Läs vad 13 Läs vad Rebecca Lindgren

• 2021-01-20
    Rebecca var den mäklare utav fyra olika som vi fick förtroende för. De andra var också bra. Vi valde Rebecca och Husman Hagberg. Hon har varit väldigt professionel och kunnig. Lyhörd och vänlig samt lätt och ha att göra med. Rebecca har varit ett stöd genom hela säljprocessen och alltid villig att svara på frågor samt att ordna med saker.
    Jag han varmt rekomendera Rebecca för mäklaruppdrag.
    Martin Ljungdahl ombud för Susanne Ljungdahl
    Märta Susanne Gabrielle L
    • 90.0 m²
    • Täby kyrkby
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2021-01-20
    Köpt radhus på Albert Målares väg.
    Upplevde en mycket bra kontakt med ett aktivt och effektivt arbete utan att verka för "industriellt" utan kontakten upplevdes ändå familjär.
    Mycket nöjd med affären.
    Linnea Camilla Gabrielle D
    • 90.0 m²
    • Täby kyrkby
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2021-01-15
    Jag köpte min första lägenhet och Rebecca såg verkligen till att jag kände mig trygg genom hela processen. Hon förklarade alla steg så att jag förstod och svarade på alla frågor jag hade. Jag rekommenderar Rebecca till alla och vill gärna ha henne som mäklare när jag själv ska sälja.
    Mia Lovisa S
    • 62.7 m²
    • Vallatorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2021-01-13
    Duktig mäklare som kan sin sak!
    Trevligt bemötande och jag kände mig tryggt i hela processen.Bra jobbat Rebecca!
    Iulian A
    • 62.7 m²
    • Vallatorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Lindgren en del av HusmanHagberg Vallentuna
  • 2020-10-13
    Rebecca Lindgren är grym!
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Hon är även ärlig och rak på sak vilket jag uppskattar hos en mäklare.
    Jag är väldigt nöjd med hennes insats och kan starkt rekommendera henne.
    Jennie H
    Jennie H
    • 36.0 m²
    • Ormsta Station
  • 2020-10-07
    Proffsig och kunnig. Engagerad i att få till det bra både för oss köpare och säljaren. Fick utmärkt bemötande!
    Rekommenderar verkligen Rebecca som mäklare!
    Lars M
    • 57.5 m²
    • Södra Haga
  • 2020-10-05
    Jag har fått jättefint bemötande och service av Rebecca i samband med försäljningen av min 1:a i Danderyd. Hon har sett till att säkerställa att jag har all information jag behöver under försäljningens gång, vilket har gett mig en enorm trygghet. Hon har varit professionell, tillitsfull och tydlig. Är oerhört nöjd med Rebecca som mäklare.
    Linnéa N
    • 38.0 m²
  • 2020-10-02
    Jag köpte en lägenhet med Rebecca som hjälp och har inte så mycket erfarenhet av mäklare men detta bemötande gjorde mig glatt överraskad och skulle gärna göra fler affärer med Rebecca. Trevlig tjej och väldigt proffesionell.
    Linus N
    • 38.0 m²
  • 2020-10-02
    Engagerad och driven toppen bemötande
    Jon W
    • 57.5 m²
    • Södra Haga
  • 2020-09-24
    Vi anlitade Rebecca Lindgren på HusmanHagberg för vår försäljning av lägenhet på Viggbygärde.
    Detta var en fullträff, så proffsig! perfekt löpande information både muntlig och skriftlig. Ordning och reda på allt. Rebecca är en person som är mycket lätt och behaglig att ha att göra med.
    Vi ger henne högsta betyd.

Lena och Roy
    Lena K
    • 35.0 m²
    • Viggbyholm/Viggbygärdet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte