Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 291 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• Josefine N
    Josefine N skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Alltid bra bemötande och väldigt proffsig. La ner mycket tid och engagemang. Supernöjda hela försäljningen igenom.
  • Kim A
    Kim A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel gav snabb återkoppling, han lyssnar, är lösningsorienterad och kommunikativ på ett personligt sätt. Tydlig, rak och trevlig.
  • Simon K
    Simon K skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag ville sälja en nyproduktion och hade haft en mäklare i exakt 3 månader för att försöka få den såld. Bestämde mig tillslut att byta mäklare p.g.a. att det tog alldeles för lång tid för han. Då fick jag tips on Pierre.

Proffsig och snabb mäklare som verkligen vet hur man säljer oavsett hur marknaden ser ut. Jag kom in till honom vid ca kl.15 på eftermiddagen och vid 17.30 samma dag ringde han mig och sa att den var såld.

Pierre sålde den alltså på 2 och en halv timme medan den andra mäklaren hade fått 3 månader på sig utan en enda person intresserad.

Rekommenderar Pierre till 110% och kommer skicka varenda person till honom i framtiden.
  • Rouzbeh M
    Rouzbeh M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket nöjd med Pierre som mäklare. Verkligen proffsig och ambitiös genom hela affären. VÄRLDSKLASS!
  • Robert B
    Robert B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En stjärnmäklare som med hjärtat förmedlar objekt med glädje o tar tillvara på klientens intresse är mycket nöjd o kan rekommendera honom till andra
    2017-11-07 Joel W svarar Robert B
    Tack så Mycket Robban :) Hoppas du trivs bra i lägenheten!
  • Malin B
    Malin B skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt fint bemötande. Pierre kändes proffsig och påläst och inte påklistrat ”säljig” som jag har upplevt flera andra mäklare som jag stött på. Han kändes transparent i sin mäklareoll vilket jag uppskattade mycket.
    2017-11-06 Pierre D svarar Malin B
    Tack Malin, hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Armand H
    Armand H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bästa mäklaren ! Kommer alltid använda Emelie så fort Möjligheten ges !
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har bara bra erfarenheter hittills av mäklaren. Gjort ett bra jobb.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel är en mycket trevlig kille som man gillar från första början och får förtroende för. Han har hela tiden lyssnat på mig som kund och följt mina direktiv. Han är även bra med att återkomma och informera vad som händer mm.
    2017-11-07 Joel W svarar Patrik N
    Tack så mycket Patrik! Hoppas det löste sig med dörren på baksidan med :)
  • Edris M
    Edris M skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Rekomenderas! Bra och duktig mäklare.
    2017-11-06 Pierre D svarar Edris M
    Tack Edris för omdömet och en smidig affär.
  • Fadi B
    Fadi B skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Riktigt bra fastighetsmäklare som sålde lägenheten till ett pris jag var väldigt nöjd med trots trög marknad. Rekommenderas!
    2017-11-06 Pierre D svarar Fadi B
    Tack Fadi, lycka till med ditt nya boende.
  • Miglé B
    Miglé B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Riktig duktig engagerad mäklare. Vi fick en bemötande och bra information om objektet. Lyssnar på kundens behov och skräddarsyr en lösning efter önskemål. Vi är väldigt nöjda med honom! Rekommenderas varmt!
    Med vänlig hälsning, Migle&Mantas
  • Yvonne O
    Yvonne O skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    ”Professionell, saklig, lugn, trygg och förtroendeingivande. Kunnig om området och föreningen. (Både han och kollegan, Jaime.) Intrycket ledde till att vi valde Husman Hagberg och vi är mycket nöjda med vårt val.
    2017-11-06 Pierre D svarar Yvonne O
    Tack Yvonne för ert förtroende och omdöme.
  • Ramazan G
    Ramazan G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime Markenbjörk, Tack är minsta ordet vi kan säga om Jaime, från början till slut var med oss och ville ej ge upp!
    Ett professionellt bemötande och service hela vägen.
    Extraordinär! Rekommenderar honom varmt! :-)
    @-->--->-----
  • Nazende G
    Nazende G skrev om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Ett professionellt bemötande och service hela vägen.
    Extraordinär! Rekommenderar honom varmt! :-)
    @-->--->-----
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lugn, trygg kändes väldigt kunnig.
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer kändes väldigt trevlig och trygg. Han visste vad han pratade om och va väldigt bra på att besvara eventuella frågor man hade. Och det var otroligt skönt att han meddelade mig så fort kontrakten var redo att hämtas. Allt i allt fick jag ett väldigt bra bemötande.
  • Angelica S
    Angelica S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bättre mäklare går inte att hitta! Han levererade över våra förväntningar och är otroligt service inriktad och svarar alltid om man har några frågor.
    Vi ger våra varmaste rekommendationer!

/ Angelica & Marcus
    2017-10-17 Jaime M svarar Angelica S
    Tack för förtroendet! Hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket välkomnande. Lugn och saklig, såg nog direkt att jag var intresserad av lägenheten. Hade ett bra handslag och snälla ögon. Var mycket korrekt och man fick en fin kontakt med honom. Han brydde sig om mig som kund. Den bästa fastighetsmäklare som jag har träffat.
    Jag rekommenderar honom. Får det bästa betyg av mig.
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En fantastiskt duktig och bra möklare.
    Är mycket seriös och har god kontakt med både säljare och köpare.
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Pierre har visat extrem hög kunnighet som fastighetsmäklare, men även bemött oss som kund på ett proffsigt och tillförlitligt sätt.
    Vi har snabbt fått svar på de frågor vi haft, och han har tillgodosett våra önskemål som säljare.
    Dessutom har han bra känsla för att presentera objektet på bästa sätt - både muntligt och skriftligt, men även vid val av duktig fotograf.
    Kan starkt rekommendera både HH, men speciellt Pierre som mäklare.
    /Oscar
    2017-11-06 Pierre D svarar Oscar C
    Tack Oscar för omdömet och förtroendet, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Janette O
    Janette O skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig! Lugn och sansad, saklig.
  • Nils M
    Nils M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Mycket trevlig och kompetent. Omtanke om sin klient.
  • Emma C
    Emma C skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Ambitiöst, artigt, informativt och positivt bemötande. Jag är väldigt nöjd med mäklarkontakten.
  • Gustav D
    Gustav D skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie Lagerqvist har skött sitt mäklaruppdrag under hela processen på ett utmärkt sätt. Långt innan försäljningen gav hon mycket nyttiga råd till ändringar och förberedelser. Hon har på ett enastående sätt demonstrerat och beskrivit huset som såldes. Hon har i högsta grad bidragit till en lyckad försäljning och löst alla problem som uppstått, även näst sista dagen, med stor arbetsinsats och engagemang. Jag kan knappast tänka mig en mer kompetent mäklare i denna krävande bransch .
  • Emelie O
    Emelie O skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick ett gott bemötande av Christoffer på visningen samt god kommunikation under hela budgivningen.
  • Petros Z
    Petros Z skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är jätte nöjd med hans tjänster.
  • Adriana P
    Adriana P skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vänlig och flitig. Väldigt duktig och kunnig i sin sak. Skulle absolut jobba med honom mer.
  • Sylwester A
    Sylwester A skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Grymt kontakt ! Super duktigt mäklare ! bra försäljning :)
  • Matilda M
    Matilda M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Superbra bemötande, smidig affär, enkel och rak kontakt! Trevlig!
  • Despina T
    Despina T skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer har hjälpt mig och min man att förstå allting som ståg i alla papperna innan vi skrev under(.tydligt).Han var .Vänlig och snäll.
  • Rebecka L
    Rebecka L skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hon var enormt välkomnande, kunnig, effektiv & tillmötesgående!
  • Sylvia K
    Sylvia K skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi fick ett jättebra bemötande från början till slut. Hon kändes engagerad och vi hade stort förtroende för henne. Hon levde såldes upp till vår förväntan och vi är mycket nöjda.
  • Fahd L
    Fahd L skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är mycket nöjd med Jaime! Rekommenderas till alla!!
  • Kenan S
    Kenan S skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En väldigt trevlig karl med elegans och entusiasm i sitt arbete! Fick svar på alla mina frågor och därutöver ett proffsigt bemötande. Guldstjärna.
  • Beatrice S
    Beatrice S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jamie har varit jättebra! Alltid tillgänglig, tillmötesgående och gjort ett fantastiskt jobb. Rekommenderar honom till alla!
  • Liselotte K
    Liselotte K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en jättetrevlig och engagerad mäklare. Professionell, tillgänglig och väldigt service-minded!
  • Mats K
    Mats K skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Bra bemötande ihop med stort engemang.
  • Atilla K
    Atilla K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    En tillgänglig mäklare med proffesionellt bemötande👌
  • Vic G
    Vic G skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är allt vad man kan förvänta sig av en duktig mäklare: tillmötesgående, tillgänglig och kompetent.
  • Orkan B
    Orkan B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer var allt som vi hoppades på och lite till.
    Han hade ett lugn kombinerat med självförtroende som tilltalade oss i vår försäljning.
    Hela processen från första möte med planering, fotografering och andra förberedelser till att slutligen sälja vårt objekt för önskad prisbild gick väldigt smidigt och Utmärkt.
    Sammanfattningsvis är vi både imponerade och supernöjda.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Proffsig, vänlig, initiativrik och tillmötesgående.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är mycket nöjd med Emelie som förmedlat min bostad och även hjälpt till med tillfälligt boende i 2:a hand.
  • Malin S
    Malin S skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    När vi skulle sälja vår lägenhet hjälpte Jaime oss. Vi rekommenderar honom varmt om man söker en mäklare som har en bra kommunikation samt utstrålar trygghet.
    Vi är supernöjda :)
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Christoffer är en grymt social kille som verkligen vet vad han pratar om han får både köparen och säljare att känna sig trygga !
    Han pratar med mycket erfarenhet trots sin unga åker men också på ett sätt där han anpassar sig vem kunden är. Jag skulle garanterat rekomenderat honom till mina vänner som vill sälja.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Posetiv, härlig mäklare som jämt är glad och vill kundens och köparens bästa
  • Laila H
    Laila H skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jaime gör verkligen sitt yttersta, lever upp till alla förväntningar. Vi kände oss säkra med jaime.
  • David K
    David K skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Flexibel och trevlig!
    Vi fick komma på förhandsvisning och fick igenom en snabb affär utan problem.
  • Dania R
    Dania R skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi är supernöjd med Pierre! Han var väldigt trevlig och professionell. Pierre är väldigt ambitiös och driven, vilket hjälpte oss mkt, då vi fick ett snabbt avslut på affären. Rekommenderar starkt!
    2017-11-06 Pierre D svarar Dania R
    Tack Dania för det fina omdömet.
  • Emma S
    Emma S skrev om Pierre Devletyan en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Väldigt trevlig och återkopplar snabbt. En snabb och smidig affär.
    2017-11-06 Pierre D svarar Emma S
    Tack Emma, hoppas ni har hittat ert nya drömboende.

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby