Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 340 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• Wala A
    Wala A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt lägenhet
    Han var fultig och aktiv så vi nådde bra pris Läs mer
  • Fernando G
    Fernando G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har får hjälp med att sälja min dotters lägenhet. Allt gick bra och smidig, Jaime Markenbjörk var angagerad från första dagen att allt skulle gå bra och det gav mig en bra intryckt och kände mig säkert på att det skulle gå bra, och det gjorde det .
    Är väldigt tacksam! Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vänlig och hjälpsam, lätt att ha att göra med. Försäljning av bostadsrätt, det gick väldigt lätt och smidigt och vi hade en bra bild av läget och vilka förväntningar vi kunde ha. Läs mer
  • Daban H
    Daban H skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Utmärkt mäklare, trevlig, hjälpsam och har koll på läget! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Daban H
    Tack för en fin rekommendation Daban. Jag hoppas att du kommer att trivas i lägenheten!
  • Aleksandra J
    Aleksandra J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har letat efter en lägenhet ganska länge. Men sedan vi träffade Jaimie på en visning i Hässelby gick det väldigt fort. Vi fick känslan att han vet exakt vad vi letar efter. Toppen säljare. Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevliga, snabba med att svara på alla frågor som dök upp på vägen. Vårt främsta skäl till att vi valde Joel Wikström och Husman & Hagberg är flexibiliteten i upplägget! Läs mer
  • Monika T
    Monika T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lätt att samarbeta med Joel, trevligt bemötande och nådde nästan ända fram till önskemål om försäljningssumman. Läs mer
  • Jamal M
    Jamal M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Extremt vänlig och tillmötesgående, lösningsorienterad och professionell! Läs mer
  • Huseyin D
    Huseyin D skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hej jag har sålt en bostadrät,
    Jag är jätte nöjd med mäklaren på alla sätt,
    Mvh Dogan Läs mer
  • Vajo L
    Vajo L skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jätte trevlig upplevelse och bemötande. Läs mer
  • Lee S
    Lee S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel was excellent. He provided us with good information. He was upfront and honest about the process and specifics of the purchase. He was very accommodating of our specific requirements and resolved all issues promptly with a balanced focus towards both the sellers and ourselves. I would not only recommend him from a purchasing perspective but from a selling one as well. He did a great job. Läs mer
    2018-03-15 Joel W svarar Lee S
    Thanks so much for the kind Words Lee! You guys will love the house.
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt och korrekt bemötande, möjligen något forcerad affär. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han var trevlig och glad . Gav ett förtroendeingivande intryck. Kan rekommendera honom varmt Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag upplevde Joel som en bra mäklare. Han var alltid snabb på att svara på mina frågor och var alltid tillgänglig på telefon och på SMS. Väldigt personlig och trevlig. Hörde av sig ett flertal gånger bara för att stämma av och fråga om jag hade ytterligare frågor. Mitt enda minus var att jag fick felaktig information gällande operatör av fiber i huset och att prospektet inte var uppdaterat med den nya avgiften.

Men allt som allt är jag nöjd men min mäklare och skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-03-07 Joel W svarar Caroline R
    Tack för dom fina orden och vad jag kan utveckla. Grattis till lägenheten du kommer trivas super :)
  • Sven D
    Sven D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Inlyssnande, tillmötesgående, lösningsorienterad, trevlig och serviceinriktad. Dessutom snabb och följsam kring våra behov och frågor. Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vid första visningen fick vi litet felaktig information avseende byggmaterialet i huset. Det var högstrålande blåbetong i ytterväggar men vi fick information om att det bara var grunden som hade blåbetong. Vi fick bekräftelse på detta senare genom att gå igenom besiktningsprotokollet.

Efter detta har dock Sandra varit mycket responsiv och vi är mycket nöjda med hennes fortsätta arbete fram till överlåtelsen. Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Peter R
    Hej Peter!
    Tack för en fin rekommendation. Ja ni fick fel information från start på visningen angående detta, men efter det hoppas jag att vi fick till det bra. Hoppas ni trivs i huset!
  • Helena L
    Helena L skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, hjälpsam, snabba svar, alltid kontaktbar, lättsam. Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Helena L
    Tack för en fin kommentar Helena! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av huset!
  • Tony B
    Tony B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är mkt nöjd med Christoffer. Han är kunnig om bostadsmarknaden och tydlig i sitt sätt att beskriva marknaden.
    Han är bra med att komma med förslag men även lyhörd mot mig som säljare. Jag kan rekommendera honom som mäklare till andra säljare.

mvh
    Tony Bengs Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I och med att jag är en förstagångsköpare så hade jag många frågor och funderingar. Jag kände dock att Christoffer gav mig all hjälp som jag behövde, samt att han alltid höll en glad och positiv ton. I och med att jag själv jobbar som säljare och vet hur en säljare ska vara, var det extra kul att se att mina förväntningar motsvarades. Jag har bara gott att säga om Christoffer och jag kommer anlita honom då jag ska sälja min lägenhet! Läs mer
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt, korrekt och professionellt bemötande.
    Bra och effektiv information.
    Toppen! Läs mer
    2018-02-26 Sandra L svarar Bertil L
    Hej Bertil! Tack för den fina rekommendationen och ett trevligt samarbete. Allt gick smidigt trotts distans från olika länder! Ha det fint så hörs vi av!
    Hälsningar Sandra
  • Tina D
    Tina D skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en trevlig och lyhörd mäklare. Han rekommenderas varmt! Får högsta betyg! Läs mer
  • Fernando G
    Fernando G skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han har varit jätte trevlig. kunnig och professionell
    han får 10 av 10 av mig Läs mer
    2018-02-13 Joel W svarar Fernando G
    Du får 15/10 av mig! Hoppas du kommer trivas bra i huset!🏆🏆🏆
  • Salim D
    Salim D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    han är väldigt proffsig och ödmjuk och flexibel, kunnig och i informativ..
    han intresserad av sitt yrke och roll och säkerligen kommer att framgångsrikt lyckas med det arbete. Läs mer
  • Rikard Reinhold N
    Rikard Reinhold N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tog sig tid att lyssna. Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling Läs mer
    2018-02-05 Sandra L svarar Rikard Reinhold N
    Hej Rikard! Tack för en fin rekommendation. Det var kul att få hjälpa till med försäljningen av ert hus, tack för förtroendet!
    /Sandra
  • Ulla-Pia N
    Ulla-Pia N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Possitiv och engagerad i oss som kund. Snabb Återkoppling och lyhörd för våra önskemål. Skapade rimliga förväntningar Läs mer
    2018-02-05 Sandra L svarar Ulla-Pia N
    Tack för den fina kommentaren Ulla-Pia och tack för ett fint sammarbete! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete, då har jag lyckats! Tack!
    /Sandra
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är supernöjd med Jaime! Kände mig trygg under hela processen då jag hela tiden fick återkoppling, man märker att han jobbar hårt för att göra alla parter nöjda och glada. Kan rekommendera Jaime varmt till alla jag känner och kommer definitivt välja honom när jag ska sälja min lägenhet sen 😊 Läs mer
  • Michaela G
    Michaela G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag fick ett positivt bemötande, en informativ visning, snabba gensvar och en trygg överlämning vid kontraktsskrivning. Kan varmt rekommendera Jaime som mäklare! Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Är mycket nöjd med Sandras hjälp med att sälja min lägenhet. Hon svarade så snabbt hon kunde på mina frågor och såg till att jag kände mig trygg genom hela processen. :) Läs mer
    2018-02-04 Sandra L svarar Karin H
    Tack Karin för en så fin och värmande rekommendation! En av de viktigaste delarna i en försäljningsprocess för mig är att du så kund känner dig trygg och nöjd hela vägen! Det var ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Lycka till i nya lägenheten :)
    / Sandra
  • Bernt Tommy Mikael B
    Bernt Tommy Mikael B skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Tack så mycket tack så mycket det gick bra till slut tack tack Läs mer
    2018-02-03 Sandra L svarar Bernt Tommy Mikael B
    Hej Tommy. Tack för en fin rekommendation! Och ja marknaden var inte med oss hela vägen, men till slut fick vi till det bra! Jag hoppas att ni är nöjda och att flytten till nya huset blir super bra!
  • Bushra A
    Bushra A skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Fick ett jättebra bemötande, hon tar verkligen ett stort ansvar för situationen och finns alltid när man behöver hjälp med något. Jag fick även väldigt bra information kring bostaden och affären. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-03 Sandra L svarar Bushra A
    Hej Bushra! Det var ett sant nöje att få hjälpa er både med försäljningen av lägenheten och att hitta ert nya hus! Hoppas ni trivs bra huset! :)
  • Sara M
    Sara M skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Det var tidligt och mycket väll bemötande!!!! Läs mer
    2018-02-01 Sandra L svarar Sara M
    Hej Sara. Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! /Sandra Liedberg
  • Zofia B
    Zofia B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Proffessionel, ĺyhärd, kunnig och mycket engagerad, trevlig. Satsar 100% på att ro agfären i hamn och på att både säljaren och köparen kan känna sig trygga i sina
    beslut.
    Ger Jaime mina högsta rekommendationer. Läs mer
  • Beatrice K
    Beatrice K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Helt fantastisk service. Oerhört nöjd och känt mig trygg genom processen. Ska jag göra om det igen är det med stor sannolikhet här jag börjar leta. Läs mer
    Jaime M gillar detta
  • Peter E
    Peter E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket proffsigt bemötande, hög tillgänglighet och duktig Läs mer
  • Dusko S
    Dusko S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en supertrevlig och kunnig mäklare, han var tillgänglig samt återkopplade under hela processen vilket gav en trygg upplevelse för mig som säljare.

Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Enkhtuya B
    Enkhtuya B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick ett mycket bra intryck av både Joel och HusmanHagberg. Joel är mycket trevlig och tillmötesgående samt professionell. Han fick oss att känna oss lugna vilket vi särskilt uppskattade då vi är förstagångsköpare. Joels kommunikation är snabb och tydlig. Vi kan rekommendera Joel Wikström som Mäklare. Läs mer
  • Kaisa T
    Kaisa T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel visade att han är mycket duktig och kunnig mäklare. Mycket bra kundbemötande och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Endast bra intryck, bra ”servicemind” och snabba puckar! Läs mer
  • Boel B
    Boel B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket bra och proffsigt bemötande av Joel. Alltid snabb att svara och bra stöd och råd i försäljningsprocessen. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Joel Läs mer
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionell och duktig, rekommenderas.
    /Gabriel Läs mer
  • Alexi Uvia M
    Alexi Uvia M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har upplevt att vi har fått förstaklassig service och hjälp när vi köpte vårat första hus Läs mer
  • Mirtunjay K
    Mirtunjay K skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Good guy to communicate with. He was always quick in giving response.
    He assisted me really nice right from the house showing until now.
    Professionally as well personaly he is really good to talk to.

I wish him good luck. Läs mer
  • Ola O
    Ola O skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel infann sig på plats med en timmes varsel, fantastiskt. Jag fick ett mycket bra bemötande. Joel har ett förtroendegivande sätt som skapar trygghet utan att bygga upp för stora förväntningar. Skulle helt klart rekommendera andra TT använda Husman Hagberg. Läs mer
    2017-12-21 Joel W svarar Ola O
    Tack så mycket för dom fina orden Ola! 🤘
  • Peter A
    Peter A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Öppen, tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Eric R
    Eric R skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabba svar och alltid tillgänglig. Hjälpsam, förstående, lugn och förtroendeingivande. Drömmäklaren för mig som förstagångsköpare. Jaime får mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Nils J
    Nils J skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Så här långt har allt varit toppen. Snabb svar och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Laila H
    Laila H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en härlig och driven mäklare , kände mig trygg med honom från start till slut. Läs mer
  • Luis H
    Luis H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad och professionell genom hela försäljningen
    Han fanns alltid tillgänglig
    Hans hårda arbete ledde fram till ett slutpris som jag var mycket nöjd med!

TACK JAIME 5/5" STJÄRNOR Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag tycker att Pierre var rak och ärlig mäklare.
    KUnnig och tillmötesgående. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Alltid bra bemötande och väldigt proffsig. La ner mycket tid och engagemang. Supernöjda hela försäljningen igenom. Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby