Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala Rozbeh Kalantari

en del av HusmanHagberg Uppsala

Svartbäcksgatan 28, 753 32 Uppsala — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 12 rekommendationer
För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär!

Läs vad 12 användare tycker om Rozbeh Kalantari

• Peter J
    Peter J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var väldigt engagerad som mäklare och jag kände att han satsade mycket på sina kunder
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hejsan!
    Min mäklare med ett brinnande engagemang för detta yrke var Rozbeh Kalantari. Kalantari sålde Byggmäsrargatan 1D i Uppsala klanderfritt. Allt från kontakt dagligen via telefon till kontrakt skrivningen i slutet.
    Em mäklare jg kommer kontakta igen!
    /mvh Thomas Winqvist
  • Emil L
    Emil L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är jättenöjd med Rozbeh som mäklare. Han var mycket hjälpsam och gick att nå i alla lägen.
    2016-08-24 Rozbeh K svarar Emil L
    Hej Emil och tack för omdömet! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad och jag glad att vi lyckades överträffa de förväntningar som fanns. Jag önskar dig all lycka framöver och du får jättegärna höra av dig när du vill! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i maj 2016 och är mycket nöjd med Rozbehs insats som mäklare. Han är enkel att samarbeta med, engagerad, ambitiös, och var lyhörd inför mina önskemål. Dessutom var han väl förberedd inför alla möten och lätt att få tag på. Ett bra val!
    2016-05-30 Rozbeh K svarar Cecilia S
    Tack för de fina orden Cilla! Att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen har varit ett nöje och det har varit otroligt kul att få lära känna både dig och Pia. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var en bra mäklare och jag kunde lämna hela försäljningen i hans händer. Han levde upp till mina förväntningar och gav mig ett bra bemötande varje gång vi sågs. Snabba svar på både mejl och telefon gav ett seriöst intryck.
    2016-05-26 Rozbeh K svarar Josefin H
    Tack för omdömet samt att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Jag är övertygad om att vårt goda samarbete ledde till att vi i slutändan fick ett högre slutpris än du förväntade dig. Hoppas att flytten till Göteborg går bra. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var alltid tillgänglig, vidare tog han tillvara på mitt och min sambos intressen vad gällde försäljningen av vår bostadsrätt.

Rozbeh gav ett förtroende ingivande intryck och jag ångrar inte mitt val av mäklare. Kan varmt rekommendera honom till den det berör.
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Kristoffer A
    Tack, Kristoffer, för det fina omdömet men också för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vår första kontakt skedde i mitten av november och jag lovade då att inte ge mig förrän ni var nöjda. Tillsammans la vi upp en försäljningsplan som resulterade i ett riktigt bra slutpris och ett uppfyllt löfte. Jag önskar er all lycka med studierna och hoppas att ni hör av er den dagen ni vill flytta tillbaka till Uppsala! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Social och roligt bemötande! Enkel att ha och göra med, och tog sig tid att prata med mig vid alla mina frågor. Kan upplevas att va en smula "ny", och skulle rekommendera att våga ta för sig mera. Men för övrigt en kanon kille.
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Henrik H
    Hej Henrik, tack för omdömet med även den konstruktiva kritiken! Jag kommer definitivt ta med mig detta då jag starkt tror på att man aldrig är fullärd och att man ständigt utvecklas. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Johanna K gillar detta
  • Olivia B
    Olivia B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han var professionell, saklig och duktig ! är mycket nöjd med hans arbete
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Olivia B
    Hej Olivia, tack så hemskt mycket för ditt omdöme och framförallt för förtroendet att hjälpa till med din försäljning! Du har varit en fröjd att jobba med och det glädjer mig att vi fick ett så bra slutresultat. Jag hoppas att du kommer trivas i Stockholm, annars får du höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kunnig och noggrann och bra på att uppdatera under och efter budgivningen.
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Jenny Å
    Hej Jenny, tack så mycket för de fina orden! Jättekul att höra att du känt dig väl uppdaterad. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i din nya bostad och önskar dig all lycka framöver. Hoppas vi hörs igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Hakki C
    Hakki C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är mycket nöjd,
    Snab och smidigt,
    Trevligt person ,
    Mycket hjälpsam,
    Jag tackar 👍🏻
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Hakki C
    Hej Hakki, tack så mycket för de snälla orden! Jättekul att höra att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya boende. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Monika W
    Monika W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Snabb i aktiviteter, professionella och hjälpsamma. Känslig för kundernas behov och önskemål. Ger regelbundna uppdateringar till kunden vad ger en känsla av trygghet och professionalism.
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Monika W
    Hi Monika. Thank you for the heartwarming words, it truly means a lot. You've been great to work with aswell. When we first met you you mentioned you wanted a quick process and that's exactly what we managed to achieve. It's been an absolute joy working with you and I'm also glad you didn't feel left out at any stage of the process. I wish you all the best and hope to hear from you in the near future! Best wishes, Rozbeh.
  • Walid M
    Walid M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    det var bra upplevelse, alt gar bra, vi kunde salja lagenheten 1 veckan innan visning, vi fatt bra prset pa slutet av bidning, Rozbeh var mycket entusiastisk, med hogre motivationer, han hjalpte oss mycket, svarade pa vara fragor, och organiserade alt. jag rekommenderar att han bli kontakted av dom som vill salga deras fastigheter.
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Walid M
    Hi Walid! I truly appreciate your kind words and I'm really glad to hear you're satisfied with our work. The whole process went really quick and our cooperation was impeccable which I'm sure had a lot to do with the fact that we did get a good offer in the end! It was an absolute pleasure working with you and I hope you'll stay in touch. Best wishes, Rozbeh.
Johanna Kahlström
Göran Eriksson