Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala Rozbeh Kalantari
31 rekommendationer

Rozbeh Kalantari
en del av HusmanHagberg Uppsala

För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär!
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Rozbeh att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Rozbeh Kalantari

• Thomas A
    Thomas A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh genomförde försäljningen av min lägenhet i salabacke på ett mycket proffesionellt sätt, snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Hans kunskap och energi kring området salabacke gjorde han till det självklara valet av mäklare.
    Thomas A
    2017-11-09 Rozbeh K svarar Thomas A
    Hej Thomas! Jag vill tacka för de varma orden men även för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Ni hade gjort ett superbra jobb med både renovering och inredning vilket helt klart bidrog till den smidiga försäljningsprocessen. Du är varmt välkommen att höra av dig i framtiden och jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Renée A
    Renée A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh Kalantari! Mäklaren vi sent kommer att glömma! Har allt man kan önska sig hos en bra mäklare.
    Trevligt bemötande alla gånger, tillgänglig och om inte så ser han till att bli det så fort han kan. En ansvarsfull och lyhörd mäklare som tar alla funderingar och frågor seriöst. Tack för ditt tålamod och för att du orkade stå ut med oss. Kan varmt rekommendera Rozbeh som varit mycket professionell hela vägen genom affären.
    2017-10-17 Rozbeh K svarar Renée A
    Hej Renée, stort tack för de varma orden! Nöjet av att få vara delaktig i ert köp och er försäljning ligger helt och hållet på min sida. Det har varit hur kul som helst att få lära känna er och era barn. Tro inte att ni blir av med mig bara för att er försäljning är avslutad, jag ser med spänning fram emot att se hur den nya bostaden er ut efter era renoveringar. Vi hörs Renée! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Rimon N
    Rimon N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En fantastisk mäklare! Professionell och tar sina kunder på största allvar . Kan varmt rekommendera rozbeh som mäklare.
    Från Rimon
    Uppsala
    2017-10-16 Rozbeh K svarar Rimon N
    Hej Rimon och tack för det fina omdömet. Det har varit riktigt kul att få följa er resa både genom ert bostadsköp och er försäljning. Jag vill tacka så hemskt mycket för att jag fått hjälpa er med bägge delar och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete med dig och Renée! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad och intresserad samt bra uppdateringar under säljprocessen
    2017-10-04 Rozbeh K svarar Bengt E
    Hej Bengt! Tack så mycket för de fina orden samt för förtroendet att förmedla din dotters bostad. Jag tror helhjärtat att vårt samarbete genom processen resulterade i ett slutpris långt över tidigare rekord. Vi hörs återigen till deklarationen och ni är varmt välkomna att höra av er om det uppstår frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En trevlig och kunnig person som under hela resans gång höll oss uppdaterade om vad som var på gång.
    2017-08-01 Rozbeh K svarar Ulla B
    Hej Ulla och tack för omdömet. Från start till slut har vårt samarbete varit enkelt, kul och givande vilket jag tror bidrog till att vi fick ett så bra slutpris. Jag önskar er allt gott med ert nya fritidshus och ni är välkomna att höra av er i framtiden! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett väldigt professionellt och genuint bemötande från första kontakt. Svarade snabbt varje gång vi kontaktade honom. Svarade på alla möjliga frågor och tog reda på svaret på de som han inte kunde svara på direkt. Möjliggjorde en väldigt smidig och uppskattad bostadsaffär. Rekommenderar Rozbeh starkt.
    2017-05-29 Rozbeh K svarar Alexander G
    Tack så mycket för det fina omdömet Alexander! Det har varit ett nöje att få vägleda er genom ert köp och jag är övertygad om att ni kommer trivas otroligt väl. Men först får du och Annika avnjuta en riktigt härlig resa, så väntar jag här i Uppsala med nycklarna till ert nya boende. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Heba E
    Heba E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Måste få säga att det var över förväntan. Finns inga krav på att man måste göra saker som är utanför ramarna. Men Rozbeh har gjort och gör det som vi kallar för det lilla extra. Fast det inte är så lilla exta. Ganska mycket faktiskt. Skulle rekommendera honom till alla med sin hängivenhet och kundfokus. Serviceminded och kunnig i sitt område. Även om Rozbeh inte har alla svar en kund vill ha i stunden ser han till att få fram ett svar inom kort. Det krävs tid och engagemang från Rozbehs sida. Andra mäklare som jag varit i kontakt med har jag fått svar att kolla upp saker själv. Den erfarenheten jag fått av Rozbeh är långt ifrån andras på ett väldigt positivt sätt. Tack för allt.

Heba
    2017-05-22 Rozbeh K svarar Heba E
    Hej Heba och stort tack för de varma orden! Sagt det innan och säger det igen, riktigt kul att få jobba med folk som verkligen uppskattar det man gör och samarbetet med dig har varit ett rent nöje. Jag ser verkligen fram emot att bibehålla vår kontakt och att hjälpa dig i framtiden också. Ska dessutom bli spännande att se vad ni gör med er nya bostad! Allt gott. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh inger förtroende och utstrålar seriositet, detta i kombination med den kunskap han besitter gör honom till en mäklare man vill ha på sin sida under försäljningsprocessen. Kommer att rekommendera Rozbeh till mina vänner!
    2017-04-13 Rozbeh K svarar Hakim H
    Stort tack för de varma orden Hakim, det betyder mycket! Det har varit en ära att få lära känna dig och få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella funderingar. Må bäst! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick ett väldigt trevligt & professionellt bemötande av vår mäklare
    Rozbeh Kalantari.
    Rozbeh lever upp till våran förväntan med bravur, han är duktig, engagerad, och väldigt positiv, samt en väldigt drivande person.
    Vilket vi tycker har varit fantastiskt.
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Jimmy A
    Hej Jimmy och tack så mycket för rekommendationen! Efter ett så pass bra samarbete som vi haft genom försäljningen kan jag inte annat än gratulera till en väl genomförd bostadsaffär. Jag önskar er all lycka i framtiden och i den nya bostaden. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Catarina A
    Catarina A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Duktig på det han gör. Fick vårt hus sålt väldigt snabbt. Rekommenderar honom! Bra mäklare!
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Catarina A
    Tack för de fina orden Cattis men även för förtroendet! Att få hjälpa er med försäljningen av den bostad ni haft i 16 år betyder mycket och jag är otroligt glad över att vi fick ett så bra slutpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Payam H
    Payam H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt proffesionell,tydlig och gör allt för att jag ska känna mig bekväm och trygg! Han svarar alltid i telefonen och är tillgänglig. Har redan rekomenderat Rozbeh till en vänn som ska sälja sin lägenhet tror på honom starkt! Rozbeh sålde min lägenhet det va inga konstigheter väldigt driftig! 😃👍🏻👍🏻
    2017-04-03 Rozbeh K svarar Payam H
    Tack för det fina omdömet Payam men även för ditt förtroende. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär och jag är övertygad om att slutresultat är en produkt av vårt starka samarbete så väl som ert engagemang i processen. Jag önskar dig och Sara allt gott i livet och ser fram emot att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Farkhonda A
    Farkhonda A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han är super trevlig, lyssnar på vad kunden vill, duktig och framför allt en mäklare som är ärlig. Med honom kan man känna sig trygg. Det han lovar håller han. Rekommenderar honom starkt.
    2017-03-20 Rozbeh K svarar Farkhonda A
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, Farkhonda! Jag vill även tacka både dig och Kawa för ert förtroende. Jag är övertygad om att det fina slutresultatet är en produkt av vårt samarbete och jag blir väldigt glad när jag får höra att ni känner er nöjda! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mathilda Ö
    Mathilda Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är utan tvekan den bästa mäklaren vi stött på. Väldigt serviceminded och trevlig. Affären gick snabbt och smidigt och vi fick hela tiden den information vi behövde. Tummen upp för Rozbeh :)
    2017-03-16 Rozbeh K svarar Mathilda Ö
    Hej Mathilda och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag är hur glad som helst för din skull och är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Rozbeh i samband med försäljningen av min lägenhet. Han är tydlig, proffesionell och gör allt för att jag som säljare ska känna mig bekväm och trygg med försäljningen.
    Dessutom har han varit otroligt lätt att få tag på, svarar nästan alltid i telefon. Om inte tar det inte lång tid innan han ringer upp.
    Jätte skönt med tillgänglighet. Speciellt när man vill ha möjlighet att ställa dumma frågor eller bara någon att rådgöra med under en pågående försäljning.
    Otroligt nöjd med Rozbeh!
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Mattias R
    Tack för de otroligt fina orden Mattias och även för ditt förtroende. Vårt samarbete inleddes under sommaren 2016 då du berättade att du ville flytta. Efter flertalet tomter, villor och radhus fann du till sist drömboendet och jag är oerhört glad för att jag fick ta del av detta skede i ditt liv. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi fick dessutom ett bra slutpris. Jag ser fram emot att få besöka det nya boendet när ni fått flytta in! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Anna-karib L
    Anna-karib L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Snabb återkoppling och känns ärlig och genuin.
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Anna-karib L
    Tack för rekommendationen Anna-Karin! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den nya bostaden. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Mehmet M
    Mehmet M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har blivit väl omtagen och har fått all hjälp
    Av Rozbeh och Josef de ska få all beröm
    Jag rekommenderar alla Husman Hagberg
    2017-03-02 Rozbeh K svarar Mehmet M
    Tack för de fina orden Mehmet! Det var varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning och när jag inte kunde fortsätta arbetet tog Josef över. Jag är väldigt glad att höra att ni är nöjda med vårt gemensamma arbete och jag önskar er all lycka framöver. Ni är alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Sven-ove N
    Sven-ove N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är så tacksamma till Rozbeh Kalantari för hans förståelse för våra omständigheter i en tuff situation och han såg till att lotsa oss igenom försäljningen på smidigast möjliga sätt.
    2017-02-26 Rozbeh K svarar Sven-ove N
    Hej Sven-Ove och tack för det fina omdömet! Jag är väldigt tacksam för ert förtroende och det har varit en ära att få ta del av detta skede i era liv. Lyckligt nog fick vi till en snabb och smidig försäljning, dessutom till ett riktigt kanonpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och ni är alltid varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Mina S
    Mina S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är bäst
    2017-01-30 Rozbeh K svarar Mina S
    Hej Mina och tack för omdömet. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i det nya boendet och ser fram emot att få bibehålla kontakten! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Pedram M
    Pedram M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt bra mäklare med bra kunskap!
    2017-01-30 Rozbeh K svarar Pedram M
    Tack för omdömet Pedram men även för att du gav mig förtroendet. Jag hoppas att du hittar drömboendet snart och om du behöver något är du välkommen att höra av dig till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var väldigt engagerad som mäklare och jag kände att han satsade mycket på sina kunder
    2017-01-04 Rozbeh K svarar Peter J
    Tack för omdömet Peter! Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden och att allt gick smidigt. Jag önskar dig allt gott och hoppas att vi stöter på varandra även i framtiden. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hejsan!
    Min mäklare med ett brinnande engagemang för detta yrke var Rozbeh Kalantari. Kalantari sålde Byggmäsrargatan 1D i Uppsala klanderfritt. Allt från kontakt dagligen via telefon till kontrakt skrivningen i slutet.
    Em mäklare jg kommer kontakta igen!
    /mvh Thomas Winqvist
    2017-01-04 Rozbeh K svarar Thomas W
    Hej Thomas! Tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag tror helt klart att det som resulterade i en snabb och smidig affär var vårt samarbete. Om du någon gång funderar på att flytta tillbaka till Uppsala igen hoppas jag att du hör av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Emil L
    Emil L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är jättenöjd med Rozbeh som mäklare. Han var mycket hjälpsam och gick att nå i alla lägen.
    2016-08-24 Rozbeh K svarar Emil L
    Hej Emil och tack för omdömet! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad och jag glad att vi lyckades överträffa de förväntningar som fanns. Jag önskar dig all lycka framöver och du får jättegärna höra av dig när du vill! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i maj 2016 och är mycket nöjd med Rozbehs insats som mäklare. Han är enkel att samarbeta med, engagerad, ambitiös, och var lyhörd inför mina önskemål. Dessutom var han väl förberedd inför alla möten och lätt att få tag på. Ett bra val!
