Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 412 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• Anna Katarina T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt ett radhus. Väldigt saklig och lugn. Kan väldigt mycket om området. Läs mer
  • Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig hjälpsam o bra att ha att göra med. Snabb på att återkoppla vid frågor. Rak o tydlig. Skulle gärna anlita honom om vi skulle flytta, både för att sälja o för att köpa. Läs mer
  • Adem T skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jätte trevlig bemötande samt väldigt hjälpsamma Läs mer
  • Suvi T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en tvåa i Hässelby Strand.
    Fick gå på privat visning innan lägenheten lades på nätet.
    Bemötandet tyckte jag var vänligt och bra.
    Jag hade nog inga speciella förväntningar så, det var ju lägenheten jag var intresserad av. Men jag tyckte att han var engagerad och fick mig att verkligen vilja köpa.
    Jag känner mig nöjd med köpet. Dock har jag ju inte flyttat ännu. Hoppas att det fortfarande känns så efter några veckor. Läs mer
  • Marita Elisabeth F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt villa i Spånga.
    Professionell, tydlig och återkopplade bra. Förtroendeingivande.

Sammantaget är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Joel W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabb återkoppling, enkel och smidig affär, kan varmt rekommendera Jaime. Läs mer
  • Emil H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde min bostad med hjälp av Jaime. Fantastiskt duktig mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jura M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra och pålitlig mäklare som coachade oss väl genom lägenhetsförsäljningen. Läs mer
  • Linus O skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte en lägenhet som Emelie mäklade. Genom hela processen uppfattade jag henne som professionell och seriös. Oavsett stora eller små frågor svarade hon alltid snabbt både vid telefonsamtal, sms och mail. Hon visade stort tålamod och respekt för mig som köpare. Jag kommer absolut kontakta henne när jag väl ska sälja lägenheten igen. Rekommenderas stark! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Filip A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Upplevelsen från början till slut var helt underbar!
    Topp säljare! Läs mer
  • Filip A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Upplevelsen från början till slut var helt underbar! Läs mer
  • Jennifer E skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde en lägenhet på Kirunagatan 15. Försäljningen gick smidigt, sålde efter en förhandsvisning och skrev papper samma kväll, vill minnas att det var en lördag. Ulrika var professionell och kunnig, förklarade alla delar av kontraktet och jag o min ex-pojkvän kände oss trygga.
    Köparen kontaktade mig och mitt ex flera gånger efter skrivet kontrakt om saker som hen tyckte att vi behövde åtgärda i lägenheten trots att hela affären var avklarad och lägenheten var i samma skick som vid visning. Ulrika stöttade oss dem jobbiga veckorna och var tillgänglig per telefon när vi behövde hjälp. Läs mer
  • Zofia B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt en bostadsrätt genom Jaime.
    Mycket trevlig, kunnig och ytterst engagerad mäklare. Håller löpande kontakt under hela försäljningsprocessen. Mycket informativ. Ger en trygghetskänsla under hela försäljningsprocessen. En riktig proffs, heder för mäklaryrket. Läs mer
  • Helena E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi hade mycket höga förväntningar på prisnivån och snabbheten i uppdraget. Vi bytte från en annan mäklare som inte lyckades sälja villan på ett halvår. Jamie var full av energi och provade nya grepp vilket ledde till snabb försäljning. Fotografierna och film med drönare var mycket tilltalande och bidrog till en säljande presentaion av huset. Alltid positivt, kreativt och snabbt bemötande och hög tillgänglighet. Läs mer
  • Magnus V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är som alla mäklare mycket trevlig och aktiv i det inledande skedet men tappar snabbt intresset när köpehandlingarna är undertecknade. Det är väl inte mycket att orda om det, så har alla mäklare jag haft att göra med fungera.
    Däremot tycker jag att det är dåligt när inte mäklaren påtalar vikten av noggran flyttstädning i anslutning till ut-/inflyttning. Läs mer
