Martin Skarin
Registrerad mäklare sedan 2018-09-17
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-10
2019-08 - 2020-07

Läs vad 66 Läs vad Martin Skarin

• Malin Anna Sofie P köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-07-23

4:a
    Södra Haga
    Kanonbra, trevlig och personlig mäklare. Köpt radhus där Martin proffsigt fanns med under hela köpprocessen. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2020-07-24 Martin S svarar Malin Anna Sofie P
    Stort tack Malin! Ni har gjort ett grymt bra köp. Ses snart igen! :)
    Martin S gillar detta
  • Gun Annelie S sålde en tomt med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-07-18

Bara superlativer om Martin Skarin som yrkesman och person.
    Han genomförde min tomtförsäljning med stor kunnighet och på ett synnerligen
    professionellt sätt.
    Han var alltid tillgänglig, positiv,
    glad och drivande.
    Det råder ingen som helst tvekan
    om vem jag ska anlita när det blir aktuellt med framtida fastighetsförsäljning, nämligen
    Martin Skarin. Läs mer
    2020-07-19 Martin S svarar Gun Annelie S
    TACK Annelie för fina ord samt vårt goda samarbete. Ser fram emot kommande uppdrag. Ses snart igen! :)
    Martin S gillar detta
  • Emilia B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-07-04

4:a
    Södra Haga
    Vi sålde vårt BR- radhus i Vallentuna med hjälp av Martin Skarin på Husman Hagberg Och sällan har väl en fullpoängare varit så given som ovanstående.

Jag har i mitt tidigare yrkesliv arbetat i mäklarbranschen och vet vad man kan och ska förvänta sig av en mäklare.
    Martin kryssar i samtliga rutor för vad som krävs för att klassas som ” outstanding”.

- kommunikativ
    - påläst
    - noggrann
    - flexibel
    -ärlig
    -personlig
    - snygg annons och prospekt

Nu har vi hittat vårt drömhus och ska förhoppningsvis inte sälja på många år, men en sak är säker. Om vi säljer huset finns inget annat val av mäklare än Martin och vi kommer rekommendera honom till alla i vår omgivning som bor i Vallentuna/ Täby och går i säljtankar! Läs mer
    2020-07-05 Martin S svarar Emilia B
    Kan jag ge ett lika fint svar som ditt omdöme? Tror knappast det.
    Tack för era värmande ord och det goda samarbetet. Vi gjorde ett bra team. Ses snart igen :)
  • Berit Maria N skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-29

Garns-Ekskogen 50 m2

Jag sålde sommarhuset som varit i familjens ägo i 45 år.

När jag letade mäklare var det viktigt att hitta en som uppvisade stort förtroende, kunskap och engagemang. Martin uppfyllde alla önskemål till fullo och jag är mycket nöjd. Han gav en snabb och tydlig återkoppling. Genom sin kunskap gav han goda och värdefulla råd. Martin var väldigt positiv och jag kände stor trygghet.

Martin representerade både mig som säljare och köparna på ett bra sätt genom processen. Det var väldigt viktigt för mig.
    Jag ger Martin mina varmaste rekommendationer Läs mer
    2020-06-30 Martin S svarar Berit Maria N
    Tusen tack Berit och Mikael för era fina ord och det goda samarbetet. Ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina sommarstuga. Är övertygad om att nästa ägare kommer ta hand om huset lika bra som du gjort i alla 45 år :)
    Martin S gillar detta
  • Edin M köpte sin stuga med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-26

Garns-Ekskogen
    Köpte ett fritidshus av Martin och är mycket nöjd. Bra bemötande, var positiv och behjälplig med de kravställningar vi hade och att medla mellan oss som köpare och säljarna för att båda parter ska bli så nöjda som möjligt samt stänga affären.

Fick ett pålitligt och förtroendefyllt intryck av Martin vilket inte alltid är den upplevelse man fått av mäklare genom åren - och då hade han väldigt kort tid på sig att skapa detta (första kontakt dagen innan köpet gjorde).

Enda minuset är att han gick med på att låta kunden skriva att det var "Badrocksavstånd" till sjön i prospektet och så ingick inga badrockar i köpet ;-). Läs mer
    2020-06-26 Martin S svarar Edin M
    Jättestort tack för så generöst omdöme och det goda samarbetet. Övertygad om att du och familjen kommer skapa många fina minnen i Garns-Ekskogen. Borde jag sluta skriva "badrocksavstånd" eller börja bjuda på badrockar i min förmedlingstjänst? Svårt val ;)
    Martin S gillar detta
  • Marcus Johannes N köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-24

3:a
    Köpt en bostadsrätt mycket duktig mäklare, förklarade allt tydligt, jätte trevlig och proffsig, super nöjd, rekommenderar starkt Läs mer
    2020-06-25 Martin S svarar Marcus Johannes N
    Tack Marcus! Ett nöje att få hjälpa dig med köpet :)
    Martin S gillar detta
  • Anna Nathalie Christina K sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-22

3:a
    Jag har sålt många lägenheter och hus under åren. Och aldrig varit mer nöjd än med Martin. Det jag uppskattade var snabb återkoppling under säljprocessen. Det är så viktigt. Dessutom är Martin trevlig, kompetent och lyhörd. Jag ger Martin mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-06-24 Martin S svarar Anna Nathalie Christina K
    Vad glad jag blir!
    Tacksam för dina fina ord och för att du gav mig förtroendet att förmedla din lägenhet. Ta hand om dig så ses vi snart igen!
    Martin S gillar detta
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-11

Norrgården
    Finns inget att klaga på endast positivt finns att säga.
    Inte nog med bra bemötande mot mig som säljare utan även potentiella köpare hjälpte han mer än vad han behövde.
    Han gillar sitt jobb och det märks!
    Fick ett bra pris under svårt pressade tider.
    Hel nöjd👌 Läs mer
    2020-06-11 Martin S svarar Daniel A
    Tack Danne, sjukt kul att få hjälpa dig i mål.
    Du har rätt, jag älskar mitt jobb. Speciellt när man får jobba med kunder som dig :)
    Martin S gillar detta
  • Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-09

Norrgården
    Köpt en lägenhet av Martin igår och är väldigt imponerad över hur duktig, vänlig och seriös Martin är. Väldigt duktig säljare! Läs mer
    2020-06-09 Martin S svarar Fredrik L
    Fredrik, vilka fina ord du bjuder på! Stort tack! En ära att få hjälpa dig med lägenhetsköpet :)
    Martin S gillar detta
  • Christoffer Lars Gustav T köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-06-07

Karlberg
    Proffsig! Lätt att kommunicera med. Pedagogisk vid kontraktskrivandet. Läs mer
    2020-06-08 Martin S svarar Christoffer Lars Gustav T
    Tack Christoffer, värmer att höra! Grattis till köpet, ses snart igen! :)

Senaste försäljningarna

Karlavägen