Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jesper Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Lindqvist har haft 43 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 133 Läs vad Jesper Lindqvist

• 2020-11-26
    Sålt. Jesper är proffsig, kunnig, trevlig och informativ
    Annika Maria L
    • 106.0 m²
    • Bällstaberg
  • 2020-11-23
    Jesper har med stort ansvar och massa engagemang hjälp oss med en lyckad bostadsaffär, betyg utmärkt!
    Sebastian S
    • 2:a
    • 68.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2020-11-15
    Vad söker en kund hos en mäklare? Trovärdighet, kunskap och effektivitet. Jesper har dessa egenskaper. Rekommenderas varmt!
    Sarah V
    • 3:a
    • 87.7 m²
    • Centrum
  • 2020-11-13
    Har både köpt och sålt med Jespers hjälp. I all kontakt får man förtroende och känner sig trygg. Jesper har stort engagemang och närvaro som känns oerhört skönt som kund. Han tänker även på nästa steg och hjälper till mer än någon annan mäklare jag anlitat tidigare. Vill man ha en mäklare som är något utöver det vanliga, så rekommenderar jag starkt att anlita Jesper!
    Cathrine W
    Cathrine W
    • 5:a
    • 113.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2020-11-13
    Vi båda har köpt och såld med hjälp av Jesper Lindqvist på HusmanHagberg. En riktigt duktigt mäklare vill vi säga! han är riktigt proffs och kan mycket om hus/villa. Det fins många ”jobbiga” kunder som vill köpa villa men vet ingenting om hur är det att ha ett fastighet och då är det super viktigt att ha sån mäklare som kan alla nyanser,som vet hur är det att bo i en villa. Tack så mycket Jesper för en grymt jobb som du gör! DINA SUPER NÖJDA KUNDER // RAISA & UMID
    Raisa S
    Raisa S
    • 140.0 m²
    • Nyby
  • 2020-11-06
    Vi köpte ett hus via HusmanHagberg med Jesper som mäklare. Han var mycket trevlig, öpen, värm, och hjälpsam att göra affärs med. Han levde upp till min förväntningarna samt till har det tålamodet som man behövs att bli succé med fastighets affärs. Vi är tacksamma att hade köpt våran första hus hos HusmanHagberg.
    Victor O
    Victor O
    • 120.0 m²
    • Östergården
    köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2020-10-20
    Kunnig och drivande, väldigt noggran att både köpare och säljare känner sig nöjda med affären.
    Morgan Olov A
    • 132.0 m²
  • 2020-09-17
    Vi köpte en lägenhet i vallentuna efter att jesper ordnat med en extra privat visning åt oss då vi inte kunde den ordinarie tiden. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och professionell.
    Staffan W
    • 4.5:a
    • 129.0 m²
  • 2020-09-16
    Jesper hjälpte oss med köp av en trevlig lägenhet. Han var proffsig och trevlig. Tack!
    Hanna W
    • 4.5:a
    • 129.0 m²
  • 2020-09-07
    Jesper hjälpte oss att sälja vårt hus och vi fick det såld redan som "kommande". Rekommenderar Jesper, trevlig och kompetent!
    Per Johan Erland A
    • 207.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte