en del av HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 23 rekommendationer
Det som motiverar mig är att ha dem nöjdaste kunderna och att alltid överträffa mina uppdragsgivares förväntningar i bostadsprocessen.

Alla mina uppdrag påbörjas med en kostnadsfri värdering där jag alltid utgår ifrån ”Hur kan jag hjälpa Dig på bästa möjliga sätt?” Därefter skräddarsyr jag en lösning och med stort engagemang anpassar jag mig och min tjänst efter Dina behov. Jag är serviceinriktad och finns alltid tillgänglig för mina kunder. Jag är en ödmjuk och positiv mäklare som alltid försöker hitta lösningar när andra ser problem. Välkommen!

Läs vad 23 användare tycker om Josef Boulaich

• Eva S
    Eva S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket kompetent och kunnig mäklare som tog hand om allt och lite till i samband med försäljningen av lägenhet. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt till andra kunder.
    2016-07-24 Josef B svarar Eva S
    Hej Eva och tack för dina fina ord samt förtroendet att få sälja din mors bostad. Det har varit trevligt att få lära känna dig och jag är glad över att ni blivit nöjda. Vi hörs inför deklarationen :) // Hälsningar Josef
    Jesper A, Johanna K, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Marie O
    Marie O skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mycket bra upplevelse att köpa lägenhet via Joseph.Jag fick snabba svar på mina frågor. Bästa betyg !!!
    2016-07-10 Josef B svarar Marie O
    Tack Marie för dina vänliga ord och stort grattis igen till Fannys fina lägenhet. Jag önskar dig och familjen en fin sommar. Skulle det vara någonting så vet ni vart jag finns :) // Vänliga hälsningar Josef
  • Susanna L
    Susanna L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick bra, snabb och korrekt återkoppling. Josef är omtänksam och hittar alltid lösningar. Vi var mycket nöjda i samband med köp av lägenhet i Uppsala.
    2016-06-29 Josef B svarar Susanna L
    Hej och stort tack för dina fina ord! Tack själv för den smidiga kontakten under hela processen Susanna. Jag önskar Isabelle en fin tid här i Uppsala i hennes nya bostad. Ha en trevlig sommar och hälsa Isabelle och Håkan så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Linda M
    Linda M skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Boulaich har varit en otroligt bra kontakt hos Husman Hagberg. Han har besvarat alla våra funderingar och varit extremt tillgänglig alla dagar i veckan och tider på dygnet. Jag ger Josef mina bästa rekommendationer.
    2016-06-29 Josef B svarar Linda M
    Hej Linda! Tack så mycket för din Reco och stort grattis till er nya bostad. Jag hoppas att ni kommer stortrivas och skulle det vara någonting så är ni alltid varmt välkomna att höra av er till mig. Jag önskar er en fin sommar och hälsa Viktor så mycket från mig. Vänliga hälsningar Josef
  • Frouzandeh G
    Frouzandeh G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Smidigt att jobba med. Trevlig o professionell . Jag är mycket nöjd med hans engagemang.
    2016-06-20 Josef B svarar Frouzandeh G
    Hej Frouzandeh! Tack för dina ord och din rekommendation samt förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Uppskattar den kontakt vi haft det senaste året och att ni trott på mig under hela processen även fast det tog lite längre tid än vad vi hoppats på från början. Hälsa så mycket till Per och din son och jag önskar er en fin sommar! / Vänliga hälsningar Josef
  • Ellen V
    Ellen V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef var jättetrevlig och bemötande. Allt sköttes väl och han svarade på alla frågor jag hade. Har inte särskilt stor erfarenhet av mäklare eller bostadsrättsköp men jag hoppas att jag kommer att ha en lika bra mäklare som honom nästa gång!
    2016-06-20 Josef B svarar Ellen V
    Hej Ellen! Tack för dina ord och din rekommendation. Hoppas flytten har gått bra till din nya bostad i Luthagen. Det var kul att se hur mycket du tyckte om bostaden och säljaren uppskattade det väldigt mycket också :) Jag är övertygad om att du kommer trivas superbra och du är varmt välkommen att höra av dig till mig i framtiden. Önskar dig en fin sommar! / Vänliga hälsningar Josef
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef Bouilaich gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Positiv, glad, noggrann.
    2016-06-20 Josef B svarar Thomas L
    Tack Thomas för förtroendet för flertalet uppdrag! Jag uppskattar kontakten med dig och som sagt tveka aldrig att höra av dig till mig. Önskar dig en fin sommar med familjen så ses och hörs vi snart igen // Vänliga hälsningar Josef
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren överträffade mina förväntningar på serviceanda och personligt engagemang i min specifika situation.
    2016-06-20 Josef B svarar Henrik B
    Hej Henrik och tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas att du kommer trivas bra i Luthagen med dina barn. När det är dags för att leta större så hjälper jag dig gärna med det. Ta han dom dig så ses vi om ett litet tag igen // Vänliga hälsningar Josef
  • Göran L
    Göran L skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag tog kontakt med flera mäklare i Uppsala och valde direkt bort dem som inte utstrålade tillräckligt med energi. Från återstående short list gav mig Josef Boulaich från HusmanHagberg bäst magkänsla: seriös, vänlig, intresserad – men framför allt: från första stund på tårna för att få börja jobba med mitt objekt! Det var då. Nu, en vecka efter avslutad affär, kan jag bara konstatera att min instinkt var riktig. Att mors lägenhet i Eriksberg till slut hamnade hos en riktigt bra köpare (och till ett bra pris) är förstås inte enbart Josefs förtjänst. Men hans stora arbetsvilja och ord för ord-leverans av vad han hade utfäst att leverera gjorde utan tvekan en skillnad. Jag är utomordentligt nöjd och vill härmed å det varmaste rekommendera Josefs tjänster!
    2016-05-30 Josef B svarar Göran L
    Hej, och stort tack för dina underbara ord Göran. Jag tar till mig varje ord av det du skriver. Vill först tacka dig för förtroendet att få sälja din mors lägenhet i Eriksberg. Jag vill även tacka dig för den fina kontakten vi haft genomgående under hela processen. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och jag är mycket nöjd med resultatet, dels i att bostaden såldes till ett högt pris och även att du och köparen var väldigt nöjda med varandra. Jag önskar dig en fin sommar Göran med mycket sol så hörs vi inför deklarationen. Om det skulle vara något innan så vet du var jag finns / Vänliga hälsningar Josef
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Min upplevelse av Josef som mäklare var perfekt. Ett seriöst mottagande och noga med detaljer. Josef annonserade lägenheten väl så det var många som kom på visningarna vilket också gjorde att det blev budgivning. Jag blev mkt nöjd med slutpriset. Josef var alltid tillgänglig ifall det dök upp frågor. Hela försäljningen gick smidigt, från att första kontakten togs till att kontraktet skrevs på. Josef ordnade även med flyttstädningen vilket var inget jag hade räknat med. Plus för det.
    Josef var proffsig hela vägen och jag kan stark rekommendera honom om man vill ha en mäklare man får förtroende för.

// Jonas Forssander
    2016-04-08 Josef B svarar Jonas F
    Hej Jonas.Tack så hemsk mycket för din fina rekommendation. Jag måste säga att din uteplats var helt fantastisk och det var kul att köparen uppskattade den lika mycket som dig. Hoppas allting är bra och att du fortsätter trivas i din nya bostad. Du vet att du alltid är välkommen att ringa mig i framtiden om du behöver hjälp med något. Önskar dig en fin tid framöver så hörs vi snart! // Josef
  • Christoffer C
    Christoffer C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag heter Christoffer Johansson och anlitade Josef Boulaich när jag skulle sälja min bostad, jag gick igenom många offerter innan jag till slut valde det fanns billigare det fanns dyrare. magkännslan sa Josef.
    Josef satte nytt säljrekord i min förening på min bostad och jag vet inte om det går att kräva så mycket mer av en mäklare. Vill tacka dig för ett fantastiskt jobb och du är varmt välkommen att ta hand om mitt nästa objekt. // Nöjd kund
    2016-02-22 Josef B svarar Christoffer C
    Hej Christoffer :) Hoppas allt är bra och att allting rullar på för dig i Norge. Stort tack för dina ord och din rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är varmt välkommen att ringa mig när det är dags att flytta tillbaka så hjälper jag dig att hitta någonting nytt! Ta hand om dig // Hälsningar Josef
  • Merdad G
    Merdad G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är otroligt nöjd med dialogen och den närvaro som Josef bistod med under vårt köp. Kan startk rekommendera Josef!
    2016-02-10 Josef B svarar Merdad G
    Hej Merdad och tack för din rekommendation. Stort grattis till er förlovning och jag önskar er en fin framtid ihop. Ta hand om er och det är bara att ringa om det skulle vara någonting eller om jag kan hjälpa till med något! // Josef
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag anlitade Josef för att sälja en lägenhet och hans engagemang, driv och service överträffade vida mina förväntningar. Han sålde bostaden för ett mycket bra pris och höll mig underrättad på ett mycket professionellt sätt genom hela processen. Jag rekommenderar Josef varmt om ni vill ha en mäklare av absoluta toppklass!
    2016-02-10 Josef B svarar Jakob J
    Tack Jakob för dina fina ord och att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Jag känner att jag hade ditt stöd och ditt förtroende från första stund och jag är glad över att du blev så pass nöjd. Lycka till med allt framöver så hörs vi inför deklarationen. Vänliga hälsningar // Josef
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef är precis en sådan mäklare man vill ha vid sin sida vid en bostadsaffär, väldigt förtroendeingivande och kunnig. Kom med tips och råd, återkopplade till mig under hela försäljningsprocessen vilket kändes väldigt tryggt. Det bästa av allt var att han lyckades få till ett slutpris som var mycket högre än förväntat. Jag kommer definitivt anlita Josef i framtiden.
    2016-02-10 Josef B svarar Hakim H
    Tack så mycket för dina ord Hakim och tack för en fin dialog genom hela processen samt för din rekommendation. Jag önskar dig lycka till med din nya bostad :) Du är alltid välkommen att ringa mig om det är någonting jag kan hjälpa till med // Josef
  • Adam A
    Adam A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra service och bemötande från första träff och under hela försäljningen men även efter försäljning har jag fått mycket hjälp av Josef. Josef såg till att försäljningen av min lägenhet överkred alla mina förväntningar. Något som var återkommande under hela försäljningen av min bostadsrätt var en otrolig trygghet. Jag kommer garanterat vända mig till Josef vid framtida bostadsaffärer.
    2016-02-10 Josef B svarar Adam A
    Hej Adam. Jag vill tacka dig stort för dina fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med allt och du hade en fantastisk bostad. Jag önskar er stort lycka till med flytten till Västerås och du är alltid välkommen att höra av dig ifall jag kan hjälpa till på något sätt. // Josef
  • Per Albin F
    Per Albin F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bästa mäklaren i Sverige.
    Nöjd på alla punkter
    2016-02-10 Josef B svarar Per Albin F
    Tack så mycket Per för din ord och framför allt ditt förtroende:) Önskar dig en bra tid framöver så ses vi snart igen // Josef
  • Asus S
    Asus S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Duktig mäklare, allt gick smidigt. Tyckte dock inte om att priset på lägenheten ökade då vi köpte den innan budgivning för det pris som säljaren föreslog.
    Mvh/Asus Sharif
    2015-10-21 Josef B svarar Asus S
    Hej Asus, jag vill tacka dig för din rekommendation. Grattis till en fin bostad i ett bra område och jag hoppas att din dotter kommer trivas väldigt bra. Jag förstår att ni tycker så men som vi pratade om tidigare så fick säljaren ett högre bud innan bostaden var såld och därför ökade den. Ta hand om er och jag önskar er fin tid framöver. Ni är varmt välkomna att höra av er i framtiden om jag kan hjälpa till med något // Hälsningar Josef
  • Sandy J
    Sandy J skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är så nöjd med josef som mäklare och han gjorde ett utmärkt arbete.
    Han var proffesionel och var väldigt hjälpsam för oss som var nybörjare med hur man skulle gå till väga med att sälja våran bostad.
    Jag rekomenderar josef Boulaich och blir det någon försäljning igen av våran lgnht kommer jag att välja honom igen.
    2015-10-21 Josef B svarar Sandy J
    Hej Sandy :) Jag vill tacka dig så mycket för din rekommendation. Jag är tacksam för att jag fått hjälpa dig och din man. Jag önskar er stort lycka till med den nya bostaden och jag hoppas att ni kommer stortrivas. Ni är varmt välkomna till mig och vi hörs om några månader då jag kommer hjälpa er med deklarationen! // Josef
  • Emma F
    Emma F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och öppen, enkel att arbeta med och en bra mellan hand mellan säljare och köpare
    2015-10-21 Josef B svarar Emma F
    Tack Emma för din rekommendation. Jag tyckte att det var otroligt roligt att du fick köpa lägenheten då man såg hur mycket du tyckte om den:)) Jag hoppas att du trivs utmärkt i bostaden. Önskar dig stort lycka till med alla studier och nya livet i Uppsala :)) // Josef
  • Emma V
    Emma V skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är jättenöjda med Josef som mäklare! Han är väldigt engagerad och effektiv. Var alltid lätt att få tag på och hörde alltid av sig och återkopplade. Väldigt trevlig!!
    2015-10-21 Josef B svarar Emma V
    Tack så mycket Emma. Jag vill tacka för ert förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er stort lycka till med det nya huset. Vi hörs igen om några månader så hjälper jag er med deklarationen. Hälsa Jerry så mycket. // Josef
  • Avista S
    Avista S skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    En bra mäklare, allt gick smidigt. Det enda som jag tyckte va negativt va att lägenhetspriset gick upp med 30.000 trots att vi köpte lägenheten innan bud. Så priset borde ha hållts till det vi kom överens om i början!
    2016-02-22 Josef B svarar Avista S
    Hej Avista. Stort tack för dina ord. Hoppas allt är bra och att du trivs bra i bostaden och den stora balkongen :)
    Förstår att du upplever det så men som vi pratade om tidigare så fick säljaren ett högre bud innan bostaden var såld och säljaren valde att ta emot det högre budet. Därför ökade priset. Lycka till med allting framöver Avista och det är bara höra av dig om du vill ha hjälp i framtiden // Hälsningar Josef
    Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Ludwig W
    Ludwig W skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Josef har varit en fantastiskt mäklare som tagit fantastiskt väl hand om oss som säljare genom hela försäljningsprocessen. Han har funnits tillgänglig 24/7, bokstavligt talat, och hela tiden uppdaterat om läget.
    2015-06-30 Josef B svarar Ludwig W
    Tack Ludwig. Blev glad över dina ord! Jag vill tacka för ert förtroende och det har varit ett nöje att få hjälpa er! Ha en trevlig sommar.
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ödmjuk mäklare med både säljarens och köparens bästa i fokus.
    2015-06-30 Josef B svarar Mikaela K
    Hej Mikaela, jag uppskattar dina ord. Tack så mycket :) Önskar dig en bra sommar.
Johanna Kahlström
Göran Eriksson