Läs vad 169 Läs vad Rozbeh Kalantari

• 2020-12-02
    Vi har köpt hus på 125 m2 +källare
    Vi fick ett trevligt bemötande
    Det är vårat första husköp så hade inte några förväntningar. Men vi är väldigt nöjda.
    Allt har gått så smidigt och varit trevligt. Det känns tryckt och säkert.
    Emma N
    • 125.0 m²
    • Stavby
    köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Stort tack för ditt omdöme Emma, det glädjer mig att jag fick vara delaktig i ert första husköp. Målsättningen från min sida är alltid att säkerställa en trygg process för samtliga parter, så det känns extra bra att det är så du upplevt processen. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i ert nya hus samt i området. Självklart är ni alltid välkomna att höra av er till mig vid frågor eller funderingar. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-11-25
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av mäklaren Rozbeh.
    Vi kände redan från första mötet att vi klickade med Rozbeh som person och han har under hela förloppet varit supertydlig och hjälpsam med allt.
    Han levde upp till våra förväntningar och krav, och levererade en försäljning som var både snabb och smidig. Trots våra många frågor och funderingar så kände man sig aldrig besvärlig att fråga då han alltid mottog samtal och sms med värme, tydlighet och kunskap. För oss är det viktigt att kemin känns rätt med mäklaren och det gjorde det verkligen i detta fall!
    Försäljningen (och slutpriset) blev strålande bra och vi kan inget annat än varmt rekommendera Rozbeh Kalantari till alla som letar mäklare :)
    Sofie Héloise Madeleine S
    • 125.0 m²
    • Stavby
    sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Wow! Kan inte annat än tacka så hemskt mycket för det fina omdömet Sofie. Jag tycker helt klart att det är superroligt att vi fick till en sådan smidig försäljning då vi gick från vår tjänst Kommande® direkt till såld utan att annonsera bostaden som till salu, och detta till ett kanonpris! Jag hoppas att ert nya hus uppfyller alla era drömmar och ser fram en fortsatt kontakt framöver. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-11-08
    Genuint trevlig, ödmjuk och tillmötesgående. Pedagogisk för en förstagångsköpare.
    Erik G
    • 1:a
    • 42.5 m²
    • Nyby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tack för omdömet Erik och stort grattis till ditt första bostadsköp! Jag är övertygad om att du kommer stortrivas både i lägenheten men också i området. Dyker det upp några frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta mig och givetvis kommer jag hålla dig fortsatt uppdaterad kring processen fram till tillträdet. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-10-28
    Jag kontaktade Rozbeh för jag var intresserad av att komma på en förhandsvisning på en lägenhet han var mäklare för.
    Han var väldigt tillmötesgående och kunde snabbt ordna en visning. Väl där så fick jag ett väldigt bra bemötande och jag kände att vi klickade direkt. Han gav väldigt bra information och svarade med glädje på alla frågor jag hade. I slutändan så resulterade det i att jag kunde köpa min drömlägenhet innan budgivning och Rozbeh var en klippa genom hela(den korta) processen. Allt gick väldigt smidigt!
    Jonas O
    Jonas O
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
    • Fålhagen
    Hej Jonas och stort tack för att du tog dig tiden att skriva ihop detta fina omdöme. Jag håller helt och hållet med om att processen gick väldigt snabbt och smidigt, samt att vi klickade väl under förhandsvisningen. Vidare är jag övertygad om att du kommer stortrivas i din nya bostadsrätt och självklart är du välkommen att kontakta mig om du har några frågor eller funderingar framöver! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-10-25
    I purchased an apartment from Rozbeh. A totally stress free affair.

After previous experiences with buying a house in Sweden, I was not looking forward to the process again, but Rozbeh was first class. Always a phone call away. If he was busy, I would receive a text saying he would ring me back as soon as he could.
    Knowledge of both the apartment and area was excellent and any question I had for him was answered on the spot.
    Simon C
    • 1:a
    • 21.0 m²
    • Alsike
    Thank you for this incredible review Simon! It truly saddens me that you had a previous experiance that wasn't up to par but I feel honored to have changed your perception. I truly wish you all the best with your new apartment and I'll still only be one call away if anything would come up. Best wishes, Rozbeh.

• 2020-10-10
    Rozbeh var påläst och trevlig. Bra på att informera när vi sålde vårat fritidshus.
    Niclas F
    • 15.0 m²
    • Börje
    sålde sin stuga med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Hej Niclas och stort tack för ditt omdöme. Vidare vill jag även tacka dig och Kicki för förtroendet att få förmedla er sommaridyll. Det glädjer mig att allt gick smidigt samt slutade med ett gott resultat och jag önskar er många vackra minnen kommande åren i er nya fastighet. Vi ses! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-09-26
    Vi hade bra diskussioner med Rozbeh före visning och han har under hela processen "varit på tårna" och alltid varit nåbar när vi sökt kontakt, vilket är mycket viktigt. Han har skött sig klanderfritt.
    Ylva Å
    • 81.0 m²
    • Salabacke
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    Tack för det fina omdömet Ylva, men också för möjligheten att få hjälpa dig och Hans med er bostadsaffär. Jag ser fram emot en fortsatt god kontakt och ni vet var ni hittar mig när det är dags för fritidshuset. Önskar er båda allt gott och så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-09-21
    En bostadsrätt köptes. Hjälpsam och kunnig mäklare, lätt att ha och göra med och snabb och effektiv i sin kommunikation
    Hanna K
    • 79.0 m²
    • Salabacke
    Tack för omdömet Hanna men också för de fina orden. Alltid skönt när en kund känner sig väl informerad och trygg genom sin bostadsaffär och ert fall är inget undantag. Jag är stensäker på att ni kommer älska ert nya hem och dyker det upp några funderingar står min dörr alltid öppen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-09-19
    Mycket kompetent mäklare. Glad och trevlig dessutom.
    Magnus S
    • 80.0 m²
    • Slavsta
    Tack för rekommendationen Magnus, men också för förtroendet att få hjälpa dig och Olivia med er bostadsförsäljning för andra gången. Det bästa beviset på att man gör något rätt som mäklare är när tidigare kunder väljer att anlita en igen och det glädjer mig att fallet är som sådant. Nu återstår endast för oss att leta fram ett nytt hem åt er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

• 2020-09-18
    Köpte en bostadsrätt.
    Vänligt bemött, väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabb i kontakten, både på mail och telefon.
    Proffsigt intryck och kunnig.
    Johan R
    • 79.0 m²
    • Salabacke
    Tack för omdömet, men också för det trevliga bemötandet Johan. Jag önskar er all lycka i er nya bostadsrätt. Dyker det upp några som helst frågor eller funderingar är ni alltid varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte