsfri värdering där jag alltid utgår ifrån ”Hur kan jag hjälpa Dig på bästa möjliga sätt?” Därefter skräddarsyr jag en lösning och med stort engagemang anpassar jag mig och min tjänst efter Dina behov. Jag är serviceinriktad och finns alltid tillgänglig för mina kunder. Jag är en ödmjuk och positiv mäklare som alltid försöker hitta lösningar när andra ser problem. Välkommen!
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Josef att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 50 kunder tycker om Josef Boulaich

• Aldona G
    Aldona G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef va alltid tillgänglig, trevlig och tålmodig. Jag upplevde honom som engagerad och särskilt kunnig inom skattefrågor. Läs mer
  • Ezana A
    Ezana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef hjälpte oss att sälja vår lgh. Vi upplevde honom som en mycket trevlig, ödmjuk och inlyssnande mäklare! Vi fick snabbt förtroende för honom. Josef är glad och positiv, han är lätt att nå och förklar varje steg tydligt.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Ezana A
    Hej Ezana och Madelen. Tack för ert förtroende och ert tålamod trots att det inte gick vägen vid första annonseringstillfället. Ni gjorde ett fantastiks jobb med stylingen och bostaden kunde presenteras på bäst möjliga sätt tack vare er fina insats. Jag hoppas att det går bra med husletandet och det är bara höra av er om jag kan hjälpa till med något! Ha en fortsatt fin sommar // Hälsningar Josef
  • Billy C
    Billy C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Positivt bemötande, noggrann med informationen under processens gång.
    Serviceminded med snabb återkoppling på frågor, mail etc. med anta ord - Josef hade kunden i centrum.
    Kan verkligen rekommendera Josef Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Billy C
    Tack Billy för kontakten med dig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad med många lugna stunder på balkongen. Du är alltid välkommen in på en kaffe om du promenerar förbi. Ha en fortsatt bra sommar :) // Josef
  • Diana A
    Diana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket erfaren och professionell mäklare med mångårig erfarenhet som gör att man direkt känner att man är i goda händer. Insatt i alla svåra och komplicerade frågor kring skador och fel i bostaden, regler och ansvar. Kollar upp det som är viktigt och ger svar snabbt och direkt. Mycket vänlig och personligt tillmötesgående, tålmodig och lyhörd för kundens önskemål och specifika behov. Man behöver dock hjälpa till lite med språk korrektur i prospektet, men alla andra dokument är upprättade helt korrekt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Diana A
    Hej Diana. Tack för dina ord och din feedback. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Tack även för din feedback gällande annonsen
    och prospektet, jag har tagit till mig varje ord och slutresultaten vart väldigt bra. Jag önskar dig en bra tid framöver. Vänliga hälsningar Josef
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef hjälpte mig och min man att sälja vår lägenhet på Portalgatan och vi är mycket nöjda! Josef var lyhörd för våra önskemål och tog hand om oss och vår försäljning på ett mycket ärligt och proffesionellt sätt. Han tillät oss vara precis så involverade i affären som vi önskade vara och vi kände att vi kunde lita på honom och hans breda erfarenhet som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera Josef! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Johanna K
    Hej Johanna och Bjarne! Tack återigen för allt och ert förtroende. Jag hoppas att ni trivs super i huset och att grabben mår fint :) Ha en fortsatt bra sommar så ses och hörs vi framöver!
  • Jennifer M
    Jennifer M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gav mig ett fantastisk bemötande från början och var väldigt serviceinriktad gällande köpet av lägenheten. Han var alltid tillgänglig och hjälpte mig med stort tålamod. Jag låg verkligen rekommendera Josef. Läs mer
    2018-07-04 Josef B svarar Jennifer M
    Tack så mycket Jennifer. Jag hoppas du trivs super i Salabacke och att du får en fin sommar under ditt "långa" sommarlov :) Ha det så bra och bara höra av dig om det skulle vara något. // Hälsningar Josef
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef gav oss ett fantastiskt bemötande från start och hjälpte oss med allt praktiskt kring husköpet. Han var alltid tillgänglig och hjälpte oss med stort tålamod och servicemindedness. Jag kan varmt rekommendera Josef! Läs mer
    2018-07-04 Josef B svarar Mohammad A
    Tack så mycket till er Mohammad. Det var ett nöje att få hjälpa till med ert första husköp och träffa din familj. Jag hoppas ni får en bra sommar. Hälsa så mycket så hörs vi framöver // Hälsningar Josef
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Extremt trevligt och rakt bemötande. Var aldrig några oklarheter, fanns tillgänglig 24/7 och var väldigt proffsig. Jag skulle rekommendera Josef alla dagar i veckan! Läs mer
    2018-02-14 Josef B svarar Ronny N
    Hej Ronny och Maria,
    Tack så mycket för era ord och att jag fick hjälpa er. Jag hoppas att ni kommer stortrivas i nya huset med hela familjen. Ha det så bra så hörs vi framåt deklarationen igen. // Vänliga hälsningar Josef
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Lina W
    Lina W skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var en utav de bästa mäklarna jag mött. Han är väldigt hjälpsam och duktig. Han hjälpa mig med min nyköpta lgh när allt inte var som det ska när jag flyttade in, jag kontaktade han sent på kvällen och han svarade direkt.
    Han är en engagerad mäklare som tycker om sitt jobb! Läs mer
    2018-02-14 Josef B svarar Lina W
    Hej Lina. Jag blev väldigt glad över ditt omdöme. Stort tack! Jag hoppas du fortfarande trivs bra i bostaden och pendlingen till jobbet fungerar fint. Ha det så bra framöver och du är alltid välkommen om det skulle vara något framöver. // Vänliga hälsningar Josef
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Helena O
    Helena O skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppmärksam, pålitlig, engagerad,
    Bra återkoppling, inget krångel. Läs mer
    2018-02-14 Josef B svarar Helena O
    Tack Helena för dina ord. Jag kommer minnas ert köp som en av dem snabbaste förmedlingarna jag haft när ni gick ifrån vårt skyltfönstret till köp på väldigt kort tid! Jag hoppas att du och Anders trivs bra i både bostaden och Uppsala efter er hemflytt ifrån Tyskland! Ta hand om er // Hälsningar Josef
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han var kunnig och mycket trevlig. Läs mer
    2018-02-05 Josef B svarar Karin L
    Hej Karin. Hoppas allt är fint. Jag tackar så mycket för omdömet. Hoppas sonen trivs bra i Stabby! / Vänliga hälsningar Josef
  • Isabelle L
    Isabelle L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var mycket trevlig och tillmötesgående som mäklare, trots att vi inte hade fruktansvärt mycket kontakt (då jag köpte lägenheten utan bud och liknande). Skulle definitivt rekommendera honom till vänner och liknande. Läs mer
    2018-02-05 Josef B svarar Isabelle L
    Hej Isabelle, tack för dina ord. Det gick väldigt snabbt i processen då det inte var några offentliga visningar etc. Hoppas studierna går fint i Uppsala och att du trivs bra i bostaden. // Hälsningar Josef
  • Nina S
    Nina S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Den bästa mäklare man kan tänka sig
    Mycket professionell. Läs mer
    2018-02-05 Josef B svarar Nina S
    Tack så mycket Nina. Det var ett nöje att ha kontakt med dig och din syster. Det var trevligt att du tittade förbi kontoret innan årsskiftet. Du är varmt välkommen in framöver när du är i krokarna. Ha det fint så länge // Hälsningar Josef
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är glad, positiv, trevlig, duktig säljare, korrekt, noga vid kontraktskrivning. Går en mil längre och gör det lilla extra. Läs mer
    2018-02-05 Josef B svarar Thomas L
    Tack så mycket Thomas för dina vänliga ord. Jag uppskattar all kontakt jag haft med dig genom åren. Det är givande och samtidigt mycket roligt! Vi ses inom kort // Vänliga hälsningar Josef
  • Fatma Z
    Fatma Z skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ärligt om jag ska anlita en mäklare jag ska inte vända mig till någon annan än josef belaich så himla tryggt att han hjälper från sälj tanken till slut Läs mer
    2017-10-27 Josef B svarar Fatma Z
    Tack så mycket Fatma för allt! Jag hjälper dig gärna med att titta på din nya bostad för en ny värdering som vi pratade om tidigare. Jag hoppas att du mår bra och att du får ett fint avslut på året // Hälsningar Josef
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har haft turen att få ha Josef som mäklare två gånger. Vid båda lägenhetsförsäljningarna har Josef varit professionell och skött allting exemplariskt. Lyhörd, snabb återkoppling även utanför vanlig arbetstid och alltid goda och relevanta råd. Jag kan rekommendera Josef å det varmaste. En mycket skicklig mäklare Läs mer
    2017-08-10 Josef B svarar Kristina S
    Hej Kristina! Stort tack :) Uppskattar all kontakt jag haft med dig! Tack även för möjligheten att få hjälpa din moster med hennes försäljning i Luthagen. Du får hälsa henne så mycket ifrån mig. Det har varit roligt att få lära känna dig, din man och dina barn. Ni är alltid välkomna förbi kontoret när ni är i krokarna! Jag hoppas ni haft en bra sommar och att ni stortrivs i nya bostaden. Vi hörs framöver! // hälsingar Josef
  • Erik B
    Erik B skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef skötte hela bostadsaffären på ett kanonsätt. Dessutom är han trevlig, rolig och ger ett genuint ärligt intryck. Rekommenderas! Läs mer
    2017-08-10 Josef B svarar Erik B
    Stort tack Erik. Det var kul att få hjälpa dig efter den roliga inledningen med ett "stormöte" :) Jag hoppas att du trivs super i din nya bostad och att sommaren varit grym. Ta hand om dig så hörs vi snart igen när det är dags för deklaration // Josef
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi kollade några olika mäklare & valde tillslut Josef som kändes rätt & det har vi verkligen inte ångrat! Hans personliga & trevliga bemötande samt stora kunnande & professionalitet har gjort att en jobbig process blivit lättsam & t.o.m rolig! Kändes viktigt att välja en mäklare som man trivs med iom att man har tät kontakt.. Hans pepp & positivitet gjorde att vi orkade fixa lite extra innan fotografering & visning & priset blev dessutom över förväntan! Vi kan varmt rekommendera Josef till både köpare & säljare! Tack Josef för en grym insats!! Vi är så nöjda! Du är välkommen till vårt nya hus när det är dags att deklarera! :) /mvh Lisa, Mattias, lilla Bo & Hugo Läs mer
    2017-08-10 Josef B svarar Lisa H
    Hej Lisa och Mattias. Jag vill tacka er för ert fina omdöme och ert bemötande! Det har varit en kul att få hjälpa er med er bostadsaffär och jag måste ge er en stor eloge för det jobb ni gjorde inför fotograferingen och till visningen. Det jobb som ni gjorde var en stor anledning till att slutresultatet vart så pass bra! Jag hoppas att ni tillsammans med lilla Bo (som måste vara en stor pojke nu :) ) trivs fint i nya bostaden. Vi hörs snart igen inför kommande deklaration // Vänliga hälsningar Josef
  • Rikard U
    Rikard U skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är en fantastiskt duktig mäklare som jag starkt rekommenderar.

Han är lyhörd, kan marknaden, har ett mycket professionellt bemötande och lyckas alltid få både säljare och köpare mycket nöjda.

Skall du sälja eller köp lägenhet/hus och vill göra en riktigt bra affär, då är Josef rätt person att vända sig till. Läs mer
    2017-05-17 Josef B svarar Rikard U
    Hej Rikard. Du är grym! Tack för dina ord. Jag ser fram emot att få besöka er i ert nybyggda hus. Bra att allting gick bra med deklarationen och vi kommer ha kontakt framöver. Må bäst och hälsa din familj så mycket från mig // Hälsningar Josef
    Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har under vårt samarbete visat stor proffesionalitet i sin yrkesroll. Han har visat på stort kunnande och alltid haft en plan för hur nästa steg i säljprocessen ska se ut. Josef har varit tillgänglig, djupt engagerad och ärlig vilket gjort att jag litat på honom fullt ut och kunnat fokusera på annat. Att Josef dessutom sålde min lägenhet till ett pris långt över min förväntan var bara pricken äver i:et. Jag skulle utan tvekan använda mig att Josef igen och rekommenderar honom varmt vidare. Läs mer
    2017-05-17 Josef B svarar Sofia P
    Hej Sofia och stort tack för dina rader och framförallt chansen att få hjälpa dig. Måste vara ärlig att säga att din insats med att få bostaden så pass fin till visningen och fotograferingen gjorde att bostaden kunde presenteras på ett mycket fint sätt. Jag hoppas att det kommer gå bra med letandet och som tidigare så är du varmt välkommen att återkomma till mig så kan vi bolla det du är intresserad av. // Hälsningar Josef
    Jesper A, Josef B, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Karin P
    Karin P skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra mäklare ! Lugn trygg och noggran . Ger honom ett topp betyg .Gav bra råd hur vi skulle göra enkla förbättringar i lägenheten inför försäljning .Fotografen som han skickade var också otroligt proffsig .Helt nöjd Läs mer
    2017-05-17 Josef B svarar Karin P
    Tack Karin. Det är alltid mycket lättare när man träffas i god tid så har jag möjlighet att komma med värdehöjande tips! Jag är glad att jag fick förtroende och er lägenhet var väldig fin. Jag ska även skicka vidare dina ord till min duktiga fotograf. Han kommer uppskatta det! Ta han om dig så hörs vi framöver! // Josef
    Josef B, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A, Göran E gillar detta
  • Fatma H
    Fatma H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är så nöjd med mäklaren Josef Boulaich så att jag rekommendera honom högt för hans insats och så profitionelt sätt samt hans finns bemötande
    Han gjorde mig som säljare lycklig med att lyckats försäljning till och min lägenhet Läs mer
    2017-05-17 Josef B svarar Fatma H
    Hej Fatma! Stort tack för dina ord. Glad över att ha fått hjälpa dig och din son. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och kommer alltid finns här för att hjälpa dig i framtiden. Vi ses i sommar för att avsluta affären och är det någonting så är det bara att ringa till mig. Hälsa din son så mycket så hörs vi snart! // Josef
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Yasin V
    Yasin V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Stor tack för Josef för han var så hjälpsam. Och han gjorde sitt jobb på professionellt sätt. Jag är njud. Tack ännu en gång till.
    Bästa Josef!
    Mvh Yasin Läs mer
    2017-04-11 Josef B svarar Yasin V
    Hej Yasin! Glad över att fått hjälpa dig med din första bostad. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten och i området. Vi ses om några veckor igen. Ha det bra så länge // Hälsningar Josef
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • David D
    David D skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich är en fantastisk människa! Sättet han arbetar på är så professionellt! Han underlättade hela processen för oss, fick oss att känna oss bekväma och inte ifrågasätta något! Det ända vi behövde göra var att skriva under resten skötte han! Det var som om man gjorde en affär med sin pappa, bror eller syster en sån trygghet får han en att känna! Läs mer
    2017-04-11 Josef B svarar David D
    Tack David och Diana för era underbara ord och att jag fick möjligheten att hjälpa er! Känns så otroligt roligt att under processen ha det förtroende ni haft för mig. Ni vet att ni alltid är välkomna att höra av er till mig i framtiden. Ta hand om er och ta hand om era pojkar så hörs vi framöver :) // Hälsningar Josef
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Ludwig G
    Ludwig G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionell och kunnig men lärde även känna mig som person och inte bara som en köpare.
    Josef hjälpte mig enormt genom mitt köp av min första bostad.
    Jag kunde fråga om allt och fick alltid snabba och tydliga svar.
    Tack Josef för all hjälp med lägenheten. Läs mer
    2017-03-06 Josef B svarar Ludwig G
    Hej Ludwig! Stort tack för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köp av bostaden. Hoppas du kommer trivas bra i Fålhagen och stort lycka till med Amerikanska fotbollen också! :) Du får nära dit iaf ;) Hälsa din pappa så mycket. // Vänliga hälsningar Josef
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B, Malin N gillar detta
  • Christian S
    Christian S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt kompetent, trevlig och engagerad! Hjälpte till med allt jag kunde önska vid försäljning av lägenhet. Kom med bra råd och fick verkligen känslan att vi arbetade mot samma mål. Läs mer
    2017-03-01 Josef B svarar Christian S
    Tack Christian för ditt förtroende och den fina kontakten vi haft under denna tid! Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden i Stockholm. Du är alltid välkommen att höra av dig. Vi ses snart! // Hälsningar Josef
    Göran E, Josef B, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig och bra genomfört köp. Bra kund miljö och problemfritt Läs mer
    2017-02-02 Josef B svarar Patrik A
    Tack Patrik för din reco. Hoppas ni kommer trivas bra i bostaden på Kamomillgatan och det är bara att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med. Må bäst och lycka till med jobbet så mycket med dina nya utmaningar // Vänliga hälsningar Josef
    Göran E, Josef B, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Eva S
    Eva S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket kompetent och kunnig mäklare som tog hand om allt och lite till i samband med försäljningen av lägenhet. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt till andra kunder. Läs mer
    2016-07-24 Josef B svarar Eva S
    Hej Eva och tack för dina fina ord samt förtroendet att få sälja din mors bostad. Det har varit trevligt att få lära känna dig och jag är glad över att ni blivit nöjda. Vi hörs inför deklarationen :) // Hälsningar Josef
    Josef B, Jesper A, Johanna K, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Marie O
    Marie O skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mycket bra upplevelse att köpa lägenhet via Joseph.Jag fick snabba svar på mina frågor. Bästa betyg !!! Läs mer
    2016-07-10 Josef B svarar Marie O
    Tack Marie för dina vänliga ord och stort grattis igen till Fannys fina lägenhet. Jag önskar dig och familjen en fin sommar. Skulle det vara någonting så vet ni vart jag finns :) // Vänliga hälsningar Josef
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick bra, snabb och korrekt återkoppling. Josef är omtänksam och hittar alltid lösningar. Vi var mycket nöjda i samband med köp av lägenhet i Uppsala. Läs mer
    2016-06-29 Josef B svarar Susanna L
    Hej och stort tack för dina fina ord! Tack själv för den smidiga kontakten under hela processen Susanna. Jag önskar Isabelle en fin tid här i Uppsala i hennes nya bostad. Ha en trevlig sommar och hälsa Isabelle och Håkan så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Linda M
    Linda M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich har varit en otroligt bra kontakt hos Husman Hagberg. Han har besvarat alla våra funderingar och varit extremt tillgänglig alla dagar i veckan och tider på dygnet. Jag ger Josef mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2016-06-29 Josef B svarar Linda M
    Hej Linda! Tack så mycket för din Reco och stort grattis till er nya bostad. Jag hoppas att ni kommer stortrivas och skulle det vara någonting så är ni alltid varmt välkomna att höra av er till mig. Jag önskar er en fin sommar och hälsa Viktor så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Frouzandeh G
    Frouzandeh G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Smidigt att jobba med. Trevlig o professionell . Jag är mycket nöjd med hans engagemang. Läs mer
    2016-06-20 Josef B svarar Frouzandeh G
    Hej Frouzandeh! Tack för dina ord och din rekommendation samt förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Uppskattar den kontakt vi haft det senaste året och att ni trott på mig under hela processen även fast det tog lite längre tid än vad vi hoppats på från början. Hälsa så mycket till Per och din son och jag önskar er en fin sommar! / Vänliga hälsningar Josef
  • Ellen V
    Ellen V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var jättetrevlig och bemötande. Allt sköttes väl och han svarade på alla frågor jag hade. Har inte särskilt stor erfarenhet av mäklare eller bostadsrättsköp men jag hoppas att jag kommer att ha en lika bra mäklare som honom nästa gång! Läs mer
    2016-06-20 Josef B svarar Ellen V
    Hej Ellen! Tack för dina ord och din rekommendation. Hoppas flytten har gått bra till din nya bostad i Luthagen. Det var kul att se hur mycket du tyckte om bostaden och säljaren uppskattade det väldigt mycket också :) Jag är övertygad om att du kommer trivas superbra och du är varmt välkommen att höra av dig till mig i framtiden. Önskar dig en fin sommar! / Vänliga hälsningar Josef
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Bouilaich gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Positiv, glad, noggrann. Läs mer
    2016-06-20 Josef B svarar Thomas L
    Tack Thomas för förtroendet för flertalet uppdrag! Jag uppskattar kontakten med dig och som sagt tveka aldrig att höra av dig till mig. Önskar dig en fin sommar med familjen så ses och hörs vi snart igen // Vänliga hälsningar Josef
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren överträffade mina förväntningar på serviceanda och personligt engagemang i min specifika situation. Läs mer
    2016-06-20 Josef B svarar Henrik B
    Hej Henrik och tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas att du kommer trivas bra i Luthagen med dina barn. När det är dags för att leta större så hjälper jag dig gärna med det. Ta han dom dig så ses vi om ett litet tag igen // Vänliga hälsningar Josef
  • Göran L
    Göran L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag tog kontakt med flera mäklare i Uppsala och valde direkt bort dem som inte utstrålade tillräckligt med energi. Från återstående short list gav mig Josef Boulaich från HusmanHagberg bäst magkänsla: seriös, vänlig, intresserad – men framför allt: från första stund på tårna för att få börja jobba med mitt objekt! Det var då. Nu, en vecka efter avslutad affär, kan jag bara konstatera att min instinkt var riktig. Att mors lägenhet i Eriksberg till slut hamnade hos en riktigt bra köpare (och till ett bra pris) är förstås inte enbart Josefs förtjänst. Men hans stora arbetsvilja och ord för ord-leverans av vad han hade utfäst att leverera gjorde utan tvekan en skillnad. Jag är utomordentligt nöjd och vill härmed å det varmaste rekommendera Josefs tjänster! Läs mer
    2016-05-30 Josef B svarar Göran L
    Hej, och stort tack för dina underbara ord Göran. Jag tar till mig varje ord av det du skriver. Vill först tacka dig för förtroendet att få sälja din mors lägenhet i Eriksberg. Jag vill även tacka dig för den fina kontakten vi haft genomgående under hela processen. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag är mycket nöjd med resultatet, dels i att bostaden såldes till ett högt pris och även att du och köparen var väldigt nöjda med varandra. Jag önskar dig en fin sommar Göran med mycket sol så hörs vi inför deklarationen. Om det skulle vara något innan så vet du var jag finns / Vänliga hälsningar Josef
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Min upplevelse av Josef som mäklare var perfekt. Ett seriöst mottagande och noga med detaljer. Josef annonserade lägenheten väl så det var många som kom på visningarna vilket också gjorde att det blev budgivning. Jag blev mkt nöjd med slutpriset. Josef var alltid tillgänglig ifall det dök upp frågor. Hela försäljningen gick smidigt, från att första kontakten togs till att kontraktet skrevs på. Josef ordnade även med flyttstädningen vilket var inget jag hade räknat med. Plus för det.
    Josef var proffsig hela vägen och jag kan stark rekommendera honom om man vill ha en mäklare man får förtroende för.

