Inger Olsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga kundmöten och variationen av att ingen försäljning är den andra lik. Varje arbetsdag bjuder på nya utmaningar och möjligheter.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är envis, kunnig och bra på att förhandla fram lösningar så att både säljare och köpare blir nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Min lediga tid spenderar jag helst på hästryggen, på sjön eller på golfbanan.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med punschveranda i skärgården. Läs mer

Läs vad 19 Läs vad Inger Olsson

• Mette L sålde sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-05-27

Brottby
    Köpt och sålt villa. Inger är väldigt lugn och professionell i alla lägen. Läs mer
    2019-05-27 Inger O svarar Mette L
    Tack Mette, det har varit trevligt att ha er som både köpare och säljare!
  • Daniel J köpte sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-04-08

Orkesta
    Snabb kontakt och vi har fått bra svar på våra frågor genom hela processen. Som köpare av hus är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Birgitta O
    Birgitta O köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-04-07

Inger är korrekt, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Marie-Louise L sålde sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-03-02

Vi har sålt en villa i Vallentuna.
    Inger har på ett sakligt och lugnt sätt hjälp oss att sälja. Det ända som vi inte tyckte var optimalt var skillnaden på priset som hon från början framförde att vi borde få och det pris som vi till slut fick. Nu är det en svängande marknad som har påverkat skillnaden men de borde inte ha blivit så stor. I övrigt har hon skött arbetet mycket bra. Läs mer
  • Agneta A sålde sitt hus med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-10

Snapptuna
    Vi är inte i mål än med försäljningen.
    I är mycket målmedveten och drivande på sitt egna sätt. Jag är nöjd,, men just nu kan jag känna mig bortglömd. Läs mer
    2018-12-10 Inger O svarar Agneta A
    Agneta, du är absolut inte bortglömd :-) Köparen har varit på långsemester så det händer inte något i försäljningen just nu.
    Vi har ju ett bindande avtal där både du och köparen är nöjda med köpet och försäljningen, men jag ringer dig idag så pratar vi om vad som händer framöver!
  • Gunvor C sålde sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-08

Centrum
    Sålde en lägenhet.
    Ett mycket korrekt och avspänt bemötande. Kände förtroende för henne. Uppskattade särskilt att hon tydligt kunde förklara de olika stegen i processen, så att jag kände mig trygg..
    Jag blev lite besviken på fotograferingen av lgh och huset, men när jag framförde det, löste hon det på ett bra sätt. Läs mer
  • Kenneth A köpte sin lägenhet med hjälp av Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-07

Vi har sålt bostadsrätt mycket trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Inger som mäklare. Läs mer
    2018-12-07 Inger O svarar Kenneth A
    Tackar, det har varit trevligt att ha er som kunder både vid köp och försäljning!
  • Folke N skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-06-09

Vi har sålt vår villa genom Inger Olsson
    Från den första kontakten Hösten 20017 till att försäljningen blev klar Har Inger varit en mycket bra Mäklare
    Har informerat fortgående under tiden vad som ska hända inför en försäljning tex marknadsvärdet mm
    upplever att våra förväntningar under rådande omständigheter på marknaden har uppfyllts
    Vi är mycket nöjda och anser att Inger är en utmärkt och trevlig mäklare Läs mer
    2018-06-19 Inger O svarar Folke N
    Tack, det är skönt att höra att ni är nöjda!
    Inger O gillar detta
  • Johan H skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-06-09

Vi var nöjda med Inger.
    Kunnig och trevlig och försäljningen har gått bra trots att vi bor utomlands. Läs mer
    Inger O gillar detta
  • Ana D skrev om Inger Olsson en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-03-31

Inger var en bra mäklaren.
    Vi har fått den hjälp som vi behövde. Hon såld vara hus snabt och för ett bra pris.
    Hon hjälp oss med dem frågor som vi hade.
    Rekomendera dem som vill sälja hus att ha kontakt med Inger Olsson. Läs mer

Senaste försäljningarna