Inger Olsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga kundmöten och variationen av att ingen försäljning är den andra lik. Varje arbetsdag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är envis, kunnig och bra på att förhandla fram lösningar så att både säljare och köpare blir nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst på hästryggen, på sjön eller på golfbanan.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med punschveranda i skärgården. Läs mer

Läs vad 15 kunder tycker om Inger Olsson

• Agneta A sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Snapptuna
    Vi är inte i mål än med försäljningen.
    I är mycket målmedveten och drivande på sitt egna sätt. Jag är nöjd,, men just nu kan jag känna mig bortglömd. Läs mer
    2018-12-10 Inger O svarar Agneta A
    Agneta, du är absolut inte bortglömd :-) Köparen har varit på långsemester så det händer inte något i försäljningen just nu.
    Vi har ju ett bindande avtal där både du och köparen är nöjda med köpet och försäljningen, men jag ringer dig idag så pratar vi om vad som händer framöver!
  • Gunvor C sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Centrum
    Sålde en lägenhet.
    Ett mycket korrekt och avspänt bemötande. Kände förtroende för henne. Uppskattade särskilt att hon tydligt kunde förklara de olika stegen i processen, så att jag kände mig trygg..
    Jag blev lite besviken på fotograferingen av lgh och huset, men när jag framförde det, löste hon det på ett bra sätt. Läs mer
  • Kenneth A köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt bostadsrätt mycket trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Inger som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Inger O svarar Kenneth A
    Tackar, det har varit trevligt att ha er som kunder både vid köp och försäljning!
  • Folke N skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt vår villa genom Inger Olsson
    Från den första kontakten Hösten 20017 till att försäljningen blev klar Har Inger varit en mycket bra Mäklare
    Har informerat fortgående under tiden vad som ska hända inför en försäljning tex marknadsvärdet mm
    upplever att våra förväntningar under rådande omständigheter på marknaden har uppfyllts
    Vi är mycket nöjda och anser att Inger är en utmärkt och trevlig mäklare Läs mer
    2018-06-19 Inger O svarar Folke N
    Tack, det är skönt att höra att ni är nöjda!
    Inger O gillar detta
  • Johan H skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi var nöjda med Inger.
    Kunnig och trevlig och försäljningen har gått bra trots att vi bor utomlands. Läs mer
    Inger O gillar detta
  • Ana D skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger var en bra mäklaren.
    Vi har fått den hjälp som vi behövde. Hon såld vara hus snabt och för ett bra pris.
    Hon hjälp oss med dem frågor som vi hade.
    Rekomendera dem som vill sälja hus att ha kontakt med Inger Olsson. Läs mer
  • Gunnar O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger bemötte oss positivt och med stort engagemang. Ja hon har levt upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Inger. Läs mer
  • Ilona W
    Ilona W skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Inger Olsson är en jättebra mäklare. Hon är professionell och samtidig ödmjuk. Hon hjälpte mig på det bästa sättet man kan tänka sig. Jag fick min drömlägenhet där jag trivs jättebra, i ett fint område med jättetrevliga grannar. Läs mer
  • Lennart O skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag är mycket nöjd. Inger Olsson har skött försäljningen på ett professionellt sätt som väl svarar mot mina förväntningar. Läs mer
  • Petri L skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevligt bemötande och uppdaterade ofta under säljprocessen. Gav snabba, lättförståeliga svar på mycket frågor.
    Vi är väldigt nöjda med Inger Olsson. Läs mer

Senaste försäljningarna