HusmanHagberg Vallentuna

HusmanHagberg Vallentuna

Om du letar efter bostad i Vallentuna ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vi på mäklarkontoret här har lång erfarenhet och stor passion när det kommer till bostäder. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet, och vi hjälper dig att få en anpassad bostadsaffär utefter dina specifika önskemål och kriterier.

Kom förbi oss på kontoret i Vallentuna på Centralvägen 1 eller slå oss en signal så hjälper vi dig att gå vidare med ditt bostadsletande. Varmt välkommen!

Läs vad 623 kunder tycker om HusmanHagberg Vallentuna 2

2021-05-17
    Supertrevlig och kanonduktig! Snabb och anpassningsbar och lätt att bolla med kring annonser och visningar. Vi kunde inte varit mer nöjda med vår säljprocess och Victor var en stor del i detta!
  • Henry Ingemar S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2021-05-16
    Jag har köpt en lägenhet i Täby. Victor var flexibel och bokade med kort varsel in oss på en privat visning och väntade på oss trots att vi var något sena.
    När vi förlorade budgivningen och trodde affären gått oss förbi kontaktade han oss igen efter att köparen backat ur och rekommenderade säljaren att gå med på ett något lägre bud från oss.
    En snabb affär blev det och allt gick mycket smidigt. Victor är mycket serviceinriktad och som sagt flexibel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-05-13
    Bra kommunikation, fick privat Corona—anpassad visning samt lyhörd uppföljning på våra bostadsönskemål vilket ledde till att vi hittade precis vad vi sökte!
    • Täby Centrum
    2021-05-11
    Bra bemötande, snabb och smidigt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbypark
    2021-05-11
    Pernilla sålde min bostadsrätt. Proffsigt bemötande, saklig, hjälpsam och trevlig!
    Mycket nöjd. Skulle definitivt anlita igen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-05-11
    Riktigt trevlig mäklare som vet vad han pratar om, sund syn på marknaden och oerhört allsidig. Vet vem jag ringer nästa gång det är dags för bostadsaffär!
    2021-05-08
    Sålde vår bostad med hjälp av Jesper. Han ledde oss tryggt genom alla steg och vi litade fullt på hans ärliga och professionella bedömningar med allt från prissättning till intressenter och budgivningen.
    Försäljningen gick extremt smidigt, om vi ska sälja vår nya bostad igen så är Jesper absolut vårt första handsval, han vet vad han gör!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Täby kyrkby
    2021-05-07
    Jag köpte en 3 rumslägenhet. Bemötandet av Rebecca var professionellt under hela processen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-05-07
    Vi köpte en lägenhet från Pernilla. Vi var i lite stressad läge då vi hade sålt vårt hus och behövde hitta något snabbt. Och Pernilla var en stor hjälp i att hjälpa oss hitta den rätta lägenheten och se till att det blev en smidig och bra affär för båda parterna.
    Tack för det, ja det var en lite annorlunda lösning vi tillsammans lyckades få till:) Kul när det blir bra för alla parter! Ses snart på en fika! Häls Pernilla Pernilla Darin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Täby kyrkby
    2021-05-07
    Jag sålde min 3a i Täby Kyrkby med Rebecca. Under hela processen så var hon förtroendeingivande, positiv, lugn och seriös. Gav mig information om det jag behövde veta och löste resterande saker utan krångel. Har inget att klaga på alls.
    2021-05-04
    Vi anlitade Patrik för att sälja vårt hur. Det visade sig var helt rätt beslut. Patrik är väldigt lyhörd och tar reda på detaljer som kan vara viktiga för olika köpare. Jag skulle absolut rekommendera Patrik vid bostadsförsäljning.
  • skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-05-03
    Fanns det 6 pluttar hade han fått dom alla.
    En riktigt kunnig, noggrann och trevlig mäklare.
    Lade ner så mycket tid och engagemang vid försäljningen av våra tomter här på Upprätta.
    Kan verkligen rekommendera Jesper och hans byrå.
    Ni kommer att få mera uppdrag från oss.
    Tack Roger och Helen :) Trevligt samarbete! Jesper Lindqvist
    • Sörgården
    2021-05-03
    Vi har köpt en bostadsrätt som Jesper Lindqvist förmedlade.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Jesper, kunnig och noggrann med allt.
    Vi kan varmt rekommendera Jesper.
