HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 595 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• 2019-11-12

Matilda M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har haft en mycket positiv upplevelse av Christoffer Asplund när han sålt min lägenhet. Han var mycket trevlig och tillmötesgående och förberedd inför vårt första möte och fick min lägenhet såld innan visning. Kan starkt rekommendera. Läs mer
  • 2019-11-12

Louise B skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Efter en oturlig budgivning hjälpte Emelie oss att hitta ett annat objekt. Hon har full koll på området, är snabb och ger ett trevligt och seriöst intryck. Läs mer
  • 2019-11-12

Martin J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett bra bemötande. Christoffer gjorde det också möjligt för förhandsvisning och såg till att hela bostadsköpet gick smidigt till.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-11

Veronica M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bought a small apartment in Hässelby strand area. Great help when it came to English and explanations to a first-buyer, to a foreigner. Excellent transparency when it comes to bidding too. I was also very impressed by Emelie's decency, common sense and efficiency. Thank you Emelie! Veronica Läs mer
  • 2019-11-05

Sara Maria Kristina Dalström J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christopher har levt upp till våra förväntningar. Tack för en snabb och smidig affär. Och för att du lyhörd och tillgänglig
    Vi är supernöjda !! Läs mer
  • 2019-11-04

Mehmet K skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tack vart Emelie så köpte jag en helt underbar lägenhet. Allt gick så smidigt och enkelt! Läs mer
  • Garik T

2019-11-04

Garik T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har köpt en villa. Mäklaren var mycket professionell. Den hanterade på jobbet på ansvarig och uppmärksam sätt.
    Jag rekommenderar!
    Tack så mycket! 👍😀 Läs mer
  • 2019-11-01

Vidak M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie var väldigt öppen och trevligt.

Hon svarade på mina SMS och gav mig svar på frågor som jag hade om bostaden. Tex hur bredbandet var eftersom det är viktigt för mig.

Andra mäklare svarade aldrig på mina sms och var inte tillgängliga på telefon vilket fick mig att tappa suget för deras bostäder.

Emelie var också väldigt hjälpsam med att förklara köpeprocessen.

Skulle varmt rekommendera sammarbete med henne. Läs mer
  • 2019-10-31

Jakob A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie Clarberg var trevligt tillmötesgående vid försäljningen av min 1a på 24 kvadrat. Jag förväntar mig att en mäklare är tillmötesgående vilket Emelie var och utöver det kom hon med förslag och initiativ som underlättade försäljningen av min lägenhet. Det gick fort för ett bra pris då jag inte ens hann lägga ut lägenheten på hemnet innan Emelie hittat en köpare som inte fått köpa en lägenhet i liknande storlek till ett pris jag var nöjd över. Läs mer
  • 2019-10-29

Mathias E skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig! Hjälpsam och duktigt på det hon gör =) Läs mer
  • 2019-10-27

Gurli H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra bemötande från mäklaren och bra service Läs mer
  • 2019-10-27

Karin L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt vårt radhus och våra upplevelser av mäklaren har bara varit positiva. Fantastiskt att mäklaren lyckades sälja huset före visningen. Läs mer
  • 2019-10-26

Najibollah A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har köpt ett radhus.
    Jag blev bemött på väldigt fint sätt.

Min förväntningar var att mäklaren ska vara tydligt och ärligt. Det var det jag upplevde med Emellie.

Jag upplevde jätte bra. Läs mer
  • 2019-10-24

Debadatta M skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    She is extremely Helpful through out the process. Helped though out the whole process explaining every single detail. I bought an apartment . From day one she is very proactive in making things happen . I wish her all the best and strongly recommend her . Läs mer
  • Ismet A

2019-10-21

Ismet A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en utmärkt mäklare som fick oss att inte tappa hoppet hela vägen.

Hon höll oss informerade med minsta Detalj hela tiden.

Vill tacka henne igen ❤️🙏🏻 Läs mer
  • 2019-10-21

Jessica N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Kan varmt rekommendera Jaime! Läs mer
  • TOMMY H

2019-10-17

TOMMY H skrev om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Redan första mötet med Jaime fick vi stort förtroende för honom. Han har sedan, under hela processen funnits lättillänglig, kommit med idéer och visat stort engagemang. Och framförallt är vi oerhört nöjda med resultatet. Vi kommer starkt att rekommendera Jaime till alla vi känner. Läs mer
  • Tommy S

2019-10-17

Tommy S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Redan första mötet med Jaime fick vi stort förtroende för honom. Han har sedan under hela processen funnits lättillänglig, kommit med idéer och visat stort engagemang, och framförallt är vi oerhört nöjda med resultatet. Vi kommer rekommendera Jaime till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-10-17

Isabel Desiré T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en bostad av Jaime. Han var mycket trevlig och tog sig verkligen tiden för att svara på alla våra frågor och förmedla kontakt med säljare. Han gjorde allt och lite till och märktes att han ville att det skulle bli en bra affär för alla inblandade. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-15

Jenny A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Otrolig kompetent mäklare som är rolig, rak och lätt tillgänglig. Trots att han har flera bollar i luften klarar han att handskas med alla sina säljare och köpare. Hans mobil ringde hela tiden men hade hade fullt fokus på den han hade konversation med. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-15

Veli Y skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabb enkelt o smidigt hjälp av bästa mäklaren Läs mer
  • JESPER L

2019-10-14

JESPER L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jättenöjd med köpet av bostadsrätt! Mäklaren var lyhörd, proffsig och var under hela processen tillgänglig för att kunna svara på frågor och ge rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-14

Marie H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han har verkligen gjort ett bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han har varit professionell och trevlig
    Har hela tiden informerat om vad han gjort och planerat visningar med mig i god tid. Han har inte gett mig falska förhoppningar utan varit realistisk med pris m.m. Jag är mycket nöjd och skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-10-11

Kouassi Germain K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren någonsin! Ärlig, rolig, otrolig kompetent. Det är en kombination av talang och hårt jobb med engagemang. Läs mer
  • 2019-10-09

Julia G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mäklaren levde upp till förväntningarna och jag känner mig så nöjd! Läs mer
  • 2019-10-09

Kevin D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Perfekt mäklare för den som har krav, lätt att kommunicera med och sätter sina kunder i fokus. Toppen kille helt enkelt Läs mer
  • 2019-10-08

Roland Å skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren i Stockholm! Träffade honom 15.00
    18.30 kom han med en köpare och hjälpte mig. Han trollade även bort flyttstäd vilket är en stor fördel för mig som är äldre. Detta är en mäklare av högsta klass som jobbar helhjärtat. Ger honom mina starka rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-07

Jenny Madeleine C skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie har hjälpt oss sälja vårt radhus. Hon är jättetrevlig, serviceminded, proffsig, snabb på att svara och löste vår bostadsaffär snabbare än förväntat med förhandsvisning. Bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Daniel P

2019-10-07

Daniel P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Inte speciellt engagerad. Gav inte många råd och hittade inte många intressenter. I efterhand ser vi andra priser på officiella sidor som överstiger vad vi sålde lägenheten för. Annonsen var felaktig och kämpigt att ändra. Väldigt sparsmakat i alla aspekter. Kan tyvärr inte rekommendera. Läs mer
    2019-10-08 Jaime M svarar Daniel P
    Hej! Tråkigt att ni inte kände engagemang från er sida. När jag blickar tillbaka i min sms historik så gav jag starka rekommendationer att acceptera 2 200 000 kr vilket ni tackade nej till.Ni önskade en öppen visning i en skakig marknad. Hoppas att ni trivs i er ert nya boende.
  • 2019-10-07

Moa A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt bemötande från början, trygg i sig själv och duktig på sin sak. Emelie har hjälpt till med både vår försäljning och vårt nya köp. Vi har känt oss trygga i Emelies händer från början till slut, rekommenderar starkt!
    Väldig snabb på besvara sina samtal och mail och hitta svar på dina frågor samt
    duktig och framåtriktad och ärlig.
    Tummen upp! Läs mer
  • 2019-10-07

manuel C skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, ger kunnigt och säkert intryck. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-09-26

Johannes A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket duktig, rättvis och korrekt Läs mer
  • 2019-09-26

Karin B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en villa.
    Bra och korrekt bemötande. Uppmärksam och alert utan att vara påträngande.
    Snabb återkoppling. Korta ledtider. Läs mer
  • 2019-09-22

Christian W skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Proffsig, flexibel och påläst. Läs mer
  • 2019-09-19

Lova Kempe H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Korrekt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-09-19 Jaime M svarar Lova Kempe H
    Jättekul att få hjälpa er! Återkom om det är något annat jag kan hjälpa er med.
  • 2019-09-18

Kristoffer L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde ett radhus i Hässelby norra villastad, Jaime var proffsig från första mötet. Vi fick reda på direkt varje gång det hände något nytt med försäljningen.
    Väldigt kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2019-09-17

Natalie Veronika E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel har varit noggrann, alltid varit tillgänglig och kommit i tid till alla möten. Han har god kännedom om juridiken och om området han säljer i. Dessutom är han trevlig och sympatisk. Läs mer
  • 2019-09-17

Patrik H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig och korrekt mot både köpare och säljare.
    Bra balans mellan värdering och slutpris. Läs mer
  • 2019-09-16

Robert P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tack för all hjälp, jättetrevlig och seriös mäklare! Allt gott, ska vi sälja någon gång i framtiden blir det Jaime som får hjälpa oss. 🙌🏻 Läs mer
    2019-09-16 Jaime M svarar Robert P
    Tack för de fina orden! Never skip legday 🤙🏽
  • Yvonne H

2019-09-14

Yvonne H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde en lägenhet i Bromsten. Väldigt bra bemötande, fick ungefär det jag hade väntat mig. Så jag är nöjd å glad 👍 Läs mer
  • 2019-09-12

Amanda B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Spånga 2:a 59 kvm
    Sålde min lägenhet mycket smidigt! Från första kontakt till köpekontrakt på 4 dagar. Jamie är mycket kunnig och hjälpsam, lätt att ha och göra med. Kan rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-12

Alexandra Regina S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Smart, kunnig och saklig. Fick mitt förtroende som hon förvaltade väl. Evigt tacksam för all hjälp och tips i mitt sälj och köpande av ny bostad. Läs mer
  • SANDRA A

2019-09-04

SANDRA A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte en nyproducerad tvåa i Hässelby Villastad. Detta var mitt första bostadsköp och Jaime har varit ett väldigt bra stöd under hela processen med att svara på frågor och komma med tips och råd. Jag upplever honom som väldigt ärlig, lösningsorienterad och kompetent. Allt som allt en väldigt positiv upplevelse och jag kan varmt rekommendera Jaime som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-04

Miranda B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt engagerad, hjälpsam och med ett trevligt bemötande! Läs mer
    Joel W gillar detta
  • Erik S

2019-09-03

Erik S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie både köpte och sålde min lägenhet åt mig. Mycket trevlig, väldigt professionell och alltid glad. Läs mer
  • 2019-09-03

Sandra A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en nyproducerad tvåa i Hässelby villastad. Detta var mitt första lägenhetsköp och Jaime var väldigt hjälpsam under hela processen med att svara på mina frågor och komma med tips och råd! Upplevde Jaime som väldigt ärlig, positiv och lösningsorienterad. Allt som allt en väldigt positiv upplevelse! Läs mer
  • 2019-09-02

Lisa Cecilia K skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Superproffsig, trevlig, flexibel och positiv. Det är några ord för att beskriva Ulrika.
    Vi är jättenöjda med alla svar på frågor, tips och lyhördhet.
    På mindre än en vecka blev vårt fina radhus sålt.

Vårt varmaste tack! Läs mer
  • 2019-08-29

Tobias Jan A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en seriös mäklare som är engegerad och ansvarstagande. Hon leverade enligt förväntan. Läs mer
  • Sujatha D

2019-08-24

Sujatha D skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie helped us to buy our home. She was professional and never hesitated to find answers to all questions we had. The house was old. We took our time after the viewing before we placed our first bid and wanted to get an expert opinion, so she arranged a private visit swiftly and made us feel secured. We thought Emelie was professional handling the negotiation between the seller and us. She played a role in sealing the deal. We are very happy with Emelie for her service. If you are looking for a real agent, she is the one! Läs mer
  • 2019-08-21

Vladimir M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    During apartment showing, Jaime was very friendly, answered all the questions that we had about the place. Also, after that, when we made our decision to buy, we had very good communication and support from Jamie. Overall, very good experience during the whole purchase process. Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby