Martin Skarin

Martin Skarin

Martin Skarin är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Martin Skarin har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Martin Skarin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.9. Martin Skarin har haft 41 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 123 Läs vad Martin Skarin

2021-07-04
    Tillmötesgående. Vid frågor fick vi snabba svar. Vi var väldigt nöjda med Martin.
    Rolle/Ninna
    Tack Rolle & Ninna för ert förtroende och ett grymt samarbete! Kul att vi kunde slå prisrekord för området! :) Martin Skarin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Gribbylund
    2021-07-01
    Martin har varit en klippa från första mötet ang. försäljningen av min lägenhet. Alltid med ett vänligt, personligt, proffsigt och artigt bemötande. Alla mina frågor och funderingar har Martin alltid svarat på, på en gång, oavsett dag och tid. Även frågor som rörde nytt köp av bostad trots att det inte var hans objekt.
    Oerhört bra service! Bästa betyg och jag kan verkligen varmt rekommendera honom!
    Tack för alla vänliga ord och ett gott samarbete Angelika! Nu är jag spänd på att få se din nya lägenhet! :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-06-30
    Martin är den trevligaste mäklaren jag stött på. Engagerad, lyhörd, kunnig och lättillgänglig. Han kom med förslag på objekt som matchade vår beskrivning både planlösningsmässigt och prismässigt. Vi kände inte till området innan men tack vare Martins lokalkännedom känner vi redan till området mycket väl. Utan Martins hjälp hade vi nog fortfarande letat efter vårt drömboende. Rekommenderar honom varmt.
    Wow vilka värmande ord!! Tusen tack! Glad att vi lyckades hitta ert drömboende :) Martin Skarin
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-06-30
    Martin är som alla mäklare borde vara. Inte "säljig" utan professionell, sakkunnig, lösningsorienterad, tydlig/informativ, och du får alltid ett glatt och trevlig bemötande. Han hjälpte oss i vårt bostadsletande och nu har vi hittat hem. Tack Martin!
    Superstort tack, precis så jag vill uppfattas! Vilket fint boende ni har att se fram emot! :) Martin Skarin
    2021-06-29
    Martin hjälpte oss igenom husköp och försäljning av vårt nuvarande hus och jag ger honom mina varmaste rekommendationer!

Martin har varit otroligt engagerad, lösningsorienterad och har ett fantastiskt bemötande.
    Vår lyckade försäljning är helt och hållet tack vara Martin och hans team med stylist, fotograf, besiktningsman och Nordeakontakt.
    Rekommenderar alla att välja Martin om ni har möjlighet!
    Enormt tacksam för alla värmande ord och det goda samarbetet. Det har varit en berg- och dalbana i känslor, men nu kan vi äntligen landa i att allt blev så bra det kunde bli. Tack! :) Martin Skarin
    2021-06-29
    Martin var både mäklare för det hus vi köpte och för det vi sålde så vi har fått äran att se hans arbete ur i både säljar- och köparperspektiv.

Vi är otroligt nöjda med precis allt, Martin har varit otroligt okomplicerad att ha och göra med. Flexibel och mycket lösningsorienterad och driven. Alltid tydlig med vad som gäller och lätt att prata med och alla frågor är välkomna. Nåbar när som helst och svarar alltid. Det finns inget mer att önska!

Rekommenderar alla starkt att välja Martin om ni vill ha en supermäklare!
    Tack Marita & Erik för minst sagt händelserika veckor tillsammans genom både köp- och sälj-sammanhangen. En ära att få hjälpa er med bostadsaffärerna! Allt gott så ses vi snart igen! :) Martin Skarin
  • 2021-06-28
    Jag har sålt en villa med hjälp av Martin Skarin.
    Martin är en grym mäklare som har funnits tillhands på ett föredömligt sätt genom hela processen.
    Han har varit till stor hjälp vid funderingar och återkopplat på ett snabbt och tryggt sätt.
    Villan blev såld innan redan innan visning och det kändes väldigt bra för mig. Samt att jag även blev mycket nöjd med slutpriset.
    Skulle inte tveka att anlita Martin i framtiden om det skulle behövas. Han är en mycket trevlig, lättsam och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar.
    Tack snälla Marre för ditt förtroende och alla varma ord! Nu ser vi till att du hittar rätt lägenhet inom 0-tid! :) Martin Skarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Skarin en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-06-22
    Jag kan rekommendera Martin alla dagar i veckan, skall jag sälja eller köpa kommer jag att kontakta honom igen.
    Nu har vi sålt en villa och köpt 2 lägenheter via honom och allt har gått smärtfritt, enkelt och man känner sig sedd och har han inte inte svar på frågor så tar han reda på det.

Bästa Mäklaren jag haft faktiskt

//Linda
    Vad glad jag blir, tack för så fina ord! Även ett stort grattis till toppen- köp och försäljning! Jag är lyckligt lottad som får ha er som kunder :) Martin Skarin
    2021-06-17
    Lugn, säger och trevlig mäklare.
    Tack bästa ni. Ses snart igen :) Martin Skarin
    2021-06-16
    Duktig engagerad kompetent mäklare.Jag är jättenöjd.Och kan varmt rekommendera honom.Stort tack för hjälpen.
    Tack Eva-Lena för ditt förtroende och för det fina berömmet! Även ett stort grattis till den framgångsrika försäljningen. Nu börjar bostadssökandet i västkusten! :) Martin Skarin