Rozbeh Kalantari
Registrerad mäklare sedan 2015-07-24
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-27
2019-08 - 2020-07
För mig är en nöjd kund det viktigaste i en bostadsaffär. Detta är något jag eftersträvar varje dag med engagemang, passion och vilja. Väljer du mig som din mäklare blir vi ett lag och jag kommer finnas med i och ta hand om hela processen från början till slut. Jag kommer göra allt i min makt för att du ska känna dig nöjd, omhändertagen och trygg. Kontakta mig så hjälper jag dig göra en riktigt bra affär! Läs mer

Läs vad 151 Läs vad Rozbeh Kalantari

• Afshin A köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-29

3:a
    Jag har köpt en lgh i Uppsala.
    Rozbeh var artig och trevlig och gav ett pålitligt intryck. Han var väl informerad om objektet och kunde svara adekvat på de frågor som vi hade. Han var hjälpsam när det gällde praktiska aspekter vid kontrakt skrivning, kontakt med banken etc. Han levde upp till de förväntningar som jag hade plus lite till.
    Sammanfattningsvis vill jag tacka Rozbeh för att gjorde processen smidig och bra. Läs mer
    2020-07-31 Rozbeh K svarar Afshin A
    Hej Afshin och stort tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Jag är helt säker på att dina söner kommer älska lägenheten. Nu väntar vi bara på att föreningen godkänner ert medlemskap innan vi kan gå vidare med nästa steg, dvs tillträde/inflytt. Ser fram emot att träffa er igen och har ni fler funderingar är ni alltid välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Hans O sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-28

2:a
    Sålt en bostadsrätt med delat ägarskap, fått de svar som behövts med god kontakt. Nu väntar själva övertagandet. Läs mer
    2020-07-31 Rozbeh K svarar Hans O
    Hej Hans, tack för ditt omdöme. Vidare glädjer det mig att höra att du känt dig väl informerad då det ibland kan vara knepigt med distansaffärer. Nästa steg blir som sagt tillträdet och vi hörs säkerligen vidare i samband med detta! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Kian Z köpte sin stuga med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-26

Trevlig, professionell och hjälpsam mäklare. Skulle inte tveka på att anlita honom vis försäljning! Läs mer
    2020-07-31 Rozbeh K svarar Kian Z
    Stort tack för ditt omdöme Kian. Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas med er fritidsfastighet. Tveka inte att höra av er om några frågor eller funderingar dyker upp, annars ses på tillträdesdagen! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Anna Kristina G köpte sin stuga med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-24

Trevligt bemötande och smidig affär. Trots att vi inte var på plats fick Rozbeh oss att känna oss trygga hela vägen med affären. Tydlig, rättvis och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-07-24 Rozbeh K svarar Anna Kristina G
    Hej Anna och tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Extra kul när jag läser att ni känt er så pass trygga trots att vi ännu inte haft nöjet att få träffas. Ibland går det fort och det glädjer mig att vi lyckades lösa allt så pass smidigt. Ser fram emot att få träffa dig och Kian på tillträdesdagen och önskar er allt gott! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Lukas S köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-22

2:a
    Köpte en lägenhet av honom precis. Han var effektiv, svarade alltid och var väldigt tillgänglig. Allt det man uppskattar hos en mäklare. Vart en smidig affär. Trevlig är ordet man associerar med honom. Läs mer
    2020-07-24 Rozbeh K svarar Lukas S
    Tack så mycket för det fina omdömet Lukas! Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet, speciellt med tanke på det riktigt härliga läget. Dyker det upp några som helst oklarheter är du självklart alltid varmt välkommen. Om inte annat ses vi snart igen i samband med tillträdet! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Jimmy T sålde sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-20

2:a
    Rozbeh sålde min lilla 2a för ca 20% högre än utgångspriset. Under hela försäljningen fick jag all information jag behövde för känna mig trygg i affären. Jag har redan rekommenderat Rozbeh för vänner och familj och han kommer självklart få ta hand om mina framtida försäljningar också.
    Du kommer inte att ångra dig om du väljer Rozbeh! Läs mer
    2020-07-24 Rozbeh K svarar Jimmy T
    Stort tack för förtroendet och det härliga omdömet Jimmy. Vårt fina slutresultat är helt klart ett bevis på vad goda förberedelser, rätt strategi och klockren timing kan innebära. Önskar dig all lycka framöver och jag hoppas att vi stöter på varandra igen framöver! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Rozbeh K gillar detta
  • Bengt M köpte sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-14

- Köpt/permanentboende/fritidshus.
    - Blivit bemött på ett korrekt, seriöst och trevligt sätt.
    - Eftersom det blev mer eller mindre en spontanaffär hann jag inte
    några förväntningar.
    - Så här långt en positiv upplevelse med stort engagemang.
    Bra avstämningar och återkopplingar. Läs mer
    2020-07-15 Rozbeh K svarar Bengt M
    Tack för rekommendationen Bengt! Alla försäljningar/köp är olika och ert fall var absolut inget undantag. Jag är dock glad att höra att processen har känts positiv och givetvis är både du och Anneli välkomna att höra av er till mig om läget skulle ändras. Om inte annat önskar jag er allt gott så ses vi igen på tillträdesdagen. Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Marie-louise M sålde sitt hus med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-07-14

Mycket nöjd med Rozbeths sätt stt hantera allt kring försäljningen! Trevlig och hjälpsam. Skulle inte tveka att anlita honom igen! Läs mer
    2020-07-15 Rozbeh K svarar Marie-louise M
    Hej Marie-Louise och tack för ditt omdöme. Vidare vill jag även tacka för ditt förtroende genom denna process. Det glädjer mig att vi lyckades nå en smidig lösning då jag vet hur viktigt det var för dig att det inte skulle bli någon utdragen försäljning. Nästa steg blir tillträdet men dyker det upp frågor innan dess är du självklart välkommen att höra av dig! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Paulina S köpte sin lägenhet med hjälp av Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-30

3:a
    Årsta
    Vi köpte en 3:a i Årsta. Vår mäklare hade väldigt Trevligt bemötande, vi fick kolla på lägenheten i lugn och ro. Han var behjälplig vid frågor och man fick snabba svar på mail. Allt efter förväntan. Läs mer
    2020-07-06 Rozbeh K svarar Paulina S
    Hej Paulina, tack för omdömet. Det glädjer mig att ni kände er trygga genom processen då detta är väldigt viktigt för mig. Jag är övertygad om att ni kommer trivas hur bra som helst i er nya bostad och dyker det upp några funderingar är ni välkomna att höra av er! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
  • Sandra Helena J
    Sandra Helena J skrev om Rozbeh Kalantari en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-06-25

Vi var ute efter en snabb och enkel affär, det skötte Rozbeh galant!
    Kan varmt rekommendera Rozbeh! Läs mer
    2020-06-26 Rozbeh K svarar Sandra Helena J
    Hej Sandra och tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om mig. Vidare vill jag även tacka för ditt och Markus förtroende i samband med försäljningen av lägenheten. Det glädjer mig att vi fick till en snabb och smidig affär utan att behöva tumma på priset, samt att vi även fick till en budgivning. Ni är självklart alltid välkomna att höra av er till mig om ni har några frågor eller funderingar! Vänliga hälsningar, Rozbeh.
    Jesper A, Maxim A, Rozbeh K gillar detta

Senaste försäljningarna