Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 320 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• Tina D
    Tina D skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en trevlig och lyhörd mäklare. Han rekommenderas varmt! Får högsta betyg! Läs mer
  • Fernando G
    Fernando G skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han har varit jätte trevlig. kunnig och professionell
    han får 10 av 10 av mig Läs mer
    2018-02-13 Joel W svarar Fernando G
    Du får 15/10 av mig! Hoppas du kommer trivas bra i huset!🏆🏆🏆
  • Salim D
    Salim D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    han är väldigt proffsig och ödmjuk och flexibel, kunnig och i informativ..
    han intresserad av sitt yrke och roll och säkerligen kommer att framgångsrikt lyckas med det arbete. Läs mer
  • Rikard Reinhold N
    Rikard Reinhold N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tog sig tid att lyssna. Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling Läs mer
    2018-02-05 Sandra L svarar Rikard Reinhold N
    Hej Rikard! Tack för en fin rekommendation. Det var kul att få hjälpa till med försäljningen av ert hus, tack för förtroendet!
    /Sandra
  • Ulla-Pia N
    Ulla-Pia N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Possitiv och engagerad i oss som kund. Snabb Återkoppling och lyhörd för våra önskemål. Skapade rimliga förväntningar Läs mer
    2018-02-05 Sandra L svarar Ulla-Pia N
    Tack för den fina kommentaren Ulla-Pia och tack för ett fint sammarbete! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete, då har jag lyckats! Tack!
    /Sandra
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är supernöjd med Jaime! Kände mig trygg under hela processen då jag hela tiden fick återkoppling, man märker att han jobbar hårt för att göra alla parter nöjda och glada. Kan rekommendera Jaime varmt till alla jag känner och kommer definitivt välja honom när jag ska sälja min lägenhet sen 😊 Läs mer
  • Michaela G
    Michaela G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag fick ett positivt bemötande, en informativ visning, snabba gensvar och en trygg överlämning vid kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Jaime som mäklare! Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Är mycket nöjd med Sandras hjälp med att sälja min lägenhet. Hon svarade så snabbt hon kunde på mina frågor och såg till att jag kände mig trygg genom hela processen. :) Läs mer
    2018-02-04 Sandra L svarar Karin H
    Tack Karin för en så fin och värmande rekommendation! En av de viktigaste delarna i en försäljningsprocess för mig är att du så kund känner dig trygg och nöjd hela vägen! Det var ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Lycka till i nya lägenheten :)
    / Sandra
  • Bernt Tommy Mikael B
    Bernt Tommy Mikael B skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tack så mycket tack så mycket det gick bra till slut tack tack Läs mer
    2018-02-03 Sandra L svarar Bernt Tommy Mikael B
    Hej Tommy. Tack för en fin rekommendation! Och ja marknaden var inte med oss hela vägen, men till slut fick vi till det bra! Jag hoppas att ni är nöjda och att flytten till nya huset blir super bra!
  • Bushra A
    Bushra A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett jättebra bemötande, hon tar verkligen ett stort ansvar för situationen och finns alltid när man behöver hjälp med något. Jag fick även väldigt bra information kring bostaden och affären. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-03 Sandra L svarar Bushra A
    Hej Bushra! Det var ett sant nöje att få hjälpa er både med försäljningen av lägenheten och att hitta ert nya hus! Hoppas ni trivs bra huset! :)
  • Sara M
    Sara M skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Det var tidligt och mycket väll bemötande!!!! Läs mer
    2018-02-01 Sandra L svarar Sara M
    Hej Sara. Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! /Sandra Liedberg
  • Zofia B
    Zofia B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Proffessionel, ĺyhärd, kunnig och mycket engagerad, trevlig. Satsar 100% på att ro agfären i hamn och på att både säljaren och köparen kan känna sig trygga i sina
    beslut.
    Ger Jaime mina högsta rekommendationer. Läs mer
  • Beatrice K
    Beatrice K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Helt fantastisk service. Oerhört nöjd och känt mig trygg genom processen. Ska jag göra om det igen är det med stor sannolikhet här jag börjar leta. Läs mer
    Jaime M gillar detta
  • Peter E
    Peter E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket proffsigt bemötande, hög tillgänglighet och duktig Läs mer
  • Dusko S
    Dusko S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en supertrevlig och kunnig mäklare, han var tillgänglig samt återkopplade under hela processen vilket gav en trygg upplevelse för mig som säljare.

Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Enkhtuya B
    Enkhtuya B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick ett mycket bra intryck av både Joel och HusmanHagberg. Joel är mycket trevlig och tillmötesgående samt professionell. Han fick oss att känna oss lugna vilket vi särskilt uppskattade då vi är förstagångsköpare. Joels kommunikation är snabb och tydlig. Vi kan rekommendera Joel Wikström som Mäklare. Läs mer
  • Kaisa T
    Kaisa T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel visade att han är mycket duktig och kunnig mäklare. Mycket bra kundbemötande och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Endast bra intryck, bra ”servicemind” och snabba puckar! Läs mer
  • Boel B
    Boel B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket bra och proffsigt bemötande av Joel. Alltid snabb att svara och bra stöd och råd i försäljningsprocessen. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Joel Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionell och duktig, rekommenderas.
    /Gabriel Läs mer
  • Alexi Uvia M
    Alexi Uvia M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har upplevt att vi har fått förstaklassig service och hjälp när vi köpte vårat första hus Läs mer
  • Mirtunjay K
    Mirtunjay K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Good guy to communicate with. He was always quick in giving response.
    He assisted me really nice right from the house showing until now.
    Professionally as well personaly he is really good to talk to.

I wish him good luck. Läs mer
  • Ola O
    Ola O skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel infann sig på plats med en timmes varsel, fantastiskt. Jag fick ett mycket bra bemötande. Joel har ett förtroendegivande sätt som skapar trygghet utan att bygga upp för stora förväntningar. Skulle helt klart rekommendera andra TT använda Husman Hagberg. Läs mer
    2017-12-21 Joel W svarar Ola O
    Tack så mycket för dom fina orden Ola! 🤘
  • Peter A
    Peter A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Öppen, tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Eric R
    Eric R skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabba svar och alltid tillgänglig. Hjälpsam, förstående, lugn och förtroendeingivande. Drömmäklaren för mig som förstagångsköpare. Jaime får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Nils J
    Nils J skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Så här långt har allt varit toppen. Snabb svar och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Laila H
    Laila H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en härlig och driven mäklare , kände mig trygg med honom från start till slut. Läs mer
  • Luis H
    Luis H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad och professionell genom hela försäljningen
    Han fanns alltid tillgänglig
    Hans hårda arbete ledde fram till ett slutpris som jag var mycket nöjd med!

TACK JAIME 5/5" STJÄRNOR Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag tycker att Pierre var rak och ärlig mäklare.
    KUnnig och tillmötesgående. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Alltid bra bemötande och väldigt proffsig. La ner mycket tid och engagemang. Supernöjda hela försäljningen igenom. Läs mer
  • Kim A
    Kim A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel gav snabb återkoppling, han lyssnar, är lösningsorienterad och kommunikativ på ett personligt sätt. Tydlig, rak och trevlig. Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag ville sälja en nyproduktion och hade haft en mäklare i exakt 3 månader för att försöka få den såld. Bestämde mig tillslut att byta mäklare p.g.a. att det tog alldeles för lång tid för han. Då fick jag tips on Pierre.

Proffsig och snabb mäklare som verkligen vet hur man säljer oavsett hur marknaden ser ut. Jag kom in till honom vid ca kl.15 på eftermiddagen och vid 17.30 samma dag ringde han mig och sa att den var såld.

Pierre sålde den alltså på 2 och en halv timme medan den andra mäklaren hade fått 3 månader på sig utan en enda person intresserad.

Rekommenderar Pierre till 110% och kommer skicka varenda person till honom i framtiden. Läs mer
  • Rouzbeh M
    Rouzbeh M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket nöjd med Pierre som mäklare. Verkligen proffsig och ambitiös genom hela affären. VÄRLDSKLASS! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En stjärnmäklare som med hjärtat förmedlar objekt med glädje o tar tillvara på klientens intresse är mycket nöjd o kan rekommendera honom till andra Läs mer
    2017-11-07 Joel W svarar Robert B
    Tack så Mycket Robban :) Hoppas du trivs bra i lägenheten!
  • Malin B
    Malin B skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt fint bemötande. Pierre kändes proffsig och påläst och inte påklistrat ”säljig” som jag har upplevt flera andra mäklare som jag stött på. Han kändes transparent i sin mäklareoll vilket jag uppskattade mycket. Läs mer
    2017-11-06 Pierre D svarar Malin B
    Tack Malin, hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Armand H
    Armand H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren ! Kommer alltid använda Emelie så fort Möjligheten ges ! Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har bara bra erfarenheter hittills av mäklaren. Gjort ett bra jobb. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en mycket trevlig kille som man gillar från första början och får förtroende för. Han har hela tiden lyssnat på mig som kund och följt mina direktiv. Han är även bra med att återkomma och informera vad som händer mm. Läs mer
    2017-11-07 Joel W svarar Patrik N
    Tack så mycket Patrik! Hoppas det löste sig med dörren på baksidan med :)
  • Edris M
    Edris M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Rekomenderas! Bra och duktig mäklare. Läs mer
    2017-11-06 Pierre D svarar Edris M
    Tack Edris för omdömet och en smidig affär.
  • Fadi B
    Fadi B skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Riktigt bra fastighetsmäklare som sålde lägenheten till ett pris jag var väldigt nöjd med trots trög marknad. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-06 Pierre D svarar Fadi B
    Tack Fadi, lycka till med ditt nya boende.
  • Miglé B
    Miglé B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Riktig duktig engagerad mäklare. Vi fick en bemötande och bra information om objektet. Lyssnar på kundens behov och skräddarsyr en lösning efter önskemål. Vi är väldigt nöjda med honom! Rekommenderas varmt!
    Med vänlig hälsning, Migle&Mantas Läs mer
  • Yvonne O
    Yvonne O skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    ”Professionell, saklig, lugn, trygg och förtroendeingivande. Kunnig om området och föreningen. (Både han och kollegan, Jaime.) Intrycket ledde till att vi valde Husman Hagberg och vi är mycket nöjda med vårt val. Läs mer
    2017-11-06 Pierre D svarar Yvonne O
    Tack Yvonne för ert förtroende och omdöme.
  • Ramazan G
    Ramazan G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime Markenbjörk, Tack är minsta ordet vi kan säga om Jaime, från början till slut var med oss och ville ej ge upp!
    Ett professionellt bemötande och service hela vägen.
    Extraordinär! Rekommenderar honom varmt! :-)
    @-->--->----- Läs mer
  • Nazende G
    Nazende G skrev om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Ett professionellt bemötande och service hela vägen.
    Extraordinär! Rekommenderar honom varmt! :-)
    @-->--->----- Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lugn, trygg kändes väldigt kunnig. Läs mer
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer kändes väldigt trevlig och trygg. Han visste vad han pratade om och va väldigt bra på att besvara eventuella frågor man hade. Och det var otroligt skönt att han meddelade mig så fort kontrakten var redo att hämtas. Allt i allt fick jag ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bättre mäklare går inte att hitta! Han levererade över våra förväntningar och är otroligt service inriktad och svarar alltid om man har några frågor.
    Vi ger våra varmaste rekommendationer!

/ Angelica & Marcus Läs mer
    2017-10-17 Jaime M svarar Angelica S
    Tack för förtroendet! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket välkomnande. Lugn och saklig, såg nog direkt att jag var intresserad av lägenheten. Hade ett bra handslag och snälla ögon. Var mycket korrekt och man fick en fin kontakt med honom. Han brydde sig om mig som kund. Den bästa fastighetsmäklare som jag har träffat.
    Jag rekommenderar honom. Får det bästa betyg av mig. Läs mer
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En fantastiskt duktig och bra möklare.
    Är mycket seriös och har god kontakt med både säljare och köpare. Läs mer
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Pierre har visat extrem hög kunnighet som fastighetsmäklare, men även bemött oss som kund på ett proffsigt och tillförlitligt sätt.
    Vi har snabbt fått svar på de frågor vi haft, och han har tillgodosett våra önskemål som säljare.
    Dessutom har han bra känsla för att presentera objektet på bästa sätt - både muntligt och skriftligt, men även vid val av duktig fotograf.
    Kan starkt rekommendera både HH, men speciellt Pierre som mäklare.
    /Oscar Läs mer
    2017-11-06 Pierre D svarar Oscar C
    Tack Oscar för omdömet och förtroendet, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby