65 rekommendationer

Maxim Alami
en del av HusmanHagberg Uppsala

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till!
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Maxim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 65 kunder tycker om Maxim Alami

• Andreas B
    Andreas B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var tillmötesgående, professionell och flexibel. Kändes verkligen som att han var mån om att vi som säljare skulle känna oss trygga och bli nöjda, vilket vi också blev. Trots stort utbud och konkurrens vid säljtillfället fick vi det vi ville ha. Hatten av för Maxim!
    Rozbeh K gillar detta
  • Achraf A
    Achraf A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    "Under mina år som säljare och köpare har jag träffat många mäklare men Maxim är utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft. Han är rak på sak, ärlig, hjälpsam och har hjärtat på rätt plats. Jag kunde ringa på en lördag kväll och ställa frågor och han svarar och hjälper mig även fast jag ringer obekväma tider. Jag kommer givetvis att anlita honom framöver och det rekommenderar jag att du som läser detta också gör! /Achraf"
    Rozbeh K gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en trevlig mäklare som gör sitt jobb med bravur. Det har aldrig varit några krusiduller med Maxim, utan han levererar alltid raka och snabba svar och sköter all administration felfritt.
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hel nöjd med husförsäljningen. Maxim levererar gång på gång. Tack igen
  • Sara Ö
    Sara Ö skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Redan vid första samtalet upplevde vi honom som väldigt hjälpsam och positiv. På plats vid visning kunde han svara på alla våra frågor vi kände oss väldigt trygga med honom.
  • Emma E
    Emma E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har det största av tålamod som jag träffat. Han slås inte ned av motgångar, utan blir än mer motiverad att göra säljare likväl som köpare nöjda. Samtidigt som Maxim alltid förmedlat sina professionella åsikter, har han även alltid lyssnat på mina resonemang, vad jag tycker är viktigt. Jag har ibland smsat eller ringt sent, men alltid fått glada och utförliga återkopplingar.
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan rekommendera Maxim till 100%. Bra engagemang och lätt att tycka om! Hela processen gick fort och smidigt. Jag är nöjd med allt från presentation till slutpris!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim bemötte oss vä.l Väldigt trevlig, sansad och utåtriktad. Hade man frågor om objektet hade han läst på och kunde besvara frågorna. Allt har gått smidigt och enkelt.
    En toppen mäklare enligt min åsikt.
  • Belan T
    Belan T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är en driven och pålitlig mäklare. Affären gick snabbt och smidigt.
    Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag träffade 4 olika mäklare i mitt område och Maxim var den som verkligen stack ut. Otroligt professionell, lydhörd och finns där för dig från början till slut med många kloka råd under vägens gång.

Då jag själv inte bor i Sverige, bevisade Maxim och Husman Hagberg verkligen vad service innebär!

Jag är otroligt tacksam för hur tryggt och effektivt affären gick igenom och jag rekommenderar Maxim starkt!

Tusen tack igen för allt! :)
    Josef B, Rozbeh K, Ida S, Jesper A gillar detta
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har under hela processen varit mycket engagerad, professionell och lätt att få kontakt med vid olika frågor. Vi är mycket nöjda med Husman Hagberg och med Maxim som vår mäklare.
    2017-06-26 Maxim A svarar Magnus B
    Hej Magnus,

Ditt omdöme gör mig glad och betyder otroligt mycket för mig. Stort tack för det och hälsa familjen från mig! Varma hälsningar Maxim
  • Mazkin M
    Mazkin M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bästa mäklaren utan tvekan! Duktig, artig, och en kämpe!

Betyg 10/10
    2017-06-26 Maxim A svarar Mazkin M
    Tack för ditt omdöme och för ett fint samarbete! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida affärer! Ha en fin sommar så hörs vi igen till hösten! Varma hälsningar Maxim
  • Hani A
    Hani A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, effektiv, tydlig. Vår affär gick väldigt smidigt till och Maxim var väldigt klar och tydlig.
    2017-06-26 Maxim A svarar Hani A
    Hej Hani, tack för dina värmande ord! Smidiga bostadsaffärer är ofta dem bästa. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsa familjen från mig! Varma hälsningar Maxim
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Efter att ha varit i kontakt med flera mäklare fastnade vi för Maxim vilket vi inte ångrat för en sekund. Maxim är väldigt förtroendeingivande och guidar en på ett tryggt sätt genom hela säljprocessen. Trots att tiden var knapp så levererade han över förväntan. Vi vänder oss utan tvekan till dig nästa gång!
    2017-06-26 Maxim A svarar Fredrik B
    Hej Fredrik,

Tack för omdömet. En så fin lägenhet som ni hade var inte svår att sälja, ni hade verkligen tänkt på allt! Jag ser verkligen fram emot att få samarbeta med er i framtiden! Tveka inte att höra av er längre fram om det skulle vara något. Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Marie S
    Marie S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är oerhört nöjd med Maxims arbete kring försäljningen av min lägenhet. Han visade ett stort engagemang, kunskap och intresse! Jag var oerhört trygg i hela säljprocessen och kände mig säker på att han skulle göra ett lika bra jobb för eventuella köpare. Det kändes som att Maxim engagerade sig lika mycket i min lägenhet som om det vore hans egen lägenhet som han skulle sälja! Jag fick snabb feedback och det var lätt att komma i kontakt med Maxim. Jag kan verkligen rekommendera honom och skulle gärna anlita honom igen i framtiden!
    2017-06-26 Maxim A svarar Marie S
    Tack Marie för de fina orden! Jag uppskattar verkligen vårt samarbete och att få hjälpa dig både som säljare och köpare har varit extra kul. Snart är det tillträde för din nya lägenhet och jag är övertygad om att du kommer stortrivas. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Maxim
  • Maryam R
    Maryam R skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare! Med ett personligt bemötande, härlig energi och enorm kompetens, kände vi oss trygga under hela säljprocessen från början till slut. Vi kommer alltid att vända oss till Maxim när vi ska köpa eller sälja, vilken stjärna!
    2017-06-26 Maxim A svarar Maryam R
    Det glädjer mig otroligt mycket att läsa hur nöjda ni är! Det är extra kul att få jobba med människor som ni, som inte lämnar någon detalj åt slumpen. Det underlättar mitt jobb. Jag ser fram emot ett livslångt samarbete! Varma hälsningar Maxim
  • Helene G
    Helene G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Informativ, lätt att prata med. Har ett behagligt och trevligt sätt.
    2017-06-26 Maxim A svarar Helene G
    Hej Helene, tack för omdömet och för ett lyckat samarbete. Kul med snabb och smidig försäljning med köpare och säljare som är så nöjda. Jag hör av mig efter årsskiftet igen angående deklarationshjälpen. Tveka inte att höra av dig innan dess om det skulle vara något. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Homa O
    Homa O skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en otroligt lyhörd professionell mäklare. Vi är extremt nöjda med samarbetet!
    2017-06-26 Maxim A svarar Homa O
    Hej Homa, stort tack för ditt omdöme! Jag är extremt nöjd med er försäljning och det hör jag att ni också är. Underbart! Mvh Maxim
  • Parvaneh A
    Parvaneh A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxims bemötande har varit mycket professionellt kryddat med trevlighet. Hans service varit snabb och han har varit tillgänglig hela tiden. Jag är mycket nöjd som kund.
    2017-06-26 Maxim A svarar Parvaneh A
    Hej Parvaneh,

Tack för de fina orden. Det har vart supertrevligt att få lära känna dig och jag hoppas du stortrivs i din nya fina lägenhet. Jag hoppas vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Det har varit lätt och smidigt att jobba med Maxim, han är väldigt professionell och driven. Han är inte "för på" som mäklare ibland är, utan inkännande och lyssnar på ens önskemål. Det tog lite tid att sälja min lägenhet, men tack vare Maxims hårda arbete fick vi den såld till ett bra pris! Jag är jättetacksam för hans hjälp och kan verkligen rekommendera Maxim. :-)
    2017-06-26 Maxim A svarar Johanna S
    Hej Johanna,

Tack för din rekommendation! Ja det tog lite tid med din försäljning men tillslut hittade vi en köpare på en bra nivå. Kul att du är nöjd. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. kapitalvinstberäkningen för deklarationen nästa år. Ha en fantastisk sommar! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Elias L
    Elias L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra. Lugn och professionell i sitt sätt. Ej för påstridig och "säljande" vilket är exakt vad man inte vill ha.
    Så vi är mycket nöjda med Maxim!
    2017-06-26 Maxim A svarar Elias L
    Hej Elias, tack för omdömet. Jag hoppas att flytten till Örebro gått bra och att ni hittar en lika fin lägenhet som ni haft i Uppsala. Jag önskar dig och Diana all lycka i framtiden! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Gabra N
    Gabra N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim skötte sitt jobb utmärkt! Aldrig tidigare bemött en mäklare så angagerad i sitt yrke. Har absolut inget dåligt att säga om denna mäklare.

Otroligt nöjd som kund. Kan starkt rekommendera Maxim.
    2017-06-26 Maxim A svarar Gabra N
    Dina ord värmer! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida bostadsaffärer. Ha en fantastisk sommar så hörs vi snart igen! Varma hälsningar Maxim
  • Koko Z
    Koko Z skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är charmig, trevlig och proffsig mäklare. Jag är helt nöjd, och skulle inte väliga annan mäklare när det är dags att sälja lägenheten jag köpte.
    2017-04-19 Maxim A svarar Koko Z
    Tack för dina varma ord och gratis till en superfin lägenhet. Den passar dig alldeles utmärkt! Vi ses på tillträdet i maj och hörs innan dess! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Hanin A
    Hanin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag skulle defenetivt rekommendera Maxim som mäklare till någon som behöver den tjänsten, jag kände stort förtroende för honom. Och han gjorde sitt bästa för att kunna tillvara ta mina intressen.
    2017-04-11 Maxim A svarar Hanin A
    Hanin, dina ord värmer! Trots omständigheterna tycker jag att vi löste överlåtelsen på ett bra sätt. Skönt att höra att du är nöjd trots att det tog lite längre tid än väntat. Vi hörs längre fram ang. skatten som jag gärna hjälper dig räkna fram! Varma hälsningar Maxim
    Maxim A, Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Max L
    Max L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanon! Maxim fick en av mitt livs största affärer att kännas väldigt enkel.
    2017-04-11 Maxim A svarar Max L
    Ibland är de bästa försäljningarna de enklaste. Skönt att det gick så smidigt och tack för omdömet Max! Varma hälsningar Maxim
  • Ahmed Q
    Ahmed Q skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare:). Supertrevlig, punktlig och ärlig
    2017-04-11 Maxim A svarar Ahmed Q
    Tack för orden Ahmed! Det har varit riktigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen men även att få lära känna dig. Kul att du känner likadant :) Varma hälsningar Maxim
  • Emma S
    Emma S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en toppenmäklare, skulle lugnt rekomendera honom till vem som helst!
    2017-04-11 Maxim A svarar Emma S
    Hej Emma! Kul att läsa att du är nöjd, det betyder allt för mig. Om jag är en toppenmäklare så är du en toppenkund :) Varma hälsningar Maxim
  • Axel D
    Axel D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har varit nöjda med Maxim som mäklare från början till slut. Han hade ett väldigt trevligt bemötande och var engagerad och professionell under hela förberedelsen och försäljningen. Bättre mäklare kan man nog inte hitta!
    2017-04-11 Maxim A svarar Axel D
    Vilket fint omdöme Axel! Det var superkul att få representera er fantastiska lägenhet och ännu roligare att det gick så bra. Hoppas ni trivs i er nya bostad! Vi hörs längre fram ang. skatteuträkningen men tveka inte att höra av er innan dess ifall det skulle vara något! Varma hälsningar Maxim
    Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Benjamin K
    Benjamin K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Excellent service, good communication skills, professional at all times
    2017-04-11 Maxim A svarar Benjamin K
    Thank you Benjamin for the feedback! Please let me know if there’s anything I can do for you in the future! Best Regards Maxim
  • Maria D
    Maria D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim was very personable, good communication skills and professional. I would highly recommend him.
    2017-04-11 Maxim A svarar Maria D
    Hi Mary! Thank you for the kind words, I really appreciate it! It was an honor to get to know you and your family and to help you buy and sell your apartment here in Uppsala. I hope you feel at home in the new one! Best Regards Maxim
  • Karin V
    Karin V skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett väldigt trevligt och hjärtligt första intryck, skulle jag rekommendera honom till mina vänner, ja, absolut
    lugn och saklig!

Vi är väldigt nöjda som kund
    2017-04-11 Maxim A svarar Karin V
    Hej Karin, tack för rekommendationen, jag uppskattar det otroligt mycket! Tveka inte att höra av dig i framtiden ifall det är något jag kan vara behjälplig med! Varma hälsningar Maxim HusmanHagberg
  • Dyana S
    Dyana S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte min lägenhet av Maxim.Toppenservice från första mötet till avslutande av affären och skrivande av kontrakt. Jag anser Maxim som ärlig och målmedveten, en proffsig mäklare med det lilla extra. Kan varmt rekommendera honom.

Jag önskar Maxim all lycka framöver och tack för all hjälp!
    2017-04-09 Maxim A svarar Dyana S
    Hej Dyana, tack för de värmande orden och grattis till din nya lägenhet :) Mvh Maxim
    Göran E, Josef B, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanonbra bemötande från första stund. De gjorde verkligen det lilla extra i alla lägen. Det märks att de är en mindre byrå där de vill göra sitt yttersta. Då vi sålde en lägenhet i en oäkta förening krävdes det kunskap och tydlighet från mäklarna, och det verkar de ha klarat av bra. Slutpriset blev dessutom bra!
    2017-04-09 Maxim A svarar Charlotte H
    Tack för ditt fina omdöme Charlotte! Det är alltid lite extra speciellt att sälja en lägenhet i en oäkta föreningen men vi gjorde det bra tycker jag :) Tveka inte att höra av dig i framtiden ifall det dyker upp frågor eller funderingar kring din boendesituation eller allmänt om bostadsmarknaden i Uppsala. Mvh Maxim HusmanHagberg
    Göran E, Josef B, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Annéli H
    Annéli H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har fått största förtroendet för Maxim Alami som mäklare. Från första kontakt och vidare i försäljningen av vårat hus. Personlig och inlyssnande/inkännande och otroligt närvande i sitt uppdrag. Jag önskade en snabb försäljning till rätt pris till rätt köpare. Maxim ordnade det. Han är alltid kontaktbar och lyssnar på mina önskemål som säljare. /Nöjd kund. Anneli.
    2016-11-17 Maxim A svarar Annéli H
    Hej Anneli, stort tack för ditt omdöme. Det var med nöje som jag hjälpte er med försäljningen av ert hus. Det gick snabbt och smidigt tack vare dina noga förberedelser. Jag hoppas du kommer trivas i nya huset. Vi hörs efter årsskiftet ang. deklarationshjälpen! Mvh Maxim HusmanHagberg
    Göran E, Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Noor E
    Noor E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vårt köp gick snabbt och effektivt tack vare vår mäklare Maxim. Han var överförväntan. Jätteduktig och kunnig. Maxim fanns där för att besvara mina frågor innan och efter köpet vilket underlättade en hel del. Det här var mitt första bostadsköp och det kändes skrämmande i början, men det hjälpte att ha en bra mäklare som gav mig all information jag behövde. Jag är supernöjd!
    2016-11-17 Maxim A svarar Noor E
    Hej Noor, jag förstår att det känns skrämmande första gången man ska köpa en lägenhet. Det är härligt att höra att du fick den informationen du behövde och att du kände dig trygg. Jag hoppas du trivs bra! Hör av dig i framtiden om det skulle vara något du funderar på. Mvh Maxim HusmanHagberg
    Göran E, Josef B, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Melisa H
    Melisa H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående. En jättebra mäklare som fick vår tidigare svårsålda bostad såld väldigt fort!
    2016-11-17 Maxim A svarar Melisa H
    Hej Melisa, jag gillar utmaningar så det var bara kul att få hjälpa till! Skönt att höra att ni är nöjda! Nu ska vi hitta något nytt till er :) Ha det så bra så länge! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Nermin H
    Nermin H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Helt fantastisk! Bra bemötande mm. Mån om sina kunder. Finns ingenting negativt att säga om denna mäklare som är mycket passionerad och det syns att han älskar sitt jobb.
    2016-11-17 Maxim A svarar Nermin H
    Tack Nermin, vilka värmande ord! Du har helt rätt, jag älskar mitt jobb och jag drivs av att få hjälpa så tacksamma människor som du och Melisa. Ha det så bra så läge så hörs vi när det är dags att deklarera! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Eva B
    Eva B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami var mycket trevlig ( stor social kompetens , heter det kanske) .kändes ansvarsfull, ärlig och seriös vid första mötet. Under försäljningsprocessen var han lätt att få tag i och jag kände mig uppdaterad. Min lägenhet blev snabbt såld till ett bra pris, trots stor konkurrens ( många smålägenheter ute just då) och en tröghet på marknaden. Min lägenhet hade inte det bästa geografiska läget men blev ändå såld efter första visningsomgången. Maxim rekommenderade en stylist firma som också skall ha lite credit för det lyckade resultatet. Eva
    2016-11-17 Maxim A svarar Eva B
    Hej Eva, tack för omdömet! Det var superkul att få hjälpa till med försäljningen. Du gjorde helt rätt i att ta hjälp av Styling firman. Det tror jag var skillnaden som gjorde att vi lyckades sälja lägenheten i en trög marknad. Jag önskar dig er lycka till i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Othman T
    Othman T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt och sålt lägenheter sen innan men aldrig någonsin stött på en så väluppfostrad artig och oerhört charmig / trevlig mäklare , från första kontakten jag hade med husmanhagberg och Maxim Alami så kände jag förtroende omgående då mäklaren varit rak på sak och oerhört ärlig alltid mån om säljaren i stället för sitt egna intresse , jag kommer livet ut att anlita Maxim Alami och husmanhagberg men det är Maxim Alami i första hand som jag kommer anlita även om han väljer att byta mäklar byrå i framtiden
    2016-11-17 Maxim A svarar Othman T
    Hej Othman! Det var fint sagt, jag uppskattar verkligen ditt omdöme. Det var en ära få samarbeta med dig och att få sälja din fantastiska lägenhet med så många fina minnen. Förstår att det var svårt att släppa en så fin lägenhet men ibland gäller det att gå vidare och skapa nya minnen. Jag har uppskatta varje kontakt med dig och är helt övertygad om att vi kommer samarbeta fler gånger i framtiden! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Sedan första kontakten med Maxim har det varit en fantastisk resa från intag av försäljningsuppdraget till avslut.
    Maxim är mäklaren som på ett aktivt sätt driver sitt uppdrag framåt utan onödig kontakt med uppdragsgivaren.
    De personliga kontakter vi haft både personliga och per telefon har varit hjärtliga och trevliga.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim för kommande försäljningsuppdrag-
    2016-11-17 Maxim A svarar Kenneth N
    Hej Kenneth! Det är ömsesidigt, den kontakt vi har haft från dag ett varit hjärtlig och trevlig. Jag önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas vi ses snart igen! Mvh Maxim HusmanHagberg
    Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Ferial S
    Ferial S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var helt fantastisk och jag skulle rekommendera honom för alla som ska sälja eller köpa hus/villa. Han var trevlig, driven och väldigt kunnig. Vi är mycket nöjd, framförallt med servicen och tillgängligheten. Maxim var väldigt tillmötesgående och vi fick god hjälp och ett gott bemötande.
    Som sagt, detta är en mäklare som jag rekommenderar till alla och jag kommer själv att anlita honom igen om det skulle bli aktuellt med någon fler försäljning i framtiden.
    2016-11-17 Maxim A svarar Ferial S
    Tack Ferial för dina ord! Det har varit riktigt trevligt att ha och göra med er och jag hoppas innerligt att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mäklaren ingav förtroende och han jobbade för att jag som kund skulle känna mig nöjd. Han uppfattades också som trovärdig av köparna vilket jag tror bidrog till att försäljningen gick i lås.
    2016-11-17 Maxim A svarar Bengt N
    Hej Bengt! Så skönt att vi tillslut rodde affären i hamn. Det var en resa jag sent kommer glömma. Hoppas ni trivs bra i nya huset. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. skatten men tveka inte att höra av er innan dess om det skulle vara något! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Agni K
    Agni K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    han var jättesnäll och Professionell.
    2016-08-03 Maxim A svarar Agni K
    Hej Agni, tack för det fina omdömet och förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Vi hörs efter årsskiftet ang. er skatteuträkning! Vänliga hälsningar Maxim
  • Julia S
    Julia S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Fantastiskt bra mäklare. Kan rekommendera starkt! Var duktig på att uppdatera mig som köpare hela tiden och prioriterade mina önskningar. Även duktig på att få upp priset på fastigheten.
    2016-06-20 Maxim A svarar Julia S
    Hej Julia! Stort tack för rekommendationen! Kul att du känner så, det värmer att höra! /Maxim
    Jesper A, Johanna K, Rozbeh K, Josef B, Maxim A gillar detta
  • Björn B
    Björn B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan varmt rekommendera Maxim. Det har varit ett rent nöje att sälja min lägenhet med hans hjälp. Trots att det var mycket arbete så har det varit en rolig resa. Maxim kom in som ett wild card efter att jag träffat två andra mäklare och jag fick förtroende för honom direkt. Vi har haft tät kontakt och han har guidat mig hela vägen på ett engagerat och handfast sätt.

Hälsning till Maxim: Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att en lägenhetsfotografering kunde vara sån action - lite som att fota en levande modell :-)
    Tack! Det har varit ett nöje!
    2016-06-20 Maxim A svarar Björn B
    Hej Björn!
    Tack för ditt fina omdöme! Jag håller mig dig om att det varit en spännande och rolig resa. Den har inte varit helt spikrak och därför har det varit extra kul att få samarbeta med dig som varit så positiv under resans gång. Jag förstår att du trivs bra i din nya lägenhet och önskar dig en glad sommar. Vi håller kontakt framöver och framförallt när det blir dags att deklarera! /Maxim
  • Feda D
    Feda D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en klippa! Han vet vad service är och ger sina kunder tid, energi och ENGAGEMANG! Vi kände genuint att Maxim brydde sig om vår situation och svarade alltid på frågor, anpassade sig när som helst under dygnet (vilket mäklare på Widerlöv inte vill göra). Han är verkligen hungrig och kämpade för att vi i slutändan skulle välja honom (vi träffade över 10 mäklare från 7 firmor). Dessutom var Maxim inte bara delaktig när vi sålde, utan även när vi köpte nytt i Stockholm. Köpmäklaretjänsten var faktiskt över vår förväntat. Vi kan varmt rekommendera Maxim!
    2016-06-20 Maxim A svarar Feda D
    Tack Feda för ditt varma omdöme! Det har varit kul att få va delaktig i ditt bostadsbyte och framförallt i sökandet efter ny bostad i Stockholm. Jag hoppas du kommer trivas i huvudstaden. Jag önskar dig all lycka i framtiden och är övertygad om att vi hörs framöver! /Maxim
  • Terés H
    Terés H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Är mycket nöjd! Bemötandet och hans engagemamg från dag ett var väldigt bra. Har inga klagomål alls
    2016-06-20 Maxim A svarar Terés H
    Hej Therese!
    Kul att vi lyckades hitta en bostad som passar dig. Jag är glad för din skull och hoppas verkligen du trivs bra. Hör gärna av dig längre fram om det dyker upp några funderingar! /Maxim
  • Ivana G
    Ivana G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Att sälja lägenhet var till en början ett orosmoment för oss. Hur går man till väga när man väl bestämt sig för att man är redo att byta hem? Vem tar man stöd i när man vill köpa men behöver tips och råd? Vem tar man tillit i för att sedan sälja den lägenhet som man så länge kallat sitt hem? Maxim Alami var för oss detta stöd, trygghet och bollplank! På ett väldigt professionellt men samtidigt personligt sätt skapades en relation mellan oss med mycket ärlighet och otrolig hjälp. Smått som stort uppmanade Maxim oss att ringa honom och han fick oss alltid att känna att han hade tid över. En så komplicerad uppgift som att sälja lägenhet blev plötsligt så enkel och det har vi ingen annan att tacka än honom! Så tack Maxim, tack för att du tog så himla väl hand om oss och om vårt gamla hem!

/ Felix och Ivana
    2016-06-20 Maxim A svarar Ivana G
    Hej Felix & Ivana!
    Stort tack själva! Det var en fröjd att få hjälpa er med försäljningen som gick smidigt utan några komplikationer tack vare ett lyckat samarbete oss emellan. Jag är övertygad om att ni kommer finna er väl tillrätta i er nya lägenhet! Vi hörs när tillträdet närmar sig och när det blir dags att deklarera försäljningen! Allt gott!

/Maxim
  • Sahdi H
    Sahdi H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionellt skött från början till slut. God tillgänglighet och bra information under hela försäljningen.
    2016-06-20 Maxim A svarar Sahdi H
    Hej Shadi!
    Tack för omdömet och förtroendet att få förmedla din bostad. Vi hörs längre fram ang. deklarationen som jag gärna hjälper dig med. /Maxim
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Problemet är att Husman Hagberg inte annonserar i bostadsguiden och då når man ut till en mindre grupp vilket kan resultera i ett mindre slutpris.
    2016-03-14 Maxim A svarar Fredrik K
    Hej Fredrik, tack för ditt uppriktiga omdöme! Som du säger så har vi på senare tid valt att inte annonsera i tidningen eftersom det inte längre efterfrågas från våra kunder. Vi vill annonsera där köparna finns och har istället valt att lägga mer kraft på att utöka den digitala annonseringen. Vi ser att det genererar en större exponering av våra bostäder vilket ofta leder till fler spekulanter på visning. Självklart så har vi kvar möjligheten att annonsera i tidningen ifall det skulle efterfrågas av våra uppdragsgivare. Jag uppskattar din feedback Fredrik och hoppas vi hörs i framtiden! Med vänlig hälsning Maxim HusmanHagberg
Maxim Alami
Josef Boulaich