Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Maxim Alami
Maxim Alami
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till! Läs mer

Läs vad 94 kunder tycker om Maxim Alami

• Lizandro D köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    3:a
    60m²
    Östervåla
    Köpt tre rum bostadsrätt i Östervåla.

Mäklaren har varit förträfligt i sitt engagemang.

Verkligen tacksam och nöjd. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Robert H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    24.4m²
    Centrum
    Bra service och alltid tillgänglig Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Nils E sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    24.4m²
    Centrum
    Maxim är en skicklig mäklare som visar stort engagemang gentemot dig som säljare. Han ger valuta för sin provision genom att hela tiden göra det där lilla extra. Kommunikationen har i övrigt varit lysande! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Nadja A sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    50.5m²
    Svartbäcken
    En ödmjuk mäklare som är humans och ser till att alltid göra sina kunder nöjda. Maxim ger känsla av trygghet Och sätter kunden i första hand. En stressfri upplevelse av att sälja min första lägenhet. Läs mer
  • Martin A
    Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    26m²
    Fålhagen
    Maxim hjälpte mig med att sälja min etta i Fålhagen, Uppsala. Maxim var under tiden som vi hade lägenheten ute väldigt proffesionell och lyhörd inför mina önskningar.

Maxim visade prov på god kännedom om marknaden och förklarade pedagogiskt varför/varför inte vi skulle göra saker och ting.

Jag rekomenderar Maxim Alami starkt. Han kommer kämpa för att få till en bra affärr för dig som säljare. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Nadine D sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    4:a
    83m²
    Salabacke
    Rekommenderar Maxim starkt för hans fantastiska insats av försäljningen av vår lägenhet. Vi kände oss trygga genom hela processen. Allt gick smidigt och han var alltid tillmötesgående med våra önskemål. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Nathalie D sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    4:a
    83m²
    Salabacke
    Med Maxims hjälp gick försäljningen av vår lägenhet smidigt och lätt. Han va lyhörd för våra behov och såg till att smärtfritt lösa dom problem som uppstod längt med vägen. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Alexander W sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    62.5m²
    Salabacke
    Maxim hjälpte mig att sälja min lägenhet och han har varit mycket engagerad, professionell och tillmötesgående. Jag blev mer än nöjd med slutpriset och tror att det är mycket tack vare Maxims insatser, rekommenderar honom varmt till alla. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Helin M sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    3:a
    66m²
    Gottsunda
    Maxim har hjälpt oss att få våran lägenhet såld , han har varit helt fantastiskt och har funnits där för , och fått oss att känna oss så trygga . Han är helt underbar och absolut den bästa mäklaren ! Snart ska han oxå hjälpa oss att köpa en ny lägenhet . Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej! Jag tycker du har varit en toppen , som har försökt hjälpa till alla både kunden och säljaren.. är en snäll glad person som har gjort ett bra jobb.. 🌸 mvh / Kristina Sigeman Läs mer

Senaste försäljningarna

Södra Ekhamn