Maxim Alami
Registrerad mäklare sedan 2010-03-26
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-10
2019-08 - 2020-07

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till! Läs mer

Läs vad 130 Läs vad Maxim Alami

• Ing-marie J köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-21

Bra bemötande, lugn, saklig trevlig! Skulle kunna tänka mig att anlita för egen försäljning. Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • Ebba L köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-21

Jag köpte en 1:a i Kapellgärdet. Jag tycker att det hela var en väldigt trevlig upplevelse och jag ser Maxim som en perfekt mäklare utifrån mitt perspektiv. Han är lugn, uppmärksam och lätt att prata med. Han levde upp till alla mina förväntningar. När jag senare väljer att sälja bostaden kommer jag vilja ha Maxim som mäklare även då. Läs mer
    Rozbeh K gillar detta
  • Rickard G sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-30

Luthagen
    Snabbt och smidigt fick vi 1:an såld. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Ellinor W sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-29

Svartbäcken
    Sålde min lägenhet i Svartbäcken med Maxim som mäklare. Han gav ett väldigt bra och lugnt intryck från början vilket gjorde att det kändes tryggt genom hela processen. Kommunikationen fungerade bra och jag hölls hela tiden uppdaterad om hur allt gick. Är jättenöjd överlag med Maxim och även med Ida som hjälpte till med styling på ett engagerat och pedagogiskt sätt. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-09

Kåbo
    Bostadsrätt på 27kvm

Maxim har genomgående haft ett bra bemötande och gått att få tag på i alla lägen. Mycket nöjd med att han respekterat mig som säljare och mina önskningar! (Y) :D Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Ingrid Linnea P sålde sitt hus med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-07

Storvreta
    Sålt en villa med Maxim som mäklare. Han är mycket lättillgänglig, engagerad, fokuserad på objektet, punktlig, bra bemötande och trevlig.
    Mycket nöjd med Maxim och affären. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mats H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-05

Kåbo
    Köpt Bostadsrätt. Kändes mycket bra. Sökte efter en bra studentlägenhet och kom till snabbt avslut. Mäklaren gjorde det enkelt och tryggt att komma till avslut. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Gustav E köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-03

2.5:a
    Luthagen
    Maxim gjorde ett perfekt jobb vid köpet av min första bostad. Han var tydlig och hjälpsam från första början.
    Jag hade höga förväntningar från start och dessa levde Maxim upp till med bravur.

Kan starkt rekommendera Maxim som mäklare. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Cecilia B köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-03

Svartbäcken
    Jag och min sambo köpte vår första bostadsrätt som Maxim förmedlade. Redan från första mötet har det känts tryggt och vi är jättenöjda med hur processen har gått till. Maxim uppdaterat oss kontinuerligt med vad som sker och vad nästa steg innebär. Jag skulle starkt rekommendera honom! Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • David S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-05-29

har köpt en bostadsrätt.
    mötet med mäklaren Maxim var mycket bra, han var mycket lugn och lätt att prata med.
    hade förväntningar att att mäklare skulle vara lite hetsig men så var inte i detta fall. Läs mer
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta

Andra mäklare hos HusmanHagberg Uppsala