Rozbeh Kalantari

Rozbeh Kalantari

Rozbeh Kalantari är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Rozbeh Kalantari har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Rozbeh Kalantari har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 257 omdömen med ett betyg på 4.8. Rozbeh Kalantari har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 257 Läs vad Rozbeh Kalantari

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevlig intresserad

Att få titta i lugn o ro, få info.

Mäklaren gillade sitt yrke, flexibel, intresserad, tillmötesgående.

Skulle eller kommer rek Rozbeh till bekanta.
    2022-07-19 Verifierad kund
    • Trevligt bemötande
    • kände av när vi ville vara själva o titta o när vi ville ställa frågor.
    • var inte för ”på” men ändå ”där” o hjälpte till berätta bra om föreningen området mm.
    • tog snabbt reda på o hörde av sig via sms ang parkering mm.
    • lätt att prata o diskutera med, ingen fråga kändes jobbig att ställa.
    • tålamod!! Vi titta 3 gånger och vi var ändå varmt välkomna.
    • toppenbra mäklare!!
    (Har träffat många olika mäklare)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevlig attityd och glad.

Förväntningarna uppfylldes av honom, där förväntningarna var att han hjälper oss först de olika stegen i lägenhetsförsäljningen med mera.

Hjälpsam och flexibel.
    • Rosendal
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra bemötande, gjorde vad som förväntades. Fick lägenheten såld till de pris vi ville ha, skötte processen själv och gav uppdateringar när något av betydelse hände. Mycket nöjd
    2022-07-11 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande och som vi uppfattade det väldigt
    kunnig.Men affären är inte helt klar än
    • Luthagen
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Bra på att sälja men inte på ett jobbigt sätt. Trevligt och tydligt förklarat av allt.
    • Luthagen/Stabby
    2022-07-02 Verifierad kund
    Allt har funkat bra!....................................
  • köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Knivsta
    2022-07-02 Verifierad kund
    Väldigt positivt bemötande. Flexibel och gjorde sitt bästa för att möta våra önskemål om visningstider.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Knivsta
    2022-06-30 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Rozbeh (andra gången med orolig marknad). Rozbeh har ett stort lugn och tålamod och hanterar oroliga marknader med bravur
    • Luthagen/Stabby
    2022-06-23 Verifierad kund
    Väl bemötta, bra annons, bra uppföljning. Eftersom vi inte uppnådde vårt överenskomna lägstapris har vi svårt att sätta full poäng.