87 rekommendationer

Maxim Alami
en del av HusmanHagberg Uppsala

Att få jobba med människor och få hjälpa dem med deras livs affär är det bästa jag vet. Det har jag haft förmånen att få göra sedan 2010. Mitt mål är att varje affär ska kännas trygg, smidig och lönsam för dig som anlitar mig. Jag står för ett högt engagemang och tar hand om varje affär som om det vore min egen. Därför skräddarsyr jag din bostadsförsäljning från grunden och lämnar inga detaljer åt slumpen. Min drivkraft är att få överträffa dina förväntningar. Tveka inte att kontakta mig om du ska köpa eller sälja bostad i Uppsala/Knivsta. Jag hjälper gärna till!
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Maxim att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 87 kunder tycker om Maxim Alami

• Alexander W
    Alexander W skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim hjälpte mig att sälja min lägenhet och han har varit mycket engagerad, professionell och tillmötesgående. Jag blev mer än nöjd med slutpriset och tror att det är mycket tack vare Maxims insatser, rekommenderar honom varmt till alla. Läs mer
  • Helin M
    Helin M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har hjälpt oss att få våran lägenhet såld , han har varit helt fantastiskt och har funnits där för , och fått oss att känna oss så trygga . Han är helt underbar och absolut den bästa mäklaren ! Snart ska han oxå hjälpa oss att köpa en ny lägenhet . Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej! Jag tycker du har varit en toppen , som har försökt hjälpa till alla både kunden och säljaren.. är en snäll glad person som har gjort ett bra jobb.. 🌸 mvh / Kristina Sigeman Läs mer
  • Patrik I
    Patrik I skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare med mycket energi, vill du få det gjort så anlita Maxim. Inom 23 dagar blev min lgh tack vare all hjälp med tips, styling, stort engangemang och ett driv mot att få objektet sålt omgående.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim som med som med stor kunskap, rutin, struktur, och ordning, vet vad som krävs för att lyckas. Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet. Maxim har varit lugn, förstående och fått mig som köpare att känna mig som en viktig person. Han har varit lyhörd och inkännande. Han har förmedlat kontakten mellan säljare och köpare på ett utmärkt sätt.
    Jag kan varmt rekommendera Maxim som mäklare! Läs mer
  • Dilan C
    Dilan C skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet som består av 1 RoK. Maxims bemötande var proffsigt, tryggt och han var tydlig under alla moment av försäljningsprocessen.
    Han överträffade mina förväntningar och fick mig att känna mig trygg i försäljningen.

Han var professionell, kompetent, vänlig och stabil. Läs mer
    Jesper A gillar detta
  • Mahmoud S
    Mahmoud S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare. Grymt jobbat Läs mer
    Jesper A gillar detta
  • Bollom T
    Bollom T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är alltid anträffbar oavsett vilken dag eller tidpunkt. Proffsig mäklare med god energi och väldigt noggrann i sitt arbete. Om jag skulle sälja en lägenhet igen i Maxims ansvarsområde så skulle jag definitivt slå till! Läs mer
  • Philip B
    Philip B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Alltid tillgänglig när man vill nå honom. Ger ett trevligt och ett lugnt bemötande. Flexibel och professionell! Stort tack från Karin och Philip! (Gnejsvägen 10B) Läs mer
  • Alf N
    Alf N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har de bästa erfarenheter Maxim. Kunnig, vänlig, hjälpsam. Precis som man vill att en mäklare skall vara och uppträda. Läs mer
  • Jennie T
    Jennie T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag köpte en lägenhet på Gimogatan 2a på 55 kvm.

Bra.

Hade förväntningarna att en mäklare hör av sig om denne åker iväg på ex semester och gärna säger ett datum då en kommer hem igen. Och sen förväntade jag mig även att en mäklare som påbörjat en affär med en kund även avslutar den och om inte det är möjligt att man informerar om det någon eller några dagar före så att kunden är uppdaterad om vad som händer och sker. Jag blev mottagen av en annan när det sista av köpet skulle ske.

Annars i övrigt var det bra. Läs mer
    2018-04-25 Maxim A svarar Jennie T
    Hej Jenny, jag uppskattar ditt ärliga omdöme!
    Jag tar till mig dina ord och kommer i framtiden vara tydligare i min kommunikation när när en kollega tar över ett arbetsmoment i affären då jag är på semester eller när jag fått hinder.

Jag hoppas du trivs i din nya lägenhet och tveka inte att höra av dig i framtiden om du behöver hjälp med något kring din boendesituation.

