Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg HusmanHagberg Uppsala Rozbeh Kalantari

Rozbeh Kalantari
en del av HusmanHagberg Uppsala

För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär!
Svartbäcksgatan 28
753 32 Uppsala — Visa karta

Vad tror Rozbeh att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 54 kunder tycker om Rozbeh Kalantari

• Ulf S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh hjälpte oss i en svår tid att sälja bostaden efter vår pappa. Hans erfarenhet av att hantera försäljningar som denna har gett en trygghet och avlastning och låtit oss fokusera på annat än det byråkratiska. Vi kunde inte vara nöjdare med val av mäklare! Läs mer
  • Alen K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Inget dåligt att tillägga. Väldigt trevlig, glad, tydlig och tillmötesesgående mäklare. Besvarade på alla ens funderingar och hjälpte en med kontakta framtida föreningen angående exempelvis medlemskap/ parkering etc. Något man själv kanske skulle kunna fixa men han erbjöd sig lösa den frågan åt oss. Läs mer
    2018-11-21 Rozbeh K svarar Alen K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Alen! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er i köpprocessen men också att få lära känna både dig och Amira. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i er nya lägenhet och ni är givetvis varmt välkomna att höra av er om det skulle dyka upp några funderingar. Om inte så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Fatemeh H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har köpt en lägenhet med hjälp av Rozbe som mäklare.
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande,
    Varm rekommenderar det här mäklarfirma och Rozbeh Kalantari om fastighetsmäklare Läs mer
    2018-10-19 Rozbeh K svarar Fatemeh H
    Hej Fatemeh och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jättekul att träffa dig och Dariush samt hjälpa er med köpet. Jag hoppas att Dariush kommer trivas mycket bra i sin nya bostad. Givetvis är ni varmt välkomna att höra av er i framtiden om det finns något mer jag kan hjälpa till med. Annars ses vi alltid på tillträdet om en månad! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Martin L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh är alltid professionell, positiv och lösningsinriktad och levererar en högkvalitativ mäklarservice. Han är snabb på att återkoppla och hjälper till med allt tänkbart som har med försäljningen att göra som bollplank och praktiska situationer. Trots att marknaden var lite seg vid min försäljning så fortsatte Rozbeh att kämpa på ett imponerande sätt så att vi nådde ett OK resultat. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Martin L
    Hej Martin, tack så mycket för de fina orden! På en speciell marknad som denna är det otroligt viktigt att fokusera på lösningar och att inte ge upp. Jag är dels tacksam för ditt förtroende med även för det fina samarbetet som vi haft. Du gjorde ett riktigt bra jobb med att hålla bostaden välstädad inför alla visningarna och det resulterade i slutändan i att vi hittade en köpare som snabbt stängde ner affären. Jag önskar dig all lycka i din nya bostad och du är alltid välkommen att höra av dig om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Rekan K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Han kommer jag alltid välja om jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2018-10-17 Rozbeh K svarar Rekan K
    Tack så mycket för omdömet Rekan. Det är inte varje dag man stöter på en så fint renoverad lägenhet som ni hade och jag är inte förvånad över att slutpriset hamnade 180 000 kr över det tidigare föreningsrekordet. Jag är otroligt glad för er skull och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad, oavsett vad är ni alltid välkomna att slå mig en signal om det finns något jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ruben C
    Ruben C skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    I bought an apartment via HusmanHagberg Uppsala, and Rozbeh was the agent.

He was always friendly and willing to answer my questions before, during and after the viewing. And everything was resolved quite fast and without problem in the end. Läs mer
    2018-10-08 Rozbeh K svarar Ruben C
    Hi there Ruben, thanks a lot for taking the time to write this! It's great that we managed to find a date rather quickly so that you could have the chance to see the apartment and I loved to be able to answer your questions. To be honest when looking for an apartment, you as a buyer should have the opportunity to have all your questions answered as it is a big investment you're making. The fact that you were prepared during the showing just made the whole process flow even smoother and that is why everything fell in place so quickly and conveniently. You're more than welcome to send me a message or give me a call if you have any further questions, otherwise I'll see you in November when you get the keys to your brand new home! Best wishes, Rozbeh.
  • Thomas J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Skötte sig utmärkt på alla sätt Läs mer
    2018-10-08 Rozbeh K svarar Thomas J
    Tack så mycket för omdömet Thomas! Vidare vill jag även tacka för förtroendet i samband med försäljningen av er sons lägenhet här i Uppsala. Trots att både ni och köparna bodde på andra orter än Uppsala tycker jag helt klart att affären gick både snabbt med även smidigt. Vi hörs vidare strax efter årsskiftet i samband med deklarationen och dyker det upp frågor innan dess är ni varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Ewa G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3:a.
    Rozbeh har varit så bra på att förklara de olika turerna som varit. Alltid ett vänligt och proffsigt bemötande. Han har gjort sitt yttersta för att göra oss som kunder nöjda. Han var värd varje krona! Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Ewa G
    Hallå Ewa! Stort tack för att du tog dig tiden att fylla i ett omdöme men också för de fina orden. Jag medger att detta blev en försäljning utöver det vanliga men 'slutet gott, allting gott' som man ju säger. Det har varit riktigt kul att lära känna dig och hundarna men också att till slut få träffa Micke. Hoppas allt går smidigt med er flytt och ni är alltid välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Daniel S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpt en etta. Väl bemött av mäklaren. Allt gick lätt och smidigt. Bra gjort. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Daniel S
    Hej Daniel, tack för omdömet! Alltid roligt att höra när någon känner sig väl bemött. Jag hoppas verkligen att du ska trivas väl i din nya lägenhet och är övertygad om att vi kommer ha en fortsatt kontakt framöver. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Margareta V skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi har köpt en bostadsrätts lägenhet.
    Vi har alltid blivit bemött på ett respektfullt sätt.
    Problem har alltid gått att lösa.
    Mina förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Margareta V
    Tack för omdömet Margareta! Jätteroligt när man hör att ni känt er väl bemötta genom processen och jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Om det dyker upp några funderingar är ni alltid välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Livija B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Rozbeh. Han är snabb på att svara vilket var viktigt för mig för jag ville ha en bra kommunikation. Jag upplevde att han ville hitta lösningar på de problem som kunde uppstå. Jag tycker också att han kommunicerade aktivt med de som var intresserade av att köpa min lägenhet. Jag är nöjd med resultatet! Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Livija B
    Hej Livija och tack för de fina orden. Jag är övertygad om att det positiva resultatet hade mycket att göra med vårt samarbete. Ambitionen är alltid att du som kund ska känna att du får tydlig information och bra uppdateringar och jag är är glad över att höra att det uppskattades. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Michael G
    Michael G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi sålde vår bostad i Uppsala, där på ett proffsigt och trevligt sätt hjälpte oss åt att sälja Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Michael G
    Hej Micke, tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Lite annorlunda affär för våran del i och med att vi inte träffades förrän strax innan tillträdet men det är väl som man brukar säga, 'bättre sent än aldrig'. Oavsett är jag glad att du känner dig nöjd med processen och hoppas att flytten i november går smidigt. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Michael G, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Köpte en gård ute i skogen. Perfekt bemött, allting fungerade utmärkt och i tid.
