Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 536 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• 2019-07-18

Gabriel G skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte ett radhus via Emelie. Hela processen gick smärtfri och vi fick ett väldigt bra bemötande. Vi kunde alltid kontakta henne med frågor och funderingar och svar kom utan dröjsmål. Emelie koordinerade ihop visningar och handlingar på kort varsel vilket uppskattades. Hela köpet kändes väldigt tryggt med henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-17

Amit A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I have bought a house with help of Emelie. As it was the first time I was buying a house, she assisted me with all the required details.
    She is very professional and answered all my questions. Läs mer
  • 2019-07-12

Inga B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har haft min lägenhet ute till försäljning 2 rum och kök med öppen planlösning i Hässelby.
    Har haft bra kontakt genom sms och telefonsamtal under tiden från fotograferingen till visningarna. Även när vi har träffats hos mig. Emelie har tagit sig tid vid våra möten.
    Fotografen var bra och tog fina bilder
    Emelie har även förklarat och haft bra kontakt med köpare och hållit reda på alla papper.
    Är nöjd med hela konceptet och kan mycket väl rekommendera henne till bekanta. Läs mer
  • 2019-07-03

Karl Olof E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklare i Sthlm!
    Trygg , kunning och professionell Läs mer
  • 2019-06-27

Anette V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Det var bra till huset var sålt efterarbetet fick vi inte lika bra hjälp med. Läs mer
  • 2019-06-24

Lars A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt radhus. Proffsigt och seriöst på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-21

Jan Olof P skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En mycket sympatisk och engagerad mäklare som tar sitt jobb på högsta allvar. En lyhördhet och servicekänsla utöver det vanliga. Läs mer
  • 2019-06-20

Ingemar A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Positiv, engagerad och målinriktad. Läs mer
  • 2019-06-20

Annica F skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig och proffessionell! Kunnig och lugn. Jag uppskattar naturliga och inte "säljiga" mäklare, vilket Kristoffer uppfyllde. Läs mer
  • 2019-06-18

Peter O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt en lägenhet via Jaime, mycket engagerad mäklare med mycket snabb kontakt och återkoppling. Har en bred kunskap inom försäljning och regelrätt. Allt har gått väldigt smidigt och smärtfritt. Mäklaren har jobbat dygnet runt för att på bästa möjliga sätt hjälpa köparen och säljaren. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-06-17

Adam N skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, fötroendeingivande och seriös Läs mer
  • 2019-06-15

Jessica H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie har vart fantastisk, anlitade henne vid husförsäljning och värderingar , nu även lägenhetsförsäljning.
    Emelie är professionell, ärlig och någon man litar på. Jag har dekorerat Emelie till föreningen för kommande försäljningar av hyreslägenheter.

En toppen mäklare Läs mer
  • 2019-06-12

Lisbeth Helena W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En utmärkt mäklare !! Vänlig, saklig och informativ, Läs mer
  • Maria C

2019-06-11

Maria C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var jätte trevlig och kunnig. Han återkopplade snabbt oavsett tid och dag. Vi ger honom våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-10

Andres C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt proffsigt och håller det han sa. Rekommenderas stark. Läs mer
  • 2019-06-07

Dina A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt trevlig person. Svarar på alla frågpr och är tydlig. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-06-06

Lars Arne E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus i Hässelby och allt gick snabbt och smidigt. Joel var proffsig och lyhörd för våra önskemål. Vi är supernöjda.
    Lasse och Annika Läs mer
  • 2019-06-05

Andreas S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket nöjd med Jaimes jobb under försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2019-06-04

Micke S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var säljaren representant i vår bostadsaffärer. Jaime har varit mycket tillmötesgående och tillgänglig under processen. Läs mer
  • Victor R

2019-05-31

Victor R skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt en 78 m2 lgh i Vällingby. Blev bemött kanon bra av joel från början till avslutat affär. Snabbt och smidigt, han hade svar på alla frågor och informerade bra om både för och nackdelar med lägenhet. Så det var kanon bra ! Läs mer
  • Curt R

2019-05-28

Curt R skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hon var korrekt , snabb och smidigt
    och gav ett bra intryck Läs mer
  • 2019-05-15

Hanna H skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bara positivt. Bra bemötande, snabb kommunikation och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-15

John Kjellberg S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte ett Radhus i Vällingby och är väldigt nöjd med Jaime och hans kollegor!
    Allt kändes klart och tydligt och hela processen flöt på bra. En trevlig upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-05-13

Peter D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde ett brf-radhus i Vällingby snabbt och smidigt med Jamies hjälp. Läs mer
  • 2019-05-13

Isabelle Kjellberg S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket påläst och trevlig person som har skött vår bostadsaffär utmärkt smidigt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-13

Marie S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig och ambitiös kan mitt område mycket bra. När jag köpte lägenheten för sju år sen var Emelie mäklare då var hon toppen och jag bestämde mig för att kontakta henne då jag skulle sälja.
    Hon har gjort allt mycket bra även denna gång och jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-05-11

Ahnete N skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt lägenhet.
    Vänligt bemötande.
    Kunnig, engagerad och lojal.
    Snabb på att svara/ komminucera med via mejl/sms.
    Det enda jag kan påpeka var att E inte hälsade vid första gången.
    En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-11

Kamila Nadzieja M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt professionell mäklare. Vi köpte vår lägenhet med hans hjälp och hela processen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-11

Prashant P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    He is just fantastic! Helped me out with understanding the contract. Amazing person and he love Indian music 😎😎 Läs mer
  • 2019-05-11

Leith J skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie sålde min bostad och hon var super bra, jätte snäll och ärlig. Hade stora förväntningar och fick leva upp till dom.. rekommendera Emelie starkt ? Läs mer
  • 2019-05-11

Fredrik T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var kunnig, påläst, trevlig och behjälplig vi vårt köp av bostadsrätt. Det var smidigt och enkelt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-29

Barbro G skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett mycket trevligt bemötande när jag kom till Husman Hagberg för att sälja min mammas lägenhet. Allt har gått väldigt smidigt eftersom jag inte bor i Stockholm utan vi har kunnat träffas på tider när jag varit uppe. Läs mer
  • 2019-04-29

Nathalie D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en utmärkt mäklare som är lyhörd för dina behov och hjälpsam genom hela processen. Han arbetar med stort engagemang och är väldigt lösningsorienterad. Köpa lägenhet har aldrig varit så enkelt! Läs mer
    2019-04-29 Joel W svarar Nathalie D
    Hej Natalie! Tack så mycket för de fina orden :) Hoppas du kommer trivas super :)
  • Hercules Ö

2019-04-27

Hercules Ö skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en tvåa, nyproduktion, med hjälp av Jaime. Han har varit saklig och hjälpsam på vägen och det har i allmänhet känts bra. Läs mer
  • 2019-04-23

Concilium Consulting Ab C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig mäklare med rätt inställning och en riktigt glädjespridare. Levererar service hela vägen. Kommer använda mig av honom igen. Läs mer
  • 2019-04-17

Max E skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Duktig, trevlig och hjälpsam! Uppskattades vid vårat husköp Läs mer
  • 2019-04-16

Alexander K skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie löste allt snabbt och smidigt, kände mig riktigt trygg under hela köpet av lägenheten Läs mer
  • Boryana T

2019-04-14

Boryana T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel hjälpte mid met att sälja en etta i Vällingby. Oerhört positiv attityd genom processen. Effektiv kommunikation trots att allting gjordes på distans. Rekommenderas! Läs mer
  • Thomas B

2019-04-08

Thomas B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie har just sålt vår villa i Spånga. Har inte sålt bostad tidigare och hade inga större förväntningar på mäklaren. Emelie har verkligen överträffat dem. Trevlig och framförallt engagerad och kunnig. Hon har också varit öppen och objektiv vilket hjälpt till i sälj processen.
    Kan varmt rekommendera henne och HH Läs mer
  • 2019-04-08

Ann R skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en trevlig tjej.
    Vi har köpt en lägenhet, tre rum och kök.
    Emelie svarade på frågor så gott hon kunde.
    Hon var väl förberedd när vi skrev kontrakt. Läs mer
  • 2019-04-05

Wanchai R skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    bra proaktive mm...……………………………………………………………... Läs mer
  • 2019-04-03

Batkhuyag P skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är lyhörd och svarar på alla frågor man har. Är snabb med att hjälpa och trevlig i alla lägen. Han hjälpte mig med att få min bostad, jag är väldigt tacksam för hans hjälp Läs mer
  • 2019-04-03

Sofia M skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, positiv, anpassningsbar. Han förstod oss och vad som var viktigt för oss. Lätt att gilla. Läs mer
  • 2019-04-03

Seyed Danial Hadian A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    i bought an apartment from him, found it at Hemnet and contact Jaime, we had few times chat about price, he is absolutely nice and energetic person. Läs mer
  • 2019-03-30

Sara H skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte ett hus av Ulrika. Hon underlättade för oss med egen visning. Allt gick mycket smidigt. Och vi lyckades få till ett bra köp. Önskar att hon hade kunnat svara mer utifrån besiktningsprotokollet.
    Som helhet mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-29

Rolf Gunnar E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köper en bostadsrätt genom Joel. Vi är inte klara än så det här kommer lite tidigt men så här långt har det gått bra. Gott trevligt bemötande, alla frågor har besvarats på bra sätt. Han verkar ambitiös utan att vara påträngande. Går resten av processen lika bra så blir betyget mycket bra. Läs mer
  • 2019-03-27

Mi-Hwi H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt professionellt bemötande, lyhörd och hängiven gentemot mig som kund.
    Allt gick smidigt med rätta känsla.
    Varmt rekommendera denna fantastisk duktiga mäklare.
    MiHi Läs mer
  • 2019-03-26

Amin Hassan Ali A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt en 2.a med hjälp av Christoffer Asplund. Bemötandet var utmärkt, mycket proffsigt utfört och riktigt fort dessutom. Förväntade mig en längre process.

Rekommenderas starkt!

Mvh Nöjd kund Läs mer
  • 2019-03-26

Joel W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime är en grym mäklare. Snabb på att återkoppla, väldigt trevlig kille, löste ett bra pris på min försäljning efter mycket att marknaden har varit väldigt trög! Läs mer
  • 2019-03-25

Rami I skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En trevlig kille men se upp.

Övervärderade vår bostadsrätt för att få sin andra försäljning sålt. (radhuset som min familj köpte)
    Vi hamnade nästan på avtalsbrott.
    Det lovades en hel del guld och gröna skogar…
    Fotografen som anlitades var inte ens i närheten av proffs som andra mäklar firmor erbjuder.
    Bilderna var så uselt tagna och inte undran på att inte många dök på visningarna.
    Denna mäklare kostade oss 35 000kr för 2 månaders uppskjutning av tillträdes på radhuset han sålde
    för att inte hamna i avtalsbrott då han inte kunde sälja vår bostadsrätt.
    När 3 månaders hade passerat sades kontraktet upp och en ny mäklare fick göra jobbet som han skulle ha gjort
    för att rädda oss från avtalsbrott.
    Vi gick med att köpa radhuset efter att denna mäklare skulle först komma förbi oss och värdera vår bostadsrätt så att vi kunde kalkylera på det och det visade sig att i slutändan denna mäklare hade övervärderat vår lgh med 700 000kr.
    2019-04-17 Jaime M svarar Rami I
    Hej Rami,

Tack för ditt omdöme. Min värdering grundande sig på de senaste som såldes i din förening. Olyckligtvis så försökte vi sälja din bostad hösten 2017 när marknaden sjönk drastiskt. Tråkigt att du kontaktar mig 2 år senare att ni var missnöjda med bilderna. Jag stämde faktiskt av med er innan publicering om ni var nöjda med annonsen.
    Återkom om det är något annat jag kan hjälpa er med.

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby