HusmanHagberg Vallentuna

HusmanHagberg Vallentuna

Om du letar efter bostad i Vallentuna ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vi på mäklarkontoret här har lång erfarenhet och stor passion när det kommer till bostäder. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet, och vi hjälper dig att få en anpassad bostadsaffär utefter dina specifika önskemål och kriterier.

Kom förbi oss på kontoret i Vallentuna på Centralvägen 1 eller slå oss en signal så hjälper vi dig att gå vidare med ditt bostadsletande. Varmt välkommen!

Läs vad 846 kunder tycker om HusmanHagberg Vallentuna 2

2022-01-18 Verifierad kund
    Bra bemötande. Dock lite passiv under första mötet, fokuserade väldigt mycket på vissa delar som ej var superintressanta för just oss som köpare. Vi fick ställa mycket frågor själva, upplevde ej att mäklaren hade koll på allt (kan ev vara för att viss info ej fanns än) men en hel del behövdes ”kollas upp”.

Förslag: mer aktiv i diskussion samt leda samtalet på ett bättre sätt, individanpassa samtalet lite mer efter kundens förväntningar och frågor.

Annars helt ok och vi upplevde efteråt att vi fick svar på de flesta av våra frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Solgårdsgärde/Östra Bällsta
    2022-01-18 Verifierad kund
    Jobbar och står för båda partenas intresse vilket uppskattas. Riktigt bra mäklare.
    Tack Romas för de orden, det är alltid min strävan. Ses snart igen! :) Martin Skarin
    • Täby C - Åkerbyvägen
    2022-01-18 Verifierad kund
    Trevlig, uppföljare, kommunikativ, initiativtagare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-17 Verifierad kund
    Grym mäklare som levererade mer än förväntat
    TACK för att jag fick chansen! Fredrica Glatstein
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-16 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och korrekt bemötande. Allt runt försäljningen av lägenheten blev enkelt med stödet av Thomas.
    2022-01-15 Verifierad kund
    Efter att både ha köpt och sålt via Fredrica kan vi beskriva vår upplevelse som lugn, smidig och varm. Det kändes helt enkelt inte som en vanlig köp- eller säljprocess där det mesta känns stressat. Fredrica var så lugnande, personlig och tillgänglig samtidigt som hon var professionell och kunnande. Plus i kanten att vår lilla bebis gillade henne direkt och att Fredrica tog sig tid att "prata" även med vår bebis!
    STOR kram till er och TACK för förtroende och ett jättefint samarbete! Också vill jag säga tack att du tog dig tiden att skriva så fina ord. Uppskattar det verkligen och hoppas vi ses mer i framtiden! Fredrica Glatstein
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-15 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sett
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-14 Verifierad kund
    Fredrica är mycket trevlig och professionell, hjälpsam och noggran.
    Uppskattar dina ord och att du tog tiden att skriva. Vi ses och hörs framöver och återigen grattis till din nya lägenhet! Fredrica Glatstein
  • Nina Lizette N
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Solgårdsgärde/Östra Bällsta
    2022-01-11 Verifierad kund
    Martin är mäklaren som gör allt och mer därtill för att försäkra att både köpare och säljare får en smidig affär från start till slut. Jag var övertygad om att Martin skulle göra ett bra jobb redan efter vårt första möte, men jag blev glatt överraskad över hur mycket mer han gav för att vi skulle få en bra upplevelse.
    Martin som mäklare är professionell, lyhörd, informativ och pålitlig.

Martin tar sig tiden att säkerhetsställa att hans kunder är nöjda och det gör han med ett stort hjärta och intresse.

Martin kommer framledes alltid vara våran mäklare och jag rekommenderar honom varmast till framtida kunder.
    Vilka fina ord jag möts av!! Tack snälla för rekommendationen och förtroendet! Nu ser vi till att hitta ett fint hus till er! :) Martin Skarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-10 Verifierad kund
    Drev projektet proffsig och korrektt och ställde upp utöver vad man förväntar sig av en mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Täby kyrkby
    2022-01-08 Verifierad kund
    Pernilla skötte allting utmärkt från början till slut, och viktigast av allt fixade hon försäljningen av vår villa till ett pris över föväntan på mycket kort tid. Detta underlättade enormt för oss då vi snabbt behövde komma vidare med andra praktiska förberedelser inför en utlandsflytt. Rekommenderas starkt.
    Tack Peter! Hoppas ni kommit på plats nu och att allt gått bra. Gott nytt år till dig och familjen. Hör av er om ni i framtiden ska flytta hit igen så ska jag hitta något bra hus till er:) Hälsningar Pernilla Pernilla Darin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    • Täby kyrkby
    2022-01-06 Verifierad kund
    Victor är mycket vänlig och professionell, jag rekommenderar honom vid inköp och försäljning av bostad.
    Tack för de fina orden Dilruba!
    Å tack för ert engagemang med all städning å fix inför visning.
    Mvh Victor
    Victor Isaksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    2022-01-04 Verifierad kund
    Patrik har på ett professionellt sätt förberett en marknadsföring av vår villa att passa in och fungera närhelst vi önskade. Härav följde en snabb och enkel försäljning till vår fulla belåtenhet. Patrik har under hela förberedelse- och försäljningsprocessen visat ett särskilt engagemang som gör att vi vill ge våra bästa rekommendationer.
    Håkan o Rose-Marie
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-12-30 Verifierad kund
    Super! - professionell, kompetent och noggrann genom alla delar i processen, och hon är självklart jättetrevlig. Vi är tacksamma och helnöjda. Vi vill verkligen rekommendera Fredrica Glatstein på alla sätt och vis!
    TUSEN TACK! Jag är glad att jag fick ert förtroende och att ni varit så hjälpsamma och duktiga med allt genom hela processen! Otroligt fina människor! Vi hörs och ses snart igen. /Er mäklare Fredrica Fredrica Glatstein
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-12-30 Verifierad kund
    Fredrica är lätt att få kontakt med.
    Hon genomför sitt mäklaruppdrag med högsta kvalitet och på ett trevligt sätt.
    Inget lämnas åt slumpen och hela processen har varit mycket transparent och professionellt genomförd.
    Fredrica har levt upp till våra högt ställda förväntningar och kan rekommenderas å det varmaste.
    Vi tackar Fredrica för det jobb och den energi hon lagt ner på vår försäljning som blev mycket lyckad.
    Tack detsamma Ingmar och att just jag fick förtroendet att hjälpa er vidare! Vilket bra samarbete vi har haft. Jag önskar er allt gott i framtida boende. Kram till er! Fredrica Glatstein
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
    2021-12-29 Verifierad kund
    Som förstagångsköpare av ett hus kändes det tryggt med Fredrica som mäklare. Hon var tydlig och tillmötesgående i sin kommunikation och ingav oerhört förtroende! Vi är väldigt nöjda!
    Tack snälla ni för de orden och tiden. Jag tror att ni kommer trivas super i det nya huset. Vi hörs och ses. Gott nytt år till hela familjen! Fredrica Glatstein
  • Arne W
    sålde sin stuga med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Garns-Ekskogen
    2021-12-29 Verifierad kund
    Martin levde upp till det första intrycket han gav - ambitiös, empatisk, lyhörd, vinnarskalle, full av energi och supertrevlig!

Vi förväntade oss naturligtvis högsta möjliga pris men samtidigt också en mäklare som var realist och som vi kunde bolla allt med. Martin ställde upp mycket bra på olika sätt och var snabb i kommunikationen! Han fanns alltid närvarande under processen och känslan var att vi fick högsta möjliga uppmärksamhet, som om vi hade varit hans enda kund!

Martin var kreativ under hela processen, transparent och realistisk och samtidigt siktandes mot stjärnorna! Vi kände oss trygga och förvissade om att han skulle göra allt för för bästa möjliga pris. Och det gjorde han!
    Superstort tack Arne för alla fina ord och det trevliga samarbetet! På återseende! :) Martin Skarin
  • sålde en tomt med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Lindholmen
    2021-12-26 Verifierad kund
    Jag har blivit bra bemött och Inger har varit lätt att ha kontakt med.
    Vi var tre som sålde och Inger bemödade sig om att lyssna på alla.
    Det har gått smidigt och lätt!
    2021-12-22 Verifierad kund
    Svårt att beskriva en så svårslagen och exceptionellt grym mäklare! André levererade så in i kaklet tack vare sitt driv, engagemang och genuina approach. André har varit mycket förtroendeingivande från start till slut. Vi har bara gott att säga om denna fantastiska mäklare. Gör er sälva en tjänst; anlita André Garemani.

