Mäklare Stockholms län Vallentuna HusmanHagberg Vallentuna Jesper Lindqvist
Jesper Lindqvist
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC. Läs mer

Läs vad 51 kunder tycker om Jesper Lindqvist

• Kristina L sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    179m²
    Rickeby
    jag här sålt en villa i Vallentuna.
    Fick Jesper som mäklare, han var otroligt hjälpsam med allt. Har aldrig sålt ngt hus förrut, Jesper informerade om all som man ska tänkta på.
    Jesper fick verkligen slita, för att få mitt hus sålt.
    ett toppen jobb :-) Läs mer
    2018-12-05 Jesper L svarar Kristina L
    Tack för fina och värmande ord Tina. Nu ska vi bara se till att hitta något bra i stan åt dig :)
  • Emma Lindberg K köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    109m²
    Grindtorp
    En duktig mäklare, som är tydlig i sin kommunikation och enkel att ha att göra med. Affären var smidig och bra för mig som köpare. Läs mer
  • Denka Mihalovic P sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    109m²
    Grindtorp
    Sålde en bostadsrätt i Grindtorp, Täby.
    Jesper var mycket saklig och trygg och verkade hålla sig till Mäklaretiken vilket jag tyckte var mycket bra. Vi hade en del konstigheter kring budgivningen som han hanterade exemplariskt. Dessutom var bostadsrätten uthyrd vid tiden för visning - även det hanterade han mycket professionellt och man kände sig inte alls som en besvärlig kund trots alla omständigheter.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-11-21 Jesper L svarar Denka Mihalovic P
    Tack så mycket för fina ord! Det var inget som var besvärligt. Nu hoppas vi på ett snabbt medlemskap för köparen :)
  • Adam H sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    79.5m²
    Sörgården
    Engagerad, ärlig och riktigt trevlig! Rekommenderar Jesper starkt. Läs mer
    2018-11-20 Jesper L svarar Adam H
    Tack Adam, Ni är toppenkunder så det är enkelt att göra sitt jobb på bästa sätt! Nu får vi hitta ett hus åt er som är långsiktigt och bra :)
  • Elvy N sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    115m²
    Brottby
    Jesper har hjälp mig att sälja min fastighet.
    Han har varit till stor hjälp lotsat mej genom alla svårigheter
    som det är sälja ett hus.
    Han är en toppen kille och mäklare.
    Elvy Läs mer
    2018-10-05 Jesper L svarar Elvy N
    Tack Elvy! Det gick ju så bra allt och du som hade oroat dig så länge för att flytta :) Vi ses på Tillträdet!
  • Katja G skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jag har köpt en 86 km lägenhet i Täby. Upplevelsen med mäklaren vid köpet och under processen bedöms jättebra. Det var lätt att ta kontakt och få information samt snabbt svar på mina frågor. Läs mer
    2018-10-01 Jesper L svarar Katja G
    Tack Katja! Hoppas allt gått bra med flytten.
  • Adam S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2:a
    61m²
    Grindtorp
    Bra och seriöst från början till slut. Läs mer
    2018-09-03 Jesper L svarar Adam S
    Tack Adam :) Det samma kan man säga om dig. Ordning och reda!
  • Carl W köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2:a
    60.6m²
    Kragstalund
    Köpt en tvåa i kragstalund 60 kvm för 2050000:- Jesper var mycket professionell på alla delar, från visning till köp. Läs mer
  • Alf C
    Alf C skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Jesper Lindqvist har sålt vår bostad. Han agerande är klanderfritt.

Kan endast sammanfattas i tre ord:

PROFESSIONELL OCH PÅLITLIG Läs mer
  • Mathias J skrev om Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Genom Jesper köpte jag ett radhus i Vallentuna. Affären gick smidigt och bemötandet var professionellt genom hela processen, från visning till färdig försäljning och uppföljning. Har även varit inblandad i husköp via Jesper och det har aldrig funnits några oklarheter. Rekommenderas starkt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Jan Fridegårds Väg