Martin Skarin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 12 Läs vad Martin Skarin

• Victoria A köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-06-15

Åby Park
    Vi köpte ett brf radhus. Martin är pedagogisk med mycket tålamod. Det vart några vändor fram och tillbaka innan affären gick i lås och Martin har varit lugn hela vägen och visat engagemang samt respekt för båda parterna. Kan absolut rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-17 Martin S svarar Victoria A
    Tack Victoria, vad glad jag blir! Jag hoppas ni kommer få trivas i radhuset. Ses på tillträdet! :)
    Martin S gillar detta
  • Karl Axel S köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

Vallentuna Centrum
    Jag köpte en 3:a i vallentuna. Martin bemötte mig på ett mycket trevligt sätt. Allt har gått väldigt smidigt och bra. Läs mer
    2019-06-14 Martin S svarar Karl Axel S
    Tack, kul att du är nöjd! Jag hoppas ni blir lika nöjda med lägenheten :)
    Martin S gillar detta
  • Jaqueline W sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

Vallentuna Centrum
    Supersnabb på att svara och alltid tillgänglig. Rak och tydlig kommunikation. Vi är jättenöjda med helheten. Läs mer
    2019-06-14 Martin S svarar Jaqueline W
    Stort tack Jaqueline & Markus! Nu håller vi tummarna för att ni hittar ett radhus som passar er :)
    Martin S gillar detta
  • Anna-Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

Åby Park
    Trevlig, tillmötesgående och snabb. Läs mer
    2019-06-14 Martin S svarar Anna-Maria B
    Tack för omdömet Anna-Maria!
    Det har vart ett nöje att ha er som kunder :)
    Martin S gillar detta
  • Marcus B köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-05-23

Snapptuna
    Vi köpte hus av Martin och bemötandet vi fick var mycket bra.
    Lugn och trygg i sin sak. Marin skötte denna affär väldigt bra för oss som köpare samt för säljaren. Läs mer
    2019-05-23 Martin S svarar Marcus B
    Nöjda kunder = Nöjd mäklare! Stort tack Marcus och Sophie :)
    Ses på tillträdet!
    Martin S gillar detta
  • Michael B köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-05-05

Viby
    Martin Skarin hjälpte mig att köpa en lägenhet.
    Bra bemötande och allt gick smidigt! Läs mer
    2019-05-06 Martin S svarar Michael B
    Tack Micke! Lättsamt och trevligt att ha dig som köpare. Hoppas bostaden kommer till nytta!
    Martin S gillar detta
  • Salman köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-04-30

Solgårdsgärde
    Vi Har köpt ett radhus. Han var professionell, hjälpsam, energisk och ärlig. Helt rekommenderad. Läs mer
    2019-04-30 Martin S svarar Salman
    Tack Salman och Marziyeh, precis så jag vill uppfattas i min roll! Jag hoppas ni får trivas i radhuset. Ses på tillträdet!
    Martin S gillar detta
  • Mariana L sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-04-29

Åkersberga Centralt
    Min upplevelsen av Martin Skarin var mycket bra ! Trevlig ,erfaren ,goda kommunikationer ..Återkommer snabbt med konkreta och klocka svar ! Pålitlig ,slutför sina affärer på bästa sättet . Visar respekt och stor förståelsen för sina kunder. Läs mer
    2019-04-29 Martin S svarar Mariana L
    Tack för varma ord och ett gott samarbete Mariana! Vi ses i framtida affärer :)
    Martin S gillar detta
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-04-29

Solgårdsgärde
    Tack får hjälpen det vår snygt och smydet äffar Läs mer
    2019-04-29 Martin S svarar Martin S
    Tack så mycket Martin. Inte nog med att du har ett snyggt namn, du är även en väldigt trevlig och lättsam kund!
    Martin S gillar detta
  • Jonathan M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-04

Viby
    Jag fick hjälp med att sälja en lokal vilket inte alltid är ett lättsålt objekt.
    Fantastiskt kunnig, bra service, lätt att ha och göra med. Inga tvivel om att jag kommer använda mig av samma mäklare när jag ska sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
    2019-02-04 Martin S svarar Jonathan M
    Det har vart en krokig väg, men med ett bra samarbete tog vi oss i mål tillslut :)
    Tack Jonathan - mot framtida affärer!
    Pernilla D, Martin S gillar detta

Senaste försäljningarna