    mvh jocke Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Joakim R
    Hej Jocke och tack för omdömet! Riktigt glad över att vi tillsammans med banken lyckades ordna allt ifrån kontrakt till tillträde på kort tid och jag hoppas att du trivs bra med din nya gård. Du är alltid välkommen att höra av dig om det dyker upp några funderingar. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Maria S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket trevlig, tydlig, tillmötesgående, professionell och engagerad mäklare. Jag köpte radhus i Uppsala och upplevde att det var smidigt och tryggt att ha att göra med denna mäklare, som i alla avseenden levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-05 Rozbeh K svarar Maria S
    Hej Maria och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag vill även tacka för att jag fick komma ut till ert nya radhus i veckan för ett återbesök nu när ni bott in er ett tag. Önskar er all lycka i ert nya boende och hoppas att ni kommer trivas i många år! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Markku B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Mycket professionellt jobb med våran bostadsförsäljning trots att stället är
    väldigt unikt och svårt att sätta en prislapp på ! Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Markku B
    Hej Markku och tack för omdömet! Du har helt rätt i att er fastighetsförsäljning varit något utöver det vanliga med tanke på hur unikt boende ni haft. Däremot är sådana försäljningar helt klart en av de roligare sorterna. Jag är övertygad om att vår dialog och vårt samarbete spelat en stor roll i det positiva resultatet vi såg. Jag önskar er allt gott i framtiden och hoppas att vi hörs och ses snart igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Barncancerfonden R
    Barncancerfonden R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är supernöjda med Rozbeh Kalantari. God återkoppling, engagerad och proffsig. Vi rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen för framtida försäljningar som vi har för Barncancerfondens räkning då vi ärver genom testamentes gåva. Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Barncancerfonden R
    Hej Nathalie och tack för det fina omdömet. Jag vill även tacka för förtroendet. Att få hjälpa er på Barncancerfonden har varit en stor ära men även roligt då samarbetet och kommunikationen mellan alla inblandade parter gått otroligt väl. Ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden om det finns ytterligare något som jag kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Nathalie L, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Zana K
    Zana K skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh har varit den självklara Mäklaren till försäljningen av vårt hus och sedan även en lägenhet. Han har varit ett riktigt bra stöd under hela proseccen och vi är super nöjda. Vi har fått ständig information och uppdatering under försäljningarna och han har skött visningarna och budgivningarna super. Vi trodde aldrig att det skulle gå så smidigt med försäljningarna och det ska Rozbeh ha stor eloge för. Tack Rozbeh du är det bästa och självklara valet av Mäklare! Läs mer
    2018-09-27 Rozbeh K svarar Zana K
    Hej Zana och Robar! Tack så hemskt mycket för de fina orden men också för möjligheten att få hjälpa er med inte en, inte två, inte heller tre utan FYRA försäljningar. Det har varit ett nöje att få lära känna er men också er familj och jag hoppas att vi lyckas bibehålla kontakten trots att ni flyttar till Örebro. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Maaret N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag behövde aldrig kontakta mäklaren, utan Rozbeh tog själv initiativet och kontaktade mig 2 år sedan, för att höra hur vi trivdes med huset etc. Eftersom vi redan då hade planer att sälja närmaste framtiden beslutade vi att träffas. Jag fick en proffsig presentation av HusmanHagberg och vad dom kunde erbjuda när jag skulle sälja. Eftersom jag kände mig trygg med Rozbeh kompetens valde jag honom till min mäklare.
    När jag sedan bestämde mig att sälja i år kontaktade jag honom och vi påbörjade processen. Jag fick all hjälp jag behövde, med gratis stylingtips, fantastiskt fotografering där Rozbeh ansvarade vilka bilder och från vilka vinklar fastigheten skulle fotas.
    Men det bästa är att Rozbeh sålda min fastighet på 7 dagar!
    Det är inte många hus som får markering "Borttagen före visning" på Hemnet efter 7 dagar. Speciellt när det fanns ca. 65 villa/fritidshus under 2.500.000,- till salu under den veckan.
    Priset - jag fick det priset jag hade förväntat mig och lite till.
    Vad gäller värdering av hus kan jag avslöja att jag tog in en annan känd och stor mäklarfirma dit för att också värdera min fastighet. Hen värderade mitt hus en halv miljon mindre än Rozbeh. Så det finns stora skillnader mellan mäklarfirmor.
    Rozbeh har uppfyllt alla mina förväntingar och lite till. Han erbjöd också hjälp med skatteverket. Rozbeh har en väldigt diplomatisk sätt att prata, han ger rättvis och positiv intryck om objektet utan någon som helst överdrift. Hur han lyckades med försäljingen så fort kommer jag får aldrig veta, lär blir hans affärs hemlighet. Tackar Rozbeh för en smidig men också spännande process. Kommer att rekommendera Rozbeh för vänner och grannar. HusmanHagberg bör hålla hårt på den här personen, duktiga mäklare är bristvara!!
    Mvh,
    Maaret Nissilä
    Bråtorp 59 Läs mer
    2018-06-19 Rozbeh K svarar Maaret N
    Hej Maaret! Jag blir helt mållös när jag läser ditt omdöme! Först och främst stort tack för att du tagit dig tiden att skriva detta, det uppskattar jag väldigt mycket. Vidare måste jag medge att det varit en mycket rolig process att få följa husets utveckling de senaste två åren men även att få se den otroliga omvandling som huset genomgått sedan du köpte det. Jag har sagt det förr och säger det igen, ett bra samarbete mellan mig som mäklare och dig som kund är något som inte får underskattas och det talar sitt tydliga språk när det kommer till din försäljning. Hela säljprocessen gick snabbt och smidigt och din flexibilitet har absolut varit en bidragande faktor till detta. Vidare vill jag önska dig stor lycka framöver i Dalarna och om du någonsin har vägarna förbi Uppsala hoppas jag att du svänger förbi på en kopp kaffe! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Meysam T
    Meysam T skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Dagens oroliga bostadsmarknad sållar ut riktiga mäklare från "lägga upp en annons på hemnet" mäklare.
    Rozbeh har det lilla extra, som verkligen behövs i dagens marknad, men är svårt att hitta bland mäklare.
    Rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-05-08 Rozbeh K svarar Meysam T
    Hej Meysam! Stort tack för de varma orden samt förtroendet att få förmedla två bostäder åt er. Redan från start var ni väldigt tydliga med vilka målsättningar ni hade och vad ni förväntade er och det har varit väldigt roligt och utvecklande att samarbeta med er genom processen. Jag hoppas verkligen att vår kontakt framöver blir långvarig och ni är mer än välkomna att höra av er om frågor uppstår! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Cickie B
    Cickie B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Har sålt en bostadsrätt i Uppsala.
    Rozbeh hade ett trevligt bemötande, informativ, proffsig i sin yrkesprofession, lyhörd.
    Mina förväntningar överträffades bl a när det gällde annonsering, bilder och prospekt.
    Uppskattade hans lyhördhet för mina önskemål.
    Cickie Billefjord Läs mer
    2018-05-08 Rozbeh K svarar Cickie B
    Hej Cickie! Tack så mycket för det fina omdömet. Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i processen samt att få lära känna dig. Jag är dessutom övertygad om att din positiva inställning bidrog till att det blev en snabb och smidig affär till ett bra pris dessutom! Du får hemskt gärna höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Lena G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag valde Rozbeh Kalantari som min mäklare då jag, i samband med en en värdering för två år sedan fick ett mycket gott intryck. Han är en människa / mäklare med både hjärta och hjärna, som brydde sig om mig som kund på ett genuint och engagerat sätt. Rozbehs vänliga och kompetent förklarande hållning i samband med värderingen gjorde det självklart att välja honom när det var dags att sälja.
    Försäljningen av min lägenhet genomfördes sedan på det mest effektiva sätt. Från mitt första besök på HusmanHagbergs kontor till avslutad affär tog det 28 dagar och slutpriset landade på min ”drömnivå”. Sammantaget fick jag ett förtroendefullt, kompetent och flexibelt bemötande, och dessutom ett bra pris för min lägenhet. För det är jag både tacksam och NÖJD!
    Jag ger Rozbeh Kalantari mina varmaste rekommendationer.
    /Lena Göök Läs mer
    2018-03-07 Rozbeh K svarar Lena G
    Hej Lena och tack så hemskt mycket för de varma orden. Jag är även riktigt glad för din skull då vi lyckades nå din drömnivå trots att vi sålde innan visning. Du har varit en fröjd att samarbeta med och jag ser fram emot att träffa dig igen på tillträdet och veta hur det nya boendet känns! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
  • Charbel G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt fint bemötande och sjukt trevlig!
    Rekomenderar starkt denna mäklare. Läs mer
    2018-03-07 Rozbeh K svarar Charbel G
    Tack så mycket för rekommendationen Charbel. Jag är övertygad om att du kommer trivas väl i ditt nya boende och skulle det dyka upp några funderingar är du alltid välkommen att höra av dig. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Maxim A, Jesper A gillar detta
  • Andreas Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Professionell, lätt att få tag på, engagerad och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera Rozbeh för er framtida affär. Läs mer
    2017-11-27 Rozbeh K svarar Andreas Ö
    Tack så mycket för det fina omdömet, Andreas, men även för ditt och Marias förtroende genom hela affären. Jag hoppas att ni kommer trivas väl i ert nya hus och ni är mer än välkomna att höra av er i framtiden! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Thomas A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh genomförde försäljningen av min lägenhet i salabacke på ett mycket proffesionellt sätt, snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Hans kunskap och energi kring området salabacke gjorde han till det självklara valet av mäklare.
    Thomas A Läs mer
    2017-11-09 Rozbeh K svarar Thomas A
    Hej Thomas! Jag vill tacka för de varma orden men även för att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Ni hade gjort ett superbra jobb med både renovering och inredning vilket helt klart bidrog till den smidiga försäljningsprocessen. Du är varmt välkommen att höra av dig i framtiden och jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Renée A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh Kalantari! Mäklaren vi sent kommer att glömma! Har allt man kan önska sig hos en bra mäklare.
    Trevligt bemötande alla gånger, tillgänglig och om inte så ser han till att bli det så fort han kan. En ansvarsfull och lyhörd mäklare som tar alla funderingar och frågor seriöst. Tack för ditt tålamod och för att du orkade stå ut med oss. Kan varmt rekommendera Rozbeh som varit mycket professionell hela vägen genom affären. Läs mer
    2017-10-17 Rozbeh K svarar Renée A
    Hej Renée, stort tack för de varma orden! Nöjet av att få vara delaktig i ert köp och er försäljning ligger helt och hållet på min sida. Det har varit hur kul som helst att få lära känna er och era barn. Tro inte att ni blir av med mig bara för att er försäljning är avslutad, jag ser med spänning fram emot att se hur den nya bostaden er ut efter era renoveringar. Vi hörs Renée! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Rimon N
    Rimon N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En fantastisk mäklare! Professionell och tar sina kunder på största allvar . Kan varmt rekommendera rozbeh som mäklare.
    Från Rimon
    Uppsala Läs mer
    2017-10-16 Rozbeh K svarar Rimon N
    Hej Rimon och tack för det fina omdömet. Det har varit riktigt kul att få följa er resa både genom ert bostadsköp och er försäljning. Jag vill tacka så hemskt mycket för att jag fått hjälpa er med bägge delar och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete med dig och Renée! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Bengt E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Engagerad och intresserad samt bra uppdateringar under säljprocessen Läs mer
    2017-10-04 Rozbeh K svarar Bengt E
    Hej Bengt! Tack så mycket för de fina orden samt för förtroendet att förmedla din dotters bostad. Jag tror helhjärtat att vårt samarbete genom processen resulterade i ett slutpris långt över tidigare rekord. Vi hörs återigen till deklarationen och ni är varmt välkomna att höra av er om det uppstår frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Ulla B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En trevlig och kunnig person som under hela resans gång höll oss uppdaterade om vad som var på gång. Läs mer
    2017-08-01 Rozbeh K svarar Ulla B
    Hej Ulla och tack för omdömet. Från start till slut har vårt samarbete varit enkelt, kul och givande vilket jag tror bidrog till att vi fick ett så bra slutpris. Jag önskar er allt gott med ert nya fritidshus och ni är välkomna att höra av er i framtiden! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Alexander G skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Ett väldigt professionellt och genuint bemötande från första kontakt. Svarade snabbt varje gång vi kontaktade honom. Svarade på alla möjliga frågor och tog reda på svaret på de som han inte kunde svara på direkt. Möjliggjorde en väldigt smidig och uppskattad bostadsaffär. Rekommenderar Rozbeh starkt. Läs mer
    2017-05-29 Rozbeh K svarar Alexander G
    Tack så mycket för det fina omdömet Alexander! Det har varit ett nöje att få vägleda er genom ert köp och jag är övertygad om att ni kommer trivas otroligt väl. Men först får du och Annika avnjuta en riktigt härlig resa, så väntar jag här i Uppsala med nycklarna till ert nya boende. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Heba E skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Måste få säga att det var över förväntan. Finns inga krav på att man måste göra saker som är utanför ramarna. Men Rozbeh har gjort och gör det som vi kallar för det lilla extra. Fast det inte är så lilla exta. Ganska mycket faktiskt. Skulle rekommendera honom till alla med sin hängivenhet och kundfokus. Serviceminded och kunnig i sitt område. Även om Rozbeh inte har alla svar en kund vill ha i stunden ser han till att få fram ett svar inom kort. Det krävs tid och engagemang från Rozbehs sida. Andra mäklare som jag varit i kontakt med har jag fått svar att kolla upp saker själv. Den erfarenheten jag fått av Rozbeh är långt ifrån andras på ett väldigt positivt sätt. Tack för allt.

Heba Läs mer
    2017-05-22 Rozbeh K svarar Heba E
    Hej Heba och stort tack för de varma orden! Sagt det innan och säger det igen, riktigt kul att få jobba med folk som verkligen uppskattar det man gör och samarbetet med dig har varit ett rent nöje. Jag ser verkligen fram emot att bibehålla vår kontakt och att hjälpa dig i framtiden också. Ska dessutom bli spännande att se vad ni gör med er nya bostad! Allt gott. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Hakim H
    Hakim H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh inger förtroende och utstrålar seriositet, detta i kombination med den kunskap han besitter gör honom till en mäklare man vill ha på sin sida under försäljningsprocessen. Kommer att rekommendera Rozbeh till mina vänner! Läs mer
    2017-04-13 Rozbeh K svarar Hakim H
    Stort tack för de varma orden Hakim, det betyder mycket! Det har varit en ära att få lära känna dig och få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella funderingar. Må bäst! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Jimmy A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi fick ett väldigt trevligt & professionellt bemötande av vår mäklare
    Rozbeh Kalantari.
    Rozbeh lever upp till våran förväntan med bravur, han är duktig, engagerad, och väldigt positiv, samt en väldigt drivande person.
    Vilket vi tycker har varit fantastiskt. Läs mer
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Jimmy A
    Hej Jimmy och tack så mycket för rekommendationen! Efter ett så pass bra samarbete som vi haft genom försäljningen kan jag inte annat än gratulera till en väl genomförd bostadsaffär. Jag önskar er all lycka i framtiden och i den nya bostaden. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Catarina A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Duktig på det han gör. Fick vårt hus sålt väldigt snabbt. Rekommenderar honom! Bra mäklare! Läs mer
    2017-04-11 Rozbeh K svarar Catarina A
    Tack för de fina orden Cattis men även för förtroendet! Att få hjälpa er med försäljningen av den bostad ni haft i 16 år betyder mycket och jag är otroligt glad över att vi fick ett så bra slutpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Payam H
    Payam H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt proffesionell,tydlig och gör allt för att jag ska känna mig bekväm och trygg! Han svarar alltid i telefonen och är tillgänglig. Har redan rekomenderat Rozbeh till en vänn som ska sälja sin lägenhet tror på honom starkt! Rozbeh sålde min lägenhet det va inga konstigheter väldigt driftig! 😃👍🏻👍🏻 Läs mer
    2017-04-03 Rozbeh K svarar Payam H
    Tack för det fina omdömet Payam men även för ditt förtroende. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med din bostadsaffär och jag är övertygad om att slutresultat är en produkt av vårt starka samarbete så väl som ert engagemang i processen. Jag önskar dig och Sara allt gott i livet och ser fram emot att få hjälpa er med era framtida bostadsaffärer. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Farkhonda A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    En mäklare med hjärtat på rätt ställe. Han är super trevlig, lyssnar på vad kunden vill, duktig och framför allt en mäklare som är ärlig. Med honom kan man känna sig trygg. Det han lovar håller han. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2017-03-20 Rozbeh K svarar Farkhonda A
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, Farkhonda! Jag vill även tacka både dig och Kawa för ert förtroende. Jag är övertygad om att det fina slutresultatet är en produkt av vårt samarbete och jag blir väldigt glad när jag får höra att ni känner er nöjda! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mathilda Ö skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är utan tvekan den bästa mäklaren vi stött på. Väldigt serviceminded och trevlig. Affären gick snabbt och smidigt och vi fick hela tiden den information vi behövde. Tummen upp för Rozbeh :) Läs mer
    2017-03-16 Rozbeh K svarar Mathilda Ö
    Hej Mathilda och tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag är hur glad som helst för din skull och är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Du är alltid välkommen att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K, Josef B gillar detta
  • Mattias R skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har varit väldigt nöjd med Rozbeh i samband med försäljningen av min lägenhet. Han är tydlig, proffesionell och gör allt för att jag som säljare ska känna mig bekväm och trygg med försäljningen.
    Dessutom har han varit otroligt lätt att få tag på, svarar nästan alltid i telefon. Om inte tar det inte lång tid innan han ringer upp.
    Jätte skönt med tillgänglighet. Speciellt när man vill ha möjlighet att ställa dumma frågor eller bara någon att rådgöra med under en pågående försäljning.
    Otroligt nöjd med Rozbeh! Läs mer
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Mattias R
    Tack för de otroligt fina orden Mattias och även för ditt förtroende. Vårt samarbete inleddes under sommaren 2016 då du berättade att du ville flytta. Efter flertalet tomter, villor och radhus fann du till sist drömboendet och jag är oerhört glad för att jag fick ta del av detta skede i ditt liv. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi fick dessutom ett bra slutpris. Jag ser fram emot att få besöka det nya boendet när ni fått flytta in! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Anna-karib L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Trevligt och korrekt bemötande.
    Snabb återkoppling och känns ärlig och genuin. Läs mer
    2017-03-15 Rozbeh K svarar Anna-karib L
    Tack för rekommendationen Anna-Karin! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den nya bostaden. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp några funderingar, annars ses vi på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Josef B, Göran E, Maxim A, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Mehmet M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag har blivit väl omtagen och har fått all hjälp
    Av Rozbeh och Josef de ska få all beröm
    Jag rekommenderar alla Husman Hagberg Läs mer
    2017-03-02 Rozbeh K svarar Mehmet M
    Tack för de fina orden Mehmet! Det var varit ett nöje att hjälpa till med er försäljning och när jag inte kunde fortsätta arbetet tog Josef över. Jag är väldigt glad att höra att ni är nöjda med vårt gemensamma arbete och jag önskar er all lycka framöver. Ni är alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Sven-ove N skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Vi är så tacksamma till Rozbeh Kalantari för hans förståelse för våra omständigheter i en tuff situation och han såg till att lotsa oss igenom försäljningen på smidigast möjliga sätt. Läs mer
    2017-02-26 Rozbeh K svarar Sven-ove N
    Hej Sven-Ove och tack för det fina omdömet! Jag är väldigt tacksam för ert förtroende och det har varit en ära att få ta del av detta skede i era liv. Lyckligt nog fick vi till en snabb och smidig försäljning, dessutom till ett riktigt kanonpris. Jag önskar er all lycka i framtiden och ni är alltid varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Mina S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han är bäst Läs mer
    2017-01-30 Rozbeh K svarar Mina S
    Hej Mina och tack för omdömet. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i det nya boendet och ser fram emot att få bibehålla kontakten! Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Pedram M skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Väldigt bra mäklare med bra kunskap! Läs mer
    2017-01-30 Rozbeh K svarar Pedram M
    Tack för omdömet Pedram men även för att du gav mig förtroendet. Jag hoppas att du hittar drömboendet snart och om du behöver något är du välkommen att höra av dig till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var väldigt engagerad som mäklare och jag kände att han satsade mycket på sina kunder Läs mer
    2017-01-04 Rozbeh K svarar Peter J
    Tack för omdömet Peter! Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden och att allt gick smidigt. Jag önskar dig allt gott och hoppas att vi stöter på varandra även i framtiden. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Thomas W skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hejsan!
