Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna HusmanHagberg HusmanHagberg Vallentuna

HusmanHagberg Vallentuna

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Om du letar efter bostad i Vallentuna ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vi på mäklarkontoret här har lång erfarenhet och stor passion när det kommer till bostäder. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet, och vi hjälper dig att få en anpassad bostadsaffär utefter dina specifika önskemål och kriterier.

Kom förbi oss på kontoret i Vallentuna på Centralvägen 1 eller slå oss en signal så hjälper vi dig att gå vidare med ditt bostadsletande. Varmt välkommen!

Läs vad 247 kunder tycker om HusmanHagberg Vallentuna

• 2019-04-18

Ingrid Ann-Charlotte Z skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt villa i Vallentuna. Pernilla är engagerad och kunnig så det har känts tryggt. Fantastisk bra på att återkoppla vad som händer. Mycket nöjda Läs mer
  • 2019-04-16

Robin U skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket hjälpsam och kompetent mäklare. Läs mer
    2019-04-16 Jesper L svarar Robin U
    Tack Robin! Vi hörs av när vi närmar oss tillträdet .

Camilla S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Xxxxxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Markus N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Har köpt en bostad som Jesper förmedlat. Jag har fått ett mycket bra bemötande hela tiden och Jesper har svarar på alla frågor jag haft i förhållande till köpet, hur man grabnskar en förenings ekonomi. m.m. Även om jag skickat sms sent på kvällen har han svarat snabbt och varit hjälpsam. Jag har bara positiva saker att säga! Läs mer
    2019-04-16 Jesper L svarar Markus N
    Tack Marcus! Blev ju kanske den bästa tänkbara bostaden för just er också. Kul :D

Lisabet O skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en väldigt trevlig, lättsam och kunnig mäklare. /Nöjd kund. Läs mer
    2019-04-16 Jesper L svarar Lisabet O
    Tack så mycket! Vi ses i slutet av maj för tillträde :)
  • 2019-04-08

Björn Kenneth E skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi har sålt vårt hus i Täby och det skötes av Patrik på ett
    helt briljant sätt.
    Han la ner nästan hela sin skäl i affären för att det skulle gå så smidigt som möjligt för oss.
    Vi kan verkligen rekommendera Patrik.
    Kenneth o Sussi Läs mer
  • 2019-04-08

Daniel J skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snabb kontakt och vi har fått bra svar på våra frågor genom hela processen. Som köpare av hus är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Birgitta O

2019-04-07

Birgitta O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger är korrekt, kunnig och trevlig. Läs mer

Robert S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min sambo har sålt vår lägenhet med hjälp av Jesper. Efter kontakt med ett flertal mäklare så var det solklart att det var han som skulle få uppdraget. Vi föll direkt för Jespers entusiasm och engagemang. Vi hade en klar målbild över vad vi ville ha ut av affären. Under uppdragets gång var han positiv och 100% närvarande. När uppdraget var slutfört så hade han, med råge, överträffat våra mål och förväntningar som vi från början haft med hela affären. Jesper är verkligen ett proffs och jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Robert S
    Tack Robert. Bättre betyg än det där går nog inte att få :) Hoppas ni får en trevlig vår och sommar så ses vi efter semestertiderna för tillträdet!

Kjell G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    köpt Svampskogsvägen 156
    sålt Svampskogsvägen 154
    Blev bemött utmärkt bra och en bra relation mellan köpare och mäklare samt säljare och mäklare.
    Jag har sålt genom Er tidigare med en annan mäklare som jag var jag var nöjd med, så jag måste säga att jag blev ännu mer nöjd med Jesper.
    Mycket proffsigt och mycket bra hjälp med allt.
    Tack Jesper Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Kjell G
    Tack för fina ord Kjell! Du och Beatrice kommer trivas som fiskar i vatten i den nya stora lägenheten. Bland dom bästa lägenheterna i Vallentuna om ni frågar mig!
  • Mia P

2019-04-01

Mia P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag köpte en 2:a. Jesper tog kontakt med mig efter att jag anmält ett intressant av å köpa en Lgh. Han hittade en Lgh som motsvarade precis de önskningar som jag hade. Han var mycket professionell, lättsam och trevlig i sitt bemötande. Stort engagemang. Påläst och kunnig. Skulle rekommendera honom för alla mina vänner och bekanta alla dar i veckan. Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Mia P
    Tack för mycket fina ord Mia :)

Håkan P skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är entuastisk och tillräckligt kunnig för att tillmötesgå våra behov. Läs mer
    2019-04-05 Jesper L svarar Håkan P
    Tack Håkan! Skönt att höra efter tidigare skribents missvisande ord ;)

