Maxim Alami
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till! Läs mer

Läs vad 111 Läs vad Maxim Alami

• Serhat A sålde sitt hus med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-02-13

Vänge
    Vi sålde vårt hus via HusmanHagberg och blev väldigt nöjda med hur vi blev bemöta och hur allt sköttes. Mycket proffsigt jobbat! 👍🏻 Läs mer
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Hans J köpte sitt hus med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-02-13

Vänge
    Snabbt och proffsigt, allt som utlovades höll. Vi fick en privatvisning och bestämde oss för bostaden, snabb återkoppling! I det hela väldigt högt betyg Läs mer
  • Elias T
    Elias T sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-09-08

Luthagen
    Sålde en bostadsrätt genom Maxim och tyckte allting fungerade utmärkt. Hjälpte även till med husletande innan! Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Elias T
    Elias, tack för ditt omdöme! Hoppas ni trivs bra i det nya huset!
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-07-03

Stenhagen
    Proffsig och avslappnad, supernöjd. Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Eva A
    Tack Eva, det var supertrevligt att få jobba med dig! Mvh Maxim HusmanHagberg
  • Karin K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-26

Sålt lägenhet i Svartbäcken. 2 rum och kök,hörnlägenhet ,nedre botten. Renoveringsbehov.
    Maxim bemötte mig med intresse och uppmärksamhet, med stort engagemang inför uppdraget.

Mina förväntningar på slutsumman var inte speciellt höga,därför blev jag väldigt nöjd när försäljningen var genomförd.

Maxim var noggrann och smidig samt mycket hjälpsam-han återkopplade snabbt . Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Karin K
    Hej Karin, tack för ditt fina omdöme! Det var en ära att hjälpa dig med försäljningen av en så unik och tidstypisk lägenheten. Extra kul att det blev ett så bra slutpris. Varma hälsningar Maxim Alami
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mehran S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-06-26

Stenhagen
    Jag sålde en lägenhet med Maxim som mäklare.
    Han är lätt att ha att göra med, effektiv, punktlig, målmedveten och professionell.
    Jag rekommenderar honom utan förbehåll.
    Mehran. Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Mehran S
    Hej Mehran, tack för dina varma ord. Jag uppskattar det enormt. Vi ses imorgon för hjälp med skatteuträkningen. Ha det gott! Mvh Maxim
  • Johan B
    Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-29

Kungsängen
    Under försäljningen av vår tvåa fick vi superbra service med allt vi behövde och lite till, och dessutom toppenguidning vid köp av ny lägenhet. Trots väldigt många frågor under alla möjliga tider fick vi alltid snabb och bra återkoppling av Maxim som aldrig tappade tålamodet. Vi uppfattade honom som skämtsam och avslappnad samtidigt som professionell och duktig på det han gör. Står ni i valet och kvalet av mäklare kan ni tryggt vända er till Maxim. Tack för din hjälp Maxim, grymmaste mäklaren! Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Johan B
    Hej Johan, stort tack för det fina omdömet! Utöver hjälp med försäljningen så är det en självklarhet för mig att även hjälpa mina kunder i bostadssökandet. Det var ett par hektiska veckor men hoppas ni trivs och att ni känner att ni har hittat rätt! Hälsa familjen från mig! /Maxim Alami
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Fleur S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-20

Sävja
    Vi köpte vår första bostad av Maxim. Vi träffade honom första gången på visningen, och han svarade på alla våra frågor, men gav oss utrymme att kolla på bostaden i lugn och ro vilket uppskattades.
    Han var trevlig, professionell och ingen fråga var för dum. Han var tydlig redan från början kring processtegen och det var alltid lätt att nå honom.

Att köpa en bostad av Maxim känns tryggt och bra. Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Fleur S
    Hej Fleur, tack för dina ord! Härligt att höra att ni kände er trygga under processen, det betyder mycket för mig! Hoppas ni trivs i nya huset! Mvh Maxim
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Emma Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-11

Årsta
    Trevlig, lugn, tillgänglig, hjälpsam, sympatisk, pålitlig och känns uppriktig! Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Emma Johanna H
    Tack för de värmande orden! Mvh Maxim
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Walat T gillar detta
  • Amanda S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-05

Fålhagen
    Köpt min första egna bostadsrätt och jag är supernöjd! Läs mer
    2019-10-08 Maxim A svarar Amanda S
    Är du supernöjd så är jag supernöjd! Mvh Maxim