Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Josef Boulaich
Josef Boulaich
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-01 - 2018-12
Det som motiverar mig är att ha dem nöjdaste kunderna och att alltid överträffa mina uppdragsgivares förväntningar i bostadsprocessen.

Alla mina uppdrag påbörjas med en kostnadsfri värdering där jag alltid utgår ifrån ”Hur kan jag hjälpa Dig på bästa möjliga sätt?” Därefter skräddarsyr jag en lösning och med stort engagemang anpassar jag mig och min tjänst efter Dina behov. Jag är serviceinriktad och finns alltid tillgänglig för mina kunder. Jag är en ödmjuk och positiv mäklare som alltid försöker hitta lösningar när andra ser problem. Välkommen! Läs mer

Läs vad 56 kunder tycker om Josef Boulaich

• Marjeta L
    Marjeta L köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-03

61m²
    Nyby
    Hej , vi har köpt en lägenhet och vår upplevelse är positiv .

Mäklaren var trevligt och vi fick svar på många frågor som vi undrade .
    Vi känner trygga eftersom vi får hjälp av mäklaren under hela processen , med banken osv ..

En bra mäklare är viktigt för oss !
    Josef Boulaich är en bra mäklare

Med vänlig hälsning
    Marjeta Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Marjeta L
    Hej Marjeta och Ardian. Tack så mycket för era ord. Jag hoppas att ni tillsammans med er son kommer trivas bra i bostaden och att renoveringen kommer gå bra. Som sagt, ni är välkomna att återkomma om jag kan hjälpa till med någonting under er renovering som tips etc. Ha en trevlig helg så hörs vi snart igen :) // Hälsningar Josef
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Oscar Mikael S köpte sitt hus med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-03

123m²
    Vittinge
    Mycket noggrann, bra på att kommunicera och hålla kontakten. Rekommenderas. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Oscar Mikael S
    Hej Oscar. Tack för era ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fantastiska hus. Om det skulle vara någonting så är det bara att höra av er till mig. Hälsa Anna också. Hoppas året avslutas fint :) // Hälsningar Josef.
  • Arash b
    Arash b sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-02

86m²
    Svartbäcken
    Den bästa mäklaren jag haft. Mycket engagerad, kompetent och intelligent. Överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Arash b
    Hej Arash. Tack så mycket för din rekommendation. Det har varit riktigt roligt att spendera tid med dig under hela processen samt lärt känna dig bättre. Vi ses snart igen! Hälsningar Josef
  • Anneli M
    Anneli M sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-01

65.5m²
    Svartbäcken
    Josef är en mycket duktig, trevlig och professionell mäklare! Hur kan jag veta det? Jo, jag har erfarenhet av flera mäklare då jag och min man köpt och sålt fastigheter via mäklare ett antal gånger. Josef hjälpte hos med att sälja en tvårummare i Uppsala. Josef har under processens gång noggrant, lugnt och sakligt informerat och uppdaterat oss. Vi har känt oss trygga med Josef som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Anneli M
    Hej Anneli. Stort tack för dina fina ord och tack så mycket för ditt och Stefans förtroende att få hjälpa er med försäljningen. Ni hade gjort ett kanonjobb med bostaden, så mycket bra jobbat till er. Ha det så bra och hoppas ni får ett fint avslut på året så hörs vi fram emot deklarationstiderna. Hälsa Stefan // Hälsningar Josef
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Maria Alexandra P sålde sitt hus med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-11-30

187m²
    Alsike
    Josef är oerhört socialt kompetent, inte den klassiska "hemska" (min åsikt) hetsiga säljartypen. Han ger ett väldigt proffsigt , lugnt och betryggande intryck vid så stora beslut man tar vid köp och sälj av fastigheter. Han är dessutom personlig på ett bra sätt och väldigt trevlig.
    Jag skulle definitivt rekommendera honom till mina vänner och anlita honom i framtiden om det skulle bli aktuellt.

Alexandra Padilla Läs mer
    2018-12-07 Josef B svarar Maria Alexandra P
    Hej Alexandra. Tack för förtroendet och möjligheten att få hjälpa er. Jag hoppas ni mår bra. Hälsa familjen och hoppas allt går bra för Elliot med brottningen också :) Vi hörs framöver gällande deklarationen // Hälsningar Josef
  • Peter F skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-09-26

Josef har verkligen överträffat mina förväntningar, mycket kompetent i sin yrkesroll och han visade ett enormt engagemang både för affären och för mig som person Läs mer
    2018-10-08 Josef B svarar Peter F
    Hej Peter, tack så mycket för dina vänliga ord. Roligt att lära känna dig och samtidigt få hjälpa dig. Vi ses om ett par veckor. Ha det grymt fram tills dess :) // Josef
  • Aldona G skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-07-13

Josef va alltid tillgänglig, trevlig och tålmodig. Jag upplevde honom som engagerad och särskilt kunnig inom skattefrågor. Läs mer
    2018-08-28 Josef B svarar Aldona G
    Hej Aldona. Tack så mycket för det fina samarbetet och dina ord. Det var mycket att stå i med deklaration och skatt men allt gick bra till slut. Malin hälsar så mycket till dig. Vi hoppas att du trivs bra i din nya bostad och att hälsan är bra. Ha den fin tid framöver. Vänliga hälsningar // Josef & Malin
  • Ezana A
    Ezana A skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-07-08

Josef hjälpte oss att sälja vår lgh. Vi upplevde honom som en mycket trevlig, ödmjuk och inlyssnande mäklare! Vi fick snabbt förtroende för honom. Josef är glad och positiv, han är lätt att nå och förklar varje steg tydligt.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Ezana A
    Hej Ezana och Madelen. Tack för ert förtroende och ert tålamod trots att det inte gick vägen vid första annonseringstillfället. Ni gjorde ett fantastiks jobb med stylingen och bostaden kunde presenteras på bäst möjliga sätt tack vare er fina insats. Jag hoppas att det går bra med husletandet och det är bara höra av er om jag kan hjälpa till med något! Ha en fortsatt fin sommar // Hälsningar Josef
  • Billy C skrev om Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-07-07

Positivt bemötande, noggrann med informationen under processens gång.
    Serviceminded med snabb återkoppling på frågor, mail etc. med anta ord - Josef hade kunden i centrum.
    Kan verkligen rekommendera Josef Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Billy C
    Tack Billy för kontakten med dig. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad med många lugna stunder på balkongen. Du är alltid välkommen in på en kaffe om du promenerar förbi. Ha en fortsatt bra sommar :) // Josef
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Diana A sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Boulaich en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-07-04

78m²
    Luthagen
    Mycket erfaren och professionell mäklare med mångårig erfarenhet som gör att man direkt känner att man är i goda händer. Insatt i alla svåra och komplicerade frågor kring skador och fel i bostaden, regler och ansvar. Kollar upp det som är viktigt och ger svar snabbt och direkt. Mycket vänlig och personligt tillmötesgående, tålmodig och lyhörd för kundens önskemål och specifika behov. Man behöver dock hjälpa till lite med språk korrektur i prospektet, men alla andra dokument är upprättade helt korrekt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-07-09 Josef B svarar Diana A
    Hej Diana. Tack för dina ord och din feedback. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig. Tack även för din feedback gällande annonsen
    och prospektet, jag har tagit till mig varje ord och slutresultaten vart väldigt bra. Jag önskar dig en bra tid framöver. Vänliga hälsningar Josef

Senaste försäljningarna

5:a