Rebecca Lindgren

Rebecca Lindgren

Rebecca Lindgren är mäklare på HusmanHagberg Vallentuna

Rebecca Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Rebecca Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 5.0. Rebecca Lindgren har haft 16 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 29 Läs vad Rebecca Lindgren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Hägernäs
    2021-09-20
    Rebecca gav mig ett positivt, energiskt och proffesionellt bemötande. Jag valde henne bland flera mer erfarna mäklare tack vare hennes entusiasm och engagemang som syntes redan vid första mötet och som höll i sig genom hela processen. Jag blev inte besviken, Rebecca levde upp till mina förväntningar! Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    • Lindholmen
    2021-09-20
    Trevlig, tillmötesgående, driven, lyhörd, snabb att återkoppla.
    Sammantaget TOPPEN!
    Kan varmt rekommenderas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
    2021-09-08
    Glad,trevlig,hjälpsam,duktig på sitt jobb kunnig
    2021-09-06
    Jag ger Rebecca högsta betyg!

Som säljare har jag fått ett bra stöd och information under hela säljprocessen.

Rebecca återkommer som utlovat både
    under dagtid, kvällar och helger.

Jag uppskattar även att Rebecca digitalt
    möblerat den tomma lägenhet för att visa
    hur det skulle kunna se ut.

/Bosse
    • Bällstalund
    2021-09-06
    Bra kundbemötande, väldigt trevlig och lösningsorienterad. Rekommenderar starkt!
    • Bällstalund
    2021-07-19
    Lugn och trevlig, med mycket bra återkoppling på varenda detalj:)
    2021-06-29
    En kunnig säljare som har ökat våra kunskaper som ny köpare. Hon är snäll och hjälpsam, dessutom är hon väldigt jordnära, vilket har ökat våran trygghet.

Utöver det har hon besvarat alla våra frågor på ett enkelt och tydligt sätt. Henne kan man rekommendera.
    • Rosengården
    2021-06-27
    Jag har blivit väl bemött i alla skeden.
    Rebecca har varit tillmötesgående till våra behov av såväl frågor som tid. Hon svarar snabbt. Jag rekommenderar henne varmt för andra.
    2021-06-18
    Rebecca Lindgren helped us sell our bostad, and we could not be happier. She communicated very well and clearly, responded fast to questions, and came across as very knowledgeable. She listened to our wishes and transformed these into an action plan. She went above and beyond in helping us, from arranging flyttstädning to guiding us through the whole process in fluent English and translating Swedish where we needed it.
    2021-06-10
    Trevligt bemötande och snabba svar på våra frågor! Hon hjälpte till från A till B utav tveksam. Rekommenderar Rebbeca starkt 👍👍