    Tack Roland :D Det är enkelt när det är bra och trevliga kunder också :) Jesper Lindqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-05-03
    bought a villa with Patrik as the broker. His experience and supportive attitude helped us a lot. esp. for us just moved from Beijing to STKHLM, a lot extra help received from him.
    thanks.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Sålt min bostad
    Snygg😊
    Välklädd
    Många fina ord! Tack för det och ditt förtroende Petra :) Martin Skarin
    2021-05-01
    Martin har med råge levt upp till de förväntningar man kan ha på en mäklare!
    Svarar blixtsnabbt på sms när man har en fundering och kommer med goda råd och tips!
    Tack snälla Sabin & Reine för ert förtroende! Minst lika stort tack för den egenbryggda ölen :) Martin Skarin
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-04-30
    Pernilla är en väldigt trevlig och engagerad mäklare som ger mäklarkåren ett gott rykte. Hon hjälpte oss inte bara med vår försäljning utan bistod även i vårt sökande efter en ny bostad.
    Tack snälla för de värmande orden, ja allt blev ju toppen till slut:) Vi får ses och ta en skål när ni kommit på plats i nya lägenheten:) Kram Pernilla Pernilla Darin
  • JIMMY S
    skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-04-29
    Tydlig, målmedveten och engagerad!
    Vi fick hjälp att sälja våran lägenhet och kände oss trygga hela vägen från planering till försäljning.
    Vi kommer utan tvekan att använda oss av Martin vid våra kommande försäljningar!
    Jimmy och Emma
    Bästa Jimmy & Emma! Tack för fina ord och för förtroendet! Vi ses snart igen :) Martin Skarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-04-29
    Köpt lägenhet via Martin och fått toppenhjälp. Martin är ambitiös och tillmötesgående och har hela tiden gjort sitt yttersta för att informera och vara tillgänglig. Har bara gott att säga om honom!
    Tack för fina ord Annie! Kul att få ha dig som köpare! Hoppas du ser fram emot att flytta in i din nya superfina lägenhet :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Lindholmen
    2021-04-22
    Martin är en proffsig och kompetent mäklare som ansvarade för försäljningen av det hus jag köpte.
    Tack för att du tog dig tiden att lämna rekommendation Josefin! Grattis till ett toppenköp - ses snart igen! :) Martin Skarin
    • Norrgården
    2021-04-22
    Snabbt och smidigt och förtoendegivande.
    Tack Rickard för rekommendationen och stort grattis till lägenhetsköpet! :) Martin Skarin
    • Danderyd - Sätra Äng
    2021-04-22
    Rebecca var väldigt professionell och trevlig. Gjorde ett bra jobb och fick min lägenhet såld till förväntat pris
    • Kevingeringen
    2021-04-22
    Sålde min trea i Danderyd och är nöjd med såväl pris, att det gick snabbt samt bemötandet. Rebecca har alltid ett glatt och härligt humör. Hon är lyhörd, driftig och utöver det extra! Rekommenderar henne gärna till andra som går i säljtankar!
    • Norrgården
    2021-04-22
    Jag har sålt en bostadsrätt i Vallentuna.
    Martin Skarin har genom sitt engagemang gett ett mycket professionellt intryck. Han har förklarat, lyssnat och gett svar på frågor och funderingar. Jag förväntade mig att han skulle hålla i alla trådar,
    ha koll på allt som jag själv inte hade koll på. Från värdering till försäljning. Det har han verkligen gjort och jag har kännt mig trygg genom hela resan. Kommer rekommendera Martin till vänner och bekanta.
    Tusen tack för förtroendet och rekommendationen Ingela! Grattis till den framgångsrika försäljningen :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-04-07
    Jättetrevlig och bra att ha och bra att ha och göra med! Bara plus!
    Tack för att du tog dig tiden till att lämna omdöme och ett superstort grattis till ert villaköp! :) Martin Skarin
  • Folke L
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-03-30
    Sålt vår villa i Västra Bällsta, Vallentuna.
    Martin är ärlig och uppriktig beträffande husets potentiella värde.
    Han är kreativ och arbetar hårt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för en framgångsrik försäljning.
    Han tappar inte bort eventuella frågor man ställer.

Det har varit ett nöje att ha Martin som mäklare.
    Han såg till att vi fick ett optimalt pris för vår villa.

Tips. Om du tänker sälja och avser att anlita HusmanHagberg - Fråga då efter Martin Skarin!
    Bästa Folke! Tack för ditt förtroende och grattis till den framgångsrika försäljningen! Ett nöje att ha dig som kund. Nu återstår det för mig att hålla mitt löfte - att bjuda hem er på en kaffe i mitt nya hem! :) Martin Skarin
    • Bällsta Park
    2021-03-30
    Trevlig, kommunikativ och håller vad han lovar. Kan starkt rekommendera Patrik Borin om ni står inför en försäljning av er fastighet.
  • Emilie A
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-03-28
    Vi köpte bostad genom mäklaren och han var hövlig, trevlig, lyhörd och lätt att ha att göra med. Han uppfyllde våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med den affär han förmedlade. Det enda som gör att vi inte ger högstabetyg är att sättet att kommunicera skulle kunna bli lite tydligare/mer klart/förbättras ytterligare.
    Hej Emilie och Adrian, Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Kul att ni kom så bra överens med säljarna också. Ja, det var allt en märklig situation när säljaren vill avbryta en pågående budgivning och erbjuda huset till 1 av de 3 aktiva budgivarna. Det går inte att lämna några garantier innan avtalet är påskrivet, det var svårt att säga/lova det du exakt ville höra vid tillfället. Mycket kan hända innan det är påskrivet. Lyckligtvis valde säljaren att stå fast trots högre bud på från annan budgivare. Tack, jag ska tänka på detta och har alltid en strävan att förbättras. Patrik Borin
    2021-03-26
    Lyhörd och lätt att ha att göra med, både för oss som sålde och våra köpare. Bra samarbete. Effektiv kommunikation, personlig och professionell. Rekommenderas!
    2021-03-26
    Sålt villa. Fick ett otroligt bra bemötande av Patrik. Allt gick väldigt smidigt. Patrik är kunnig, ödmjuk och lyhörd.
    Kan varmt rekommendera honom
    Hej Annika! Va kul att höra! Tack för det fina betyget! Jag kommer förbi med nycklarna till er strax! Patrik Borin
  • köpte en tomt med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Gröndal
    2021-03-25
    Köpte en tomt som Martin Skarin som förmedlade att den var på gång innan den kom ut till försäljning.
    Tomten motsvarade förväntningarna till 100%
    Martin är mycket trevlig, noggrann och tydlig samt återkopplar snabbt vid frågor.
    Mycket nöjda med bemötande och vi rekomentera Martin gärna som mäklare!
    Stort tack för att du tog dig tiden att lämna omdöme och grattis till ert tomtköp! Snart står drömvillan på plats, då vill jag gärna komma tillbaks och titta :) Martin Skarin
    Mycket bra, tack för all hjälp Victor 🙏
  • sålde en tomt med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Gröndal
    2021-03-25
    Vi har just sålt en tomt och är mycket nöjda med Martin som mäklare. Hans proffsiga, trevliga och positiva bemötande gör säljproceduren både enklare och roligare. Det har också varit mycket lätt att snabbt få kontakt med honom då vi haft en fråga eller fundering.
    Rekommenderar varmt Martin.
    Tack Kjell för ditt förtroende och grattis till en mycket framgångsrik försäljning! Hörs och ses snart igen :) Martin Skarin
    2021-03-24
    Vi har precis köpt en stor och fin bostad till vår familj och allt har gått smidigt. Snabba återkopplingar, tydlighet, engagemang och fint bemötande är ord som beskriver Martin bra!
    Superstort tack för rekommendationen och grattis till nya bostadsköpet! Tror verkligen ni kommer trivas. Ses snart igen! :) Martin Skarin
    2021-03-20
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Patrik. Lugn, korrekt och professionell. Vi kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Hasse & Anette
    Tack Hasse och Anette! Det var himla kul att få jobba med er! Vilket hus ni sedan köpte. Kommer förbi där och lånar garaget sedan! =) Patrik Borin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-03-15
    Har sålt min bostadsrätt med hjälp av Inger Olsson, mycket nöjd! Hon är lyhörd och erfaren, inger stort förtroende.
    Rekommenderar henne varmt!
  • G A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Täby Centrum
    2021-03-13
    Jag har köpt en bostadsrätt med Pernillas hjälp. Hon är mycket serviceinriktad och har ett mycket trevligt sätt. Jag känner mig helt trygg med mitt köp. Pernilla levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Tack Gunilla och ny är det full fart med försäljningen av din:) Ses snart. Hälsningar Pernilla Pernilla Darin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-03-10
    Utmärkt mäklat och bra kunnig mäklare !
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Snapptuna
    2021-03-08
    Vallmovägen 47
    Först, lite dålig på att återkoppla via telefon.
    På visningen mycket tålmodig när vi for runt och tittade. Bra vid avslut. Så i stort en positiv erfarenhet.
    Hej Johan, Jag stannade på söndagsvisningen i över 3h så att ni fick se huset extra noga. Sen när jag kom hem, ca 16:00 istället för 14:00, var det min tur att ta barn. Jag kunde inte svara första gången du ringde utan fick ringa upp 40 minuter senare men ändå innan middagen samma dag. Ursäkta att det upplevdes långsamt. Mvh jesper Jesper Lindqvist
    2021-03-06
    Vänligt bemött i detta extrema fall
    Tack för ditt förtroende Berit! Ses snart igen! Martin Skarin
    • Hägernäs
    2021-03-03
    Jag har köpt en lägenhet och mäklaren var super duktig.
    Han är jätte bra guide.
    2021-03-03
    Sålt en 1:a, 48,5 m2 i Näsbydalsvägen 12, vån.12 .
    Mäklaren är trevlig och kunnig.
    Mälaren levde upp till våra förväntningar och fick ut priset som vi hade hoppats på.

Mäklaren är trevlig, kunnig och alla handlingar har samlats på ett bra sätt.
    • Grindtorp
    2021-03-03
    Jag sålde min lägenhet i Grindtorp genom Victor! Otrolig tydlig och transparent dialog under hela processen från honom och vi har verkligen varit supernöjda!

Från dag 1 så förklarade Victor som bild av marknaden och hur processen kommer gå till men har även alltid lyssnat till oss och våra önskemål samtidigt som vi kommit med rekommendationer.

Utöver det praktiska så är Victor en väldigt trevlig, genuin och behaglig person att ha att göra med så kan verkligen bara ge mina starkaste rekommendationer :)
    2021-03-01
    Fantastisk mäklare! Har en grym kundkontakt som gör allt för att det ska bli bra för alla.
    Kan verkligen rekommendera honom ⭐️
    2021-03-01
    Vi köpte bostad på Örnstigen med hjälp av Victor. Victor är otroligt engagerad, lättillgänglig, väldigt hjälpsam & förstående. Är så otroligt glad för all hans hjälp! Rekommenderar absolut att anlita Victor!!!
    • Hägernäs
    2021-03-01
    Smidigt affär. Rekommenderar starkt!
    • Grindtorp
    2021-02-20
    Jag har fått hjälp av Victor i flera lägenhetsaffärer och har fått oerhört bra bemötande, smidiga försäljningar och känt mig helt trygg hela vägen från början till slut. Jag har både köpt och sålt via Victor och han har gjort det på det bästa sätt man kan tänka sig. Han är toppen helt enkelt!
    2021-02-14
    Jag köpte en lägenhet, processen var snabb och smidigt. Victor är en toppenmäklare som jag varmt kan rekommendera!
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Nyby
    2021-02-12
    Vi sålde vår fina 4-rumsvilla i Nyby, Vallentuna.

Pernilla är en mycket proffsig, trygg och ärlig mäklare som arbetar hårt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Pernilla har en positiv och realistisk uppfattning om prisläget.
    Pernilla är en mycket närvarande mäklare, precis lagom säljande, inte för "pushig" men inte heller för passiv.

Vi är väldigt nöjda med Pernilla och kan utan tvekan rekommendera henne till nya säljare.

Magnus Larsson med familj
    Tack för den fina rekommendationen Magnus:) Pernilla Darin
    2021-02-10
    Vi har köpt en fyrarummare av Viktor som han har haft "span" efter i flera år enl våra önskemål. Till slut fans det en till salu.
    Förhandlingarna gick snabbt och mötte upp till våra förväntningar
    samt önskemål.
    Han har har ett professionellt arbetssätt samt visar en kunnighet som inger gott förtroende.
    Kan gärna rekommenderas i dessa sammanhang.