en del av HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 32 rekommendationer
Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till!

Läs vad 32 användare tycker om Maxim Alami

• Annéli H
    Annéli H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått största förtroendet för Maxim Alami som mäklare. Från första kontakt och vidare i försäljningen av vårat hus. Personlig och inlyssnande/inkännande och otroligt närvande i sitt uppdrag. Jag önskade en snabb försäljning till rätt pris till rätt köpare. Maxim ordnade det. Han är alltid kontaktbar och lyssnar på mina önskemål som säljare. /Nöjd kund. Anneli.
    2016-11-17 Maxim A svarar Annéli H
    Hej Anneli, stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av ert hus. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag hoppas du kommer trivas i nya huset. Vi hörs efter årsskiftet ang. deklarationshjälpen! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Noor E
    Noor E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vårt köp gick snabbt och effektivt tack vare vår mäklare Maxim. Han var överförväntan. Jätteduktig och kunnig. Maxim fanns där för att besvara mina frågor innan och efter köpet vilket underlättade en hel del. Det här var mitt första bostadsköp och det kändes skrämmande i början, men det hjälpte att ha en bra mäklare som gav mig all information jag behövde. Jag är supernöjd!
    2016-11-17 Maxim A svarar Noor E
    Hej Noor, jag förstår att det känns skrämmande första gången man ska köpa en lägenhet. Det är härligt att höra att du fick den informationen du behövde och att du kände dig trygg. Jag hoppas du trivs bra! Hör av dig i framtiden om det skulle vara något du funderar på. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Melisa H
    Melisa H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående. En jättebra mäklare som fick vår tidigare svårsålda bostad såld väldigt fort!
    2016-11-17 Maxim A svarar Melisa H
    Hej Melisa, jag gillar utmaningar så det var bara kul att få hjälpa till! Skönt att höra att ni är nöjda! Nu ska vi hitta något nytt till er :) Ha det så bra så länge! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Nermin H
    Nermin H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Helt fantastisk! Bra bemötande mm. Mån om sina kunder. Finns ingenting negativt att säga om denna mäklare som är mycket passionerad och det syns att han älskar sitt jobb.
    2016-11-17 Maxim A svarar Nermin H
    Tack Nermin, vilka värmande ord! Du har helt rätt, jag älskar mitt jobb och jag drivs av att få hjälpa så tacksamma människor som du och Melisa. Ha det så bra så läge så hörs vi när det är dags att deklarera! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Eva B
    Eva B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami var mycket trevlig ( stor social kompetens , heter det kanske) .kändes ansvarsfull, ärlig och seriös vid första mötet. Under försäljningsprocessen var han lätt att få tag i och jag kände mig uppdaterad. Min lägenhet blev snabbt såld till ett bra pris, trots stor konkurrens ( många smålägenheter ute just då) och en tröghet på marknaden. Min lägenhet hade inte det bästa geografiska läget men blev ändå såld efter första visningsomgången. Maxim rekommenderade en stylist firma som också skall ha lite credit för det lyckade resultatet. Eva
    2016-11-17 Maxim A svarar Eva B
    Hej Eva, tack för omdömet! Det var superkul att få hjälpa till med försäljningen. Du gjorde helt rätt i att ta hjälp av Styling firman. Det tror jag var skillnaden som gjorde att vi lyckades sälja lägenheten i en trög marknad. Jag önskar dig er lycka till i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Othman T
    Othman T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt och sålt lägenheter sen innan men aldrig någonsin stött på en så väluppfostrad artig och oerhört charmig / trevlig mäklare , från första kontakten jag hade med husmanhagberg och Maxim Alami så kände jag förtroende omgående då mäklaren varit rak på sak och oerhört ärlig alltid mån om säljaren i stället för sitt egna intresse , jag kommer livet ut att anlita Maxim Alami och husmanhagberg men det är Maxim Alami i första hand som jag kommer anlita även om han väljer att byta mäklar byrå i framtiden
    2016-11-17 Maxim A svarar Othman T
    Hej Othman! Det var fint sagt, jag uppskattar verkligen ditt omdöme. Det var en ära få samarbeta med dig och att få sälja din fantastiska lägenhet med så många fina minnen. Förstår att det var svårt att släppa en så fin lägenhet men ibland gäller det att gå vidare och skapa nya minnen. Jag har uppskatta varje kontakt med dig och är helt övertygad om att vi kommer samarbeta fler gånger i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sedan första kontakten med Maxim har det varit en fantastisk resa från intag av försäljningsuppdraget till avslut.
    Maxim är mäklaren som på ett aktivt sätt driver sitt uppdrag framåt utan onödig kontakt med uppdragsgivaren.
    De personliga kontakter vi haft både personliga och per telefon har varit hjärtliga och trevliga.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim för kommande försäljningsuppdrag-
    2016-11-17 Maxim A svarar Kenneth N
    Hej Kenneth! Det är ömsesidigt, den kontakt vi har haft från dag ett varit hjärtlig och trevlig. Jag önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas vi ses snart igen! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Ferial S
    Ferial S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var helt fantastisk och jag skulle rekommendera honom för alla som ska sälja eller köpa hus/villa. Han var trevlig, driven och väldigt kunnig. Vi är mycket nöjd, framförallt med servicen och tillgängligheten. Maxim var väldigt tillmötesgående och vi fick god hjälp och ett gott bemötande.
    Som sagt, detta är en mäklare som jag rekommenderar till alla och jag kommer själv att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt med någon fler försäljning i framtiden.
    2016-11-17 Maxim A svarar Ferial S
    Tack Ferial för dina ord! Det har varit riktigt trevligt att ha och göra med er och jag hoppas innerligt att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren ingav förtroende och han jobbade för att jag som kund skulle känna mig nöjd. Han uppfattades också som trovärdig av köparna vilket jag tror bidrog till att försäljningen gick i lås.
    2016-11-17 Maxim A svarar Bengt N
    Hej Bengt! Så skönt att vi tillslut rodde affären i hamn. Det var en resa jag sent kommer glömma. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. skatten men tveka inte att höra av er innan dess om det skulle vara något! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Agni K
    Agni K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    han var jättesnäll och Professionell.
    2016-08-03 Maxim A svarar Agni K
    Hej Agni, tack för det fina omdömet och förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Vi hörs efter årsskiftet ang. er skatteuträkning! Vänliga hälsningar Maxim
  • Julia S
    Julia S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastiskt bra mäklare. Kan rekommendera starkt! Var duktig på att uppdatera mig som köpare hela tiden och prioriterade mina önskningar. Även duktig på att få upp priset på fastigheten.
    2016-06-20 Maxim A svarar Julia S
    Hej Julia! Stort tack för rekommendationen! Kul att du känner så, det värmer att höra! /Maxim
    Jesper A, Johanna K, Rozbeh K, Josef B, Maxim A gillar detta
  • Björn B
    Björn B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Maxim. Det har varit ett rent nöje att sälja min lägenhet med hans hjälp. Trots att det var mycket arbete så har det varit en rolig resa. Maxim kom in som ett wild card efter att jag träffat två andra mäklare och jag fick förtroende för honom direkt. Vi har haft tät kontakt och han har guidat mig hela vägen på ett engagerat och handfast sätt.

Hälsning till Maxim: Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att en lägenhetsfotografering kunde vara sån action - lite som att fota en levande modell :-)
    Tack! Det har varit ett nöje!
    2016-06-20 Maxim A svarar Björn B
    Hej Björn!
    Tack för ditt fina omdöme! Jag håller mig dig om att det varit en spännande och rolig resa. Den har inte varit helt spikrak och därför har det varit extra kul att få samarbeta med dig som varit så positiv under resans gång. Jag förstår att du trivs bra i din nya lägenhet och önskar dig en glad sommar. Vi håller kontakt framöver och framförallt när det blir dags att deklarera! /Maxim
  • Feda D
    Feda D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en klippa! Han vet vad service är och ger sina kunder tid, energi och ENGAGEMANG! Vi kände genuint att Maxim brydde sig om vår situation och svarade alltid på frågor, anpassade sig när som helst under dygnet (vilket mäklare på Widerlöv inte vill göra). Han är verkligen hungrig och kämpade för att vi i slutändan skulle välja honom (vi träffade över 10 mäklare från 7 firmor). Dessutom var Maxim inte bara delaktig när vi sålde, utan även när vi köpte nytt i Stockholm. Köpmäklaretjänsten var faktiskt över vår förväntat. Vi kan varmt rekommendera Maxim!
    2016-06-20 Maxim A svarar Feda D
    Tack Feda för ditt varma omdöme! Det har varit kul att få va delaktig i ditt bostadsbyte och framförallt i sökandet efter ny bostad i Stockholm. Jag hoppas du kommer trivas i huvudstaden. Jag önskar dig all lycka i framtiden och är övertygad om att vi hörs framöver! /Maxim
  • Terés H
    Terés H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Är mycket nöjd! Bemötandet och hans engagemamg från dag ett var väldigt bra. Har inga klagomål alls
    2016-06-20 Maxim A svarar Terés H
    Hej Therese!
    Kul att vi lyckades hitta en bostad som passar dig. Jag är glad för din skull och hoppas verkligen du trivs bra. Hör gärna av dig längre fram om det dyker upp några funderingar! /Maxim
  • Ivana G
    Ivana G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Att sälja lägenhet var till en början ett orosmoment för oss. Hur går man till väga när man väl bestämt sig för att man är redo att byta hem? Vem tar man stöd i när man vill köpa men behöver tips och råd? Vem tar man tillit i för att sedan sälja den lägenhet som man så länge kallat sitt hem? Maxim Alami var för oss detta stöd, trygghet och bollplank! På ett väldigt professionellt men samtidigt personligt sätt skapades en relation mellan oss med mycket ärlighet och otrolig hjälp. Smått som stort uppmanade Maxim oss att ringa honom och han fick oss alltid att känna att han hade tid över. En så komplicerad uppgift som att sälja lägenhet blev plötsligt så enkel och det har vi ingen annan att tacka än honom! Så tack Maxim, tack för att du tog så himla väl hand om oss och om vårt gamla hem!

/ Felix och Ivana
    2016-06-20 Maxim A svarar Ivana G
    Hej Felix & Ivana!
    Stort tack själva! Det var en fröjd att få hjälpa er med försäljningen som gick smidigt utan några komplikationer tack vare ett lyckat samarbete oss emellan. Jag är övertygad om att ni kommer finna er väl tillrätta i er nya lägenhet! Vi hörs när tillträdet närmar sig och när det blir dags att deklarera försäljningen! Allt gott!

/Maxim
  • Sahdi H
    Sahdi H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionellt skött från början till slut. God tillgänglighet och bra information under hela försäljningen.
    2016-06-20 Maxim A svarar Sahdi H
    Hej Shadi!
    Tack för omdömet och förtroendet att få förmedla din bostad. Vi hörs längre fram ang. deklarationen som jag gärna hjälper dig med. /Maxim
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Problemet är att Husman Hagberg inte annonserar i bostadsguiden och då når man ut till en mindre grupp vilket kan resultera i ett mindre slutpris.
    2016-03-14 Maxim A svarar Fredrik K
    Hej Fredrik, tack för ditt uppriktiga omdöme! Som du säger så har vi på senare tid valt att inte annonsera i tidningen eftersom det inte längre efterfrågas från våra kunder. Vi vill annonsera där köparna finns och har istället valt att lägga mer kraft på att utöka den digitala annonseringen. Vi ser att det genererar en större exponering av våra bostäder vilket ofta leder till fler spekulanter på visning. Självklart så har vi kvar möjligheten att annonsera i tidningen ifall det skulle efterfrågas av våra uppdragsgivare. Jag uppskattar din feedback Fredrik och hoppas vi hörs i framtiden! Med vänlig hälsning Maxim HusmanHagberg
  • Nina D
    Nina D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Enastående mäklare från visning till påskrivning av kontrakt! Lätt tillgänglig, duktig, seriös och professionell med ett ständigt positivt och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt! Vi kontaktar gärna honom själva inför framtida försäljningar.
    2016-03-14 Maxim A svarar Nina D
    Hej Loudin, tack för dina vänliga ord! Så kul att ni tillslut vann budgivningen, jag är glad för er skull! Ni har köpt en unik bostad i ett kanonläge som passar er perfekt och jag ser fram emot att få se lägenheten igen efter er planerade renovering =) Ta hand om er! Med vänliga hälsningar Maxim HusmanHagberg
  • Ardi H
    Ardi H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Att välja mäklare är super viktigt så att man får en lyckad försäljning.
    Vi valde Maxim Alami på husmanhagberg i uppsala och han levererade som lovad.
    Han höll en god kontakt med oss under HELA försäljningen och gjorde allt för att vi skulle få en bra upplevelse med försäljningen.
    Visningarna som Maxim Alami höll i vår hus var proffsigt och de var alltid 2 personer från HusmanHagberg här "för vår säkerhet så att de kunde hålla koll under visningarna"
    Efter att huset var såld så ringer Maxim Alami oss och går genom Allt och hjälper oss med K5 blanketten å detta var tacksamt då vi inte visste hur vi skulle göra med den.

I vårt fall skulle vi bygga nytt hus och banken krävde förhands värdering, jag ringer Maxim Alami och 1 dag efter har jag den på mail som jag enkelt kunde vidarebefordra till banken, grymt jobbat.

Jag kan STARK rekommendera Maxim Alami som mäklare.
    Ni kommer absolut inte bli missnöjda
    Han är ung och brinner för det han gör.
    2016-03-14 Maxim A svarar Ardi H
    Hej Ardi, stort tack för ditt fina omdöme, jag uppskattar det otroligt mycket! Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av huset och det har varit superkul att få lära känna dig och din familj. Ni har varit så härliga att ha o göra med under hela försäljningsprocessen! Jag önskar er all lycka i framtiden och ni vet att ni ALLTID är välkomna att höra av er om det skulle vara något! Varma hälsningar Maxim HusmanHagberg
  • Therese B
    Therese B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har både köpt och sålt med Maxim nu under hösten och det har funkat bra. Min egen försäljning har inte varit så krånglig så det har rullat på bra och Maxin har kunnat hjälpa mig med eventuella frågetecken som har uppkommit. När det gäller mitt köp så har det varit lite krångligare och där tycker jag att han har skött sig bra överlag. Det finns bitar där jag gärna hade sett att han hade satt mer press på säljaren när problem uppstod, men jag vet även att det har varit en svår kontakt att ha. Jag är nöjd med Maxim och skulle rekommendera honom till andra.
    2016-01-02 Maxim A svarar Therese B
    Hej Therese, tack för rekommendationen! Det har varit kul att få hjälpa dig med både försäljningen och köpet. Jag håller med dig om att köpet var en speciell affär med en hel del komplikationer. Trots det är jag övertygad om att ni kommer trivas i nya huset. Jag tar till mig dina ord och tar med mig det i mina framtida affärer. Vi hörs senare i januari ang. kapitalvinstberäkningen. God fortsättning! Med vänliga hälsningar Maxim
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fick förtroende för Maxim Alami redan vid första träffen när han presenterade upplägget av försäljning av min lägenhet, varför han fick uppdraget.
    Han genomförde sedan hela processen på ett mycket professionellt sätt. Jag har köpt och sålt ett stort antal lägenheter och hus med hjälp av mäklare och har tidigare haft lågt förtroende för mäklare, men med Maxim Alami har den bilden ändrats totalt. Han var trevlig, kunnig och professionell.
    Jag kan verkligen rekommendera Maxim till den som skall sälja hus eller lägenhet!
    2016-01-02 Maxim A svarar Åsa N
    Hej Åsa, stort tack för ditt omdöme och för förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Det gick smidigt och över förväntan tack vare ditt engagemang att iordningställa lägenheten inför fotografering och visning. Du har varit underbar att ha att göra med under hela processen och jag önskar dig allt gott i framtiden. Varma hälsningar från Maxim
  • Linus L
    Linus L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han har varit mycket tillmötesgående och gett oss ett bra och gott intryck och vi har känt oss trygga genom hela affären.
    2016-01-02 Maxim A svarar Linus L
    Hej Linus! Härligt att höra. Jag och säljarna tycker att ni är dem perfekta köparna för bostaden ni förvärvat. Nu har ni en underbar lägenhet att växa i. Ni får gärna höra av er i framtiden om ni vill ha en ny värdering efter renoveringen etc. God fortsättning! Med vänlig hälsning Maxim
  • Ivar D
    Ivar D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Proffsig och gjorde det som överenskommits. Inga problem under processen som mäklaren kan lastas för.
    2016-01-02 Maxim A svarar Ivar D
    Hej Ivar, tack för omdömet. Jag vill passa på och ge dig beröm för ditt jobb med att färdigställa din bostad inför försäljningen. Det underlättade helt klart hela processen och uppskattas från min sida. Jag hoppas du kommer trivas i Stockholm, annars vet du till vem du ska vända dig till ifall du vill flytta tillbaka till Uppsala =) Med vänlig hälsning Maxim
  • Izabell G
    Izabell G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är BÄST!! Otroligt proffsig, bra på att återkoppla och jag kände mig trygg med honom hela tiden. Han var även villig att hjälpa till med mitt nya boende efter avslutad affär. Rekommenderas starkt!!
    2016-01-02 Maxim A svarar Izabell G
    Tack Izabell! Dina ord värmer ända in i själen. Det har varit en fröjd att få hjälpa till med din försäljning och att agera som bollplank vid köpsituationer. Jag hoppas du trivs i din nya bostad och önskar dig all lycka i framtiden! Du vet att du alltid kan höra av dig om du har frågor kring bostadsmarknaden! Med vänlig hälsning Maxim
  • Eleftherios D
    Eleftherios D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var till stor hjälp när vi sålde vår sommarstuga och gjorde allt för att vi skulle få ut ett marknadspris. Han var också alltid tillgänglig för frågor vilket uppskattas enormt. Vi rekomenderar verkligen Maxim Alami.
    2015-12-10 Maxim A svarar Eleftherios D
    Hej Leffe, tack för ditt omdöme! Även fast det tog sin tid så har jag från dag 1 tyckt det varit kul att få hjälpa till med försäljningen av ert fritidshus samt att få jobba med er. Jag önskar er all lycka i framtiden! /Maxim
  • Johan W
    Johan W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra bemötande från första samtal till sista handskakningen! Jag kommer ha fortsatt kontakt med Maxim i mina framtida affärer och ärenden!
    2016-01-02 Maxim A svarar Johan W
    Tack för omdömet Johan! Du och Isadora har varit härliga att lära känna, från första kontakt till kontrakt. Jag ser fram emot ett fortsatt lyckat samarbete i framtiden. Ni vet att ni är välkomna att höra av er när som helst! Med vänlig hälsning Maxim
  • Karin F
    Karin F skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Lätt att få tag på. Har ringt upp bara för att fråga om jag har några frågor eller meddelat att han skulle ha semester.
    2015-10-21 Maxim A svarar Karin F
    Hej Karin, tack för dina ord. Det har varit kul att få jobba med dig och jag är övertygad om att din dotter kommer trivas i sin nya lägenhet. Hör av er om ni har frågor framöver! Mvh Maxim
  • Richard S
    Richard S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabb och smidig affär, inget att klaga på
    Mycket behjälplig
    Lite förvirrad i budgivningen vid ett tillfälle
    2015-10-21 Maxim A svarar Richard S
    Hej Richard, det har varit kul att få vara delaktig i ditt bostadsköp och jag hoppas du trivs i din nya bostad! Du får gärna höra av dig längre fram om du undrar något! Mvh Maxim
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Andra gången jag anlitat HusmanHagberg och första gången med Maxim, jag har varit mycket nöjd båda gångerna.

Maxim är professionell och har hela tiden hållit mig underrättad om vad som sker, vilket uppskattas, men har också lyssnat väl till mina önskemål.
    2015-10-21 Maxim A svarar Tomas M
    Hej Thomas, tack för rekommendationen! Jag vill passa på att tacka dig för ett lyckat samarbete. Du har varit lätt att jobba med och jag hoppas vi gör fler affärer tillsammans i framtiden. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. kapitalvinstberäkningen som jag hjälper dig med. Ha de gott och lycka till i nya boendet! Mvh Maxim
  • Hans-åke D
    Hans-åke D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad, kunnig, tillgänglig och entusiastisk!
    2015-10-21 Maxim A svarar Hans-åke D
    Hej Hans-Åke, det värmer att höra! Trots förutsättningarna så tycker jag att vi lyckades bra med er försäljning. Det är svårt att inte vara engagerad när man jobbar med så trevliga människor! Vi hörs efter årsskiftet ang. kapitalvinstberäkningen. Allt gott! Mvh Maxim
  • Shawnim S
    Shawnim S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt bra mäklare som var tydlig med all information så att man kände sig säker. Grymt jobbat!
    2015-10-21 Maxim A svarar Shawnim S
    Hej Shawnim, tack för orden. Att mina kunder känner trygghet är väldigt viktigt för mig så det betyder otroligt mycket när du skriver så. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och hör gärna av er om ni behöver min hjälp i framtiden! Mvh Maxim
  • Pinak C
    Pinak C skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har genomgående haft ett trevligt bemötande och visat ett starkt engagemang för att hjälpa mig som säljare att genomföra ett köp som jag är väldigt nöjd med. Maxim har överträffat mina förväntningar och jag kan inte annat än rekommendera honom.
    2015-10-21 Maxim A svarar Pinak C
    Hej Pinak, välkommen in på bostadsmarknaden! Jag är så glad för din skull och tycker det har varit superkul att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp! Jag ringer och följer upp hur allt känns längre fram, hör annars av dig innan om du undrar något. Tack för dina fina ord! Mvh Maxim
Johanna Kahlström
Göran Eriksson