    Min mäklare med ett brinnande engagemang för detta yrke var Rozbeh Kalantari. Kalantari sålde Byggmäsrargatan 1D i Uppsala klanderfritt. Allt från kontakt dagligen via telefon till kontrakt skrivningen i slutet.
    Em mäklare jg kommer kontakta igen!
    /mvh Thomas Winqvist Läs mer
    2017-01-04 Rozbeh K svarar Thomas W
    Hej Thomas! Tack så hemskt mycket för de fina orden. Jag tror helt klart att det som resulterade i en snabb och smidig affär var vårt samarbete. Om du någon gång funderar på att flytta tillbaka till Uppsala igen hoppas jag att du hör av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Göran E, Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Emil L skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag är jättenöjd med Rozbeh som mäklare. Han var mycket hjälpsam och gick att nå i alla lägen. Läs mer
    2016-08-24 Rozbeh K svarar Emil L
    Hej Emil och tack för omdömet! Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad och jag glad att vi lyckades överträffa de förväntningar som fanns. Jag önskar dig all lycka framöver och du får jättegärna höra av dig när du vill! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Cecilia S skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i maj 2016 och är mycket nöjd med Rozbehs insats som mäklare. Han är enkel att samarbeta med, engagerad, ambitiös, och var lyhörd inför mina önskemål. Dessutom var han väl förberedd inför alla möten och lätt att få tag på. Ett bra val! Läs mer
    2016-05-30 Rozbeh K svarar Cecilia S
    Tack för de fina orden Cilla! Att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen har varit ett nöje och det har varit otroligt kul att få lära känna både dig och Pia. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var en bra mäklare och jag kunde lämna hela försäljningen i hans händer. Han levde upp till mina förväntningar och gav mig ett bra bemötande varje gång vi sågs. Snabba svar på både mejl och telefon gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2016-05-26 Rozbeh K svarar Josefin H
    Tack för omdömet samt att jag fick förtroendet att förmedla din bostad. Jag är övertygad om att vårt goda samarbete ledde till att vi i slutändan fick ett högre slutpris än du förväntade dig. Hoppas att flytten till Göteborg går bra. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Kristoffer A skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Rozbeh var alltid tillgänglig, vidare tog han tillvara på mitt och min sambos intressen vad gällde försäljningen av vår bostadsrätt.

Rozbeh gav ett förtroende ingivande intryck och jag ångrar inte mitt val av mäklare. Kan varmt rekommendera honom till den det berör. Läs mer
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Kristoffer A
    Tack, Kristoffer, för det fina omdömet men också för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vår första kontakt skedde i mitten av november och jag lovade då att inte ge mig förrän ni var nöjda. Tillsammans la vi upp en försäljningsplan som resulterade i ett riktigt bra slutpris och ett uppfyllt löfte. Jag önskar er all lycka med studierna och hoppas att ni hör av er den dagen ni vill flytta tillbaka till Uppsala! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Social och roligt bemötande! Enkel att ha och göra med, och tog sig tid att prata med mig vid alla mina frågor. Kan upplevas att va en smula "ny", och skulle rekommendera att våga ta för sig mera. Men för övrigt en kanon kille. Läs mer
    2016-03-16 Rozbeh K svarar Henrik H
    Hej Henrik, tack för omdömet med även den konstruktiva kritiken! Jag kommer definitivt ta med mig detta då jag starkt tror på att man aldrig är fullärd och att man ständigt utvecklas. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A, Johanna K gillar detta
  • Olivia B skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Han var professionell, saklig och duktig ! är mycket nöjd med hans arbete Läs mer
    2016-02-05 Rozbeh K svarar Olivia B
    Hej Olivia, tack så hemskt mycket för ditt omdöme och framförallt för förtroendet att hjälpa till med din försäljning! Du har varit en fröjd att jobba med och det glädjer mig att vi fick ett så bra slutresultat. Jag hoppas att du kommer trivas i Stockholm, annars får du höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K, Maxim A gillar detta
Maxim Alami