Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 515 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• 2019-05-15

Hanna H skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bara positivt. Bra bemötande, snabb kommunikation och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-15

John Kjellberg S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte ett Radhus i Vällingby och är väldigt nöjd med Jaime och hans kollegor!
    Allt kändes klart och tydligt och hela processen flöt på bra. En trevlig upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-05-13

Peter D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde ett brf-radhus i Vällingby snabbt och smidigt med Jamies hjälp. Läs mer
  • 2019-05-13

Isabelle Kjellberg S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket påläst och trevlig person som har skött vår bostadsaffär utmärkt smidigt.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-13

Marie S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig och ambitiös kan mitt område mycket bra. När jag köpte lägenheten för sju år sen var Emelie mäklare då var hon toppen och jag bestämde mig för att kontakta henne då jag skulle sälja.
    Hon har gjort allt mycket bra även denna gång och jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-05-11

Ahnete N skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt lägenhet.
    Vänligt bemötande.
    Kunnig, engagerad och lojal.
    Snabb på att svara/ komminucera med via mejl/sms.
    Det enda jag kan påpeka var att E inte hälsade vid första gången.
    En mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-11

Kamila Nadzieja M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt professionell mäklare. Vi köpte vår lägenhet med hans hjälp och hela processen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-11

Prashant P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    He is just fantastic! Helped me out with understanding the contract. Amazing person and he love Indian music 😎😎 Läs mer
  • 2019-05-11

Leith J skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie sålde min bostad och hon var super bra, jätte snäll och ärlig. Hade stora förväntningar och fick leva upp till dom.. rekommendera Emelie starkt 🥰 Läs mer
  • 2019-05-11

Fredrik T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime var kunnig, påläst, trevlig och behjälplig vi vårt köp av bostadsrätt. Det var smidigt och enkelt och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-29

Barbro G skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett mycket trevligt bemötande när jag kom till Husman Hagberg för att sälja min mammas lägenhet. Allt har gått väldigt smidigt eftersom jag inte bor i Stockholm utan vi har kunnat träffas på tider när jag varit uppe. Läs mer
  • 2019-04-29

Nathalie D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en utmärkt mäklare som är lyhörd för dina behov och hjälpsam genom hela processen. Han arbetar med stort engagemang och är väldigt lösningsorienterad. Köpa lägenhet har aldrig varit så enkelt! Läs mer
    2019-04-29 Joel W svarar Nathalie D
    Hej Natalie! Tack så mycket för de fina orden :) Hoppas du kommer trivas super :)
  • Hercules Ö

2019-04-27

Hercules Ö skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en tvåa, nyproduktion, med hjälp av Jaime. Han har varit saklig och hjälpsam på vägen och det har i allmänhet känts bra. Läs mer
  • 2019-04-23

Concilium Consulting Ab C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig mäklare med rätt inställning och en riktigt glädjespridare. Levererar service hela vägen. Kommer använda mig av honom igen. Läs mer
  • 2019-04-17

Max E skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Duktig, trevlig och hjälpsam! Uppskattades vid vårat husköp Läs mer
  • 2019-04-16

Alexander K skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie löste allt snabbt och smidigt, kände mig riktigt trygg under hela köpet av lägenheten Läs mer
  • Boryana T

2019-04-14

Boryana T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel hjälpte mid met att sälja en etta i Vällingby. Oerhört positiv attityd genom processen. Effektiv kommunikation trots att allting gjordes på distans. Rekommenderas! Läs mer
  • Thomas B

2019-04-08

Thomas B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie har just sålt vår villa i Spånga. Har inte sålt bostad tidigare och hade inga större förväntningar på mäklaren. Emelie har verkligen överträffat dem. Trevlig och framförallt engagerad och kunnig. Hon har också varit öppen och objektiv vilket hjälpt till i sälj processen.
    Kan varmt rekommendera henne och HH Läs mer
  • 2019-04-08

Ann R skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en trevlig tjej.
    Vi har köpt en lägenhet, tre rum och kök.
    Emelie svarade på frågor så gott hon kunde.
    Hon var väl förberedd när vi skrev kontrakt. Läs mer
  • 2019-04-05

Wanchai R skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    bra proaktive mm...……………………………………………………………... Läs mer
  • 2019-04-03

Batkhuyag P skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är lyhörd och svarar på alla frågor man har. Är snabb med att hjälpa och trevlig i alla lägen. Han hjälpte mig med att få min bostad, jag är väldigt tacksam för hans hjälp Läs mer
  • 2019-04-03

Sofia M skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, positiv, anpassningsbar. Han förstod oss och vad som var viktigt för oss. Lätt att gilla. Läs mer
  • 2019-04-03

Seyed Danial Hadian A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    i bought an apartment from him, found it at Hemnet and contact Jaime, we had few times chat about price, he is absolutely nice and energetic person. Läs mer
  • 2019-03-30

Sara H skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte ett hus av Ulrika. Hon underlättade för oss med egen visning. Allt gick mycket smidigt. Och vi lyckades få till ett bra köp. Önskar att hon hade kunnat svara mer utifrån besiktningsprotokollet.
    Som helhet mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-29

Rolf Gunnar E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köper en bostadsrätt genom Joel. Vi är inte klara än så det här kommer lite tidigt men så här långt har det gått bra. Gott trevligt bemötande, alla frågor har besvarats på bra sätt. Han verkar ambitiös utan att vara påträngande. Går resten av processen lika bra så blir betyget mycket bra. Läs mer
  • 2019-03-27

Mi-Hwi H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt professionellt bemötande, lyhörd och hängiven gentemot mig som kund.
    Allt gick smidigt med rätta känsla.
    Varmt rekommendera denna fantastisk duktiga mäklare.
    MiHi Läs mer
  • 2019-03-26

Amin Hassan Ali A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt en 2.a med hjälp av Christoffer Asplund. Bemötandet var utmärkt, mycket proffsigt utfört och riktigt fort dessutom. Förväntade mig en längre process.

Rekommenderas starkt!

Mvh Nöjd kund Läs mer
  • 2019-03-26

Joel W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime är en grym mäklare. Snabb på att återkoppla, väldigt trevlig kille, löste ett bra pris på min försäljning efter mycket att marknaden har varit väldigt trög! Läs mer
  • 2019-03-25

Rami I skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En trevlig kille men se upp.

Övervärderade vår bostadsrätt för att få sin andra försäljning sålt. (radhuset som min familj köpte)
    Vi hamnade nästan på avtalsbrott.
    Det lovades en hel del guld och gröna skogar…
    Fotografen som anlitades var inte ens i närheten av proffs som andra mäklar firmor erbjuder.
    Bilderna var så uselt tagna och inte undran på att inte många dök på visningarna.
    Denna mäklare kostade oss 35 000kr för 2 månaders uppskjutning av tillträdes på radhuset han sålde
    för att inte hamna i avtalsbrott då han inte kunde sälja vår bostadsrätt.
    När 3 månaders hade passerat sades kontraktet upp och en ny mäklare fick göra jobbet som han skulle ha gjort
    för att rädda oss från avtalsbrott.
    Vi gick med att köpa radhuset efter att denna mäklare skulle först komma förbi oss och värdera vår bostadsrätt så att vi kunde kalkylera på det och det visade sig att i slutändan denna mäklare hade övervärderat vår lgh med 700 000kr.
    2019-04-17 Jaime M svarar Rami I
    Hej Rami,

Tack för ditt omdöme. Min värdering grundande sig på de senaste som såldes i din förening. Olyckligtvis så försökte vi sälja din bostad hösten 2017 när marknaden sjönk drastiskt. Tråkigt att du kontaktar mig 2 år senare att ni var missnöjda med bilderna. Jag stämde faktiskt av med er innan publicering om ni var nöjda med annonsen.
    Återkom om det är något annat jag kan hjälpa er med.
  • 2019-03-21

Linn Hillerbo J skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag uppfattade Emelie Clarberg som kunnig och med en positiv och glad attityd. För mig som förstaköpare kändes hon väldigt trygg och informativ; mån om att guida mig igenom affären på ett inkännande och fint sätt.

Om någon skulle behöva en mäklare vet jag vem jag skulle rekommendera :) Läs mer
  • 2019-03-15

Myung Jin K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fastighetsmäklaren Joel Wikström på Husman Hagberg i Vällingby hade ett imponerande kundbemötande. Man som kund se tydligen att han var opartisk och rättvis. Jag som köparen tycker att många mäklare är på köparens sida, men han var helt opartisk.

När jag säljer min lägenhet i framtiden kommer jag definitivt kontakta honom. Läs mer
    2019-03-27 Joel W svarar Myung Jin K
    Tack så mycket för de fina orden Myung! Hoppas du kommer trivas på i lägenheten och tack igen för inbjudan :)
  • Madeleine S

2019-03-14

Madeleine S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt en lgh, Jämtlandsgatan 150 i Vällingby.
    Mäklaren ingav ett personligt och trevligt bemötande. Mäklaren var väldigt lyhörd och uppmärksam, lugn samt gav tips och råd, utan att bli för på.

Första gången jag köper bostad och jag kände mig hela tiden bemött med förtroendeingivande service av Mäklaren! Läs mer
    2019-03-27 Joel W svarar Madeleine S
    Stort grattis till lägenheten Madeleine! Du kommer trivas super tror jag! :)
  • 2019-03-12

Yahya A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    mycket hjälp samma och jag är nöjd och önskar lycka till i framtiden Läs mer
  • Julia M

2019-03-09

Julia M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har köpt rådhus i Hässelby via Jaime . Han är trevligt och positiva person . Vi är glad på hans arbete och varmt rekommendera honom. Aleksei och Julia. Läs mer
  • 2019-03-08

Karin Ingrid Olivia A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie Clarberg har hjälpt oss sälja ett hus i Hässelby Villastad. Emelie har varit professionell och kunnig och vi har känt att vi litat på henne. Hon har funnits tillgänglig, följt upp utvecklingen och kommit med goda råd när vi efterfrågat det. Hon har skött försäljningen på bästa vis.
    Allt slutade gott med en familj som förväntningar och kärlek tar över mamma och pappas hus. Det känns fint på många vis!
    Stort tack Läs mer
  • 2019-03-07

Daniel M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köp av lägenhet. Professionell, fixar, svarar tydligt på frågor. Läs mer
  • 2019-03-06

Daniel L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie kom in i vår lägenhet med ett varmt leende.
    Hon är en positiv, tydlig, ärlig och väldigt hjälpsam person.
    Vi kan varmt rekommendera henne när man är i behov av en mäklare. Läs mer
  • 2019-03-05

Jenny K skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Ett glatt och positivt bemötande, och mycket flexibel och hon ger ett tryggt och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-27

Tuerxun K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Driven och kompetent med tydligt fokus på försäljningen, precis det man vill ha av sin mäklare. Bra stöd genom hela affären, tips och råd på vad såväl säljare som spekulant bör tänka på i hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-27

Gabriel I skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag blev bemött utmärkt och är mer än nöjd! Läs mer
  • 2019-02-25

Philip D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt ett hus av Joel som skötte hela processen exemplariskt. Jag har alltid haft intrycket av att mäklare är väldigt knepiga att ha och göra med men Joel bevisade verkligen motsatsen. Jag rekommenderar starkt att ta hjälp av Joel i din bostadsaffär! Läs mer
  • 2019-02-23

Robert N skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en väldigt engagerad mäklare, rekomenderas starkt! Läs mer
  • 2019-02-21

Nele B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I just bought a house, and I think Emelie was really efficient in replying and providing information. She also seemed very professional and honest, providing clear information, and making the whole process extremely efficient and fast. Läs mer
  • 2019-02-20

Michael M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionellt bemötande, efektiv och kunnig Läs mer
  • 2019-02-20

Elmira K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket duktig, trevlig, serviceinriktad, väldigt bra omdöme. Fantastiskt bra mäklare. Rekommenderas starkt!/ Elmira Läs mer
    Joel W gillar detta
  • 2019-02-20

Princip Uki Uros S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sökte efter en tre rums bostadsrätt i Bromma, och av alla mäklare jag träffade så var Joel den mest jordnära personen.
    Vilken fråga jag än ställde, så hade Joel ett oväntat bra samt informationsrikt svar. Det gick att föra en normal konversation, utan att Joel i varje mening försökte pressa på att lägga bud på lägenheten, till skillnad från andra mäklare som i varje mening försöker sälja. Sådana typer av personer vill jag ha att göra med, inte dessa som framställer sig som diktatorer.
    Bostaden Joel visade mig, köpte jag även slutligen. Allt gick smidigt och enkelt till, och jag känner att jag nu i efterhand har bra koll på läget tack vare hur Joel lagt fram all information. Läs mer
    2019-02-20 Joel W svarar Princip Uki Uros S
    Gud va fint skrivet Princip! Tack så mycket och hoppas du kommer trivas i lägenheten :)
  • 2019-02-19

Maria Helena B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är mycket nöjd med Joels bemötande från första stund, han fanns alltid tillgänglig under hela processen och var optimistisk när det för mig kändes lite uppgivet. Läs mer
    2019-02-20 Joel W svarar Maria Helena B
    Det blev ju bra till slut :) Hoppas du ska trivas bra på Ekerö nu!
    Joel W gillar detta
  • 2019-02-19

Meng J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer is amazing. He must be the best broker in this area. we met at least 4 brokers from different companies. then we choose him. Not only because he is professional but also we feel we can trust him.
    Fast: eveything happend super fast and effictive, since we met him until we sold our apartment only within 1 month.
    Realiable: we can trust him indeed cause he help us consider everything, e.g. how to decorate our apartment. whcih kinds of candle we need to buy.
    I will recommended him to anyone who want to sale your apartment. Läs mer
  • 2019-02-18

Harkamal S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I saw the apartment advertisement on Hemnet. I liked the apartment and immediately called the responsible broker "Emelie".

We discussed and decided to meet on the same day before visioning. I really appreciate Emelie for responding my calls and answering all my doubts.

She is very friendly, calm, patient and tries her best to answers all queries.

Thank you! Läs mer
  • 2019-02-18

Patrik L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, smidig & lyhörd.
    Rekommenderar varmt Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby