Rozbeh Kalantari
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär! Läs mer

Läs vad 127 Läs vad Rozbeh Kalantari

• Albin E köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-20

Salabacke
    Köp av bostadsrätt - Blev bemött väldigt positivt utav Rozbeh, han svarade på alla mina frågor och funderingar och var tillgänglig när jag behövde. Har inget negativt att säga utan allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-03-20 Rozbeh K svarar Albin E
    Hej Albin och tack för dina varma ord. Det glädjer mig att du i ditt köp känt dig väl informerad och uppdaterad då detta är väldigt viktigt för mig i min roll. Vidare hoppas jag att du kommer trivas väl i din nya bostad och välkomnar dig att höra av dig vid eventuella frågor. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Joakim G köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-19

Luthagen
    Rozbeh var utifrån en köpares perspektiv en jättebra kontakt. Väldigt professionell och alltid snabb med svar på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-03-20 Rozbeh K svarar Joakim G
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet Joakim. Min ambition är alltid att köpare (och säljare) ska känna att de får snabba återkopplingar och alltid kan ställa frågor så ditt omdöme betyder väldigt mycket. Jag är övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet och jag önskar dig all framgång i studierna! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Erik J sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-18

Nyby
    Bostadsrättlägenhet i Uppsala. Rozbeh är lätt att få tag i och återkommer snabbt. Läs mer
    2020-03-20 Rozbeh K svarar Erik J
    Hej Erik, sort tack för att jag fick följa dig på din bostadsresa. Det glädjer mig att vi lyckades sälja din lägenhet innan de öppna visningarna då du önskade en snabb och smidig process samt att vi lyckades med detta utan att tumma på priset. Lyckligtvis kommer vi säkert hålla fortsatt kontakt i och med att vi numera kommer bli grannar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Thomas C sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-18

Luthagen
    Bostadsrättslägenhet i Uppsala. Rozbeh är väldigt serviceminded, lätt att få tag på och återkommer snabbt. Läs mer
    2020-03-20 Rozbeh K svarar Thomas C
    Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig Thomas, men jag vill även tacka för ditt och Ebbas förtroende genom hela processen. Vidare vill jag även passa på och önska er allt gott och ni är givetvis alltid välkomna att höra av er till mig om ni har frågor eller funderingar kring bostadsmarknaden. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Ellinor O köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-08

Nyby
    Jag har köpt en bostadsrätt som Rozbeh mailade och tipsade mig om. Därefter bokade vi en tid för visning, jag la ett bud och redan dagen efter återkopplade Rozbeh och vi kunde komma överens om ett pris som kändes bra för både mig och säljaren. Rozbeh tog sig tid att skriva kontrakt samma dag och jag är mer än nöjd med med hela processen. Rozbeh har ett väldigt professionellt och trevligt bemötande med raka besked och känns rättvis mot både säljare och köpare. Jag kunde inte ha fått en bättre upplevelse! Läs mer
    2020-03-09 Rozbeh K svarar Ellinor O
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet Ellinor. Processen för ditt köp var inte den typiska processen som man är van vid vilket gör att jag är extra glad att höra att du känt dig trygg genom hela affären. Vidare är jag genuint glad för din skull och hoppas att du kommer trivas väl i ditt nya hem. Som lovat hörs vi vidare och givetvis ses vi igen på tillträdesdagen. Allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-01

Gränby
    Försäljning av bostadsrättslägenhet; en etta i Uppsala.

Bra bemötande, höll vad han lovade. Täta kontakter och engagemang under försäljningsprocessen.

Förväntningarna om en snabb och enkel process infriades. Läs mer
    2020-03-04 Rozbeh K svarar Johan F
    Hej Johan och tack för omdömet. Vidare vill jag även tacka för ditt och din familjs förtroende med er bostadsaffär. I samband med vårt första möte var det tydligt att en snabb process var att föredra och därav la vi tillsammans upp en strategi med fokus på smidighet men samtidigt till ett bra slutpris. Detta resulterade i att vi lyckades sälja lägenheten tre dagar efter visning och det glädjer mig att ni känt er nöjda med processen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Mikael N köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-02-28

Gränby
    Köpt en lägenhet. Rozbeh Kalantari har gett ett ett väldigt professionellt och kunnigt intryck. Inget att klaga på, väldigt nöjd Läs mer
    2020-02-28 Rozbeh K svarar Mikael N
    Stort tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme Mikael. Det glädjer mig att du genom processen känt dig trygg då jag förstår att det första bostadsköpet känns extra stort. Givetvis är du välkommen att höra av dig om det dyker upp framtida frågor och som lovat får du löpande information av mig fram till tillträdet. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Frank B sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-02-20

Knivsta - Centralt
    Sålt med Rozbeh som mäklare för andra gången. Läs mer
    2020-02-28 Rozbeh K svarar Frank B
    Tack för omdömet Frank men framförallt vill jag tacka dig och Anett för ert förtroende. Det har varit ett rent nöje att få följa er resa från hus till lägenhet och vidare till hus. Självklart ser jag fram emot en fortsatt god kontakt och finns tillgänglig vid eventuella frågor och/eller funderingar. Önskar er allt gott så ses vi i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Nina J sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-02-10

Centrum
    Professionell, smidig, exekutiv och trevlig. Läs mer
    2020-02-10 Rozbeh K svarar Nina J
    Tack så mycket för ditt omdöme Nina. Vidare vill jag även tacka för fortsatt förtroende nu när vi även ska förmedla din fars lägenhet. Jag har alltid sagt att en rekommendation är det finaste man kan få och jag hoppas kunna bibehålla ert förtroende även efter den andra bostadsaffären. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Walat T, Maxim A, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Otto Z köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-01-25

Luthagen
    En bra upplevelse även med dess motgångar fick vi hjälpen som behövdes. Läs mer
    2020-01-31 Rozbeh K svarar Otto Z
    Tack så mycket för rekommendationen Otto. Jag är övertygad om att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad så att du enklare kan fokusera på studierna och slipper pendla. Dyker det upp några som helst tankar eller frågor är du alltid välkommen att kontakta mig så ska jag hjälpa dig så gott jag kan. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta

Senaste försäljningarna