6 rekommendationer

Malin Nunez
en del av HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Malin Nunez

• Ann T
    Ann T skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Lätt att få tag på och vägledde mig väl genom alla moment i min lägenhetsförsäljning. Var lyhörd iför mina arbetstider och hörde av sig och stämde möte när hon visste att jag kunde prata oavsett om det gällde en lördagskväll eller måndagsmorgon.
    2017-11-01 Malin N svarar Ann T
    Tack för det goda betyget Ann! Jag brukar i möjligaste mån försöka anpassa mig efter vad som passar kunden bäst, alltid kul att höra att det uppskattas!
    Jesper A gillar detta
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra trevligt bemötande, lugn, "naturlig" och avspänd attityd, tydlig information.
    2017-10-13 Malin N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika!
    Tack för fina ord!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick ett bra bemötande och allt därefter har varit bra!
    2017-04-24 Malin N svarar Viktor L
    Tack för fina ord Viktor! Och stort grattis till köpet av din första egna bostad. Vi ses vid tillträdet!
    Josef B, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    En jättebra och trevlig mäklare som är snabb och effektiv! Inget krångel alls. Allt flöt på som det skulle.
    2017-03-03 Malin N svarar Elina S
    Tack för det Elina! Jag Ringer nästa vecka och hör om ni kommit i ordning i nya lägenheten.
  • Pär S
    Pär S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Samarbetet med Malin har varit en trevlig upplevelse och har fungerat mycket bra. Bra och snabb återkoppling på de händelser som skett i samband med försäljningen av vår lägenhet i Uppsala.
    2017-03-03 Malin N svarar Pär S
    Tack Pär! Det har varit kul att hjälpa till med försäljningen av Isabelles lägenhet. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och tryggt mottagande. Fick all den hjälp man behövde och genomförde affären mycket proffesionellt.
    2017-03-02 Malin N svarar Jonas E
    Tack för fina ord Jonas! Har varit enbart kul att hjälpa dig och Birgitta med försäljningen!
Maxim Alami
Josef Boulaich