Läs vad 90 Läs vad Martin Skarin

• 2020-12-16
    Tillmötesgående och tillgänglig. Lösningsfokuserad och fungerat bra som stöd.
    Erik G
    • 117.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Stort tack för rekommendationen Erik! Glad att du tillslut kunde hitta ett hus som passade dig och barnen. Ses och hörs snart igen! :)

• 2020-12-15
    Har köpt en 1:a av Martin. Som bemötte mig väldigt bra och trevlig.
    Va alltid tillänglig för frågor och funderingar. Blev riktigt nöjd
    Erik R
    • 30.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Grattis till ett grymt köp och tack för rekommendationen Erik! På återseende :)

• 2020-12-04
    Martin sålde våran bostadsrätt! även om markaden var lite seg så gav Martin aldrig upp hoppet och slutade inte kämpa, Extremt bra bemötande ifrån start till slut! vi är extremt nöjda med att vi valde Martin som vår mäklare!
    Aléx N
    • 58.7 m²
    • Kragstalund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Ni är bäst! Tack för så fina ord och samarbetet! :)

• 2020-12-02
    Martin Skarin var från första mötet till det sista utmärkt. Det kändes tryggt, smidigt och otroligt proffisg och han visade på stor expertis och service. Vi är supernöjda och tacksamma för att vi fick ha Martin som vår mäklare vid försäljningen av bostaden!
    Robin N
    Robin N
    • 58.7 m²
    • Kragstalund
    Bästa Robin & Aléx! Tack för rekommendationen och ett grymt bra samarbete. Ni har vart förstående och ihärdiga trots det tröga marknadsläget. Det uppskattas verkligen och underlättar för mig i mitt jobb. Önskar er all lycka med hus/lägenhetsköpet uppe i Kiruna :)

• 2020-12-01
    Sålde våran lägenhet till ett pris som var över förväntan! Proffsigt bemötande och har alltid varit tillgänglig och snabb i sin svar. Har varit ett utmärkt stöd i vår bostadsaffär!
    Sammanfattningsvis skulle jag lätt anlita Martin igen om vi gör några fler bostadsaffärer i framtiden!
    Lisa Camilla Birgitta Ö
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Åby Park
    Tack Lisa & Max! Trots oförutsägbara motgångar så lyckades vi få ihop ett bra avslut! Hoppas ni ska få trivas i radhuset ni snart flyttar in i. Ses snart igen! :)

• 2020-11-26
    Köpte en bostadsrätt av Martin. Mycket bra bemötande, proffsig och trevlig. Ingen fråga är för dum eller liten. Rekommenderas varmt!
    Thomas W
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Åby Park
    Tack för omdömet och den smidiga affären Thomas! Ses och hörs snart igen :)

• 2020-11-23
    Sålde vårat hus med hjälp av Martin Skarin,
    Fantastiskt bemötande,kompetent mäklare ,
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera honom
    Pawel & Edyta
    Mikael A
    • 169.5 m²
    • Påtåker
    sålde sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Tack Pawel & Edyta för ert förtroende och ett fantastiskt samarbete! Vi ses snart igen :)

• 2020-11-17
    Martin var väldigt professionell genom hela vår kontakt. Att som köpare känna att en mäklare jobbar för båda parter är ovanligt, något som gjorde att Martin stack ut bland alla mäklare vi har träffat. Martin är trevlig, pedagogisk, kommunikativ och återkopplar snabbt. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
    Karin Terese B
    • 169.5 m²
    • Påtåker
    köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    Tack Terese & Oskar för era fina ord! Kul att få ha er som kunder på det finaste huset jag sålt i min karriär! Lycka till med lägenhetsförsäljningen, ses snart igen! :)

• 2020-11-14
    Duktig, insatt och engagerad mäklare! Från början till slut! Kan inte mer än tacka!
    Filip K
    • 30.0 m²
    • Centrum
    Tackar o bockar för gott samarbete Filip! Trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. Se till att göra en minst lika bra affär på köpet nu :)

• 2020-11-14
    Trevligt bemötande, och var väl påläst om fastigheten som jag köpte
    Tack för rekommendationen Inger! Vilket bra köp du gjort! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte