Jesper Lindqvist
en del av HusmanHagberg Vallentuna

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC.
Centralvägen 1
186 31 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Jesper att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Jesper Lindqvist

• Elvy N
    Elvy N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper har hjälp mig att sälja min fastighet.
    Han har varit till stor hjälp lotsat mej genom alla svårigheter
    som det är sälja ett hus.
    Han är en toppen kille och mäklare.
    Elvy Läs mer
    2018-10-05 Jesper L svarar Elvy N
    Tack Elvy! Det gick ju så bra allt och du som hade oroat dig så länge för att flytta :) Vi ses på Tillträdet!
  • Katja G
    Katja G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en 86 km lägenhet i Täby. Upplevelsen med mäklaren vid köpet och under processen bedöms jättebra. Det var lätt att ta kontakt och få information samt snabbt svar på mina frågor. Läs mer
    2018-10-01 Jesper L svarar Katja G
    Tack Katja! Hoppas allt gått bra med flytten.
  • Adam S
    Adam S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bra och seriöst från början till slut. Läs mer
    2018-09-03 Jesper L svarar Adam S
    Tack Adam :) Det samma kan man säga om dig. Ordning och reda!
  • Carl W
    Carl W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Köpt en tvåa i kragstalund 60 kvm för 2050000:- Jesper var mycket professionell på alla delar, från visning till köp. Läs mer
  • Alf C
    Alf C skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist har sålt vår bostad. Han agerande är klanderfritt.

Kan endast sammanfattas i tre ord:

PROFESSIONELL OCH PÅLITLIG Läs mer
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Genom Jesper köpte jag ett radhus i Vallentuna. Affären gick smidigt och bemötandet var professionellt genom hela processen, från visning till färdig försäljning och uppföljning. Har även varit inblandad i husköp via Jesper och det har aldrig funnits några oklarheter. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick mycket bra bemötande både på visningen och i samband med skrivande av avtal.
    Är mycket nöjd Läs mer
  • Michael B
    Michael B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en väldigt proffsig och kunnig mäklare som tar sig god tid att lyssna in både säljare och köpares önskemål och krav.
    Vill ni ha en mäklare som är mer personlig än dem flesta andra mäklare vi träffat under tiden vi sålt vårat hus och köpt en villa så rekommenderar vi Jesper.
    Vi kommer absolut använda oss av honom i framtiden om vi behöver. Läs mer
    2018-06-11 Jesper L svarar Michael B
    Grymt! Huvudet på spiken med vad jag eftersträvar för omdöme. :)
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi sålde lägenhet genom Jesper på Husman Hagberg.
    Jesper är en oerhört tydlig och engagerad mäklare som lade ner fullt fokus från början till slut.

Tillgängligheten och fokus på nöjda kunder resulterade i att vi en vardag kl 21.30 skrev på handlingarna, då detta var den lösningen som var tvungen att bli för oss som säljare och för köparna. Läs mer
    2018-06-11 Jesper L svarar Oscar D
    Oscar tack för fint omdöme. Vi hörs och ses gällande ert nya hus :)
  • Jonathan B
    Jonathan B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi anlitade Jesper för att sälja vår lägenhet som vi även köpte av Jesper.
    Han har alltid varit ett stöd och bollplank för oss och verkligen gått in i vår situation och hjälpt oss därefter med sin kundskap.

Vi skulle beskriva Jesper med följande ord:
    Engagerad
    Lyhörd
    Proffisionell
    Tjänstvillig

Jesper är en självklarhet för oss nästa gång vi ska göra bostadsaffär och rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-24 Jesper L svarar Jonathan B
    Snyggt :) Tack Jonathan och Emelie. Vi hörs och ses!
  • Robin K
    Robin K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Jesper. Vi blev väldigt väl bemötta och kan varmt rekommendera honom. Vi kommer gladeligen ta hjälp av Jesper för framtida sälj/köp. Vi kände oss trygga genom hela affären då detta var vårat första köp tillsammans. Läs mer
    2018-06-14 Jesper L svarar Robin K
    Stort tack för fina ord Robin. Trevliga kunder leder till trevliga affärer :) Vi ses snart på tillträdet :)
  • Robin W
    Robin W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Oerhört professionell med stor kunskap av både hus och område. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ralph M
    Ralph M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi har sålt villa genom HusmanHagberg under våren. Jesper har varit en engagerad och aktiv, tillgänglig mäklare som vi har haft en konstruktiv och bra dialog med under hela processen. Rollfördelningen har dessutom varit tydlig . Mäklaren är observant, socialt mycket kompetent och lyhörd för synpunkter och förslag från oss säljare. Jesper har mer än motsvarat våra förväntningar, varit villig att göra det där "lilla extra" för att allt ska gå i lås. En föredömlig mäklare. Läs mer
  • Pontus G
    Pontus G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag och min flickvän har köpt en lägenhet i Vallentuna. Jesper tipsade om denna härliga bostad och har sedan visningen varit mycket tillmötesgående, har snabbt svarat på frågor, även om det varit sena kvällar.
    Jesper är en mycket trevlig och proffsig kille och vi är jättenöjda med hans jobb. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper och praktikanten Martin hjälpte mig att sälja mitt kedjehus i en period då marknaden var tuff. Med gott mod, värme och förståelse tog vi oss igenom det. Jesper bollar alla alternativ med mig, kommer med rekommendationer avlastar med stort ansvar i de frågor jag inte förstår mig på vilket får mig att andas ut, känns tryggt.
    Jesper och Martin är proffsiga, roliga och avspända, jag kommer att sakna dem. Läs mer
  • Claudio Rojas F
    Claudio Rojas F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket bra, väldigt förtroende givande vid ens första köp av bostad. Ett litet minus var dock att inflyttningsdatumet missuppfattades när vi vid flera gånger upprepade att det var viktigt med ett särskilt datum. Annars har vi bara gott och säga om Jespers hantering av vårt första köp. Jordnära, tydlig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vänlig, påläst och seriös. Skönt med en mäklare som kan område och bemöter både säljare och köpare professionellt. Läs mer
    2018-04-17 Jesper L svarar Lena F
    😁 Tack Lena. Skönt med kunder som är lyhörda och pålästa. Ring när ni hittar något så hjälper jag er med det jag kan. Vi hörs och ses!
  • Joacim F
    Joacim F skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättetrevlig hjälpsam och oerhört professionell. Väldigt tillmötesgående och trevlig. Jesper har varit väldigt hjälpsam och gjort allt i sin väg för att hjälpa mig med mitt köp. Kan starkt rekommendera honom till andra köpare/säljare. Läs mer
    2018-04-16 Jesper L svarar Joacim F
    Tack Joacim!
    Hoppas att du nu kommit på plats. Hörde att det blev lite tokigt men att det löste sig ganska bra. Du kommer trivas bra där i sommar, det vet jag :)
  • Therese K
    Therese K skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi träffade Jesper vid visningen av lägenheten som vi samma dag la ett bud på. Han var tillmötesgående och kändes mycket säker på sin sak - engagerad. Jättetrevlig! Helt okomplicerad affär med en mycket bra mäklare! Jag hade egentligen inga förväntningar då jag aldrig har köpt en lägenhet innan, bara hyrt. Allmänt har man hört både det ena och det andra om mäklare. Men de fördomarna försvann snabbt. Läs mer
  • Idunn S
    Idunn S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag fick ett jättebra bemötande och bra svar och hjälp på frågor och övrigt jag behövde hjälp med. Det var över förväntande och upplevelsen som kund var toppen! Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket trevlig och gav ett bra intryck.
    Vi har inget att anmärka på. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Anne-Marie Ami M
    Anne-Marie Ami M skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är enkel (i bra bemärkelse) och proffesionell med fingertoppskänsla och engagemang. Vi kunde inte valt en bättre mäklare! Läs mer
    2018-03-16 Jesper L svarar Anne-Marie Ami M
    Tack Ami,
    Med ett bra "pannben" tog vi oss hela vägen ;). Vi ses i slutet av maj.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    När vi köpte vårt hus var Jesper anlitad som mäklare av säljarna. Vi upplevde honom som tydlig, ärlig och engagerad. Han svarade på alla våra frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga med husköpet. Läs mer
  • Louise W
    Louise W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Proffsig, vet vad han gör! Får en att känna sig trygg. Läs mer
  • Gabriella Järvinen R
    Gabriella Järvinen R skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Väldigt nöjd med min mäklare, trevlig, hjälpsam och fick till en snabb och bra affär. Läs mer
  • Shewin S
    Shewin S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ett mycket ärligt och positiv bemötande - upskattas starkt! Läs mer
  • Denitsa J
    Denitsa J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jättenöjd
    Jesper har hjälpt mycket . Trots att vår lgh inte såldes till priset vi ville ha , tycker att Jesper var mycket behjälplig Läs mer
  • Rauha Kaarina J
    Rauha Kaarina J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Jesper. Han är ödmjuk och lyssnar noga på sina kunder. Han arbetar snabbt och ger mycket bra och noggrann information. Vi kände oss verkligen att vi var i trygga händer. Kan behärskar verkligen det arbete han gör. Läs mer
  • Carol R
    Carol R skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande!
    Snabb med återkoppling när man söker honom.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Erik Torbjörn S
    Erik Torbjörn S skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevlig omtänksam ger mycket bra råd före, under och efter processen Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är en oerhört professionell och kunnig mäklare som jag rekommenderar starkt! Han är supermotiverad till att göra ett bra jobb och väldigt driven när det kommer till att göra både säljare och köpare nöjda. Jesper är lätt att få kontakt med och återkopplar snabbt vilket ger en trygghet i hela försäljningen. Läs mer
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevligt bemötande från första stund, Jesper är en mycket kunnig mäklare som är väldigt trygg i sitt arbete vilket också märks samt ger förtroende till kund, dvs mig i det här fallet.

Inte ett dugg rädd eller obekväm med hinder som uppstår efter vägen vid en strulig affär som vi fick uppleva.

Tålmodig, resultatinriktad och på det väldigt trevlig med humor samtidigt som han utför sitt arbete på ett strukturerat sätt med järnkoll på minsta detalj.

Helt enkelt den bästa mäklare jag/vi någonsin haft och att jag ens bemödar mig svara på en sån här enkät torde vara det högsta betyg en människa kan få, och ett genuint bevis på VÄL utfört arbete.

Mvh Ulf Wendel Läs mer
    2018-02-22 Jesper L svarar Ulf W
    Stort tack Ulf! Hoppas du och barnen har det bra på gården i lugna Markim :)
  • Malin L
    Malin L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Supertrevlig! Lätt att få tag på och duktig, trevlig. Hade svar på alla frågor vi hade. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Hailong Z
    Hailong Z skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist is a very nice man, and he shows very professional quality in his job and service. We are very happy to be his client. Läs mer
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Rekommenderar Jesper varmt! Han är pålitlig, lätt att få tag på, uppdaterar löpande med information, flexibel, hjälpsam och har bra koll på marknaden. Han var även uppskattad av köparna vilket är viktigt. Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Mycket trevligt snabb på att svara på alla frågor man ställer till honom när som helst på dagen. Läs mer
  • Nils Patrick N
    Nils Patrick N skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bra bemötande, lätt att jobba med, bra och tydlig process. Läs mer
  • Monika H
    Monika H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag var super nöjd från början till slut!
    Lätt att få tag på, hjälpte till på alla plan.
    Ett enormt bra bemötande. Läs mer
  • Ewa Agnieszka L
    Ewa Agnieszka L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist är underbart mäklare! Jag sålde för första gången och fick möta några mäklare- han var bäst. Jag fick rådgivning, tips och hjälp. Kände mig riktigt tryggt och säkert hela vägen. Hade redan rekommenderat honom till några. Läs mer
  • Peroin Feili R
    Peroin Feili R skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper var helt fantastiskt. Vi kände verkligen att han gjorde allt han kunde för att göra oss nöjda.

Blod svett och tårar!!!

Kommer definitivt rekommendera alla som vill sälja att välja Jesper Lindqvist på HusmanHagberg Läs mer
  • Dawit A
    Dawit A skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Trevlig, kunnig och bra i bemötandet Läs mer
  • Elinor L
    Elinor L skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Jesper som mäklare. Positiv, ett mycket trevligt bemötande och genom allt otroligt tillmötesgående och trygg. Läs mer
  • Inger Anna U
    Inger Anna U skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med hur Jesper skötte denna försäljning och allt sköttes mycket proffsigt Läs mer
    2018-02-22 Jesper L svarar Inger Anna U
    Tack så hemskt mycket! Bugar och bockar :)
  • Anne H
    Anne H skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper är tillmötesgående i alla lägen. Tillgänglig och bra att diskutera med. Toppbetyg! Läs mer
    2018-02-22 Jesper L svarar Anne H
    Hej Anne,

Värmande ord speciellt från er. Tillsammans kämpade vi :)

Mvh Jesper L
  • Gun Britt-Marie O
    Gun Britt-Marie O skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindquist, HusmanHagberg, i Vallentuna, är en otroligt bra mäklare. Jag har aldrig träffat på en mäklare som är så pålitlig, hjälpsam, ärlig, snäll och rar och med stor kunskap om husmarknaden. Jag fick lämna allt i hans händer då jag var tvungen att fara tillbaka till Kalifornien. Jag gjorde det utan oro då han ingav förtroende från första början. Villan såldes utan problem och till bra pris. Vänligen, Gun Olsson Läs mer
    2018-02-19 Jesper L svarar Gun Britt-Marie O
    Hej Gun,

Tack för mycket värmande ord.

Mvh Jesper Lindqvist
  • Linn E
    Linn E skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vi är supernöjda med bemötandet från Jesper och han hjälpte till med allting så det skulle gå så smidigt som möjligt! Hela affären gick precis som man önskar, vi är väldigt tacksamma och nöjda att vi valde HusmanHagberg som mäklare! Läs mer
    2018-02-19 Jesper L svarar Linn E
    Hej Linn & Edwin,

Tack så mycket. Ni är bäst!

Mvh Jesper L HusmanHagberg
  • Anna B
    Anna B skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Vår mäklare, Jesper Lindqvist, var mycket professionell. Vi var mycket trygga med vårt köp av vår nya bostad. Läs mer
    2018-02-19 Jesper L svarar Anna B
    Hej Anna,

Tack för värmande ord. Det är lätt när man har så bra kunder ;) Hoppas ni kommer till att trivas!
    Mvh Jesper Lindqvist
Victor Isaksson