Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist

Jesper Lindqvist är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Jesper Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Jesper Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Lindqvist har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är att få det genuina "Tacket" när du hjälpt människor genom viktiga skeden i livet. Att i sådana situationer dessutom lyckas överträffa någons förväntningar är en kick som är få förunnat.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min starka sida är att jag snabbt kan bygga ett förtroende. Jag har alltid varit övertygad om att bra affärer byggs på stor tillit. Att besitta just dom verktygen är enligt mig den viktigaste egenskapen hos en fastighetsmäklare. Om du vill se fler anledningar till varför du ska välja just mig kan du läsa mina omdömen här på Reco.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är fortfarande aktiv inom ishockeyn och spelar idag efter uppehåll på 6 år i Ormsta HC.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 147 Läs vad Jesper Lindqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Centrum
    2021-06-01
    Han skötte sej utmärkt och det gick snabbt:
    Uppfyllde alla mina krav.
    • Centrum
    2021-05-27
    Trevlig, proffsig och snabb på att återkoppla, har både sålt och köpt av Jesper och är väldigt nöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-05-13
    Bra kommunikation, fick privat Corona—anpassad visning samt lyhörd uppföljning på våra bostadsönskemål vilket ledde till att vi hittade precis vad vi sökte!
    2021-05-11
    Riktigt trevlig mäklare som vet vad han pratar om, sund syn på marknaden och oerhört allsidig. Vet vem jag ringer nästa gång det är dags för bostadsaffär!
    2021-05-08
    Sålde vår bostad med hjälp av Jesper. Han ledde oss tryggt genom alla steg och vi litade fullt på hans ärliga och professionella bedömningar med allt från prissättning till intressenter och budgivningen.
    Försäljningen gick extremt smidigt, om vi ska sälja vår nya bostad igen så är Jesper absolut vårt första handsval, han vet vad han gör!
  • 2021-05-03
    Fanns det 6 pluttar hade han fått dom alla.
    En riktigt kunnig, noggrann och trevlig mäklare.
    Lade ner så mycket tid och engagemang vid försäljningen av våra tomter här på Upprätta.
    Kan verkligen rekommendera Jesper och hans byrå.
    Ni kommer att få mera uppdrag från oss.
    Tack Roger och Helen :) Trevligt samarbete! Jesper Lindqvist
    • Sörgården
    2021-05-03
    Vi har köpt en bostadsrätt som Jesper Lindqvist förmedlade.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Jesper, kunnig och noggrann med allt.
    Vi kan varmt rekommendera Jesper.
    Tack Roland :D Det är enkelt när det är bra och trevliga kunder också :) Jesper Lindqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Snapptuna
    2021-03-08
    Vallmovägen 47
    Först, lite dålig på att återkoppla via telefon.
    På visningen mycket tålmodig när vi for runt och tittade. Bra vid avslut. Så i stort en positiv erfarenhet.
    Hej Johan, Jag stannade på söndagsvisningen i över 3h så att ni fick se huset extra noga. Sen när jag kom hem, ca 16:00 istället för 14:00, var det min tur att ta barn. Jag kunde inte svara första gången du ringde utan fick ringa upp 40 minuter senare men ändå innan middagen samma dag. Ursäkta att det upplevdes långsamt. Mvh jesper Jesper Lindqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lindqvist en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Ormsta
    2021-02-03
    Vi har sålt en villa med 185 km i Vallentuna
    Vi blev bra bemötande av Jesper.
    Han gjorde bra jobb våra förväntningar på priset var lite högre pga att vi gjorde mycket på huset men vi fick ganska ok pris
    Han jobbar professionellt

Jag kan rekommendera honom när det gäller Vallentuna
    • Ormsta
    2021-02-03
    Noggrant och seriöst, nöjd! Köpte ett kedjehus. Trevligt bemötande och bra uppdaterad under budgivningen.