Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby HusmanHagberg HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen hit till härliga Vällingby, Hässelby och Spånga!

Dessa områden blir mer och mer populära tack vare närheten till Stockholm city och naturen och här finns en bostad för alla. Bostadsrätt, radhus eller villa? Här i våra områden finns det att välja bland! Vi kan bostadsmarknaden här och vi känner även områdena väl då flera av oss bor här. Att göra bra bostadsaffärer är det vi brinner för och, ja, bättre affärer ger vanligtvis nöjdare kunder.

Funderar du på att flytta till Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kom in och prata med oss! Vi har koll på vilka områden som passar vem och vilka objekt som är till salu eller snart kan bli. För dig som vill sälja kan vi bistå med tips inför besiktning och visning, hitta potentiella köpare och hjälpa till med marknadsföringen.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 370 kunder tycker om HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

• Susanne E
    Susanne E skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Försäljningen av Pilörtsgränd 16 gick smidigt och snabbt med hjälp av Sandra Liedberg. Läs mer
  • Louise J
    Louise J skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad och med ett trevligt bemötande! Läs mer
    2018-08-13 Joel W svarar Louise J
    Hoppas ni hittar en lägenhet som passar er perfekt nu!
  • Björn N
    Björn N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Med Joels hjälp blev allt bara så enkelt, steg för steg och han lyckades sudda ut alla mina oroligheter kring köpet av min första bostad! Tack Joel, du är grym! Läs mer
    2018-08-13 Joel W svarar Björn N
    Tack för dom fina orden Björn! Du kommer trivas sjukt bra i din nya lägenhet! :D
  • Louise L
    Louise L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt vill på Flystaslingan 20
    Blev väl bemött, Joel är väldigt skicklig på bemötande och på att hantera kunder.
    Förväntningar på mäklaren är att få saklig information om det objekt man köper; både om objektet o marknaden. Fick info om marknaden men var nog själv lite naiv förstagångsköpare av hus; Joel hade kunnat peka på behovet sv underhåll lite mer så att jag hade fattat HUR mkt renovering som behövdes.

Sammanfattningsvis ör jag mer än nöjd pga sv hans glada och trevliga sätt. Läs mer
    2018-08-13 Joel W svarar Louise L
    Nu får du andas ut lite och spendera lite mer tid med hästarna!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en 3a
    Otroligt smidig, snabbt och proffsigt köp Läs mer
  • Perry W
    Perry W skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Entusiastisk, engagerad, driven, toppen mäklare. Vi är mkt nöjda. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hej jag köpte en lägenhet från eran mäklarbyrå och allt gick bra. Jag blev bemött väldigt bra. Hon var trevlig och tydlig så jag har inget dåligt och säga. Med vänliga hälsningar Daniel Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt en brf, professionell och lätt att få kontakt med Läs mer
  • Paula D
    Paula D skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte vår första lägenhet via Sandra och fick bra och smidig hjälp med allt som hade med själva köpet att göra. Saknade dock detaljkunskapen om vårt objekt (som vilken Internetuppkoppling som ingick och om balkongens värmelanpa skulle ingå) och fick intrycket av att lägenheten förväntades sälja sig själv. I övrig väldigt trevlig mäklare. Läs mer
  • Berit L
    Berit L skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    När vi köpte vår lägenhet med Emelie Clarberg som mäklare kände vi ett så stort förtroende för henne att vi valde att låta henne sälja vårt radhus. Emelie var lyhörd inför våra önskningar och kommunicerade med oss på ett tydligt och respektfullt sätt. Vi kände oss mycket trygga med henne som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera Emelie.
    Berit och Gösta Läs mer
    2018-07-11 Emelie C svarar Berit L
    Tack så mycket för dessa fina ord! Har varit riktigt kul att få hjälpa er.
    All lycka till er i nya lägenheten! :)
  • Ann-Sofi L
    Ann-Sofi L skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Joel har varit lyssnande och tänkte lite utanför boxen när det gällde tidpunkten för försäljningen vilket visade sig vara helt rätt. Han var tillgänglig och stötande, vi är väldigt nöjda med hans jobb. Läs mer
    2018-08-06 Joel W svarar Ann-Sofi L
    Tack så mycket för de fina orden Ann-Sofi! Ni får ha en trevlig sommar på Gotland nu :)
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Engagerad, professionell och trevlig. Hon skötte försäljningen av mina föräldrars lägenhet i Hässelby och vi är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Kaj J
    Kaj J skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    - Köpt ett hus i Hässelby
    - Väldigt professionell och pålitlig
    - Trevlig, lättsam och tillmötesgående
    - Rekommenderar henne definitivt! Läs mer
    2018-07-02 Sandra L svarar Kaj J
    Tack för en fin rekommendation Kaj. Jag hoppas att ni kommer trivas i huset!
    / Sandra Liedberg
  • Despina S
    Despina S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har både köpt och sålt lägenhet via Joel och vi kändes oss väldigt trygga att ha just honom som mäklare.
    Joel är jätte duktig, aktiv och proffsig mäklare.
    Han är trevlig, glad och tillmötesgående.
    Joel var alltid tillgänglig och svarade på våra frågor väldigt snabbt.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt!!!😉 Läs mer
    2018-07-05 Joel W svarar Despina S
    Tack för dom fina orden! Ha en bra sommar och njut av Grekland :D
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Professionell, alltid positiv, förekommande och alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-07-02 Sandra L svarar Ylva E
    Tack för en fin rekommendation Ylva. Det har varit ett nöje att få hjälpa till!
    / Sandra Liedberg
  • Jelena J
    Jelena J skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi köpte ett hus av Sandra och blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Vi fick även den hjälp vi behövde och snabba svar. Läs mer
    2018-07-10 Sandra L svarar Jelena J
    Tack själv Jenela! Jag hoppas att ni är nöjda med ert nya hus! /Sandra
  • Lars N
    Lars N skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Förekommande, tillgänglig, trevlig och professionell. Läs mer
    2018-06-29 Sandra L svarar Lars N
    Tack Lars för fina ord och för att jag har fått hjälpa till med förmedlingen av ert radhus. Det har varit ett sant nöje frön min sida!
    /Sandra Liedberg
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Har köpt en villa via Joel.
    Vi fick ett mycket bra intryck av honom.
    Trevlig och kunnig.
    Joel har hjälpt till och varit tillgänglig hela tiden.

Helhetsintrycket har bara varit positivt.
    Joel har visat stort intresse och varit lyhörd. Som köpare vill man gärna veta lite om området också, och det kunde Joel svara på utan problem.
    Vi skulle gärna rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-07-05 Joel W svarar Mikael T
    Tack för det Micke! Trevlig sommar så hörs vi :)
  • Hans B
    Hans B skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Glad o trevlig. Lätt till skratt uppskattades. Läs mer
  • Amir
    Amir skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Snabbt och smidigt och aktiv👌. Läs mer
  • Cicila M
    Cicila M skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Positiv och hungrig mäklare som alltid försöker göra sitt yttersta för att man ska bli nöjd! Läs mer
  • Malena S
    Malena S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Emelie hjälpte till med försäljningen av min lägenhet vilket hon gjorde med bravur. Hon är professionell, serviceminded och väldigt trevlig att samarbeta med. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Jürgen N
    Jürgen N skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt en bostadsrätt. Bra och proffsigt bemötande första gången vi sågs och skrev kontrakt.
    När de fotograferade lägenheten så vad det även där proffsigt utfört och bilderna blev jätte bra.
    Hade en hel del förväntningar och hoppades på bra bud eftersom det sålt runt området rätt bra. Men tyvärr kom det inte så många på visningarna och fick ett bud som jag fick ta men ej nöjd.
    Mäklaren var flexibel och jag fick löpande information hela tiden.
    Sammanfattningen tycker jag att mäklaren gjort ett mycket bra jobb, fast jag kunde blivit ännu gladare med ett bättre bud. Läs mer
  • David A
    David A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpte en lägenhet i Spånga/Bromsten. Blev bemött oerhört fint med ett stort leende och förväntan. Visningen gick snabbt fint och kändes helt rätt. Bra genomgång om lägenhet och område. Kunde faktiskt bestämma mig på plats om att jag ville ha den. Mötet med mäklare och säljaren för underskrifter gick väldigt bra och pedagogiskt då det är min första egna bostad. Så jag skulle vilja tacka Joel Wikström för all hjälpen och den härliga bemötningen. Helt enkelt en duktig och väldigt trevlig mäklare så som en bra affär. Bra jobbat! Läs mer
  • Anass A
    Anass A skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    han är mycket bra och hjälpsam och man får bra information om det man vill Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag kan inte vara mer än nöjd med Emelies hjälp, hon ingav trygghet och var alltid tillgänglig och svarade snabbt när vi hade funderingar eller frågor. Hon var engagerad från start och är otroligt lätt att ha att göra med. En trevlig och ambitiös mäklare! Läs mer
  • Azadeh N
    Azadeh N skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I found an apartment via Hemnet.se at Hässelby strand. I sent a sms to Joel to get more info and the possibility of having a time for showing as I could not go for the planed ''visning'' times. Joel has been replying very promptly and he mange a visiting for me just 2 days afterwards. He gave me all info and detail that I needed to know as it was my first real visining. Joel has been very helpful, flexible and generous to give advice and answer the questions.
    In general my experience, as an English speaker client, to buy an apartment was very satisfying and Joel as a broker helped me out to understand the regulations and making the contract. Läs mer
    2018-06-04 Joel W svarar Azadeh N
    Thanks for the kind words! You will love the apartment so much!
  • Lukman G
    Lukman G skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    • Jag har sålt mitt radhus
    • Jag blev mycket fin bemött
    • Jag hade förväntat mig att sälja mitt bostad för rätt pris och det gjorde de
    • Jag är glad att göra affärer med HusmanHagberg Läs mer
  • Kawa Y
    Kawa Y skrev om Emelie Clarberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi köpte Radhus och hennes bemötande va väldig profetianalig. Hon va väldig ärlig och visste vad hon pratar om. Det är viktig att man känner sig trygg. Grym och underbart tjej är hon rekomnderar stark. Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Emelie Lagerqvist en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Köpt en 4-rumsvilla i Hässelby Vst. Professionellt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Wala A
    Wala A skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Sålt lägenhet
    Han var fultig och aktiv så vi nådde bra pris Läs mer
  • Fernando G
    Fernando G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag har får hjälp med att sälja min dotters lägenhet. Allt gick bra och smidig, Jaime Markenbjörk var angagerad från första dagen att allt skulle gå bra och det gav mig en bra intryckt och kände mig säkert på att det skulle gå bra, och det gjorde det .
    Är väldigt tacksam! Läs mer
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vänlig och hjälpsam, lätt att ha att göra med. Försäljning av bostadsrätt, det gick väldigt lätt och smidigt och vi hade en bra bild av läget och vilka förväntningar vi kunde ha. Läs mer
  • Daban H
    Daban H skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Utmärkt mäklare, trevlig, hjälpsam och har koll på läget! Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Daban H
    Tack för en fin rekommendation Daban. Jag hoppas att du kommer att trivas i lägenheten!
  • Aleksandra J
    Aleksandra J skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vi har letat efter en lägenhet ganska länge. Men sedan vi träffade Jaimie på en visning i Hässelby gick det väldigt fort. Vi fick känslan att han vet exakt vad vi letar efter. Toppen säljare. Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevliga, snabba med att svara på alla frågor som dök upp på vägen. Vårt främsta skäl till att vi valde Joel Wikström och Husman & Hagberg är flexibiliteten i upplägget! Läs mer
  • Monika T
    Monika T skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Lätt att samarbeta med Joel, trevligt bemötande och nådde nästan ända fram till önskemål om försäljningssumman. Läs mer
  • Jamal M
    Jamal M skrev om Jaime Markenbjörk en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Extremt vänlig och tillmötesgående, lösningsorienterad och professionell! Läs mer
  • Huseyin D
    Huseyin D skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Hej jag har sålt en bostadrät,
    Jag är jätte nöjd med mäklaren på alla sätt,
    Mvh Dogan Läs mer
  • Vajo L
    Vajo L skrev om Ulrika Biewald en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jätte trevlig upplevelse och bemötande. Läs mer
  • Lee S
    Lee S skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Joel was excellent. He provided us with good information. He was upfront and honest about the process and specifics of the purchase. He was very accommodating of our specific requirements and resolved all issues promptly with a balanced focus towards both the sellers and ourselves. I would not only recommend him from a purchasing perspective but from a selling one as well. He did a great job. Läs mer
    2018-03-15 Joel W svarar Lee S
    Thanks so much for the kind Words Lee! You guys will love the house.
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt och korrekt bemötande, möjligen något forcerad affär. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Han var trevlig och glad . Gav ett förtroendeingivande intryck. Kan rekommendera honom varmt Läs mer
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag upplevde Joel som en bra mäklare. Han var alltid snabb på att svara på mina frågor och var alltid tillgänglig på telefon och på SMS. Väldigt personlig och trevlig. Hörde av sig ett flertal gånger bara för att stämma av och fråga om jag hade ytterligare frågor. Mitt enda minus var att jag fick felaktig information gällande operatör av fiber i huset och att prospektet inte var uppdaterat med den nya avgiften.

Men allt som allt är jag nöjd men min mäklare och skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-03-07 Joel W svarar Caroline R
    Tack för dom fina orden och vad jag kan utveckla. Grattis till lägenheten du kommer trivas super :)
  • Sven D
    Sven D skrev om Joel Wikström en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Inlyssnande, tillmötesgående, lösningsorienterad, trevlig och serviceinriktad. Dessutom snabb och följsam kring våra behov och frågor. Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Vid första visningen fick vi litet felaktig information avseende byggmaterialet i huset. Det var högstrålande blåbetong i ytterväggar men vi fick information om att det bara var grunden som hade blåbetong. Vi fick bekräftelse på detta senare genom att gå igenom besiktningsprotokollet.

Efter detta har dock Sandra varit mycket responsiv och vi är mycket nöjda med hennes fortsätta arbete fram till överlåtelsen. Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Peter R
    Hej Peter!
    Tack för en fin rekommendation. Ja ni fick fel information från start på visningen angående detta, men efter det hoppas jag att vi fick till det bra. Hoppas ni trivs i huset!
  • Helena L
    Helena L skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevlig, hjälpsam, snabba svar, alltid kontaktbar, lättsam. Läs mer
    2018-05-02 Sandra L svarar Helena L
    Tack för en fin kommentar Helena! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av huset!
  • Tony B
    Tony B skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Jag är mkt nöjd med Christoffer. Han är kunnig om bostadsmarknaden och tydlig i sitt sätt att beskriva marknaden.
    Han är bra med att komma med förslag men även lyhörd mot mig som säljare. Jag kan rekommendera honom som mäklare till andra säljare.

mvh
    Tony Bengs Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Christoffer Asplund en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    I och med att jag är en förstagångsköpare så hade jag många frågor och funderingar. Jag kände dock att Christoffer gav mig all hjälp som jag behövde, samt att han alltid höll en glad och positiv ton. I och med att jag själv jobbar som säljare och vet hur en säljare ska vara, var det extra kul att se att mina förväntningar motsvarades. Jag har bara gott att säga om Christoffer och jag kommer anlita honom då jag ska sälja min lägenhet! Läs mer
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Sandra Liedberg en del av HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga
    Trevligt, korrekt och professionellt bemötande.
    Bra och effektiv information.
    Toppen! Läs mer
    2018-02-26 Sandra L svarar Bertil L
    Hej Bertil! Tack för den fina rekommendationen och ett trevligt samarbete. Allt gick smidigt trotts distans från olika länder! Ha det fint så hörs vi av!
    Hälsningar Sandra

Ångermannagatan 158, 162 65 Vällingby