Johan Stenhardt
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 5 kunder tycker om Johan Stenhardt

• Karin W köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Uthamra Strand
    Köpt hus. Mycket bra service. Bra kommunikation och bra återkoppling hela tiden. Läs mer
  • Carl Christofer H sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Täby kyrkby
    Vi har sålt ett radhus i Täby
    vi blev bemötta av en mycket sakkunnig mäklare inom sitt område samt en duktig säljare.
    vi har haft höga förväntningar på den mäklare vi tänkt anlita
    och det har Johan verkligen levt upp till på alla möjliga sätt
    Vi har sålt i en period då det varit lite skakigt på marknaden
    och det tagit sin tid att få sålt, trots detta har det varit en angenäm resa med Johan som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom.

Mvh Christofer och Lena Läs mer
  • Emma T köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ekeby
    Vi köpte ett radhus i Vallentuna. Vi fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av Johan Stenhardt. Han var hjälpsam, tydlig och lyhörd. Han svara på diverse frågor och var enkel att nå fram till på telefon. Jag är jättenöjd av Johans insatser! En toppen mäklare! Läs mer
  • Maj-Lis S
    Maj-Lis S skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Allt är toppen med bemötande och hans förmåga att få en att känna att det kommer att gå bra med försäljningen av mitt radhus. Vi har fått en varm kontakt med hans omtanke om hur jag mår. Läs mer
  • Slavisa J skrev om Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Bemötandet som jag fick av Johan var över förväntan och skulle varmt rekommendera honom som mäklare då han har genomfört försäljningen på ett enastående sätt Läs mer

Senaste försäljningarna

Runslingan