Mäklare Stockholms län Vallentuna HusmanHagberg Vallentuna Jesper Lindqvist
Jesper Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Jesper Lindqvist

• Anita Maud Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-07-13

Brottby / Karby
    Jesper har sålt mitt hus och jag har även köpt en lägenhet genom honom. Allt inom en månad.Han är en väldigt trevlig och lättsam person, kunnig och ärlig. Hans engagemang och omtänksamhet gör att jag varmt rekommenderar honom. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Alexander Iwan P köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-07-12

Brottby / Karby
    Köpt villa genom Jesper, som är trevlig, effektiv, kunnig och uppriktig. Allt utmärkt. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Sofie H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-06-28

Bällstalund
    Vi tog hjälp av Jesper för att sälja vår lägenhet i Vallentuna. Från första stund kände vi oss väldigt trygga med honom. Vi fick ett proffsigt bemötande och stort stöd och hjälp i de frågor vi hade. Alltid snabb på att svara, väldigt engagerad och uppdaterade oss hela tiden med information. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar verkligen Jesper! Läs mer
  • Cassandra Gröndahl K
    Cassandra Gröndahl K köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-06-28

Bällstalund
    Tycker Jesper är trevlig, proffsig och fick ett väldigt bra bemötande. Känner mig trygg att ha han som mäklare och han känns trovärdig. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Louise K sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-06-05

Kragstalund
    Riktigt bra mäklare, jättenöjd med Jesper och rekommenderar honom varmt / Louise Tallåsvägen Läs mer
  • Mattias S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-06-03

Uthamra
    Tydlig/klar kommunikation. Verkade påläst kring objektet. Svarade hyfsat snabbt Läs mer
  • Uno V sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-06-01

Ekeby
    Har sålt en enplsnsvilla.
    Väl bemött.
    Hade förväntningar på ett högre pris.

Trevlig samvaro med en ung man.
    Snabb affär. Läs mer
  • Oliver F köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-05-30

Täby kyrkby
    Köpte en bostadsrätt i Täby Kyrkby och är helt nöjd med mäklaren! Läs mer
  • Gustav S
    Gustav S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-05-20

Åby Park
    Ett fantastiskt bemötande med riktig kvalitets service Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Malin H köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-05-09

Lindöberg
    Köpt villa. Alltid vid flera olika visningar blivit bemöt trevligt, professionellt och kunnigt . Jesper har ett personligt engagemang som gör att det känns extra tryggt. Läs mer
    2019-05-10 Jesper L svarar Malin H
    Tack Malin :D Ni kommer få det så jäkla bra i ert nya fina hus!

Senaste försäljningarna

Sörgården