Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Maxim Alami
Maxim Alami
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till! Läs mer

Läs vad 108 Läs vad Maxim Alami

• Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-03

Stenhagen
    Proffsig och avslappnad, supernöjd. Läs mer
  • Karin K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-26

Sålt lägenhet i Svartbäcken. 2 rum och kök,hörnlägenhet ,nedre botten. Renoveringsbehov.
    Maxim bemötte mig med intresse och uppmärksamhet, med stort engagemang inför uppdraget.

Mina förväntningar på slutsumman var inte speciellt höga,därför blev jag väldigt nöjd när försäljningen var genomförd.

Maxim var noggrann och smidig samt mycket hjälpsam-han återkopplade snabbt . Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mehran S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-26

Stenhagen
    Jag sålde en lägenhet med Maxim som mäklare.
    Han är lätt att ha att göra med, effektiv, punktlig, målmedveten och professionell.
    Jag rekommenderar honom utan förbehåll.
    Mehran. Läs mer
  • Johan B
    Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-29

Kungsängen
    Under försäljningen av vår tvåa fick vi superbra service med allt vi behövde och lite till, och dessutom toppenguidning vid köp av ny lägenhet. Trots väldigt många frågor under alla möjliga tider fick vi alltid snabb och bra återkoppling av Maxim som aldrig tappade tålamodet. Vi uppfattade honom som skämtsam och avslappnad samtidigt som professionell och duktig på det han gör. Står ni i valet och kvalet av mäklare kan ni tryggt vända er till Maxim. Tack för din hjälp Maxim, grymmaste mäklaren! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Fleur S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-20

Sävja
    Vi köpte vår första bostad av Maxim. Vi träffade honom första gången på visningen, och han svarade på alla våra frågor, men gav oss utrymme att kolla på bostaden i lugn och ro vilket uppskattades.
    Han var trevlig, professionell och ingen fråga var för dum. Han var tydlig redan från början kring processtegen och det var alltid lätt att nå honom.

Att köpa en bostad av Maxim känns tryggt och bra. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Emma Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-11

Årsta
    Trevlig, lugn, tillgänglig, hjälpsam, sympatisk, pålitlig och känns uppriktig! Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • Amanda S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-05

Fålhagen
    Köpt min första egna bostadsrätt och jag är supernöjd! Läs mer
    Jesper A, Walat T, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Mohammed Isac A
    Mohammed Isac A sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-02-22

Årsta
    Maxim har hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Han överträffar våra förväntningar. Mycket kompetent, professionell men framförallt ödmjuk! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Margareta H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-02-19

Årsta
    Jättenöjd snabb och bra services vet vad han pratar om Vi är nöjda. Läs mer
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Gunnel L sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-19

Luthagen
    Säljer sliten lägenhet på 53 kvadrat. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. En mycket lugn och ödmjuk person. Överträffade mina förväntningar vad det gäller försäljningen både vad det gäller priset och hur snabbt det hela gick. Hade förmåga att skapa lugn och trygghet när det uppstod lite stressad situation .
    Jag känner mig mycket nöjd med valet av mäklare som jag fick genom rekommendation . Tusen tack! Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta

Senaste försäljningarna