Josef Boulaich
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Det som motiverar mig är att ha dem nöjdaste kunderna och att alltid överträffa mina uppdragsgivares förväntningar i bostadsprocessen.

Alla mina uppdrag påbörjas med en kostnadsfri värdering där jag alltid utgår ifrån ”Hur kan jag hjälpa Dig på bästa möjliga sätt?” Därefter skräddarsyr jag en lösning och med stort engagemang anpassar jag mig och min tjänst efter Dina behov. Jag är serviceinriktad och finns alltid tillgänglig för mina kunder. Jag är en ödmjuk och positiv mäklare som alltid försöker hitta lösningar när andra ser problem. Välkommen! Läs mer

Läs vad 73 Läs vad Josef Boulaich

• Robin Michael S sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

Centrum
    Dunder mäklare, rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Rajkumar S köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

Centrum
    we had great experience with Josef, for the purchase process. With Josef all the needed communication and information exchange were fast and efficient.
    He mat all our expectations during this purchase process. Läs mer
  • Shveta S köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

Centrum
    We had a very great experience with Josef Boulaich in buying Vaksalgatan 55. He always made the communication between seller and us very fast. He met all our expectations and wishes during the buying process. He also arranged pre- viewing of the apartment on our demand and translated all the contract information from Swedish to English for us. So, overall we were completely satisfied with his job during the purchase process. Läs mer
  • ABBAS A
    ABBAS A sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-19

Löten
    Josef insats är helt enastående, från början till slut. Han är en otroligt duktig och professionell mäklare som får kunden att känna sig fullkomligt trygg och bekväm genom hela processen. Man kan lita på att han gör sitt yttersta för att man ska bli nöjd. Och det blir man. Han är påläst, mycket intresserad, kunnig och finns tillgänglig för kunden oavsett när man behöver, Med sitt strategiska tänk och metodiska arbete lyckades Josef Boulaich sälja min lägenhet med utmärkt resultat och utan öppna visningar. Läs mer
    Walat T, Jesper A gillar detta
  • Linnea W köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-10-13

Svartbäcken
    Professionell, trevlig, smidig och super roligt! Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Linnea W
    Tack Linnea för kontakten och grattis till en fin bostad. Vi hörs inom kort igen :) // Hälsningar Josef
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Andreas E köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-09-30

Svartbäcken
    Köpt 3 rums lägenhet via Josef.
    Mycket proffesionellt bemötande på telefon, vid visning och vid kontraktskrivandet - både mot säljare och köpare.
    Förväntningar jag har för en mäklare är att denne ska kommunicera väl och i tid och vara relativt neutral mellan säljare/objektet/säljare. Josef har skött detta utmärkt.
    Sammanfattningsvis: Bästa / mest professionella mäklare jag varit i kontakt med. Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Andreas E
    Tack Andreas för dina vänliga ord och din rekommendation. Det uppskattas och värmer oerhört mycket. Tack också för den fina kontakten. Grattis till dig och dina döttrar för bostaden. Ni kommer trivas super :) Vi hörs inom kort igen. // Hälsningar Josef
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Bror Håkan K sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-31

Vittinge
    kanon på allt rekomenderar verkligen honom Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Bror Håkan K
    Tack Håkan för ert förtroende. Jag önskar er lycka till i nya bostaden och att ni kommer trivas bra. Vi hörs i början på nästa år inför deklarationen // Hälsningar Josef
    Walat T, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Julia D köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-29

Höganäs
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av HusmanHagberg. Mäklaren Josef har varit mycket hjälpsam och lättsam i kontakten. Trevlig och tillmötesgående! Jag är mycket nöjd som kund. Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Julia D
    Tack Julia för ditt omdöme och grattis till den fina lägenheten i Höganäs. Jag hoppas du kommer trivas super. Lycka till med jobb och allt. Du är välkommen att återkomma till mig i framtiden. Ha det bra så länge // Hälsningar Josef
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Emelie H sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-29

Höganäs
    Jag sålde en 2:a i Höganäs, Uppsala, och fick mycket bra hjälp av Josef. Han gav snabb återkoppling och höll mig uppdaterad genom hela processen. Josef gjorde ett bra jobb, tog till sig av feedback samt svarade på alla frågor, stora som små. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2019-10-15 Josef B svarar Emelie H
    Tack så mycket Emelie för dina ord och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Tack för ett fint samarbete och din insats i att få bostaden till sitt bästa jag. Lycka till med sökandet i Stockholm. Hälsa Jesper så hörs vi framöver när det börjar närma sig deklarationen // Hälsningar Josef
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Sara A sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-11

Fålhagen
    Köpte lägenhet av Josef i vintras och anlitade honom sedan för att sälja min egna bostadsrätt då min tidigare mäklare inte höll måttet. Josef var professionell i bemötandet och hade redan vid första mötet gjort upp en strategi för hur lägenheten skulle säljas. Josef följde sedan strategin och höll mig hela tiden uppdaterad med lägesstatus. Skulle varmt rekommendera Josef som mäklare till alla som är i försäljningstankar. Läs mer
    2019-06-13 Josef B svarar Sara A
    Tack Sara för dina fina ord. Det har varit en kul att få hjälpa dig med både köp och försäljning. En eloge också till dig och stylisten som ordnade det väldigt fint inför fotograferingen. Jag hör av mig inom kort igen. Vänliga hälsningar Josef

Senaste försäljningarna

Vaksalagatan