Bästa hälsningar Maxim
  • Hanann Q
    Hanann Q skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    En erfaren och duktig mäklare. Är tillgänglig och svarar på alla frågor och funderingar. Jag är jättenöjd och kommer att använda mig av honom igen! Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har varit bemötelig och hjälpsam
    Under hela tiden och varit till stor hjälp Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en person som genom sin professionalism ingjuter förtroende.
    Maxim har kontroll på uppdraget och håller kunden uppdaterad. Läs mer
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Supertrevlig! Detta är mitt första bostadsköp så hade inte några speciella förväntningar men är mer än nöjd med bemötandet och hjälpen jag fått av Maxim! Skulle med 100% rekommendera mäklarfirma och så specifikt Maxim om någon frågade.
    Lätt att ha att göra med, lättillgänglig och väldigt kunnig och trygg. Läs mer
  • Savitri M
    Savitri M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är otroligt professionell och har ett stort engagemang. Väldigt nöjd med valet av mäklare. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Rafal M
    Rafal M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var från start mycket charmig och professionell i sin kontakt. Han är målinriktad, har hög energi och är mycket engagerad. Det var lätt att få tag på Maxim både över telefon och mail. Han är lyhörd och oerhört hjälpsam. Det var mycket lätt att tycka om honom. Jag rekommendera honom definitivt och kommer även anlita honom vid försäljning. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Suverän! Det var min första bostadsförsäljning, jag var stressad och orolig inombords över allt som kunde gå fel - men jag kände mig trygg med Maxim som mäklare och hela processen flöt på bättre än jag förväntat mig. Han var alltid tillgänglig, mycket trevlig, hade en bra och konsekvent plan från början till slut och kommunicerade tydligt. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom vidare och jag är väldigt glad för samarbetet. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var mycket professionell. Han svarade snabbt på frågor och funderingar och man var hela tiden underrättad under hela processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Abidin Ö
    Abidin Ö skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig o gör sitt jobb bra Läs mer
  • Masaar A
    Masaar A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Genom ett professionellt bemötande och en tydlighet gav Maxim både en trygghet och en förståelse för hela processen.
    Jag kände att jag hade tilltro till honom och de linjer som han följde utifrån sin profession. Läs mer
  • Gaia O
    Gaia O skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami was very professional and helpful, he guided us through swedish rules and burocracy and answered all our questions promptly and with great competence. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim var tillmötesgående, professionell och flexibel. Kändes verkligen som att han var mån om att vi som säljare skulle känna oss trygga och bli nöjda, vilket vi också blev. Trots stort utbud och konkurrens vid säljtillfället fick vi det vi ville ha. Hatten av för Maxim! Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Achraf A
    Achraf A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    "Under mina år som säljare och köpare har jag träffat många mäklare men Maxim är utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft. Han är rak på sak, ärlig, hjälpsam och har hjärtat på rätt plats. Jag kunde ringa på en lördag kväll och ställa frågor och han svarar och hjälper mig även fast jag ringer obekväma tider. Jag kommer givetvis att anlita honom framöver och det rekommenderar jag att du som läser detta också gör! /Achraf" Läs mer
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en trevlig mäklare som gör sitt jobb med bravur. Det har aldrig varit några krusiduller med Maxim, utan han levererar alltid raka och snabba svar och sköter all administration felfritt. Läs mer
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hel nöjd med husförsäljningen. Maxim levererar gång på gång. Tack igen Läs mer
  • Sara Ö
    Sara Ö skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Redan vid första samtalet upplevde vi honom som väldigt hjälpsam och positiv. På plats vid visning kunde han svara på alla våra frågor vi kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har det största av tålamod som jag träffat. Han slås inte ned av motgångar, utan blir än mer motiverad att göra säljare likväl som köpare nöjda. Samtidigt som Maxim alltid förmedlat sina professionella åsikter, har han även alltid lyssnat på mina resonemang, vad jag tycker är viktigt. Jag har ibland smsat eller ringt sent, men alltid fått glada och utförliga återkopplingar. Läs mer
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag kan rekommendera Maxim till 100%. Bra engagemang och lätt att tycka om! Hela processen gick fort och smidigt. Jag är nöjd med allt från presentation till slutpris! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim bemötte oss vä.l Väldigt trevlig, sansad och utåtriktad. Hade man frågor om objektet hade han läst på och kunde besvara frågorna. Allt har gått smidigt och enkelt.
    En toppen mäklare enligt min åsikt. Läs mer
  • Belan T
    Belan T skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är en driven och pålitlig mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag träffade 4 olika mäklare i mitt område och Maxim var den som verkligen stack ut. Otroligt professionell, lydhörd och finns där för dig från början till slut med många kloka råd under vägens gång.

Då jag själv inte bor i Sverige, bevisade Maxim och Husman Hagberg verkligen vad service innebär!

Jag är otroligt tacksam för hur tryggt och effektivt affären gick igenom och jag rekommenderar Maxim starkt!

Tusen tack igen för allt! :) Läs mer
    Maxim A, Josef B, Rozbeh K, Ida S, Jesper A gillar detta
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim har under hela processen varit mycket engagerad, professionell och lätt att få kontakt med vid olika frågor. Vi är mycket nöjda med Husman Hagberg och med Maxim som vår mäklare. Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Magnus B
    Hej Magnus,

Ditt omdöme gör mig glad och betyder otroligt mycket för mig. Stort tack för det och hälsa familjen från mig! Varma hälsningar Maxim
  • Mazkin M
    Mazkin M skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Bästa mäklaren utan tvekan! Duktig, artig, och en kämpe!

Betyg 10/10 Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Mazkin M
    Tack för ditt omdöme och för ett fint samarbete! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida affärer! Ha en fin sommar så hörs vi igen till hösten! Varma hälsningar Maxim
  • Hani A
    Hani A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevlig, effektiv, tydlig. Vår affär gick väldigt smidigt till och Maxim var väldigt klar och tydlig. Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Hani A
    Hej Hani, tack för dina värmande ord! Smidiga bostadsaffärer är ofta dem bästa. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsa familjen från mig! Varma hälsningar Maxim
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Efter att ha varit i kontakt med flera mäklare fastnade vi för Maxim vilket vi inte ångrat för en sekund. Maxim är väldigt förtroendeingivande och guidar en på ett tryggt sätt genom hela säljprocessen. Trots att tiden var knapp så levererade han över förväntan. Vi vänder oss utan tvekan till dig nästa gång! Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Fredrik B
    Hej Fredrik,

Tack för omdömet. En så fin lägenhet som ni hade var inte svår att sälja, ni hade verkligen tänkt på allt! Jag ser verkligen fram emot att få samarbeta med er i framtiden! Tveka inte att höra av er längre fram om det skulle vara något. Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Marie S
    Marie S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är oerhört nöjd med Maxims arbete kring försäljningen av min lägenhet. Han visade ett stort engagemang, kunskap och intresse! Jag var oerhört trygg i hela säljprocessen och kände mig säker på att han skulle göra ett lika bra jobb för eventuella köpare. Det kändes som att Maxim engagerade sig lika mycket i min lägenhet som om det vore hans egen lägenhet som han skulle sälja! Jag fick snabb feedback och det var lätt att komma i kontakt med Maxim. Jag kan verkligen rekommendera honom och skulle gärna anlita honom igen i framtiden! Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Marie S
    Tack Marie för de fina orden! Jag uppskattar verkligen vårt samarbete och att få hjälpa dig både som säljare och köpare har varit extra kul. Snart är det tillträde för din nya lägenhet och jag är övertygad om att du kommer stortrivas. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Maxim
  • Maryam R
    Maryam R skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare! Med ett personligt bemötande, härlig energi och enorm kompetens, kände vi oss trygga under hela säljprocessen från början till slut. Vi kommer alltid att vända oss till Maxim när vi ska köpa eller sälja, vilken stjärna! Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Maryam R
    Det glädjer mig otroligt mycket att läsa hur nöjda ni är! Det är extra kul att få jobba med människor som ni, som inte lämnar någon detalj åt slumpen. Det underlättar mitt jobb. Jag ser fram emot ett livslångt samarbete! Varma hälsningar Maxim
  • Helene G
    Helene G skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Informativ, lätt att prata med. Har ett behagligt och trevligt sätt. Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Helene G
    Hej Helene, tack för omdömet och för ett lyckat samarbete. Kul med snabb och smidig försäljning med köpare och säljare som är så nöjda. Jag hör av mig efter årsskiftet igen angående deklarationshjälpen. Tveka inte att höra av dig innan dess om det skulle vara något. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Homa O
    Homa O skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är en otroligt lyhörd professionell mäklare. Vi är extremt nöjda med samarbetet! Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Homa O
    Hej Homa, stort tack för ditt omdöme! Jag är extremt nöjd med er försäljning och det hör jag att ni också är. Underbart! Mvh Maxim
  • Parvaneh A
    Parvaneh A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxims bemötande har varit mycket professionellt kryddat med trevlighet. Hans service varit snabb och han har varit tillgänglig hela tiden. Jag är mycket nöjd som kund. Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Parvaneh A
    Hej Parvaneh,

Tack för de fina orden. Det har vart supertrevligt att få lära känna dig och jag hoppas du stortrivs i din nya fina lägenhet. Jag hoppas vi hörs snart igen! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Det har varit lätt och smidigt att jobba med Maxim, han är väldigt professionell och driven. Han är inte "för på" som mäklare ibland är, utan inkännande och lyssnar på ens önskemål. Det tog lite tid att sälja min lägenhet, men tack vare Maxims hårda arbete fick vi den såld till ett bra pris! Jag är jättetacksam för hans hjälp och kan verkligen rekommendera Maxim. :-) Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Johanna S
    Hej Johanna,

Tack för din rekommendation! Ja det tog lite tid med din försäljning men tillslut hittade vi en köpare på en bra nivå. Kul att du är nöjd. Jag hör av mig efter årsskiftet ang. kapitalvinstberäkningen för deklarationen nästa år. Ha en fantastisk sommar! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Elias L
    Elias L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket bra. Lugn och professionell i sitt sätt. Ej för påstridig och "säljande" vilket är exakt vad man inte vill ha.
    Så vi är mycket nöjda med Maxim! Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Elias L
    Hej Elias, tack för omdömet. Jag hoppas att flytten till Örebro gått bra och att ni hittar en lika fin lägenhet som ni haft i Uppsala. Jag önskar dig och Diana all lycka i framtiden! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Gabra N
    Gabra N skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim skötte sitt jobb utmärkt! Aldrig tidigare bemött en mäklare så angagerad i sitt yrke. Har absolut inget dåligt att säga om denna mäklare.

Otroligt nöjd som kund. Kan starkt rekommendera Maxim. Läs mer
    2017-06-26 Maxim A svarar Gabra N
    Dina ord värmer! Jag ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida bostadsaffärer. Ha en fantastisk sommar så hörs vi snart igen! Varma hälsningar Maxim
  • Koko Z
    Koko Z skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim Alami är charmig, trevlig och proffsig mäklare. Jag är helt nöjd, och skulle inte väliga annan mäklare när det är dags att sälja lägenheten jag köpte. Läs mer
    2017-04-19 Maxim A svarar Koko Z
    Tack för dina varma ord och gratis till en superfin lägenhet. Den passar dig alldeles utmärkt! Vi ses på tillträdet i maj och hörs innan dess! Varma hälsningar Maxim
    Josef B, Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Hanin A
    Hanin A skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag skulle defenetivt rekommendera Maxim som mäklare till någon som behöver den tjänsten, jag kände stort förtroende för honom. Och han gjorde sitt bästa för att kunna tillvara ta mina intressen. Läs mer
    2017-04-11 Maxim A svarar Hanin A
    Hanin, dina ord värmer! Trots omständigheterna tycker jag att vi löste överlåtelsen på ett bra sätt. Skönt att höra att du är nöjd trots att det tog lite längre tid än väntat. Vi hörs längre fram ang. skatten som jag gärna hjälper dig räkna fram! Varma hälsningar Maxim
    Maxim A, Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Max L
    Max L skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Kanon! Maxim fick en av mitt livs största affärer att kännas väldigt enkel. Läs mer
    2017-04-11 Maxim A svarar Max L
    Ibland är de bästa försäljningarna de enklaste. Skönt att det gick så smidigt och tack för omdömet Max! Varma hälsningar Maxim
  • Ahmed Q
    Ahmed Q skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Uppsalas bästa mäklare:). Supertrevlig, punktlig och ärlig Läs mer
    2017-04-11 Maxim A svarar Ahmed Q
    Tack för orden Ahmed! Det har varit riktigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen men även att få lära känna dig. Kul att du känner likadant :) Varma hälsningar Maxim
  • Emma S
    Emma S skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Maxim är verkligen en toppenmäklare, skulle lugnt rekomendera honom till vem som helst! Läs mer
    2017-04-11 Maxim A svarar Emma S
    Hej Emma! Kul att läsa att du är nöjd, det betyder allt för mig. Om jag är en toppenmäklare så är du en toppenkund :) Varma hälsningar Maxim
  • Axel D
    Axel D skrev om Maxim Alami en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har varit nöjda med Maxim som mäklare från början till slut. Han hade ett väldigt trevligt bemötande och var engagerad och professionell under hela förberedelsen och försäljningen. Bättre mäklare kan man nog inte hitta! Läs mer
    2017-04-11 Maxim A svarar Axel D
    Vilket fint omdöme Axel! Det var superkul att få representera er fantastiska lägenhet och ännu roligare att det gick så bra. Hoppas ni trivs i er nya bostad! Vi hörs längre fram ang. skatteuträkningen men tveka inte att höra av er innan dess ifall det skulle vara något! Varma hälsningar Maxim
    Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
Maxim Alami