Majid och Farzad
    2021-12-20 Verifierad kund
    Trevlig, men samtidigt direkt och ordentligt.
    Professionellt intryck
    Tack Fredrik för din fina rekommendation! Vi kommer ju ses mycket framöver i området :) Gott nytt år! Fredrica Glatstein
    2021-12-16 Verifierad kund
    Trevlig, skön och jordnära.
    Nöjd
    TACK att du tog dig tid att skriva efter tillträdet! Hör gärna av dig när renoveringen är klar och framöver. God jul! Fredrica Glatstein
    2021-12-11 Verifierad kund
    Jag har aldrig stött på en mäklare med ett genuint intresse och engagemang för sina kunders behov som Andre. Min upplevelse av Andre är att han är otrolig passionerad och visar med tät återkoppling, flexibla mötestider och alternativa lösningar att jag som kund är prio ett. Högsta betyg till Andre!
    Blir så otroligt glad när jag läser ditt inlägg. Stort tack för dom fina orden.
    Det är kunder som du som gör jobbet så roligt.

/André
    • Täby C - Åkerbyvägen
    2021-12-07 Verifierad kund
    Andre är en fulländad mäklare med hög EQ.
    Han är skicklig på att hitta lämpliga köpare
    och effektivt driva processen framåt till avslut.
    Han ordnar genomtänkta visningar som ger resultat.
    Vi har aldrig träffat en i alla avseenden bättre mäklare.
    Hans energi och engagemang gav oss ett pris långt över
    våra förväntningar.
    Vi vill verkligen rekommendera Andre Garemani.
    Agneta och Staffan Pettersson
    Tack så jättemycket för dom varma orden.
    Mina favoritsäljare :-). Tack för förtroendet.
    /Andre
    Andre Garemani
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Centrum
    2021-12-06 Verifierad kund
    En riktigt bra mäklare som kunde svara på alla frågor, som kunde mycket runt om t ex att han hade koll på vår bostadsrättsförening. Kändes även att han var mån om att allt skulle gå rätt till och bli till det bästa. Rekommenderar honom starkt om du ska sälja eller köpa.
    Tack så mycket. Hoppas ni får en fin jul :) Jesper Lindqvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-12-06 Verifierad kund
    Jag blev väldigt bra bemött av Rebecca! Väldigt lugn och trevlig 😊
    Jag hade inte så mycket förväntningar då det var min första lägenhet som jag sålde men Rebecca förklarade hur allt skulle gå till, till punkt och pricka! Uppskattades väldigt mycket! 😊
    Allt har fungerat jättebra och smidigt och mon lägenhet såldes väldigt snabbt. Är nöjd med allt!
    Tack för ditt fina omdöme Carolina! Har varit jättetrevligt att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :) God jul och gott nytt år! Rebecca Lindgren
    • Roslags Näsby
    2021-12-02 Verifierad kund
    Treated with a very Good hospitality and explained the questions in detailed.

Also supported very well throughout the process. Bidding and contract signing

Maintained the transparency and the trust

Over all it was very pleasant interaction
    Thank you Anbu.
    You are a true gentleman and a pleasure to work with.
    I’m so happy for you and your lovely family.
    BR André
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Norra Viggbyholm
    2021-12-01 Verifierad kund
    Tydlig, vänlig, kunnig, snabb på återkoppling, tog reda på frågor, vilja att det skulle bli bra för både mig som köpare och för säljaren. Kände mig trygg hela vägen. Tack!
    Tack snälla Silje för detta och vi ses snart på tillträde:) God Jul o Gott Nytt År. Hälsningar Pernilla Darin Pernilla Darin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Bällstalund
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mycket proffsigt intryck.Mycket kunnig och hjälpsam vid alla mina frågor.
    Tack Bibbi! Tacksam över att få hjälpa dig med försäljningen :) Martin Skarin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    • Näsbypark - Örnstigen
    2021-11-30 Verifierad kund
    Jag tycker att han är proffsig, familjär,
    , tillgänglig och kunnig. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Tusen tack för de värmande orden Camilla.
    Superkul att få hjälpa dig.

Mvh Victor
    Victor Isaksson
  • sålde en tomt med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare som alltid är redo för nya utmaningar och försöker göra det bästa av varje given situation.

Bra pedagogisk och Martin tar sig tid att förklara / lyssna / diskutera för att uppnå ett så bra resultat som möjligt.
    Rekommenderas varmt!
    Tack för gott samarbete och lämnat omdöme Fredrik! På återseende :) Martin Skarin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    • Norra Viggbyholm
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet med Pernilla och vi kan inte säga annat än att vi kände oss otroligt trygga genom hela processen. Pernilla är en erfaren, skicklig och förstående mäklare som alltid är flexibel och vill göra oss/alla parter nöjda.
    Skulle vi sälja vår nästa bostad så skulle vi inte tveka en sekund på att be om Pernillas hjälp igen.
    Tack snälla Annika och Marcus det var så kul att få vara er mäklare och det kommer jag såklart vara när det blir dax nästa gång också även om jag tror det dröjer ett par år, ni kommer trivas så bra i ert nya hus:) God Jul o Gott Nytt År. Hälsningar Pernilla Darin Pernilla Darin
    2021-11-29 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt av Fredrica Glatstein som i alla avseenden på ett utmärkt sätt tagit hand om försäljningen av min bostad Åkerbyvägen 352.

Örjan Landelius
    Tack för dina ord - de värmer. Och också tack för förtroendet att det var just jag som fick förmedla din lägenhet. Bästa hälsningar från Fredrica Fredrica Glatstein
    • Västra Bällsta
    2021-11-29 Verifierad kund
    Professionell, trevlig, personlig och engagerad. Martin skapar tydlighet, trygghet och ett gott samarbete ! Mkt bra !
    TACK för mycket värmande ord och ett riktigt gott samarbete! Ses snart igen! :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jesper är en mycket trevlig, ärlig och kunnig person som lägger stor vikt vid att göra alla parter nöjda. Vi uppskattade hans flexibilitet kring hela köp-processen och även hans entusiasm. Vi har stort förtroende för Jesper och är glada över vårt köp!
    Tack Annika. Hoppas/vet att du kommer trivas bra i din lägenhet :) Jesper Lindqvist
    2021-11-28 Verifierad kund
    Everything was well organized and well managed!
    Thank you Dmytro! I hope that you and your family will like the new apartment. Fredrica Glatstein
    2021-11-28 Verifierad kund
    Allt gick jättebra. Affären gick snabbt och utan problem Tack!!!
    Tack detsamma! Fredrica Glatstein
    2021-11-28 Verifierad kund
    Trevlig och duktig mäklare och kan verkligen rekommenderas . Han tänker bästa för kunder och försöka alltid bästa för kunders önskemål när det gäller försäljningen.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Engagerad, serviceinriktad och otroligt hjälpsam. Gjorde mig trygg genom hela säljresan.
    Tack Hanna! Det var ett bra samarbete! Lite tråkigt att ni lämnar kommunen men ni kommer trivas jättebra, det är jag säker på. Stor kram. Fredrica Glatstein
    • Grindtorp
    2021-11-27 Verifierad kund
    Fredrica är en varm, älsklig och positiv person. Hon bemötte mig som en människa som har god kännedom om hur man mår när man ska byta bostad. Jag blir lugn av henne! Hon ger mig lugn och det känns som vi varit vänner i flera år. När det gäller försäljningen av min lägenhet, var Fredrica mycket proffsig och gick igenom alla papper med oss. Samtidigt som hon kollade att vi förstod allt.
    Jag är mycket nöjd med Fredrica och Husman o Hagberg! Har verkligen fått hjälp! Tack så mycket!
    Kära Ingrid - vilka fina ord! Tusen tack att du gav just mig förtroendet att hjälpa dig. Jag är säker på att det kommer bli jättebra för dig framöver. Det kommer vi se till! Kram till dig. Fredrica Glatstein
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    • Mörbyhöjden
    2021-11-27 Verifierad kund
    En trevlig, social men också driven mäklare som har varit effektiv och snabb. Jag är mycket nöjd.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Bemötande av mäklaren var mkt positiv och lätt att prata. Jag märkte från början att Martin är jätte duktig mäklare, han varit i kontakt med mig hela tiden under försäljnings processen och informerade om allt som ha hänt och kommer ske.
    Är jätte nöjd att jag hade Martin som mäklare, Norrort Bästa Mäklare.
    Tack Piotr för lämnat omdöme och det trevliga samarbetet! Må bäst i Polen! :) Martin Skarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-11-26 Verifierad kund
    Rebecca är en trevlig, kunnig och engagerad mäklare.

Sen vill vi ge henne en extra stor eloge för hur informativ och hjälpsam hon har varit hela vägen från början till slut.

Kan varmt rekommendera Rebecca!
    Tack Johan för omdömet! Har varit trevligt att få hjälpa er med köpet av ny bostad. Stort grattis till en jättefin lägenhet.
    Hälsa Jennifer och ta hand om er tills vi ses igen :)
    Rebecca Lindgren
    2021-11-26 Verifierad kund
    André är en grym mäklare och skiljer sig från andra mäklare då han är extremt påläst om objektet och har en gedigen passion. Han är förtroendegivande vilket fick mig att känna en stor trygghet genom hela köpprocessen.
    Hej Parang, tack för att du tog dig tiden att bedöma mig.
    Så himla kul att jag fick förmedla en bostad till dig.
    Välkommen till rätt sida av stan :-)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    2021-11-25 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande av högsta klass. Med sitt mycket förtroendeingivande sätt löste hon balansakten att företräda både mig som säljare och min köpare. Jag ger Linda Tingvall min varmaste rekommendation.
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! Stort lycka till med era framtida planer! Linda Tingvall
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Tingvall en del av HusmanHagberg Täby
    2021-11-25 Verifierad kund
    Linda Tingvall har varit mycket vänlig och tillmötesgående. Allt har verkligen fungerat över förväntan.’
    Tack för ert fina omdöme. Hoppas flytten har gått bra och att ni nu kommer trivas i er nya bostad. Varmaste hälsningar till er! Linda Tingvall
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Östra Bällsta
    2021-11-22 Verifierad kund
    Martin är en oerhört engagerad och dedikerad mäklare. Han har ett varmt och omtänksamt bemötande och går de där extra stegen för att din försäljning ska bli så bra och smidig som möjligt. Han finns verkligen där för dig 24/7
    Om du letar efter den bästa mäklaren som går att få tag på så ska du absolut välja Martin Skarin!
    /Katarina
    Tack bästa Katarina för förtroendet och det fina samarbetet! Är säker på att Bengan tittar ner från himlen och är stolt över dig :) Martin Skarin
    2021-11-22 Verifierad kund
    Andre Garemani har varit alert, positiv samt ingett förtroende från första kontakt och genom hela försäljningsprocessen.
    Med god energi och driv i kombination med sin expertis för bostadsmarknaden har Andre mött mina förväntningar med marginal.

Jag rekommenderar honom skarpt!
    Så glad för din skull. Supertrevligt att jobba med och tack för förtroendet. Andre Garemani
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Östra Bällsta
    2021-11-22 Verifierad kund
    Mycket professionell och seriös. Bra på återkoppling och uppföljning. Rekommenderas varmt.
    Tack, vad glad jag blir! Grattis till köpet av fina villan! Jag är avundsjuk på ert snygga golv i fiskbensparkett :) Martin Skarin
    2021-11-22 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och varm person
    Sak kunnig och kunde ge svar på frågor.
    Alltid snabb återkoppling, lätt tillgänglig.
    Rekommenderar varmt.
    Tack för snälla orden Maria! Så kul att få hjälpa dig att hitta en ny bostad.
    Hoppas du kommer trivas! :)
    Rebecca Lindgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    2021-11-21 Verifierad kund
    Hon är väldigt servicrminded. Trots att hennes dotter var sjuk, så fick jag en privat visning av en lägenhet av henne. Sen har hon skickat några dokument som jag ska läsa på, så jag vet vad och när jag ska göra de innan jag flyttar.
    Tack Camilla:) Vi ses när det är dax för tillträde. God Jul o Gott Nytt År. Hälsningar Pernilla Darin Pernilla Darin