  • Per Henrik S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde min villa genom Emelie. Det gick jättebra, och jag uppskattade Emelies personliga och naturliga sätt. Läs mer
  • Nargiza D skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Philip L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande under köpeprocessen, men efter kontraktsskrivningen upplevde jag ett nonchalant bemötande kring praktiska frågor och övriga frågor som rörde lgh inför tillträdet. Ungefär som att trevligheten försvann när hon hade cashat in sin provision. Tråkigt helhetsintryck utifrån detta. Man ställer sig frågan om det mesta var falskhet under perioden då jag fortfarande var spekulant på bostaden.. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde mitt radhus via Jamie och det som slog mig var att han gjorde ett hembesök redan dagen efter min säljanmälan och hade redan då tagit reda på alla fakta om huset, tomten, området, lån, underlag mm så från min anmälan att sälja tills all formalia var på plats gick väldigt fort. Jamie är dessutom en riktigt trevlig mäklare som är lyhörd för kunden önskemål och förslag. Läs mer
  • Moa B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lätt att ha kontakt med, snabbt köp av lägenhet! Läs mer
  • Emma S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Från första samtalet då jag bad om en extra visning efter ordinarievisningar varit möttes jag av ett glatt bemötande. Under själva budgivningen och framförallt i samband med kontakten med banken var Emelie ett fint stöd. Gav råd och tips och ryckte även ut när banken inte höll vad de lovat! Läs mer
  • Soner E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt bostaden via Jaime, ingen rekommendation
    Extremt dålig bemötande samt service under försäljning processen
    In försäljningen och förväntningarna hade ingen koppling till varandra. Läs mer
  • Björn V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer Asplund måste vara prototyp för den idealiske fastighetsmäklaren, både för säljare (som jag varit) och köpare Korrekta upplysningar, positivt bemötande, osv, osv.
    Eftersom jag hade en snabb, positiv kontakt med Christer för fem sex år sedan lade jag nu (sommaren 2018) ner målinriktat arbete att leta upp just Asplund och ingen annan, när jag äntligen skulle sälja mina 89 kvm bostadsrätt i Hässelby..
    Han överträffande mina förväntningar. Björn Vinberg Läs mer
  • Jürgen N skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Var mycket trevlig och behjälplig med allt med bostads försäljningen, så jag jätte nöjd med mäklaren. Allt gick smidigt och bra med försäljningen. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Sebastian B skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en nyproduktion av Ulrika och Pierre. Allt gick enkelt, mycket flexibel, lyssnade väl och hade svar på alla frågor jag hade kring detta då det var mitt första köp av nyproduktion. Hon uppfyllde alla förväntningar man kan ha och jag kan definitivt rekommendera Ulrika och mäklarna på HH. Kommer aldrig sälja med någon annan mäklarbyrå 👍👍 Läs mer
  • Stefan T skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Finns inte bättre mäklare, seriös, kunnig, målinriktad och socialt begåvad Läs mer
  • Sylwester A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Best broker ever ! Här träffat minst 20 st i mitt liv, Timme är best ! Läs mer
  • Sabina S
    Sabina S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt en bostadsrätt i Råcksta
    Av Emelie blev jag bemött på ett bra och trevligt sätt .hade inte direkt några förväntningar.
    Hela upplevelsen bemöttes på ett bra och smidigt sätt. Läs mer
  • Bessim C skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Pålitlig
    Håller tider
    Ärlig
    Hjälpsam Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt 2a Bostadsrätt i Spånga. Joel var tillmötesgående, trevlig och flexibel. Då vi bor i Skåne sköttes kommunikation och diverse transaktioner på distans. Det mötte inga hinder. Tydlig och pålitlig. Läs mer
  • Lisa Hae-Young S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en tvåa på runt 50m2 i Västerort Trevligt bemötande Pålitlig Kanske kunde mäklaren trycks på att säljaren verkligen flyttstädat Fick förhandla om det själv, för det var antingen inte gjort eller väldigt dåligt gjort Det mesta andra fungerade smidigt och mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Åsa Å skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har både köpt och sålt hus med Joel. Jag har upplevt honom som personlig, engagerad o kunnig. Stort tack! Läs mer
  • Aristeidis M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är väldigt trevlig, duktig och engagerad mäklare. Lätt att få tag på. Vi fick bra tips och hjälp från henne. Vi rekommenderar Emelie Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Aristeidis M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
  • Margareta L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie hjälpte oss med ett snabbt och smidigt köp av en lägehet. Snabb dialog med alla parter och lyssnade på allas önskemål! Så ska det fyngera! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Annelie B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vår brf sålde en 1:a på 41 kvm. Mäklaren har varit väldigt alert och trevlig och skött mkt korrespondens via sms vilket passar mig då jag inte kan tala i telefon på arbetstid. Snabb affär trots trög marknad. Rekommenderas! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • David B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en väldigt professionell mäklare. Hon är trevlig och väldigt kompetent samt att hon är väldigt engagerad. Hon ingjuter förtroende och jobbar verkligen för sin kund. Emelie är en riktigt bra mäklare och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Mikael H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Klockren hantering, inga anmärkningar alls. Lätt att få tag på och en mäklare att lite på. Läs mer
  • Diala A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus.
    Sandra är trevlig, duktig och engagerad mäklare.
    Hon är driven och har överträffat våra förväntningar.
    Med andra ord jag rekommenderar starkt Sandra. Läs mer
  • Nizar A
    Nizar A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt vårt radhus i en väldigt ansträngd marknad.
    Sandra bemötte oss väldigt bra med hennes anusiasm.
    Våra förväntningar på bra försälningspris för vår bostad stämde inte riktigt överens med dagens marknad vilket Sandra kunde förutse. Detta påtalade hon om vilket är profisonellt av henne.
    Sandra är mycket duktig mäklare och vi rekomenderar henne starkt. Läs mer
    Sandra L gillar detta
  • Marita F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad, fokuserad och informativ fortlöpande under hela försäljningsprocessen. Rekommenderar Jaime varmt . Läs mer
  • Peter W skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie skötte allt jättebra. Snabba svar och hjälpte till så fort vi undrade något. Alltid flexibel och löste uppgiften med alla parter nöjda även då tiderna ändrades med kort varsel! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Moa E skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte min första lägenhet och kände verkligen att Emelie fullt ut förstod min glädje. Väldigt trevlig, hjälpsam och snabb med att svara på frågor via sms. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Wiktor S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde vårt radhus i Hässelby villastad. Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Alexis D skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie has been great throughout the process of buying a flat.
    She’s always available to answer questions and explains everything clearly! Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har sålt 3 rok i Vällingby. Mycket bra bemötande och utfall precis vad jag hoppades. Bra information löpande och aktivt arbete för att få bostaden såld.
    Tack Jaime! Läs mer
  • Bora Ö skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    tack för din tid emelie.

Flexibel och hjälpsam och snabb på att svara på frågor! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Rohit S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Very easy and quick process, along with good guidances from start to end. We got good rate even in slow market. Highly recommend. Läs mer
  • Hanna M skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sandra var mycket tillmötesgående, trevlig, upplevdes som kunnig och proffsig. Mycket bra helt enkelt.

Vi köpte ett radhus i Kälvesta.

Kan rekommendera Sandra! Läs mer
    2018-09-03 Sandra L svarar Hanna M
    Hej Hanna!
    Tack för din fina rekommendation!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
    /Sandra
    Sandra L gillar detta
  • Markku P skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie hjälpte mig sälja min lägenhet och gjorde ett toppenjobb. Gick alltid att få tag på och hade svar på mina frågor.

Rekommenderar varmt! Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby