Johan Stenhardt
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-03 - 2019-02

Läs vad 12 Läs vad Johan Stenhardt

• Eva F köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

Vallbostrand
    Köpt en lägenhet genom Johan, väldigt trevlig och proffsig. Känns tryggt och ska nu sälja vårat hus genom Johan Läs mer
  • Nazli M köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

Ensta Park
    Köpte ett hus. Johan är en jätte trevlig, omtänksam och kunnig mäklare. Han är mån om både säljare och köpare och fanns alltid tillgänglig. Väldigt nöjda och varmt rekommendera Johan! Läs mer
  • Karin Terese B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

Bällstaberg
    Rak, tydlig, otroligt professionell och trevlig att ha och göra med. Följer upp och har en tät dialog så man vet status i processen, hela tiden bra kommunikation. Känns tryggt att få hjälp av en så tydligt erfaren mäklare. Tack för ännu ett väldigt lyckat uppdrag! Läs mer
  • Marie-Louise L sålde sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-27

Östra Vallabrink
    * Sålt en villa i Täby.
    * Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt.
    * Han förklarade dagens bostadsmarknad och vad vi kunde förvänta oss innan vi gjorde affären.
    * Han underrättade oss kontinuerligt och svarade på alla frågor som vi hade.
    * Han var alltid nåbar och alltid vänlig och positiv.

* Allt gick över förväntan. Läs mer
  • Ulf Erik Åke L sålde sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-27

Östra Vallabrink
    - Sålt en villa i Täby.
    - Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt
    - Han förklarade dagens bostadsmarknad och vilka förväntningar vi skulle ha innan vi skrev på avtalet med honom.
    - Han förklarade tydligt vad som var viktigt inför affären och vad som var viktigt inför fotografering, besiktning och visning.
    - Han hade svar på alla frågor och var entusiastisk genom hela processen oavsett vilka frågor och kommentarer vi hade.
    - Allt gick över förväntan. Läs mer
  • Sarir E sålde sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-01-02

Täby kyrkby
    Vi både köpte och sålde villan via Johan. En underbar person, jordnära, trevlig, tillmötesgående, professionell, tillgänglig, hjälpsam,,,,,ja, you name it. Tack för ett samarbete som vi sent kommer att glömma min vän. Läs mer
  • Morgan O köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-20

Nyby
    Vi köpte ett hus i Vallentuna, och vi fick väldigt bra bemötande från vår mäklare!
    det gick väldigt smidigt och affären anpassades efter våra önskemål om tider osv! så sammantaget gick det väldigt smidigt! Läs mer
  • Karin W köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-14

Uthamra Strand
    Köpt hus. Mycket bra service. Bra kommunikation och bra återkoppling hela tiden. Läs mer
  • Carl Christofer H sålde sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-08-26

Täby kyrkby
    Vi har sålt ett radhus i Täby
    vi blev bemötta av en mycket sakkunnig mäklare inom sitt område samt en duktig säljare.
    vi har haft höga förväntningar på den mäklare vi tänkt anlita
    och det har Johan verkligen levt upp till på alla möjliga sätt
    Vi har sålt i en period då det varit lite skakigt på marknaden
    och det tagit sin tid att få sålt, trots detta har det varit en angenäm resa med Johan som mäklare och vi kan varmt rekommendera honom.

Mvh Christofer och Lena Läs mer
  • Emma T köpte sitt hus med hjälp av Johan Stenhardt en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-08-22

Ekeby
    Vi köpte ett radhus i Vallentuna. Vi fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av Johan Stenhardt. Han var hjälpsam, tydlig och lyhörd. Han svara på diverse frågor och var enkel att nå fram till på telefon. Jag är jättenöjd av Johans insatser! En toppen mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Vallbostrand