Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 561 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• 2019-09-19

Lova Kempe H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Korrekt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-09-19 Jaime M svarar Lova Kempe H
    Jättekul att få hjälpa er! Återkom om det är något annat jag kan hjälpa er med.
  • 2019-09-18

Kristoffer L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde ett radhus i Hässelby norra villastad, Jaime var proffsig från första mötet. Vi fick reda på direkt varje gång det hände något nytt med försäljningen.
    Väldigt kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2019-09-17

Natalie Veronika E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel har varit noggrann, alltid varit tillgänglig och kommit i tid till alla möten. Han har god kännedom om juridiken och om området han säljer i. Dessutom är han trevlig och sympatisk. Läs mer
  • 2019-09-17

Patrik H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig och korrekt mot både köpare och säljare.
    Bra balans mellan värdering och slutpris. Läs mer
  • 2019-09-16

Robert P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tack för all hjälp, jättetrevlig och seriös mäklare! Allt gott, ska vi sälja någon gång i framtiden blir det Jaime som får hjälpa oss. 🙌🏻 Läs mer
    2019-09-16 Jaime M svarar Robert P
    Tack för de fina orden! Never skip legday 🤙🏽
  • Yvonne H

2019-09-14

Yvonne H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde en lägenhet i Bromsten. Väldigt bra bemötande, fick ungefär det jag hade väntat mig. Så jag är nöjd å glad 👍 Läs mer
  • 2019-09-12

Amanda B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Spånga 2:a 59 kvm
    Sålde min lägenhet mycket smidigt! Från första kontakt till köpekontrakt på 4 dagar. Jamie är mycket kunnig och hjälpsam, lätt att ha och göra med. Kan rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-12

Alexandra Regina S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Smart, kunnig och saklig. Fick mitt förtroende som hon förvaltade väl. Evigt tacksam för all hjälp och tips i mitt sälj och köpande av ny bostad. Läs mer
  • SANDRA A

2019-09-04

SANDRA A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte en nyproducerad tvåa i Hässelby Villastad. Detta var mitt första bostadsköp och Jaime har varit ett väldigt bra stöd under hela processen med att svara på frågor och komma med tips och råd. Jag upplever honom som väldigt ärlig, lösningsorienterad och kompetent. Allt som allt en väldigt positiv upplevelse och jag kan varmt rekommendera Jaime som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-04

Miranda B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt engagerad, hjälpsam och med ett trevligt bemötande! Läs mer
    Joel W gillar detta
  • Erik S

2019-09-03

Erik S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie både köpte och sålde min lägenhet åt mig. Mycket trevlig, väldigt professionell och alltid glad. Läs mer
  • 2019-09-03

Sandra A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en nyproducerad tvåa i Hässelby villastad. Detta var mitt första lägenhetsköp och Jaime var väldigt hjälpsam under hela processen med att svara på mina frågor och komma med tips och råd! Upplevde Jaime som väldigt ärlig, positiv och lösningsorienterad. Allt som allt en väldigt positiv upplevelse! Läs mer
  • 2019-09-02

Lisa Cecilia K skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Superproffsig, trevlig, flexibel och positiv. Det är några ord för att beskriva Ulrika.
    Vi är jättenöjda med alla svar på frågor, tips och lyhördhet.
    På mindre än en vecka blev vårt fina radhus sålt.

Vårt varmaste tack! Läs mer
  • 2019-08-29

Tobias Jan A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en seriös mäklare som är engegerad och ansvarstagande. Hon leverade enligt förväntan. Läs mer
  • Sujatha D

2019-08-24

Sujatha D skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie helped us to buy our home. She was professional and never hesitated to find answers to all questions we had. The house was old. We took our time after the viewing before we placed our first bid and wanted to get an expert opinion, so she arranged a private visit swiftly and made us feel secured. We thought Emelie was professional handling the negotiation between the seller and us. She played a role in sealing the deal. We are very happy with Emelie for her service. If you are looking for a real agent, she is the one! Läs mer
  • 2019-08-21

Vladimir M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    During apartment showing, Jaime was very friendly, answered all the questions that we had about the place. Also, after that, when we made our decision to buy, we had very good communication and support from Jamie. Overall, very good experience during the whole purchase process. Läs mer
  • Susanne L

2019-08-20

Susanne L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt mitt hus i Vällingby. Fick kontakt med Emelie. Träffade Emelie och hon förklarade alla moment inför en försäljning. Hon är mycket trevlig, kunnig, glad och kan förklara på ett sätt som man förstår. Engagerar sig otroligt mycket i det hon gör.
    Finns alltid tillgänglig vid frågor.
    Är mycket mycket nöjd! Stort tack för all hjälp. Läs mer
  • 2019-08-19

Suman M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie is very helpful in finalizing the deal. I would definitely recommend. Läs mer
  • Susanne L

2019-08-15

Susanne L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Var ute efter en bostadsrätt efter att ha sålt mitt hus. Fick några förslag men fastnade för en. Jaime är kunnig och mycket trevlig, bra på att hålla kontakt med mig innan visning. Stort tack! Läs mer
  • 2019-08-14

Said M skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en lugn men seriös person som driver sina affärer med just den här lugna styrkan, oerhört lyhörd och samarbetsvillig samt alltid tillgängligt.
    Jätte nöjd med honom... Läs mer
  • 2019-08-14

Franziska B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I am buying a Bostadsrätt in Hässelby. Overall I am very satisfied with the performance of Emily. She was always on time, friendly and professional and was happy to answer all my questions. Läs mer
  • 2019-08-13

Levent E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime är den bästa mäklaren jag någonsin haft. Håller det han lovar, återkommer alltid och det viktigaste, han är ärlig. Utan tvekan Vällingby/Spångas bästa mäklare. Läs mer
    2019-08-13 Jaime M svarar Levent E
    Man kan ta mannen från Spånga men inte Spånga från mannen :)
  • 2019-08-09

Marcus A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Processen gick väldigt smidigt. Christoffer var väldigt närvarande under hela försäljningen och gjorde allt för att underlätta affären.
    Han är beredd att göra det lilla extra i alla situationer för att få både säljare och köpare så nöjd som möjligt. Läs mer
    2019-08-15 Christoffer A svarar Marcus A
    Hej Marcus!
    Tack för din feedback. Stort lycka till med sökandet av ny lya!
  • 2019-07-31

Dmitry M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime ger intryck av en intelligent person och erfaren mäklare som agerade snabbt när jag köpte en ny lägenhet. Jag hoppas att försäljning ska gå lika bra. Läs mer
  • Jaime H

2019-07-31

Jaime H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Han är mycket kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2019-07-31 Jaime M svarar Jaime H
    Tack för din feedback :)
    Stort lycka till med ert nästa boende
  • 2019-07-18

Gabriel G skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte ett radhus via Emelie. Hela processen gick smärtfri och vi fick ett väldigt bra bemötande. Vi kunde alltid kontakta henne med frågor och funderingar och svar kom utan dröjsmål. Emelie koordinerade ihop visningar och handlingar på kort varsel vilket uppskattades. Hela köpet kändes väldigt tryggt med henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-17

Amit A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I have bought a house with help of Emelie. As it was the first time I was buying a house, she assisted me with all the required details.
    She is very professional and answered all my questions. Läs mer
  • 2019-07-12

Inga B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har haft min lägenhet ute till försäljning 2 rum och kök med öppen planlösning i Hässelby.
    Har haft bra kontakt genom sms och telefonsamtal under tiden från fotograferingen till visningarna. Även när vi har träffats hos mig. Emelie har tagit sig tid vid våra möten.
    Fotografen var bra och tog fina bilder
    Emelie har även förklarat och haft bra kontakt med köpare och hållit reda på alla papper.
    Är nöjd med hela konceptet och kan mycket väl rekommendera henne till bekanta. Läs mer
  • 2019-07-03

Karl Olof E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklare i Sthlm!
    Trygg , kunning och professionell Läs mer
  • 2019-06-27

Anette V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Det var bra till huset var sålt efterarbetet fick vi inte lika bra hjälp med. Läs mer
  • 2019-06-24

Lars A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt radhus. Proffsigt och seriöst på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-21

Jan Olof P skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En mycket sympatisk och engagerad mäklare som tar sitt jobb på högsta allvar. En lyhördhet och servicekänsla utöver det vanliga. Läs mer
  • 2019-06-20

Ingemar A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Positiv, engagerad och målinriktad. Läs mer
  • 2019-06-20

Annica F skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig och proffessionell! Kunnig och lugn. Jag uppskattar naturliga och inte "säljiga" mäklare, vilket Kristoffer uppfyllde. Läs mer
  • 2019-06-18

Peter O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt en lägenhet via Jaime, mycket engagerad mäklare med mycket snabb kontakt och återkoppling. Har en bred kunskap inom försäljning och regelrätt. Allt har gått väldigt smidigt och smärtfritt. Mäklaren har jobbat dygnet runt för att på bästa möjliga sätt hjälpa köparen och säljaren. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-17

Adam N skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, fötroendeingivande och seriös Läs mer
  • 2019-06-15

Jessica H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie har vart fantastisk, anlitade henne vid husförsäljning och värderingar , nu även lägenhetsförsäljning.
    Emelie är professionell, ärlig och någon man litar på. Jag har dekorerat Emelie till föreningen för kommande försäljningar av hyreslägenheter.

En toppen mäklare Läs mer
  • 2019-06-12

Lisbeth Helena W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En utmärkt mäklare !! Vänlig, saklig och informativ, Läs mer
  • Maria C

2019-06-11

Maria C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var jätte trevlig och kunnig. Han återkopplade snabbt oavsett tid och dag. Vi ger honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-10

Andres C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt proffsigt och håller det han sa. Rekommenderas stark. Läs mer
  • 2019-06-07

Dina A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt trevlig person. Svarar på alla frågpr och är tydlig. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-06-06

Lars Arne E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus i Hässelby och allt gick snabbt och smidigt. Joel var proffsig och lyhörd för våra önskemål. Vi är supernöjda.
    Lasse och Annika Läs mer
  • 2019-06-05

Andreas S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket nöjd med Jaimes jobb under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-06-04

Micke S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var säljaren representant i vår bostadsaffärer. Jaime har varit mycket tillmötesgående och tillgänglig under processen. Läs mer
  • Victor R

2019-05-31

Victor R skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt en 78 m2 lgh i Vällingby. Blev bemött kanon bra av joel från början till avslutat affär. Snabbt och smidigt, han hade svar på alla frågor och informerade bra om både för och nackdelar med lägenhet. Så det var kanon bra ! Läs mer
  • Curt R

2019-05-28

Curt R skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hon var korrekt , snabb och smidigt
    och gav ett bra intryck Läs mer
  • 2019-05-15

Hanna H skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bara positivt. Bra bemötande, snabb kommunikation och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-15

John Kjellberg S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte ett Radhus i Vällingby och är väldigt nöjd med Jaime och hans kollegor!
    Allt kändes klart och tydligt och hela processen flöt på bra. En trevlig upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-05-13

Peter D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde ett brf-radhus i Vällingby snabbt och smidigt med Jamies hjälp. Läs mer
  • 2019-05-13

Isabelle Kjellberg S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket påläst och trevlig person som har skött vår bostadsaffär utmärkt smidigt.
    Mycket nöjd. Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby