Josef Boulaich
Registrerad mäklare sedan 2009-06-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-06-30
2019-08 - 2020-07
Det som motiverar mig är att ha dem nöjdaste kunderna och att alltid överträffa mina uppdragsgivares förväntningar i bostadsprocessen.

Alla mina uppdrag påbörjas med en kostnadsfri värdering där jag alltid utgår ifrån ”Hur kan jag hjälpa Dig på bästa möjliga sätt?” Därefter skräddarsyr jag en lösning och med stort engagemang anpassar jag mig och min tjänst efter Dina behov. Jag är serviceinriktad och finns alltid tillgänglig för mina kunder. Jag är en ödmjuk och positiv mäklare som alltid försöker hitta lösningar när andra ser problem. Välkommen! Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Josef Boulaich

• FANNY G
    FANNY G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-05-30

Josef gjorde hela min process av att sälja mitt hus såååå enkel för mig
    Han hjälpte till med varje steg även efter
    och lät mig ställa Alla mina dumma frågor hade inte kunnat be om en bättre mäklare
    Tack bästa Josef ! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Lidya H köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-05-27

Nyby
    Ödmjuk, engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Annie Margareta K
    Annie Margareta K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-04-13

Köpte en lägenhet av Josef. Trevlig, lösningsfokuserad och hjälpsam. Snabb på återkoppling och höll det han lovade.

/Annie Karlsson Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • Robin Michael S sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

Centrum
    Dunder mäklare, rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-04-07 Josef B svarar Robin Michael S
    Tack så mycket Robin för dina ord och den fina kontakten. Jag ser fram emot att få hjälpa dig med din nästa bostad i Uppsala. Ha det så bra så ses vi snart igen. Vänliga hälsningar Josef
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Rajkumar S köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

Centrum
    we had great experience with Josef, for the purchase process. With Josef all the needed communication and information exchange were fast and efficient.
    He mat all our expectations during this purchase process. Läs mer
    2020-04-07 Josef B svarar Rajkumar S
    Hi Rajkumar and Shveta. Thank you so much for your nice words. It has been a pleasure to help you with the purchase of your first home. Now we just hope that everything goes well so we will see you again in a while // Greetings Josef
    Maxim A, Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Shveta S köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

Centrum
    We had a very great experience with Josef Boulaich in buying Vaksalgatan 55. He always made the communication between seller and us very fast. He met all our expectations and wishes during the buying process. He also arranged pre- viewing of the apartment on our demand and translated all the contract information from Swedish to English for us. So, overall we were completely satisfied with his job during the purchase process. Läs mer
    2020-04-07 Josef B svarar Shveta S
    Maxim A, Jesper A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • ABBAS A
    ABBAS A sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-19

4:a
    Löten
    Josef insats är helt enastående, från början till slut. Han är en otroligt duktig och professionell mäklare som får kunden att känna sig fullkomligt trygg och bekväm genom hela processen. Man kan lita på att han gör sitt yttersta för att man ska bli nöjd. Och det blir man. Han är påläst, mycket intresserad, kunnig och finns tillgänglig för kunden oavsett när man behöver, Med sitt strategiska tänk och metodiska arbete lyckades Josef Boulaich sälja min lägenhet med utmärkt resultat och utan öppna visningar. Läs mer
    2020-04-07 Josef B svarar ABBAS A
    Hej Abbas, jag vill tacka dig för dina fina ord och för kontakten. Jag ser verkligen fram emot att få hjälpa dig framöver med att hitta den nya bostad. Annars så hörs vi inom kort. Ha det fint så länge :) // Hälsningar Josef
    Walat T, Jesper A gillar detta
  • Linnea W köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-10-13

2:a
    Svartbäcken
    Professionell, trevlig, smidig och super roligt! Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Linnea W
    Tack Linnea för kontakten och grattis till en fin bostad. Vi hörs inom kort igen :) // Hälsningar Josef
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Andreas E köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-09-30

Svartbäcken
    Köpt 3 rums lägenhet via Josef.
    Mycket proffesionellt bemötande på telefon, vid visning och vid kontraktskrivandet - både mot säljare och köpare.
    Förväntningar jag har för en mäklare är att denne ska kommunicera väl och i tid och vara relativt neutral mellan säljare/objektet/säljare. Josef har skött detta utmärkt.
    Sammanfattningsvis: Bästa / mest professionella mäklare jag varit i kontakt med. Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Andreas E
    Tack Andreas för dina vänliga ord och din rekommendation. Det uppskattas och värmer oerhört mycket. Tack också för den fina kontakten. Grattis till dig och dina döttrar för bostaden. Ni kommer trivas super :) Vi hörs inom kort igen. // Hälsningar Josef
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Bror Håkan K sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-31

5:a
    Vittinge
    kanon på allt rekomenderar verkligen honom Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Bror Håkan K
    Tack Håkan för ert förtroende. Jag önskar er lycka till i nya bostaden och att ni kommer trivas bra. Vi hörs i början på nästa år inför deklarationen // Hälsningar Josef
    Walat T, Maxim A, Jesper A gillar detta

Senaste försäljningarna