// Jonas Forssander Läs mer
    2016-04-08 Josef B svarar Jonas F
    Hej Jonas.Tack så hemsk mycket för din fina rekommendation. Jag måste säga att din uteplats var helt fantastisk och det var kul att köparen uppskattade den lika mycket som dig. Hoppas allting är bra och att du fortsätter trivas i din nya bostad. Du vet att du alltid är välkommen att ringa mig i framtiden om du behöver hjälp med något. Önskar dig en fin tid framöver så hörs vi snart! // Josef
  • Christoffer C
    Christoffer C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag heter Christoffer Johansson och anlitade Josef Boulaich när jag skulle sälja min bostad, jag gick igenom många offerter innan jag till slut valde det fanns billigare det fanns dyrare. magkännslan sa Josef.
    Josef satte nytt säljrekord i min förening på min bostad och jag vet inte om det går att kräva så mycket mer av en mäklare. Vill tacka dig för ett fantastiskt jobb och du är varmt välkommen att ta hand om mitt nästa objekt. // Nöjd kund Läs mer
    2016-02-22 Josef B svarar Christoffer C
    Hej Christoffer :) Hoppas allt är bra och att allting rullar på för dig i Norge. Stort tack för dina ord och din rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är varmt välkommen att ringa mig när det är dags att flytta tillbaka så hjälper jag dig att hitta någonting nytt! Ta hand om dig // Hälsningar Josef
  • Merdad G
    Merdad G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är otroligt nöjd med dialogen och den närvaro som Josef bistod med under vårt köp. Kan startk rekommendera Josef! Läs mer
    2016-02-10 Josef B svarar Merdad G
    Hej Merdad och tack för din rekommendation. Stort grattis till er förlovning och jag önskar er en fin framtid ihop. Ta hand om er och det är bara att ringa om det skulle vara någonting eller om jag kan hjälpa till med något! // Josef
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag anlitade Josef för att sälja en lägenhet och hans engagemang, driv och service överträffade vida mina förväntningar. Han sålde bostaden för ett mycket bra pris och höll mig underrättad på ett mycket professionellt sätt genom hela processen. Jag rekommenderar Josef varmt om ni vill ha en mäklare av absoluta toppklass! Läs mer
    2016-02-10 Josef B svarar Jakob J
    Tack Jakob för dina fina ord och att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Jag känner att jag hade ditt stöd och ditt förtroende från första stund och jag är glad över att du blev så pass nöjd. Lycka till med allt framöver så hörs vi inför deklarationen. Vänliga hälsningar // Josef
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är precis en sådan mäklare man vill ha vid sin sida vid en bostadsaffär, väldigt förtroendeingivande och kunnig. Kom med tips och råd, återkopplade till mig under hela försäljningsprocessen vilket kändes väldigt tryggt. Det bästa av allt var att han lyckades få till ett slutpris som var mycket högre än förväntat. Jag kommer definitivt anlita Josef i framtiden. Läs mer
    2016-02-10 Josef B svarar Hakim H
    Tack så mycket för dina ord Hakim och tack för en fin dialog genom hela processen samt för din rekommendation. Jag önskar dig lycka till med din nya bostad :) Du är alltid välkommen att ringa mig om det är någonting jag kan hjälpa till med // Josef
  • Adam A
    Adam A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra service och bemötande från första träff och under hela försäljningen men även efter försäljning har jag fått mycket hjälp av Josef. Josef såg till att försäljningen av min lägenhet överkred alla mina förväntningar. Något som var återkommande under hela försäljningen av min bostadsrätt var en otrolig trygghet. Jag kommer garanterat vända mig till Josef vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2016-02-10 Josef B svarar Adam A
    Hej Adam. Jag vill tacka dig stort för dina fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med allt och du hade en fantastisk bostad. Jag önskar er stort lycka till med flytten till Västerås och du är alltid välkommen att höra av dig ifall jag kan hjälpa till på något sätt. // Josef
  • Per Albin F
    Per Albin F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bästa mäklaren i Sverige.
    Nöjd på alla punkter Läs mer
    2016-02-10 Josef B svarar Per Albin F
    Tack så mycket Per för din ord och framför allt ditt förtroende:) Önskar dig en bra tid framöver så ses vi snart igen // Josef
  • Asus S
    Asus S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Duktig mäklare, allt gick smidigt. Tyckte dock inte om att priset på lägenheten ökade då vi köpte den innan budgivning för det pris som säljaren föreslog.
    Mvh/Asus Sharif Läs mer
    2015-10-21 Josef B svarar Asus S
    Hej Asus, jag vill tacka dig för din rekommendation. Grattis till en fin bostad i ett bra område och jag hoppas att din dotter kommer trivas väldigt bra. Jag förstår att ni tycker så men som vi pratade om tidigare så fick säljaren ett högre bud innan bostaden var såld och därför ökade den. Ta hand om er och jag önskar er fin tid framöver. Ni är varmt välkomna att höra av er i framtiden om jag kan hjälpa till med något // Hälsningar Josef
  • Sandy J
    Sandy J skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är så nöjd med josef som mäklare och han gjorde ett utmärkt arbete.
    Han var proffesionel och var väldigt hjälpsam för oss som var nybörjare med hur man skulle gå till väga med att sälja våran bostad.
    Jag rekomenderar josef Boulaich och blir det någon försäljning igen av våran lgnht kommer jag att välja honom igen. Läs mer
    2015-10-21 Josef B svarar Sandy J
    Hej Sandy :) Jag vill tacka dig så mycket för din rekommendation. Jag är tacksam för att jag fått hjälpa dig och din man. Jag önskar er stort lycka till med den nya bostaden och jag hoppas att ni kommer stortrivas. Ni är varmt välkomna till mig och vi hörs om några månader då jag kommer hjälpa er med deklarationen! // Josef
  • Emma F
    Emma F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och öppen, enkel att arbeta med och en bra mellan hand mellan säljare och köpare Läs mer
    2015-10-21 Josef B svarar Emma F
    Tack Emma för din rekommendation. Jag tyckte att det var otroligt roligt att du fick köpa lägenheten då man såg hur mycket du tyckte om den:)) Jag hoppas att du trivs utmärkt i bostaden. Önskar dig stort lycka till med alla studier och nya livet i Uppsala :)) // Josef
  • Emma V
    Emma V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är jättenöjda med Josef som mäklare! Han är väldigt engagerad och effektiv. Var alltid lätt att få tag på och hörde alltid av sig och återkopplade. Väldigt trevlig!! Läs mer
    2015-10-21 Josef B svarar Emma V
    Tack så mycket Emma. Jag vill tacka för ert förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er stort lycka till med det nya huset. Vi hörs igen om några månader så hjälper jag er med deklarationen. Hälsa Jerry så mycket. // Josef
  • Avista S
    Avista S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    En bra mäklare, allt gick smidigt. Det enda som jag tyckte va negativt va att lägenhetspriset gick upp med 30.000 trots att vi köpte lägenheten innan bud. Så priset borde ha hållts till det vi kom överens om i början! Läs mer
    2016-02-22 Josef B svarar Avista S
    Hej Avista. Stort tack för dina ord. Hoppas allt är bra och att du trivs bra i bostaden och den stora balkongen :)
    Förstår att du upplever det så men som vi pratade om tidigare så fick säljaren ett högre bud innan bostaden var såld och säljaren valde att ta emot det högre budet. Därför ökade priset. Lycka till med allting framöver Avista och det är bara höra av dig om du vill ha hjälp i framtiden // Hälsningar Josef
    Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Ludwig W
    Ludwig W skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har varit en fantastiskt mäklare som tagit fantastiskt väl hand om oss som säljare genom hela försäljningsprocessen. Han har funnits tillgänglig 24/7, bokstavligt talat, och hela tiden uppdaterat om läget. Läs mer
    2015-06-30 Josef B svarar Ludwig W
    Tack Ludwig. Blev glad över dina ord! Jag vill tacka för ert förtroende och det har varit ett nöje att få hjälpa er! Ha en trevlig sommar.
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ödmjuk mäklare med både säljarens och köparens bästa i fokus. Läs mer
    2015-06-30 Josef B svarar Mikaela K
    Hej Mikaela, jag uppskattar dina ord. Tack så mycket :) Önskar dig en bra sommar.
Maxim Alami
Josef Boulaich