Nils Lagerlöf

Nils Lagerlöf

Nils Lagerlöf är mäklare på HusmanHagberg Sigtuna

Nils Lagerlöf har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Nils Lagerlöf har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-12 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Nils Lagerlöf har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Nils Lagerlöf

Birgitta H
Sigtuna - Brännbo

Vi upplevde Nils som mycket kunnig, hjälpsam och sympatisk. Han svarade på alla våra frågor med gott humör. Vi kände oss trygga.

Johannes C
Sigtuna - Brännbo

Nils ger ett väldigt förtroendeingivande intryck och är mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Han är hjälpsam och lyhörd gentemot oss som säljare. Hela processen har varit enkel och så smärtfri som en bostadsförsäljning kan vara.

Philip H
Sigtuna - Brännbo

I alla kontakter vi har haft med Nils Lagerlöf har han visat kunnighet, omtänksamhet och tålamod. Han har varit tillmötesgående och mycket professionell i alla avseende. Som förstagångsköpare har vi känt oss väl omhändertagna Dessutom bjöd han på gott kaffe på kontoret.

Eva M
Rosersberg

Trevlig, seriös i sitt uppdrag, trygg att ha att göra med, professionell med lång erfarenhet och oftast lätt att nå vid behov av frågor. Ja, jag har faktiskt bara positivt att säga om Nils Lagerlöf

José C
Kungsängen

Vänligt bemötande, effektiv och otroligt professionell!

Julia A
Kungsängen

Väldigt bra och trevlig. Hanterade allt professionellt.

Annette L
Sigtuna - Pilsbo

Proffesionellt!! Ödmjuk. Ögonkontakt

Camilla M
Sigtuna - Pilsbo

Mycket trevligt bemötande. Nils var lyhörd för mina behov av när själva försäljningen skulle publiceras. Han har varit snabb i återkoppling och svarat på alla mina frågor. Mycket kompetent

Daniel S
Runby

Trevlig, tillförlitlig, engagerad och ärlig. En som man vill göra sitt första lägenhets köp med.

Johan N
Runby

Nils har hjälpt mig med både köp och försäljning av bostad. Båda affärerna gick snabbt och smidigt med samtliga parter nöjda. Han är trevlig, duktig och ger goda råd utan att vara påstridig.