Läs vad 139 Läs vad Maxim Alami

• 2020-11-17
    Sålde en etta på 39 kvadrat. Maxim har varit sååå bra, lugn och inte alls hetsig som andra mäklare kan vara. Maxim lyckades sälja denna lilla pärla när den låg på ”kommande” genom att kontakta intressenter från grannens tidigare försäljning, vilket gjorde att endast de behövde komma på visning och vi fick ut 250 tusen mer än det tänkta utgångspriset. Han har varit så hjälpsam med ALLT. Tveka inte en sekund på Maxim, bara kör, han är bäst!
    Soffi P
    Soffi P
    • 39.0 m²
    • Tunabackar
  • 2020-11-01
    Vi har köpt en lägenhet på gröna gatan 23a i salabacke och vi är jätte nöjda med vårat köp och servicen vi fått. Vi har blivit jätte bra bemötta av Maxim och han har mött våra förväntningar hur bra som helst. Det är vårat allra första bostadsköp och bl.a. tack vare honom så känns det sjukt bra. Har inget negativt att säga om honom. Sjukt bra mäklare.
    Nathalie H
    • 75.0 m²
  • 2020-09-25
    Jag har sålt två lägenheter i sommar/höst, en tillsammans med min son, en med min dotter. Maxim har från första mötet visat en vilja till att göra ett bra jobb. Han är personligt professionell och vill att vi ska var nöjda. Min förväntningar på en mäklare är att jag ska känna att jag kan lita på hen, att det inte finns någon dold agenda och att vi får service hela vägen Fram till det är dags för deklarationen. Det får vi av Maxim och HusmanHagberg.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd, och kan varmt rekommendera Maxim när du ska sälja din bostad.
    Marika A
    • 55.8 m²
  • 2020-09-25
    Väldigt trevlig men hade väldigt dålig koll. Kändes aldrig riktigt helt tryggt.
    Wilma B
    • 55.8 m²
  • 2020-09-10
    Jag har både haft erfarenhet av att köpa och sälja lägenhet med Maxim. En mäklare som redan på första bemötandet lyckades visa en hög arbetsmoral och ambition.
    Självklart har jag höga förväntningar och Maxim lyckades att imponera mig med ett stort ansvarstagande och förståelse.
    Jag rekommenderar varmt Maxim om du vill få det gjort av en 5-stjärnigt mäklare i Uppsala.
    Milad S
    • 21.0 m²
    • Fålhagen
  • 2020-09-07
    Kanske inte helt nöjd med försäljningen men inget jag kan skylla på mäklaren. Han gjorde sitt jobb.
    Karin J
    • 75.4 m²
  • 2020-09-07
    Kände att mäklaren arbetade lika mycket för köparen och säljaren och var mån om att alla skulle bli så nöjda som möjligt.
    Bemötande var proffsigt och trevligt, resultatinriktat på ett bra sätt, med också värme och humor.
    Cecilia D
    • 75.4 m²
  • 2020-09-06
    Tillmötesgående och trevlig mäklare!
    Sigrid W
    • 50.7 m²
    • Kåbo
  • 2020-08-18
    Jag sålde min bostadsrätt i centrala Uppsala genom Maxim. Hela köpet sköttes på distans utan att vi träffas förrän tillträdet. Maxim har hittat distanslösningar för försäljningen och har alltid varit tillgänglig och stöttande. Han är lyhörd, enkel att ha att göra med och alltid trevlig. Han kom väl överens med mina hyresgäster som bodde i lägenheten inför visningar. Han drev inte upp eller ner priset under budgivningen men var alltid stöttande i att jag skulle känna mig trygg i en bra försäljning. Jag kan inte annat än varmt rekommendera Maxim som mäklare!
    Hanna M
    • 2.5:a
    • 61.5 m²
    • Fålhagen
  • 2020-07-21
    Bra bemötande, lugn, saklig trevlig! Skulle kunna tänka mig att anlita för egen försäljning.
    Ing-marie J
    • 35.0 m²
    • Kapellgärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte