Jesper Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC. Läs mer

Läs vad 110 Läs vad Jesper Lindqvist

• Marie Thérése S sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-04-03

Ormsta
    Trygg, pålitlig, kunnig och engagerad när man ska sälja! Både vi och köparna mycket nöjda vid kontraktskrivning. Skulle definitivt vända mig till Jesper igen vid behov! Läs mer
  • Patrik A
    Patrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-26

Näsbypark - Norskogen
    Bra bemötande på privat visningen. Snabb och smidig hantering och budprocessen där det kändes som att Jesper verkligen mäklade för att finna bästa lösning för bägge parter.

Vi är mycket nöjda med hans insats kopplat till vår lägenhetsaffär. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Fred Anders G sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-24

Lindholmen
    Vi har sålt vår villa i Lindholmen Vallentuna och hamnade mitt i coronakaoset men med Jespers trygga och proffsiga engagemang kändes det aldrig oroligt.
    Husaffären gick i lås och nu ser vi fram emot vårt nya boende lite längre söderut.
    Så vi kan varmt rekommendera honom till andra husköpare/säljare.
    Anders och Siw Läs mer
  • Helen L
    Helen L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-24

Lindholmen
    Förtroendeingivande mäklare. Vi köpte i rätt tid. Nu får vi se hur det går att sälja i fel tid.. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Carl Johan L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-17

Brottby
    Jesper är glad, kunnig, rask och professionell. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Magnus H sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-12

Trevlig, kunnig och lätt att kommunicera med Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Robert A köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-06

Täby kyrkby
    Vi har köpt en villa förmedlad av Jesper. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Claes Magnus F sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-03

Vi är väldigt nöjda med jespers insats i hela processen och rekommenderar starkt att kontakta honom om ni har tankar på att sälja ert hus. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Stefan W köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-02-26

Täby kyrkby
    Hej!
    Köpte en villa förmedlad av HusmanHagberg och Jesper Lindqvist. Jag har fått ett mycket trevlig och proffsigt bemötande rakt igenom av Jesper.

Jag kan rekommendera Jesper Lindqvist som mäklare.

/Stefan Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Tove L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-02-23

Vi köpte vårt hus av Jesper. Jespers proffsiga och kunniga bemötande gjorde att det blev en snabb och trygg affär. Engagerad, förtroendeingivande och kompetent! Vi är mer än nöjda. Stort tack Jesper! Läs mer
    2020-02-24 Jesper L svarar Tove L
    Tack Tove! Och grattis till vad jag tror är ett skräddarsytt hus för er :)

Senaste försäljningarna

Dalavägen