Sofie R skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Attundagränd 10 , 6 trappor.
    väldigt bra bemötande! Läs mer
  • Inga-Lis A

2019-04-01

Inga-Lis A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Bästa mäklaren i Täby .
    Trevlig och lojal ,en mäklare som gör allt i sin makt för att vi som säljare ska bli så nöjda .
    Victor är väldigt proffsig och bemötande lyssnar och tar in vad vi som säljare önskar och tänker .
    Jag vill varmt rekommendera Victor Isaksson om du går i köp eller säljtankar .
    Med vänlig hälsning, Inga-lis Angnér Läs mer

Magnus E skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor hjälpte oss att sälja vår lgh och hanterade allting otroligt professionellt. Från värdering, marknad, tidplaner till fotografering och försäljning. Med ett genuint intresse för oss och vår situation och att leverera det utlovade lyckades han fantastiskt bra.
    Driven kille med stor känsla för kunden. Stark rekommendation! Läs mer
  • 2019-03-31

Matts Allan N skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag håller på att sälja min villa. Pernilla har verkligen gjort ett mycket bra jobb. Kunnig och aktiv i samband med försäljningsarbetet. Läs mer
    2019-04-15 Pernilla D svarar Matts Allan N
    Tack Allan och Anita för förtroendet att förmedla er villa. Det har varit mycket trevligt att lära känna er båda och vi ses ju mer framöver!
    Pernilla D gillar detta
  • 2019-03-29

Dennis T skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Lyhörd och proffessionell i sitt sätt att jobba. Kanon service och ställer upp med privata visningar. Kändes både tryggt och seriöst men ändå avslappnat.
    Rekommenderar verkligen Victor! Läs mer
  • 2019-03-29

Göte Edvard J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mäklaren saknar helt kunskaper om försäljning och passar bästa som adimistratör / handläggare av uppdrag. Stora problem med att se potentialen i ett attraktivt objekt utan lutar sig på historiska data för att bedöma prisbilden. Inaktiv i sin kommunikation med uppdragsgivaren, det var tyst under långa perioder, inga ideer på hur man hittar kunder som passar objektet. Läs mer
    2019-04-01 Jesper L svarar Göte Edvard J
    Hej Göte,

Det var tråkigt att höra.

Själv tycker jag det gick jättebra med tanke på att ni fick nytt prisrekord för hela området och att grannen, i det andra parhuset som är identiskt med ert, sålde nyligen och fick 700 000kr mindre betalt. Som jag har hört ville ingen annan mäklare ta jobbet då ni ville ha för mycket betalt. Detta gör mig också glad då jag lyckades med det som ingen trodde var möjligt. Vill man ha bra betalt kan det ta tid, är utgångspriset och förväntningarna dessutom extremt högt så tar det ännu längre tid att sälja.

Sen förstår jag förmodligen det där med försäljning ganska bra då jag i skrivande stund sålt flest eller näst flest objekt av alla mäklare i Vallentuna 2019.

Lycka till med ert bostadssökande!
    Mvh Jesper L HusmanHagberg
  • 2019-03-27

Axel F skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Bra överlag, lite otydlig över telefon Läs mer
  • 2019-03-23

Emilie H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet.

Han är mycket en riktigt trevlig, professionell och kunnig mäklare. Han sätter kundens tankar och behov i fokus och kommer med bra tips och råd i försäljningsprocessen. Vi kände oss otroligt trygga med Jesper som mäklare och är supernöjda med resultatet. Läs mer
    2019-03-28 Jesper L svarar Emilie H
    Tack Emilie! Hoppas nya huset blir klart snabbare än väntat :)
  • Hanna M

2019-03-22

Hanna M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vid försäljningen av vår lägenhet har vi använt Jesper som mäklare. Försäljningen har skötts smidigt, noggrant och med en hög proffessionalitet. Jesper är mycket mån om sina kunder och man känner sig väl omhändertagen! Läs mer
    2019-03-28 Jesper L svarar Hanna M
    Tack Hanna! Nu måste vi lösa något nytt åt er. Lite stolpe ut på det ni tittat på :P

Emelie T skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Trevlig, serviceminded, lätt tillgänglig. Läs mer

Alexandra K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper var väldigt trevlig och var lagom "på" under visningen. Köpte en lägenhet via honom. Läs mer
    2019-03-26 Jesper L svarar Alexandra K
    Tack Alexandra. Lagom på är en fin bemärkelse som säljare :)

Eva F skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en lägenhet genom Johan, väldigt trevlig och proffsig. Känns tryggt och ska nu sälja vårat hus genom Johan Läs mer

Niklas T skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Professionell, kunnig och engagerad! Läs mer
    2019-03-26 Jesper L svarar Niklas T
    Tack Niklas! Hoppas visningen går bra ikväll :)

Nazli M skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte ett hus. Johan är en jätte trevlig, omtänksam och kunnig mäklare. Han är mån om både säljare och köpare och fanns alltid tillgänglig. Väldigt nöjda och varmt rekommendera Johan! Läs mer

Karin Terese B skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Rak, tydlig, otroligt professionell och trevlig att ha och göra med. Följer upp och har en tät dialog så man vet status i processen, hela tiden bra kommunikation. Känns tryggt att få hjälp av en så tydligt erfaren mäklare. Tack för ännu ett väldigt lyckat uppdrag! Läs mer
  • 2019-03-20

Kim F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Intresserad, engagerad och lyhörd. Hjälpsam och mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2019-03-20 Jesper L svarar Kim F
    Tack detsamma! Riktigt roligt att jag fick hjälpa er att flytta ännu en gång :D
  • 2019-03-20

Maria B skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt strukturerad och kompetent. Victor är dessutom oerhört trevlig och vänlig och inte minst serviceminded. Läs mer
  • 2019-03-13

Anders L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt lägenhet. Febe mycket proffsigt och varmt bemötande. Uppskattar allt stöd och hjälp i köpprocessen. Läs mer
    2019-03-13 Febe T svarar Anders L
    Tusen tack! Jätteroligt att du tyckte om lägenheten så mycket och att jag gjort ett bra jobb även till dig.
  • Rose-Marie L

2019-03-13

Rose-Marie L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en lägenhet.
    Blev bemöt av Febbe med vänlighet, kunskap om objektet och information om området.
    Affären och kontakten skötes proffesionellt och med omtanken både om mig som köpare och säljaren
    Man kände att saker och ting gick rätt och professionellt till. Man var i goda händer helt enkelt!
    Tack snälla Febe!//Rose-Marie Läs mer
    2019-03-13 Febe T svarar Rose-Marie L
    Tusen tack! Alltid roligt att kunna vara behjälplig och få till en affär som känns super både för köpare och säljare.
  • 2019-03-09

Kajsa J skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Alltid tillgänglig, svarar i telefonen. Mkt gott bemötande.
    Ordnat flera extra visningar.
    Har kunskap om det som behöver ”fixas” i en
    o kan ge råd hur man kan ordna det. Läs mer
  • 2019-03-08

Diana S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en lägenhet.
    Absolut bästa bemötande. Engagerad mäklare o lyhörd för våra önskemål.Stöttande i alla turer. Läs mer
    2019-04-03 Patrik B svarar Diana S
    Hej Diana,
    Tack så mycket för värmande ord! Hoppas att renovering går fint i den nya lägenheten.
  • 2019-03-06

christer j skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    De har fungerat smidigt, hon har varit nåbar och hela tiden hållt oss informerad. Hittills har det gått väldigt snabbt och enkelt. Läs mer
    2019-03-27 Pernilla D svarar christer j
    Tack Christer det har varit en smidig och rolig affär, snart ses vi på tillträde!
  • 2019-03-05

Maria S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Victor är en utmärkt mäklare, både för säljare och köpare. Tydlig, trevlig och engagerad.
    Högsta betyg. Läs mer
  • Sebastian K

2019-03-05

Sebastian K skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Proffsigt, informativt, sakligt. Bra presentation av objektet samt påläst. Läs mer
  • 2019-03-05

Diana S skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt o sålt två bostadsrätter.
    Proffsigt o trevligt bemötande.
    Inga frågor är för konstiga, jag har fått svar o hjälp med alla funderingar. Läs mer
  • 2019-03-02

Lars-Erik Henriksen L skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt mitt hus.
    Mäklaren är toppen. Han tog hand om allting.

Jag visste inte att en mäklare skötte så många saker.

Nu lär jag aldrig mer sälja eller köpa något hus eller lägenhet,
    men om jag skulle göra det så skulle jag ringa Patrik. Läs mer
    2019-04-03 Patrik B svarar Lars-Erik Henriksen L
    Tack så mycket Lars-Erik!
    Hopas att du trivs lika bra i den nya lägenheten som du gjorde i huset!
  • 2019-03-02

Marie-Louise L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt en villa i Vallentuna.
    Inger har på ett sakligt och lugnt sätt hjälp oss att sälja. Det ända som vi inte tyckte var optimalt var skillnaden på priset som hon från början framförde att vi borde få och det pris som vi till slut fick. Nu är det en svängande marknad som har påverkat skillnaden men de borde inte ha blivit så stor. I övrigt har hon skött arbetet mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-27

Marie-Louise L skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    * Sålt en villa i Täby.
    * Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt.
    * Han förklarade dagens bostadsmarknad och vad vi kunde förvänta oss innan vi gjorde affären.
    * Han underrättade oss kontinuerligt och svarade på alla frågor som vi hade.
    * Han var alltid nåbar och alltid vänlig och positiv.

* Allt gick över förväntan. Läs mer
  • 2019-02-27

Ulf Erik Åke L skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    - Sålt en villa i Täby.
    - Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt
    - Han förklarade dagens bostadsmarknad och vilka förväntningar vi skulle ha innan vi skrev på avtalet med honom.
    - Han förklarade tydligt vad som var viktigt inför affären och vad som var viktigt inför fotografering, besiktning och visning.
    - Han hade svar på alla frågor och var entusiastisk genom hela processen oavsett vilka frågor och kommentarer vi hade.
    - Allt gick över förväntan. Läs mer
  • Annika N

2019-02-20

Annika N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt bostadsrätt nyligen och Jesper var vänlig och hade bra information om bostaden. Allt gick smidigt och enkelt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2019-03-19 Jesper L svarar Annika N
    Tack Annika. Hoppas att jag kan leverera full pott nästa gång :)
    Jesper L gillar detta

Ann-Charlotte N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har varit en klippa och gett det där lilla extra för att leverera över förväntan. Kan varmt rekomendera Jesper! Läs mer
    2019-02-19 Jesper L svarar Ann-Charlotte N
    Tack för fina ord! Skönt att allt gick i lås för er till slut :)
    Jesper L gillar detta

Birgit L skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har köpt en 2:a och sålt min 4:a i Täby. Jag är på alla sätt
    nöjd med Febe Thulin. Hon är proffsig samt har ett mycket trevligt och vinnande sätt. Jag kan verkligen rekommendera
    henne. Hon är en mycket empatisk person. Läs mer
    2019-02-20 Febe T svarar Birgit L
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Men du ska ha tack själv för att du kämpat så med försäljningen trots att du haft så ont.
    Febe T gillar detta

Fredrik H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    En smidig och trygg känsla från dag 1 till kontraktsskrivning!
    Stark rekommendation! Läs mer
    2019-02-19 Jesper L svarar Fredrik H
    Du är King Fredrik! Tack själv, du är riktigt rak och tydlig som säljare! Då är det enkelt.
  • 2019-02-16

Nikola K skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpte via Pernilla, allt gick smidigt och enkelt! Tillmötesgående och snabba återkopplingar. Läs mer
    2019-02-18 Pernilla D svarar Nikola K
    Tack Nikola det var kul att hjälpa dig med köpet! Grattis till den superfina lägenheten, där kommer du trivas!
    Pernilla D gillar detta
  • Björn J

2019-02-06

Björn J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Har både köpt och sålt bostad via Jesper.
    Han är en driven, kunnig och professionell mäklare.

Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Jesper L svarar Björn J
    Tack för fina ord Björn. Snart är vi i mål!
  • 2019-02-04

Jonathan M skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag fick hjälp med att sälja en lokal vilket inte alltid är ett lättsålt objekt.
    Fantastiskt kunnig, bra service, lätt att ha och göra med. Inga tvivel om att jag kommer använda mig av samma mäklare när jag ska sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
    2019-02-04 Martin S svarar Jonathan M
    Det har vart en krokig väg, men med ett bra samarbete tog vi oss i mål tillslut :)
    Tack Jonathan - mot framtida affärer!
    Pernilla D, Martin S gillar detta
  • 2019-02-03

Karl S skrev om Febe Thulin en del av HusmanHagberg Täby
    Febe var ett väldigt bra stöd för oss som förstagångsköpare. Genomgående ärlig och lätt att ha och göra med. Tydlig, snabb, och lätt nåbar. Jag upplevde att hela affären var välinformerad och balanserad utan konstigheter. Rekommenderar helhjärtat. Läs mer
    2019-02-19 Febe T svarar Karl S
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
    Febe T gillar detta
  • Robin K

2019-01-29

Robin K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min föredetta sambo sålde vår lägenhet med Jespers hjälp och det gick mycket bra och smidigt! Läs mer
    2019-01-29 Jesper L svarar Robin K
    Tack så hemskt mycket Robin! Lycka till med letandet så hörs vi av mot tillträdet :)

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna