HusmanHagberg Vallentuna

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna — Visa karta

Om du letar efter bostad i Vallentuna ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vi på mäklarkontoret här har lång erfarenhet och stor passion när det kommer till bostäder. HusmanHagberg är en av Sveriges största mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet, och vi hjälper dig att få en anpassad bostadsaffär utefter dina specifika önskemål och kriterier.

Kom förbi oss på kontoret i Vallentuna på Centralvägen 1 eller slå oss en signal så hjälper vi dig att gå vidare med ditt bostadsletande. Varmt välkommen!

Läs vad 479 kunder tycker om HusmanHagberg Vallentuna

• 2020-07-11

Johanna Elisabeth F skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Patrik har varit superproffsig på alla plan när vi sålde vårt hus och vi är supernöjda! Patrik är bra på att möta människor, han är lugn, trygg, lätt att få tag på och höll oss uppdaterade under hela affären. Läs mer
  • 2020-07-11

Pär H skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt en brf lgh. Patrik har varit mycket bra och hjälpsam genom hela processen. Snabb med återkoppling och tydliga besked. Läs mer
  • 2020-07-08

Fredrik S skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en tvåa och ska sälja en etta. Bemötandet och kontakten och köpet.
    Har mäklaren varit jättebra på alla
    sätt.Det känns jättebra och hon ska
    sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2020-07-04

Emilia B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi sålde vårt BR- radhus i Vallentuna med hjälp av Martin Skarin på Husman Hagberg Och sällan har väl en fullpoängare varit så given som ovanstående.

Jag har i mitt tidigare yrkesliv arbetat i mäklarbranschen och vet vad man kan och ska förvänta sig av en mäklare.
    Martin kryssar i samtliga rutor för vad som krävs för att klassas som ” outstanding”.

- kommunikativ
    - påläst
    - noggrann
    - flexibel
    -ärlig
    -personlig
    - snygg annons och prospekt

Nu har vi hittat vårt drömhus och ska förhoppningsvis inte sälja på många år, men en sak är säker. Om vi säljer huset finns inget annat val av mäklare än Martin och vi kommer rekommendera honom till alla i vår omgivning som bor i Vallentuna/ Täby och går i säljtankar! Läs mer
    2020-07-05 Martin S svarar Emilia B
    Kan jag ge ett lika fint svar som ditt omdöme? Tror knappast det.
    Tack för era värmande ord och det goda samarbetet. Vi gjorde ett bra team. Ses snart igen :)
  • 2020-06-30

Annika G skrev om Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har köpt en lägenhet. Vi fick ett gott och kunnigt bemötande. Mäklaren var snabb i sin återkoppling. Hon var även opartisk, såg till både säljarens och våra intressen. Vi kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-29

Berit Maria N skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Garns-Ekskogen 50 m2

Jag sålde sommarhuset som varit i familjens ägo i 45 år.

När jag letade mäklare var det viktigt att hitta en som uppvisade stort förtroende, kunskap och engagemang. Martin uppfyllde alla önskemål till fullo och jag är mycket nöjd. Han gav en snabb och tydlig återkoppling. Genom sin kunskap gav han goda och värdefulla råd. Martin var väldigt positiv och jag kände stor trygghet.

Martin representerade både mig som säljare och köparna på ett bra sätt genom processen. Det var väldigt viktigt för mig.
    Jag ger Martin mina varmaste rekommendationer Läs mer
    2020-06-30 Martin S svarar Berit Maria N
    Tusen tack Berit och Mikael för era fina ord och det goda samarbetet. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina sommarstuga. Är övertygad om att nästa ägare kommer ta hand om huset lika bra som du gjort i alla 45 år :)
  • Souri S

2020-06-28

Souri S skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Hej
    Vår försäljning är inte klar än, köpparens finnansering blev inte klar.
    Vi väntar på nytt försök.
    MVH Sour. Läs mer
  • 2020-06-28

David G skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2020-06-26

Edin M skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte ett fritidshus av Martin och är mycket nöjd. Bra bemötande, var positiv och behjälplig med de kravställningar vi hade och att medla mellan oss som köpare och säljarna för att båda parter ska bli så nöjda som möjligt samt stänga affären.

Fick ett pålitligt och förtroendefyllt intryck av Martin vilket inte alltid är den upplevelse man fått av mäklare genom åren - och då hade han väldigt kort tid på sig att skapa detta (första kontakt dagen innan köpet gjorde).

Enda minuset är att han gick med på att låta kunden skriva att det var "Badrocksavstånd" till sjön i prospektet och så ingick inga badrockar i köpet ;-). Läs mer
    2020-06-26 Martin S svarar Edin M
    Jättestort tack för så generöst omdöme och det goda samarbetet. Övertygad om att du och familjen kommer skapa många fina minnen i Garns-Ekskogen. Borde jag sluta skriva "badrocksavstånd" eller börja bjuda på badrockar i min förmedlingstjänst? Svårt val ;)
  • 2020-06-26

Mona Ö skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper var tydlig, informativ och snabb i hans kommunikation och gav ett genuint intryck

Jesper jobbade effektivt och var tillgänglig för frågor. Vårt köp blev en snabb affär med nöjda parter på båda sidor
    Mona Öman Läs mer
  • 2020-06-25

Mesfin Negash B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag tyckte att Jesper var mycket hjälpsam för att förklara frågor som involverar processen så mycket han kan. Han gav oss också realistiska råd, som enligt min mening är ärliga. Läs mer
  • 2020-06-24

Marcus Johannes N skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en bostadsrätt mycket duktig mäklare, förklarade allt tydligt, jätte trevlig och proffsig, super nöjd, rekommenderar starkt Läs mer
    2020-06-25 Martin S svarar Marcus Johannes N
    Tack Marcus! Ett nöje att få hjälpa dig med köpet :)
  • 2020-06-22

Anna Nathalie Christina K skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har sålt många lägenheter och hus under åren. Och aldrig varit mer nöjd än med Martin. Det jag uppskattade var snabb återkoppling under säljprocessen. Det är så viktigt. Dessutom är Martin trevlig, kompetent och lyhörd. Jag ger Martin mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-06-24 Martin S svarar Anna Nathalie Christina K
    Vad glad jag blir!
    Tacksam för dina fina ord och för att du gav mig förtroendet att förmedla din lägenhet. Ta hand om dig så ses vi snart igen!
  • 2020-06-20

Riaz Z skrev om Thomas Lindqvist en del av HusmanHagberg Täby
    Thomas Lindqvist gjorde sitt bästa för att sälja min lägenhet i coronavirusperioden han är mycket bra och duktig mäklaren med bra erfarenhet Läs mer
  • 2020-06-20

Bengt Osborne S skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en bostadsrätt. Det var ett bra bemötande från Patrik.
    Patrik informerade på ett bra sett men lägenheten var ett dödsbo vilket innebar att mycket information ej gick att få fram.
    Vi är mycket nöjda med Patrik. Läs mer
  • 2020-06-11

Daniel A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Finns inget att klaga på endast positivt finns att säga.
    Inte nog med bra bemötande mot mig som säljare utan även potentiella köpare hjälpte han mer än vad han behövde.
    Han gillar sitt jobb och det märks!
    Fick ett bra pris under svårt pressade tider.
    Hel nöjd👌 Läs mer
    2020-06-11 Martin S svarar Daniel A
    Tack Danne, sjukt kul att få hjälpa dig i mål.
    Du har rätt, jag älskar mitt jobb. Speciellt när man får jobba med kunder som dig :)
  • 2020-06-11

Robert P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålt lgh.
    Positivt bemötande
    Alltid nåbar Läs mer
  • 2020-06-09

Mildred S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt en 3:a på Örnstigen 3 i Näsbypark. Har blivit bra bemött - om än i början upplevde jag mäklaren som lite "kaxig". Sedan under resans gång har mitt förtroende för Victor växt och idag kan jag varmt rekommendera honom.
    Mina förväntningar var självklart höga - man gör ju en av livets STORA affärer när man säljer/köper bostad. Dock är inte affären avslutad än och därmed Victors inblandning över förrän övertagandet 18 sep 2020 - så vi är inte helt i hamn med vår kontakt än.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd, om jag skulle ge ngn form av konstruktiv feedback till Victor så är det att vara lite mer lyhörd för vem mottagaren av hans kommunikation är.

Hjärtliga hälsningar'
    Mildred Stenberg Falk Läs mer
  • 2020-06-09

Fredrik L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en lägenhet av Martin igår och är väldigt imponerad över hur duktig, vänlig och seriös Martin är. Väldigt duktig säljare! Läs mer
    2020-06-09 Martin S svarar Fredrik L
    Fredrik, vilka fina ord du bjuder på! Stort tack! En ära att få hjälpa dig med lägenhetsköpet :)
  • 2020-06-07

Christoffer Lars Gustav T skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Proffsig! Lätt att kommunicera med. Pedagogisk vid kontraktskrivandet. Läs mer
    2020-06-08 Martin S svarar Christoffer Lars Gustav T
    Tack Christoffer, värmer att höra! Grattis till köpet, ses snart igen! :)
  • 2020-06-07

Tomas Vilhelm B skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Lyhörd och professionell, tillgänglig för frågor och agerade kompetent. Vi fick stort förtroende för Martin och han löste vår försäljning mycket bra.
    Tomas och Anna Läs mer
    2020-06-08 Martin S svarar Tomas Vilhelm B
    Stort tack Tomas & Anna för rekommendationen och det goda samarbetet. Ses snart igen :)
  • 2020-06-05

Karl Axel Hilding S skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har sålt ett hus i Brottby. Martin har vart strålande genom hela resan. Svarar alltid direkt på sms eller samtal. Martin har även varit mig behjälplig med tankar kring mitt nästa boende.
    Jag rekommenderar Martin Skarin alla dagar i veckan.
    /Karl Läs mer
    2020-06-05 Martin S svarar Karl Axel Hilding S
    Tack Kalle! En ära att få hjälpa dig med förmedlingen av din fina villa. Dags för en fin våning i stan nu kanske?
    Ses snart igen! :)
  • 2020-06-05

Mathias L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Det började med att jag köpte ett objekt genom Victor, hela den processen var oerhört väl genomförd, från visningar till budgivning. Victors kompetens, lugn och smidighet lotsade oss genom allt vilket landade i en mycket positiv upplevelse. Därför bestämde jag mig för att anlita Victor att även sälja mitt radhus.
    Victor levererade ännu en gång på en väldigt hög nivå, det var en otroligt smidig process där jag kände mig trygg och lugn hela tiden. Victor löste alla delmoment med ett tydligt flödesschema och klara tidsramar, och var ständigt tillgänglig vid frågor. Försäljningen gick oväntat fort och slutade med väldigt nöjda både köpare och säljare. Då kan det inte bli annat än högsta betyg. Läs mer
  • 2020-06-04

Carl-christian H skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt nöjd med Victor. Nu har vi både köpt och sålt tillsammans med Victor. Processen med försäljning gick väldigt snabbt och smidigt.
    Victor höll oss uppdaterade genom hela processen. Läs mer
  • 2020-06-02

Julia A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Martin. Det var väldigt stressigt läge med tanke på att jag redan köpt en annan bostad och Corona tider ställde till med långsammare affärer. Martin har dock visat genuin professionalitet som mäklare, han har skött sitt uppdrag helt utmärkt och dessutom stöttat mig hela vägen så att jag ändå kunde lita på att vi trots alla odds skulle göra en bra affär. Vilket vi också gjort. Alltid trevlig, lyhörd, förtroendegivande, målmedveten och framförallt väldigt engagerad i sitt uppdrag. Jag kunde lita på Martin under hela processen vilket gav mig känsla av trygghet. Läs mer
    2020-06-03 Martin S svarar Julia A
    Tusen tack Julia för ditt fina omdöme och för det goda samarbetet! Otroligt glad att vi kom i mål tillslut trots flera motgångar. Äntligen kan du fokusera på nästa boende och slippa städa inför visningar. Ses och hörs snart igen! :)
  • 2020-06-01

Lena S skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Jag har sålt min villa i Täby.
    Victor uppfyllda alla mina förväntningar på ett professionellt sätt.
    Han kunde under försäljningens gång svara på alla mina frågor och var snabb med återkopplingen.
    Jag rekommendera starkt Victor. Läs mer
  • 2020-05-31

Eric Lars Gustav N skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte en lägenhet med Patrik som mäklare. Han gav ett väldigt seriöst intryck och kunde hjälpa mig med frågor jag hade. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-30

Ted August Dragonfire L skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Martin. Från första kontakt till påskrivna papper tog det inte ens 12 timmar. Martin såg till att det blev en snabb affär vilket var otroligt uppskattat av mig och min fru! Trevligt bemötande och en härlig energi bjöd han också på.

Kort och gott kan man säga att vi är otroligt med nöjda med köpet och med Martins insats! Läs mer
    2020-05-30 Martin S svarar Ted August Dragonfire L
    Stort tack för fina ord! Ni har vart tillmötesgående vilket underlättar för ett smidigt köp. Glad att just ni blev köpare :)
  • 2020-05-30

Nataliya A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Bra mäklare. Smidig affär. Rekommenderas. Läs mer

Jamila A skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Driven, engagerad, lyhörd ch omtänksam! Väldigt nöjda med allt så här långt i processen och kan rekommendera! Läs mer

Karim T skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Toppen mäklare, tydlig och erfaren. Läs mer

Jurij A skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Trevligt bemötande. Snabba svar. Korrekt utfört jobb. Läs mer

Karim T skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Bra service och stor erfarenhet av mäklare och av marknaden. Läs mer
  • 2020-05-26

Vera P skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Täbys grymmaste mäklare? Victor är rakt på sak och försöker inte linda in något, är målinriktad och lyhörd för önskemål. Bra på att nätverka och skapa förtroende. Vände mig till Victor för jag visste att det skulle bli en bra affär fort. Och det blev det.
    Har sålt lägenhet i Täby C. Läs mer
    2020-05-26 Victor I svarar Vera P
    Tusen tack för de värmande orden Vera!
    Å tack för att du hade gjort så fint i lägenheten och var så flexibel med visningstid.
  • 2020-05-24

Bill A skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Utmärkt bemötande och ett professionellt intryck. Läs mer
  • 2020-05-23

Sonja S skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Vi köpte lägenhet på Kabeluddsvägen i Täby.

Pernilla var kunnig och tydlig och hon gav nyttig och saklig information om bostaden och föreningen, både vid visningen och vid själva köpet.
    En kunnig och trygg mäklare. Läs mer
  • 2020-05-22

Caroline Å skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    En trevlig människa som verkar genuin. Läs mer
  • 2020-05-21

Bo-lennart P skrev om Pernilla Darin en del av HusmanHagberg Täby
    Köpt lägenhet i Gribbylund.
    Blev mycket positivt mottagna. Mycket kunnig både om objektet och brf. Vidare ett mycket punktligt och professionellt agerande både under budgivning och kontraktsgenomgång och signering. Vi förväntade oss en egen visning pga pandemin och att vi skulle få svar på frågor inför budgivning och köp. Bemöttes med trygg Visning och vi kände oss mycket nöjda.
    Mycket positiv upplevelse från visning till kontraktsskrivning på 4 dagar!
    Högsta betyg 5 av 5. Läs mer
  • 2020-05-19

Joakim O skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpte en lägenhet. Martin har varit trevlig, hjälpsam och kompetent i våra kontakter. Har jag några frågor får jag alltid svar omgående. Läs mer
    2020-05-19 Martin S svarar Joakim O
    Tack Jocke! Ett sant nöje att få hjälpa till med ditt lägenhetsköp. Vet att du kommer stormtrivas :)
  • 2020-05-18

Mathias A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Martin lever upp till epitet med personer som hellre tar 2 godisar om 2 timmar än att äta upp en nu på en gång. Han kan arbeta för delayed satisfaction, med det ökar värdet på det han arbetar med för alla parter och hans främsta tillgång är just detta proaktiva arbetssättet och det lugn och den målmedvetenhet han lägger i detta.

Han är även social, trevlig och kompetent! Tack för din hjälp med försäljning av vår lägenhet i en marknad som inte är helt lättmanövrerad. Kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
    2020-05-18 Martin S svarar Mathias A
    Wow, vilka fina ord! Jättestort tack för förtroendet att förmedla er lägenhet och ett gott samarbete. Hälsa Jennifer och Melina så ses vi snart igen. Må bäst! :)
  • Åsa Å

2020-05-17

Åsa Å skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi köpte ett hus i Vallentuna. Jesper är trevlig men framförallt hjälpsam!
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Gergana T skrev om Patrik Borin en del av HusmanHagberg Täby
    Jag köpte lägenhet på 37kv m. Jag hade kontakt med mäklaren hela tiden och han var tillgänglig via telefon eller email. Det kändes tryggt att kommunicera med honom. Han var tydlig med all information och mina uppföljningsfrågor till föreningen.

Mäklaren var kunnig och visade ett professionellt sätt att göra affären. Läs mer

Bill A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Klockren mäklare som verkligen anstränger sig och gör det lilla extra för att du ska känna dig nöjd. Rekommenderar honom starkt. 👌🏻 Läs mer

Han Z skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt duktig mäklare, har såld lägenheten och var nöjd. Läs mer
  • 2020-05-12

Per Erik Ragnar A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Effektiv, trevlig. känns ärlig Läs mer
  • 2020-05-10

Veronica L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Han har varit mycket trevlig och haft koll. Dock för lågt utgångspris vilket även resulterade i lågt slutpris Läs mer
  • 2020-05-09

Robert Michael L skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Mycket proffesionellt agerande mot säljare och köpare. Trevlig, tålmodig och positiv Läs mer
  • 2020-05-08

Mathias A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Professionell, vänlig och bra bemötande på alla typer av frågor. Rekommenderar Jesper! Läs mer
  • 2020-05-04

Alexander D skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Väldigt bra mottagande och proffsig under hela processen från ax till limpa. Läs mer
  • 2020-05-04

Henry V skrev om Victor Isaksson en del av HusmanHagberg Täby
    Sålde en tvåochenhalva i Näsbypark.
    Victor är snabb, tydlig och professionell i dialogen. Tar uppföljningar efter bud samt ger förslag på åtgärder/nästa steg i de fall det var oklart hur vi skulle gå till väga.
    Om jag skulle sälja lägenhet igen skulle jag utan tvekan använda HusmanHagberg Täby. Läs mer

Centralvägen 1, 186 31 Vallentuna