    2016-05-30 Rozbeh K svarar Cecilia S
    Tack för de fina orden Cilla! Att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen har varit ett nöje och det har varit otroligt kul att få lära känna både dig och Pia. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var en bra mäklare och jag kunde lämna hela försäljningen i hans händer. Han levde upp till mina förväntningar och gav mig ett bra bemötande varje gång vi sågs. Snabba svar på både mejl och telefon gav ett seriöst intryck.
    2016-05-26 Rozbeh K svarar Josefin H
    Tack för omdömet samt att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Jag är övertygad om att vårt goda samarbete ledde till att vi i slutändan fick ett högre slutpris än du förväntade dig. Hoppas att flytten till Göteborg går bra. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var alltid tillgänglig, vidare tog han tillvara på mitt och min sambos intressen vad gällde försäljningen av vår bostadsrätt.

Rozbeh gav ett förtroende ingivande intryck och jag ångrar inte mitt val av mäklare. Kan varmt rekommendera honom till den det berör.
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Kristoffer A
    Tack, Kristoffer, för det fina omdömet men också för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vår första kontakt skedde i mitten av november och jag lovade då att inte ge mig förrän ni var nöjda. Tillsammans la vi upp en försäljningsplan som resulterade i ett riktigt bra slutpris och ett uppfyllt löfte. Jag önskar er all lycka med studierna och hoppas att ni hör av er den dagen ni vill flytta tillbaka till Uppsala! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Social och roligt bemötande! Enkel att ha och göra med, och tog sig tid att prata med mig vid alla mina frågor. Kan upplevas att va en smula "ny", och skulle rekommendera att våga ta för sig mera. Men för övrigt en kanon kille.
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Henrik H
    Hej Henrik, tack för omdömet med även den konstruktiva kritiken! Jag kommer definitivt ta med mig detta då jag starkt tror på att man aldrig är fullärd och att man ständigt utvecklas. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A, Johanna K gillar detta
  • Olivia B
    Olivia B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han var professionell, saklig och duktig ! är mycket nöjd med hans arbete
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Olivia B
    Hej Olivia, tack så hemskt mycket för ditt omdöme och framförallt för förtroendet att hjälpa till med din försäljning! Du har varit en fröjd att jobba med och det glädjer mig att vi fick ett så bra slutresultat. Jag hoppas att du kommer trivas i Stockholm, annars får du höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kunnig och noggrann och bra på att uppdatera under och efter budgivningen.
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Jenny Å
    Hej Jenny, tack så mycket för de fina orden! Jättekul att höra att du känt dig väl uppdaterad. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig all lycka framöver. Hoppas vi hörs igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Hakki C
    Hakki C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är mycket nöjd,
    Snab och smidigt,
    Trevligt person ,
    Mycket hjälpsam,
    Jag tackar 👍🏻
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Hakki C
    Hej Hakki, tack så mycket för de snälla orden! Jättekul att höra att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya boende. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Monika W
    Monika W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabb i aktiviteter, professionella och hjälpsamma. Känslig för kundernas behov och önskemål. Ger regelbundna uppdateringar till kunden vad ger en känsla av trygghet och professionalism.
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Monika W
    Hi Monika. Thank you for the heartwarming words, it truly means a lot. You've been great to work with aswell. When we first met you you mentioned you wanted a quick process and that's exactly what we managed to achieve. It's been an absolute joy working with you and I'm also glad you didn't feel left out at any stage of the process. I wish you all the best and hope to hear from you in the near future! Best wishes, Rozbeh.
  • Walid M
    Walid M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    det var bra upplevelse, alt gar bra, vi kunde salja lagenheten 1 veckan innan visning, vi fatt bra prset pa slutet av bidning, Rozbeh var mycket entusiastisk, med hogre motivationer, han hjalpte oss mycket, svarade pa vara fragor, och organiserade alt. jag rekommenderar att han bli kontakted av dom som vill salga deras fastigheter.
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Walid M
    Hi Walid! I truly appreciate your kind words and I'm really glad to hear you're satisfied with our work. The whole process went really quick and our cooperation was impeccable which I'm sure had a lot to do with the fact that we did get a good offer in the end! It was an absolute pleasure working with you and I hope you'll stay in touch. Best wishes, Rozbeh.
Maxim Alami
Josef Boulaich