Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 467 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• 2019-02-18

Harkamal S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I saw the apartment advertisement on Hemnet. I liked the apartment and immediately called the responsible broker "Emelie".

We discussed and decided to meet on the same day before visioning. I really appreciate Emelie for responding my calls and answering all my doubts.

She is very friendly, calm, patient and tries her best to answers all queries.

Thank you! Läs mer
  • 2019-02-18

Patrik L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, smidig & lyhörd.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • 2019-02-18

Yahya A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra och proffsig ut förd arbete Läs mer
  • 2019-02-18

Mirjana S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Min son och jag ville köpa en 3.a i Bromma. Det skulle vara min sons första egna bostad. Vi tyckte om lgh men ville egentligen få ner priset eftersom hyran var väldigt hög.
    Joel verkade så jordnära, trevlig och vänlig så vi stannade och pratade med honom hela visningstiden (45min). Trots att han verkade så ung så fick vi svar på alla våra frågor. Han pratade så känslosamt om säljaren att jag kunde identifiera mig med henne och i stället höja pris och skriva avtal direkt efter visningen.Det var tvärtemot alla andra mäklare som vi träffade senaste veckor.
    Jag gillar affärer när alla parter är nöjda! Joel får mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2019-02-18 Joel W svarar Mirjana S
    Hej Mirjana,
    Tack för de fina orden! Det betyder väldigt mycket för mig. Hoppas lägenheten uppfyller allt ni önskar! :)
  • 2019-02-16

Alessandra G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi bemöttes med hög professionalitet och vänlighet. Han hjälpte oss köpa ett hus och sälja vår lägenhet med de bästa möjliga utfallen. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera Christoffer som mäklare. Mycket trevlig och kompetent. Läs mer
  • Emil Ö

2019-02-16

Emil Ö skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi köpte och sålde lägenhet i Råcksta med Christoffer, han var väldigt ödmjuk och lyssnade verkligen på våra önskemål. Christoffer var anträffbar hela tiden och återkopplade professionellt. Han gav oss även bra tips för vårat kommande köp i Sundbyberg. Läs mer
  • 2019-02-13

Tsend T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Really good service and very fast. I totally recommend to others. He is the best in the city. Läs mer
  • 2019-02-12

Filip A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren i Västerort!
    Rak,tydlig och riktig härlig personlighet! Läs mer
  • 2019-02-11

Saman Khajebahri M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Som köpare upplever jag Emelie som en genuin och trevlig mäklare. Tummen upp! Läs mer
  • 2019-02-06

Försäljningen gjordes snabbt och effektivt med god vinst Läs mer
  • 2019-02-06

Tuerxun K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Proffessionell och bra återkoppling. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-02-04

Caroline Kiltorp skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Rekommenderar verkligen Emelie! Alltid tillgänglig för att svara på alla typer av frågor och lätt att ha och göra med. Hjälpte mig och mina föräldrar att få till en snabb affär då jag hjälpte till med deras radhusförsäljning. Läs mer
  • 2019-02-04

Christoffer M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig ärlig och hjälpsam kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Thommy S

2019-01-31

Thommy S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Proffsig, med i alla svängar. På dobbarna. Känns trygg. Alltid tillgänglig. Verkar tycka om sitt jobb! REKOMENDERAS Läs mer
  • Julia C

2019-01-31

Julia C skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Både sålde och köpte av HusmanHagberg med Joel Wikström. Super nöjd, en kille som gör det lilla extra för sina kunder och finns där för en under hela processen. Kunnig, tillmötesgående och otroligt trevlig! Läs mer
    2019-02-18 Joel W svarar Julia C
    Tack för de fina orden Julia! :)
  • 2019-01-30

Isak S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt en tvåa i Råcksta och blev väl bemött av Emelie som har varit snäll, tillgänglig och väldigt professionell i sitt sätt att genomföra processen. Mäklarens stöd var över förväntan för min del då hon tycks kunna hjälpa till och svara på allt! Läs mer
  • 2019-01-26

Ola E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en lägenhet. Vi hade bråttom, och fick snabb hjälp med att se lägenheten vilket resulterade i att vi köpte den redan samma dag.
    Korrekt och bra information och hantering så här långt. Läs mer
    Joel W gillar detta
  • 2019-01-25

Beilul G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Superbra bemötande,stöd och hjälp. Är evigt tacksam till dig Christofer. Rekommenderar till alla som behöver en trygg, snäll och förstående person vid sin sida under resans gång. Stort tack till dig Christofer! Läs mer
  • 2019-01-25

Therese Han Bladlund skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag tog hjälp av Christoffer vid försäljning av min bostad i Hässelby. Jag fick mycket hjäp av Christoffer från början till slut. Han var kunnig, engagerad och behjälplig i alla frågor. Allt gick så fint och smidigt. En mycket engagerad, duktig och trevlig mäklare som dessutom alltid var glad, sprider sån glädje .Therese Han Bladlund Läs mer
  • 2019-01-24

Marianne skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har gjort ett köp via Christoffer och han har varit väldigt proffsig, trevlig och kunnig under hela processen. Kan rekommendera honom varmt till andra! Läs mer
  • 2019-01-22

Jan Z skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie Clarberg är väldigt kunnig och vet vad hon gör. Måste bara säga tack till ett bra köp av våran bostad super nöjda kunder! Ska man sälja i Vällingby området eller köpa så rekomenderar jag att man köper av Emelie! Väldigt proffsig och ärlig!! Läs mer
  • 2019-01-22

Jenny O skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hässelby Strand.
    Christoffer var professionell, duktig och tillmötesgående med mina önskningar. Läs mer
  • 2019-01-22

Patrik W skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt lägenhet
    Trevlig kille lätt att prata och göra affär me! Läs mer
    Joel W gillar detta
  • 2019-01-21

Semra C skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig mäklare, återkopplar snabbt och svarar sakligt. Läs mer
  • Jonas S

2019-01-21

Jonas S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag tror min lilla etta får anses vara småpotatis på bostadsmarknaden men jag upplever ändå att Joel åtagit sig uppdraget med fullt engagemang. Jag har fått alla frågor och all ängslan bemött med ödmjukhet och tydlighet som fått mig att känna mig trygg i mitt val av mäklare. Lägenheten visade sig svårsåld men Joel satt alltid på nya idéer och lyckades till slut hitta en köpare. Joel erbjuder trygghet och en personlig kontakt vilket är ovärderligt när det känns motigt, om jag ska göra fler bostadsaffärer i Stockholm i framtiden så vet jag vem jag ringer! Läs mer
    2019-01-21 Joel W svarar Jonas S
    Hej Jonas! Tack så mycket för de fina orden och hoppas ni trivs bra på Gotland nu :)
  • 2019-01-21

Hugo N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trots trögt med budgivning på min lgh så var Joel aldrig tveksam att den skulle bli såld. Lätt att kommunicera med och var mycket professionell i sitt sätt. Är också kunnig i alla detaljer före och efter tillträde. dekl etc. Läs mer
    2019-01-21 Joel W svarar Hugo N
    Tack för de fina orden Hugo! :)
  • 2019-01-08

Omar Alberto D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde ett hus
    Vi blev bemött på ett varm och proffsig sätt
    Vi önskade att sälja ett hus, Joel gjorde det, på den bästa sätt
    Vi kände, värme, erfarenhet och en bra samarbete Läs mer
  • 2018-12-21

Yeliz T skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi köpte en radhus i kälvesta och Emmelie var mäklaren. Hon var ärlig och trwvlig hjälpte oss mycket med vårt köp Läs mer
    2018-12-21 Emelie C svarar Yeliz T
    Stort tack! Hoppas ni trivs i ert nya boende :)
  • 2018-12-10

Christoffer M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En mycket duktig och trevlig mäklare som tog sin tid o lyssna. Ett stort tack Läs mer
  • 2018-12-10

Johan V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra jobb rakt igenom. Informativ och positiv. Läs mer
  • 2018-12-06

Inger M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick hjälp att sälja lägenheten på kort tid trots att det knappast fanns några kunder.
    Vi fick vår bostadsrätt i Hässelby såld på mindre än två veckor. Jaime skötte det bra. Vi kunde fått ut mera om inte marknaden vänt nedåt under året, men vi är glada att den blev såld. Vi har även under åren fått hjälp med värdering inför två bouppteckningar.
    Bra bemötande, bra service och snabb affär.
    Tack! Läs mer
    2018-12-06 Jaime M svarar Inger M
    Tack för förtroendet! Super kul att ni är belåtna med mitt arbete. Hälsningar Jaime
  • 2018-12-05

Eva L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Säljer vårat radhus och fått god hjälp av Emelie Clarberg. Läs mer
  • 2018-12-04

Frida B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en fantastiskt mäklare med exemplarisk hantering av säljare! Läs mer
  • 2018-11-29

Elizabeth B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt radhus. Blivit mycket bra bemött av mäklaren.Mycket engagerad. Läs mer
  • Nargiza U

2018-11-03

Nargiza U skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har gjort två affär med Christoffer Asplund både har såld och köpt. Så vi är ganska nöjda, väldigt trevligt bemötande, lät att nå honom och kommunicera. Läs mer
  • 2018-11-01

Mattias V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en mycket professionell mäklare som är synnerligen duktig på att lyssna och förstå kundens behov. Han är mån om att underlätta svårigheter och löser problem på ett effektivt sätt. Drivet hos honom får affären att gå snabbt och enkelt utan att det känns slarvigt. Han har helt enkelt en känsla för service, vilket saknas hos många idag.

Han bemästrar rollen som mäklare och är alltid förberedd och påläst. Han jobbar hårt utan att göra skillnad på stora och små objekt, vilket får en som kund till Christoffer att aldrig känna sig mindre viktig eller bortprioriterad. Objektet lyfts fram på bästa tänkbara sätt och de brister som finns omvandlas till något positivt, utan att för den delen ge en falsk bild av objektet. ”En köpare är en potentiell säljare”, och det är därför viktigt för Christoffer att affären sker på ett schysst sätt för båda parter. När köparens signatur finns på kontraktet finns Christoffer även där för att hjälpa till och underlättar köparens väg till sitt nya boende.

Jag kan med nöje lämna Christoffer mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2018-10-26

Gabriela B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Som köpare av ett bostadsrättsradhus har vi uppfattat Joel som inte bara väldigt trevlig, han är snabb i sin återkoppling vid frågor, kunnig och professionell. Läs mer
  • 2018-10-26

Basudha B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har både köpt och sålt via Jaime. Han är pålitlig, kommunicerar bra och tydlig. Vi kände oss att vi var i goda händer med honom.

Vi skulle rekommendera Jaime högt. Läs mer
  • 2018-10-24

Glenn A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lyhörd, tillmötesgående. Hör servicekänsla. Professionellt genomförande. Läs mer
  • 2018-10-22

Anna j skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar. Läs mer
  • 2018-10-20

Tobias D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Svår att komma i kontakt med men trevligt bemötande när man väl får kontakt. Läs mer
  • 2018-10-19

Rickard O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime sålde vårt bostadsrättsparhus i Hässelby Villastad.

Jaime är personlig,trevlig, lättillgänglig och kunnig. Läs mer
  • 2018-10-19

Filip A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Linus J

2018-10-18

Linus J skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionellt agerande hela vägen och en perfekt dialog om möjligheter och alternativ. Läs mer
  • 2018-10-18

Ann-Charlotte J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt bemötande. Lätt att nå och snabba svar på frågor. Läs mer
  • 2018-10-18

Ann-sofie L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus. Joel har ett öppet och personligt bemötande, han är inte överdrivet ”säljig” som många mäklare kan vara. Han gav oss en realistiskt bild av säljläget i området.
    Han övertalade oss att sälja vid en snarare tidpunkt än vi planerat, vilket visade sig vara ett lyckokast.
    Han har varit anträffbar och stödjande under hela processen
    Vi kan varmt rekommendera Joel. Läs mer
  • Rose-Marie H

2018-10-18

Rose-Marie H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har sålt ett radhus i Hässelby Villastad. Jag är väldigt nöjd med Emelie Lagerqvist som mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Kan starkt rekommendera henne!
    Med vänlig hälsning, Rose-Marie Hanning Läs mer
  • 2018-10-18

Carolina S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt bostad. Kunnig, trevlig, seriös mäklare som genomförde sitt jobb på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2018-10-18

Jenny Viola D skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hade inga förväntningar, fick ett trevligt och proffsigt bemötande och allt var bra Läs mer
  • Christer E

2018-10-18

Christer E skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby