Inger Olsson

Inger Olsson

Inger Olsson är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Inger Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Inger Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.6. Inger Olsson har haft 9 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga kundmöten och variationen av att ingen försäljning är den andra lik. Varje arbetsdag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är envis, kunnig och bra på att förhandla fram lösningar så att både säljare och köpare blir nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst på hästryggen, på sjön eller på golfbanan.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med punschveranda i skärgården.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 27 Läs vad Inger Olsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Västra Bällsta
    2021-06-12
    Mycket nöjd. Blev såld med bara förhandsvisning.
    • Centrum
    2021-03-15
    Har sålt min bostadsrätt med hjälp av Inger Olsson, mycket nöjd! Hon är lyhörd och erfaren, inger stort förtroende.
    Rekommenderar henne varmt!
    • Centrum
    2020-11-24
    Mycket bra mäklare som gjort en snabb och smidig affär!
  • Christoffer E
    köpte sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Garns-Ekskogen
    2020-11-08
    Har nyligen köpt bostad där Inger var ansvarig mäklare.
    Jag är mycket nöjd med affären och Ingers insats.
    Hon svarar fort, är kunnig och givetvis väldigt trevlig.
    Som nyinflyttad till Vallentuna upplevda jag dessutom att hon har god lokal kännedom.
    Jag rekommenderar Inger som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Näsbypark
    2020-08-11
    Köpt en bostadsrätt.
    Inger var lätt att nå och snabb i återkoppling.
  • Pia Elisabeth S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2020-08-02
    Bra bemötande, lite tystlåten, köpt lgh
  • Souri S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Näsbypark
    2020-06-28
    Hej
    Vår försäljning är inte klar än, köpparens finnansering blev inte klar.
    Vi väntar på nytt försök.
    MVH Sour.
  • köpte sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2019-10-10
    Köpte en villa. Första kontakten var innan visning för att höra efter om det fanns möjlighet att komma på förhandsvisning då vi inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Det arrangerade Inger utan problem. Kontakten med Inger har gått smidigt. Hon har varit lagom pushig med kontakt, inte ringt för mycket eller snabbt utan gett lite tid för eftertanke. Hon kändes inte så fake och stressande som många andra mäklare. Det kändes som att hon representerade både säljare och köpare i affären (dock fortfarande med lite förhåll till säljarna). Ibland tog det lite lång tid att få svar på frågor eller mail, men generellt väldigt bra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Brottby
    2019-05-27
    Köpt och sålt villa. Inger är väldigt lugn och professionell i alla lägen.
    Tack Mette, det har varit trevligt att ha er som både köpare och säljare! Inger Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Orkesta
    2019-04-08
    Snabb kontakt och vi har fått bra svar på våra frågor genom hela processen. Som köpare av hus är vi väldigt nöjda!