Walat Taha
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mäklaryrket är perfekt för mig eftersom jag älskar utmaningar. Det som känns omöjligt för någon annan ser jag som en utmaning.

Mitt primära mål är alltid att överträffa mina kunders förväntningar och göra kunderna så pass nöjda att de rekommenderar mig vidare. Det gör jag genom att lägga blod, svett och tårar på varje affär. När jag i slutet utav dagen vet att jag hjälpt människor och gjort dem nöjda med mitt sätt att jobba så vet jag har lyckas och utfört mitt jobb som jag ska. För nöjda kunder är det bästa jag vet!

Hur skulle du beskriva dig som mäklare?
Jag brukar sällan prata gott om mig själv utan jag låter hellre mina rekommendationer samt utmärkelser få tala istället för mig.

Men om jag ska beskriva mig enkelt och kort så förhåller jag mig till vad mina kunder har sagt: ”Lyhörd, Engagerad, Målinriktad och väldigt lätt att tycka om”

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker att jag är ett solklart val när du skall göra din bostadsaffär eftersom att jag funkar precis som en tävlingshäst. Ge mig ett mål och jag ska nå dit, först och bäst!
Under mitt första kvartal som registrerad fastighetsmäklare kammade jag hem 6 st utmärkelser så som Sveriges mest rekommenderade mäklare samt Sveriges mest trovärdiga mäklare.
Detta var något jag bara kunde drömma om innan jag började med yrket men jag hade det som ett tydligt mål. Vilket innebär att jag sätter mina kunders mål precis på samma höjd som mina privata! Läs mer

Läs vad 100 Läs vad Walat Taha

• Carl-johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-25

Centrum
    Hittade drömlägenheten och fick en snabb och smidig affär tack vare Walat Taha’s mycket professionella och tillmötesgående agerande! Läs mer
    2020-03-31 Walat T svarar Carl-johan R
    Underbart att få läsa, jag önskar dig massor med lyckliga dagar i din nya toppen bostad! Glädjer mig att du hittat drömlägenheten :) Vi ses på tillträdesdagen / Walle
    Jesper A, Walat T, Maxim A, Rozbeh K gillar detta
  • Matts Ö
    Matts Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-25

Centrum
    Walle är en Kalaskille! Jag fick tips av en kompis när jag var i Thailand på en BRA mäklare. ( jag hade varit utomlands i 5 månader och hade en månad kvar i Thailand) Jag kom på att jag ville sälja min lgh. en 2 rummare på 55 kvadrat centralt i Uppsala. Jag mailade honom och ville ha kontakt, men de kostar 27:-/minut att prata. Vi kom överens om: Whatsup + Messinger + mail som kommunikationsmedel när jag var i Thailand. Han fixade ALLT med min lgh. så när jag kom hem en månad senare så skulle han precis lägga ut den på nätet. 3 dagar senare så sålde jag min lgh. Istället för "Snabba WILLE" så fick han heta Snabba WALLE! Jag skall emigrera till Portugal så han fixar även överlämningen av nycklar + slutlikviden då jag ej kan närvara då mitt flyg skall avgå på en lördag. Tillträde på en måndag. TACK WALAT för Gott jobb!! MVH/Mats Österberg Läs mer
    2020-03-25 Walat T svarar Matts Ö
    Wow säger jag bara, detta är en rekommendation en fastighetsmäklare enbart kan drömma om. Jag är glad och tacksam över att du gav mig chansen och ditt förtroende. Jag sa det från första början och håller alltid mitt ord "lägg över nycklarna i mina händer så sköter jag allt". Underbart att se att du är nöjd, det är det ända jag strävar efter. Tyvärr så hinner vi inte ses på tillträdet men du vet var du kan hitta mig, kom förbi på kaffe när du har tid om dagarna. Tusen tack för din rekommendation och för att jag fick bli din fastighetsmäklare. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig att köpa/sälja i Portugal men jag vet vem jag ska ringa om jag någon gång besöker landet. Tack för samarbetet vi hörs / Walle
    Jesper A, Maxim A gillar detta
  • Arafat T köpte sin lägenhet med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-23

Herrhagen
    Walat är väldigt positivt, trevlig och kunnig mäklare. Han har bra strategi både för säljare och köpare. Han hjälpte oss hitta vårt hus som vi önskade.Vi önskar honom lycka till i framtiden. Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Arafat T
    Tack så mycket för dina ord Arafat, jag är glad att ni hittade ert dröm hus / Walat
    Jesper A, Maxim A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Ahmed Kabir R köpte sin lägenhet med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-22

Vi har köpt ett hus i Stenhagen den 20:e Mars, 2020,

Vi var ganska aktiva för att köpa lägenhet /hus senaste tiden. Walat Taha var våran mäklare som hjälpte att hitta vårt dröm hus.

Walat är väldigt duktig mäklaren, har oerhört tålamod, förståelse och är en trevlig person. Vi hade bra kommunikation och alltid fick svar ganska snabbt.
    Han har ganska bra koll på marknadens situation som vi upplevde. :)

Vi är ganska nöjda med Walat Taha. Vi önskar lycka till i framtiden. Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Ahmed Kabir R
    Stort Tack Ahmed, Jag är glad att jag fick förmedla ert dröm hus, jag hoppas ni finner många lyckliga kommande år i radhuset tillsammans med familjen. Hör av er om det skulle vara ni undrar över något. Tack och vi ses på tillträdesdagen / Walat
    Jesper A, Maxim A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Martin A sålde sitt hus med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-22

Herrhagen
    WT var mycket engagerad, lyhörd och snabbt i sin kommunikation. Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Martin A
    Tack Martin för dina ord, jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er med er försäljning /Walat
  • Malin L
    Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-21

Herrhagen
    Trevlig, kunnig, extremt glad och driven mäklare, bra bemötande. Har bara positivt att säga om Walat Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Malin L
    Tusen tack till er Malin som gav mig chansen till en mycket lärorik men också rolig försäljning. Jag är bara ett samtal ifrån om det skulle vara något jag kan hjälpa med. Vi ses på tillträdesdagen / Walat
    Jesper A, Maxim A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Camilla Solveig A sålde sitt hus med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-21

Herrhagen
    Service-minded, snabb på att höra av sig och hålla en uppdaterad. Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Camilla Solveig A
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med eran bostads försäljning, jag ser fram emot att få hjälpa er! Vi ses på tillträdet / Walat
    Jesper A, Maxim A, Walat T, Rozbeh K gillar detta
  • Zhwan Jezeni E köpte sitt hus med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-19

Herrhagen
    En trevligt och tåligt kille, rekommenderas! Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Zhwan Jezeni E
    Tack för dina ord Zhwan, det är bara att höra av er om ni har funderingar eller om det finns något jag kan hjälpa med / Walat
    Maxim A, Walat T, Rozbeh K, Jesper A gillar detta
  • Saman Hassan A köpte sitt hus med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-19

Herrhagen
    Han var snäll underbar jag uppskatta det jättemycket. Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Saman Hassan A
    Tack för att jag fick möjligheten att hitta er nya bostad, jag hoppas ni trivs i den. Vi ses på tillträdet / Walat
    Maxim A, Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta
  • Musse Dinesh Channa Robert W köpte sin lägenhet med hjälp av Walat Taha en del av HusmanHagberg Uppsala

2020-03-12

Gränby
    Trevlig, saklig och kunnig mäklare. Bra bemötande. Bara positivt kring Walat är min upplevelse. Läs mer
    2020-03-23 Walat T svarar Musse Dinesh Channa Robert W
    Tack för dina ord, jag är glad att jag kunde hjälpa dig / Walat
    Maxim A, Walat T, Jesper A, Rozbeh K gillar detta

Senaste försäljningarna