Rozbeh Kalantari

Rozbeh Kalantari

Rozbeh Kalantari är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Rozbeh Kalantari har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Rozbeh Kalantari har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 201 omdömen med ett betyg på 4.9. Rozbeh Kalantari har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 201 Läs vad Rozbeh Kalantari

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-07-19
    Otroligt trevlig och strort kundfokus. Man ska som köpare alltid känna sig trygg och få svar på alla möjliga frågor vilket vi tycker att Rozbeh gör alldeles utmärkt. Vi har haft en väldigt bra upplevelse med Rozbeh som vår mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-07-19
    - Trevligt bemötande, lyhörd och kunnig. Det kändes bra.

- Han levde upp till mina förväntningar

- Hög social kompetens, positiv, tydlyg och driven. Jag rekommenderar Rozbeh
    • Alsike
    2021-07-13
    Hade två mäklare som lovade att ta an försäljning av lägenheten, som sedan blev onåbara.
    Orädd var Rouzbeh villig att ta på sig ett objekt som andra mäklare inte ens ville ta med tång. Och att sedan få en väldigt svår såld lägenhet såld under relativt kort tid är riktigt imponerade. Han får andra mäklare jag haft verka som nybörjare.
    En man som vet sitt jobb. Håller dig informerad och uppdaterad med bra frekvens. Om du vill ha en mäklare som är direkt, rak på sak och riktigt skicklig, anställ Rouzbeh för uppdraget.
    Rekommenderas starkt
    • Alsike
    2021-07-08
    Han var trevlig och bra mäklare. Jag rekommenderar att köpa en bostad hos honom.
    2021-06-19
    En helt underbar och fantastisk mäklare!
    Behjälplig och trevlig redan från start på visningsdagen. Rozbeh har stort passion för sitt jobb och det märks via hans självsäkra beteende och utstrålning. Han är extremt kunnig inom sitt arbete och det märks att han vill båda säljarens men även köparens bästa.
    Han är ärlig och professionell vilken skapar stor säkerhet och bekvämlighet hos mig/köparen (som i det här fallet gjorde mityt första bostadsköp). Jag känner att jag är i trygga händer och att jag än idag kommer få eventuella frågor som dyker upp besvarade av Rozbeh.

Otroligt snäll, rolig och energisk individ.
    Kunde inte bli mer nöjd! 😊
    2021-06-18
    Uppsalas bästa mäklare! Pedagogisk, tydlig, hjälpsam, och tillgänglig 24/7 från början till start. Rekommenderar att anlita till 110%, Väldigt bra och väl genomförd försäljning.
    2021-06-07
    Vi hade Rozbeh som mäklare när vi sålde vår första bostadsrätt. Vi valde honom för att han är otroligt lätt att prata med och gav ett väldigt lugnt och trevligt intryck. Upplevde honom som flexibel och att han var väldigt mån om att göra alla parter nöjda. Har bara bra saker att säga om Rozbeh!
    2021-06-07
    Mycket bra o trevligt bemötande.
    2021-06-07
    Köpt lägenhet i Uppsala, bra bemött, inte mycket mer att tillägga.
    2021-06-05
    Vi har fått ett bra bemötande i samband med lägenhetsköp
    Tydlig information och goda råd