HusmanHagberg Uppsala

HusmanHagberg Uppsala

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTenYears
1 102

Vi har ett tydligt mål - Vi vill skapa Uppsalas nöjdaste kunder. Vi på HusmanHagberg i Uppsala förmedlar villor, bostadsrätter och fritidshus i Uppsala. För oss är varje uppdrag unikt. Tillsammans med dig tar vi fram den lösning som passar bäst för just dig och din livssituation. Oavsett hur din situation ser ut kan vi erbjuda...

1102 omdömen om HusmanHagberg Uppsala

Sedan starten hos Reco 2017

Ann-Kristin G
Öregrund

Vi blev väl bemötta. Han gav oss den tid vi behövde.

Anders G
Öregrund

Mäklaren ordnade snabbt en tid som passade köpare och säljare, och han var på plats i god tid innan mötet. All dokumentation var framtagen och den presenterades på ett lättfattligt sätt. Mäklaren upplevdes inte som forcerad, utan köpare och säljare fick god tid på sig, Upplevelsen var att mäklaren var till för oss, och inte tvärtom.

Betty B
Bälinge

Proffsig trygg ,tydlig, informativ,man känner sig väl omhändertagen.

Björn B
Bälinge

Väldigt bra bemött av mäklaren. Vi hade ganska låga förväntningar, men blev glatt överraskade. Vår upplevelse är att mäklaren var väldigt klar och tydlig och vägledde oss med fast hand.

Sébastian J
Kungsängen

Mycket nöjd med bemötandet av mäklaren. Trevlig och lyhörd. Vi är över lag mycket nöjda med mäklaren och hur försäljningen gick till.

Charlotta W
Kapellgärdet

Trevlig, kunnig och intresserad mäklare. Bra kontakt.

Emma T
Främre Luthagen

Jättebra bemötande och bra hjälp!

David R
Nyby

Mikael hanterade hela försäljning klanderfritt och höll oss uppdaterade under hela processen. Även stunder när det inte fanns något nytt fick vi uppdateringar vilket vi uppskattade. Trots svår ekonomisk marknad hittade han köpare och tog hand om alla detaljer. Kan varmt rekommendera Mikael till alla som går i sälj- eller köp-tankar.

Camilla Erica Jeanette V
Årsta

Kunnig och mycket bra. Trevlig och så bra på att bemöta kunden. Jag var stressad inför visningen och han stöttade mig så jag lyckades klara det.

Alf Torsten Å
Örsundsbro

En toppenmäklare helt enkelt. A llting gick mycket bättre än väntat.

Xinbo W
Höganäs

Jag blev ganska förvånad över Jespers professionalitet och lättsamma förhållningssätt. Jesper får mig alltid att känna mig väldigt trygg och i kontroll. Han ger mig de bästa råden och får mig alltid att känna mig väldigt pålitlig. Jag är mycket nöjd med HusmanHagbergs service.

Petra M
Ultuna

Jag valde min HusmanHagberg pga min mäklare Mikael L. Han har gjort ett hjälpt oss tidigare vid försäljning med ett gott slutresultatet. Han är tydlig i sin kommunikation, bra människokännare och älskar att förmedla bostäder. Jag är allt igenom nöjd och kommer vända mig till honom igen vid ev framtida bostadsaffärer.

Orlando Omar P
Ultuna

Allt kring angående processen var fantastiskt bra samt smidigt. Vi fick tydligt information om bostaden, finansiella situation och kontakter med säljaren. Vi är jätte nöjda med upplevelsen och skall definitivt rekommendera GusmanHagberg som mäklare företag till andra. Vi ser fram emot till flyttningen! Tack! Orlando

Malin Ingrid B
Eriksberg

Proffsig och engagerad. Bidrog starkt till vår lyckade försäljning.

Seija P
Öregrund

Träffat en lugn och lyssnande mäklare.

Ann K
Nyby

Mikael har varit otroligt proffesionell, kunnig, informationen har varit uttömmande och bemötandet helt fantastiskt. Jag är så nöjd.

Joachim S
Öregrund

Vi sålde huset med hjälp av Jesper, professionellt bemötande och omhändertagande av hela processen.

Victoria L
Öregrund

Mycket bra upplevelse av hela proceduren av husköpet. Allt gick smidigt, snabbt och inga konstigheter. Toppenbra kommunikation! Rekommenderar starkt denna mäklarfirma!

Carl-henrik M
Kungsängen

Mycket bra bemötande och tryggt lotsande genom köpeprocessen.

Markus U
Alsike

Mäklaren Jesper gjorde ett utmärkt jobb för att få till en försäljning som vi alla var nöjda med. Svarade alltid på frågor och funderingar som kunde dyka upp längst med vägen.

Daniel P
Alunda

Bra SBAB återplantering trevlig mäklare

Erik R
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Kungsängen

Bra! Tydlig och hjälpsam för oss som inte köpt lägenhet innan.

Mathilda N
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Kungsängen

Super duktig och kunnig. Jättebra mäklare!

Emil Ö
Skölsta

Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb, otroligt bra bemötande och väldigt professionellt arbete.

Mattias T
Skölsta

Det slumpade sig så att vi både sålde och köpte via HusmanHagberg. Har bara gott att säga om de mäklare vi har kommit i kontakt med. Proffsigt från första stund.

Mattias T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Årsta

Gav ett väldigt bra intryck från första stund. Seriös och bryr sig verkligen om att affären ska flyta på så smidigt som möjligt för kunden.

