Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 439 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• Christoffer M skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En mycket duktig och trevlig mäklare som tog sin tid o lyssna. Ett stort tack Läs mer
  • Johan V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra jobb rakt igenom. Informativ och positiv. Läs mer
  • Inger M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick hjälp att sälja lägenheten på kort tid trots att det knappast fanns några kunder.
    Vi fick vår bostadsrätt i Hässelby såld på mindre än två veckor. Jaime skötte det bra. Vi kunde fått ut mera om inte marknaden vänt nedåt under året, men vi är glada att den blev såld. Vi har även under åren fått hjälp med värdering inför två bouppteckningar.
    Bra bemötande, bra service och snabb affär.
    Tack! Läs mer
    2018-12-06 Jaime M svarar Inger M
    Tack för förtroendet! Super kul att ni är belåtna med mitt arbete. Hälsningar Jaime
  • Eva L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Säljer vårat radhus och fått god hjälp av Emelie Clarberg. Läs mer
  • Frida B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie är en fantastiskt mäklare med exemplarisk hantering av säljare! Läs mer
  • Elizabeth B skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt radhus. Blivit mycket bra bemött av mäklaren.Mycket engagerad. Läs mer
  • Nargiza U
    Nargiza U skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har gjort två affär med Christoffer Asplund både har såld och köpt. Så vi är ganska nöjda, väldigt trevligt bemötande, lät att nå honom och kommunicera. Läs mer
  • Mattias V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en mycket professionell mäklare som är synnerligen duktig på att lyssna och förstå kundens behov. Han är mån om att underlätta svårigheter och löser problem på ett effektivt sätt. Drivet hos honom får affären att gå snabbt och enkelt utan att det känns slarvigt. Han har helt enkelt en känsla för service, vilket saknas hos många idag.

Han bemästrar rollen som mäklare och är alltid förberedd och påläst. Han jobbar hårt utan att göra skillnad på stora och små objekt, vilket får en som kund till Christoffer att aldrig känna sig mindre viktig eller bortprioriterad. Objektet lyfts fram på bästa tänkbara sätt och de brister som finns omvandlas till något positivt, utan att för den delen ge en falsk bild av objektet. ”En köpare är en potentiell säljare”, och det är därför viktigt för Christoffer att affären sker på ett schysst sätt för båda parter. När köparens signatur finns på kontraktet finns Christoffer även där för att hjälpa till och underlättar köparens väg till sitt nya boende.

Jag kan med nöje lämna Christoffer mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Gabriela B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Som köpare av ett bostadsrättsradhus har vi uppfattat Joel som inte bara väldigt trevlig, han är snabb i sin återkoppling vid frågor, kunnig och professionell. Läs mer
  • Basudha B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har både köpt och sålt via Jaime. Han är pålitlig, kommunicerar bra och tydlig. Vi kände oss att vi var i goda händer med honom.

Vi skulle rekommendera Jaime högt. Läs mer
  • Glenn A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lyhörd, tillmötesgående. Hör servicekänsla. Professionellt genomförande. Läs mer
  • Anna j skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Entusiastisk, trevlig och snabba återkopplingar. Läs mer
  • Tobias D skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Svår att komma i kontakt med men trevligt bemötande när man väl får kontakt. Läs mer
  • Rickard O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime sålde vårt bostadsrättsparhus i Hässelby Villastad.

Jaime är personlig,trevlig, lättillgänglig och kunnig. Läs mer
  • Filip A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Linus J
    Linus J skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionellt agerande hela vägen och en perfekt dialog om möjligheter och alternativ. Läs mer
  • Ann-Charlotte J skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt bemötande. Lätt att nå och snabba svar på frågor. Läs mer
  • Ann-sofie L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har sålt ett radhus. Joel har ett öppet och personligt bemötande, han är inte överdrivet ”säljig” som många mäklare kan vara. Han gav oss en realistiskt bild av säljläget i området.
    Han övertalade oss att sälja vid en snarare tidpunkt än vi planerat, vilket visade sig vara ett lyckokast.
    Han har varit anträffbar och stödjande under hela processen
    Vi kan varmt rekommendera Joel. Läs mer
  • Rose-Marie H
    Rose-Marie H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har sålt ett radhus i Hässelby Villastad. Jag är väldigt nöjd med Emelie Lagerqvist som mäklare. Affären gick snabbt och smidigt. Kan starkt rekommendera henne!
    Med vänlig hälsning, Rose-Marie Hanning Läs mer
  • Carolina S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt bostad. Kunnig, trevlig, seriös mäklare som genomförde sitt jobb på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Jenny Viola D skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hade inga förväntningar, fick ett trevligt och proffsigt bemötande och allt var bra Läs mer
  • Christer E
    Christer E skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Gav ett seriöst och proffesionellt intryck. Läs mer
  • Jan S skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad, trevligt. Mån om kunden. Läs mer
  • Fernando Goyttia E skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt bra mycket trevligt och kompetent Läs mer
  • Daniel S skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra, snabb process. Tillmötesgående med tider och hjälp. Underlättade hela processen när vi köpte hus. Läs mer
  • Sofia S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt och professionellt bemötande. snabb respons. Trovärdig. Läs mer
  • Magnus J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime är en kunnig, förståndig och hjälpsam mäklare som tar reda på vad som gäller, hjälper till när det behövs och gör ett allmänt bra jobb. Läs mer
  • Görgen U skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie har varit mycket kunnig och professionell i hantering av ärendet. Läs mer
  • Anna Katarina T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt ett radhus. Väldigt saklig och lugn. Kan väldigt mycket om området. Läs mer
  • Åsa Anna Maria Stigsdotter Melin B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig hjälpsam o bra att ha att göra med. Snabb på att återkoppla vid frågor. Rak o tydlig. Skulle gärna anlita honom om vi skulle flytta, både för att sälja o för att köpa. Läs mer
  • Adem T skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jätte trevlig bemötande samt väldigt hjälpsamma Läs mer
  • Harald Klaus Siegfried W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde mitt radhus i Vällingby på Kirunagatan. Jag blev mycket kunnig och väl bemött av Jaime, han tog sig tid för mina frågor och jag mig de råd som jag hade förväntad av honom eftersom det var första gång att jag sålde en fastighet. Han förklarade mig vilket det bästa sätt är för mitt radhus i rådande stund att sälja huset och hur han skulle kunna hjälpa mig med försäljning, annonsering o s v . Innan så hade jag haft med uteliggare 2 mäklare för att har en samlad bild inför försäljningen. Jag var väldigt nöjd med honom och valde då Jaime som fick mitt förtroende att hjälpa mig med försäljningen. Allt gick efter mina förväntningar och radhuset blev efter den första visningen såld till ett av mig acceptabla pris.
    Jag kan alltid rekommendera honom vidare. Läs mer
  • Suvi T skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en tvåa i Hässelby Strand.
    Fick gå på privat visning innan lägenheten lades på nätet.
    Bemötandet tyckte jag var vänligt och bra.
    Jag hade nog inga speciella förväntningar så, det var ju lägenheten jag var intresserad av. Men jag tyckte att han var engagerad och fick mig att verkligen vilja köpa.
    Jag känner mig nöjd med köpet. Dock har jag ju inte flyttat ännu. Hoppas att det fortfarande känns så efter några veckor. Läs mer
  • Marita Elisabeth F skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt villa i Spånga.
    Professionell, tydlig och återkopplade bra. Förtroendeingivande.

Sammantaget är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Joel W skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabb återkoppling, enkel och smidig affär, kan varmt rekommendera Jaime. Läs mer
  • Emil H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålde min bostad med hjälp av Jaime. Fantastiskt duktig mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jura M skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra och pålitlig mäklare som coachade oss väl genom lägenhetsförsäljningen. Läs mer
  • Linus O skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag köpte en lägenhet som Emelie mäklade. Genom hela processen uppfattade jag henne som professionell och seriös. Oavsett stora eller små frågor svarade hon alltid snabbt både vid telefonsamtal, sms och mail. Hon visade stort tålamod och respekt för mig som köpare. Jag kommer absolut kontakta henne när jag väl ska sälja lägenheten igen. Rekommenderas stark! Läs mer
    Emelie C gillar detta
  • Filip A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Upplevelsen från början till slut var helt underbar!
    Topp säljare! Läs mer
  • Filip A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Upplevelsen från början till slut var helt underbar! Läs mer
  • Jennifer E skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde en lägenhet på Kirunagatan 15. Försäljningen gick smidigt, sålde efter en förhandsvisning och skrev papper samma kväll, vill minnas att det var en lördag. Ulrika var professionell och kunnig, förklarade alla delar av kontraktet och jag o min ex-pojkvän kände oss trygga.
    Köparen kontaktade mig och mitt ex flera gånger efter skrivet kontrakt om saker som hen tyckte att vi behövde åtgärda i lägenheten trots att hela affären var avklarad och lägenheten var i samma skick som vid visning. Ulrika stöttade oss dem jobbiga veckorna och var tillgänglig per telefon när vi behövde hjälp. Läs mer
  • Zofia B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har sålt en bostadsrätt genom Jaime.
    Mycket trevlig, kunnig och ytterst engagerad mäklare. Håller löpande kontakt under hela försäljningsprocessen. Mycket informativ. Ger en trygghetskänsla under hela försäljningsprocessen. En riktig proffs, heder för mäklaryrket. Läs mer
  • Helena E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi hade mycket höga förväntningar på prisnivån och snabbheten i uppdraget. Vi bytte från en annan mäklare som inte lyckades sälja villan på ett halvår. Jamie var full av energi och provade nya grepp vilket ledde till snabb försäljning. Fotografierna och film med drönare var mycket tilltalande och bidrog till en säljande presentaion av huset. Alltid positivt, kreativt och snabbt bemötande och hög tillgänglighet. Läs mer
  • Magnus V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är som alla mäklare mycket trevlig och aktiv i det inledande skedet men tappar snabbt intresset när köpehandlingarna är undertecknade. Det är väl inte mycket att orda om det, så har alla mäklare jag haft att göra med fungera.
    Däremot tycker jag att det är dåligt när inte mäklaren påtalar vikten av noggran flyttstädning i anslutning till ut-/inflyttning. Läs mer
  • Per Henrik S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde min villa genom Emelie. Det gick jättebra, och jag uppskattade Emelies personliga och naturliga sätt. Läs mer
  • Philip L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande under köpeprocessen, men efter kontraktsskrivningen upplevde jag ett nonchalant bemötande kring praktiska frågor och övriga frågor som rörde lgh inför tillträdet. Ungefär som att trevligheten försvann när hon hade cashat in sin provision. Tråkigt helhetsintryck utifrån detta. Man ställer sig frågan om det mesta var falskhet under perioden då jag fortfarande var spekulant på bostaden.. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag sålde mitt radhus via Jamie och det som slog mig var att han gjorde ett hembesök redan dagen efter min säljanmälan och hade redan då tagit reda på alla fakta om huset, tomten, området, lån, underlag mm så från min anmälan att sälja tills all formalia var på plats gick väldigt fort. Jamie är dessutom en riktigt trevlig mäklare som är lyhörd för kunden önskemål och förslag. Läs mer
  • Moa B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lätt att ha kontakt med, snabbt köp av lägenhet! Läs mer
  • Emma S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Från första samtalet då jag bad om en extra visning efter ordinarievisningar varit möttes jag av ett glatt bemötande. Under själva budgivningen och framförallt i samband med kontakten med banken var Emelie ett fint stöd. Gav råd och tips och ryckte även ut när banken inte höll vad de lovat! Läs mer
  • Björn V skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer Asplund måste vara prototyp för den idealiske fastighetsmäklaren, både för säljare (som jag varit) och köpare Korrekta upplysningar, positivt bemötande, osv, osv.
    Eftersom jag hade en snabb, positiv kontakt med Christer för fem sex år sedan lade jag nu (sommaren 2018) ner målinriktat arbete att leta upp just Asplund och ingen annan, när jag äntligen skulle sälja mina 89 kvm bostadsrätt i Hässelby..
    Han överträffande mina förväntningar. Björn Vinberg Läs mer

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby