9 rekommendationer

Malin Nunez
en del av HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Malin Nunez

• Kenneth M
    Kenneth M skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och påläst, gick kanon att sälja lägenheten.
    Rekommenderar verkligen Malin för en försäljning och kommer att anlita Malin igen när vi skall sälja. Läs mer
  • Linus S
    Linus S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Malin var jätte trevlig och en toppen mäklare!
    Hon bemöte mig bra och var noggran att förklara allt!
    Alltså en bra mäklare! Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett trevligt bemötande och samarbete! En toppen tjej som verkligen hjälper till med allt. Jag är supernöjd🤗 Kram/Carina Läs mer
    2018-01-19 Malin N svarar Carina L
    Tack Carina! Det var kul att få jobba med din pappas lägenhet under hösten, trots den lite svajiga marknaden som precis började visa sig när vi satte igång med din försäljning. Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb!
  • Ann T
    Ann T skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Lätt att få tag på och vägledde mig väl genom alla moment i min lägenhetsförsäljning. Var lyhörd iför mina arbetstider och hörde av sig och stämde möte när hon visste att jag kunde prata oavsett om det gällde en lördagskväll eller måndagsmorgon. Läs mer
    2017-11-01 Malin N svarar Ann T
    Tack för det goda betyget Ann! Jag brukar i möjligaste mån försöka anpassa mig efter vad som passar kunden bäst, alltid kul att höra att det uppskattas!
    Jesper A gillar detta
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra trevligt bemötande, lugn, "naturlig" och avspänd attityd, tydlig information. Läs mer
    2017-10-13 Malin N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika!
    Tack för fina ord!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick ett bra bemötande och allt därefter har varit bra! Läs mer
    2017-04-24 Malin N svarar Viktor L
    Tack för fina ord Viktor! Och stort grattis till köpet av din första egna bostad. Vi ses vid tillträdet!
    Josef B, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    En jättebra och trevlig mäklare som är snabb och effektiv! Inget krångel alls. Allt flöt på som det skulle. Läs mer
    2017-03-03 Malin N svarar Elina S
    Tack för det Elina! Jag Ringer nästa vecka och hör om ni kommit i ordning i nya lägenheten.
  • Pär S
    Pär S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Samarbetet med Malin har varit en trevlig upplevelse och har fungerat mycket bra. Bra och snabb återkoppling på de händelser som skett i samband med försäljningen av vår lägenhet i Uppsala. Läs mer
    2017-03-03 Malin N svarar Pär S
    Tack Pär! Det har varit kul att hjälpa till med försäljningen av Isabelles lägenhet. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och tryggt mottagande. Fick all den hjälp man behövde och genomförde affären mycket proffesionellt. Läs mer
    2017-03-02 Malin N svarar Jonas E
    Tack för fina ord Jonas! Har varit enbart kul att hjälpa dig och Birgitta med försäljningen!
Maxim Alami
Göran Eriksson