Alireza N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Årsta

Han är väldigt snäll och hjälper mycket, han är ärlig person, jag kan rekommendera honom stark.

Bahareh M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Årsta

Han var så hjälpsam och snabbt att svara, Jim är duktig och vet vad man behöver. Med honom går allt smidigt och enkelt. Rekommenderar honom stark!

Bo Jonny Ö
Ärentuna

Han är väldigt bra. Trevlig, rolig och glad. Men pratar lite för fort och mycket. Men gör sitt jobb väldigt bra. Kan rekommenderas!

Petra S
Gimo

Min mäklare Jesper Stahring var fantastisk i min bostads försäljning. En engagerad och kunnig mäklare som har det där lilla extra i sitt sätt att just få dig som kund att känna sig speciell. Husman Hagbergs sekreterare som man har en del kontakt med under försäljningen fungarade utmärkt och var mycket hjälpsam :)

Louise B
Luthagen

Proffsig mäklare Fick förtroende för honom Han var ett bra stöd i försäljningen

Shahen T
Köpte sitt hus med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Vattholma / Tensta

Jag och min man fick en väldigt bra upplevelse med Jan! Väldigt trevligt och duktig mäklare! Rekommenderar honom starkt!

Therese P
Sålde en tomt med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Österbyn - Gräsö

Han har varit bra, bra på att förmedla förklara och se till att saker blir gjort. Duktig överlag.

Ellen W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Liljeqvist en del av HusmanHagberg Uppsala
Höganäs

Vi blev mycket bra bemötta av Jan. Han var bra på att återkoppla och gå igenom försäljningsprocessen.

Lena L
Luthagen

Engagerad och trevlig i kontakten och angelägen att uppdatera oss säljare kontinuerligt. Aktiv genom hela säljprocessen.

Thomas A
Fjärdhundra

Bayaar är en av de mest kompetenta mäklare jag mött. Jag har under årens lopp köpt +15 fastigheter eller lägenheter, och Bayaar sticker ut bland dem jag haft kontakt med. Svarar så fort hon kan på mina frågor, är trevlig (jo, jag vet, det MÅSTE alla säljare vara. Varit säljare i hela mitt liv). Hon såg till att all pappersexercis flöt, precis som man önskar. Så, HagmanHusberg, var rädd om denna guldklimp! //Thomas Albinsson

Paulina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Bergman en del av HusmanHagberg Uppsala
Eriksberg

Bra bemötande men upplevde lite dålig återkoppling och vår kommunikation kunde nog varit bättre. Men fick lägenheten såld trots lågkonjunktur, fick inte det pris jag önskade men är nöjd ändå.

Anders A
Svartbäcken

Bra mäklare som under hela processen höll oss uppdaterade.

Jakob A
Köpte sitt hus med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Bärby Hage

Jim är en hårt arbetande, service-minded mäklare med ett trevligt bemötande och ärligt tillvägagångssätt. Att döma av de erfarenheter vi gjort av mäklarbranschen är dessa egenskaper sällsynta. Som köpare upplevde vi Jim som snabb, tillgänglig, professionell och lösningsorienterad och dessutom med en hel del humor. Med det sagt vill vi ge Jim våra varmaste rekommendationer.

Sven Olof Gustaf S
Österbybruk

Duktig och vill göra ett bra jobb

Hjördis Margareta E
Dalby

Vi har varit i kontakt med Jim tidigare då vi köpte en bostad. Vi tyckte att allt var så bra då så därför bad vi honom om hjälp nu att sälja mammas hus. Jim är alltid glad och positiv. Han är hjälpsam och noggrann och alltid bra på att förklara de saker som är nya för oss. Han har kommit med bra tips och råd och vi har känt oss helt trygga med allt som han har föreslagit. Vi kan varmt rekommendera Jim och kommer att vända oss till honom om vi behöver en mäklare igen.

Lena G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Bergman en del av HusmanHagberg Uppsala
Rosendal

Emelie är en sådan mäklare man som säljare och köpare önskar sig. Pålitlig, kunnig och serviceinriktad hela tiden. Mån om att alla ska vara nöjda och hela tiden uppdaterar oss som säljare. Vi har enormt stort förtroende för Emelie.

Åsa S
Köpte en tomt med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Österbyn - Gräsö

Vi fick ett trevligt bemötande och han levde upp till våra förväntningar. Var påläst och kunde svara på våra frågor. Genuin och inlyssnande. Kan varmt rekommendera Jim Loginger om du ska sälja eller köpa.

Magnus L
Främre Luthagen

Snabbt enkelt och proffsiga mäklare. Gjorde köpet väldigt smidigt för oss

Nils Ove Vilhelm J
Sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Uppsala
Vänge

Toppen riktigt proffsiga. Kan varmt rekomenderas.

Hans K
Kungsängen

Trevligt och proffsigt bemötande, vi är mycket nöjda.

Adam L
Luthagen

Kunnig, förtroendeingivande och bra bemötande.

Camilla L

Flexibel, kunnig och uppmuntrande. Kanon! /Camilla & Adam

Lia U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Bergman en del av HusmanHagberg Uppsala
Övre Slotts

Påläst, snabb, proffsig och tillgänglig.

Sarah S
Kungsängen

Mikael har varit ett fantastiskt stöd för mig under försäljningen. Tuffare tider på marknaden och trots det så lyckades Mikael med att sälja bostaden till ett slutpris jag känner mig väldigt nöjd med. Jag kan varmt rekommendera Mikael på Husman Hagberg!