Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna HusmanHagberg HusmanHagberg Vallentuna

HusmanHagberg Vallentuna

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Om du letar efter bostad i Vallentuna ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vi på mäklarkontoret här har lång erfarenhet och stor passion när det kommer till bostäder. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet, och vi hjälper dig att få en anpassad bostadsaffär utefter dina specifika önskemål och kriterier.

Kom förbi oss på kontoret i Vallentuna på Centralvägen 1 eller slå oss en signal så hjälper vi dig att gå vidare med ditt bostadsletande. Varmt välkommen!

Läs vad 169 kunder tycker om HusmanHagberg Vallentuna

• Chenxin Z skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas is very kind and professional. He is informative and gives good advice. Our buying process went very smoothly. Strongly recommend! Läs mer
  • Carl-Henrik J skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Jättebra bemötande, men klara besked. Läs mer
  • Peter Ernst Fredrik H
    Peter Ernst Fredrik H skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Jag sålde en villa i Vallentuna.
    Mäklarens agerande har varit oklanderligt, jag har fått ett varmt, trevligt bemötande och kontinuerliga uppdatering av försäljningsuppdraget. Mäklaren har har både agerat och uppträtt över mina förväntningar. Viktigt för mig är förtroende och att man hör av sig och kommunicerar - hellre för mycket än för lite. Detta har med råge infriats.
    Sammanfattningsvis, en mäklare att lita på/rekommendera. Läs mer
  • Elizabeth G skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt villa.
    Stor erfarenhet av området, sakliga och kloka råd. Utmärkta kontakter vad gäller försäkring, besiktning etc.
    Kunde med hjälp av sin långa erfarenhet bedöma presumtiva intressenter för att få "rätt" köpare vilket var viktigt för oss för att få en så smidig och bekymmersfri affär som möjligt. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Malin S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Erfaren, proffsig och trygg mäklare med mycket god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-24 HusmanHagberg Vallentuna svarar Malin S
    Tack Malin och välkommen till Täby.
  • Michael H skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Duktig på att förmedla information. Känns ärlig hela tiden, vilket kändes tryggt under hela processen. Mycket duktig mäklare! Läs mer
    2018-10-22 Pernilla D svarar Michael H
    Tack Michael, det är mitt mål att alla ska känna sig trygga rakt igenom. Vi ses snart på tillträde!
  • Fredrik S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Riktigt bra bemötande och hade svar på allt jag undrade över. Trevlig och bra genomförd affär! Läs mer
  • Charlotte K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt proffsig. Supertrevlig. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte en tre rums bostadsrätt. Professionellt bemötande från mäklaren. Läs mer
  • Elvy N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har hjälp mig att sälja min fastighet.
    Han har varit till stor hjälp lotsat mej genom alla svårigheter
    som det är sälja ett hus.
    Han är en toppen kille och mäklare.
    Elvy Läs mer
    2018-10-05 Jesper L svarar Elvy N
    Tack Elvy! Det gick ju så bra allt och du som hade oroat dig så länge för att flytta :) Vi ses på Tillträdet!
  • Sungeun K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    He is kind, accurate and fast. He is the best! :) Läs mer
  • Birgitta D skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag är nöjd med Patriks arbete.Allt gick lugnt och smidigt.Utmärkt servise lätt att få kontakt med mycket fint bemötande.Inget stress men ändå gick det snabbt.Är jättenöjd med Patriks arbete. Läs mer
  • Charlotte K skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas var mycket professionell och tillmötesgående samt återkom alltid snabbt. Det viktigaste av allt är att vi under hela köpet har haft en positiv "magkänsla" och känt att vi kunde lita på Thomas! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag skulle sälja min lägenhet och hade aldrig tidigare sålt en bostad förut. Victor förstod att jag var vilsen och såg till att styra mig genom hela processen, från början till slut. Han förstod också mitt kontrollbehov och såg hela tiden till att underrätta mig om vad som skedde och vad som skulle ske. Jag uppskattar personer som är noggranna, effektiva och professionella. Allt detta anser jag att Victor har. Han såg också till att ge det där lilla extra, det som gjorde att min bostadsförsäljning var en positiv upplevelse. Jag är mycket nöjd med Victor som mäklare och han är en varm rekommendation! Läs mer
  • Pelle S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Allt för många gånger när jag själv varit på visning har jag träffat på mäklare som jag undrar hur någon kan anlita. Det finns verkligen mäklare som jag inte orkar med. Mäklare som riskerar att skrämma bort köpare. Så när jag själv skulle sälja ville jag inte anlita någon av de mäklare. Jag hittade victor som är precis tvärtom han skrämmer absolut inte bort köparna. Han är mycket trevlig och lätt att prata med. Jag skulle absolut kunna anlita honom igen och kan absolut rekommendera honom till andra.

Med vänlig hälsning, Pelle Läs mer
  • Martin A skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde min första lägenhet hos Thomas som har bra kännedom om området, känns professionell och kunnig.

Kände mig aldrig stressad eller som att processen glömts bort, trots en längre period då lägenheten låg ute för försäljning.

Thomas hade även bra förslag till hur man kan vrida köpare från andra försäljningar till just min lägenhet och var väldigt handlingskraftig.

Bra mäklare helt enkelt!

Vänliga hälsningar,
    Martin Läs mer
  • Lu L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    We are very happy about Victor's work on selling our apartment. The whole process went extremely smoothly. He was very professional, knew the market well and was very easy to talk to. He certainly understood our needs and took them into consideration. Highly recommend! Läs mer
  • Kent J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket kunnig o trevlig mäklare som rekommenderas Läs mer
  • Karl E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor sålde min lägenhet och det gick väldigt smidigt och på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Han var lyhörd för mina önskemål och svarade snabbt och tydligt på frågor och funderingar. Läs mer
  • Erik A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde vår lägenhet med Patrik och fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande hela vägen från första mötet tills att affären var avslutad.
    Patrik höll oss ständigt uppdaterade med hur det gick i försäljningsprocessen och vi kände oss hela tiden trygga med att han skulle få lägenheten såld, trots en svajjig och osäker marknad.
    Rekommenderar Patrik varmt! Läs mer
  • Henrik T skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en lägenhet via Victor och är mycket, mycket nöjd. Professionellt och trevligt bemötande och väldigt smidig att ha att göra med.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Eric H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte genom Victor en lägenhet, hela köpet gick mycket smidigt. Victor var tillgänglig och hjälpsam i frågor som uppstod. Läs mer
  • Cecilia A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi sålde vår 3:a med Patrik och är jättenöjda med hans insats. Patrik var mycket engagerad och hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. Han gav ett professionellt intryck från start och från vårt perspektiv skötte han hela affären med visningar, budgivning och tillslut kontraktskrivning exemplariskt! Läs mer
  • Goran I skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    The best saller of apartments is very pleased with the recommendation of all Läs mer
  • sarah j skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Har köpt ett hus och fick fantastiskt bra hjälp med allt. Han levererar och ger trygghet. Bra kille i alla former. Läs mer
  • Towe Wagner L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte ju via Victor, men kände direkt att vi fick ett varmt mottagande och svar på de frågor vi hade. Han kunde träffa oss snabbt för en förhandsvisning och var inte alls "krängig" utan kändes snarare som att han var vår mäklare. Han var ärlig vilket vi uppskattade enormt. Vi är oerhört nöjda med affären och kände att om vi någonsin vill sälja den här drömlägenheten så vill vi anlita Victor. DET är ett bra betyg! Läs mer
    2018-09-21 Victor I svarar Towe Wagner L
    Tusen tack för de fina orden Towe!
    Lägenheten passar er som handen i handsken : )
  • Katja G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en 86 km lägenhet i Täby. Upplevelsen med mäklaren vid köpet och under processen bedöms jättebra. Det var lätt att ta kontakt och få information samt snabbt svar på mina frågor. Läs mer
    2018-10-01 Jesper L svarar Katja G
    Tack Katja! Hoppas allt gått bra med flytten.
  • Ulf S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Perfekt service, mycket professionellt och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-09-12 Febe T svarar Ulf S
    Tusen tack! Alltid lika roligt när mina kunder är supernöjda!
  • Agneta C
    Agneta C skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi är bara i början av vår kontakt med Febe men hitintills har vi fått utmärkt hjälp och tips. Kan återkomma när vi flyttat Läs mer
    2018-09-12 Febe T svarar Agneta C
    Roligt att höra att ni är nöjda med mig så här långt. När ni är klara med både köp och försäljning ska ni vara supernöjda!
  • Linda O skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en fyra i Näsbydal. Snabbt och professionellt bemötande. Verkligheten motsvarade förväntningarna. Läs mer
    2018-09-11 Febe T svarar Linda O
    Tusen tack! Härligt att höra att du är så nöjd!
  • Andreas B skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig saklig och kunde svara på det jag undrade. Läs mer
  • Elisabeth A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt Bostadsrätt.
    Trevlig och snabb!
    Vi är nöjda :) Läs mer
  • Adam S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bra och seriöst från början till slut. Läs mer
    2018-09-03 Jesper L svarar Adam S
    Tack Adam :) Det samma kan man säga om dig. Ordning och reda!
  • Carl W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en tvåa i kragstalund 60 kvm för 2050000:- Jesper var mycket professionell på alla delar, från visning till köp. Läs mer
  • O. K. A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Har sålt min lägenhet. Såg lösningar om det uppstod svårigheter. Öppen, positiv och glad person. Ger ett positivt och trovärdigt intryck. Läs mer
  • Marcus Ö skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte en bostadsrätt. Blev bra bemött och tyckte han verkligen gjorde det yttersta för att jag skulle bli så nöjd som möjligt. Köpet gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-08-30 Victor I svarar Marcus Ö
    Tack så mycket Marcus!
    Är övertygad om att du kommer att trivas enormt bra i din fina lägenhet :)
  • Annika L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsig och kunnig. Febe har varit med länge, i både uppgångar och nedgångar på bostadsmarknaden. Vi sålde vår stora lägenhet mitt i sommaren på första försöket. Jättenöjd med upplägg, bemötande och bra avslut. Läs mer
    2018-09-11 Febe T svarar Annika L
    Tusen tack Annika! Jätteroligt att köpte genom mig.
  • Carl Christofer H skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt ett radhus i Täby
    vi blev bemötta av en mycket sakkunnig mäklare inom sitt område samt en duktig säljare.
    vi har haft höga förväntningar på den mäklare vi tänkt anlita
    och det har Johan verkligen levt upp till på alla möjliga sätt
    Vi har sålt i en period då det varit lite skakigt på marknaden
    och det tagit sin tid att få sålt, trots detta har det varit en angenäm resa med Johan som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom.

Mvh Christofer och Lena Läs mer
  • Emma T skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett radhus i Vallentuna. Vi fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av Johan Stenhardt. Han var hjälpsam, tydlig och lyhörd. Han svara på diverse frågor och var enkel att nå fram till på telefon. Jag är jättenöjd av Johans insatser! En toppen mäklare! Läs mer
  • Tommy S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt vår villa mitt i sommaren, vilket jag inte förväntade mig vara den bästa tiden på året på förhand. Men vi ltade på Victor att detta skulle gå bra. Victor har på ett mycket professionellt sätt drivit, arrangerat och slutfört denna försäljning och resultatet är till full belåtenhet för oss. Med Victors kunskap, engagemang, driv och uppträdande kan bara allt lyckas.
    Högsta möjliga betyg till Victor! på alla punkter! Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Tommy S
    Tommy, Tommy, Tommy.
    Det har vart en ära att hjälpa er, otroligt proffsiga säljare måste jag säga.
  • Ida W skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt bostad med hjälp av Victor. Mycket lätt att ha att göra med och förklarade allt som var oklart mycket tydligt för någon som köper sitt första hus. Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Ida W
    Tack så mycket för de fina orden Ida!
    Hoppas att det går bra med er lägenhetsförsäljning också!
  • Björn A
    Björn A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Kan varmt rekommendera Victor Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Björn A
    Tusen tack för de värmande orden Björn!
  • Jonas J skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Allt har fungerat helt utmärkt från början till slut och Victor har varit ett stort stöd under hela processen. Victor vill att både säljare och köpare ska bli nöjd och det märks verkligen. Vi är otroligt nöjda med Victors insats! Han ska ha ett stort tack för allt han gjort för oss. Läs mer
    2018-08-16 Victor I svarar Jonas J
    Tack så mycket för de värmande orden Jonas!
    Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
  • Tony F skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt bostadslägenhet på Näsbyvägen 12 7 tr
    Vi blev väl bemötta och han lade stort jobb på att hitta rätt köpare . Ingav stort förtroende, vi är mycket nöjd med priset.
    Det uppstod lite frågor vid mötet köpare och säljare som Victor klarade av med stort tålamod och vänlighet. Läs mer
  • Lena B skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsigt genomförd försäljning.
    Trots att vår försäljning krävde en hel del myndighetskontakter så skötte Patrik det på ett mycket förtjänstfullt sätt.
    /Gunnar Läs mer
  • Alf C
    Alf C skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist har sålt vår bostad. Han agerande är klanderfritt.

Kan endast sammanfattas i tre ord:

PROFESSIONELL OCH PÅLITLIG Läs mer
  • Mathias J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Genom Jesper köpte jag ett radhus i Vallentuna. Affären gick smidigt och bemötandet var professionellt genom hela processen, från visning till färdig försäljning och uppföljning. Har även varit inblandad i husköp via Jesper och det har aldrig funnits några oklarheter. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Marie E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt hus genom Isaksson.
    Väldigt bra och fint bemötande.
    Jag tycker Isaksson var professionell och lyssnade på våra synpunkter och skötte kontakten mellan oss och säljare på ett strålande sätt.
    Den enda negativa feedbacken är att han svarade på frågor som han inte visste svaret på.
    Det visade sig senare att vissa bärande saker ect inte stämde. Det kan vara bättre att säga att man inte vet och ska kontrollera och återkomma.

Sammanfattningsvis är jag super nöjd och kommer absolut rekommendera Isaksson vidare till vänner o bekanta. Läs mer
  • Catharina J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick mycket bra bemötande både på visningen och i samband med skrivande av avtal.
    Är mycket nöjd Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist hjälpte oss med att sälja vårt Radhus i Vallentuna. Allting gick supersmidigt och vi vart supernöjda med hur enkelt allt flöt på. Otroligt proffsigt och serviceminded var intrycket vi fick från första början och fram till slutet av försäljningen. Tack så jättemycket för all hjälp! Läs mer

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna