Mäklare Stockholms län Vallentuna HusmanHagberg Vallentuna Jesper Lindqvist
Jesper Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC. Läs mer

Läs vad 58 kunder tycker om Jesper Lindqvist

• Annika N
    Annika N köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-20

79.5m²
    Sörgården
    Köpt bostadsrätt nyligen och Jesper var vänlig och hade bra information om bostaden. Allt gick smidigt och enkelt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Ann-Charlotte N köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-19

95m²
    Rosendal
    Jesper har varit en klippa och gett det där lilla extra för att leverera över förväntan. Kan varmt rekomendera Jesper! Läs mer
    2019-02-19 Jesper L svarar Ann-Charlotte N
    Tack för fina ord! Skönt att allt gick i lås för er till slut :)
    Jesper L gillar detta
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-19

79.5m²
    Sörgården
    En smidig och trygg känsla från dag 1 till kontraktsskrivning!
    Stark rekommendation! Läs mer
    2019-02-19 Jesper L svarar Fredrik H
    Du är King Fredrik! Tack själv, du är riktigt rak och tydlig som säljare! Då är det enkelt.
  • Björn J
    Björn J köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-06

115m²
    Västra Bällsta
    Har både köpt och sålt bostad via Jesper.
    Han är en driven, kunnig och professionell mäklare.

Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Jesper L svarar Björn J
    Tack för fina ord Björn. Snart är vi i mål!
  • Robin K
    Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-01-29

70m²
    Åby Park
    Jag och min föredetta sambo sålde vår lägenhet med Jespers hjälp och det gick mycket bra och smidigt! Läs mer
    2019-01-29 Jesper L svarar Robin K
    Tack så hemskt mycket Robin! Lycka till med letandet så hörs vi av mot tillträdet :)
  • Helen A
    Helen A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-01-29

70m²
    Åby Park
    Vi fick hjälp utav Jesper att sälja vår lägenhet. Han hade redan inför värderingen sätt till att läsa på om just vår lägenhet och se till att han hade all information och rolig fakta innan han klev in genom ytterdörren förstagången.
    Han har visat ett otroligt stort engagemang och driv. Han har kommit med bra förslag, tankar och ider inför fottografering och visning. Vi bad om att få en snabb försäljningsprocess och han överträffade alla förväntningar. Jag är otroligt nöjd och kan starkt rekommendera Jesper till andra och kommer själv gärna att använda mig av honom i framtiden. Läs mer
    2019-01-29 Jesper L svarar Helen A
    Wow, det var verkligen fina ord! Jätteroligt att höra :)
  • Thommy S
    Thommy S köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-01-02

158m²
    Lindö
    Trevlig och proffsigt bemötande Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Kristina L sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-05

179m²
    Rickeby
    jag här sålt en villa i Vallentuna.
    Fick Jesper som mäklare, han var otroligt hjälpsam med allt. Har aldrig sålt ngt hus förrut, Jesper informerade om all som man ska tänkta på.
    Jesper fick verkligen slita, för att få mitt hus sålt.
    ett toppen jobb :-) Läs mer
    2018-12-05 Jesper L svarar Kristina L
    Tack för fina och värmande ord Tina. Nu ska vi bara se till att hitta något bra i stan åt dig :)
  • Emma Lindberg K köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-11-22

109m²
    Grindtorp
    En duktig mäklare, som är tydlig i sin kommunikation och enkel att ha att göra med. Affären var smidig och bra för mig som köpare. Läs mer
  • Denka Mihalovic P sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-11-21

109m²
    Grindtorp
    Sålde en bostadsrätt i Grindtorp, Täby.
    Jesper var mycket saklig och trygg och verkade hålla sig till Mäklaretiken vilket jag tyckte var mycket bra. Vi hade en del konstigheter kring budgivningen som han hanterade exemplariskt. Dessutom var bostadsrätten uthyrd vid tiden för visning - även det hanterade han mycket professionellt och man kände sig inte alls som en besvärlig kund trots alla omständigheter.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-21 Jesper L svarar Denka Mihalovic P
    Tack så mycket för fina ord! Det var inget som var besvärligt. Nu hoppas vi på ett snabbt medlemskap för köparen :)

Senaste försäljningarna

Ekebydalsvägen