Jesper Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2015-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-31
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC. Läs mer

Läs vad 121 Läs vad Jesper Lindqvist

• Alvar Gary Sebastian J köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-08-02

Vi köpte en fastighet i Vallentuna och blev bra bemött av Jesper Lindquist. Läs mer
  • Helene L köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-07-29

Lindholmen
    Supertrevlig, lyhörd och inte puchig.

Kan varmt rekommendera honom🌸 Läs mer
  • Mona Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-26

3:a
    Kragstalund
    Jesper var tydlig, informativ och snabb i hans kommunikation och gav ett genuint intryck

Jesper jobbade effektivt och var tillgänglig för frågor. Vårt köp blev en snabb affär med nöjda parter på båda sidor
    Mona Öman Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Mesfin Negash B sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-25

3:a
    Kragstalund
    Jag tyckte att Jesper var mycket hjälpsam för att förklara frågor som involverar processen så mycket han kan. Han gav oss också realistiska råd, som enligt min mening är ärliga. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Caroline Å köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-05-22

Täby kyrkby
    En trevlig människa som verkar genuin. Läs mer
  • Åsa Å
    Åsa Å köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-05-17

Ormsta
    Vi köpte ett hus i Vallentuna. Jesper är trevlig men framförallt hjälpsam!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Bill A sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-05-15

Ormsta
    Klockren mäklare som verkligen anstränger sig och gör det lilla extra för att du ska känna dig nöjd. Rekommenderar honom starkt. 👌🏻 Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Per Erik Ragnar A sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-05-12

Effektiv, trevlig. känns ärlig Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Mathias A köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-05-08

Kragstalund
    Professionell, vänlig och bra bemötande på alla typer av frågor. Rekommenderar Jesper! Läs mer
    Jesper L gillar detta
  • Madelen J köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-04-28

2:a
    Centrum
    Köpte min allra första lägenhet, en 2a i Vallentuna som Jesper sålde.
    Jag hade inga förväntningar på hur en mäklare skulle vara men jag blev glatt överraskad av Jesper! Har känt mig väldigt trygg i hela processen med både mäklaren och säljaren. Jesper har bemött mig väl och varit väldigt lätt i humöret och skämtsam vilket jag gillar! Om jag kommer sälja en lägenhet så kommer jag självklart anlita Jesper! Läs mer

Senaste försäljningarna

Tallåsvägen