Martin Skarin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 3 kunder tycker om Martin Skarin

• Jonathan M sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-02-04

1:a
    36m²
    Viby
    Jag fick hjälp med att sälja en lokal vilket inte alltid är ett lättsålt objekt.
    Fantastiskt kunnig, bra service, lätt att ha och göra med. Inga tvivel om att jag kommer använda mig av samma mäklare när jag ska sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
    2019-02-04 Martin S svarar Jonathan M
    Det har vart en krokig väg, men med ett bra samarbete tog vi oss i mål tillslut :)
    Tack Jonathan - mot framtida affärer!
    Pernilla D, Martin S gillar detta
  • Jeanette V sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2019-01-23

3:a
    67m²
    Ekeby
    Sålde en lägnhet på Ekebyvägen i Vallentuna.
    HAr blivit mycket positivt bemött av mäklaren. HAn har varit otroligt kompetent, hjälpsam och mycket bra att samarbeta med.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och gjorde ett engagerat och bra jobb med att sälja min lägenhet.
    SKulle rekomendera Martin som mäklare vid försäljing av bostad. Läs mer
    2019-01-23 Martin S svarar Jeanette V
    Tack Jeanette, uppskattar dina fina ord! Vi ses på tillträdet.
    Pernilla D, Martin S gillar detta
  • Jessica B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2018-12-29

2:a
    37m²
    Centrum
    - Jag har sålt en två (etta på kontraktet) i Vallentuna.
    - jag blev bemött av en kunnig och målinriktad mäklare. Som gick igenom information och fick mig att känna Mig delaktig hela vägen. Mäklaren gjorde att jag som säljare nådde mitt mål.
    - mina förväntningar var att sälja min lägenhet och att jag ej skulle förlora pengar som jag gått in med i min bostad. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    - jag är mycket nöjd med min mäklare och jag skulle kunna rekommendera honom till någon i min närhet som ska sälja. Läs mer
    2019-01-08 Martin S svarar Jessica B
    Stort tack Jessica, det värmer att höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet :)

Senaste försäljningarna

3:a