Mäklare Uppsala Uppsala HusmanHagberg Uppsala Rozbeh Kalantari
Rozbeh Kalantari
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2019-04
För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär! Läs mer

Läs vad 66 Läs vad Rozbeh Kalantari

• Sigrid S
    Sigrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-17

Främre Luthagen
    Vi sålde en femma på Luthagsesplanaden i Uppsala.
    Vi är mycket glada och nöjda med Rozbehs synnerligen kompetenta mäklarinsatser. Med Rozbeh vid vår sida har hela försäljningsprocessen flutit oerhört smidigt.Stort tack Rozbeh!
    Vi vill varmt rekommendera dig till andra säljare. Du är en klippa.

21190517
    Familjen Andrén Läs mer
    2019-05-17 Rozbeh K svarar Sigrid S
    Enormt tack för de vackra orden Sigrid. Det var ett nöje att hjälpa dig och dina syskon med försäljningen av er fars lägenhet och jag ser med spänning fram emot att få träffa honom nästa vecka. Jag vill även tacka er för ert härliga engagemang genom processen och jag önskar er allt gott framöver tills vi hörs igen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Nils C köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-05-16

Främre Luthagen
    Snabb, engagerad, vänlig, kunnig. Vad mer kan man begära? Läs mer
    2019-05-17 Rozbeh K svarar Nils C
    Tack för omdömet Nils! Hela processen flöt på väldigt bra och resulterade i ett mycket kvickt avslut. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya lägenhet och dyker det upp några som helst funderingar är ni varmt välkomna att höra av er, annars ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Moritz B sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-04-21

Svartbäcken
    We sold a small flat through Rozbeh, it was a complicated period and we have not been particularly successful due to the market cirumstances. Rozbeh has been very supportive and helpful throughout the (long) process. And in the end we successfully sold for a fair amount, thanks to Rozbeh's persevearence. Läs mer
    2019-04-23 Rozbeh K svarar Moritz B
    Thank you for the review Moritz! You are fully correct about it being a complicated period when it comes to selling apartments but our patience and persevearance (both yours and mine) resulted in the apartment being sold before the open house. The next step for us will be to find you and Pilar a new flat and as promised I'll be right here to help you through it! Best wishes, Rozbeh.
    Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Sergio Alejandro Urrutia D
    Sergio Alejandro Urrutia D sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-04-15

Centrum
    Rozbeh överträffade alla våra förväntningar när vi sålde vår bostad. Pålitlig, dedikerad och alltid tillgänglig. Vi kände oss helt trygga med att guidas av honom genom försäljningen.

Vi blev imponerade av inte bara hans energi, utan även av hans vänliga och informaiiva inställning. Han satte ribban högt för framtida möten med mäklare.

Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-04-16 Rozbeh K svarar Sergio Alejandro Urrutia D
    Stort tack för det fina omdömet Sigge! Att få jobba med sig och Sonja har varit minst lika givande för min del kan jag lova. Enda sen vi träffades för tre(!!) år sen och att sedan få följa er resa samt även Leandros resa nu på senare tid. Som jag nämnde i samband med kontraktet är det alltid lite tråkigt när man inser att vi inte kommer ha samma kontakt längre men trots er flytt till annan ort är jag övertygad om att vi kommer stöta på varandra förr eller senare! Om inte annat i samband med deklarationen nästa år ;) Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Pierre V sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-02-22

Nyby
    Tycker att Rozbeh var Professionell och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2019-02-25 Rozbeh K svarar Pierre V
    Tack för ditt omdöme Pierre! Jag hoppas att ni kommer trivas väl i ert nya hus till sommaren och är glad över att försäljningen gick både snabbt och smidigt men även till bra pris. Det har varit kul att lära känna dig och Darija och jag hoppas att vi bibehålla kontakten framöver. Ni är varmt välkomna att höra av er om det dyker upp några nya funderingar, annars ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Sandra-Marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-28

Kapellgärdet
    Köpte en lägenhet genom denna mäklare. Fick ett mycket bra bemötande!
    Mäklaren var bra på att förklara de olika stegen i köpet och har under hela processen varit lätt att nå.
    Är mycket nöjd med kontakten vi haft! Läs mer
    2019-01-29 Rozbeh K svarar Sandra-Marie E
    Hej Sandra-Marie och tack för de fina orden. Det känns jättekul att höra att ni känt er trygga genom processens gång då jag förstår att ett bostadsköp är en väldigt stor affär med många frågetecken. Jag är övertygad om att du och Johan kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet och givetvis är ni varmt välkomna att ringa om det dyker upp några funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Milton M sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-25

Salabacke
    Förtroendeingivande och trevlig som person, saklig och professionell som mäklare.

Jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-01-29 Rozbeh K svarar Milton M
    Stort tack för omdömet Milton. Vidare vill jag också tacka både dig och Jessica för det förtroende jag fått under säljprocessens gång. Ni tog verkligen till er de tips och råd ni fick från vår stylist vilket resulterade i att spekulanterna älskade lägenheten. Allt detta resulterade i slutändan i en snabb och smidig försäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende och har ni några frågor är ni båda varmt välkomna att höra av er till mig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Hampus P köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-18

Salabacke
    Har inget dåligt att säga om Rozbeh, vi köpte vår första lägenhet via honom under en väldigt snabb process. Otroligt hjälpsam och vägledande och såg till att alltid vara kontaktbar. Vi är väldigt nöjda med sättet han agerade på utifrån våra önskemål om affären och hans flexibilitet gjorde att processen gick smidigt. Vid framtida försäljning är Rozbeh ett självklart val för oss! Läs mer
    2019-01-22 Rozbeh K svarar Hampus P
    Hej Hampus och tack så mycket för det fina omdömet! Jättekul att både du och Frida har känt er säkra genom köpprocessen då jag förstår att ens första bostadsköp kan kännas överväldigande. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas bra i er nya lägenhet de kommande åren och dyker det upp några som helst funderingar är ni varmt välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Görkem P
    Görkem P köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-17

Vänge
    Rozbeh made it very easy for us to buy our villa. He informed us in each step and tried his best to assist us in every way we needed. We're very grateful for all his help and we would definitely consider him next time we sell or buy. Läs mer
    2019-01-18 Rozbeh K svarar Görkem P
    Thank you for the review Görkem, I truly appreciate it! Hopefully you and Neshe have moved in by now and are doing great in your new house. It's been really nice getting to know both of you and I really hope we'll stay in touch. Don't ever hesitate to give me a call if anything comes up or if you have any further questions. Oh, and also.. Istanbul was great by the way! Best wishes, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Ali El A sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2019-01-09

Kapellgärdet
    Rozbeh he is the best and he work very hard he warm a big trust from us ND am sure from other customers too and he is very helpfull and supportive Läs mer
    2019-01-10 Rozbeh K svarar Ali El A
    Hi Ali and thank you for your kind words! It's been an honor to help you and your family sell your apartment here in Uppsala and also to help you find a new home in Stockholm. I'm glad everything worked out for the best and I truly hope you'll love your new place. However I do have to admit, I'm a little disappointed that I never got a chance to taste your food seeing as how you're a chef and all ;). Best wishes, Rozbeh.

Senaste försäljningarna

Luthagsesplanaden