Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Maxim Alami
Maxim Alami
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till! Läs mer

Läs vad 100 kunder tycker om Maxim Alami

• Margareta H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-02-19

83.5m²
    Årsta
    Jättenöjd snabb och bra services vet vad han pratar om Vi är nöjda. Läs mer
  • Gunnel L sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-19

53.5m²
    Luthagen
    Säljer sliten lägenhet på 53 kvadrat. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. En mycket lugn och ödmjuk person. Överträffade mina förväntningar vad det gäller försäljningen både vad det gäller priset och hur snabbt det hela gick. Hade förmåga att skapa lugn och trygghet när det uppstod lite stressad situation .
    Jag känner mig mycket nöjd med valet av mäklare som jag fick genom rekommendation . Tusen tack! Läs mer
    Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Jennie J sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-08

21m²
    Luthagen
    Sålt: 1a (21 kvm) Luthagsesplanaden 6a UPPSALA.

Vi har under hela försäljningsprocessen haft ett tätt samarbete med Maxim, där han hållit oss uppdaterade och informerat om "nästa steg". Vid tillfällen då vi haft funderingar eller när vi ville modifiera taktiken mötte han oss med förståelse. Han förklarade väl och gav förslag på nytt tillvägagångssätt. Maxim är mycket trevlig och professionell men även tillmötesgående, vilket gör att man som säljare känner sig delaktig i försäljningen. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Tor F
    Tor F sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-04

59m²
    Kungsängen
    Maxim Alami har från starten hjälpt till på ett proffsigt sätt, alltid svarat kunnigt eller tagit reda på det jag har undrat över samt fick trots en väldigt trög marknad ett ok pris för min lägenhet. Det som var extra bra för mig är köphjälpen av honom som ingick då jag inte visste var eller vilken bostad jag skulle köpa i samband med flytten till Stockholm, då han själv hade bott i Stockholm och jobbat där som mäklare så kunde han den marknaden vilket gav mig information som jag annars inte hade fått efter bara en visning. Läs mer
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Kamiran D sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-31

69.5m²
    Nyby gård
    Världens bästa mäklare och vän.
    mycket effektiv och vänlig Läs mer
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Viktor W köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-12-27

47.3m²
    Sävja
    Mycket hjälpsam och förstående, gjorde mitt första bostadsköp till en bra upplevelse. Läs mer
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Lizandro D köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-10-07

60m²
    Östervåla
    Köpt tre rum bostadsrätt i Östervåla.

Mäklaren har varit förträfligt i sitt engagemang.

Verkligen tacksam och nöjd. Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Robert H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-08-16

24.4m²
    Centrum
    Bra service och alltid tillgänglig Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Nils E sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-08-15

24.4m²
    Centrum
    Maxim är en skicklig mäklare som visar stort engagemang gentemot dig som säljare. Han ger valuta för sin provision genom att hela tiden göra det där lilla extra. Kommunikationen har i övrigt varit lysande! Läs mer
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Nadja A sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2018-08-06

50.5m²
    Svartbäcken
    En ödmjuk mäklare som är humans och ser till att alltid göra sina kunder nöjda. Maxim ger känsla av trygghet Och sätter kunden i första hand. En stressfri upplevelse av att sälja min första lägenhet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Fyrislundsgatan