Martin Skarin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 45 Läs vad Martin Skarin

• Peter Mikael B sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-16

Östergården
    Martin sålde mitt radhus på kort tid och till ett bra pris. Han är trevlig och förtroendeingivande som person. Läs mer
    2020-03-16 Martin S svarar Peter Mikael B
    Stort tack för rekommendationen och det goda samarbetet Peter! Hoppas jag kan nå en 5a nästa gång :)
  • Jessica B
    Jessica B köpte sin stuga med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-15

Garns-Ekskogen
    Martin har varit väldigt engagerad i mitt husköp. En supertrevlig kille, som stöttade när banken krånglade och proffsigt och snabbt hade idéer och lösningar för att hjälpa till. Han är också väldigt bra på att förklara så att man förstår, och är lätt att få tag i. En toppenmäklare helt enkelt!

Jessica Läs mer
    2020-03-16 Martin S svarar Jessica B
    Tack Jessica för ditt fina omdöme! Glad att du hittat ett nytt boende efter en lång tids letande. Du kommer garanterat trivas! :)
  • Daniella E
    Daniella E köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-14

Östergården
    Blev kontaktad utav Martin när det fanns ett radhus påväg ut på marknaden, då han visste att jag var intresserad utav radhus i Vallentuna. Har fått ett superbra bemötande och allt har gått snabbt och smidigt.
    Är väldigt nöjd med min upplevelse från visning till kontraktsskrivning😊 Läs mer
    2020-03-14 Martin S svarar Daniella E
    Tack Daniella och grattis till köpet! Kul att vi kunde hitta något som passade er! Lycka till med försäljningen så ses vi snart igen :)
  • ANASTASIYA A skrev om Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-09

Vi fick hjälp av Martin Skarin att sälja vårt radhus. Martin gav hela tiden tydliga svar på frågor och ställde alltid upp vid behov. Han är väldigt engagerat , professionell och noggrann . Vi är mycket nöjda Med Martin. Läs mer
    2020-03-09 Martin S svarar ANASTASIYA A
    Tack Anastasiya! Glad för er skull att vi kom i mål med ett bra resultat. Lycka till med nya bostadsköpet! :)
    Martin S gillar detta
  • Cecilia Martina Majdoll O köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-07

Västergården
    Vi köpte ett radhus i Vallentuna västergården!
    Mäklaren skötte affären enkelt och bekvämt! Inga omständigheter!
    Det gick fint! Läs mer
    2020-03-08 Martin S svarar Cecilia Martina Majdoll O
    Tack Martina & Thomas för smidig och bra affär! Ni och barnen kommer trivas :)
    Martin S gillar detta
  • Alexander Giorgio A sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-03-07

Västergården
    Vi sålde vårt radhus via Martin.

Han var väldigt engagerad och seriös från start till mål. Han var alltid tillgänglig och gav snabba svar när vi hade frågor och funderingar.

Kan varmt rekommendera Martin! Läs mer
    2020-03-09 Martin S svarar Alexander Giorgio A
    Tack Alexander! En ära att få hjälpa er med förmedlingen. Nu börjar det roliga för er del - hitta nytt hus! :)
    Martin S gillar detta
  • Berit J sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-02-26

Centrum
    Jag har sålt min lägenhet i centrala Vallentuna med hjälp av Martin. En toppenbra mäklare. Kunnig, tydlig, trevlig och väldigt lätt att ha att göra med, snabba återkopplingar i alla lägen. Allt landade i en lyckad och snabb försäljning. Jag skulle absolut anlita Martin igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2020-02-26 Martin S svarar Berit J
    Tack Berit och Eva för ett fint samarbete! Glad att få hjälpa er med lägenhetsförsäljningen. Övertygad om att vi hittat en bra köpare :)
    Martin S gillar detta
  • Weihong W köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-02-26

Centrum
    Svara snart!
    Ansvar mycket!
    Snälla och lätta att kontakt!
    Tänka både köpare och säljare! Läs mer
    2020-02-26 Martin S svarar Weihong W
    Tack för omdömet! Lättsamt och trevligt att ha er som kunder :)
  • Täby Bygg & Badrum
    Täby Bygg & Badrum köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-02-21

Köpte en lgh som husman Hagberg herr Martin Skarin förmedlade, mycket proffsigt bemötande under hela processen! Rekommenderar! Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar Täby Bygg & Badrum
    Trevligt att göra affärer med er, tack för rekommendationen! :)
    Martin S gillar detta
  • David Viktor M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna

2020-02-21

Kragstalund
    Köpt en bostadsrätt i Vallentuna.

Bemött på ett utmärkt sätt och Martin gav väldigt bra service. Tillgänglighet 10/10

Skulle absolut rekommendera Martin till mina vänner. Läs mer
    2020-02-21 Martin S svarar David Viktor M
    Stort grattis till köpet och tack för rekommendationen David! Ses snart igen :)

Senaste försäljningarna

Vallentuna