18 rekommendationer

Malin Nunez
en del av HusmanHagberg Uppsala

Jag är tjänstledig. Under denna period hänvisar jag till mina kollegor på kontoret.
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 18 kunder tycker om Malin Nunez

• Linnea E
    Linnea E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag och min sambo har köpt en villa. Trevlig och tydlig! Läs mer
    2018-06-27 Malin N svarar Linnea E
    Hej Linnea! Vad kul att ni är nöjda med mitt bemötande. Hoppas ni får en fin sommar innan det är dags för tillträde av det nya huset!
    Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Malin är en riktig pärla!! Hon har hjälpt oss att sälja vår villa och i samband med det blev mitt psyke mycket bättre. Jag ser henne nu nästan som en kompis efter allt hon gjort i samband med försäljningen. Om någon frågar mig om jag kan rekommendera en mäklare så blir valet MYCKET lätt! Malin Nunez på HusmanHagberg blir svaret! Läs mer
    2018-06-25 Malin N svarar Ingela B
    Men tack Ingela, vilka fina ord! Och tack för allt ni delat med er av från er trädgård! Nu hoppas jag att tillträdet av ert nya hus och frånträdet fån detta ska gå riktigt smidigt, så att ni får vara lite lediga i sommar också.
    Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående och gav oss ett jättebra bemötande, hon var trevlig och fick oss att känna oss trygga och nöjda. Hon läste allt som kom upp längs vägen utan problem och var snäll och kom med flera idéer för att försäljningen skulle gå smidigt för oss som säljare. Läs mer
    2018-06-21 Malin N svarar Emelie H
    Hej Emelie! Tack för det! Har varit kul att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten i Storvreta :)
    Josef B, Rozbeh K gillar detta
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med Malin Nunez som mäklare.
    Ett utmärkt bemötande. Malin är väldigt kompetent och har varit tillgänglig mer än vi kunnat förvänta oss. Hennes lugn är också en stor tillgång, både för köpare och säljare.
    Rekommenderar verkligen Malin! Läs mer
    2018-06-11 Malin N svarar Gunilla A
    Tack Gunilla, har varit trevligt att samarbeta med dig och Viola under våren. Känns också som att vi hittade helt rätt köpare, vilket är extra kul!
    Rozbeh K gillar detta
  • Erika L
    Erika L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig. Duktig på att informera och finnas tillgänglig. Läs mer
    2018-02-05 Malin N svarar Erika L
    Tack Erika! Extra viktigt för oss att informera om hur det går och svara på frågor nu när försäljningarna tar lite längre tid än vanligt.
  • Linda L
    Linda L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Det kändes direkt helt rätt med Malin. Hon är kunnig, trygg, professionell, ärlig och personlig. Alltid tillgänglig och hade tät kontakt under hela processen. Vi är nöjda till 100% och skulle rekommendera Malin till alla som vill sälja! Läs mer
    2018-02-01 Malin N svarar Linda L
    Tack snälla Linda för de fina orden!
  • Veijo P
    Veijo P skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket väl bemött av Malin Nunez. Som mäklare är hon mycket kunnig och har rätt fingertoppskänsla, förstås mot mig mot säljare, men även mot köparen. Mycket nöjd med hennes tjänster och rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-01-30 Malin N svarar Veijo P
    Tackar och bockar! Har bara varit kul att hjälpa dig med lägenheten :)
  • Vilhelmina W
    Vilhelmina W skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra. Genuint trevlig mäklare som gör bostadsköp mycket roligare. Även fast det var första gången jag köper lägenhet så var allt tydligt och lätt. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-25 Malin N svarar Vilhelmina W
    Tack Mina, var kul att få hjälpa dig med första bostadsköpet! Vi hörs och ses framöver :)
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag upplever att Malin har varit oerhört professionell och engagerad i försäljningen. Malin har varit mån om att samtliga parter ska vara införstådda i kontraktets alla delar. Jag fick ständigt information och uppdateringar om hur försäljningen går, mer än förr i samband med köp av lägenhet. Bra bemötande från det att jag tittade på lägenheten till dess jag att jag fick nycklarna i handen. Läs mer
    2018-01-23 Malin N svarar Alexander B
    Hej Alexander! Kul att höra att du varit nöjd med mitt jobb. Hoppas att du ska trivas fortsatt bra i nya lägenheten!
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och påläst, gick kanon att sälja lägenheten.
    Rekommenderar verkligen Malin för en försäljning och kommer att anlita Malin igen när vi skall sälja. Läs mer
    2018-01-22 Malin N svarar Kenneth M
    Det var bara kul att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet! Vi hjälper er gärna med era bostadsförsäljningar framöver, men hoppas att ni kommer trivas så bra i den nya bostaden att det dröjer länge innan dess!
  • Linus S
    Linus S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Malin var jätte trevlig och en toppen mäklare!
    Hon bemöte mig bra och var noggran att förklara allt!
    Alltså en bra mäklare! Läs mer
    2018-01-22 Malin N svarar Linus S
    För mig är det viktigt att vara tydlig med hur affären går till och vad de olika paragraferna i kontrakten betyder. Härligt att höra att jag lyckats med det! Stort grattis till nya lägenheten, hoppas du ska trivas!
  • Carina L
    Carina L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett trevligt bemötande och samarbete! En toppen tjej som verkligen hjälper till med allt. Jag är supernöjd🤗 Kram/Carina Läs mer
    2018-01-19 Malin N svarar Carina L
    Tack Carina! Det var kul att få jobba med din pappas lägenhet under hösten, trots den lite svajiga marknaden som precis började visa sig när vi satte igång med din försäljning. Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb!
  • Ann T
    Ann T skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Lätt att få tag på och vägledde mig väl genom alla moment i min lägenhetsförsäljning. Var lyhörd iför mina arbetstider och hörde av sig och stämde möte när hon visste att jag kunde prata oavsett om det gällde en lördagskväll eller måndagsmorgon. Läs mer
    2017-11-01 Malin N svarar Ann T
    Tack för det goda betyget Ann! Jag brukar i möjligaste mån försöka anpassa mig efter vad som passar kunden bäst, alltid kul att höra att det uppskattas!
    Jesper A gillar detta
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bra trevligt bemötande, lugn, "naturlig" och avspänd attityd, tydlig information. Läs mer
    2017-10-13 Malin N svarar Ulrika B
    Hej Ulrika!
    Tack för fina ord!
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag fick ett bra bemötande och allt därefter har varit bra! Läs mer
    2017-04-24 Malin N svarar Viktor L
    Tack för fina ord Viktor! Och stort grattis till köpet av din första egna bostad. Vi ses vid tillträdet!
    Josef B, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Elina S
    Elina S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    En jättebra och trevlig mäklare som är snabb och effektiv! Inget krångel alls. Allt flöt på som det skulle. Läs mer
    2017-03-03 Malin N svarar Elina S
    Tack för det Elina! Jag Ringer nästa vecka och hör om ni kommit i ordning i nya lägenheten.
  • Pär S
    Pär S skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Samarbetet med Malin har varit en trevlig upplevelse och har fungerat mycket bra. Bra och snabb återkoppling på de händelser som skett i samband med försäljningen av vår lägenhet i Uppsala. Läs mer
    2017-03-03 Malin N svarar Pär S
    Tack Pär! Det har varit kul att hjälpa till med försäljningen av Isabelles lägenhet. Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Malin Nunez en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket förtroendeingivande och tryggt mottagande. Fick all den hjälp man behövde och genomförde affären mycket proffesionellt. Läs mer
    2017-03-02 Malin N svarar Jonas E
    Tack för fina ord Jonas! Har varit enbart kul att hjälpa dig och Birgitta med försäljningen!
Maxim Alami
Josef Boulaich