HusmanHagberg Vallentuna

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Om du letar efter bostad i Vallentuna ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vi på mäklarkontoret här har lång erfarenhet och stor passion när det kommer till bostäder. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet, och vi hjälper dig att få en anpassad bostadsaffär utefter dina specifika önskemål och kriterier.

Kom förbi oss på kontoret i Vallentuna på Centralvägen 1 eller slå oss en signal så hjälper vi dig att gå vidare med ditt bostadsletande. Varmt välkommen!

Läs vad 386 kunder tycker om HusmanHagberg Vallentuna

• 2020-02-26

Weihong W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Svara snart!
    Ansvar mycket!
    Snälla och lätta att kontakt!
    Tänka både köpare och säljare! Läs mer
  • 2020-02-23

Tove L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte vårt hus av Jesper. Jespers proffsiga och kunniga bemötande gjorde att det blev en snabb och trygg affär. Engagerad, förtroendeingivande och kompetent! Vi är mer än nöjda. Stort tack Jesper! Läs mer
    2020-02-24 Jesper L svarar Tove L
    Tack Tove! Och grattis till vad jag tror är ett skräddarsytt hus för er :)
  • Täby Bygg & Badrum

2020-02-21

Täby Bygg & Badrum skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte en lgh som husman Hagberg herr Martin Skarin förmedlade, mycket proffsigt bemötande under hela processen! Rekommenderar! Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar Täby Bygg & Badrum
    Trevligt att göra affärer med er, tack för rekommendationen! :)

David Viktor M skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en bostadsrätt i Vallentuna.

Bemött på ett utmärkt sätt och Martin gav väldigt bra service. Tillgänglighet 10/10

Skulle absolut rekommendera Martin till mina vänner. Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar David Viktor M
    Stort grattis till köpet och tack för rekommendationen David! Ses snart igen :)

Ursula H skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålt lgh i Norrgården fick ett väldigt gott intryck av Martin redan vid värderingen av lägenheten, han berättade hur länge han hade arbetat som mäklare det gjorde att jag fick ett gott förtroende och känslan av att han inte vill lura någon. Han är väldigt artig har ett trevligt sätt men för hans eget välbefinnande bör han sluta vara tidsoptimist. Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar Ursula H
    Tack för fina ord och samarbetet Ursula! Min tidsoptimism ska jag helt klart jobba på. Till mitt försvar är jag aldrig försenad, men ibland är det helt klart på håret... :)

Sara Y skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    vi har sålt våran lägenhet med hjälp av viktor.
    har rekommenderade oss många lägenheter också att köpa.
    han är väldigt hjälpsam Läs mer

Inga-lill J skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har sålt en 2-a. Blev mycket trevligt bemött. Har inget erfarenhet av lägenhetsförsäljning, men allt var över förväntan! En glad, varm, saklig, stiligt klädd man. Om högsta poäng är 10 får Martin 12. Tack! Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar Inga-lill J
    Fint omdöme av en fin människa! Stort tack för omdömet och ett gott samarbete Inga-Lill. Hoppas du ska få trivas i din nya lägenhet :)
  • 2020-02-20

Barbro E skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Hon sålde min bostadsrätt så snabbt och till ett superbra pris!
    Dessutom är Pernilla väldigt trevlig och tar sig tid att förklara det jag inte förstår.
    Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-02-24 Pernilla D svarar Barbro E
    Tack snälla för rekommendationen och tack för alla mysiga fika stunder med goda hembakade bakverk! Kram Pernilla
  • 2020-02-13

Lars-erik A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    vi har sålt en bostadsrätt på Rosengårdsvägen. Hela affären gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar Lars-erik A
    Stort tack för ett bra samarbete! :)
  • 2020-02-09

Marianne L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är mycket professionell och trevlig att ha att göra med, han kan sitt ämne och har full koll på alla detaljer beträffande lägenhet, brf-förening, bankregler/lån m.m. Jag har nyligen skrivit kontrakt på en bostadsrättslägenhet som han var mäklare för och har fullt förtroende för att han guidar både mig och säljaren på bästa sätt. Läs mer
  • 2020-02-08

Gun L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag är jättenöjd med bemötandet vi fick av Martin och det arbete han lade ner på vår försäljning. Han är trevlig, lyhörd och kunnig men framför allt, alltid nåbar på telefon, med snabb återkoppling, samt uppdaterade hela tiden oss med info hur försäljningen framskred. Läs mer
    2020-02-08 Martin S svarar Gun L
    Tack Gun, Erik och Anna för ett fint samarbete och för rekommendationen. Ses snart igen :)
  • 2020-02-07

Alexandra P skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Martin Skarin sålde en bostad till oss.
    Lyhörd, snabb, lättillgänglig! Läs mer
    2020-02-07 Martin S svarar Alexandra P
    Tack för din rekommendation Alexandra. Ska bli spännande att se resultatet på renoveringen i senare skede! :)
  • 2020-02-06

Dennis J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde precis en lägenhet i Vallentuna, med Jesper som mäklare. Vid första mötet så var Jesper väl påläst om både området, lägenheten samt bostadsrättsföreningen. Detta gav oss ett gott intryck, även om vi kanske tyckte att hans värdering var i överkant. Under försäljningen så har vi haft god kontakt, där han både var lätt att nå och kommunicera med. Vi hade en del motgångar i termer av lockpriser i området, där Jesper hjälpte oss med taktiska besluten. Det visade sig i slutändan att den värdering Jesper gjorde var helt rimlig, och vi sålde lägenheten för det som Jesper värderade den till. Kan tillägga att Jesper var en av få mäklare i området som inte kör med lockpriser, vilket vi var glada över!

TLDR; Kort och gott en bra och trevlig mäklare med bra koll. Läs mer
    2020-02-06 Jesper L svarar Dennis J
    Tack för mycket fina ord Dennis :)
  • 2020-02-04

Ulrik N skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Eskadervägen 8 11 tr Täby

Bemötande 9 av 10
    Förväntningar och hur mäklaren levde upp till dem 9 av 10
    Sammanfattning 9 av 10 Läs mer
  • 2020-01-28

Max B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor var en klippa hela vägen från första stund till en såld lägenhet! Ångrar inte att jag valde att anlita honom att mäkla min bostadsrätt. Rekommenderar Victor definitivt till er som tänker sälja! Läs mer
    2020-01-28 Victor I svarar Max B
    Tack för de värmande orden Max!
    Det är lätt när man har så bra säljare :)
  • 2020-01-26

Kristina S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en bostadsrätt. Patriks bemötande var bra och informationen god. De inledande sms kontakterna vi hade skedde många gånger utanför den normala arbetstiden och inkräktade ibland även i Patriks privatliv. Messen besvarades direkt och utan att något negativt om tiden, vilket Patrik skall ha beröm för. Det vi frågade om fick vi svar på och alla tider och utsatta möten var väl förberedda och avlöpte och utan stress. Patrik tog sig tid för båda parter i affären. Affären är inte helt i mål ännu men känner stor trygghet och kan inte se att något oväntat från ovanstående info skulle hända. Läs mer
  • 2020-01-19

Elisabeth F skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde vår lägenhet med Pernilla som mäklare. Hon gjorde både ett proffsigt och engagerat arbete. Vi är mycket nöjda med Pernilla och kan varmt rekommendera henne till andra som söker mäklare. Läs mer
    2020-02-05 Pernilla D svarar Elisabeth F
    Tack för rekommendationen, ni har varit fantastiska att jobba med! Ser fram emot att ses igen. Hälsningar Pernilla
  • 2020-01-16

Shiva S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte en lägenhet, och genom den träffade jag Viktor. Han är väldigt engagerad för att det ska funka för både säljare och köpare. Han är trevlig, kunnig, och försökte lösa alla förhinder för att försäljningen gå smidigt. Jag har inte fått nycklarna än men allt har gått som planerades hittils. Läs mer
  • 2020-01-14

Anna Carina D skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig, tydlig och proffessionell är min uppfattning v Victor som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-28

Royne R skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Viktor är en positiv och aktiv mäklare. Han kan sin marknad även när den är lite tuffare. Läs mer
    2019-12-28 Victor I svarar Royne R
    Tack för det fina omdömet Royne!
    Nu ska vi se till att hitta ett bra boende till er 👍👍
  • 2019-12-18

Karin M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsig och trevlig mäklare som sålde mitt hus snabbt och väldigt smidigt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-18 Victor I svarar Karin M
    Tusen tack för det fina omdömet Karin. Det har vart ett nöje att få hjälpa till att sälja ditt fina hus
  • 2019-12-16

Matilda L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt lägenhet via Martin Skarin. Gett ett väldigt gott bemötande och besvarat alla mina frågor om fastigheten, bostaden m.m. Bemött både mina och säljarens önskemål vilket bidragit till att kontakten har varit väldigt smidig. Till följd av Martins bemötande har mitt lägenhetsköp känns tryggt och säkert för mig som köper lägenhet för första gången. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-12-16 Martin S svarar Matilda L
    Vad glad jag blir. Superstort tack Matilda, hoppas du kommer trivas i lägenheten! :)
  • 2019-12-16

André L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har sålt en bostadsrätt, valde Martin för hans förtroendeingivande sätt att presentera försäljningens tillvägagångssätt efter att ha träffat 3 olika mäklare. Försäljningen låg som "kommande", det kom in några intressenter och försäljningen genomfördes innan det gick till öppen visning. Martin har under hela processen varit väldigt snabb på att återkoppla både gällande information och när jag haft frågor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-12-16 Martin S svarar André L
    Tusen tack André för omdömet och för ett gott samarbete! Alltid kul att jobba med bra människor :)
  • 2019-12-12

Anna W skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Pernilla är en engagerad, lyhörd och proffsig mäklare! Hon gör det lilla extra och har ett väldigt trevligt bemötande. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-01-03 Pernilla D svarar Anna W
    Tack Anna! Jag ser fram emot att träffa er alla igen snart. Kram Pernilla
  • 2019-12-12

Lina N skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har svårt att lita på mäklare från tidigare erfarenheter men Pernilla bemötte mig väldigt bra och jag kände mig trygg med henne. Hon var snäll och hjälpsam och bemötte mina funderingar och frågor utan att man kände sig dum eller till besvär. tack pernilla! Läs mer
    2020-01-03 Pernilla D svarar Lina N
    Tack Lina, mitt mål är att alla ska vara trygga rakt igenom hela affären så det var kul att höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet nästa vecka. Kram Pernilla
  • 2019-12-09

Linda B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Snabb på att svara. Informativ och hjälpsam! Läs mer
  • Sanna K

2019-12-08

Sanna K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Försäljningen av min bostadsrätt är inte klar ännu men hitintills är jag mycket nöjd med Victor,känns tryggt o han har svar på det mesta o mycket proffsig,hjälpsam o tydlig Läs mer
  • 2019-12-02

Niclas W skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt hus med Martin som mäklare.
    Väldigt lyhörd, mycket bra förmåga att vara mellanhand i kommunikation mellan säljare och köpare.
    Hela processen har varit mycket smidig och kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
    2019-12-02 Martin S svarar Niclas W
    Bästa känslan är nöjda kunder! Stort tack Niclas och Nellie, hoppas ni ska få trivas i huset :)
  • 2019-11-29

Marianne S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist är lyhörd för både Säljare/Köpare.Dessutom en humor o glädje som Jag uppskattat flera ggr.
    Bara Bäst helt enkelt!! Läs mer
  • Inga-britt D

2019-11-29

Inga-britt D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Upplevde Jesper som mycket kunnig och pålitlig. Köpte lägenhet i Vallentuna. Im jag i framtiden skulle sälja/köpa annan bostad skulle jag utan tveka ringa Jesper. Läs mer
  • 2019-11-21

Jessika N skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Pålitlig, tillmötesgående och flexibel. Dessutom väldigt trevlig! Läs mer
    2020-01-03 Pernilla D svarar Jessika N
    Tack Jessika! Det var kul att hjälpa dig att hitta det du sökte och jag tror ni kommer trivas toppenbra. Vi ses snart på tillträde! Kram Pernilla
  • 2019-11-21

Ingela J skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en trea i Täby. Snabbt och smidigt förfarande, trevligt bemötande. Efter köpet har jag snabbt fått svar på mail när frågor dykt upp. Mkt nöjd! Läs mer
    2019-12-03 HusmanHagberg Vallentuna svarar Ingela J
    Kul! Hoppas att du kommer att trivas.
  • 2019-11-18

Thomas Mattias P skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett hus i Brottbyz
    Kunde inte bli bättre bemött av Martin Skarin. Väldigt proffsig i det han gör. Hade inga förväntningar då det är första gången jag träffar en mäklare. Läs mer
    2019-11-18 Martin S svarar Thomas Mattias P
    Tack, vad kul att ni är nöjda! Tror verkligen ni kommer trivas i huset :)
  • 2019-11-18

Jesper I skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålde hus med Martin. Alltid tillgänglig och gjorde ett utmärkt arbete med försäljningen genom alla steg. Läs mer
    2019-11-18 Martin S svarar Jesper I
    Stort tack för ett gott samarbete Jesper! Mot framtida affärer :)
  • 2019-11-17

Julia E skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde vår lägenhet
    Bra bemötande
    Sålde till ett rimligt marknadspris
    Vi upplevde mäklaren som noggrann, tydlig och ärlig Läs mer
    2019-11-20 Pernilla D svarar Julia E
    Tack Julia för den fina rekommendationen, vi ses snart på tillträde! Häls Pernilla Darin
  • 2019-11-07

Victor B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Det här killen leverade!
    Viktor hjälpte mig med precis allt, Väldigt lugn och lojal samt exeptionell om vårat område Täby,
    Jag kan inte rekomendera någon annan mäklare! Läs mer
    2019-11-07 Victor I svarar Victor B
    Tusen tack för de värmande orden :D
    Ni har själva vart riktiga föredömen när det kommer flexibilitet med visningar & att alltid ha er bostad i toppskick.
    / Victor
  • 2019-11-03

Dödsboet efter Karin S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Kunnig med god lokalkännedom. Trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2019-11-02

Michael K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mäklaren har visat stor förståelse för köparens intressen och har trots sjukdom följt upp affären på ett bra sätt. Läs mer
    2019-11-11 Jesper L svarar Michael K
    Hej Michael,

Ja, det var ju Victor Isaksson som skötte både visningen och kontraktet medan jag låg på sjukhus. Så trots att vi inte har setts eller knappt samtalat får en 4 vara bra :)
  • 2019-10-31

Marcus S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper sålde våran lägenhet med väldigt stort engagemang och superservice!
    Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-24

Anne-Sophie R skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    2lägenheter .En förväntad försäljning som inte blev bra.vi fick sänka priset.
    Thomas är en mycket vänlig och bra mäklare.
    Marknaden kan vara svårbestämd. Läs mer
  • 2019-10-22

Eric B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Duktig och rak mäklare som styrde ihop affären på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-10-20

Marika E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor har varit ett bra stöd i vårt långvariga husletande. Han har sedan uppfyllt våra förväntningar när han till slut hjälpte oss sälja vårt hus. Vi rekommenderar Victor som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-19

Anna Elisabet Cecilia Å skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper överträffade våra förväntningar och han har gjort ett utmärkt jobb vid försäljningen av vår villa. Jag ger Jesper mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Olof N

2019-10-19

Olof N skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi, boende i utlandet, hade mycket kort tid på oss för ett avslut med flera parter inblandade i en kedja. Pernilla arbetade blixtsnabbt och professionellt med oss och de övriga. Hon lyckades elegant lösa alla frågetecken av både praktisk och rättslig natur samt lotsade oss smidigt genom alla nödvändiga steg till ett avslut som faktiskt kom snabbare än man kunde hoppas, i god tid före överenskommen tidslimit. Läs mer
    2019-11-15 Pernilla D svarar Olof N
    Tack snälla Olof, ses snart på tillträde.
  • 2019-10-19

Chloe K skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket duktig och hjälpsam, vi fick till ett mycket bra pris på vår lägenhet, smidigt och bra. Läs mer
    2019-11-15 Pernilla D svarar Chloe K
    Tack Chloe det var verkligen en snabb och lyckad försäljning, grattis till den:)
  • 2019-10-17

Olivia Elizabeth D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist är en mäklare i världsklass. Det skulle inte förvåna mig om han inom en snar framtid kommer att tillhöra det absoluta toppskiktet bland mäklare i Sverige. Hans noggrannhet, lyhördhet, kunskapsbank, breda kontaktnät och genuina engagemang har gjort att oavsett hur min bostadskarriär kommer att se ut eller vilket objekt jag än köper eller säljer i framtiden så kommer jag aldrig att byta mäklare. Jag är särskilt imponerad över hans skicklighet på grund av att mitt objekt var något utöver det vanliga och krävde en särskild kundgrupp. Ändå tog det bara några veckor från första mötet tills kontraktet var skrivet och mitt hus sålt. Jesper Lindqvist, med sin höga kompetens och oerhörda fingertoppskänsla, är en mäklare som kan sälja allt, oavsett storlek på objektet och det skulle inte förvåna mig om hans nästa objekt blir något storslaget med tanke på att jag fick hans namn och varmaste rekommendationer av en släkting till den svenska kungafamiljen. Tack för ett fantastiskt samarbete! Läs mer
    2019-10-18 Jesper L svarar Olivia Elizabeth D
    Wow. Vet inte hur jag ska bemöta så fina ord men jag måste påpeka att du/ni som säljare har varit guld. Till och med när vi skrev kontraktet råkade jag hamna i bekvämt tal och en svordom slank ut. Men eftersom jag blev så bekväm med er så slank det ut. Fina vänner förtjänar fina ord... Nu ska vi hitta något fint åt dig och hundarna Olivia 👍🍺😁😎🤘
    Olivia Elizabeth D gillar detta
  • Per Ulf W

2019-10-15

Per Ulf W skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Hade förmånen att låta Thomas hantera försäljningen av min fars villa i Vallentuna. Jag är djupt imponerad över Thomas mycket stora kunskap och mycket goda hantering av hela affären. Thomas marknadsförde huset mycket väl och arrangerade både flertalet öppna visningar - samt även privata visningar närhelst spekulanter så önskade vilket gjorde att huset fick den konkurrens som det förtjänade. Allt sköttes mycket effektivt och med mycket hög kvalitet så jag vill mycket varmt rekommendera Thomas och hans HusmanHagberg-kontor. Tänk om alla mäklare var lika duktiga och engagerade som Thomas! Läs mer
    2019-10-15 HusmanHagberg Vallentuna svarar Per Ulf W
    Tack Per, kul att du och din syster är nöjda.
    Per Ulf W gillar detta
  • 2019-10-15

Kim skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättebra upplevelse av Jesper som mäklare.
    Trevlig, raka rör, han berättar det som är viktigt och är ärlig under hela processen. Kändes väldigt tryggt att ha Jesper som mäklare genom hela affären.
    Kommer garanterat använda mig av honom igen. Läs mer
  • 2019-10-15

Per Jonas J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag kan varmt rekommendera Jesper och HusmanHagberg. Jesper hjälpte oss att sälja vårt hus med väldigt bra resultat. Han hade rätt tänk och strategi för att göra affären så bra som möjligt för både oss som säljare och köparen. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Tack! Läs mer
    2019-10-15 Jesper L svarar Per Jonas J
    Tack för fina ord! Det värmer! Nu gäller det bara att hitta något i Åhus också :p
  • 2019-10-14

Hans Magnus J skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag kan verkligen rekommendera Patrik då jag är mycket nöjd med hans insatt när vi sålde vårt radhus.
    Patrik var alltid tillgänglig och svar på alla frågor som jag hade. Läs mer

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna